Швидкісний зарядний пристрій змінного струму. Зарядний адаптер Lectron Tesla до J1772 (48 А)

Table of Contents

Типи зарядних пристроїв для електромобілів

Зарядні пристрої для електромобілів поділяються на три категорії: Рівень 1, Рівень 2 та швидкі зарядні пристрої постійного струму (DC).

Зарядні пристрої для електромобілів поділяються на три категорії: Рівень 1, Рівень 2 та швидкі зарядні пристрої постійного струму (DC).

Важливі відмінності включають:

  • Вхідна напруга. Це потужність, необхідна для роботи зарядного пристрою, виражена у вольтах.
  • Вихідна потужність. Це кількість енергії, яку може генерувати зарядний пристрій, і виражається в кіловатах (кВт).
  • Швидкість зарядки. Це кількість миль, що додається до акумулятора електромобіля за годину заряджання, і залежить від зарядний пристрійвід вихідної потужності.
  • Вартість обладнання та встановлення. У той час як базові зарядні пристрої для електромобілів коштують недорого і можуть підключатися до стандартної розетки, інші мають більш високе початкове обладнання і повинні бути професійно встановлені постачальником послуг для електромобілів (EVSP).
  • Споживана потужність електромобіля. Залежно від вашого електромобіля, вихідна потужність зарядного пристрою (в кВт) може бути обмежена тим, скільки може витримати батарея електромобіля. Перевірте технічні характеристики вашого автомобіля, щоб дізнатися, який рівень зарядки може використовувати ваш автомобіль.

Численні виробники випускають зарядні пристрої для електромобілів з різноманітними продуктами, ціновими категоріями, сферами застосування та функціональністю. Через ці відмінності важливо вибрати зарядний пристрій для електромобілів, який відповідає вашим цілям і бюджету.

Швидка зарядка постійним струмом

Наскільки швидка зарядка постійним струмом зарядка?

Залежно від електромобіля, швидкі зарядні пристрої постійного струму можуть зарядити батарею на 10-80% для пробігу 300 миль приблизно за 20 хвилин (~540 миль електромобіля за годину заряджання).

Яка вхідна напруга для швидкого зарядного пристрою постійного струму?

Доступні в даний час швидкі зарядні пристрої постійного струму вимагають вхідної напруги щонайменше 480 вольт і 100 ампер, але нові зарядні пристрої здатні до 1000 вольт і 500 ампер (до 360 кВт).

Скільки коштують зарядні пристрої постійного струму швидко вартість зарядних пристроїв?

Аналіз даних про витрати за програмою CALeVIP показав, що питомі витрати на зарядний пристрій для отримувачів знижок коливаються від мінімум 18 000 до максимум 72 500 євро. Середня та медіана питомих витрат на один зарядний пристрій становила 29 135 та 23 000 відповідно.

На додаток до більш високих витрат на обладнання, установки швидких зарядних пристроїв постійного струму вимагають залучення комерційного електрика з початкового етапу планування через електричне навантаження та вимоги до електропроводки.

Чи підходить мені швидкий зарядний пристрій постійного струму для електромобіля?

Швидкі зарядні пристрої постійного струму є найпотужнішими зарядними пристроями для електромобілів на ринку. Вони часто використовуються як подовжувачі ходу вздовж основних транспортних коридорів для поїздок на далекі відстані та в міських умовах для підтримки водіїв, які не мають можливості заряджатися вдома, або водіїв з дуже великим пробігом. З нинішньою швидкістю зарядки вони ідеально підходять для місць, де людина проводить від 30 хвилин до години, таких як ресторани, зони відпочинку та торгові центри.

швидкий, зарядний пристрій, tesla, j1772, зарядка

Важливо зазначити, що не кожна модель електромобіля здатна до швидкої зарядки постійним струмом, а отже, вони не можуть бути використані кожним водієм електромобіля. Далі, постійний струм швидкий зарядні пристрої мають кілька стандартів для роз’ємів, тоді як для зарядки рівнів 1 і 2 існує лише один загальний стандарт (SAE) J1772). Швидкі зарядні пристрої постійного струму мають три типи роз’ємів: CHAdeMO, CCS і Tesla, хоча CCS все частіше стає галузевим стандартом.

