Конструкція електромобіля з акумулятором. ДИНАМІКА СВІТОВОГО РИНКУ КОРПУСІВ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ

Сталевий корпус акумулятора selectrify ® зі сталі

The батарея є ключовим елементом електромобіля, а також найбільш чутливим і дорогим компонентом. Автовиробники очікують, що батарея від 30 до 50% від загальної вартості електромобіля. Автовиробники по всьому світу працюють над стратегіями нарощування виробничих потужностей та інфраструктури постачання.

Безпечні та економічно ефективні: Сталевий корпус батареї захищає серце електромобіля під час аварії

На межі між силовим агрегатом та елементами конструкції акумуляторна батарея ставить перед виробниками та постачальниками матеріалів складне завдання конструкція завдання. Пріоритет номер один – забезпечити максимальний захист основного компонента електромобіля. Вимоги до нього складні: корпус повинен відповідати наступним вимогам акумулятор має бути ударостійким та корозійностійким, електромагнітно екранованим та охолодженим.

До корпусу selectrify ® акумуляторна батарея корпус – це нещодавно розроблена сталь конструкція пропонуючи відмінні експлуатаційні характеристики. Складається з корпусу з рамою, з’єднувального профілю, верхніх і нижніх опорних кронштейнів, захисного кожуха і кришки. Він доступний у широкому діапазоні запатентованих конструкцій і є майже нейтральним за вагою порівняно з алюмінієвим. Корпус батареї selectrify ® доводить, що можна поєднати полегшення, безпеку і протипожежний захист – і в той же час забезпечити значну економію коштів.

Переваги сталевого корпусу акумулятора selectrify ® steel

При однакових показниках безпеки при зіткненні і приблизно однаковій вазі, сталевий конструкція для батареї ємністю 70 кВт-год до 50% дешевше у виробництві в порівнянні з алюмінієвим рішенням. Ідеально підходить для великосерійного виробництва.

Такий висновок був зроблений в результаті аналізу, заснованого на сценарії 200 000 автомобілів на рік протягом семи років. Сюди входять витрати на матеріали та виробництво, інвестиції в інструменти для виготовлення деталей, виробництво кузова в білому кольорі, в т.ч. випробування на герметичність, а також захист від корозії.

акумулятор, дизайн, глобальний, корпус

“Простіше кажучи, ми говоримо про економію коштів у сотні євро без шкоди для безпеки”, – каже Нірхофф. “Це суттєва відмінність від розробки автомобілів, де витрати обчислюються в центах.” Як і еталонна структура, концепція батареї є масштабованою і може бути гнучко адаптована до різних OEM-платформ.

До 50% нижчі викиди CO2

Коли мова йде про вплив електромобілів на навколишнє середовище протягом життєвого циклу в порівнянні з транспортними засобами з двигунами внутрішнього згоряння, гарячі точки зміщуються з фази використання на фазу виробництва. Оцінки життєвого циклу показують, що сталь є найбільш стійким матеріалом для корпусів акумуляторів.

При виробництві сталевого корпусу акумулятора утворюється на дві третини менше викидів парникових газів порівняно з алюмінієвим конструкція. Під час використання вуглецевий слід сталевих і алюмінієвих корпусів акумуляторів практично однаковий. Однак протягом усього життєвого циклу використання сталі замість алюмінію може заощадити близько 50% викидів CO2.

При загальному пробігу 150 000 км і використанні первинного алюмінію (структура споживання ЄС) у виробництві та структури споживання електроенергії ЄС (2019) у використанні.

Selectrify батарея корпус захищає найчутливіший і найдорожчий компонент електромобіля та пропонує величезні економічні переваги – без шкоди для продуктивності. А коли справа доходить до протипожежного захисту, вона явно перевершує його.

Номер один у протипожежному захисті

Вогнезахист корпусу акумуляторної батареї – ключовий критерій безпеки електромобілів. Корпус повинен захищати пасажирів у разі пожежі, оскільки загоряння батареї неможливо загасити. У разі пожежі корпус акумулятора, виготовлений зі сталі, забезпечує життєво важливі хвилини для пасажирів та інших учасників аварії.

