Бортовий зарядний пристрій Ioniq 5. Посібник із зарядного кабелю для Hyundai IONIQ 5

22-2023 Hyundai IONIQ 5 проблем із зарядкою

Lemberg Law розслідує скарги на те, що власники не можуть зарядити свої автомобілі Hyundai Ioniq 5 2022-2023 років випуску за допомогою домашніх зарядних пристроїв рівня 2, як було заявлено. Справа не тільки в тому, що акумулятори не заряджаються “надшвидко”, але багато власників скаржаться, що їхні автомобілі просто не заряджаються протягом ночі. Інші кажуть, що батареї заряджаються, але не повністю, і випадково розряджаються.

Закон змушує Hyundai сплачувати судові витрати.

Ми виправили тисячі проблем з лимонами. Напишіть або зателефонуйте 877-795-3666 вже сьогодні.

Проблема із зарядкою?

Власники 2022 та 2023 років Hyundai Ioniq транспортні засоби повідомляють про серйозні проблеми при спробі зарядити батареї Ioniq 5 в домашніх умовах, протягом ночі. Ключовим питанням є продаж Hyundai, який обіцяє: “З 350 кВт постійного струму зарядний пристрій, IONIQ 5 може зарядити від 10 до 80 відсотків всього за 18 хвилин.”

Як 2022, так і 2023 модельних років Hyundai Ioniq пропонують на вибір зарядні порти як для стандартного, так і для швидкого режимів заряджання. Однак автовиробник постачає портативний 120-вольтовий зарядний пристрій рівня 1 зарядний пристрій який можна підключити до стандартної побутової розетки. Вони забезпечують потужність від 6 до 12 ампер. Це значно повільніше, ніж швидкість зарядки, яку Hyundai рекламує покупцям. Наприклад, власники вважають, що вони можуть заряджати свої зарядні пристрої 2-го рівня в домашніх умовах при 48 амперах. Схоже, вони не засмучені тим, що зарядний пристрій 1-го рівня не може цього зробити, а скоріше тим, що всі надійні зарядні пристрої 2-го рівня на ринку не можуть досягти еталонних показників. Гірше того, багато власників виявляють, що їхні зарядні пристрої 2-го рівня виходять з ладу і взагалі не заряджаються протягом ночі.

На сайті Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA) є велика кількість скарг на цю проблему зарядки. Існує також кілька тем на форумі Ioniq та Reddit. Загалом, люди стурбовані, розчаровані та розлючені.

Чого очікують власники від зарядки?

Hyundai заманює потенційних власників Ioniq 5 обіцянкою, що вони зможуть живити свій світ за допомогою “надшвидкої зарядки акумулятора.” Автовиробник заявляє, що користувачам “потрібно лише зарядити автомобіль протягом п’яти хвилин, щоб отримати 100 км запасу ходу”.”

На своєму сайті компанія рекламує 2 варіанти швидкої зарядки. Обидва ці пристрої працюють з акумуляторною системою автомобіля на 800 В у поєднанні зі станцією постійного струму потужністю 350 кВт або 50 кВт постійного струму.

  • Зарядка на великі відстані 72.Версія на 6 кВт-год забезпечує час зарядки від:
  • 18 хвилин від 10-80% – за 5 хвилин зарядки збільшується пробіг на 111 км
  • 1 година від 10-80% – збільшення пробігу за 5 хвилин заряджання: 28 км
  • 18 хвилин від 10-80% – збільшення пробігу за 5 хвилин заряджання: 88 км
  • 43 хв 30с від 10-80% – запас ходу додається від 5 хвилин зарядки: 27 км

Типи зарядки електромобіля

ChargePoint, найбільша мережа зарядних станцій для електромобілів (EV) у Північній Америці та Європі, розповідає про те, як працюють різні типи процедур зарядки електромобілів.