Зарядні пристрої рівня 2

Як швидко заряджається рівень 2?

Зарядний пристрій рівня 2 наразі може повністю зарядити акумулятор на 300 миль пробігу приблизно за 6-8 годин і ідеально підходить для зарядки в пункті призначення та нічної зарядки.

швидкий, зарядний пристрій, tesla, j1772, зарядка

Яка вхідна напруга зарядного пристрою Level 2?

Зарядні пристрої рівня 2 зазвичай потребують живлення 220 або 240 В.

Яка вихідна потужність зарядного пристрою рівня 2?

Зарядні пристрої Level 2 доступні з різною вихідною потужністю від 3 кВт до 19 кВт, яку іноді можна регулювати.

Скільки коштують зарядні пристрої рівня 2?

Дані про витрати CALeVIP показують, що отримувачі знижок повідомили про середні витрати на обладнання L2 в діапазоні від 685 до 6,626 за роз’єм. Середнє значення та медіана становили 5000,976 та 5000,884 за роз’єм відповідно.

Чи підходить мені зарядний пристрій рівня 2 для електромобіля?

Зарядні пристрої рівня 2 є типовими рішеннями для житлових та комерційних приміщень/робочих місць. Більшість з них пропонують вищу вихідну потужність, ніж зарядні пристрої рівня 1, і мають додаткову функціональність.

Немережеві проти мережевих. мережеві зарядні пристрої

Загалом, зарядні пристрої 2-го рівня розрізняють на немережеві та мережеві зарядні пристрої.

Мережеві зарядні пристрої мають розширені можливості, такі як планування заряду, управління навантаженням і реагування на попит. Вони більш поширені в комерційних/робочих приміщеннях, де вимагається оплата, або в багатоквартирних будинках (БКБ), де рахунки за електроенергію сплачують кілька мешканців.

Вони можуть бути призначені для використання в приміщенні або на відкритому повітрі (наприклад.g., NEMA 3R, NEMA 6P, NEMA 4x).

Деякі моделі мережевих зарядних пристроїв також можуть обмежувати зарядку певними годинами, що дозволяє оператору максимізувати структуру тарифів на електроенергію за часом використання (TOU) і дозволяти зарядку лише тоді, коли електроенергія найдешевша (зазвичай десь між 9 годинами вечора і 9 годинами ранку).m. і 6 a.m.). Цей тип контролю також підвищує ймовірність участі в програмах реагування на попит на електроенергію.

Деякі з розширених функцій мережевого зарядного пристрою рівня 2 включають віддалений доступ/керування через Wi-Fi або стільниковий зв’язок, контроль доступу/можливість приймати різні форми оплати, розподіл навантаження між кількома зарядними пристроями та багато іншого. Крім того, Каліфорнія незабаром почне дозволяти використання сублічильників, вже вбудованих у мережеві зарядні пристрої, для виставлення рахунків за використання електроенергії. Для отримання додаткової інформації про сублічильники відвідайте веб-сайт Каліфорнійської комісії з комунальних послуг (CPUC).

Немережеві зарядні пристрої рівня 2 використовуються як в односімейних будинках, так і в малих архітектурних формах. Вони можуть бути призначені для внутрішнього або зовнішнього використання (наприклад.g., NEMA 3R, NEMA 6P, NEMA 4x). Немережеві зарядні пристрої 2-го рівня корисні для встановлення в багатоквартирних будинках або на комерційних об’єктах, які живляться від підстанцій мешканців або орендарів.

У цьому випадку будь-яка електроенергія, використана зарядними пристроями, буде зарахована до рахунку за електроенергію, що усуває необхідність окремого обліку зарядних пристроїв. Крім того, за наявності електричної потужності, немережеві зарядні пристрої 2-го рівня корисні для хостів сайтів, які потребують більшої потужності, ніж зарядні пристрої 1-го рівня, але не мають великого бюджету.