Температура плавлення сталі (0.8 мм) 1 дорівнює 1410°C. Під час вогневих випробувань температура сталевої кришки корпусу акумулятора ледь перевищила 1000° C навіть через 20 хвилин, що демонструє вражаючий запас міцності сталі. Для порівняння, алюміній (1.1 мм) 2 досягає температури плавлення 610°C всього за 15 секунд під час вогневого випробування. Через 30 секунд матеріал руйнується – залишаючи пасажирську комірку повністю відкритою для вогню.

1 Температура плавлення сталі DP-K 2 Температура плавлення EN AW-6016

Акумуляторна батарея електромобіля Корпус Безпека матеріалів (UL 2596)

У цьому вебінарі за запитом експерти UL Solutions обговорюють небезпеки, пов’язані з тепловим витоком, і методи оцінки безпеки пластикових і композитних матеріалів у батареях і навколо них батарея додатки.

ЗМІСТ ЦЬОГО ВЕБІНАРУ ПРИЗНАЧЕНИЙ ЛИШЕ ДЛЯ ЗАГАЛЬНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЦІЛЕЙ І НЕ ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ НАДАННЯ ЮРИДИЧНОЇ ЧИ ІНШОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОНСУЛЬТАЦІЇ.

Дивіться зараз: Акумулятор електромобіля Корпус Безпека матеріалів (UL 2596)

UL 2596, Метод випробування теплових і механічних характеристик батареї Корпус Матеріали, що визначають вимоги до оцінки акумуляторів електромобілів корпус матеріали.

Дата вебінару

Деніел О’Ші, головний інженер

У цьому вебінарі, що проводиться за запитом, експерти UL Solutions розглянуть небезпеки, пов’язані з тепловим випромінюванням, і обговорять доступні методи оцінки пластикових і композитних матеріалів в корпусах акумуляторів і навколо них. Обговорення включає в себе

  • Короткий вступ до акумуляторних батарей для електромобілів.
  • Опис та приклади випадків теплового розряду.
  • Доступні методи оцінки пластикових та композитних матеріалів для застосування, зокрема, в акумуляторних батареях:
  • Батарея Корпус Оцінка теплового відведення (BETR)
  • Випробування Torch and Grit (TaG).

СЕГМЕНТАЦІЯ СВІТОВОГО РИНКУ КОРПУСІВ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ

The Глобальний ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ Корпус акумулятора Для подальшого аналізу ринок можна сегментувати на наступні категорії.

За типом

  • Алюміній Корпус
  • Гібридний сплав Корпус
  • Мідна обшивка Корпус
  • Вуглецевий сплав Корпус

За регіональною класифікацією

  • Азійсько-Тихоокеанський регіон – APAC
  • Близький Схід і регіон Перської затоки
  • Регіон Африки
  • Регіон Північної Америки
  • Європейський регіон
  • Латинська Америка та Карибський регіон

ОСТАННІЙ ЗАПУСК НА СВІТОВОМУ РИНКУ КОРПУСІВ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ

Модуль датчика струму (CSM) та Акумулятор Система виявлення удару (BID) – це два нових датчика від Continental, які впроваджуються для електромобілів. Обидві нові технології роблять сильний акцент на підтримці батарея Параметри або захист акумулятора.

Цього року буде представлено високовольтний модуль датчика струму (CSM), який одночасно вимірює струм і контролює температуру. Легка заміна громіздкій підлоговій “броні” від пошкоджень – система виявлення удару батареї (BID).

З огляду на те, що батарея є найдорожчим компонентом в електромобілі, CSM був створений для захисту її від перевантажень по струму, а також для підтримки її працездатності акумулятор“специфікацій, зменшуючи ефекти старіння”.

Дві найважливіші частини інформації для захисту батареї та точного моніторингу заряду батареї будуть надаватися CSM, який може бути включений або в блок відключення батареї, або в технічні характеристики електромобіля акумулятор сама по собі.

CSM – це двоканальний датчик, який інтегрує технології шунтування і Холла в невеликому, єдиному приладі для незалежного вимірювання струму з метою дотримання суворих стандартів функціональної безпеки.

Коли необхідна зупинка в гаражі в результаті удару об підлогу, BID в поєднанні з легкою конструкцією попереджає водія.

Це позбавляє водія від складного вибору – визначити, що саме пошкодило батарею: високошвидкісний удар чи низькошвидкісний контакт із землею. Рішення BID може заощадити до 50% ваги стандартного металевого підлогового захисту.

