Зовнішня зарядна станція Tesla. $750 – $2,600 середня загальна вартість (зарядний пристрій + установка)

Table of Contents

Скільки коштує зарядна станція для електромобіля?

Встановлення електромобіля зарядка станція коштує в середньому від 750 до 5000,600 за зарядний пристрій 2 рівня та роботу. Домашні зарядні станції для електромобілів коштують від 350 до 900, а робоча сила коштує від 400 до 450 700. Встановлення зарядного пристрою Tesla коштує від 500 до 450 200, не включаючи настінний роз’єм Tesla за ціною 500.

Встановлення зарядної станції для електромобілів коштує в середньому від 750 до 5000,600 за зарядний пристрій 2-го рівня та роботу. Домашні зарядні станції для електромобілів коштують від 350 до 900 євро, а робота по встановленню – від 400 до 450 700 євро. Встановлення зарядного пристрою Tesla коштує від 500 до 450 200, не враховуючи настінного роз’єму Tesla за ціною 500.

Вартість встановлення зарядної станції для електромобіля

Встановлення зарядної станції для електромобіля коштує від 750 до 5000 600 гривень за зарядний пристрій 2-го рівня, розетку на 240 вольт, електропроводку та настінне кріплення. Деякі зарядні станції для електромобілів коштують від 5000 000 до 5000 доларів США за велику кількість проводки або якщо електрична панель потребує модернізації. Встановлення зарядного пристрою Tesla коштує від 450 000 до 450 700 всього.

Короткі факти

  • Домашні зарядні станції 2-го рівня заряджають батарею електромобіля в 4-6 разів швидше, ніж звичайна електрична розетка.
  • Зарядка електромобіля в домашніх умовах коштує від 3 до 8 гривень за одну заправку проти. від 7 до 36 на громадських зарядних станціях.
  • Зарядка в середньому на 30 миль за ніч збільшує рахунок за електроенергію на 25-35 на місяць.
  • Зарядні станції мають право на федеральну податкову знижку у розмірі 30% на витрати на придбання та встановлення, до 450 000.
  • Багато комунальних компаній надають знижки до 50% на придбання та встановлення домашніх зарядних станцій рівня 2.

Середній показник Вартість встановлення зарядної станції для електромобіля

Нижче наведено середню вартість зарядної станції 2-го рівня та встановлення розетки на 240 В, електропроводки та настінного кріплення.

Вартість зарядної станції для електромобіля

Зарядні станції для електромобілів коштують в середньому від 350 до 900 доларів за домашній зарядний пристрій 2-го рівня, не враховуючи встановлення. Зарядні станції для електромобілів коштують від 550 до 5000 000 з більшою силою струму для швидшої зарядки або підтримки двох транспортних засобів.

не включаючи встановлення.

  • Зарядні пристрої 1-го рівня використовують стандартну побутову розетку на 120 В, яка часто зустрічається в гаражах, але забезпечує повільну швидкість зарядки.
  • Зарядні станції 2-го рівня вимагають розетки на 240 В і ланцюга, як для електричної плити або сушарки.
  • Зарядні станції рівня 3, відомі як станції швидкої зарядки постійного струму, заряджають до 10 разів швидше, ніж станції рівня 2, і призначені для комерційного використання.

Зарядний пристрій для електромобілів рівня 1 (120 В)

Зарядний пристрій для електромобілів рівня 1 коштує від 80 до 180, але зазвичай його замінюють безкоштовно за гарантією автомобіля. Електромобілі постачаються із зарядним пристроєм 1-го рівня, який використовує стандартну розетку на 120 вольт. Струменеві зарядні пристрої рівня 1 забезпечують лише від 2 до 5 миль на годину зарядки і займають від 8 до 25 годин, щоб заповнити батарею електромобіля.

Вартість зарядного пристрою для електромобілів рівня 1

Коефіцієнт Сума
Зарядка Станція 80 – 180
Витрати на встановлення

Вартість встановлення зарядного пристрою Tesla

Домашній зарядний пристрій Tesla Wall Connector коштує 500 без встановлення. Встановлення зарядної станції Tesla коштує від 500 до 450 200, включаючи додавання нового контуру.