Найкращий зарядний пристрій для електромобілів для дому

Це зарядний пристрій для електромобілів, який ми ставимо в гаражі. Він швидко заряджається, має невелику вагу і поставляється з довгим 24-футовим шнуром. Крім того, це найбільш стійка до погодних умов модель, яку ми тестували.

швидкий, зарядний, tesla, j1772, зарядка

Варіанти покупки

Незважаючи на те, що він коштує дешевше, ніж будь-який інший J1772 (не Tesla) EV зарядний пристрій у нашому пулі тестування на момент написання цієї статті, United Chargers Grizzl-E Classic пропонує багато з тих самих можливостей та функцій, що й більш дорогі моделі. Він розрахований на максимальний струм 40 А, який ми змогли відтворити в нашому тестуванні, що дозволяє йому заряджатися набагато швидше, ніж зарядні пристрої рівня 1, які постачаються з більшістю електромобілів. Трирічна гарантія є найдовшою з усіх, які ми бачили, і дає вам достатньо часу, щоб переконатися, що зарядний пристрій працює належним чином і відповідає вашим потребам.

Вони доступні у двох конфігураціях з можливістю підключення, а також можуть бути дротовими, тоді як багато моделей, які ми протестували, мають лише один або два варіанти встановлення. Цей зарядний пристрій також досить компактний, тому він не займе багато місця в гаражі, і він досить легкий, щоб його можна було відносно легко покласти в багажник або закріпити на стіні. Він має довгий, тонкий шнур, який можна акуратно намотати на організатор кабелів, що входить до комплекту.

Якщо ви хочете встановити зарядний пристрій на вулиці, Grizzl-E Classic має найбільш стійкий до погодних умов зовнішній вигляд з усіх протестованих нами моделей, з рейтингом, який показує, що він може захистити зарядний пристрій від поверхневого бруду, пилу, мастил, вологи і навіть сильного дощу або снігу. Він також розрахований на безпечну роботу при температурі від.22° до 122° за Фаренгейтом, а його штекер має захисний гумовий ковпачок.

Наші основні претензії до цієї моделі полягають у тому, що її упаковка не є особливо захисною, тому ми хвилюємося, що її легше пошкодити під час транспортування, а її пофарбований металевий корпус притягує відбитки пальців і плями більше, ніж більшість моделей, які ми тестували. Але ми думаємо, що більшість людей можуть проігнорувати ці незначні недоліки в світлі інших чудових якостей Grizzl-E Classic.

Максимальний струмовий рейтинг: 40 АВодонепроникність: IP67 (повністю пило- та водонепроникний)Варіанти встановлення: три (дротовий, штекер NEMA 14-50, штекер NEMA 6-50)Гарантія: три роки

Найкращий зарядний пристрій для електромобілів Tesla

Якщо у вас Tesla, це найкращий варіант для домашньої зарядки. Він розрахований на струм до 48 А, підходить для використання всередині та зовні приміщень і має дворічну гарантію. Він також має надзвичайно обтічний вигляд, а його вбудований органайзер для кабелів дозволяє акуратно зберігати 24-футовий шнур.

Варіанти покупки

Не дивно, що наше тестування показало, що найкращий зарядний пристрій для Tesla EV – це флагманський зарядний пристрій Tesla Тесла Настінний роз’єм. Це не наш найкращий вибір для всіх водіїв, оскільки підключення його до не-Tesla Для EV потрібен дорогий сторонній адаптер, який не призначений для повсякденного використання. (До того ж, оскільки Tesla продає більше електромобілів, ніж інші автомобільні компанії разом узяті, її зарядні пристрої користуються високим попитом і часто відсутні на складі.) Але якщо ви керуєте автомобілем Тесла, це найкращий варіант із фірмовим роз’ємом компанії. Його максимальний струм 48 А – один з найвищих серед протестованих нами, а ціна на момент написання статті – одна з найнижчих.

