E на зарядній станції. Зарядна станція E на зарядній станції

Table of Contents

Протоколи та стандарти індустрії зарядних пристроїв для електромобілів

За останні кілька років технологія, що лежить в основі індустрії зарядки електромобілів, дуже сильно розвинулася. Оскільки електромобілі стають природною частиною транспортної екосистеми, ми спостерігаємо зрушення в бік стандартизації зарядних пристроїв і впровадження нових галузевих протоколів для забезпечення сумісності. Зараз, як ніколи раніше, особливо складно йти в ногу з новими розробками і забезпечувати відповідність технологій останнім нормам і стандартам.

Оператори зарядних станцій і постачальники послуг електронної мобільності стикаються з проблемами, що розширюються на міжнародному рівні, особливо в роботі з різними протоколами, правилами і мультивалютністю, а також з інтеграцією можливостей роумінгу в свої мережі.

У цьому блозі ми зібрали список галузевих стандартів і протоколів для зарядки електромобілів, які забезпечують гнучкість, необхідну для всього ринку електромобілів. Стандартизація в галузі буде ключовим фактором розвитку інфраструктури зарядки електромобілів у майбутньому.

зарядній, станції, зарядна, станція

Протоколи та стандарти зарядки електромобілів

CCS. стандарт комбінованої зарядної системи

Стандарт комбінованої системи зарядки охоплює кілька аспектів зарядки електромобілів, включаючи зарядку змінним і постійним струмом, зв’язок між зарядною станцією і транспортним засобом, балансування навантаження, аутентифікацію і дозвіл на зарядку, а також автомобільний з’єднувач (роз’єм на кінці зарядного кабелю і відповідний вхід в транспортному засобі). Термін “комбінований” означає, що CCS по суті додає швидку зарядку постійним струмом шляхом розширення роз’ємів змінного струму типу 1 і типу 2, в результаті чого з’являються роз’єми Combo 1 (CCS1) і Combo 2 (CCS2) відповідно, які можуть забезпечити до 350 кВт потужності. Роз’єми CCS 1. це різновид, поширений у Північній Америці, тоді як CCS 2 зустрічаються в Європі.

зарядній, станції, зарядна, станція

Стандарт УЗВ був запроваджений сімома автовиробниками (Audi, BMW, Daimler, Ford, General Motors, Porsche і Volkswagen), а перший прототип був продемонстрований у травні 2012 року. До 2014 року Європейський Союз прийняв CCS2 як вимогу до мереж зарядних станцій для електромобілів. У США перші великі мережі CCS були завершені вздовж основних коридорів східного та західного узбережжя у 2016 році. На сьогоднішній день компанії в США.S. які хочуть скористатися деякими з 7.5 мільярдів федеральних коштів, виділених на національну мережу зарядних станцій для електромобілів, повинні підтримувати УЗВ.

NACS. Північноамериканський стандарт зарядки

Tesla домінує на північноамериканському ринку електромобілів з 2012 року. Компанія не прийняла стандарт CCS, який став поширеним у США та Європі, а використала власну запатентовану систему зарядки. У листопаді 2022 року Tesla оприлюднила свою специфікацію і оголосила її Північноамериканським стандартом зарядки. NACS. Кількість зарядних станцій Tesla перевищує кількість зарядних станцій CCS порівняно з усіма іншими постачальниками послуг разом узятими, що робить цей стандарт найпоширенішим у США. Як і роз’єми CCS Combo, NACS пропонує зарядку як змінним, так і постійним струмом в одному роз’ємі, однак його потужність перевищує потужність CCS і може забезпечити до 1 МВт потужності на постійному струмі.

І Ford, і General Motors оголосили, що приймуть стандарт NACS, а перші NACS-сумісні автомобілі повинні зійти з конвеєрів GM і Ford у 2025 році. До того часу водіям GM і Ford доведеться використовувати адаптер для підключення до зарядних пристроїв NACS.

Роз’єм NACS (раніше Tesla)

OCPP. Open Charge Point Protocol (протокол відкритих точок зарядки)

Open Charge Point Protocol (OCPP). це прикладний протокол для зв’язку між зарядними станціями електромобілів і центральною системою управління. Це міжнародний, незалежний від постачальника стандарт з відкритим вихідним кодом, який доступний безкоштовно.

