Інвестиційні можливості зарядних станцій. Чому так важко дістати зарядні пристрої для електромобілів…

Table of Contents

Повний посібник з окупності зарядних станцій для електромобілів

Встановлення зарядних станцій для електромобілів може випередити конкурентів, оскільки експерти прогнозують, що ринок електромобілів може зрости до більш ніж 800 мільярдів до 2027 року. Встановлення правильної політики оплати та ціноутворення для вашої офісної будівлі, багатоквартирного будинку, багатофункціонального простору або торгового центру – це інвестиція у вашому майбутньому.

Отже, що таке рентабельність інвестицій в електрозарядну станцію (або декілька)? Як ви можете структурувати свою платіжну систему для зарядних станцій, щоб максимізувати свій прибуток, залишаючи відвідувачів задоволеними?? Існує кілька способів для вашого бізнесу отримати прибуток. Ось що потрібно знати, коли ви оцінюєте рентабельність інвестицій та вартість встановлення зарядних станцій для електромобілів.

Податкові пільги та знижки знижують витрати на інфраструктуру зарядних станцій для електромобілів

Перш ніж ви почнете розраховувати рентабельність інвестицій у зарядку електромобілів станцій, Важливо враховувати податкові пільги та знижки, які надаються при купівлі та встановленні електрозарядних станцій. Наразі Податкова служба пропонує до 30% податкового кредиту від вартості комерційних зарядних станцій для електромобілів до 30 000 одиниць. Оскільки президент Джо Байден висловив свою підтримку електромобілям, ці податкові пільги можуть бути продовжені або навіть збільшені в майбутньому. Крім того, штати пропонують додаткові стимули та грошові знижки на додаток до тих, що надає федеральний уряд.

Наприклад, менеджери з управління нерухомістю мають вибір, коли справа доходить до структурування своєї платіжної системи зарядних станцій для електромобілів для максимальної рентабельності інвестицій. Звичайно, ви завжди можете скористатися численними перевагами зарядних станцій для електромобілів і компенсувати витрати на зарядку за рахунок комунальних або державних програм, залучаючи при цьому орендарів і мешканців.

За допомогою платформи EV Connect ви можете прив’язати привілеї на зарядку до членства або місця проживання. Ви також можете запропонувати безкоштовну зарядку в якості винагороди постійним клієнтам або членам, виставляючи рахунки іншим одноразовим відвідувачам. Всі платежі можна обробляти за допомогою платформи EV Connect. Ви також можете запропонувати безкоштовну зарядку в якості винагороди лояльним клієнтам або членам клубу, одночасно виставляючи рахунки іншим разовим відвідувачам. Наприклад, хтось, хто є учасником програми винагород готелю, може отримати безкоштовну зарядку, тоді як з одноразового гостя стягується пряма плата. Модель повністю гнучка і залежить від вас.

Якщо ви вирішите стягувати плату з відвідувачів або орендарів у вашій будівлі, у вас також є кілька різних варіантів. Наші експерти можуть надати аналітику на основі даних та галузеві знання, щоб узгодити вашу цінову політику з вашими цілями щодо прибутку. У вас також буде спеціальний менеджер по роботі з клієнтами, який може запропонувати постійну підтримку, щоб ви могли продовжувати оптимізувати свій бізнес із зарядки електромобілів.

Фіксована тарифікація

Однією з найпростіших систем є фіксована плата, що сплачується по мірі використання. Водії платитимуть за одним тарифом незалежно від того, як довго вони залишалися підключеними до мережі. Для багатьох людей зручність зарядки електромобіля означає, що вони не проти заплатити повну ціну за швидку зарядку – і витрати будуть збалансовані для вас.

Плата за лічильником

З іншого боку, тарифікація за лічильниками означає, що водії платять лише за необхідну їм кількість заряду. Це може бути розраховано за часом паркування, використанням енергії або часом зарядки. Оплата за спожиту енергію може працювати найкраще, якщо ви не заряджаєте свої зарядні пристрої за допомогою сонячної енергії – особливо якщо ви живете в районі з високими витратами на електроенергію або розумними приладами обліку, які виставляють вам рахунки за різними тарифами на електроенергію на основі пікових періодів використання.

