Toyota акумулятор електричний. США щойно сертифікували свій перший повністю електричний літаючий автомобіль

Toyota заявляє, що її твердотільний акумулятор має 745 миль пробігу та 10 хвилин заряджання

Попередження про гіперболу: наступна новина викличе в пам’яті всі заїжджені слова і фрази, які так часто використовуються для розповіді про нові технології акумуляторів. Приготуйтеся до шквалу заяв “це змінює правила гри”, “святий Грааль” і “це змінює все”. Проте, якщо сьогоднішня новина від Toyota правда – наголос на “якщо” – шлях революції електромобілів ось-ось зміниться назавжди. Той факт, що вона виходить від Toyota, компанії, яку ми роками лаяли за її відмову сприймати електромобілі серйозно, робить цю новину ще більш дивовижною.

Минулого місяця Toyota оголосила про нову стратегію розвитку електромобілів. У латте-барі CleanTechnica загальний консенсус полягає в тому, що настав чортів час.

“Наступне покоління електромобілів буде оснащено новими акумуляторами, завдяки чому ми маємо намір стати світовим лідером у споживанні енергії електромобілями. Завдяки заробленим ресурсам ми покращимо привабливість нашої продукції, щоб перевершити очікування клієнтів і забезпечити прибуток. Ми будемо впроваджувати електромобілі наступного покоління по всьому світу, і повна лінійка буде запущена в 2026 році. До 2030 року 1.7 мільйонів одиниць з 3.5 мільйонів загалом надасть BEV Factory. Будь ласка, з нетерпінням чекайте на вироблений автовиробником акумуляторний електромобіль, який надихає серця всіх клієнтів.”

Зараз лише Кілька тижнів потому Toyota повідомила світові, що зробила технологічний прорив, який дозволить їй вдвічі зменшити вагу, розмір і вартість акумуляторів. Задумайтесь на хвилину. Якщо це правда, які можуть бути наслідки для революції електромобілів? І ні, вам не дозволяється включати слова “зміна правил гри” у свою відповідь.

Анонс твердотільного акумулятора Toyota

3 липня компанія заявила, що спростила виробництво матеріалу, який використовується для виготовлення твердотільних батарей, і привітала це відкриття як значний стрибок вперед, який може значно скоротити час зарядки і збільшити дальність пробігу. “Як для рідких, так і для твердотільних акумуляторів ми прагнемо кардинально змінити ситуацію, коли нинішні батареї занадто великі, важкі і дорогі”. З точки зору потенціалу, ми будемо прагнути зменшити всі ці фактори вдвічі.”сказав Кейдзі Кайта, президент центру досліджень і розробок Toyota з вуглецевої нейтральності.

Він додав, що його компанія розробила способи зробити батареї більш довговічними, і вважає, що тепер вона може зробити твердотільну батарею з запасом ходу 1200 км (745 миль), яка може заряджатися за 10 хвилин або менше і буде простішою у виробництві, ніж звичайна літій-іонна батарея.

Читачі CleanTechnica, будучи добре поінформованими людьми, усвідомлюють, що стрибок від лабораторії до комерційного виробництва часто буває довгим і важким. Якби Toyota досягла прогресу в цій сфері, то це дійсно те, що варто відсвяткувати. Але ще раз підкреслимо, що це велике “якщо”.”

Не вистачає конкретики

Тим не менш, наші читачі захочуть дізнатися деякі особливості, такі як щільність енергії, швидкість заряду і розряду, кількість можливих циклів зарядки, як батареї працюють при низьких температурах, з чого вони зроблені – і тому подібні речі. Вони були навчені протягом багатьох років скептично ставитися до таких оголошень, як це. Зрештою, такі компанії, як QuantumScape, дають подібні обіцянки вже майже десять років, а ми все ще чекаємо, коли ця компанія запустить свої батареї у виробництво.

Девід Бейлі, професор економіки бізнесу в Університеті Бірмінгема, розповів The Guardian, що якщо Toyota‘s твердження точні, це може стати знаковим моментом для майбутнього електричний автомобілів. “Часто прориви відбуваються на стадії прототипу, але потім їх важко масштабувати. Якщо це справжній прорив, то він може змінити правила гри – це майже Святий Грааль для транспортних засобів, що працюють на акумуляторах.” Вітаємо Бейлі з тим, що він використав дві з трьох найбанальніших фраз про нові технології в одному реченні.

