Автомобільна зарядна станція Evgo. Знайти станцію ще ніколи не було так просто.

Покращення рівності та доступу – на шляху до електромобілів для всіх

У міру того, як галузь електромобілів продовжує розвиватися, ми все частіше стикаємося з традиційними уявленнями, які не є ні правдивими, ні мудрими. Електромобілі тільки для багатих людей. Мережа не витримує швидкості зарядка. Компанії, що займаються зарядкою електромобілів, не обслуговують громади з низьким рівнем доходу. Насправді все це неправда, але ми повинні бути обізнаними та пильними, щоб переконатися, що перехід на електромобілі може бути вигідним для всіх. Давайте розпакуємо, як це виглядає насправді, і перевіримо, як ми оцінюємо себе.

Минулого року ми детально розглянули це питання, але поставили собі за мету в блоці “Обслуговування постраждалих громад”, і вирішили визначити та відстежити, як саме це відбувається:

  • Ми вимірюємо “Вплив” за допомогою існуючого інструменту ГІС EPA для екологічної справедливості, EJScreen PM2.5, картою, яка показує, де кольорові люди з низьким рівнем доходу зазнають високого рівня забруднення повітря, що має значні наслідки для здоров’я. Ці кольорові громади традиційно і донині несуть найважчий тягар забруднення. (Останнім часом ЗМІ приділяють багато уваги цій темі…)
  • “Обслуговуються” означає “знаходяться в межах 10 хвилин їзди від” однієї з наших зарядних станцій

на сторінці EVgo, ми оцінюємо себе за допомогою функції “процентиль штату” в EJscreen. Грубо кажучи, ми хотіли б знати, чи насправді переписні ділянки, які ми обслуговуємо, є менш різноманітними, більш заможними чи мають чистіше повітря, ніж ті, які ми не обслуговуємо – і нам потрібна інформація про те, які саме райони обслуговувати, а не про те, які саме штати США.

Ми чуємо, як ви готуєтеся в розділі Коментарі та думки власників. Ні, карти та метрики – це ще не все. Але це гідний початок і дуже хороший інструмент… і я б сказав, що це мінімальні критерії для того, щоб до нас ставилися серйозно.

Там, де у нас все добре

Ми поховали лід, EVgo виконала свою мету на 2021 рік. Ми пообіцяли стежити за метрикою вище і збільшувати її з кожним кварталом, вкладаючи наші гроші в те, що ми говоримо. На початку року середній вміст PM2.5 EJScreen демографічний показник в межах 10 хвилин їзди від EVgo було 45%; зараз це 51% і збільшується. Отже, ми досягли мети. Райони, які ми обслуговуємо, є дещо більш різноманітними, менш заможними та трохи більше потерпають від забруднення повітря, ніж середньостатистичний район у цьому штаті.

По-перше, наші природні алгоритми вибору місця не обирають райони з низьким рівнем доходу, як дехто може подумати. Вони обирають місця з великою кількістю реєстрацій електромобілів (і тут є певний проксі-дохід, хоча і не такий великий, як ви могли б подумати – особливо якщо виключити Tesla).

Вони обирають будинки на одну сім’ю, однак, з огляду на домашні умови зарядка варіантів, і вони обирають як за трафіком, так і за щільністю. Вони також враховують насиченість; тому, кажучи прямо, навіть якщо ми або інші спочатку обслуговуємо багатші райони, алгоритми заохочують нас згодом розпорошуватися, щоб обслуговувати ще більше транспортних засобів.

Нашою метою було посилити цю тенденцію, тому ми вставили оцінку EJScreen безпосередньо в наші ГІС-інструменти для оцінки та вибору ділянок. Ми зробили це як непрозоро – “бали”, які бачать розробники сайтів EVgo, порівнюючи один сайт з іншим, включають вагу EJScreen, яка “вбудована”, так і прозоро – розробники та їхні менеджери можуть також розглядати EJScreen як шар у нашому внутрішньому інструменті ГІС, і він регулярно з’являється на засіданнях внутрішнього інвестиційного комітету. Це може озброїти учасника EVgoer для адвокації сайту або допомогти нам, якщо ми намагаємося виправити внутрішню упередженість.