Облік за часом заряджання або паркування може зробити вашу структуру платежів простою та зрозумілою для клієнтів. Клієнти побачать цінність, оскільки вони платять лише за отриману енергію або час, проведений на вашій зарядній станції. Ця модель може бути найкращою для роздрібної торгівлі, де водії приїжджають і від’їжджають, і ви обслуговуєте постійний потік різних клієнтів щодня (а не постійних відвідувачів).

Незалежно від того, яку систему виставлення рахунків ви вирішите використовувати, додаток EV Connect дозволяє клієнтам платити безпосередньо через свої смартфони. Проста модель оплати за допомогою телефону є значною перевагою порівняно з традиційним газом станції для автомобілів з ДВЗ, де готівкові платежі незручні, а оплата кредитною або дебетовою карткою часто має вищу ціну.

Прискорення окупності зарядної станції

Ви також можете опосередковано збільшити прибуток вашого бізнесу через рентабельність інвестицій у зарядку електромобілів станцій. Оскільки все більше людей їздять на електромобілях, забезпечення найкращого досвіду водіння набуває все більшого значення для подальшого залучення людей до вашого бізнесу. Зарядні станції для електромобілів не тільки залучають нових клієнтів, але й, як показують дослідження, збільшують час перебування людей в магазині. Одне дослідження виявило позитивну кореляцію між часом, проведеним людьми в магазині одягу, і сумою грошей, яку вони витратили.

Якщо ви орендодавець або компанія з управління нерухомістю, ви побачите, що роздрібні торговці та ресторани, зокрема, з більшою ймовірністю залишатимуться в місці, яке приваблює високоякісних клієнтів. Це також стосується багатоквартирних будинків, включаючи багатоповерхівки та елітні комплекси. Оскільки більшість електромобілів все ще дорожчі за легкові автомобілі, зарядні станції для електромобілів приваблюють більш фінансово стабільних клієнтів, які також піклуються про сталий розвиток та навколишнє середовище. Дослідження CarMax/CleanTechnica показало, що 65% власників електромобілів старше 40 років, 70% мають вищу освіту і близько 70% заробляють 75 000 або більше на рік. Дослідження від TrueCar.com виявило, що власники електромобілів Ford Focus мають середній річний дохід сім’ї 199 000 доларів США, тоді як власники Fiat 500e – 145 000 доларів США.

Зарядки для електромобілів можуть збільшити вартість перепродажу комерційної нерухомості

Додавання зарядки для електромобілів до об’єктів нерухомості класу А може збільшити вартість при перепродажі. Ви не тільки продаєте будівлю зі стабільними, постійними орендарями, але й надаєте бажані зручності для цієї демографічної групи. Якщо ви об’єднаєте зарядку електромобілів станції За допомогою сонячних панелей, які живлять їх енергією, ви можете знизити загальні чисті експлуатаційні витрати вашої будівлі.

Багато менеджерів з управління нерухомістю занепокоєні тим, як структурувати систему оплати за зарядку електромобілів і чи отримають вони прибуток від цих станцій. Існує багато способів збільшити рентабельність інвестицій в електрозарядні станції. Консультанти EV Connect допоможуть вам з усіма питаннями – від встановлення до визначення правильної цінової політики для вашого будинку.

Прогнози для зарядних станцій для електромобілів

  • У звіті KPMG за 2018 рік зазначено, що Нідерланди мають найбільшу кількість зарядних станцій на кілометр – 19.3 зарядних станції на 100 км. Китай має 3.5, ВЕЛИКОБРИТАНІЯ 3.1, Німеччина 2.8, Японія 2.3, а США – 0.9.
  • Statista (2019): У 2013 році у світі налічувалося 5 900 високошвидкісних зарядних станцій, а до 2020 року, за прогнозами, їх кількість досягне 200 000.
  • Прогноз ОГС: (2019) Очікується, що світовий ринок зарядних станцій для електромобілів зростатиме на CAGR 40.5% протягом прогнозного періоду (2019-2026 рр.) і досягне понад 3 млрд дол.4 мільярди до 2026 року.
  • Прогноз Future Research (2019): Очікується, що світовий ринок зарядних станцій для електромобілів досягне безпрецедентного обсягу в 43 528.7 тис. одиниць до 2025 року, з CAGR 41.79% протягом прогнозованого періоду (2019-2025).
  • Прогноз Data Bridge Market Research (2019): Очікується, що світовий ринок зарядних станцій для електромобілів зростатиме зі здоровим середньорічним темпом зростання 48.3% у прогнозний період з 2019 по 2026 рік.
  • Bloomberg цитує дослідження McKinsey (2019): A72.48 мільярдів витрат на зарядка обладнання, необхідне до 2030 року.
  • Китай зараз має понад 1 мільйон зарядних станцій (державних та приватних).