Протокол був розроблений Open Charge Alliance (OCA) для ринку інфраструктури електромобілів і вважається стандартом де-факто для інтероперабельності зарядної інфраструктури серед виробників зарядного обладнання, постачальників програмного забезпечення та систем, операторів зарядних мереж та дослідницьких організацій. Протокол є перевіреним способом оптимізації витрат і мінімізації ризиків інвестицій в мережеву інфраструктуру. Він забезпечує гнучкість для операторів інфраструктури щодо діагностики EVSE та забезпечує легкий доступ для водіїв електромобілів.

Багато ключових гравців в індустрії електромобілів (виробники зарядних станцій, комунальні служби, оператори пунктів зарядки та постачальники програмного забезпечення для бек-офісу) зробили свій внесок у розробку протоколу.

Остання версія, OCPP 2.0.1, має безліч нових і вдосконалених функцій для управління пристроєм, обробки транзакцій, безпеки, функції інтелектуальної зарядки, підтримку дисплея і обміну повідомленнями, а також розширюваність OCPP.

OCPP 2.0.1 також пропонує опцію підтримки plug and charge для електромобілів, що підтримують протокол ISO 15118.

OCPP 2.0.1 був представлений на одному з вебінарів Open Charge Alliance.

Стандарт ISO 15118. двонаправлена зарядка/розрядка

ISO 15118. це міжнародний стандарт для двостороннього цифрового зв’язку між електромобілями та зарядною станцією. Визначає інтеейс зв’язку V2G для двосторонньої зарядки/розрядки електромобілів.

Як ключовий фактор, що забезпечує можливість зарядки від розетки, стандарт ISO 15118 дозволяє водіям електромобілів вставляти зарядний штекер в автомобіль, заряджатися і від’їжджати, коли все буде готово. Цей процес забезпечується цифровим сертифікатом, розташованим у транспортному засобі, що дозволяє йому зв’язуватися з системою управління зарядними пунктами (CPMS). Це забезпечує безперебійний наскрізний процес заряджання, який включає автоматичну автентифікацію та виставлення рахунків, а також позбавляє від необхідності використовувати RFID-карту, додаток або запам’ятовувати PIN-коди.

Протоколи роумінгу для зарядки електромобілів

OCPI. Open Charge Point Interface

Відкритий інтеейс зарядних станцій (OCPI) призначений для обміну інформацією про зарядні станції між операторами зарядних станцій та постачальниками послуг електронної мобільності для забезпечення масштабованого та автоматизованого роумінгу електромобілів.

Підтримувані варіанти використання:

  • Інформація про точку зарядки
  • Авторизація сеансів заряджання
  • Тарифи
  • Бронювання
  • Роумінг
  • Обробка реєстрацій
  • Розумна зарядка

Специфікація включає в себе

  • Надання інформації про сеанс, включаючи дані про місцезнаходження
  • Відправлення віддалених команд для таких дій, як бронювання
  • Надання детальних записів про тарифікацію (CDR) для виставлення рахунків
  • Авторизація сеансів зарядки шляхом обміну токенами

OCHP. протокол відкритого клірингового центру (електронний кліринг).нетто)

Open Clearing House Protocol (OCHP). це протокол з відкритим вихідним кодом, який забезпечує простий та уніфікований зв’язок між системою управління зарядкою та системою клірингового центру.

OCHP дозволяє безперешкодно заряджати електромобілі між мережами зарядних станцій (e-Roaming). Використовуючи OCHP, постачальники послуг електронної мобільності можуть підключатися до операторів та провайдерів зарядних станцій для забезпечення доступу до їхньої мережі.

OICP. Open Intercharge Protocol (Відкритий протокол міжзарядки)

OICP був розроблений Hubject і є стандартом зв’язку між постачальниками послуг електронної мобільності (EMSP) та операторами зарядних станцій (CPO) через платформу Hubject.

Протокол забезпечує обмін інформацією на основі договірних відносин між EMSP та CPO з Hubject, що дозволяє їм пропонувати надійний роумінг водіям електромобілів.

eMIP. eMobility Interoperation Protocol

eMIP, наданий GIREVE, забезпечує роумінг послуг зарядки, надаючи дозвіл на зарядку та API центру обробки даних, а також доступ до всеосяжної бази даних точок зарядки.