  • Зарядка рівня 1 зазвичай займає 16 годин, щоб заповнити батарею на 80 миль. Призначений для нічної зарядки в домашніх умовах, зарядний пристрій зарядний пристрій має кабель, який підключається до стандартної електричної розетки. Це зручно, але дуже повільно, пропонуючи лише близько 5 миль пробігу на годину (RPH).
  • Зарядка рівня 2 займає близько 3.5 годин для заряджання акумулятора на 80 миль та 8 годин для акумулятора на 200 миль. Більшість громадських зарядних станцій та деякі домашні зарядні пристрої відносяться до рівня 2, і вони можуть додати 12-25 км/год залежно від вашого електромобіля та його бортової мережі зарядний пристрій. Багато власників електромобілів обирають зарядні пристрої рівня 2 для швидкої зарядки вдома, а також для дозарядки в місті або на роботі. Як і всі електромобілі, крім Tesla, зарядний пристрій Hyundai Ioniq 5 вимагає роз’єму J1772 для зарядки рівня 2.
  • Рівень 3, також відомий як швидка зарядка постійним струмом, займає 20-30 хвилин для зарядки багатьох акумуляторів електромобілів, що робить його очевидним рішенням для людей, які перебувають у дорозі. Хоча станції швидкої зарядки постійного струму мають різні рівні потужності, вони, як правило, можуть забезпечити щонайменше 100 миль/год. Крім того, що не всі електромобілі мають порти для швидкої зарядки постійним струмом, ці зарядні станції призначені для використання в дорозі, а не для домашньої зарядки. Крім того, швидка зарядка постійним струмом значно дорожча, ніж використання зарядного пристрою рівня 2 в домашніх умовах.

Зрештою, ChargePoint каже, що “швидка зарядка постійним струмом не замінює зарядку рівня 2, вона просто забезпечує швидший варіант зарядки для більш тривалих поїздок. Зарядка рівня 2, як і раніше, є найкращим вибором для щоденної зарядки та в будь-який час, коли ви будете припарковані на кілька годин, наприклад, на ніч.”

Ці тонкощі не афішуються Hyundai.

Заряджати Hyundai Ioniq 5 не так вже й складно

Коли у вашому автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння починає закінчуватися пальне, чи зупиняєтеся ви на першій-ліпшій заправці?? Зазвичай я цього не роблю. Натомість я їду далі, шукаючи дешевше пальне на кожній заправці, яку проїжджаю. Звичайно, мій рівень кортизолу підвищується, коли голка манометра опускається, але це виявляється цінним, якщо дозволяє заощадити трохи грошей, коли від’єднується форсунка. Цей опортуністичний підхід дуже схожий на те, як я заряджаю наш довгостроковий Hyundai Ioniq 5 Limited до 2023 року.

Час має вирішальне значення

Квартирне життя не дозволяє мені легко підключатися до мережі вдома, але заряджання акумулятора цього електричного кросовера на місцевих громадських зарядних станціях поки що не викликає у мене ані найменшого занепокоєння, ані марної трати часу. Насправді, це може бути краще, ніж зупинятися на заправці. Замість того, щоб просто спостерігати, як галони вливаються, я займаюся іншими справами, поки Іонік 5 додає миль.

Зазвичай я використовую зарядний пристрій EVgo Level 3 потужністю 350 кВт у сусідній Санта-Моніці. Підключившись до мережі, я проходжу квартал до мого улюбленого продуктового магазину і роблю покупки. На той час, коли я повернувся, Ioniq 5 поглинув значний запас ходу, що стало можливим завдяки його вражаючій максимальній швидкості заряджання 239 кВт.

ioniq, бортовий, зарядний пристрій, hyundai

Один приклад з журналу зарядки: Я прибув на цю станцію з 4 відсотками заряду акумулятора та 7 милями запасу ходу. Повернувшись з повними сумками продуктів через 28 хвилин, Ioniq Ioniq 5 показав 90 відсотків, що добре для 198 миль – кожне поповнення достатньо, щоб продовжувати працювати.