Давайте подивимося на деякі результати і зануримося в кілька ключових областей – Фенікс, Сіетл, Лос-Анджелес і Детройт.

Фенікс: На карті нижче існуючі станції позначені синіми крапками, оточеними світло-блакитними “зонами проїзду.” Станції на стадії будівництва – сині ромби. EJScreen має шкалу від прозорого (нижче 50%) до яскраво-червоного (найвищий можливий бал).

Ви можете побачити, як наша “застаріла” мережа розбудовувалася в здебільшого прозорих районах; і ви також можете побачити це на деяких нових станціях; але загалом ми зробили набагато кращу роботу з обслуговування всієї міської території з тих пір.

King Plaza в районі Отелло в Сіетлі є чудовим прикладом того, що ми намагаємося зробити по всій країні. Ознайомтеся з зоною обслуговування нижче та перегляньте веселе відео з перерізання стрічки тут. Він розташований у надзвичайно расово різноманітному та щільному міському районі з помірним рівнем доходу та історичним впливом забруднення; сам майданчик заповнений малим бізнесом; для водіїв є буквально десятки способів максимально ефективно використати свій час під час заряджання.

Ми можемо з упевненістю сказати, що більшість наших міських зон обслуговування виглядають саме так, з вимірюваним, видимим прогресом і набагато більшою кількістю станцій у нашій новій лінії розвитку, ніж наша існуюча база.

Куди нам потрібно їхати і як туди дістатися

Лос-Анджелес: Ми все ще не обслуговували південно-центральний Лос-Анджелес; див. карту нижче. Насправді, ми обгризли краї, але між 110-м і 405-м шосе все ще існує досить кричуща “пустеля зарядних станцій”. EVgo була першою мережею, яка встановила громадські швидкі зарядні пристрої в Комптоні та Інглвуді, і ще кілька, які з’являться в Інглвуді в наступному році, повинні допомогти, але ми також поставили це як мету на рівні району для нашої групи розробників (допомогли наші нещодавні запропоновані нагороди в рамках проекту Каліфорнійської ради з повітряних ресурсів “Стійкий транспортний капітал”).

Аналогічно, хоча ми дуже суттєво розширили послуги в Детройті, у нас все ще є помітний пробіл, що йде від озера на північний захід уздовж Grand River Avenue (див. нижче).

Загалом, у метрополітенах, де ми помітили, що не покращуємо наші показники EJ, ми робимо наступні кроки:

  • Наші поточні робочі процеси та цілі, як правило, зосереджені на конкретних міських та столичних районах. Ми збираємося посилити деякі з них, щоб мати конкретні “спринти” / “OKR” з боку нашої команди розробників, націлені на конкретні райони для покращення доступу до інфраструктури.
  • Ми також повинні покращити нашу роботу з місцевими громадськими організаціями; і з’ясувати, як ефективно зробити це в нашому робочому процесі.

Наші партнери з автомобільної промисловості поділяють нашу місію, тому ми працюємо разом, щоб розширити наші послуги на нові міста та ринки, де цілі ринки можуть бути з нижчим рівнем доходу, більш різноманітними та більш забрудненими, ніж у середньому в їхніх штатах; це вже відбувається, і майже будь-яка послуга в цих містах або їхніх передмістях допоможе за наведеною вище метрикою.

Зарядні станції

Перш ніж придбати електромобіль, важливо знати свої зарядка варіанти, і які підійдуть саме вам.

Ми співпрацюємо з GRID Alternatives, щоб запропонувати вам ці варіанти грантів на зарядку:

Зарядка рівня 2 станція встановлені у вашому домі компанією GRID Alternatives, вартістю до 5000 000 гривень.

Передоплачений кредит на 450 000 євро, дійсний на громадських зарядних станціях EVGO, плюс низькошвидкісний портативний зарядний пристрій.

