Напруга домашнього зарядного пристрою для електромобілів. Чи всі домашні зарядні пристрої для електромобілів однакові?

Table of Contents

Найшвидша домашня зарядка для електромобілів Зарядні пристрої на 2023 рік

2022 рік став визначним для індустрії електромобілів.

Ми бачили нові електромобілі з функціями, потужнішими за попередні.

2022 рік також був великим роком для EVSE (обладнання для електромобілів). Завдяки підвищеній потужності та ефективності, зарядні пристрої EV зарядні пристрої тепер дозволяють швидше заряджатися і отримувати максимум від вашого електромобіля.

Хоча загальнонаціональна мережа зарядних пристроїв зростає, вона все ще не настільки ефективна, як заправка автомобілів, що працюють на бензині.

домашній, зарядний пристрій, напруга, зарядні пристрої, однакові

Оскільки більшість власників електромобілів все ще віддають перевагу зручності домашньої зарядки, ми тут, щоб допомогти вам з’ясувати, як ви можете покращити свій досвід домашньої зарядки.

Отже, який найшвидший домашній зарядний пристрій для електромобілів ви зможете придбати у 2023 році?

Пояснюються різні типи зарядних пристроїв для електромобілів

Якщо ви не читали наші попередні блоги про різні типи зарядних пристроїв для електромобілів, давайте трохи нагадаємо.

Існує три рівні зарядних пристроїв для електромобілів:

Рівень 1 EV зарядні пристрої

Зарядка 1-го рівня, яку також називають краплинною зарядкою, є найпростішою і має найнижчу швидкість зарядки з трьох рівнів.

Більшість електромобілів постачаються із зарядним пристроєм 1-го рівня, який можна просто підключити до стандартної розетки.

Запас ходу зарядного пристрою становить лише від 4 до 6 миль на годину, чого цілком достатньо для щоденних поїздок на роботу.

Якщо у вас електромобіль із запасом ходу 200 миль, для повної зарядки знадобиться від 35 до 50 годин.

Зарядні пристрої для електромобілів рівня 2

Зарядні пристрої рівня 2 підключаються до розеток 220-240 вольт, які зазвичай використовуються для пральних машин, електросушарок та інших великих побутових приладів.

Ви також можете вибрати дротову установку, яка може дати вам трохи більше потужності, ніж штепсельний зарядний пристрій для електромобілів.

Зарядні пристрої рівня 2 часто можна знайти на громадських зарядних станціях для електромобілів, наприклад, в офісах, торгових центрах і супермаркетах, тож ви можете поповнити заряд акумулятора, поки ходите за продуктами.

За допомогою зарядного пристрою рівня 2 EV зарядний пристрій, Батареї електромобілів можуть пройти шлях від нуля до повного заряду трохи менше ніж за 10 годин.

Зарядні пристрої для електромобілів рівня 2 – ідеальний вибір, якщо ви хочете заряджати електромобіль протягом ночі.

Швидка зарядка постійним струмом зарядні пристрої

Швидка зарядка постійним струмом використовує постійний струм замість змінного.

Швидкий зарядний пристрій подає постійний струм безпосередньо до вашого автомобіля, з максимальною потужністю до 400-900 В.

Залежно від ємності акумулятора вашого автомобіля, це може зарядити ваш пристрій з нуля до 80% трохи менше ніж за 30 хвилин!

Всі електромобілі, що продаються в Північній Америці (за винятком Tesla/NACS), використовують роз’єм Combined Charging System для зарядки постійним струмом.

Для таких моделей, як Nissan Leaf, використовується роз’єм CHAdeMO.

Як заряджати електромобіль в домашніх умовах?

Більшість електромобілів постачаються із зарядним пристроєм для електромобілів рівня 1, який ви можете легко підключити до стандартної розетки.

Хоча це і зручно, але дуже повільно, і заряджання акумулятора електромобіля може зайняти кілька днів.

Якщо ви хочете отримати максимальну віддачу від домашньої зарядки, вам варто встановити в гаражі зарядну станцію 2-го рівня.