Гостроокі читачі помітять, що навіть з цією новиною про твердотільні батареї, Toyota все ще має скромні цілі для своїх батарея-електромобілі. До 2030 року вона планує виробляти 3 мільйони на рік – половину з них з твердотільними батареями. Tesla просто оголосила, що випустила майже півмільйона автомобілів лише в минулому кварталі. BYD також має намір перемогти і планує випустити до 3 мільйонів електромобілів BEV і EV у 2023 році.

CATL, BYD, Gotion, Northvolt, LG Energy та інші великі виробники акумуляторів тремтять у своїх чоботях через заяву Toyota? Мабуть, ні. Хоча всі компанії тримають у секреті свої виробничі процеси, чутки ходять, і малоймовірно, що ці компанії не мають власних планів щодо твердотільних акумуляторів, які вже досить далеко просунулися в цьому напрямку.

Toyota стверджує, що подвоїть запас ходу електромобілів менш ніж за 3 роки

Toyota має великі плани щодо впровадження нових, вдосконалених технологій – і, можливо, більш чіткого фокусу – на ринку електромобілів. Вона передбачає відхід від попередньої позиції автогіганта, який більш скептично ставився до переходу на повністю електромобілі, натомість прагнучи до поєднання повністю електричних, гібридних та водневих автомобілів. Виробник Prius, першого в світі серійного гібрида, заявляє, що продовжить пропонувати ряд варіантів силових установок, але також оголосив про набір нових технологій, покликаних допомогти компанії повністю приєднатися до боротьби за ринок електромобілів. Це включає в себе аеродинамічний дизайн за допомогою штучного інтелекту, “гігакастингове” виробництво, подібне до того, яке використовує Tesla, і – що найважливіше – акумулятори для електромобілів “наступного покоління”. Toyota стверджує, що до 2026 року випустить електромобілі, здатні проїхати понад 600 миль на одному заряді, що вдвічі перевищує середній запас ходу нових електромобілів, які виходять на ринок сьогодні. До 2028 року мета компанії – понад 900 миль на один електромобіль InsideEVs. “Це приголомшливо”, – сказала Мішель Кребс, виконавчий аналітик Cox Automotive, в інтерв’ю Axios. (Cox Automotive та Axios належать одній материнській компанії.) Занепокоєння щодо дальності поїздки є одним з трьох найбільших бар’єрів, що заважають людям на паркані їхати на електромобілях повністю електричних, зазначив Кребс.

Toyota анонсувала набір нових технологій, покликаних допомогти компанії повністю приєднатися до боротьби за ринок електромобілів, включаючи аеродинамічний дизайн за допомогою штучного інтелекту, виробництво “Gigacasting” і – що особливо важливо – акумулятори “наступного покоління” для електромобілів.

Нова технологія акумуляторів: По-перше в інноваційному досьє Toyota – оптимізована версія літій-іонної батареї, яка в даний час домінує на ринку електромобілів, повідомляє InsideEVs. Батарея з пробігом 600 миль на одному заряді живитиме нову модель від Lexus, розкішного бренду, що належить Toyota. Дві нові біполярні літій-залізо-фосфатні батареї вийдуть на ринок наступними. Toyota стверджує, що перший, запланована на 2026-27 роки, як очікується, знизить витрати на 40%, повідомляє InsideEVs; другою буде вдосконалена версія зі збільшеним на 10% запасом ходу, виробництво якої заплановано на 2027-28 роки. Нарешті, Toyota оголосила про плани створення твердотільного акумулятора з запасом ходу понад 900 миль на одному заряді, сподіваючись вийти на ринок через п’ять років. Твердотільне, плинне майбутнє: Твердотільні акумулятори обіцяють – і підводять – підводні камені для електричний транспортні засоби. Як пояснює Motortrend, твердотільні батареї відрізняються від тих, що зараз домінують на дорогах, у вирішальний спосіб: сепаратор, який розділяє два важливі компоненти батареї, є тим самим середовищем, через яке протікає струм. У традиційних батареях використовуються сепаратори, які пропускають через себе рідкий електроліт, натомість. Це робить батареї більш стабільними, швидше заряджаються і здатні генерувати більше соку при меншій вазі. Однак твердотільні батареї також є матеріаломісткими, мають деякі з тих же проблем з модифікацією матеріалу, що і сучасні батареї, і – можливо, справжній вбивця прямо зараз – вони дорожчі у виробництві.