Типи Заряджання Станції

Рівень 1

The зарядка Шнур, що постачається з автомобілем, вставляється в будь-яку 3-контактну розетку. Зазвичай гібридний електромобіль заряджається за ніч, але зарядка електромобіля з акумулятором займе більше часу.

evgo, зарядка, станція, простіше

Рівень 2

Спеціальний домашній зарядний пристрій, який заряджає ваш електромобіль протягом ночі. Ці зарядки споживають більше енергії, як, наприклад, плита або сушарка для одягу, тому може знадобитися модернізація вашої основної електричної сервісної панелі.

Швидкі зарядні пристрої постійного струму

Громадські зарядні станції, які можуть зарядити ваш електромобіль, поки ви перебуваєте в продуктовому магазині або ресторані.

Як знайти громадську зарядку Станція

Визначте, який варіант зарядки підійде саме вам.

Щоб дізнатися більше про варіанти зарядки, ознайомтеся з інструкцією щодо зарядки нижче. Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, звертайтеся до нас.

Придбайте свій електромобіль.

Ми рекомендуємо купувати електромобіль ТІЛЬКИ в тому випадку, якщо ви визначили заряджання рішення, яке буде працювати для вас і ваших потреб у водінні.

GRID Alternatives надішле вам електронного листа приблизно через 30 днів після придбання автомобіля.

GRID Alternatives надішле вам електронного листа після того, як підтвердить ваше право на отримання гранту на зарядку. Час очікування необхідний для того, щоб GRID підтвердив ваше право на отримання гранту на зарядку. Будь ласка, не звертайтеся до головних офісів GRID, оскільки вони не зможуть вас обслужити.

Виберіть свій грант на зарядку.

Команда GRID Alternatives EV допоможе вам придбати домашній зарядний пристрій рівня 2 або передплачений кредит на зарядку.

Хочете дізнатися більше про екологічно чисті транспортні засоби та зарядні станції?

Ніяких постукувань, ніяких карток. Просто підключіть і заряджайтеся.

EVgo Автозарядка дозволяє водіям електромобілів почати зарядку простим підключенням, без додаткових дій. Це робить зарядку швидшою та простіше. Для початку завантажте додаток EVgo.

Оновлення: новий адаптер Tesla CCS Combo 1 тепер доступний для використання на EVgo мережа. Більшість моделей Tesla сумісні з адаптером, але, будь ласка, увійдіть до свого облікового запису Tesla, щоб перевірити це. З адаптером CCS Combo 1 моделі Tesla S, 3, X та Y мають право на автоматичну зарядку.

Tesla Зарядка Варіанти з EVgo

EVgo запрошує водіїв Tesla швидко зарядитися на будь-якій з наших 850 станцій EVgo, використовуючи власний адаптер CCS Combo 1 (зі швидкістю зарядки до 250 кВт), адаптер Tesla CHAdeMO (до 50 кВт) або роз’єми Tesla (до 50 кВт), доступні в деяких регіонах США, включаючи Сан-Франциско, Лос-Анджелес, Сіетл, Вашингтон, округ Колумбія, Вірджинію, Техас, Солт-Лейк-Сіті, Сан-Дієго, Денвер, Нью-Йорк, Фенікс, Флориду, Джорджію та штат Массачусетс.

Типи конекторів Tesla

Нижче дізнайтеся більше про кожен роз’єм, який використовується з EVgo зарядка станція

Зарядний адаптер SAE J1772

Стандартний адаптер зарядного пристрою L2, який йде в комплекті з будь-яким автомобілем Tesla. Швидкість заряду залежить від зарядного пристрою та стану заряду батареї Tesla.

Інтегрований роз’єм Tesla

Клієнти можуть використовувати роз’єм Tesla безпосередньо від зарядного пристрою на обраних майданчиках. Швидкість заряду залежить від зарядного пристрою зі швидкістю до 50 кВт.

Адаптер CHAdeMO можна використовувати на EVgo швидкі зарядні пристрої, підключившись до EVgo Роз’єм CHAdeMO зі швидкістю заряджання до 50 кВт.

