Акумуляторна батарея електромобіля. Електромобілі та навколишнє середовище

Система PHEV

Mitsubishi Motors з самого початку розробляла електромобілі (EV) для вирішення екологічних проблем, таких як глобальне потепління та забруднення повітря. Ми представили електромобілі, включаючи i-MiEV та Minicab-MiEV, які в основному використовуються для поїздок у місті. Однак, щоб відповідати більш широкому спектру очікувань, електромобілям необхідно подолати такі проблеми, як запас ходу та інфраструктура для зарядки. Наше рішення цих проблем – гібридний електромобіль з можливістю підзарядки (PHEV). З PHEV ви можете насолоджуватися їздою на електромобілі для повсякденних справ, таких як покупки та поїздки на роботу, а також гібридним водінням для прогулянок та довших поїздок на вихідних, не турбуючись про зарядку. Електроенергія, накопичена в акумуляторній батареї, може бути використана як джерело живлення для відпочинку на природі або в разі відключення електроенергії та інших надзвичайних ситуацій. Ви також можете використовувати електроенергію вдома за допомогою системи Vehicle-to-Home (V2H). У певному сенсі, PHEV – це акумуляторна батарея, яка працює, і це соціально корисна мобільність, яка не тільки забезпечує вирішення екологічних проблем, але й служить частиною інфраструктури для постачання електроенергії, навіть коли вона стаціонарна. Завдяки екологічно чистим технологіям, зосередженим на PHEV, ми продовжуватимемо робити свій внесок у реалізацію сталого суспільства.

Після Великого східнояпонського землетрусу в березні 2011 року Mitsubishi Motors надала 89 одиниць i-MiEV у постраждалі райони для використання в якості контакту з притулками транспортні засоби та транспортних засобів для медичного персоналу. У той час постраждалі райони страждали від перебоїв з електрикою, і нас запитали, чи можна використовувати приводну батарею i-MiEV для живлення електроприладів. Щоб задовольнити цей попит, ми розробили блок живлення MiEV Power Box потужністю 1500 Вт як пристрій зовнішнього живлення і почали його продаж у 2012 році, приблизно через рік після Великого східнояпонського землетрусу. Ми також оснастили цією технологією живлення як джерело живлення змінного струму 100 В (1500 Вт) на Outlander PHEV, першому в світі гібридному позашляховику з можливістю підзарядки, який ми випустили в наступному році. З бортових розеток автомобіля можна подавати максимальну потужність 1500 Вт для таких випадків, як відпочинок на природі та надзвичайні ситуації, дозволяючи таким чином необмежено використовувати освітлення, кухонне обладнання та інші електроприлади. Ця функція не просто слугує зручною функцією доступу до електроенергії, але й дозволила нам запропонувати абсолютно новий спосіб використання автомобілів.

V2H

V2H (Vehicle-to-Home) – це здатність електромобіля підключатися до електромережі транспортні засоби і будинків для постачання електроенергії один одному. За допомогою пристрою V2H привід акумулятор нашого PHEV може забезпечити до 12 днів живлення для загального домогосподарства 1, якщо повністю заряджений і заправлений паливом у поєднанні з виробництвом енергії в двигуні.

акумулятор, будинок, енергія, транспортні засоби, навколишнє середовище

Ця можливість дозволяє будинок освітлення, кондиціонери, кухонне обладнання та ванни, які будуть використовуватися під час влада відключень та стихійних лих, а також забезпечує душевний спокій, оскільки сім’ї можуть залишатися вдома в безпеці, як зазвичай. Крім того, це також дозволяє вести більш економний спосіб життя, наприклад, заряджати акумулятор від будинку за допомогою пристрою V2H у періоди часу зі знижкою за договором на електроенергію, а потім керувати транспортним засобом у періоди часу без знижок.

Обсяги та тривалість електропостачання, наведені вище, були розраховані Mitsubishi Motors (виходячи з середнього споживання електроенергії домогосподарством приблизно 10 кВт-год/день, без урахування ефективності перетворення пристрою V2H та інших факторів). Пристрої V2H необхідні для того, щоб з’єднати енергію транспортного засобу з вашим домом. Неможливо генерувати енергію, запускаючи двигун, коли підключено до пристрою V2H. Будь ласка, від’єднуйте пристрої V2H під час вироблення енергії за допомогою двигуна.

Ввести акумулятор електромобіля

Електричний транспортних засобів з акумуляторними батареями великої ємності

акумулятор, будинок, живлення, транспортні засоби, навколишнє середовище

Електромобілі (EV) – це, по суті, потужні мобільні акумулятори. З ними ми можемо щасливо залишатися на дорозі, навіть коли насоси вичерпуються. Оскільки автомобільна промисловість розглядає електромобілі як майбутнє, їх стає все більше і більше транспортних засобів з’являються. Проїзд по кварталу – готове свідчення цього.