Адаптери NEMA коштують від 35 до 45 і дозволяють Tesla підключатися до інших зарядних пристроїв 2-го рівня.

  • Настінні роз’єми Tesla підтримують Wi-Fi, заряджають до 44 миль пробігу на годину (до 20 разів швидше, ніж стандартна розетка) і сумісні з Model S, Model X і Model 3.
  • Tesla Mobile Connector – це зарядний пристрій рівня 1, що входить до комплекту нової Tesla для використання зі стандартними 120-вольтовими побутовими розетками.

Вартість зарядного пристрою Tesla

Вартість зарядних станцій Tesla Supercharger

Вартість встановлення домашнього зарядного пристрою для електромобілів

Вартість встановлення зарядного пристрою залежить від відстані між електрощитом та зарядною станцією, потужності електрощита, настінного монтажу зарядного пристрою, необхідності прокладання траншеї навколо будинку або до окремого гаража, а також дозвільної документації.

  • Якщо існуюча сервісна панель має розетку на 240 В, може витримати навантаження електромобіля та встановлена в межах 5 футів від панелі
  • Без настінного монтажу
  • Встановіть нову розетку на 240 В та контур
  • Запуск 50-амперної виділеної проводки
  • Змонтуйте станцію
  • Встановлення нової сервісної панелі, розетки на 240 В, електропроводки та монтаж станції
  • Або якщо для досягнення великої проводки потрібна велика проводка станція
  • Або на риття траншеї та прокладання кабелів навколо будинку чи до окремого гаража

Тільки витрати на встановлення. Не включає зарядну станцію.

Витрати електрика на встановлення зарядного пристрою для електромобілів

Електромонтажні роботи є найбільшим фактором витрат при встановленні зарядної станції для електромобілів. Багато старих будинків потребують електричної модернізації, щоб забезпечити достатню потужність станції.

  • Електрик – погодинні ставки електрика від 50 до 130. Встановлення зарядної станції для електромобілів рівня 2 вимагає залучення професійного електрика для оцінки наявної електричної потужності та необхідної модернізації.
  • Розетка – встановлення нового контуру на 240 вольт та розетки на 50 ампер коштує від 300 до 800 доларів. Зарядні станції рівня 2 вимагають додавання спеціального 240-вольтового контуру до електричної панелі. У вставних моделях використовується розетка на 30, 40 або 50 ампер, підключена до ланцюга.
  • Електропроводка – Нова електропроводка коштує від 6 до 8 доларів за погонний фут для прокладання проводки від електричного щита до стіни, де встановлена зарядна станція для електромобілів.
  • Електрична потужність – вартість заміни електричної панелі становить від 450 800 до 5000 500 для 200-амперної панелі. Якщо електричний щиток не здатний впоратися з новим 240-вольтовим контуром, його потрібно модернізувати.
  • Підземне риття траншеї – вартість риття траншеї становить від 5 до 12 за погонний фут, не враховуючи електропроводку. У будинках з окремим гаражем може знадобитися риття траншеї для прокладання кабелю до стіни гаража.
  • Реконструкція гаража – застарілі, пошкоджені або старі гаражі можуть потребувати ремонту та реконструкції, які в середньому коштують від 450 000 до 5 000. Будівництво нового гаража коштує від 35 до 60 доларів за квадратний фут.

Дозвіл на встановлення електрозарядної станції

Електричний дозвіл коштує від 50 до 200 доларів на встановлення зарядної станції для електромобілів вдома, залежно від місцевих вимог. Багато комунальних компаній пропонують знижки для покриття вартості дозволу.

Додаткові аксесуари

Додаткові аксесуари зарядного пристрою включають Wi-Fi підсилювач, організатор кабелів та кріплення на п’єдестал.

.28 за кВт-год або від

Витрати на встановлення зарядної станції для електромобілів

Встановлення зарядного пристрою рівня 2 вдома забезпечує зручність та надійність, а також економить кошти

до 70% порівняно з тарифами громадських станцій та членськими внесками. Домашня зарядна станція завжди доступна і дозволяє поповнити заряд акумулятора за ніч і почати день з повним зарядом.