Tesla CCS Combo 1 Adapter

Адаптер CCS Combo 1 Adapter забезпечує швидкість заряджання до 250 кВт від роз’єму CCS. Його можна придбати у Tesla, увійшовши у свій обліковий запис Tesla, щоб переконатися, що ваш автомобіль сумісний.

Clean Assist дозволяє власникам повністю електричних транспортних засобів по всій країні та власникам гібридних транспортних засобів у Каліфорнії компенсувати зарядку свого автомобіля за рахунок 100% відновлюваної енергії – незалежно від того, де вони під’єднані до електромережі. Участь у програмі безкоштовна.

Як це працює

Власники відповідних транспортних засобів можуть приєднатися до програми Toyota Clean Assist через додаток Toyota App. Активне дистанційне підключення Потрібна пробна версія або підписка.

Додаток Toyota App відстежує кількість електроенергії, використаної під час заряджання, та розраховує чисті викиди, що утворюються під час заряджання.

Потім Toyota генерує або купує еквівалентну кількість сертифікатів відновлюваної енергії (REC), гарантуючи, що вся діяльність із заряджання відповідає нульовому рівню викидів вуглекислого газу.

Переваги автомобіля

Відчуйте плавне прискорення, миттєву передачу крутного моменту та тиху їзду – всі переваги електродвигуна над двигуном внутрішнього згоряння.

Зменшення викидів CO2 шляхом переходу на повністю електричний транспорт – це один із способів зменшити наш вплив на навколишнє середовище.

Повністю електричні та гібридні транспортні засоби можуть отримати потенційні державні стимули. Попередні очікування включають нижчу вартість володіння, в тому числі загальні витрати на обслуговування та утримання.

Поширені запитання

Які існують різні типи електрифікованих транспортних засобів?

Електрифіковані транспортні засоби бувають чотирьох типів: гібридні, плагін-гібридні, на паливних елементах та повністю електричні (так звані Battery EV, BEV або просто EV).

Toyota пропонує широкий вибір гібридів та гібридів з можливістю підзарядки, а також автомобіль на паливних елементах Mirai в Каліфорнії та повністю електричний bZ4X. Відкрийте для себе цей зростаючий модельний ряд на сайті toyota.com/electrified.

Чому варто їздити на повністю електричному транспортному засобі?

Три слова: зручність, задоволення та економія.

Повністю електричні транспортні засоби можна зручно заряджати вдома, вночі та на вимогу, а також на громадських зарядних станціях, коли ви перебуваєте в дорозі. Більше ніяких поїздок на заправку станція необхідна.

Керувати ними також приємно завдяки миттєвій реакції електромоторів на крутний момент, а також плавному прискоренню та тихому ходу в салоні.

Водії не просто заощаджують гроші, уникаючи бензоколонки – вони також можуть скористатися державними пільгами, а також потенційною довгостроковою економією на технічному обслуговуванні, характерною для повністю електричних силових агрегатів.

І як вишенька на торті, водіння повністю електричного транспортного засобу також може допомогти навколишньому середовищу, зменшуючи викиди CO2.

Як керувати повністю електричним транспортним засобом?

Завдяки використанню електродвигунів замість двигунів внутрішнього згоряння, повністю електричні транспортні засоби забезпечують плавне прискорення, миттєву реакцію на крутний момент і напрочуд тиху їзду.

Як далеко може проїхати повністю електричний автомобіль?

Запас ходу повністю електричного транспортного засобу залежить від того, як і де ви їздите, способу заряджання, використання аксесуарів, зовнішньої температури та інших факторів. Ємність акумулятора також зменшується з часом і використанням, що також зменшує запас ходу.

Що може вплинути на запас ходу?

Запас ходу повністю електричного автомобіля може значно зменшитися залежно від швидкості, зовнішньої температури, використання аксесуарів, способу/місця водіння, звичок заряджання та інших факторів. Ємність акумулятора також зменшується з часом і використанням, що зменшує запас ходу.

Де можна зарядити повністю електричний автомобіль?

Повністю електричні транспортні засоби можна заряджати вдома за допомогою зарядних пристроїв Рівня 1 або Рівня 2, або на громадських зарядних станціях Рівня 2 та Рівня 3.