Ще одне електронне рішення інтегрується з моїми поїздками на роботу. Завдяки вибору двох зарядних пристроїв EVgo 50 кВт рівня 3 за три хвилини ходьби від мого робочого місця, я підключаюся, прогулююся і працюю до тих пір, поки зарядний пристрійвичерпайте годинний ліміт, а потім поверніться назад, щоб від’єднати його від мережі. Перевірка стану будь-якого з них у додатку EVgo на моєму телефоні заздалегідь позбавляє мене від необхідності вирішувати, з якого з них почати.

У нашому офісі також є зарядний пристрій рівня 2, який є загальнодоступним у тому сенсі, що ним може користуватися будь-який співробітник. Я використовував його кілька разів, просто щоб побачити, наскільки добре він працює. Але я віддаю перевагу іншим методам, оскільки вся моя передумова для цього досвіду полягає в тому, щоб пережити негаразди справді громадської зарядки.

Переглянути всі 41 фото 41 фото

Чи справді громадські зарядки для електромобілів такі прості??

Завдяки таким можливостям відсутність домашньої зарядки не є проблемою, як правило. Громадські зарядки все ще далекі від досконалості. Ненадійні додатки від операторів мобільного зв’язку, зарядний пристрій перебої в електропостачанні та періодична необхідність відключати та підключати зарядку, щоб розпочати сеанс заряджання, на жаль, не є чимось несподіваним.

Але законних проблем поки що було небагато. Одним з найбільш пам’ятних випадків, який мені запам’ятався, був випадок, коли зарядка для електромобілів дозволила б мені отримати пільгову вуличну парковку для заходу – доки я не виявив, що зарядний пристрійРучка розбита вщент, що зробило її непридатною для використання. На щастя, я приїхав з достатнім запасом ходу для ще кількох поїздок; зарядка там була б просто зручнішою.

Зручність – ось звідки походить багато галасу навколо електромобілів, чи не так?? Для декого щось складніше, ніж заправка, є надто складним завданням. Все, що я можу сказати, це те, що навчання жити з Ioniq 5 викликало у мене не більше стресу, ніж коли я біг проти падаючої паливної голки в пошуках дешевшого бензину.

А ще є фактор того, наскільки приголомшливим є Ioniq 5. Його корисні технології, просторий салон, плавний хід і підбадьорливе прискорення роблять мою адаптацію способу життя до нього дуже вартісною.

ioniq, бортовий, зарядний пристрій, hyundai

Переглянути всі 41 фото 41 фото

Зарядка – це одне, заправка – зовсім інше

Але не плутайте просте заряджання з тим, що потрібно просто дістатися до зарядного пристрою – в першу чергу Ioniq Перша поїздка Ioniq 5 опинилася на межі катастрофи з акумулятором.

Під’їжджаю до бортового зарядного пристрою U.S. Траса 101 привела мене з одного каліфорнійського анклаву електромобілів до іншого, поблизу Пало-Альто, батьківщини Tesla. Виїжджаючи з Лос-Анджелеса зі 100-відсотковим зарядом акумулятора і запасом ходу 260 миль, я знав, що одна зупинка на одній з численних зарядних станцій на цій відстані поповнить заряд, достатній для того, щоб дістатися до району затоки. Краєвиди траси 101 та спокійний салон Ioniq 5 заколисали мене, і я розслабився. Я розчарувався трохи північніше Сан-Луїс-Обіспо, всього через 190 миль, коли Ioniq 5 видав страшне попередження: Підзарядіть зараз.

Hyundaiнесподівано довелося випробувати, коли я відчайдушно шукав у додатках найближчу зарядну станцію; я все ще більше звик користуватися своїм iPhone, ніж вбудованою навігацією Hyundai. Хвала штепсельним розеткам – в Атаскадеро, за 13 миль попереду, нещодавно відкрилася станція Electrify America потужністю 350 кВт. Знаючи, що кожне натискання на педаль акселератора наближає мене до бортового обурення, я вповз з 5 відсотками заряду і 9 милями в запасі. Подальша 40-хвилинна зупинка дозволила мені заправитися і вирішити деякі справи. Але я повернувся на шосе обурений, знаючи, що мене ледь не підставили, і задаючись питанням, чи справдяться обіцянки про запас ходу Ioniq 5 у 224 милі.

