Бортовий зарядний пристрій Porsche Taycan. Які ключові зміни відбудуться в Porsche Taycan 2023 року?

Taycan: Як правильно вибрати домашню зарядну станцію?

Існує три рівні зарядки для електромобілів Porsche: Рівень 1, Рівень 2 та Рівень 3. Чим вищий рівень зарядки, тим швидше відбувається процес заряджання, оскільки більше енергії передається автомобілю. Тільки перші два рівні можна використовувати для зарядки вашого Porsche Taycan вдома.

Домашня зарядна станція ChargePoint NEMA 14-50 з роз’ємом / дротова домашня зарядна станція рівня 2 (240 В, кабель 23 фути, 16/24/32/40 А для роз’єму NEMA 14-50 або 48/50 А для дротового режиму), EVSE з підтримкою Wi-Fi, сертифікована UL, ENERGY STAR, для використання в приміщенні / на вулиці

3 серпня, 2023 14:15

Дротова домашня зарядна станція для електромобілів JuiceBox 40 (40 Ампер, 240 Вольт, 25-футовий кабель), Wi-Fi, зарядний пристрій для приміщень і вулиць, сертифікована Energy Star UL

3 серпня, 2023 14:15

Зарядна станція Wallbox Pulsar Plus Level 2 EV Зарядна станція 11.52 кВт (240 Вольт, кабель 25 футів/7 метрів, 48 Ампер) дротова, Wi-Fi, Bluetooth, Alexa та Google Home

3 серпня, 2023 14:15

Рівень 1 або “зарядка шляхом підключення до звичайної розетки” зазвичай вимагає шнура зі стандартним (часто званим в Європі “Тип 1”) роз’ємом J1772 (або просто “J”), який також використовується для електричних плит. У 2010 році більшість нових електромобілів, проданих у Північній Америці, постачалися з цим зарядним пристроєм на бортуоднак зараз багато автовиробників включають лише адаптер з косичкою, який можна підключити до домашньої електромережі (таким чином уникаючи необхідності платити за установку).

Найкращі портативні зарядні пристрої рівня 2 для Porsche Taycan

3 серпня, 2023 14:15

Портативний зарядний пристрій для електромобілів Accell AxFAST Level 1 і 2 3.8 кВт (120/240 В, кабель 24 фути/7 м, 16 Ампер) Штекер NEMA 10-30

3 серпня, 2023 14:15

Зарядні станції рівня 2 вимагають 240 вольт і, якщо у вашому гаражі немає спеціальної електромережі, вам знадобляться послуги електрика для встановлення нової розетки та/або вимикача. Ці станції можуть видавати від 3.3 до 20 кВт потужності, що дозволяє зарядити Porsche Taycan на 80% за 3-4 години.

Тепер, коли ви знаєте основи, що потрібно враховувати при виборі зарядної станції для вашого будинку?

#1 Потужність. Одним з найважливіших факторів, які слід враховувати, є вимоги до потужності вашого електромобіля. Не всі зарядні пристрої однакові, і деякі з них можуть видавати більше енергії, ніж інші. Якщо у вас новий потужний електромобіль, важливо переконатися, що у вас є зарядний пристрій, який відповідає його потребам. Багато зарядних пристроїв рівня 2 пропонують кілька рівнів потужності, тому переконайтеся, що ви вибрали той, який може забезпечити достатню кількість енергії для вашого Porsche.

#2 Швидкість. Наскільки важлива для вас швидкість? Деякі люди не проти почекати кілька годин, щоб підзарядити свій транспортний засіб, але іншим потрібна швидка зарядка. Якщо у вашому домогосподарстві кілька автомобілів, це також варто враховувати.

#3 Розміщення. Де ви збираєтеся встановити зарядний пристрій? Ви повинні розмістити його там, де він буде легкодоступним і зручним для вас у використанні. Багато людей обирають гаражі, тому що вони розташовані близько до Porsche Taycan, але якщо у вас немає прибудованого гаража, подумайте про встановлення його біля вашої паркувальної зони або під’їзної дороги.