Коментарі та думки власників щодо можливостей зарядних мереж

Усередині простору зарядки електромобілів є кілька можливості такі як:

  • Зарядні мережі, які отримують плату від клієнтів за заряджання їхніх електромобілів. Це можуть бути помірні або високі початкові капітальні інвестиції з постійним потоком доходів; однак вони залежать від моделі компанії.
  • Продавці зарядного обладнання. Це може бути громадське або домашнє зарядне обладнання. Обидва напрямки мають дуже великий потенціал.
  • Нова технологія, така як надшвидка зарядка, стає дуже популярною.
  • Програмні системи. Для підтримки зарядки та платежів за зарядку.
  • Інші сфери. Заміна акумуляторів, зарядка від автомобіля до будинку, “розумна” зарядка (зарядка в непіковий час тощо).), бездротову зарядку та технології “автомобіль до мережі”.

Зарядні пристрої для електромобілів мають різну швидкість заряджання

Я вважаю, що майбутнє за надшвидкими зарядними пристроями. Сьогодні це означає, що зарядний пристрій потужністю 350 кВт може поповнити запас ходу на 20 миль за 1 хвилину, або ~400 миль за 20 хвилин.

Наприклад, Porsche почав використовувати надшвидкі зарядні пристрої на новому Porsche Taycan, які можуть додати 60 миль за 4 хвилини і 80% запасу ходу за 15 хвилин (найшвидші) зарядні пристрої пропонують 80% запасу ходу за 30-40 хвилин).

Примітка: Наразі лише певні електромобілі з відповідними акумуляторами можуть приймати надшвидкісну зарядку, але з кожним роком ситуація буде покращуватися.

зарядні, станції, інвестиції, можливості, важкі, зарядні, пристрої

Нижче я зосереджуюсь на тих компаніях, які або мають великі мережі зарядних станцій для електромобілів, або будують їх. Або ті, що постачають найпопулярніші зарядки обладнання, таке як домашні зарядні пристрої та надшвидкі зарядні пристрої. Також кілька операторів зарядних мереж.

Погляд на деякі провідні світові компанії, що займаються зарядкою електромобілів

Tesla має провідну світову мережу зарядних станцій. Tesla виробляє власні зарядні пристрої. Зараз вони доходять до версії 3 (Supercharger V3), яка здатна забезпечити пікову потужність заряду до 250 кВт. Перші покупці Model S і X отримали певний кредит на покриття витрат на зарядку (автомобілі, замовлені до 2 листопада 2018 року, отримують 400 кВт-год (~1 600 км) кредитів Supercharger щорічно) у громадській мережі зарядних станцій Tesla, тоді як покупці Model 3 повинні платити за зарядку. Нові покупці S X, якщо їх направить поточний власник Tesla, отримують ті ж самі кредити, як зазначено вище. Власникам виставляються рахунки за кВт-год (кіловат-годину). Tesla не ділиться своїми суперчарджерами з іншими компаніями (детальніше тут) і не прагне отримувати прибуток від своєї зарядної мережі; однак це цілком може змінитися в майбутньому. Electrek цитує заяву Tesla про те, що громадські зарядки “ніколи не будуть центром прибутку” для компанії.

Для інвесторів це означає, що за нинішньої системи мережа зарядних станцій Tesla не приносить прибутку, тому з точки зору доходу від зарядки немає сенсу купувати Tesla. Звичайно, провідна світова мережа зарядних станцій Tesla сприяє зміцненню репутації Tesla і статусу світового лідера.

У березні 2019 року компанія Tesla заявила:

На сьогоднішній день мережею покрито понад 99% населення США.S. США, і ми очікуємо, що до кінця 2019 року аналогічний показник буде досягнутий і в Європі. Нещодавно ми подолали 90% покриття населення в Китаї і швидко збільшуємо цю цифру. Однак для того, щоб стимулювати подальше впровадження електромобілів і ще більше прискорити світовий перехід до сталої енергетики, зарядка має бути ще швидшим, а кількість транспортних засобів, здатних заряджатися в одному місці за день, має бути значно більшою.