Але спочатку вам потрібно оцінити готовність вашого будинку.

Дізнайтеся, чи витримає електромережа вашого будинку додаткове навантаження від зарядки електромобіля. Більшість побутових електромереж не пристосовані для заряджання електромобілів.

Однією з ознак того, що вам потрібна електрична модернізація, є відсутність місця для додаткового автоматичного вимикача в електричному щитку.

Вартість встановлення зарядних пристроїв для електромобілів залежить від того, де ви живете і наскільки складним є процес встановлення.

Якщо ви паркуєтесь поруч з електрощитом і хочете встановити зарядний пристрій за кілька футів від нього, установка, включаючи дозвіл, може коштувати близько 500 доларів. Загальна вартість встановлення буде вищою, якщо ваша електрична панель потребує модернізації.

Якщо вам потрібна модернізація електромережі, розраховуйте на середню ціну від 5,000 до 8,000.

Встановлення зарядного пристрою для електромобіля вдома має й інші переваги, окрім зручності.

Так, початкові витрати можуть бути вищими, але в довгостроковій перспективі ви заощадите гроші.

З одного боку, існує федеральний податковий кредит, який по суті повертає 30% вартості обладнання та встановлення, до 450 000 доларів, якщо ви встановлюєте будинок Зарядна станція для електромобілів.

Існує також тариф “Час використання”, який пропонує нижчі тарифи на електроенергію в непікові години.

Який найкращий домашній зарядний пристрій для електромобілів?

Ось кілька найкращих зарядних пристроїв для електромобілів на сучасному ринку:

Lectron V-Box.

Найкращим зарядним пристроєм для електромобілів з точки зору потужності та ціни є Lectron V-Box, який поставляється у двох версіях: 40 Ампер та 48 Ампер. Цей домашній зарядний пристрій для електромобілів рівня 2 дозволяє регулювати бажане налаштування підсилювача від 16 ампер і має високі 48 ампер. Забезпечення має цілих 46 миль дальності на годину. Він має штекер NEMA 14-50 і шнур довжиною 20 футів. Завдяки класу захисту IP55, Lectron V-Box абсолютно безпечний для використання на вулиці. Він також набагато доступніший у порівнянні з іншими зарядними пристроями у списку. що дає вам максимальну віддачу за ваші гроші.

ChargePoint Home Flex.

ChargePoint має одну з найбільших мереж зарядних станцій для електромобілів у країні. А його 50-амперний зарядний пристрій Home Flex працює так само, як і громадські зарядні пристрої. Його можна підключити до мережі на 240 вольт або до існуючої розетки на 240 вольт. Він має 23-футовий кабель, який дає вам більше можливостей для встановлення. Це один з небагатьох розумних зарядних пристроїв з Wi-Fi з’єднанням. Його головним недоліком є ціна, яка становить майже 900 доларів.

JuiceBox 40

JuiceBox – один з небагатьох зарядних пристроїв, який має підключення до Wi-Fi. Цей зарядний пристрій 2-го рівня має 32-амперну версію, 40-амперну версію та 48-амперну версію, яка відповідає настінному роз’єму Tesla. Він має регульований вихідний рівень від 6 ампер. При ціні 699, він все ще значно дорожчий за Lectron V-Box.

Настінний роз’єм Tesla.

Якщо у вас є автомобіль Tesla, настінний зарядний пристрій Tesla Wall Connector все ще залишається найкращим зарядним пристроєм для домашньої зарядки електромобілів. Але навіть якщо у вас не електромобіль Tesla, ви все одно можете насолоджуватися 48-амперною зарядкою за допомогою адаптера Lectron Tesla до J1772.

Який домашній зарядний пристрій для електромобілів підходить саме вам?

Хоча всі ці пропозиції чудові, вибір правильного електромобіля зарядний пристрій для вашого домашній в кінцевому підсумку зводиться до того, як ви хочете його встановити, скільки потужності вам потрібно і скільки ви готові витратити.