Установка

EV Adept провів дослідження вартості встановлення зарядних станцій і виявив, що вона зазвичай коливається в межах 700-450,500 залежно від того, що вам потрібно встановити (включаючи зарядний пристрій сам). Також обов’язково ознайомтеся з місцевими будівельними нормами та правилами, оскільки можуть існувати особливі вимоги до встановлення зарядного пристрою.Ви можете зв’язатися з нами і отримати професійну консультацію щодо встановлення електромобіля.

При покупці зарядний пристрій враховуйте місце, де ви врешті-решт встановите його, і скільки потужності вашого Porsche Taycan щоб визначити, який рівень 2 або 3 найкраще підійде для вас. Подивіться, які типи роз’ємів живлення доступні на вашому електромобілі, і порівняйте їх зі специфікаціями зарядної станції. І пам’ятайте, навіть якщо ваш автомобіль не має швидких зарядних пристроїв сьогодні, в майбутньому вони можуть з’явитися – тож обирайте зарядний пристрій, який підтримуватиме вищі швидкості, коли вони стануть доступними.

Porsche випускає апаратне оновлення для моделей Taycan, яке скорочує час зарядки

Після випуску оновлення для електромобілів Taycan на початку цього року, Porsche випустив ще одне апаратне оновлення, якщо власники були незадоволені цими покращеннями. Нова модель бортової зарядки скорочує час зарядки рівня 2 з майже десяти годин до трохи менше п’яти годин.

(Фото: THOMAS KIENZLE/AFP via Getty Images)Співробітники німецького автовиробника Porsche AG перевіряють якість лакового покриття повністю електричних спортивних автомобілів Taycan під світловим каналом в кінці конвеєра на виробничому майданчику в Штутгарті, на півдні Німеччини, 26 вересня 2022 року.

Скорочено час заряджання для моделей Taycan

Porsche випустили новий, більш потужний бортовий пристрій, який подвоює потужність моделей Taycan. У заяві прес-служби автовиробника повідомляється, що AC 19.2 кВт на борту зарядного пристрою що подвоює потужність автомобіля.

Це дозволить скоротити час зарядки рівня 2 з 9.Від 5 годин до п’яти годин. Моделі Performance Battery Plus також можуть скористатися новим оновленням, заряджаючи батарею автомобіля від нуля до повного за 4 рази.8 годин.

Для моделей Taycan 2020 року випуску та дійсного облікового запису My Porsche також буде додано додаткову функцію Plug and Charge, яка замінить існуючу бортовий зарядний пристрій та відповідна проводка в комплекті з автомобілем. Раніше ця функція була доступна лише для моделей 2021 року.

Хоча всі ці оновлення значно покращать потужність вашого автомобіля, це обійдеться власникам у 450 850 грн.15 і 12-годинної установки модуля. Тим часом, нові та потенційні власники моделей Taycan можуть просто додати до своєї збірки OBC більшої ємності та обрати замість нього опцію KB4.

Згідно з повідомленням Engadget, власники також можуть скористатися новим настінним зарядним пристроєм Porsche, щоб мати 19.Швидкість зарядки 2 кВт в домашніх умовах за 450 586 (без плати за встановлення). Для цього знадобиться 100-амперна схема, щоб забезпечити найкращу можливу продуктивність, але автовиробник уточнив, що він також може працювати з ланцюгами меншої потужності.

Попередні оновлення

липня цього року, коли автовиробник також випустив комплексне оновлення для моделей Taycan, що встановлюється дилерами. Але в порівнянні з нещодавніми оновленнями, ці зміни були доступні безкоштовно для власників моделей 2020-2022 років.

Оновлення включає покращену ефективність, яка збільшилася до 31 милі запасу ходу або 50 кілометрів за циклом WLTP, що дало значний поштовх до 200-мильного рейтингу EPA для автомобіля. Завдяки цьому моделі 2020 року будуть працювати так само ефективно, як і моделі 2020 року.

У той час як деякі власники насолоджувалися новим оновленням під час дорожнього тесту, Engadget повідомив, що деякі власники помітили затримку в деяких операціях. Ось чому інформаційно-розважальна система Taycan з дисплеєм також була включена в оновлення, де було покращено час запуску та реакції.