Компанія Electric повідомила, що станом на липень 2019 року:

Tesla говорить про більш ніж подвоєння мережі протягом наступного року.

Веб-сайт Tesla дає оновлену кількість зарядні пристрої як:

1,636 зарядних станцій з 14,497 зарядними пристроями.

Карта глобальних зарядних станцій Tesla (Австралія не показана, але є кілька зарядних пристроїв Tesla). Червоний (відкритий зараз), сірий (незабаром)

Зарядна станція Tesla з багатьма зарядними пристроями

Ionity (приватне)

Ionity – найбільший в Європі постачальник послуг швидкої зарядки електромобілів. Компанія належить консорціуму Daimler (OTCPK:DDAIF, OTCPK:DDAIY), Volkswagen Group (OTCPK:VWAGY) (Porsche, Audi), Ford (F), BMW Group (OTCPK:BMWYY) і Hyundai (OTC:HYMTF). В даний час вони будують початкову мережу з 400 станцій швидкої зарядки в Європі.

Електрифікуємо Америку

Electrify America – підрозділ Volkswagen, створений в рамках врегулювання скандалу з викидами автовиробника, витрачає A5000.90 мільярдів на заправних станціях в США.S. більше десяти років.

зарядні, станції, інвестиції, можливості, важко, зарядні, пристрої

Циндао TGOOD Electric Co. ТОВ [CH:300001] ТЕЛЕФОН. Ціна = CNY 17.95

TGOOD – найбільший у Китаї постачальник послуг із зарядки електромобілів з 50 000 зарядних станцій у 183 містах Китаю. У всьому світі вони мають 180 000 зарядних терміналів у більш ніж 280 містах. TGOOD заявляє, що у них найбільша встановлена база систем зарядки електромобілів у світі. TGOOD також заявляє, що вони є світовим лідером у сфері рішень для електронних будинків і найбільшим у світі постачальником інфраструктури для зарядки електромобілів на сьогодні. Ми виробляємо всі eHouse та електричні компоненти на власному виробництві.

TGOOD має ринкову капіталізацію 17 юанів.56b. Аналітики рекомендують купувати з цільовою ціною 19 юанів.00 представляє ~ 6% зростання.

Фінансові показники та прогноз TGOOD

Провідні зарядні компанії Китаю станом на січень 2019 року

Примітка: BYD Co [HK:1211] (OTCPK:BYDDY) (OTCPK:BYDDF) також продає зарядні пристрої і нещодавно об’єдналася з постачальником зарядної інфраструктури AMPLY Power.

EVgo (приватна)

EVgo – це найбільша і найнадійніша мережа швидкої зарядки громадських електромобілів в США. Маючи понад 750 пунктів швидкої зарядки на 66 столичних ринках, EVgo швидко заряджає більше водіїв, проїжджаючи більше кілометрів, ніж будь-яка інша громадська мережа зарядних станцій.

ChargePoint Inc. (приватно)

ChargePoint фокусується тільки на зарядці електромобілів і є провідним світовим постачальником послуг зарядки. Серед інвесторів ChargePoint – Chevron, Daimler AG, BMW, Siemens та American Electric Power Co.

Кожні дві секунди хтось підключається до мережі ChargePoint. Ми надали більше місць для зарядки, ніж будь-хто інший, і люди розраховують на нас для зарядки протягом усього дня, кожного дня.

Спільна зарядка як сходинка для переходу

Стартап Swtch, що базується в Торонто і займається управлінням зарядками для електромобілів, – ще одна компанія, яка працює з власниками багатоквартирних будинків, щоб зробити перші кроки в їхній подорожі до електрозарядки. Найчастіше це починається з того, що орендарі отримують у спільне користування кілька зарядних пристроїв, сказав генеральний директор компанії Картер Лі (Carter Li).

Swtch спеціалізується на створенні мережі та моніторингу цих спільних зарядних станцій, а також допомагає власникам нерухомості та орендарям планувати заряджання таким чином, щоб оптимізувати частоту їх використання та мінімізувати час очікування, пояснив Лі. Його компанія зібрала близько 17. 5 мільйонів і керує 2. 200 точок зарядки в північноамериканських багатоквартирних будинках, більшість з яких – в канадських квартирах і кондомініумах.