Якщо ви шукаєте найкращу домашню зарядну станцію для електромобілів з максимальним співвідношенням ціни та якості, обирайте Lectron V-Box. Це трохи дешевше порівняно з іншими варіантами, і може забезпечити до 46 миль запасу ходу для більшості електромобілів.

Якщо ви власник електромобіля, для якого важлива лише швидкість заряджання і який готовий платити більше за додаткові функції, то зарядна станція ChargePoint Домашні Flex – ваш найкращий варіант.

будинок, зарядний пристрій, напруга, зарядні пристрої, однакові

І якщо ви попередній власник Tesla, у якого в гаражі є настінний роз’єм, дотримуйтесь його і використовуйте адаптер, такий як адаптер Lectron Tesla до J1772, щоб заряджати свої електромобілі, що не належать до Tesla EV.

Електромобілі відрізняються

Почнемо з очевидного. Електромобілі відрізняються. Їх можна заряджати будь-де, де є електрика. Звичайному автомобілю потрібно знайти бензоколонку, а електромобіль може під’єднатися будь-де, де є розетка. Таким чином, електромобіль може поповнювати заряд акумулятора, поки ви спите, дивитеся телевізор або допомагаєте дітям з домашнім завданням. Чи може бензиновий автомобіль це зробити? Ні!

будинок, зарядний пристрій, напруга, зарядні пристрої, однакові

Не так давно телефони потребували дротів, кабельне телебачення було новою, новою річчю, а додатки були чимось, що подавали в ресторанах перед тим, як принесли основну страву. Потім з’явився iPhone і все змінилося. Сьогодні оптоволокно робить кабельне телебачення застарілим. Все змінюється, і зміни часто лякають. Як тільки ви дізнаєтеся, наскільки електромобілі перевершують звичайні автомобілі, ви теж захочете приєднатися до EV-революції.

Зарядка електромобіля 101

Існує три основні типи зарядки: перший, другий і третій рівні, також відомі як швидка зарядка постійним струмом. У США 120 вольт є стандартом у всіх будинках та офісах. У багатьох інших країнах 240 вольт є нормою. Ви можете підключити будь-який електромобіль до розетки на 120 вольт і додати 4-5 миль пробігу за кожну годину. Багато людей проїжджають 30 миль або менше протягом звичайного дня. Вони підключаються, коли повертаються додому, і щоранку їхній автомобіль готовий задовольнити їхні щоденні потреби. Не потрібно дорогого зарядного обладнання та електриків. Це називається зарядкою першого рівня, і вона чудово підходить для багатьох водіїв.

Зарядка 2-го рівня використовує 240 вольт і значно швидша, ніж зарядка 1-го рівня. Зарядний пристрій рівня 2 може додати від 12 до 50 миль пробігу за кожну годину, коли він підключений до мережі. Чому така різниця? Тут працює кілька факторів. По-перше, ланцюг на 240 вольт може забезпечити від 20 до 100 ампер електроенергії. По-друге, кожен автомобіль має зарядний пристрій, вбудований на заводі, і бортовий зарядний пристрій контролює швидкість зарядки акумулятора.

Швидкі зарядні пристрої рівня 3 або постійного струму часто працюють на 440 вольт. Деякі налаштовані на 880 вольт. Жоден будинок і небагато підприємств не використовують таку високу напругу, і було б смішно дорого додати швидкий зарядний пристрій постійного струму до вашого будинку, тому забудьте про рівень 3 для домашнього використання. Цього не відбувається.

Чи потрібна мені стіна Зарядний пристрій?

Майже кожен електромобіль постачається із зарядним кабелем. Більшість зарядних пристроїв працюють з напругою 120 або 240 вольт. Якщо у вас немає зарядного пристрою, ви можете заряджати автомобіль дорожче в години високого попиту або дешевше в години низького попиту. Деякі настінні зарядні пристрої підлаштовуються під структуру цін, щоб заряджати лише тоді, коли тарифи найнижчі (зазвичай між 23:00 та 5:00).