Протоколи енергоменеджменту

OpenADR. Open Automated Demand Response

OpenADR. відкрита та захищена основа для інтероперабельного обміну інформацією для полегшення автоматизованого реагування на попит.

Зазвичай використовується для передачі інформації та сигналів між операторами систем розподілу (ОСР), комунальними підприємствами та системами управління і контролю енергоспоживанням для балансування попиту на енергію в пікові періоди.

OpenADR 2.0 дозволяє стандартизувати зв’язок між реагуванням на попит (DR) та розподіленими енергетичними ресурсами (DER), а також автоматизовані процеси DR/DER. Він також спрощує управління енергоспоживанням клієнтів та усуває “завислі” активи.

OSCP. Open Smart Charging Protocol 1.0

OSCP. відкритий протокол для зв’язку між системою управління зарядними станціями та системою енергоменеджменту власника об’єкта або системою ОСР.

Протокол може використовуватися для передачі прогнозу пропускної здатності місцевої електромережі в режимі реального часу оператору зарядної станції. OSCP полегшує інтелектуальну зарядку електромобілів на основі ємності.

зарядній, станції, зарядна, станція

Платформа Driivz має апаратну діагностику та базується на відкритих галузевих стандартах, підтримуючи понад 750 моделей зарядних пристроїв.

  • Driivz. одна з перших компаній, яка отримала офіційний сертифікат OCPP 2.0.1 від Open Charge Alliance (золотий вузол).
  • Відповідає стандартам ISO 15118 та OCPP 2.0.1 забезпечення зв’язку “автомобіль-мережа” (V2G).
  • Driivz був одним з перших постачальників, який надав повну підтримку OCPI (починаючи з листопада 2018 року). Крім того, Driivz був першим, хто інтегрував великі мережі в США (EVgo ChargePoint).
  • Стандартні галузеві протоколи. OCPI, OCHP, OICP (Hubject), eMIP та інші.
  • Plug-n-charge. для покращення процесу заряджання та уникнення необхідності використання RFID-картки.
  • Автозарядка. забезпечує функцію Plug Charge на основі MAC-адреси автомобіля.
  • Сертифікація OpenADR
  • Відповідає Eichrecht, німецькому закону про калібрування.
  • Власні протоколи. з інструментами для підтримки та інтеграції будь-якого протоколу.

E на зарядній станції

Lightning Energy пропонує широкий асортимент зарядних станцій змінного струму (Level 2) та постійного струму Fast Charge для ваших електромобілів.

Зарядні станції для комерційних електромобілів діляться на дві категорії: Рівень 2. зарядка змінним струмом і швидка зарядка постійним струмом.

Рівень 2. зарядка змінним струмом

Змінний струм подається на транспортний засіб, де він перетворюється на постійний струм для зарядки акумуляторів. Цей клас зарядних пристроїв дешевший за вартістю і його легше підключити до існуючої електричної інфраструктури вашого будинку. Однак час заряджання комерційного електромобіля буде довгим через високу ємність акумуляторів і відносно повільну швидкість заряджання зарядних пристроїв змінного струму.

DC Fast Charge

Зарядна станція перетворює електроенергію змінного струму в постійний струм, який подається на транспортний засіб і використовується для зарядки акумуляторів. Хоча DC Fast Charge дорожчий, він набагато швидший, ніж рівень 2, і тому може бути кращим рішенням для комерційних електромобілів. Високі рівні струму, необхідні для швидкої зарядки постійним струмом, можуть вимагати додаткового планування та дозволу на встановлення.