Однією з ключових проблем для власників нерухомості є зведення витрат до мінімуму, особливо коли вони розширюють мережу з кількох зарядних пристроїв. Лі навів приклад New Times Square, будинку на 375 квартир у Торонто.на 375 квартир у Торонто, де за допомогою Swtch було встановлено 14 зарядних пристроїв для електромобілів. Swtch налаштувала зарядні майданчики так, щоб вони не заряджалися на повну потужність одночасно, допомагаючи уникнути електричної модернізації та дорогих витрат на оплату комунальних послуг у будинках.

Наздогнати

Чи є зарядні пристрої для електромобілів ризиком для кібербезпеки?

Спільна зарядка створює потенційні проблеми, коли кількість орендарів-власників електромобілів різко перевищує кількість паркомісць зарядні пристрої, він сказав. “У контексті спільної зарядки, бродяжництво є великою проблемою, – сказав він. Деякі клієнти Swtch накладають фінансові штрафи на орендарів, які залишають електромобілі увімкненими довше, ніж потрібно для зарядки, зазначив він.

Підхід Amperage Capital, який передбачає виділення паркувальних місць, обладнаних зарядними пристроями, окремим орендарям, покликаний уникнути подібних проблем, каже Малік. Але це означає, що потрібно орієнтуватися на квартири з більш заможними орендарями, які з більшою ймовірністю куплять електромобілі і зможуть дозволити собі спеціальний зарядний пристрій”. “Ми хочемо йти до громад, які мають попит сьогодні”, – сказав він.

Пошук бізнес-моделей, які працюють для громад з низьким рівнем доходу

Нерівність у доходах залишається основною перешкодою для впровадження електромобілів, особливо в громадах, які зіткнулися з непропорційним тягарем наслідків використання викопного палива для довкілля та здоров’я. Електромобілі все ще дорожчі – і їх важче купити на ринках вживаних автомобілів – ніж автомобілі з бензиновим двигуном.

Але впровадження більш дешевих електромобілів і розширення U.S. федеральні податкові пільги на нові та вживані електромобілі починають змінювати цю ситуацію, зазначив Лі. “Якщо ви подивитеся на Chevrolet Bolt, то він коштує 26. 000”, – сказав він. Він додав, що нижчі експлуатаційні витрати на електромобілі можуть бути ще більш цінними для водіїв з низьким рівнем доходу.

Тим не менш, це важко для розробників зарядних станцій для електромобілів, щоб виправдати витрати на будівництво в районах з низьким рівнем впровадження електромобілів, оскільки зарядні пристрої потребують регулярного трафіку, щоб окупити витрати на їх встановлення. Це ставить імператив перед державною політикою, яка може підтримати зарядку електромобілів у громадах, які ще не купили електромобілі у великій кількості.

Через економічні диспропорції між власниками та орендарями, штати з агресивними цілями розвитку електромобілів, такі як Каліфорнія, Колорадо, Іллінойс, Массачусетс і Нью-Йорк, створили стимули для встановлення зарядних пристроїв у багатоквартирних будинках, але такі стимули все ще рідко зустрічаються по всій країні. Значна частина федерального фінансування зарядних станцій для електромобілів досі була спрямована на громадські зарядні станції вздовж основних транспортних маршрутів, хоча половина з 2. 5 мільярдів у зарядки гранти, передбачені законом про інфраструктуру 2021 року, будуть пріоритетними для розширення доступу до зарядних станцій для електромобілів у громадах з низьким і середнім рівнем доходу, які можуть включати багатоквартирні будинки.

Наприкінці минулого року East Bay Community Energy, каліфорнійський постачальник комунальних послуг, що обслуговує округ Аламеда, схвалив план, який може залучити приватний капітал для встановлення зарядних пристроїв у більшій кількості багатоквартирних будинків. План передбачає укладення контрактів з двома окремими розробниками електрозарядок для будівництва та експлуатації від 40 до 50 громадських центрів електрозарядок до 2030 року в “гарячих точках багатоквартирного житла”.”

За даними EBCE, майже половина жителів округу Аламеда є орендарями, а 90 відсотків його багатоквартирних житлових будинків старше 50 років і потребують дорогої електричної модернізації для підтримки власних зарядних станцій. Його план буде спрямований на “зарядні пустелі”, райони, де приватні постачальники зарядних станцій для електромобілів ще не інвестували, і де дані державної реєстрації транспортних засобів показують, що на сьогоднішній день орендарі практично не користуються електромобілями.”