Toyota стверджує, що до 2028 року випустить батареї, які збільшать запас ходу до 900 миль – але автовиробник робив подібні заяви і раніше.

Все це може вплинути на нову програму Toyota з розвитку електромобілів. “Щоразу, коли хтось казав: “О, Toyota відстає у розвитку електромобілів”, я завжди застерігав їх: Ви не знаєте, що відбувається в їхніх лабораторіях”, – сказав Кребс в інтерв’ю Axios. “Зараз цілком зрозуміло, що вони збираються оприлюднити деякі з напрацювань, які вони робили”.” Але, як зазначає Elektrek, Toyota вже давно публічно заявляє про те, що вони роблять: ще в 2014 році компанія стверджувала, що твердотільна батарея з’явиться на дорогах до 2020 року. Ми були б раді почути від вас! Якщо у вас є коментарі до цієї статті або якщо у вас є поради для майбутньої статті Freethink, будь ласка, напишіть нам за адресою tips@freethink.com.

Літаючий автомобіль вартістю 790 000 тепер готовий до зльоту

Стартап повітряної мобільності Aska розпочав льотні випробування Aska A5, літаючого автомобіля розміром з позашляховик, який коштує вражаючі 789 000.

Цинк-іонна батарея, що містить крабові панцирі, може стати основою для майбутніх систем зберігання відновлюваної енергії.

Керівник відділу інновацій каже: “перевірте вашу улюблену гіпотезу”. Це гарантовано буде неправильно.

Його дідусь, член команди Оппенгеймера з розробки атомної бомби, передбачав, що ядерна енергія може живити міста, а не руйнувати їх. Сьогодні Astro Teller виконує місію використання інновацій на благо. Ось як він це робить.

Система, яка діє як гарнітура віртуальної реальності для безпілотних автомобілів, робить навчання транспортних засобів безпечнішим та ефективнішим.

Заяву Toyota про прорив у сфері акумуляторів потрібно сприймати з певною часткою скептицизму

Японський автовиробник Toyota оголосив про те, що він називає “технологічним проривом” в інноваціях акумуляторів для свого підрозділу електромобілів (EV), незважаючи на те, що в останні роки він втратив популярність серед клієнтів через свою нерішучість інвестувати в “зелену” мобільність.

Президент центру досліджень і розробок компанії Кейджі Кайта заявив 3 липня, що, розгортаючи свою технологію твердотільних акумуляторів, компанія Astro Teller має намір використовувати інновації на благо. “Ми прагнемо кардинально змінити ситуацію, коли сучасні акумулятори занадто великі, важкі та дорогі.”

Однак ця заява, а також червнева заява про те, що її транспортні засоби можуть проїхати близько 1 500 км на одному заряді батареї, не відповідає дійсності просто 10-хвилинний – або менше – заряд батареї, потрібно сприймати з обережністю. ” “Ми прагнемо досягти 20% збільшення запасу ходу і швидкої зарядки приблизно за 10 хвилин”, – заявив представник Toyota в інтерв’ю Quartz 7 липня. ” В даний час ми розробляємо метод для масового виробництва, націлений на комерціалізацію в найближчі п’ять років. “

Але чи має це батарея технологія була протестована? Якщо так, то якими були результати? Прес-секретар відповів: “Ми зробили кілька публічних оголошень про цю технологію, наприклад, тут. але за межами цього ми не можемо коментувати інші особливості наших досліджень і розробок.”

Поганий рекорд Toyota з електромобілів

Ці нові досягнення є вартими уваги інноваціями, які підвищують продуктивність акумуляторів. поліпшити запас ходу і знизити вартість майбутніх електромобілів, але попередні проблеми Toyota з її автомобілями можуть виявитися слабким місцем у переконанні громадськості в надійності її новітнього продукту.