815 14th Street SW Loveland, CO 80537 Безкоштовно: 1-800-223-0740

  • Продукти
  • Lightning ZEV
  • Посилення потужності Lightning
  • Lightning Powered
  • Короткі відомості про блискавку
  • Спеціальні програми
  • Енергія блискавки
  • Зарядні станції
  • Зарядка як послуга
  • Lightning Mobile
  • Останні новини
  • Блискавка в новинах
  • Листи продуктів
  • Відео
  • Блискавичний подкаст
  • Рівняння електрифікації флоту
  • FTA DBE
  • Компанія
  • Кар’єра
  • ESG
  • Товари Lightning
  • Загальні положення та умови
  • Політика конфіденційності
  • Запросити пропозицію
  • Підтримка
  • Огляд грантів
  • Прес-кіт

Lightning eMotors допомагає комерційним автопаркам досягти своїх цілей сталого розвитку, пропонуючи фургони, вантажівки та автобуси з нульовим рівнем викидів від акумуляторних батарей, засновані на знайомих, перевірених транспортних засобах таких виробників, як Ford та GM. Наші електромобілі використовують складні інженерні рішення та високоякісні компоненти для забезпечення найкращої в галузі надійності та ефективності. Тісно співпрацюючи з нашими клієнтами, ми допомагаємо їм визначити їхні унікальні потреби в комерційних електромобілях, зарядних пристроях та грантовій підтримці. Наша місія. трансформувати індустрію комерційного автопарку до нульових викидів по одному транспортному засобу за раз.

©2023 Lightning eMotors. Всі права захищені.

Підписка на розсилку новин

Цей сайт використовує функціональні файли cookie та зовнішні скрипти для покращення вашого досвіду.

Цей сайт використовує функціональні файли cookie та зовнішні скрипти для покращення вашого досвіду. Які файли cookie та скрипти використовуються і як вони впливають на ваш візит, вказано зліва. Ви можете змінити свої налаштування в будь-який час. Ваш вибір не вплине на ваш візит.

ПРИМІТКА: Ці налаштування застосовуються лише до браузера та пристрою, який ви зараз використовуєте.

Цей веб-сайт використовує файли cookie для оптимізації вашого досвіду.

Зарядні станції для електромобілів

зарядній, станції, зарядна, станція

Ви можете знайти 48 громадських зарядних портів на таких міських об’єктах, як Chautauqua, центри відпочинку та паркінги в центрі міста, а також багато інших, що експлуатуються бізнесом по всьому місту.

Громадські зарядні станції

Другий рівень: 1 за перші дві години; 2.50 за годину за кожну додаткову годину

Третій рівень: 0.45 за кіловат-годину (кВт-год) за перші 30 хвилин; 0.25 за кожну додаткову хвилину.

Чотири швидкісні розетки 2-го рівня та чотири швидкісні розетки 3-го рівня.

Швидкі зарядні станції 3-го рівня належать та управляються ChargePoint. Будь ласка, зверніться до служби підтримки клієнтів ChargePoint з питаннями та коментарями і думками власників, пов’язаними з ціноутворенням.

Плюс плата за паркування в міському гаражі

Зверніть увагу: чотири швидкі зарядні пристрої ChargePoint на парковці 1500 Pearl наразі перебувають на ремонті і будуть недоступні не раніше 18 травня. У підвальному приміщенні є два зарядні пристрої для електромобілів 2-го рівня.

Цілі та прогрес розвитку електромобілів у місті Боулдер

Хочете купити або орендувати електромобіль? EnergySmart пропонує поради щодо електромобілів, які допоможуть вам визначити, які варіанти підходять саме вам, включаючи економію на податках та варіанти зарядки.

Ресурси

Управління енергетики штату Колорадо (CEO) і Регіональна рада з якості повітря (RAQC) об’єднали зусилля, щоб надати можливість місцевим автопаркам подавати заявки на фінансування для підтримки придбання електромобілів і встановлення зарядних станцій для електромобілів. Ці зусилля спрямовані на поліпшення якості повітря та заохочення використання електромобілів у штаті Колорадо.

Ласкаво просимо до місця зарядки “Мерседес-Бенц.

Електромобілі потребують зарядки через зарядний пристрій рівня 1, 2 або 3. Три рівні вказують на різну швидкість зарядки, вимірювану в кіловатах (кВт), доступну за допомогою домашніх зарядних пристроїв або громадських зарядних станцій.

Пошук станцій

Додаток Mercedes me connect або головний пристрій Mercedes-Benz User Experience (MBUX) допоможуть вам знайти зарядні станції та спростять фільтрацію за швидкістю заряджання або навіть за функцією Plug Charge.