Так і сталося, і я прибув до місця призначення без подальших проблем. Але куди поділися ці милі, залишається загадкою. Я прощаю свою поведінку за кермом тут. Круїз-контроль був стабільно встановлений на 70 миль/год, а чудова погода означала, що використання HVAC було мінімальним. Втрата майже 20 відсотків початкового прогнозованого запасу ходу на пагорбах траси 101 здається надмірною, особливо враховуючи 3.0 миль на кВт-год, що вказано в тире – трохи краще, ніж середня ефективність від нашого комбінованого водіння. Ці нахили призводять до зниження заряду, коли запас ходу також повинен бути відновлений на рекуперації.

Ця проблема може торкнутися водіїв Ioniq 5 незалежно від того, де вони живуть – не так, як якщо б вони брали з собою додому зарядний пристрій з собою. Зрозуміло, що міркування щодо заряджання біля моєї квартири і коли я їду за місто, абсолютно різні. Хоча керувати Ioniq 5 легко і приємно у повсякденному житті, мені доведеться подвоїти запасні плани перед наступною довгою поїздкою.

Переглянути всі 41 фото 41 фото

Для нашого довгострокового Hyundai Ioniq 5 2023 року:

Ось як ми заряджаємо електромобілі на рівні 2 максимум 19.2 кВт в нашому офісі

Цей настінний роз’єм Porsche може заряджати більш ніж утричі швидше, ніж наші зарядні пристрої ChargePoint.

Швидкість заряджання електромобілів часто позначається простою класифікацією на рівні 1 (120 В), 2 (240 В) та 3 (400 В і вище постійного струму), але в межах цих категорій може бути широкий діапазон швидкостей заряджання. Рівень 2, наприклад, може варіюватися від 6.0 кВт ChargePoint, яку ви можете зустріти на парковці, до максимального тарифу в 19.2 кВт. Якщо у вас є електромобіль, ви хочете заряджатися вдома якомога частіше; це зручніше і набагато дешевше. І ми вважаємо, що оптимальним варіантом є можливість зарядити акумулятор вашого автомобіля приблизно за ніч: скажімо, за 10-12 годин або близько того.

Для багатьох електромобілів з акумуляторними батареями середнього розміру це можливо за допомогою звичайних домашніх зарядних пристроїв, таких як ті, що представлені в цьому огляді. Але для автомобілів з більшими пакунками, таких як 131.0-кВт-год Ford F-150 Lightning, модель 128.9-кВт-год Rivian R1S або R1T, або 112.0 кВт-год Lucid Air, вам знадобиться значно більше енергії для зарядки, близької до нічної. Наприклад, час зарядки для Lightning з використанням 6.0 кВт – це приблизно 24 години, а Hummer EV з його гігантськими 212.7-кіловатний акумулятор заряджається майже 40 годин.

Як розраховуються швидкість і час заряду

Невеличке пояснення: Швидкість – це просто вихідна потужність, або напруга, помножена на струм, тобто.g., 240 вольт і 40 ампер дорівнюють вихідній потужності 9600 Вт, або 9.6 кіловат. А електричний ланцюг може працювати безперервно при 80 відсотках своєї номінальної потужності, тому 50-амперний 240-вольтовий ланцюг необхідний для зарядки при 40-амперному струмі або 9.6 кВт. Щоб оцінити час заряджання електромобіля, візьміть ємність акумулятора, додайте 10 відсотків на втрати і розділіть на швидкість заряджання.