Також були включені інтеграції як для Android Auto, так і для Apple CarPlay, що дозволить обом системам працювати бездротово в транспортному засобі. Без швидких зарядних станцій водії тепер також можуть шукати станції для заправки в навігаційній системі в Інтернеті.

Для моделей Taycan 2023 року, Porsche включили панорамний дах і дротову проводку для опціональної системи Dash Cam.

Чому це важливо?

На додаток до вартості та обмеженої доступності швидкої зарядки постійного струму, станції, які надають цю послугу, також набагато дорожчі у будівництві. Вони потребують трифазного живлення, яке, як правило, можна знайти лише в комерційних зонах з високим трафіком. Для порівняння, 240-вольтні зарядні пристрої змінного струму можуть бути легко інтегровані в більшість житлових або ділових районів без особливих зусиль. Це означає, що знайти зарядний пристрій рівня 2 буде набагато простіше, ніж швидкий зарядний пристрій постійного струму.

Раніше я скептично ставився до зарядки 2-го рівня і спочатку думав, що електромобіль марний без швидкої зарядки постійним струмом. У певних ситуаціях це може бути правдою, оскільки мій i-MiEV, безперечно, менш корисний автомобіль без швидкої зарядки постійного струму CHAdeMO, яку можна знайти в найвищій комплектації SE Premium. Однак, провівши більше часу з автомобілем, я зрозумів, що i-MiEV насправді обмежений не відсутністю швидкої зарядки постійного струму, а дуже повільною зарядкою від бортової мережі змінного струму. Я поясню.

Коли i-MiEV був новим, він поставлявся з акумулятором на 16 кВт-год. Mitsubishi заявляє про приблизно шестигодинний час перезарядки від розрядженого до повного від 240-вольтового джерела живлення. Для порівняння, новенький Mach-E з акумулятором на 88 кВт-год заряджається приблизно за 8.5 годин, щоб зарядитися від нуля до повного від 240-вольтової розетки. Звідки взялися ці цифри? Чому i-MiEV заряджається лише трохи швидше, незважаючи на значно менший акумулятор?

Це тому, що бортовий зарядний пристрій i-MiEV крихітний. Зарядний пристрій для i-MiEV на борту ЗМІННОГО СТРУМУ зарядний пристрій був оцінений лише в 3.3 кВт у новому стані. Додайте втрати під час заряджання та дивне згладжування батареї i-MiEV, і ви отримаєте шестигодинну цифру Mitsubishi. Для порівняння, Mach-E в комплектації з акумулятором на 88 кВт-год використовує 11.5-кВт зарядний пристрій. Враховуючи втрати під час заряджання, Mach-E має заряджатися від нуля до повного за заявлені Ford 8 годин.5 годин. Якщо врахувати, як працюють зарядні пристрої, все стає ще складніше.

porsche, taycan, бортовий, зарядний, пристрій, зміни, 2023

О, Боже, математика

Швидкість зарядки – це просте рівняння: ампер (об’єм електроенергії), помножений на вольт (швидкість, з якою електроенергія може протікати), дорівнює ватту (ампер х вольт = ват). Електрика тече по синусоїді. Отже, 110 вольт – це в основному половина синусоїди. Повна синусоїда – це 240 вольт, а трифазна електрика – це дві додаткові синусоїди, які течуть в протилежних напрямках від першої синусоїди.

porsche, taycan, бортовий, зарядний, пристрій, зміни, 2023

Це звучить складніше, ніж є насправді, але я проілюструю це на прикладі власної зарядної станції Ford. Домашня зарядна станція Ford, встановлена електриком, має потужність 48 ампер, помножена на 240 вольт, що дорівнює 11 520 Вт, або близько 11.5 кіловат. Це максимальна швидкість, з якою Mach-E може заряджатися від мережі змінного струму, а це означає, що він легко зможе забезпечити 8-ми годинну зарядку Mach-E.5-годинний обіцяний час.

Однак зарядна станція Ford не заряджає мій i-MiEV швидше. Мій i-MiEV має лише 3.3-кіловатний зарядний пристрій, а це означає, що якщо я не заміню бортовий I-MiEV зарядний пристрій на кращу, я не зможу зарядити i-MiEV швидше, ніж за шість годин.