Настінний роз’єм Tesla ще тонший і легший, ніж Grizzl-E Classic, він має надзвичайно витончений вигляд, і на нього поширюється дворічна гарантія від Tesla. Цей зарядний пристрій має 24-футовий шнур, як і Grizzl-E Classic, а його вбудований органайзер для кабелів має елегантний дизайн. Він не настільки захищений від атмосферних впливів, як наш вибір без Тесли, але він все одно забезпечує достатній захист від бруду, пилу та масел, бризок та бризок води, а також температур від -40 до +40 градусів.Від 22° до 122° за Фаренгейтом.

Найбільшим недоліком цього зарядного пристрою є те, що він не має можливості підключення, тому вам доведеться підключати його до електромережі вашого будинку. Це менш зручно, якщо ви хочете мати можливість переміщати зарядний пристрій без виклику електрика. Але оскільки дротова проводка в будь-якому випадку є кращою за плагінну, ми не вважаємо це фатальним недоліком.

Максимальний струмовий рейтинг: 48 AWВодонепроникний рейтинг: IP55 (дуже пило- та водонепроникний)Варіанти встановлення: один (дротовий)Гарантія: два роки

Дослідження

Як автор цього посібника, я витратив 28 годин на дослідження та 85 годин на тестування зарядних пристроїв для електромобілів. Я пишу наукові статті вже понад дев’ять років, охоплюючи широкий спектр тем – від фізики елементарних частинок до супутникового дистанційного зондування. З моменту приєднання до Wirecutter у 2017 році я повідомляв про мережеві фільтри, акумуляторні батареї, павербанки для телефонів та планшетів та багато іншого.

Готуючись до написання цього посібника, я взяв інтерв’ю у Пола Воспера (генерального директора JuiceBar, виробника комерційних зарядних станцій для електромобілів, заснованого у 2009 році) про історію та сучасний стан індустрії зарядних станцій для електромобілів. Я обговорив тонкощі встановлення зарядного пристрою для електромобілів у приватному будинку або багатоквартирному будинку з Трейсі Прайсом (генеральним директором Qmerit, мережі сертифікованих електриків, що спеціалізуються на встановленні зарядних пристроїв для електромобілів) та Карадоком Еренхолтом (генеральним директором EV Safe Charge, фірми, що займається встановленням зарядних пристроїв для електромобілів та консультуванням з цього питання). Щоб краще зрозуміти потреби та проблеми водіїв електромобілів, я взяв інтерв’ю у Джо Флореса, заступника директора San José Clean Energy, некомерційного постачальника електроенергії; Санчета Бхата, директора з транспортування чистої енергії комунальної компанії Pacific Gas and Electric (PGE); та Аарона Августа, віце-президента PGE з питань партнерства та інновацій.

Для кого цей посібник

Якщо ви перебуваєте в процесі купівлі електромобіля і хочете якнайшвидше зарядити його вдома, це керівництво для вас. Якщо у вас вже є електромобіль, і ви думаєте про те, щоб перейти (буквально) з млявого Рівня 1 зарядний пристрій Якщо ви хочете перейти на більш швидкий зарядний пристрій рівня 2, цей посібник також для вас. Якщо ви просто хочете навчитися, ласкаво просимо! Сподіваємося, ви знайдете те, що шукаєте.

Транспортні засоби, що працюють на газі, все ще можуть правити дорогами, але світові продажі електромобілів подвоїлися в 2021 році, і аналітики очікують, що до кінця 2022 року у світі буде 26 мільйонів електромобілів. Можна сміливо припустити, що ці мільйони водіїв електромобілів, незважаючи на те, що мають принаймні одну спільну рису, мають дуже різні способи життя, потреби та пріоритети: Вони можуть бути власниками односімейних будинків або орендарями багатоквартирних будинків. Або це можуть бути віддалені працівники, які рідко виходять з дому, або водії каршерінгу, які проїжджають сотні миль на день. Можливо, вони проїжджають десятки зарядних станцій на своєму щоденному маршруті, а можливо, живуть за 90 миль від найближчої громадської зарядки.