Все про зарядку електромобіля

Тривалий час заряджання деяких з цих новітніх електромобілів з великими батареями на 6.0-кіловатні зарядні пристрої ChargePoint, які є в нашому офісі, змусили нас шукати заміну двом настінним роз’ємам Tesla, які також є в нашому офісі, обидва з яких були підключені для підтримки 19.2-кВт зарядка на Model S, опція, яку Tesla вже давно не пропонує. Хоча ми використовували адаптер Tesla до J1772 для зарядки електромобілів інших виробників, цей роз’єм розрахований лише на половину від 19.2-кВт максимум.

ioniq, бортовий, зарядний пристрій, hyundai

Ми зупинилися на настінному роз’ємі Porsche, який продається за 1586. Дорогий, так, але не так багато варіантів для найшвидшої зарядки рівня 2. Зарядна станція Charge Station Pro від Ford коштує 1310 доларів, зарядна станція Connected Home Charging Station від Lucid – 1200 доларів – обидві підтримують двонаправлену зарядку. Clipper Creek – рідкісний сторонній вибір, і він коштує 2195. І пристрій Porsche – єдиний, на якому є дисплей, ті самі 5.0-дюймовий сенсорний інтерфейс, який можна знайти на додатковому портативному зарядному пристрої Porsche, що є опцією 1120 при покупці Taycan.

Ми сподівалися, що зможемо віддалено спостерігати за процесом заряджання через додаток My Porsche, але виявилося, що для цього потрібно заряджати Porsche, який зареєстрований у вашому обліковому записі. Замість цього ми переглядаємо використання енергії на екрані, щоб відстежувати ефективність електромобіля, і можемо переглянути попередню активність зарядки, якщо це необхідно. Існує також можливість підключення до власної точки доступу зарядного пристрою для перегляду активності, хоча нам поки що не вдалося це зробити.

Спробуйте це вдома?

Щоб мати змогу заряджатися з максимальною швидкістю 19.2-кВт, три речі повинні збігатися: ваш будинок повинен мати спеціальну 100-амперну мережу для зарядки електромобіля, ваше зарядне обладнання повинно мати відповідну потужність, а автомобіль повинен бути здатним її прийняти. Наприклад, Hyundai Ioniq 5, наш електромобіль 2022 року, має 10.9 кВт на борту зарядний пристрій. Отже, він не може заряджатися швидше, ніж на розетці рівня 2, незалежно від того, яке зарядне обладнання встановлено. Щоб мати можливість заряджати Porsche Taycan за максимальною швидкістю, ви повинні вибрати опцію 1680 для 19.2-кВт на борту зарядний пристрій при замовленні, або є можливість встановити його пізніше.

Але, коли всі ці фактори збігаються, час зарядки вражає: Taycan з великим пакетом можна зарядити від порожнього до повного менш ніж за п’ять годин, Lucid Air – приблизно за 6.5 годин, а F-150 Lightning або Rivian R1S чи R1T – приблизно за 7.5 годин.

Дейв ВандерВерп провів понад 20 років в автомобільній промисловості на різних посадах – від інженера до консультанта з питань продукції, а зараз очолює відділ тестування автомобілів Car and Driver’s. Дейву дуже пощастило розпочати свою кар’єру в C/D, коли він, будучи студентом Мічиганського університету, вчасно подав своє резюме, щоб отримати роботу на неповний робочий день, де він одразу ж захопився світом автомобільної журналістики.

Зарядний кабель для Hyundai IONIQ 5

У нас ви можете замовити кабель для електромобілів Hyundai IONIQ 5 використовує з’єднання типу 2 – тип 2 і здатний використовувати трифазний кабель для зарядки зі швидкістю 11 кВт.

EVwired Hyundai IONIQ 5 доступний у трьох варіантах довжини кабелю. 5, 7 10 метрів, кожен з яких поставляється з безкоштовною сумкою для перенесення.

ioniq, бортовий, зарядний пристрій, hyundai

Наші 5-метрові кабелі доступні як у прямому, так і в намотаному вигляді, що забезпечує більшу гнучкість при підключенні кабелю до зарядного пристрою.

Кожен кабель, який ми пропонуємо, має 5-річну гарантію та безкоштовну доставку на наступний робочий день для замовлень, розміщених до 15:00.

Знайдіть найкращий кабель для вашого автомобіля за допомогою випадаючого списку нижче.

Опис

З 2021 року Hyundai випускає модель IONIQ 5, яка є постійним конкурентом на ринку електромобілів не тільки у Великобританії, але і по всій Європі.