Чудово те, що енергія, яка зберігається в цих потужних акумуляторах, доступна не лише для живлення вашого автомобіля. З встановленою технологією V2H (Vehicle-to-Home) ваш електромобіль є потужним джерелом енергії, на яке ви можете розраховувати. Давайте уявимо можливий сценарій:

Сильний зимовий шторм зруйнував комерційну мережу, і, схоже, на її відновлення можуть піти дні. У нас тут є будинок стає холодніше, ваші телефони розряджаються, і у вас немає підключення до Інтернету. Щоб продукти в холодильнику не зіпсувалися, ви винесли їх у гараж. Це досвід, який ніхто з нас не хоче пережити, але він може вдарити зненацька, як грім серед ясного неба.

Якщо у вас встановлена сонячна система, що працює на відновлюваних джерелах енергії, ви, безумовно, у кращому становищі, ніж ваші не дуже щасливі сусіди, але як щодо довгих, холодних темних нічних годин?? The Вдома темрява, телевізор вимкнений, батарея ноутбука розряджається, як і телефон. І холоднішає з кожною годиною.

З можливістю подачі енергії назад у ваш будинок з вашого автомобіля, ви могли б мати відповідь на ці проблеми. Чи можуть електромобілі живити вашу піч, холодильник та інше під час відключення електроенергії? Можливо, ще ні, але вони наближаються до цього.

Нова технологія акумуляторів для електромобілів в даний час

Батареї багатьох електромобілів можуть утримувати близько 60 кіловат-годин (кВт-год) енергії. Цього було б достатньо, щоб забезпечити живлення для середнього U.S. домогосподарство протягом, можливо, двох днів. Таким чином, якщо ваша система підтримує технологію “автомобіль-будинок”, ви, безумовно, зможете увімкнути світло і багато іншого під час відключення електроенергії.

Зі збільшенням кількості електромобілів на дорогах і розвитком технологій, ми могли б мати всі ці мобільні батареї, щоб підтримувати електропостачання в надзвичайних ситуаціях.

Увімкнення живлення, коли мережа виходить з ладу

Хороші компанії з встановлення сонячної енергії пропонують стаціонарні батарея резервне копіювання як відмінне доповнення до вашої системи. Перевага вночі, коли сонячна енергія недоступна, а мережа вимикається. У таких надзвичайних ситуаціях, як ця, ви все ще матимете електроенергію. Ваше світло буде ввімкнене, коли сусіди в темряві.

Хоча ці сонячні домашні системи резервних акумуляторних батарей чудові, вони мають обмеження. Але зараз є нове чудове рішення. Ваш електромобіль акумулятор можуть втрутитися і врятувати день (або ніч!).

GM планує протестувати використання електромобілів в якості резервного джерела живлення для будинків

Електромобіль Chevrolet Silverado EV RST 2024 року показаний в Детройті в січні. 5. General Motors бере участь у пілотній програмі з Pacific Gas Electric по використанню електромобілів в якості резервного джерела живлення для будинків транспортні засоби як резервний живлення джерело для будинків. Paul Sancya / AP сховати підпис

Оскільки зміна клімату стимулює розмови про енергоефективність, General Motors і Pacific Gas Electric планують протестувати використання електромобілів в якості резервного джерела живлення для будинків.

Пілотний проект, який з’явився в той час, коли автомобільні компанії вкладають гроші в автомобілі на акумуляторах, має на меті протестувати ідею домашнього електропостачання до літа цього року. Програма буде проходити в зоні обслуговування електричної компанії, яка включає Північну та Центральну Каліфорнію, і спрямована на підтримку цілей штату щодо скорочення викидів парникових газів.

Суть ініціативи полягає в двонаправленій зарядці, яка дозволить транспортному засобу отримувати енергію з мережі і забезпечувати енергією щось інше – в даному випадку, будинок.

Бізнес

За словами генерального директора PGE Патті Поппе (Patti Poppe), це не тільки величезне досягнення в області електричної надійності і стійкості до зміни клімату, але і ще одна перевага електромобілів з чистим джерелом живлення, які так важливі в нашій колективній боротьбі зі зміною клімату.

Після лабораторних випробувань партнери планують дозволити невеликій групі клієнтів отримувати енергію від електромобіля, коли енергія перестане надходити з електромережі.

Наші команди працюють над тим, щоб швидко масштабувати цей пілотний проект і запропонувати технологію двонаправленої зарядки нашим клієнтам, – сказала голова і головний виконавчий директор GM Мері Барра (Mary Barra).

Бізнес

Електромобіль “від автомобіля до будинку” перегукується з Ford F-150 Lightning 2022 року, електричним пікапом, який автоматично живить будинок, якщо вимикається світло, коли транспортний засіб підключений до будинку певним чином.

Пікап працює подібно до домашнього генератора і пропонує користувачам спокій, кажуть у Ford. Що таке мережева станція? батарея може живити будинок протягом трьох днів, і навіть до 10, якщо правильно дозувати потужність. Вантажівки починаються від 39 964.

Що таке dcbel?

Коротше кажучи: це коробка, яка сидить на стіні у вашому гаражі та підключає ваш автомобіль до будинок. З апаратної точки зору, dcbel r16 має РК-дисплей на передній панелі, а також два роз’єми живлення EV, які користувачі можуть налаштувати залежно від моделі електромобіля. Потребує професійного встановлення в енергетичну систему вашого будинку, після чого вона може керувати енергією, що надходить як від мережі, так і від сонячних панелей.