Щоб зменшити фінансовий ризик для розробників зарядних станцій, EBCE планує підписати 10-річну “толінгову угоду” з компаніями, що розгортають розподілені сонячні та акумуляторні станції.річну “давальницьку угоду” з кожним партнером, за якою EBCE виплачує кожному з них встановлену щомісячну плату, щоб окупити вартість інвестицій та операцій. Потім EBCE бере на себе відповідальність і ризик встановлення тарифів, які платять водії електромобілів, а також постачання та оплату електроенергії, яку вони будуть постачати.

Угоди про оплату за проїзд: Новий спосіб заряджання електромобілів у приватному секторі інвестиції придатний для банків

Такі види угод про оплату зазвичай використовуються для розробки проектів чистої енергії, і EBCE використовувала подібні структури з компаніями, які розгортають розподілені сонячні батареї та акумулятори. Але, на думку EBCE, це новий підхід до розвитку інфраструктури зарядних станцій для електромобілів – і в його плані зазначається, що він може слугувати моделлю для інших постачальників енергії в громадах та муніципальних комунальних підприємств.

Контракти EBCE, які ще не завершені, укладені з Calibrant Energy, спільним підприємством з розвитку розподіленої енергетики гіганта електрообладнання Siemens та австралійського інвестора в інфраструктуру Macquarie Group, і EV Realty, стартапом, який минулого року залучив 28 мільйонів доларів на будівництво зарядних станцій, з акцентом на обслуговуванні автопарків.

Патрік Салліван, генеральний директор і співзасновник EV Realty, порівняв угоду EBCE з угодами про купівлю електроенергії з комунальними підприємствами та корпоративними покупцями енергії, які допомогли проектам чистої енергії забезпечити стабільний, довгостроковий дохід, що має вирішальне значення для завоювання довіри акціонерних і боргових інвесторів. Альтернатива – продаж електроенергії, виробленої вітровими або сонячними електростанціями, на непередбачуваному і постійно мінливому енергетичному ринку – занадто ризикована.

Але це, по суті, тип ризику, на який наражається більшість розробників електрозарядок при будівництві зарядних станцій, які покладаються на достатню кількість водіїв електромобілів, які вирішать користуватися їхніми послугами досить часто, щоб окупити авансовий платіж інвестиції і покрити довгострокові операційні витрати. Залучення комунального підприємства або постачальника енергії, такого як EBCE, для розподілу ризику того, що проєкти окуплять свої початкові витрати – те, що Салліван описав як “кредитний ризик контрагента комунального підприємства” – може значно розширити масштаби інфраструктури приватного сектору або боргового фінансування для побудови зарядних станцій для електромобілів, необхідних багатоквартирним будинкам.

” Між прийняттям кредитного ризику контрагента комунального підприємства та надією на те, що ви вибрали правильне місце для достатньої кількості людей, які зможуть під’їхати та підключитися, я обираю перше щодня”, – сказав він.

EV Realty та Calibrant мають багато обов’язків зі свого боку, зазначив Салліван. “Ми гарантуємо безперебійну роботу та продуктивність, – сказав він, – переконуючись, що зарядні пристрої працювати належним чином і є достатньою кількістю, щоб обслуговувати зростаючу кількість водіїв електромобілів, багато з яких є клієнтами EBCE.

Розробники сайту також відповідають за надання допомоги EBCE у визначенні того, чи мають цільові локації доступ до достатньої потужності електромережі для обслуговування зарядних пристроїв, які будуть там встановлені.

Enphase:

Enphase Energy – каліфорнійська компанія, яка спеціалізується на рішеннях для відновлюваної енергетики, включаючи сонячні панелі та системи зберігання енергії. На додаток до цих продуктів, компанія також пропонує ряд рішень для зарядки електромобілів, призначених для домашнього використання.

Вони пропонують рішення для зарядки електромобілів як в дротових, так і в плагін-конфігураціях, причому останні дозволяють легко пересуватися в разі потреби, а нещодавно оголосили про випуск двонаправленого зарядного пристрою для електромобілів.

Рішення для зарядки електромобілів від Enphase пропонують кілька ключових переваг у порівнянні з іншими в галузі. Їх двонаправлена технологія зарядки дозволяє енергії текти в обох напрямках, що дозволяє більш ефективно використовувати накопичену енергію в акумуляторах електромобілів і потенційно навіть живити будинки під час відключень електроенергії. Зарядні пристрої для електромобілів Enphase також відомі своїм зручним дизайном та установкою, з доступними як дротовими, так і плагінними варіантами. Крім того, їхні зарядні пристрої для електромобілів можуть бути легко інтегровані з сонячними та акумуляторними системами для створення комплексного рішення з управління енергоспоживанням.