Який кабель потрібен для Hyundai IONIQ 5?

Як і всі інші автомобілі Hyundai, доступні на ринку Великобританії, IONIQ 5 EV використовує з’єднання типу 2 – тип 2. IONIQ IONIQ 5’s на борту зарядного пристрою потужністю 4 кВт може підтримувати максимальну швидкість заряджання 11 кВт. Це означає, що наші трифазні кабелі будуть повністю сумісні з Hyundai IONIQ 5 EV, досягаючи найшвидшої швидкості заряджання на громадських зарядних пристроях. Однофазні кабелі також будуть сумісні з Hyundai IONIQ 5, однак заряджатимуться за нижчим тарифом – 7.4 кВт.

Залежно від вашої ситуації, можливо, вам доведеться розглянути можливість придбання кабелю зі збільшеною довжиною. На щастя, в EVwired ми пропонуємо 7-метровий і 10-метровий кабелі поряд з більш поширеним 5-метровим кабелем. Трифазні варіанти доступні на кожній довжині.

Hyundai Швидкість та дальність заряджання IONIQ 5

Як повністю електричний транспортний засіб, акумулятор для Hyundai IONIQ 5 EV забезпечить вам запас ходу на 238 миль – пристойний запас ходу на повному заряді.

Час заряджання є важливим фактором для будь-якого водія електромобіля. Залежно від налаштувань зарядного пристрою, дротовому кабелю EVwired знадобиться від 6 до 9 годин, щоб повністю зарядити ваш автомобіль, що робить нічні підзарядки ідеальними та простими. Широка доступність трифазних громадських зарядних станцій означає, що вам ніколи не бракуватиме часу.

Чому варто придбати дротовий кабель EVwired?

Кожен кабель виготовлений з полібутилентерефталату (PBT), який є зносостійким і надзвичайно стійким до погодних умов, як у спекотному, так і в холодному кліматі. Наші кабелі також мають клас захисту IP55, що означає, що вони добре захищені від пилу та майже не піддаються впливу води. Чи можна використовувати кабель під час дощу? Так! Тож не варто панікувати, якщо ваш кабель зачепиться на вулиці або якщо погода зміниться, коли ви перебуваєте в дорозі.

До кожної покупки додається високоякісна сумка для перенесення EVwired, яка дозволяє легко транспортувати наші кабелі під час поїздок на навчання/роботу і не тільки. Оскільки кількість зарядних станцій у Великобританії зростає, зупинка для поповнення заряду ніколи не була такою простою, а наші кабелі можна використовувати на будь-якій громадській зарядній станції типу 2 або домашній зарядній станції.

Але не хвилюйтеся! Незалежно від того, який з наших кабелів ви вирішите використовувати, зарядний Hyundai на борту зарядний пристрій буде автоматично заряджатися зі швидкістю, визначеною кабелем і зарядною станцією.

У EVwired ми впевнені в кабелях, які ми пропонуємо – і щоб дати вам спокій – кожна покупка кабелю поставляється з 5-річною гарантією. Наша служба підтримки у Великобританії готова допомогти з будь-якими питаннями та запитаннями, які у вас можуть виникнути.

Безкоштовна доставка включена в кожне замовлення, а замовлення, зроблені до 15:00, будуть відправлені кур’єрською службою на наступний робочий день.

Методологія

Саме дослідження походить з веб-сайту USwitch, який зібрав і порівняв електромобілі, про які ви прочитаєте нижче. Ось як були зібрані та скомпоновані дані про електромобілі, відповідно до них.

  • Статистичні дані про продуктивність транспортних засобів були отримані з бази даних електромобілів
  • Швидкість швидкої зарядки змінного та постійного струму для кожного електромобіля в базі даних електромобілів була зібрана
  • Примітка – Швидкість заряджання та швидкість швидкого заряджання були розраховані на основі підключення до 3-фазної мережі та CCS (350 кВт постійного струму) відповідно

Leave a Reply