28 червня британський наглядовий орган за рекламою Advertising Standards Authority заборонив рекламу Toyota і Hyundai за те, що вона вводила в оману споживачів і перебільшувала швидкість зарядки їхніх електромобілів. Toyota, зокрема, стверджувала, що її електромобілі можна зарядити до 80% приблизно за 30 хвилин за допомогою системи швидкої зарядки потужністю 150 кВт. Компанія також не вказала точне місцезнаходження своїх електрозаправок, незважаючи на те, що стверджувала, що має 419 зарядних станцій по всій Великобританії.

У вересні минулого року Грінпіс, незалежна екологічна організація, що проводить кампанії, поставила Toyota на останнє місце в дослідженні зусиль 10 автовиробників щодо декарбонізації, посилаючись на повільний прогрес у виробництві автомобілів з нульовим рівнем викидів. У березні австралійський Грінпіс подвоїв нападки на Toyota, звернувшись до наглядового органу країни з питань захисту прав споживачів з проханням перевірити, чи не є екологічні заяви автовиробника оманливими або неправдивими. Toyota відкинула звинувачення.

У минулому автомобільна компанія також зазнала низки помилок, у тому числі щодо свого піонерського електромобіля, які можуть залишити у потенційних клієнтів змішані почуття щодо ефективності її автомобілів.

Toyota представила свій перший електричний позашляховик. bZ4X у квітні 2022 року в США. Не минуло й двох місяців після запуску, як компанія відкликала 2700 одиниць bZ4X через те, що у них могло відпасти колесо. Автовиробник повідомив, що відкликанню підлягають 2200 автомобілів, які прямують до Європи, 260 – до США, 110 – до Японії та 20 – до Канади. Більшість автомобілів ще не були доставлені клієнтам на момент відкликання.

Частина автомобілів Toyota не відповідала стандартам безпеки

Також у квітні 2022 року компанія відкликала 460 000 своїх автомобілів у США через проблему з контролем стійкості, оскільки намагалася виправити програмну проблему, яка ненавмисно відключила електронну систему контролю стійкості автомобілів. Відкликання торкнулося 10 моделей автомобілів Toyota.

30 травня автовиробник знову відкликав певні моделі Corolla Cross 2022 і 2023 років випуску. Це не електромобілі, але відкликання, тим не менш, підірвало довіру до компанії. “Подушка безпеки переднього пасажира в досліджуваних автомобілях може не спрацьовувати належним чином через виробничу помилку” Toyota йдеться в заяві. Приблизно 96 000 автомобілів було відкликано тільки в США. Таким чином, транспортні засоби можуть не відповідати федеральним вимогам безпеки, що, в свою чергу, може призвести до підвищеного ризику травмування під час аварії.

toyota, акумулятор, електричний, тільки, перший, повністю

ПРИМІТКА: Ця історія була оновлена, щоб включити коментарі та думки власників від Toyota.

Презентація

Щиро дякуємо, що виділили час у своєму щільному графіку, щоб приєднатися до нас сьогодні.

toyota, акумулятор, електричний, щойно, перший, повністю

Сьогодні я хотів би поговорити про стратегію Toyota щодо досягнення вуглецевої нейтральності – зокрема, про нашу стратегію для акумуляторних електромобілів, які є одним з найперспективніших варіантів.

Я вважаю, що досягнення вуглецевої нейтральності означає реалізацію світу, в якому всі люди, що живуть на цій планеті, продовжують жити щасливо.

Ми хочемо допомогти реалізувати такий світ. Це було і буде бажанням Toyota і нашою місією як глобальної компанії.

toyota, батарея, електричний, просто, спочатку, повністю

Для вирішення цього завдання нам потрібно якомога швидше скоротити викиди CO 2.

Ми живемо в диверсифікованому світі та в епоху, коли важко передбачити майбутнє. Тому важко зробити всіх щасливими за допомогою універсального варіанту.

Саме тому Toyota хоче підготувати якомога більше варіантів для наших клієнтів по всьому світу.

Ми вважаємо, що всі електрифіковані транспортні засоби можна розділити на дві категорії, залежно від енергії, яку вони використовують.

Одна з категорій – це транспортні засоби зі зниженим вмістом вуглецю.