В цілому, рішення для зарядки електромобілів від Enphase пропонують ефективні та зручні варіанти для людей, які хочуть заряджати свої електромобілі. Впровадження технології двонаправленого зарядного пристрою є основною перевагою, яка відрізняє їх від інших в галузі, дозволяючи більш ефективно використовувати енергію та потенційну економію витрат.

зарядки, станції, інвестиції, можливості, жорсткі, зарядні, пристрої

Ключова перевага: Двонаправлений зарядний пристрій для електромобілів

Schneider Electric:

Schneider Electric – це багатонаціональна компанія зі штаб-квартирою у Франції, яка надає широкий спектр рішень для управління енергією та автоматизації, включаючи зарядні станції для електромобілів.

Їхні рішення для зарядки електромобілів призначені як для дому, так і для бізнесу і мають на меті забезпечити легку, екологічну, безпечну та розумну зарядку з оптимізованим споживанням та зменшеним вуглецевим слідом.

Однією з ключових переваг рішень для зарядки електромобілів від Schneider Electric є їхня зосередженість на базовій інфраструктурі, необхідній для підтримки електромобілів зарядка. За словами представника компанії, “Для нас зарядка для електромобілів – це лише верхівка айсберга… за цим необхідна базова інфраструктура”. Цей фокус на інфраструктурі дозволяє Schneider Electric надавати комплексні рішення, які підтримують ефективну та стійку зарядку електромобілів.

Крім того, рішення Schneider Electric для зарядки електромобілів відомі своєю простотою використання, причому доступні як житлові, так і комерційні варіанти. Вони пропонують можливості інтелектуальної зарядки, які можуть оптимізувати споживання енергії та знизити загальні витрати на зарядку, а також сумісність з різними типами електромобілів і швидкостями зарядки.

Загалом, зосередженість Schneider Electric на інфраструктурі та комплексних рішеннях, а також зручні для користувача варіанти зарядки електромобілів роблять компанію сильним гравцем в індустрії зарядних пристроїв для електромобілів. Їх прихильність до сталого розвитку та ефективності відповідає зростаючому попиту на рішення для сталої мобільності.

Ключова перевага: Комплексні інфраструктурні рішення

Висновок

На закінчення, перераховані вище 15 провідних компаній, що займаються електрозарядними станціями, пропонують цілий ряд інноваційних рішень для потреб зарядки електромобілів. Кожна компанія має свої унікальні переваги та особливості, які відрізняють її від інших.

ChargePoint, наприклад, відомий своєю розгалуженою мережею зарядних станцій та зручним додатком, в той час як CyberSwitching пропонує високонадійні та найбільш економічно ефективні рішення для зарядки для бізнесу, багатоквартирних будинків та автопарків. Мережа Supercharger компанії Tesla забезпечує швидку швидкість зарядки та безперешкодну інтеграцію з її електромобілями, в той час як АББ пропонує широкий спектр потужних зарядних рішень для комерційних та промислових застосувань.

Інші компанії, такі як EVgo, Electrify America та Blink, зосереджуються на створенні громадської зарядної інфраструктури та роблять зарядку електромобілів більш доступною для людей та громад. Tritium і Webasto пропонують інноваційні рішення для зарядки, такі як високошвидкісна зарядка постійним струмом і зарядні пристрої для електромобілів на сонячних батареях, в той час як Enel-X і Siemens пропонують ряд рішень для інтелектуальної зарядки та управління енергоспоживанням.

EVbox, Enphase, Wallbox пропонують гнучкі та масштабовані рішення для зарядки переважно для приватних будинків. Нарешті, Schneider Electric пропонує ряд гнучких та стійких рішень для зарядки, з передовим програмним забезпеченням та послугами для підтримки своїх апаратних пропозицій.

Загалом, ринок зарядних станцій для електромобілів швидко розвивається, постійно з’являються нові компанії та технології. Однак 15 компаній, перерахованих вище, є одними з найбільш інноваційних та впливових гравців у галузі, і вони, ймовірно, відіграватимуть значну роль у формуванні майбутнього зарядних пристроїв для електромобілів.

Leave a Reply