Незалежно від вашої ситуації, наявність вдома найпотужнішого зарядного пристрою для електромобілів, швидше за все, буде вигідною інвестицією. За даними U.S. За даними Міністерства транспорту, зарядний пристрій 1-го рівня може зайняти кілька днів (від 40 до 50 годин), щоб зарядити батарею електромобіля від порожньої до повної, тоді як зарядний пристрій 2-го рівня може виконати те ж саме завдання всього за 4-10 годин. Навіть якщо ви не проїжджаєте багато миль на своєму автомобілі, і вам достатньо заряджати акумулятор на ніч, ви все одно можете захотіти мати вдома зарядний пристрій, який дозволить вам швидко підзарядитися в разі лісової пожежі, раптової повені або іншого непередбачуваного стихійного лиха.

На додаток до більш швидкого часу заряджання, зарядні пристрої рівня 2 часто мають функції, яких ви можете не отримати від звичайних зарядних пристроїв зарядний пристрій які йдуть в комплекті з вашим електромобілем, наприклад:

  • можливість підключити зарядний пристрій безпосередньо до електромережі вашого будинку
  • довгий шнур, який може простягнутися через гараж на дві машини або навіс для автомобіля
  • додаток для смартфона, який доповнює додаток вашого електромобіля для відстеження часу автономної роботи, часу заряджання тощо
  • захищений від атмосферних впливів корпус для додаткового захисту від стихійних явищ

Як і в будь-якому проєкті з удосконалення будинку, модернізація системи зарядки електромобіля потребуватиме певних витрат. На додаток до ціни зарядного пристрою, вказаної на наклейці, ви, ймовірно, заплатите від 400 до 450 200 доларів за його професійну установку. Ви можете обійти деякі з цих витрат на встановлення, придбавши модель, що підключається, але якщо у вас ще немає розетки на 240 В на вашому паркувальному місці (вони зазвичай використовуються, серед іншого, для автофургонів або електричних плит), вам все одно доведеться витратити щонайменше кілька сотень доларів, щоб скористатися перевагами більш високого струму зарядного пристрою Level 2. Срібна сторона цього питання полягає в тому, що для того, щоб допомогти окупити витрати на перехід на електромобілі, багато федеральних, державних і регіональних програм пропонують знижки та інші стимули, включаючи знижені тарифи на використання електроенергії в непікові години (якими ви можете керувати через додаток для вашого електромобіля або, якщо він є, на вашому електромобілі) зарядний пристрій‘s app).

Якщо ви орендуєте житло і не впевнені, чи дозволяє ваш договір оренди встановлювати зарядний пристрій рівня 2, перевірте закони вашого штату щодо права на заряджання. Так само, якщо ви володієте будинком або орендуєте нерухомість, U.S. Міністерство енергетики має безліч ресурсів, що пояснюють різні правила, норми та основи встановлення зарядних пристроїв для електромобілів.

10 найкращих електромобілів, що найшвидше заряджаються на даний момент

З величезною кількістю замовлених електромобілів, які вже прибули цього року, ніколи не було більш захоплюючого часу для переходу на повністю електричний транспорт. На ваше рішення щодо електромобіля, незалежно від того, орендуєте ви його чи купуєте, впливатиме низка факторів. Окрім очевидної переваги певного дизайну моделі, важливо враховувати такі фактори, як вантажний простір, запас ходу, прискорення та технологія. Так само, як і швидкість заряджання. Деякі з наведених нижче даних можуть стати вирішальним фактором у виборі того чи іншого електромобіля. Ознайомтеся з 10 найшвидшими електромобілями, що заряджаються найшвидше на даний момент.