Якщо енергія, яка живить транспортні засоби, не є чистою, використання електрифікованого транспортного засобу, незалежно від його типу, не призведе до нульових викидів CO 2.

Інша категорія – це вуглецево-нейтральні транспортні засоби. Автомобілі цієї категорії працюють на чистій енергії та досягають нульового рівня викидів CO 2 протягом усього процесу їх використання.

Ми в Toyota зробимо все можливе, щоб реалізувати такі транспортні засоби.

Сьогодні ми хотіли б представити вам те, що ми готували для майбутнього.

Почнемо з серії Toyota bZ – наших спеціалізованих електромобілів на батареях.

Toyota bZ означає вихід за межі нуля.

Свобода пересування та задоволення від водіння для всіх.

Наша мета – не лише звести до нуля викиди CO 2 та інші негативні впливи на навколишнє середовище. Наша мета виходить за рамки цих завдань.

Для серії bZ ми розробили спеціальну платформу для акумуляторних електромобілів, щоб задовольнити різноманітні потреби світового ринку.

Першою моделлю в лінійці є bZ4X, яку ми нещодавно анонсували.

Спільна розробка з Subaru дозволила нам досягти плавності та маневреності, а також керованості справжнього позашляховика.

Для запуску в наступному році ми готуємо виробництво bZ4X на заводі Toyota в Мотомачі прямо зараз.

Незабаром ми доставимо його нашим клієнтам.

Крім того, ми розширюємо лінійку серії bZ.

Зверніть увагу на ці дві моделі.

Цей середньорозмірний позашляховик має красивий силует, який провіщає нову еру для батарея Електромобілі.

За адресою лише Один лише погляд на нього може викликати бажання сісти в нього і проїхатися.

І це найкомпактніший позашляховик у серії – невеликий акумуляторний електромобіль з комфортним інтер’єром, розроблений з урахуванням особливостей Європи та Японії.

Чим більше батарей ви додаєте для збільшення запасу ходу, тим більшим, важчим і дорожчим стає автомобіль.

Оскільки цей позашляховик є невеликим транспортним засобом, ми повинні бути ретельними та дуже конкретними щодо. І це – енергоефективність.

Важливо те, наскільки ми можемо підвищити загальну енергоефективність автомобіля, іншими словами, наскільки менше енергії потрібно для його роботи. Це саме та технологія, яку Toyota вдосконалює вже понад 30 років.

Докладаючи максимум зусиль до всіх цих аспектів, ми прагнемо досягти енергоефективності 125 ват-годин на кілометр, що є найвищим показником у класі компактних позашляховиків.

І це середньорозмірний седан, який відповідає очікуванням клієнтів щодо перший автомобіль. У нас також є великий позашляховик з доступними сидіннями третього ряду, які дозволяють сім’ям проводити час разом.

Ми не тільки додамо опції електромобілів до існуючих моделей автомобілів, але й запропонуємо повну лінійку недорогих серійних моделей, таких як серія bZ, щоб задовольнити потреби всіх категорій клієнтів.

Таким чином, ми сподіваємося донести до клієнтів по всьому світу унікальний і красивий дизайн, а також задоволення від водіння електромобілів з акумуляторними батареями та досвід життя з електромобілями з акумуляторними батареями.

Toyota є глобальною компанією, яку підтримують клієнти по всьому світу.

Зараз бренд Toyota пропонує понад 100 моделей автомобілів з одним двигуном, гібридних транспортних засобів та електромобілів на паливних електричний автомобілів, плагін-гібридів електричний та електромобілів на паливних елементах у більш ніж 170 країнах і регіонах.

Бренд Lexus представив понад 30 моделей автомобілів з одним двигуном, гібридних електромобілів та гібридних електромобілів з підзарядкою у більш ніж 90 країнах та регіонах.

Крім того, ми розширюємо можливості для вуглецево-нейтральних транспортних засобів, пропонуючи повну лінійку акумуляторних електромобілів.

Зокрема, ми плануємо випустити 30 акумуляторний До 2030 року ми плануємо запропонувати повний модельний ряд акумуляторних електромобілів у пасажирському та комерційному сегментах у всьому світі.

Leave a Reply