Громадська та домашня зарядка для електромобіля за вартістю

Метричний домашній зарядний пристрій Громадська станція
За кВт-год

Вартість зарядних станцій для електромобілів за марками

Зарядка електромобіля коштує в середньому від 350 до 900 євро, залежно від марки та характеристик.

  • Найкращі бренди зарядних станцій для електромобілів – Juicebox Pro, Webasto TurboCord, ClipperCreek та ChargePoint.
  • Основні характеристики включають довші кабелі, швидку зарядку, програмоване планування, довговічність і зовні рейтинг.
  • Wi-Fi увімкнено за допомогою програми для смартфона
  • 25-футовий кабель
  • Замок безпеки
  • Може бути дротовим або плагінним
  • Підходить для використання всередині та зовні приміщень (NEMA 4)
  • Індикатори стану, що швидко зчитуються
  • 15-футовий, 20-футовий та 25-футовий кабелі
  • Доступні дротові та портативні моделі з можливістю підключення
  • Найвищий рівень захисту від атмосферних впливів (NEMA 6P)
  • Вбудована функція безпеки терморегуляції
  • Налаштовується з чотирма різними варіантами штекера
  • 25-футовий кабель із вбудованою системою управління кабелями
  • Підходить для використання всередині та зовні приміщень (NEMA 4)
  • Сертифікована Energy Star
  • Wi-Fi через додаток для смартфона
  • 23-футовий кабель
  • Регулюється від 16 до 50 ампер
  • Може бути дротовим або штепсельним
  • Сертифіковано за стандартом Energy Star
  • Програмована затримка Smart на 2/4/6/8 годин
  • 14-футовий та 20-футовий варіанти кабелю
  • Світлодіодні індикатори стану
  • Може бути дротовим або штепсельним
  • Підходить для використання всередині та зовні приміщень (NEMA 3R)
  • Може бути дротовим або штепсельним
  • 18-футовий та 25-футовий варіанти кабелю
  • Світлодіодні індикатори стану
  • Підходить для використання в приміщенні та на вулиці (NEMA 3R)
  • Вбудована функція безпеки терморегуляції
на вулиці, tesla, зарядка, станція, середній, загальний

.11 -.21

28 -.79
На годину 50 – 450.50 450.50 – 6.00
Повна заправка 3 – 8 7 – 36
Установка зарядного пристрою 750 – 5000,600
Щомісячний абонемент 4 – 8
Доступність Гарантовано Обмежено

Вартість зарядки електромобіля

Індикатор стану електромобіля в середньому Вартість зарядки електромобіля становить від 03 до.04 за милю, від 50 до 450.50 за годину, та від 3 до 8 за повну заправку. Електромобіль збільшує ваш щомісячний рахунок за електроенергію на 25-35 за зарядку середній від 30 миль за ніч.

Витрати залежать від штату, комунальної компанії, типу електромобіля та часу доби. У районах Нової Англії витрати на електроенергію вищі, тоді як у південних штатах вони трохи нижчі за середні.

Багато комунальних компаній пропонують тарифи за часом використання, які дозволяють знизити ціни на електроенергію в непікові години, або окремі тарифи для зарядки домогосподарств та електромобілів.

Вартість громадських зарядних станцій для електромобілів

Середня вартість зарядки електромобіля на громадській станції становить від 28 до.79 за кВт-год, від 450.50 до 3.60 за годину, або від 7 до 36 за повну зарядку. Членство в зарядній мережі коштує від 4 до 8 доларів на місяць і, як правило, дозволяє заощадити 10% порівняно з оплатою по факту.

  • В США є 30 000 громадських зарядних станцій.S. експлуатуються такими зарядними мережами, як ChargePoint, EVgo, Blink, Electrify America і Tesla. Для порівняння, існує 168 000 автозаправних станцій.
  • Більшість зарядних станцій забезпечують лише зарядку 2-го рівня, тоді як 20% пропонують швидку зарядку постійним струмом 3-го рівня, яка займає від 30 до 60 хвилин для повної зарядки.
  • Громадські станції стягують плату за простій від 40 до 450.30 за хвилину за залишення автомобіля підключеним до мережі після закінчення максимально дозволеного часу або після повної зарядки акумулятора.
  • Безкоштовні зарядні станції є в багатьох паркінгах, торгових центрах та офісних парках.
  • Такі додатки, як PlugShare та ChargeHub, допомагають водіям електромобілів знайти найближчі громадські зарядні станції у всіх мережах.