акумулятор, будинок, енергія, транспортні засоби, навколишнє середовище

Тому що він може тягнути постійний струм живлення безпосередньо від сонячних панелей, він може технічно досягти набагато швидшої швидкості зарядки в багатьох ситуаціях. Хоча технологія перетворення змінного/постійного струму стала набагато ефективнішою за останні роки, повна відмова від цього часто непотрібного кроку пропонує оновлення з точки зору швидкості та ефективності.

Батареї електромобілів віддають

Це також двонаправлений зарядний пристрій, що означає, що він може діяти як двосторонній міст між потужність постачання та електромобіля акумулятор пачки. Зараз на ринку є лише кілька електромобілів, які підтримують такий тип розподілу енергії, включаючи Nissan Leaf та Mitsubishi Outlander.

Однак, за словами засновника dcbel Марка-Андре Форже, на даний момент це більше проблема програмного забезпечення, ніж будь-чого іншого. “Більшість електромобілів на ринку вже сумісні з двонаправленою зарядкою за допомогою ланцюга постійного струму автомобіля”, – сказав він PopSci під час телефонного інтерв’ю. “Відсутня частина зараз – це скоріше проблема цифрового зв’язку.”

акумулятор, будинок, енергія, транспортні засоби, навколишнє середовище

Як тільки з’явиться більше автомобілів з можливістю двонаправленої зарядки, їхні масивні батареї зможуть діяти як резервні генератори під час надзвичайних ситуацій або навіть просто доповнювати енергоспоживання будинку, коли підключення до електромережі було б особливо дорогим.

Керування енергоспоживанням

Оскільки dcbel підключений до електромережі, він може скористатися інформацією в реальному часі про споживання енергії конкретним домогосподарством і спробувати оптимізувати потік енергії відповідно. Наприклад, Техас пропонує ціноутворення на енергію в режимі реального часу безпосередньо для споживачів. Однак малоймовірно, що люди активно перевіряють його, щоб керувати своїм енергоспоживанням. Пристрій на кшталт dcbel може активно відстежувати ціну та заряджати масивні батареї електромобіля в непікові години, коли мережа набагато спокійніша та нижча. В ідеалі, результатом є те, що ваш рахунок за електроенергію буде нижчим.

Оскільки dcbel підключений і запускає додатки, він може самостійно вносити корективи або попереджати користувачів, коли використання стає особливо високим, за допомогою SMS-повідомлень. Це частина більш цілісного підходу до того, як компанія контролює використання. Пристрій dcbel аналізує сонячну енергію, електромережу, акумулятори електромобілів та інші стаціонарні батареї як частину великої системи, яку він може оптимізувати за допомогою штучного інтелекту.

Коли його можна буде придбати?

Наразі компанія нарощує виробництво пристроїв dcbel і планує, що вони будуть у руках клієнтів вже цього року. Сам пристрій коштує від 6 000 доларів і потребує професійного встановлення на додаток до цього. Однак компанія очікує, що пристрій прослужить 15 років і більше завдяки своїй модульній структурі та можливості підключення; він може отримувати оновлення по повітрю для додавання нових функцій і підвищення ефективності. Крім того, компанія планує випускати додатки для додавання конкретної функціональності на основі a-la-carte. Деяке обладнання також можна модернізувати – якщо людина переходить з автомобіля поточного покоління із зарядним пристроєм CHAdeMO на новішу модель з портом комбінованої системи зарядки (CCS), компанія може замінити роз’єм.

Тому що пристрій не має резервного копіювання акумулятор Завдяки вбудованому накопичувачу, користувачі також можуть змінювати типи стаціонарних накопичувачів, які вони використовують. Таким чином, з часом його простіше модернізувати або просто додати більшу ємність. Засновник компанії, Форгет, однак, вважає, що електромобілі можуть повністю полегшити потребу в стаціонарних резервних батареях для деяких людей. “У вас є велика батарея, яка стоїть на під’їзній доріжці, і ви можете під’єднатися до неї, коли вам це потрібно”, – каже він. Залежно від використання, типовий електромобіль має достатньо заряду, щоб забезпечити енергією типовий будинок протягом більш ніж 10 годин. Це значна перевага порівняно з необхідністю сидіти в машині з телефоном на зарядному пристрої, чекаючи, поки увімкнеться електрика.

Стен Горачек – старший редактор відділу техніки в Popular Science. Він керує командою одержимих технікою авторів і редакторів, які займаються пошуком і висвітленням найновіших, найкращих та найінноваційніших гаджетів на ринку та за його межами.

https://www.mitsubishi-motors.com/en/innovation/technology/EVNewValue/phev3/
https://renewableenergysolar.net/ev-battery-backup-for-your-electric-car-and-your-home/
https://www.npr.org/2022/03/08/1085233003/gm-electric-vehicles-home-power
https://www.popsci.com/story/technology/dcbel-home-electric-car-charger/?підсилювач [/спойлер]

Leave a Reply