За допомогою додатку ви можете бачити стан заряду вашого акумулятора, швидкість заряджання та ліміт зарядки для вашого автомобіля. Багато виробників рекомендують не заряджати до 100% ємності на регулярній основі, щоб продовжити термін служби акумулятора.

Однак більшість виробників пропонують бездротове підключення, яке дозволяє виконувати багато функцій настінного зарядного пристрою безпосередньо. Відповідь: настінний зарядний пристрій – це зручність, а не необхідність. Необхідно мати розетку на 240 вольт поблизу місця, де ви заряджаєте свій автомобіль, якщо вам потрібно заряджати швидше, ніж це можливо за допомогою розетки на 120 вольт. Наприклад, припустимо, ви проїжджаєте 100 миль на день, але можете додати лише 50 миль за ніч, використовуючи стандартну розетку – очевидно, це вам не підійде.

Скільки коштує розетка на 240 вольт?

Це питання виникає у багатьох людей, і відповідь така: “Це залежить.” Люди ненавидять цю відповідь, але це правда. Вартість буде залежати від того, як далеко від електрощитка у вашому будинку до місця, де ви хочете встановити розетку. Деякі будинки мають панель у гаражі, і в цьому випадку це простий проект, який повинен коштувати лише кілька сотень доларів. Але якщо у вас окремий гараж, щиток знаходиться на іншому боці будинку, і електрику потрібно пробивати фундамент і рити траншею, щоб встановити новий контур? Тоді ви дивитесь на серйозні гроші.

Сама схема, як правило, буде такою стільки ж що стосується електричної сушарки – зазвичай 30 ампер, хоча деякі люди встановлюють ланцюг на 50, 60 або навіть 80 ампер для швидшої зарядки. Але більш потужні схеми коштують більше грошей. Не платіть за більшу потужність, ніж вам потрібно. І ось порада. На форумі reddit EV деякі люди повідомляють, що електрики накручують ціну, яку вони називають, щоб встановити схеми зарядки електромобілів. Тож не кажіть, що це те, що вам потрібно. Просто скажіть, що вона вам потрібна для зварювального апарату. Це може заощадити вам трохи грошей.

Якщо у вас вдома є 100-амперна мережа, ваш розподільний щиток може не мати потужності для нової лінії на 240 вольт. Модернізація зі 100 ампер до 200 або навіть 400 ампер може коштувати дорого, але майте на увазі, що це збільшить вартість вашого будинку і може дозволити пізніше додати сонячну систему на даху та/або житлову акумуляторну батарею. Немає лиха без добра.

Якщо у вас вже є розетка на 240 вольт біля місця, де ви паркуєте автомобіль, але вона використовується для сушарки або іншого приладу, ви можете придбати зарядний розгалужувач від NeoCharge або іншої компанії, який дозволить цій розетці виконувати подвійну функцію. Коли ви вмикаєте сушильну машину, вона призупиняє функцію заряджання до завершення циклу сушіння.

Посібник про те, як заряджати електромобіль за допомогою зарядних станцій

Електромобілі (EV) та гібридні транспортні засоби з можливістю підзарядки відносно недавно з’явилися на ринку, і той факт, що вони використовують електроенергію для приведення в рух, означає, що була створена нова інфраструктура, з якою мало хто знайомий. Ось чому ми створили цей корисний посібник, щоб пояснити та роз’яснити різні зарядні рішення, що використовуються для зарядки електромобіля.

У цьому посібнику з зарядки електромобілів ви дізнаєтеся більше про 3 місця, де можна зарядитися, 3 різні рівні зарядки, доступні в Північній Америці, швидку зарядку за допомогою суперчарджерів, час зарядки та роз’єми. Ви також знайдете важливий інструмент для громадської зарядки та корисні посилання, які дадуть відповіді на всі ваші запитання.

Перш ніж ми розглянемо ці поняття, корисно знати різні терміни, що використовуються для зарядних станцій. Зазвичай всі вони посилаються на те саме річ.