Податковий кредит для зарядних станцій

Зарядні станції для електромобілів мають право на федеральну 30% податкову знижку на витрати на придбання та встановлення, до 450 000 для житлових будинків та 30 000 для комерційних об’єктів. Власники електромобілів також можуть претендувати на пільги, пропоновані державними та місцевими органами влади та комунальними підприємствами:

  • Знижки – більшість комунальних компаній надають знижки до 50% на придбання та встановлення домашніх зарядних станцій рівня 2. Станції з підтримкою Wi-Fi, швидше за все, будуть прийнятними, оскільки комунальні компанії використовують дані для більш ефективного розподілу електроенергії.
  • Знижка на реєстраційні збори – деякі штати надають покупцям електромобілів знижки на податок з продажу, реєстраційні збори та збори за право власності.
  • Доступ до смуг для спільного користування – Багато штатів надають власникам електромобілів доступ до смуг для автомобілів з великою кількістю пасажирів (HOV).
  • Парковка зі знижкою – деякі міста та місцеві підприємства пропонують безкоштовну громадську парковку для електромобілів.

.від 13 до.26 за хвилину, залежно від місця розташування. Повна підзарядка до 250 миль коштує близько 23.

Плата за простій коштує від 50 до 450.00 за хвилину для будь-якого автомобіля, що займає зарядний пристрій, після завершення сеансу заряджання.

  • У деяких пунктах стягується плата за кВт-год (кіловат на годину), а в інших – похвилинна тарифікація. Певні місця пропонують пікові та непікові тарифи.
  • У міських умовах суперчарджери видають 72 кВт потужності при середній тривалості сеансу заряджання від 45 до 50 хвилин. Лімітовані супернагнітачі V3 видають 250 кВт і скорочують час заряджання вдвічі.

– 150

Час зарядки 8 – 25 годин Милі, що заряджаються за годину 2 – 5

Потребує встановлення нової розетки, якщо існуюча розетка знаходиться на відстані понад 25 футів.

Вартість зарядної станції 2-го рівня (240 В)

240-вольтова зарядка 2-го рівня станція в середньому коштує від 350 до 900. Вартість робочої сили для встановлення зарядної станції 2-го рівня – від 400 до 450 700.

Зарядні станції 2-го рівня повністю заряджають батарею електромобіля за 4-10 годин і включають моніторинг додатків, терморегуляцію та програмоване планування.

Потребує встановлення спеціального 240-вольтового контуру, який обробляє 30, 40 або 50 ампер.

Вартість зарядної станції 3-го рівня (DC Fast)

Станція 3-го рівня зарядка станція коштує від 10 000 до 40 000. The середній вартість встановлення станції швидкої зарядки постійного струму 3-го рівня становить від 4 000 до 50 000.

Зарядні станції 3-го рівня призначені для громадських та комерційних мереж і заряджають батарею електромобіля до повного заряду за 30-60 хвилин.

Міркування щодо зарядної станції

Зарядна станція для електромобілів – це тип обладнання для електромобілів (EVSE), який буває різних стилів та опцій. Перш ніж купувати зарядну станцію, врахуйте наступне:

  • Портативність – Дротові зарядні станції рівня 2 стаціонарно закріплені на стіні, тоді як плагіни є портативними.
  • Wi-Fi Enabled – пристрої з підтримкою Wi-Fi мають функцію моніторингу та планування за допомогою додатків, а також мають право на отримання знижок від постачальників комунальних послуг за обмін даними про зарядний пристрій.
  • Розташування розетки Довжина кабелю – довші кабелі дозволяють маневрувати навколо автомобіля або заряджати автомобіль, коли він припаркований на під’їзній дорозі.
  • У приміщенні проти. Зовнішній рейтинг – зарядні станції для електромобілів мають рейтинг NEMA 3, 4 або 6, що вказує на їхню стійкість до погодних умов та води. Зарядні пристрої NEMA 3 підходять для використання в гаражі. Зарядні пристрої NEMA 4 або 6 мають вищий рівень захисту від атмосферних впливів для використання в приміщенні або на відкритому повітрі.
  • Перспективність – плануйте майбутні покупки автомобілів, встановлюючи щонайменше 50-амперну 240-вольтну мережу для швидшого заряджання зарядка.
  • Подвійна зарядка Powersharing – будинки з двома електромобілями потребують подвійної зарядки станція або двох окремих станцій. Моделі з функцією розподілу потужності автоматично балансують електричне навантаження від двох зарядних пристроїв в одному ланцюзі.
  • Гарантія на технічне обслуговування – зарядні станції для електромобілів мають обмежену гарантію на запасні частини від 1 до 3 років, в залежності від бренду та моделі.

Конструкція зарядного пристрою

Зарядний пристрій Tesla має дві важливі частини, які повинні бути з’єднані, щоб автомобіль заряджався. Зарядна станція має штекерний порт, а автомобіль – гніздовий, і вони з’єднуються під час заряджання. Крім того, зарядний пристрій має реле, яке вмикає живлення, коли зарядка безпечна.

Зарядний шнур має незначну потужність, коли він не підключений до автомобіля; отже, його безпечно піднімати та переносити. Крім того, зарядний пристрій має систему захисту від замикання на землю (GFCI). Система GFCI захищає вас, зарядний пристрій і автомобіль, якщо несправність виникає через погану проводку або витік води.

Настінні роз’єми Tesla (TWC) та зовнішній зарядні станції відповідають стандарту NEMA 3R. Зарядні пристрої можуть протистояти небезпекам навколишнього середовища, включаючи сильні дощі, пил і сніг.

Чи можна заряджати Tesla під час дощу?

Зарядний порт розроблений таким чином, щоб бути водонепроникним у закритому стані. Якщо ви закриєте зарядний порт після використання, він залишиться сухим, навіть якщо ви їдете під дощем. Зарядний пристрій може не працювати, якщо залишити його відкритим, оскільки вода та сніг можуть пошкодити електричні ланцюги.

Tesla радить користувачам закривати порти після заряджання. Механізм захисту зарядного пристрою не дозволяє йому заряджатися під час намокання. Якщо ви виявили, що зарядний порт вашого автомобіля мокрий, зверніться до сертифікованого дилера для перевірки.

Ми рекомендуємо вам переконатися, що зарядний порт залишається закритим, коли ви не заряджаєтесь. Якщо залишити їх відкритими, сніг і вода можуть накопичуватися і пошкодити зарядний пристрій.

Чи є мобільний зарядний пристрій Tesla водонепроникним?

Ні, мобільний зарядний пристрій не є водонепроникним, і ви повинні переконатися, що він сухий і використовується в сухому середовищі. Зарядний пристрій є більш портативним, і користувач повинен забезпечити його сухість під час використання та зберігання.

Коли ви купуєте новий автомобіль, Tesla надає вам мобільний роз’єм 2 покоління. Цей зарядний пристрій може вийти з ладу, якщо на зарядну панель потрапить вода. Роз’єм Tesla Corded Mobile також слід використовувати та зберігати в сухому середовищі.

Настінний роз’єм Tesla

Для початку варто розрізняти, що Wall Connector і Mobile Connector – це зарядні пристрої типу Level-2, проте це різні пристрої. Завдяки роботі від 240-вольтової розетки, обладнання Level-2 здатне віддавати більшу потужність, відповідно набагато швидше заряджати електромобіль, іноді до 9 разів швидше, в порівнянні з найповільнішими зарядними пристроями. Його ще називають HPWC (настінний роз’єм високої потужності).

Настінний роз’єм Gen 3 – це стаціонарна зарядна станція. Його повинен встановлювати професіонал. Обладнання підключається безпосередньо до електромережі, а не до розетки.