Історія питання

На сьогоднішній день у світі електромобілів існує три рівні зарядки вашого автомобіля, що пропонують різну швидкість і рівень потужності – Рівень 1 змінного струму (120 В), Рівень 2 змінного струму (240 В) і швидка зарядка постійним струмом.

Ці рівні важливо розуміти, оскільки кожен з них має свої плюси і мінуси. Крім того, кожен з них матиме перевагу в певний момент, враховуючи ваші умови водіння в конкретний день. Нове дослідження порівняло швидкість заряджання п’ятдесяти п’яти різних електромобілів, щоб побачити, які з них були найшвидшими, коли мова йде про живлення як від мережі змінного, так і постійного струму. Ось як ми збирали дані.

Методологія

Саме дослідження походить з веб-сайту USwitch, який зібрав і порівняв електромобілі, про які ви прочитаєте нижче. Ось як були зібрані та скомпоновані дані про електромобілі, за їхніми словами.

  • Статистичні дані про продуктивність транспортних засобів були отримані з бази даних електромобілів
  • Змінний і постійний струм швидкий були зібрані швидкості зарядки для кожного електромобіля з Бази даних електромобілів
  • Примітка – Швидкість заряджання та Швидка швидкість заряджання були розраховані на основі підключення до 3-фазної мережі та CCS (350 кВт постійного струму) відповідно

Чому це важливо?

На додаток до вартості та обмеженої доступності швидкої зарядки постійного струму, станції, які надають цю послугу, також набагато дорожчі у будівництві. Вони вимагають трифазного живлення, яке, як правило, можна знайти лише в комерційних зонах з високим трафіком. Для порівняння, 240-вольтні зарядні пристрої змінного струму можуть бути легко інтегровані в більшість житлових або ділових районів без особливих зусиль. Це означає, що знайти зарядний пристрій рівня 2 буде набагато простіше, ніж постійного струму швидкої зарядний пристрій.

У минулому я скептично ставився до зарядки 2-го рівня і спочатку думав, що електромобіль марний без постійного струму швидко зарядка. У певних ситуаціях це може бути правдою, оскільки мій i-MiEV, безперечно, був би менш корисним автомобілем без швидкої зарядки CHAdeMO DC, яку можна знайти в найвищій комплектації SE Premium. Однак, провівши більше часу з автомобілем, я зрозумів, що i-MiEV насправді обмежений не відсутністю швидкої зарядки постійним струмом, а дуже повільною зарядкою від бортової мережі змінного струму. Я поясню.

Коли i-MiEV був новим, він поставлявся з акумулятором на 16 кВт-год. Mitsubishi заявляє про приблизно шестигодинний час перезарядки від розрядженого до повного заряду від 240-вольтового джерела живлення. Для порівняння, новенький Mach-E з акумулятором на 88 кВт-год заряджається приблизно за 8.5 годин для повної зарядки від розетки на 240 вольт. Звідки взялися ці цифри? Чому i-MiEV заряджається лише трохи швидше, незважаючи на значно меншу батарею?

Це тому, що бортовий зарядний пристрій i-MiEV крихітний. Бортовий зарядний пристрій i-MiEV від мережі змінного струму розрахований лише на 3.3 кВт у новому стані. Додайте втрати під час заряджання та дивне згладжування батареї i-MiEV, і ви отримаєте шестигодинну цифру Mitsubishi. Для порівняння, Mach-E з батареєю на 88 кВт-год використовує 11.Зарядний пристрій потужністю 5 кВт. Включаючи заряджання з урахуванням втрат, Mach-E має заряджатися від нуля до повного за заявлені Фордом 8 секунд.5 годин. Якщо врахувати, як працюють зарядні пристрої, все стає складніше.

О, Боже, математика!

Швидкість зарядки – це просте рівняння: ампер (об’єм електроенергії) помножити на вольт (швидкість, з якою може протікати електроенергія) дорівнює ватту (ампер х вольт = ват). Електрика тече по синусоїді. Отже, 110 вольт – це в основному половина цієї синусоїди. Повна синусоїда – це 240 вольт, а трифазна електрика – це дві додаткові синусоїди, які течуть у протилежних напрямках від першої синусоїди.