Багато громадських зарядних мереж, таких як ChargePoint та EVgo, ще більше спрощують процес заряджання, надаючи доступ до зарядного пристрою та оплату через додаток.

Які існують різні рівні зарядки?

Існує три різні рівні зарядки повністю електричних транспортних засобів.

Рівень 1 – це базове рішення для зарядки. Переважно для домашнього використання, рівень 1 заряджання кабелі підключаються безпосередньо до стандартної розетки. Зазвичай вони входять до комплекту автомобіля і є повністю портативними, тож можуть бути там, де ви та ваш транспортний засіб подорожуєте. Однак це найповільніший варіант, оскільки повністю електричним транспортним засобам потрібно кілька днів, щоб досягти повного заряду. Через такий час заряджання рівень 1 найкраще використовувати з гібридами, що підключаються до мережі.

Рівень 2 – це більш потужне рішення для зарядки від мережі змінного струму, яке зазвичай можна знайти як вдома, так і на громадських зарядних станціях. Зарядні пристрої рівня 2 ідеально підходять для заряджання повністю електричних транспортних засобів протягом ночі, але для домашнього використання обладнання має бути придбане та встановлене ліцензованим електриком.

Рівень 3 також відомий як “Швидка зарядка постійним струмом”, і зазвичай може бути найшвидшим рішенням для зарядки. Частково це пов’язано з тим, що вона виробляє електроенергію постійного струму, а це означає, що транспортному засобу не потрібно спочатку перетворювати вхідний змінний струм. Рівень 3 не є практичним для використання в житлових приміщеннях і доступний лише на деяких громадських зарядних станціях. Час заряджання може сильно відрізнятися в залежності від зовнішньої температури та інших факторів. Швидка зарядка постійним струмом наразі доступна лише для bZ4X.

Як заряджати повністю електричний автомобіль?

Процес заправки схожий на процес заправки бензинового автомобіля – просто вставте роз’єм у транспортний засіб, і зарядка почнеться. Насправді, більшість повністю електричних транспортних засобів також дозволять вам встановити зарядка графік, щоб скористатися перевагами різних тарифів на електроенергію протягом дня.

Процес заряджання може відрізнятися залежно від обладнання та місця розташування. Подивіться відео з інструкціями на цій сторінці, щоб дізнатися більше.

Як відстежувати заряджання та керувати ним?

Для автомобілів Toyota з активними пробними версіями Connected Services або підписками на них додаток Toyota є найкращим ресурсом для керування домашніми зарядними станціями. Він пропонує чудові інструменти та інформацію, зокрема про запас ходу автомобіля, планування заряджання, відстеження заряджання стан, витрати та багато іншого.

Додаток Toyota також можна використовувати для пошуку громадських зарядних станцій зарядки місця розташування, а також обробляти заряджання та оплату на обраних станціях мережі.

evgo, зарядка, станція, простіше

Ви також можете відстежувати процес заряджання, зокрема рівень заряду акумулятора та розрахунковий запас ходу, за допомогою мультиінформаційного дисплея (MID) та центрального сенсорного екрана у вашому автомобілі.

Важливо зазначити, що будь-які розрахунки приблизного запасу ходу автомобіля, наведені тут, ґрунтуються на попередніх моделях використання і можуть не відповідати дійсності.

ЗАРЯДЖЕННЯ

Найгірші наслідки танення снігового покриву від рекордних зимових дощів ще попереду, уряд. заявив Гевін Ньюсом у вівторок під час візиту до затоплених міст і сільськогосподарських угідь у Центральній долині. Оглядаючи затоплені вулиці міста Коркоран, що на північ від Бейкерсфілда, він сказав: “Ви можете побачити, що відбувається на цих вулицях: “Ви можете дивитися на таку сцену і думати, що найгірше відступить, що найгірше вже позаду, але насправді все зовсім навпаки.”

Як повідомляє Хейлі Сміт з The Times, фермери зараз пересуваються на човнах через затоплений басейн озера Туларе на поля, зазвичай засіяні бавовною, кукурудзою, пшеницею, помідорами та іншими культурами.