Ця розетка на 110 В розрахована на 16 ампер, максимум, на який розрахований мій дешевий домашній зарядний пристрій 1 і 2 рівня. Тут автомобіль може заряджатися лише з максимальною швидкістю 1.7 КВТ. Навіть якщо я підключусь до електромережі 240 В, шнур може витримати лише 16 ампер, тобто максимум, який може витримати цей шнур – 3.8 КВТ. Кевін Вільямс

Те саме стосується і реверсу. Нещодавно я купив шнур для електромобілів (EVSE), для встановлення якого не потрібен електрик, а лише простий доступ до 110-вольтового або 240-вольтового шнура. Цей шнур обмежений 16 амперами; помножені на 240 вольт, що виділяються з шнура, це означає, що мій EVSE може видати лише 3,840 Вт, або близько 3.8 кіловат на годину. Небагато, але цілком достатньо для мого i-MiEV, який може взяти лише 3.3 кіловати на годину в будь-якому випадку. На жаль, той самий шнур був би жахливо малий для Mustang Mach-E. Враховуючи втрати при зарядці, акумулятор на 88 кВт-год у преміум-класі Mach-E потребує більше 25 годин для поповнення заряду від нуля до повного.

Не варто недооцінювати важливість зарядки змінного струму

Є кілька причин, чому ми повинні говорити про зарядку змінним струмом. Власники електромобілів часто нагрівають або охолоджують свої транспортні засоби під час заряджання. Тому що i-MiEV на борту зарядний пристрій настільки малий, що не може цього зробити. Він може намалювати лише 3.3 кіловат за раз. Його бортове опалення використовує 5.5 кіловат тільки для початку, потім знижується до 3 кіловат, коли автомобіль прогрівається. i-MiEV не може споживати достатньо енергії для зарядки та обігріву салону. Mitsubishi включив спеціальний пульт дистанційного керування, щоб дозволити автомобілю перейти в режим опалення, вентиляції та кондиціонування повітря (HVAC) з низьким енергоспоживанням під час заряджання, але це все одно суттєво вплине на швидкість заряджання. Крім того, мій відсутній.

До того ж, зарядка змінним струмом, ймовірно, завжди буде набагато більш поширеною, ніж швидка зарядка постійним струмом. Розуміння системи кондиціонування вашого автомобіля на борту Ліміти зарядки допоможуть намалювати більш реалістичну картину того, як швидко електромобіль буде заряджатися. Немає сенсу витрачати гроші на домашній зарядний пристрій, який ваш новий електромобіль навіть не може використовувати повністю. Наприклад, такі системи, як 48-амперні домашні зарядні пристрої Ford або майже 100-амперні зарядні пристрої Tesla – це велика потужність. Багато старих будинків у США розраховані лише на 100-амперну електромережу, але встановити 48- або навіть 60-амперну електромережу на зарядний пристрій або 100-амперну електромережу на підприємстві набагато простіше для електрика-одинака, ніж розривати землю для трифазної електромережі постійного струму для швидкої зарядки.

Мобільний зарядний пристрій для Porsche Taycan 4S Plus

За допомогою мобільного зарядного пристрою (також відомого як портативний зарядний пристрій для електромобілів) ви можете заряджати свій гібридний або електричний автомобіль через звичайну розетку вдома. Так само і Porsche Taycan 4S Plus. Розетки вдома мають потужність близько 220 вольт, залежно від вашої країни. Мобільний зарядний пристрій обладнано таким чином, що його можна підключити до цієї електромережі.

Для вашого Porsche Taycan 4S Plus потрібен мобільний зарядний пристрій типу 2. Звичайно, зарядка вдома через розетку не така швидка, але її цілком може бути достатньо для гібридних або електромобілів з меншим акумулятором. Мобільний wallbox зазвичай може заряджати 2.3 або 3.7 кВт (10 або 16А). Через високу ємність акумулятора Porsche Taycan 4S Plus ми рекомендуємо використовувати портативний зарядний пристрій для електромобілів переважно як резервний варіант або як екстрене рішення.

Якщо у вас залишилися питання? Будь ласка, звертайтеся до нас.

porsche, taycan, бортовий, зарядний пристрій, зміни, 2023

Leave a Reply