  • Зарядна станція
  • Зарядна розетка
  • Зарядний штекер
  • Зарядний порт
  • Зарядний пристрій
  • EVSE (обладнання для електромобілів)

Поділіться цим посібником на або та поширюйте знання!

Електромобіль Домашня зарядка Зарядні пристрої

Зарядка електромобіля або плагін-гібрида в основному здійснюється вдома.На домашню зарядку припадає до 80% усіх зарядок, які здійснюють водії електромобілів. Ось чому важливо розуміти доступні рішення, а також переваги кожного з них.

Головна Зарядні рішення: Рівень 1 Рівень 2

Існує два типи домашньої зарядки: зарядка 1-го рівня та зарядка 2-го рівня.

  • Зарядка першого рівня відбувається, коли ви заряджаєте електромобіль (EV) за допомогою зарядний пристрій в комплекті з автомобілем. Ці зарядні пристрої можна підключити одним кінцем до будь-якої стандартної розетки на 120 В, а іншим – безпосередньо до автомобіля. Він може зарядити 200 кілометрів (124 милі) за 20 годин.
  • Зарядні пристрої рівня 2 продаються окремо від автомобіля, хоча їх часто купують на те саме час. Ці зарядні пристрої вимагають дещо складнішого налаштування, оскільки вони підключаються до розетки на 240 В, що дозволяє заряджати від 3 до 7 разів швидше, залежно від електромобіля та зарядного пристрою. Всі ці зарядні пристрої мають роз’єм SAE J1772 і доступні для покупки онлайн в Канаді та США. Зазвичай їх повинен встановлювати електрик. Ви можете дізнатися більше про зарядні станції рівня 2 у цьому посібнику.

Для кожного електромобіля або плагін-гібрида рекомендується використовувати домашню зарядну станцію рівня 2, яка допоможе вам заряджатися швидше і користуватися повним потенціалом вашого електромобіля. У деяких регіонах доступні провінційні та муніципальні стимули, які допомагають з витратами на купівлю та встановлення. Ви також можете перевірити наступні веб-сайти для отримання додаткової інформації.

  • Квебекські стимули для домашніх зарядних пристроїв для електромобілів
  • Стимули Британської Колумбії для електромобілів домашні зарядні пристрої (програма тимчасово призупинена)
  • Для Сполучених Штатів, ми пропонуємо вам перевірити ваш урядовий веб-сайт.

Плюси домашньої зарядки

Щоб скористатися всіма перевагами заряджання вдома, потрібно використовувати домашній зарядний пристрій рівня 2.

Повна зарядка акумулятора за кілька годин

Зарядний пристрій 2-го рівня дозволяє заряджати електромобіль у 5-7 разів швидше для повністю електричного автомобіля або до 3 разів швидше для гібридного електромобіля порівняно із зарядним пристроєм 1-го рівня. Це означає, що ви зможете максимально ефективно використовувати свій електромобіль і зменшити кількість зупинок для зарядки на громадських зарядних станціях.

Повна зарядка акумулятора ємністю 30 кВт-год (стандартний акумулятор для електромобіля) займає близько чотирьох годин, що дозволяє отримати максимальну віддачу від водіння електромобіля, особливо коли у вас обмежений час на зарядку.

Почніть свій день повністю зарядженим

Домашня зарядка зазвичай здійснюється ввечері та вночі. Просто підключіть зарядний пристрій до електромобіля, коли приїдете в домашніх умовах з роботи, і ви будете впевнені, що наступного ранку у вас буде повністю заряджений акумулятор. Здебільшого запасу ходу електромобіля вистачає для щоденних поїздок, а це означає, що вам не доведеться зупинятися біля громадських зарядних станцій для підзарядки. Вдома електромобіль заряджається, поки ви їсте, граєтеся з дітьми, дивитеся телевізор і спите!