Обладнання з настінним роз’ємом підходить як для внутрішніх, так і для на відкритому повітрі установки. З його допомогою можна надійно заряджати електромобілі Tesla Model 3, Model S, Model Y та X.

Різні моделі Tesla мають різні акумулятори, тому запас ходу після 1-годинної зарядки буде відрізнятися, близько 25 миль, а іноді і більше на деяких моделях.

Поточний TWC 3-го покоління був випущений на початку 2020 року і має меншу 48-амперну потужність, ніж попереднє покоління (80 ампер). Однак не варто надто засмучуватися, адже більшість випущених сьогодні зарядних пристроїв Tesla мають 48-амперну вхідну потужність змінного струму. Це означає, що, використовуючи TWC, ви забезпечуєте свій електромобіль максимальною потужністю.

TWC gen 2 vs. TWC gen 3

На ринку є дві версії настінного зарядного пристрою Tesla – Gen 2 і Gen 3. Основна відмінність між ними – це функція Power Delivery (PD). The Tesla Wall Charger Gen 3 має PD, що означає, що він може заряджати ваш автомобіль швидше.

Інша відмінність – лицьова панель. Настінний зарядний пристрій Tesla Wall Charger Gen 2 має білу лицьову панель, тоді як Tesla Wall Charger Gen 3 має чорну лицьову панель.

Обидві версії настінного зарядного пристрою Tesla поставляються з кабелем живлення і чохлом для кабелю. Довжина шнура живлення покоління 2 становить близько 6 футів, а чохол для кабелю кріпиться до настінного зарядного пристрою та утримує шнур живлення на місці.

Зарядний пристрій Tesla Wall Charger Gen 3 також постачається з 24-дюймовим з’єднувальним кабелем – довшим, ніж 18-дюймовий з’єднувальний кабель, який постачається з зарядним пристроєм Tesla Wall Charger Gen 2. Кабель гнучкий, тому його легко переміщати.

Огляд зарядного пристрою Tesla Wall Charger Gen 3

Зарядний пристрій Tesla Wall Charger Gen 3 також є дротовим, що означає, що він постійно підключений до вашої електричної панелі. Якщо ви хочете перенести настінний зарядний пристрій в інше місце, вам доведеться найняти електрика для перенесення проводки.

Зарядний пристрій Tesla Wall Charger Gen 3 також підключений до Wi-Fi, а це означає, що ви можете керувати ним за допомогою додатку Tesla. Ви можете налаштувати зарядки планувати графіки, починати або зупиняти зарядку та перевіряти стан зарядки.

Настінний зарядний пристрій Tesla Gen 3 має сертифікат безпеки та 2-річну гарантію.

Якщо ви шукаєте більш швидкий спосіб зарядити свою Tesla, Tesla Wall Charger Gen 3 – найкращий варіант. Зарядний пристрій має функцію PD, яка дозволяє заряджати ваш автомобіль на 40% швидше, ніж стандартний зарядний пристрій. Він також постачається з довшим з’єднувальним кабелем та чохлом для кабелю, тому його легко використовувати.

NEMA 14-50 та настінний роз’єм Tesla

Коли справа доходить до швидкої домашньої зарядки вашої Tesla, у вас є кілька варіантів.

  • Ви можете використовувати стандартний зарядний пристрій J1772 (через адаптер, який постачається з вашим автомобілем)
  • Ви можете використовувати мобільний роз’єм Tesla з додатковим адаптером NEMA 14-50 UMC
  • Ви можете придбати настінний зарядний пристрій Tesla

Настінний зарядний пристрій Tesla Gen 2 проти. Gen 3

Для зарядки Tesla можна використовувати настінний зарядний пристрій Tesla Gen 2 або Gen 3. Обидва зарядні пристрої поставляються з кабелем живлення та захистом для кабелю. Довжина шнура живлення 2-го покоління становить приблизно 6 футів. Кобура для кабелю кріпиться безпосередньо до настінного зарядного пристрою і утримує шнур живлення на місці. Відмінність настінного зарядного пристрою полягає в тому, що модель 2-го покоління мала можливість підключатися до розетки NEMA 14-50, тоді як останнє покоління підключається безпосередньо до електромережі. І головна відмінність між ними – це функція подачі живлення (PD). Зарядний пристрій Tesla Wall Charger Gen 2 має PD до 80 А (замість 48 А у Gen 3), що означає, що він може заряджати ваш автомобіль швидше. Однак слід пам’ятати, що більшість моделей Tesla, що продаються сьогодні, обмежені 48 амперами, і електромобіль не сприймає більший струм. Якщо ви хочете дізнатися більше, ми підготували порівняння поколінь Tesla Wall Connector.