Планування поїздок

Ваш автомобіль буде контролювати рівень заряду і запропонує ідеальний час для зупинки для підзарядки. Послуга Electric Intelligence оптимізує навігацію по маршруту та автоматично враховує необхідні зупинки для заряджання під час поїздок на далекі відстані.

Mercedes me Charge

Серце вашої екосистеми заряджання.

Mercedes me Charge. це набір функцій зарядки в рамках Mercedes me connect, спеціально розроблений для вашого Mercedes-EQ. Дізнайтеся, що включає в себе програма Mercedes me Charge, вивчіть ключові переваги та дізнайтеся, як зареєструвати свій автомобіль Mercedes-EQ.

Заряджайте свій Mercedes-EQ

Залишайтеся зарядженими на кожному етапі вашої подорожі.

Ваш Mercedes-EQ можна зручно заряджати вдома або в дорозі. Дізнайтеся про різні способи заряджання та про те, як легко знайти зарядні станції.

  • Позашляховики
  • Седани Універсали
  • Купе
  • Кабріолети Родстери
  • Електромобілі
  • Всі автомобілі
  • Автомобілі майбутнього
  • Сертифіковані автомобілі з пробігом
  • Програми для автопарків
  • Програми для роботодавців
  • Фургони “Мерседес-Бенц
  • Збірка
  • Порівняти автомобілі
  • Знайти дилера
  • Переглянути інвентар
  • Допомога при покупці
  • Спеціальні пропозиції
  • Фінансові послуги
  • Розрахувати платіж
  • Запросити пропозицію
  • Запланувати тест-драйв
  • Подати заявку на фінансування
  • Вартість трейд-ін
  • Брошури
  • Mercedes me connect
  • Мерседес мене
  • Підтримка власників
  • Технічна підтримка
  • Посібники для власників
  • Зарядка
  • Заплануйте обслуговування
  • Аксесуари
  • Мобільні додатки
  • Інформація про відкликання
  • Оновлення Bluetec
  • Інформація про автомобіль

Початкова ціна. це MSRP, або рекомендована роздрібна ціна виробника. MSRP не включає витрати на транспортування та обробку, збори в пункті призначення, податки, титул, реєстрацію, ліцензію, номерний знак, підготовку та оформлення документів, страхові збори, а також додаткові продукти, аксесуари та пов’язані з ними витрати на роботу та установку у дилера. MSRP для базової моделі до складання клієнтом також не включає плату за додаткове обладнання, продукти, пакети та аксесуари. Фактична ціна та наявність автомобіля може відрізнятися в залежності від дилера і повинна уточнюватися у обраного клієнтом дилера.

Зазначені показники прискорення ґрунтуються на даних виробника і можуть відрізнятися залежно від моделі, умов навколишнього середовища та дорожнього покриття, стилю водіння, висоти над рівнем моря та завантаженості транспортного засобу.

Розрахункова економія пального за даними EPA. Порівняйте розрахунковий витрата пального з розрахунковим витратою пального інших автомобілів. Пробіг може відрізнятися залежно від швидкості руху, погодних умов та тривалості поїздки. Ваш фактичний пробіг по шосе, ймовірно, буде меншим, ніж розрахунковий.

З додатковим зчіпним пристроєм для причепа. Перед буксируванням прочитайте інструкцію з експлуатації. У деяких штатах потрібні додаткові гальма для причепа. Зверніться до дилера для отримання детальної інформації.

Приблизний запас ходу за даними EPA з повністю зарядженим акумулятором. Запас ходу може змінюватися залежно від моделі, рельєфу місцевості, температури, стилю водіння, додаткового обладнання, використання функцій автомобіля та інших факторів.

Автомобіль може не відповідати зображеному на малюнку.

Як концептуальний автомобіль, дизайн, особливості тощо. можуть бути змінені.

Загальна ціна включає орієнтовні податки та збори, якщо вказано поштовий індекс, але може змінюватися залежно від місцезнаходження Дилера та клієнта, рівня складських запасів, характеристик автомобіля, а також знижок та бонусів, якщо такі надаються. Додаткові товари, додані до вашої угоди, вплинуть на остаточну ціну. Фактичну ціну та наявність автомобіля необхідно уточнювати у Дилера.

Leave a Reply