Значно заощаджуйте на вартості зарядки

  • У Квебеку заряджатися вдома приблизно на 30% дешевше, ніж на громадській зарядці, і в 6 разів дешевше проїхати 100 км (62 милі) на електриці, ніж на газі.
  • В Онтаріо заряджатися вдома приблизно на 65% дешевше, ніж на громадській зарядці зарядний пристрій і в 5 разів дешевше проїхати 100 км (62 милі) на електриці, ніж на газі.
  • У Британській Колумбії заряджатися вдома приблизно на 30% дешевше, ніж на громадській зарядці, і в 5 разів дешевше проїхати 100 км (62 милі) на електриці, ніж на газі.
  • У США все залежить від ціни на електроенергію та газ. Ви повинні порівняти споживання електроенергії в кВт-год/100 миль електромобіля, помножене на вартість кВт-год, з вартістю кВт-год. споживання галонів/100 миль газового автомобіля, помножене на ціну галона газу. Таким чином, ви зможете швидко дізнатися, скільки ви могли б заощадити на своїх витратах на поїздку.

Громадські зарядні станції для електромобілів

Громадські зарядки дозволяють водіям електромобілів заряджати свої електромобілі в дорозі, коли їм потрібно подолати більшу відстань, ніж дозволяє автономність електромобіля. Ці громадські зарядки часто розташовані біля ресторанів, торгових центрів, парковок та інших громадських місць.

Щоб легко їх знайти, пропонуємо скористатися картою зарядних станцій ChargeHub, яка доступна на iOS, Android та у веб-браузерах. Карта дозволяє легко знайти будь-яку громадську зарядку в Північній Америці. Ви також можете бачити стан більшості зарядних пристроїв у реальному часі, прокладати маршрути та багато іншого. У цьому путівнику ми будемо використовувати нашу карту, щоб пояснити, як працює громадська зарядка.

Є три основні речі, які потрібно знати про громадські зарядки: 3 різні рівні зарядки, різниця між роз’ємами та зарядними мережами.

Роз’єми зарядної станції

Мережі зарядних станцій

Зарядка 1-го рівня

Зарядний шнур рівня 1 підключається до стандартної розетки на 120 В

Підсумок: L1 – найповільніший тип зарядного обладнання. Зарядні пристрої L1 підключаються безпосередньо до стандартної розетки змінного струму 120 вольт (В) із середньою вихідною потужністю 1.3 кВт до 2.4 кВт. Ця потужність еквівалентна 3-5 милям пробігу електромобіля на годину. Нічна зарядка додасть 30-50 миль запасу ходу, що є достатнім для багатьох поїздок на роботу. Повна зарядка порожнього акумулятора електромобіля може зайняти більше 24 годин.

Розташування: Зарядка L1 відбувається переважно в житлових приміщеннях. Існує дуже мало зарядних пристроїв L1, призначених для громадського використання. Більшість зарядних пристроїв L1 – це “аварійні” кабелі, які входять в стандартну комплектацію електромобіля. У деяких паркінгах є розетки на 120 В для зарядки, якщо водії електромобілів надають свій кабель.

будинок, зарядний пристрій, напруга, зарядні пристрої, однакові

Вартість: Зарядні пристрої L1 зазвичай входять до комплекту електромобіля, тому вартість використання L1 повністю залежить від вартості електроенергії в місці зарядки. Припускаючи, що водій платить за електроенергію, нічна зарядка коштує приблизно 450.33 (при середній вартості електроенергії в США 13.3¢/кВт-год). Повний заряд може варіюватися в межах 450.20 і 13.00 залежно від розміру батареї електромобіля та тарифу на електроенергію.

Зарядка рівня 2

Стандартний громадський зарядний пристрій рівня 2

Підсумок: L2 зарядні пристрої працюють при напрузі 208-240 В і видають від 3 кВт до 19 кВт змінного струму. Ця потужність забезпечує 18-28 миль пробігу на годину. Середній електромобіль можна повністю зарядити за 8 годин або менше. Зарядний пристрій FreeWire Mobi EV Charger – це мобільний еквівалент L2 зарядний пристрій з вихідною потужністю 5.5 кВт на порт і має 2 порти, які можна використовувати одночасно. Деякі зарядні пристрої L2 можуть забезпечувати більшу потужність, ніж може витримати електромобіль, тому результати будуть відрізнятися залежно від комбінації зарядного пристрою та електромобіля.