Електрифікуйте домашню домашню станцію

У мене була можливість позичити Electrify Home HomeStation для тестування, і я був вражений його упаковкою та стильним дизайном. На жаль, після того, як я побачив, наскільки компактний Wallbox Pulsar Plus, я вважаю, що HomeStation трохи завеликий на мій смак. Але дизайн – річ суб’єктивна, і декому з вас може не сподобатися зовнішній вигляд Pulsar Plus і сподобатися зовнішній вигляд HomeStation.

Він походить від Electrify Home, домашнього підрозділу Electrify America. Так, це той самий бренд, що має тисячі громадських зарядних пристроїв для електромобілів по всій території США.S. Це розумний зарядний пристрій з підтримкою Wi-Fi, який має регульований струм від 16 до 40 ампер при підключенні до розетки NEMA 14-50. Ви можете дистанційно керувати зарядним пристроєм через додаток, який працював досить добре під час мого тестування. Моїми найбільшими претензіями до зарядного пристрою була неможливість керувати освітленням, і я не отримував жодних сповіщень, коли мій автомобіль закінчував заряджатися. Обидві ці проблеми можуть бути вирішені в майбутньому за допомогою оновлень програмного забезпечення.

на вулиці, tesla, зарядка, станція, середній, загальний

Electrify Home надає трирічну обмежену гарантію на цей EVSE, що є досить стандартним для більшості якісних виробників. У нього товстий зарядний кабель, але роз’єм не найкращий з тих, що я тримав у руках. Я також не був великим шанувальником конструкції з двох частин для кобури насадки – здається надмірно спроектованим без реальної вагомої причини.

Настінний роз’єм Tesla

Настінний роз’єм Tesla – це дротовий зарядний пристрій рівня 2, який вимагає професійної установки. Ви можете замовити пристрій і найняти власного електрика, який виконає роботу, або скористатися послугами інсталятора Tesla, який виконає роботу в рамках пакетної пропозиції при покупці зарядного пристрою. Цей пристрій схвалений для використання в приміщенні або на вулиці Цей пристрій сумісний з Model S, Model 3, Model X та Model Y і може бути встановлений на стіні або на підлозі.

Залежно від того, яка саме Tesla у вас є і як вона налаштована, ви можете отримати до 44 миль запасу ходу на годину. Ви також можете налаштувати рівень потужності, що забезпечується вашим настінним роз’ємом Tesla, для вимикачів від 15 ампер до максимального значення 60 ампер. Цей зарядний пристрій включає 18-футовий кабель і має підключення до Wi-Fi.

Останні оновлення

Оновлено (12:24 p.m. EST, 18.04.2023): До наших рекомендацій додано посилання на магазини Best Buy.

Оновлено (20:40.m. ЕСТ, 14.04.2013): Додано можливість покупки на Best Buy для настінного роз’єму Tesla.

Оновлено (2:00 p.m. EST, 04/03/2023): Настінний роз’єм Tesla тепер доступний на Amazon, тому для зручності ми додали посилання для покупки.

зовнішня, tesla, зарядна, станція, середня, загальна

Оновлено (1:57 p.m. EST, 03/07/2023): Оновлений список рекомендацій на основі нещодавнього тестування домашніх зарядних пристроїв для електромобілів. Додана додаткова інформація про те, чому не слід відразу купувати настінний роз’єм Tesla тільки тому, що у вас є Tesla.

Оновлено (14:00).m. EST, 06/07/2022): Додано новий найкращий вибір для рекомендації зарядного пристрою 2-го рівня. Оновлений контент, щоб відобразити, що Tesla більше не включає мобільний роз’єм в стандартну комплектацію.

Leave a Reply