ОСТАННІ ТЕХНОЛОГІЧНІ ТЕНДЕНЦІЇ НА СВІТОВОМУ РИНКУ КОРПУСІВ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ

Корпус акумуляторних батарей має важливе значення для споживання електроенергії при зіткненні, оскільки він запобігає проникненню в акумуляторні батареї, а також поглинає енергію для захисту пасажирів.

Основна роль внутрішнього каркасу полягає в тому, щоб мінімізувати проникнення в комірки, навіть якщо це призводить до руйнування металу. Зовнішнє армування призначене для руйнування в контрольованому середовищі без розщеплення, поглинаючи максимальну кількість енергії.

акумулятор, дизайн, світовий, корпус

Концепція Constellium з подвійним каркасом використовує дві окремі складні технології екструзії.Враховуючи малу масу та вміст вторинної сировини, алюмінієві корпуси погано справляються з тепловим випромінюванням або загорянням транспортного засобу.

Алюміній має дуже високу теплопровідність і температуру плавлення 630 градусів за Цельсієм. Пожежа батареї може досягати 1200°C або навіть більше, а алюмінієвий корпус витримає лише мінімальний термін служби, зрештою розплавившись.

Як наслідок, знову ж таки, для захисної поверхні товстіший сталевий лист або полімерне покриття з вогнезахисним покриттям прослужить довше і надасть клієнтам більше часу для відходу.

Тепло, що виділяється літієвими батареями, також може бути проблемою для алюмінієвих корпусів, особливо для частин, що безпосередньо контактують з елементами або іншими частинами високовольтної системи, які нагріваються під час перезарядки або розрядки.

Зниження вторинної маси і вартості, пов’язане зі зменшенням розмірів акумуляторів і двигуна, компенсує вищу вартість алюмінієвих конструкцій.

акумулятор, дизайн, глобальний, корпус

Пов’язаний вміст

Згода на використання файлів cookie

Натискаючи “Прийняти всі”, ви погоджуєтеся на збереження файлів cookie на вашому пристрої для покращення навігації по сайту, аналізу використання сайту та сприяння нашим маркетинговим зусиллям. Відвідувачі мають право відкликати свою згоду. Для отримання додаткової інформації ви можете переглянути деталі файлів cookie. Дізнайтеся більше про нашу політику конфіденційності.

Analog Devices знаходиться в процесі оновлення нашого веб-сайту. Після того, як ми завершимо оновлення нашого веб-сайту, ви зможете встановити свої налаштування файлів cookie.

Строго необхідні файли cookie: (Завжди активні) Ці файли cookie необхідні для функціонування веб-сайту і не можуть бути вимкнені в наших системах. Зазвичай вони встановлюються лише у відповідь на ваші дії, які є запитом на отримання послуг, наприклад, налаштування налаштувань конфіденційності, вхід в систему або заповнення форм. Ви можете налаштувати свій браузер так, щоб він блокував або попереджав вас про ці файли cookie, але деякі частини сайту в такому випадку не працюватимуть. Ці файли cookie не зберігають жодної особистої інформації. Функціональні файли cookie: Ці файли cookie дозволяють веб-сайту надавати розширену функціональність та персоналізацію. Вони можуть бути встановлені нами або сторонніми постачальниками, чиї послуги ми додали на наші сторінки. Якщо ви не дозволите ці файли cookie, деякі або всі ці послуги можуть не працювати належним чином. Сookie-файли продуктивності: Ці файли cookie дозволяють нам підраховувати відвідування та джерела трафіку, щоб ми могли вимірювати та покращувати продуктивність нашого сайту. Вони допомагають нам дізнатися, які сторінки є найбільш і найменш популярними, і бачити, як відвідувачі переміщаються по сайту. Вся інформація, яку збирають ці файли cookie, є узагальненою і тому анонімною. Якщо ви не дозволите використовувати ці файли cookie, ми не будемо знати, коли ви відвідали наш сайт, і не зможемо контролювати його роботу. Таргетингові файли cookie: Ці файли cookie можуть бути встановлені через наш сайт компанією Analog Devices та нашими постачальниками послуг. Вони можуть бути використані компанією Analog Devices для створення профілю ваших інтересів і показу відповідного контенту на нашому сайті. Вони не зберігають безпосередньо особисту інформацію, але базуються на унікальній ідентифікації вашого браузера та інтернет-пристрою. Якщо ви не дозволите використовувати ці файли cookie, ви побачите зменшений обсяг релевантного контенту. Відхилити файли cookie

Leave a Reply