Вже постраждали 50 прорваних каналів, 37 зруйнованих будинків і 13 пошкоджених мостів – на додаток до підводних орних земель – неминуча хвиля спеки з температурою, яка, як очікується, досягне майже 100 градусів до суботи, посилить нещастя. На шляху потенційного руйнування стоять як в’язниця штату Каліфорнія, Коркоран, так і Каліфорнійський центр лікування наркоманії – подвійний тюремний комплекс, в якому утримується близько 8000 ув’язнених чоловіків і працює багато місцевих жителів.

Стік талого снігу може тривати ще чотири місяці, пише Сміт, а озерний басейн, “який зараз схожий на ванну, з якої практично нікуди зливати воду, може простояти ще два роки”.”

ЕНЕРГЕТИЧНИЙ ПЕРЕХІД

У Каліфорнії, схоже, все переходить на електрику – в тому числі і лікарні. Медичний центр UCI в Ірвіні, який зараз будується, буде працювати виключно на електроенергії після його відкриття, яке заплановане на 2025 рік. До будівельного комплексу не буде проведено жодної газової труби.

Однак це лікарня, тому виникає питання: що робити з відключенням електроенергії?? Лікарня матиме під рукою дизель-генератори, що спалюють вуглець, повідомляє Ліллі Нгуєн з Daily Pilot. Але Джо Бротман, директор лікарні, сказав, що метою є щоденна робота на 100% електроенергії.

А як щодо вантажних кораблів? Ми не побачимо, щоб контейнеровози на акумуляторах вийшли за рамки експериментальної фази найближчим часом, але електрика просувається вперед. Захоплююча історія про забруднення судноплавства в “Бесіді” вказує на те, що значне скорочення викидів парникових газів може бути результатом так званого “холодного прасування”, коли судно вимикає двигуни і працює на електричному струмі під час стоянки в порту. Порти Лос-Анджелеса та Лонг-Біч є лідерами з холодного прасування. У 2021 році в Лонг-Біч відкрився новий термінал з повністю електричним обладнанням з нульовим рівнем викидів, призначений для холодного прасування. У статті “Розмова” детально розглядаються зусилля по всьому світу, спрямовані на очищення океанського судноплавства, а також політичні, економічні та технологічні перехресні течії, які стоять на цьому шляху.

І ЩЕ ОДНЕ

Повернемося до електромобілів: Каліфорнія перевиконала свою мету поставити 1.5 мільйонів автомобілів з нульовим рівнем викидів на дорогах і автомагістралях штату – на два роки раніше запланованого терміну. Роб Ніколевскі з San Diego Union-Tribune повідомляє, що продажі електромобілів були на одному рівні, але за останні два роки різко зросли, оскільки на ринку з’явилося більше моделей електромобілів від більшої кількості автовиробників.

“Я думаю, що це поєднання правильних політичних стандартів, а також правильних ринкових умов”, – сказав Джош Д. Бун, виконавчий директор Veloz, групи підтримки електромобілів, сказав Ніколевському. Звичайно, така популярність чинить ще більший тиск на державу і компанії-виробники зарядних пристроїв, яким платники податків надають субсидії, щоб значно підвищити надійність громадських зарядних станцій.

Ми повернемося до вашої поштової скриньки наступного вівторка, повернувшись до графіку виходу двічі на тиждень, який ми тестували в лютому. Щоб переглянути цю розсилку у вашому браузері, натисніть тут.

На шляху до більш стійкої Каліфорнії

Передплачуйте “Точку кипіння”, наш інформаційний бюлетень про зміну клімату, енергетику та навколишнє середовище, і станьте частиною дискусії – і рішення.

Ви можете час від часу отримувати рекламний контент від Los Angeles Times.

Расс Мітчелл висвітлює швидкозмінну світову автомобільну промисловість, з особливим акцентом на Каліфорнію, включаючи Tesla, електромобілі, безпілотні автомобілі та безпеку транспортних засобів, для Los Angeles Times.

Leave a Reply