Це звучить складніше, ніж є насправді, але я проілюструю це на прикладі власної зарядної станції Ford. Домашня зарядна станція Ford, встановлена електриком, має потужність 48 ампер, помножена на 240 вольт, що дорівнює 11 520 ват, або близько 11.5 кіловат. Це максимальна швидкість, з якою Mach-E може заряджатися від мережі змінного струму, а це означає, що він легко зможе забезпечити 8-ми годинну зарядку Mach-E.5-годинний обіцяний час.

Однак зарядна станція Ford не заряджає мій i-MiEV швидше. Мій i-MiEV має лише 3.3-кіловатний зарядний пристрій, а це означає, що якщо я не заміню бортовий зарядний пристрій i-MiEV на кращий, я не зможу зарядити i-MiEV швидше, ніж за шість годин.

Ця розетка 110 В розрахована на 16 ампер, максимум, на який розрахований мій дешевий домашній зарядний пристрій 1 і 2 рівня. Тут автомобіль може заряджатися лише з максимальною швидкістю 1.7 КВТ. Навіть якби я підключився до мережі 240 В, шнур витримує лише 16 ампер, а це означає, що максимум, на який здатен цей шнур, – 3.8 КВТ. Кевін Вільямс

Те ж саме справедливо і для реверсу. Нещодавно я придбав шнур для електромобілів (EVSE), для встановлення якого не потрібен електрик, а лише простий доступ до 110-вольтового або 240-вольтового шнура. Цей шнур обмежений 16 амперами; помножені на 240 вольт, що виводяться зі шнура, це означає, що мій EVSE може видати лише 3,840 Вт, або близько 3.8 кіловат на годину. Небагато, але цілком достатньо для мого i-MiEV, який може заряджати лише 3.3 кіловати на годину в будь-якому випадку. На жаль, той самий шнур був би жахливо малий для Mustang Mach-E. Враховуючи втрати під час заряджання, батарея на 88 кВт-год у преміум-класі Mach-E займе більше 25 годин, щоб поповнити заряд від нуля до повного заряду.

Не варто недооцінювати важливість зарядки від мережі змінного струму

Є кілька причин, чому ми повинні говорити про зарядку змінного струму. Власники електромобілів часто нагрівають або охолоджують свої транспортні засоби під час заряджання. Оскільки бортовий зарядний пристрій i-MiEV такий маленький, він не може цього зробити. Він може намалювати лише 3.3 кіловат за раз. Його бортовий обігрів споживає 5.5 кіловат лише для початку, а потім знижується до 3 кіловат, коли нагрівається. i-MiEV не може споживати достатньо енергії для зарядки та обігріву салону. Mitsubishi включила спеціальний пульт дистанційного керування, щоб дозволити автомобілю перейти в режим низькопотужного опалення, вентиляції та кондиціонування повітря (HVAC) під час зарядки, але це все одно суттєво вплине на зарядка швидкість. Крім того, у мене не вистачає.

До того ж, зарядка змінним струмом, ймовірно, завжди буде набагато більш поширеною, ніж швидка зарядка постійним струмом. Розуміння обмежень бортової зарядки змінного струму вашого автомобіля допоможе намалювати більш реалістичну картину того, як швидко електромобіль буде заряджатися. Немає сенсу витрачати гроші на домашній зарядний пристрій, який ваш новий електромобіль навіть не може використовувати повністю. Наприклад, такі системи, як 48-амперні домашні зарядні пристрої Ford або майже 100-амперні зарядні пристрої Tesla, споживають багато енергії. Багато старих будинків у США розраховані лише на 100-амперну мережу, але встановити 48- або навіть 60-амперну мережу на зарядний пристрій або 100-амперну мережу на підприємстві набагато простіше для електрика-одинака, ніж розривати землю для швидкої зарядки трифазним постійним струмом.

Leave a Reply