Розташування: L2 є найпоширенішим типом зарядних пристроїв у Сполучених Штатах. Зарядні пристрої L2 встановлені в кожному штаті і їх можна знайти в багатьох популярних громадських місцях, включаючи паркінги, продуктові магазини, торгові центри та готелі. L2 зарядні пристрої популярні на робочих місцях, де працівники можуть залишати електромобілі заряджатися на тривалий час. Багато водіїв електромобілів обирають зарядний пристрій L2 для домашнього використання, оскільки він дозволяє повністю зарядити електромобіль за ніч.

Вартість: Ціна за зарядку на станції L2 може сильно відрізнятися. Хоча деякі провайдери пропонують безкоштовну зарядку, багато громадських зарядних пристроїв L2 коштують від

Швидкі зарядні пристрої постійного струму (DCFC)

Зарядний пристрій Boost Charger від FreeWire – це зарядний пристрій з акумуляторною батареєю з вихідною потужністю, еквівалентною більш потужним DCFC, без необхідної модернізації мережевої інфраструктури.

Резюме: DCFC – це найшвидші зарядні пристрої з максимальною потужністю 350 кВт. DCFC призначені для заповнення батареї електромобіля на 80% за 20-40 хвилин і на 100% за 60-90 хвилин. Наприклад, зарядний пристрій Boost Charger™ від FreeWire може заряджати один електромобіль потужністю до 150 кВт, забезпечуючи запас ходу понад 100 миль за 15 хвилин. Максимальна швидкість заряджання часто обмежується швидкістю прийому електромобілів. У той час як багато електромобілів, що зараз представлені на ринку, заряджаються з максимальною потужністю 50 кВт, існують новіші моделі електромобілів, здатні заряджати понад 200 кВт, включаючи Porsche Taycan® і деякі моделі Tesla. Сьогодні існує дуже мало громадських зарядних станцій, здатних забезпечити найвищий рівень потужності, прийнятний для найсучасніших електромобілів.

Місцезнаходження: Через свою високу вартість і надзвичайно високе енергоспоживання, DCFC призначені для комерційних або промислових об’єктів, а не для житлових будинків. DCFC зазвичай розташовані поруч з основними міждержавними автомагістралями, щоб уможливити поїздки електромобілів. В даний час в США налічується 15 000 DCFC-роз’ємів, але прогнози показують, що кількість DCFC значно зросте в найближчі роки.

Вартість: Зарядка DCFC може оплачуватися як за кВт-год, так і за хвилину. За кВт-год – кращий варіант для більшості водіїв, оскільки вони платять лише за енергію, передану електромобілю. На противагу цьому, похвилинна тарифікація карає електромобілі, які не можуть приймати високі тарифи, і непропорційно виставляє рахунки клієнтам, які залишаються на рівні зарядний пристрій довше. Плата за кВт-год є незаконною в деяких штатах, оскільки законодавство цих штатів дозволяє комунальним підприємствам стягувати плату лише за електроенергію. Тарифи визначаються мережевими операторами або власниками сайтів і можуть варіюватися від.10/кВт-год до понад 450.00 / кВт-год, в середньому.35/кВт-год у США. Використовуючи середній тариф, повний заряд може варіюватися від 10.00 до 30.00 в залежності від розміру батареї електромобіля.

Підсумок рівнів зарядки електромобілів:

.20-0.30 за кВт-год, що в перерахунку становить близько 450.00-5.00 за годину. Восьмигодинна зарядка на громадській зарядці L2 майже повністю заповнить батарею майже кожного доступного електромобіля. Зарядка електромобіля в домашніх умовах за допомогою аналогічної зарядної інфраструктури L2 коштуватиме приблизно 6.00-10.00 для повного заряду. Для житлових портів L2 необхідна додаткова установка та інфраструктура.

Leave a Reply