Встановлення зарядної станції Ford. Витрати на зарядку електромобіля

Огляд зарядки електромобіля

Уявіть, що вам більше ніколи не доведеться заїжджати на заправку – натомість ви матимете необмежений запас пального вдома або там, де ви зазвичай паркуєтесь. Для багатьох водіїв електромобілів (EV) це реальність. Акумуляторні електромобілі ніколи не потребують газу, а для коротких поїздок гібриди, що підключаються, можуть не використовувати газ.

Зарядка електромобіля – це просто, економічно ефективно, чисто і зручно, особливо коли ви підключаєтесь до мережі вдома – заправляйте свій автомобіль, навіть коли спите.

Існує три категорії зарядних станцій для електромобілів (EV): Рівень 1, Рівень 2 та швидка зарядка постійним струмом. Зарядки рівнів 1 і 2 використовують універсальний роз’єм, який можна під’єднати до будь-якого електромобіля. Для швидкої зарядки постійним струмом використовуються три різні системи роз’ємів: CHAdeMO, CCS Combo та Tesla Supercharger.

Хоча водії електромобілів переважно заряджаються вдома, зарядні пристрої на робочому місці та громадські зарядні пристрої стають все більш доступними в громадах по всій країні. Скористайтеся нашою Картою електрозарядних станцій, щоб знайти найближчі зарядні станції.

Зарядка 1-го рівня

Рівень 1 – це найповільніший метод заряджання, але його достатньо для водіїв, які заряджають електромобілі протягом ночі та проїжджають 30-40 миль на день. Зарядні кабелі зазвичай йдуть у комплекті з автомобілем і підключаються до стандартної 120-вольтової розетки змінного струму без встановлення додаткового обладнання. Зарядка рівня 1 добре підходить для зарядка вдома, на роботі або будь-де, де є стандартна розетка – і коли у вас є достатньо часу для зарядки.

Рівень 1 заряджання використовує стандартний роз’єм J1772 або Tesla, який можна під’єднати до будь-якого електромобіля безпосередньо або через адаптер.

Зарядка 1-го рівня додає близько 3.5 – 6.5 миль пробігу за годину заряджання.

Зарядка 2-го рівня

Зарядка 2-го рівня значно швидша, але вимагає встановлення зарядної станції, також відомої як електричний обладнання для живлення автомобіля (EVSE). Для EVSE потрібна спеціальна електромережа на 240 або 208 вольт, подібна до тієї, що потрібна для сушарки для білизни або електричний діапазон. Рівень 2 можна знайти на багатьох громадських та робочих зарядних станціях, а також у багатьох будинках. Він використовує той самий стандартний роз’єм, що і зарядка рівня 1, тобто будь-який електромобіль може підключатися до будь-якого зарядного пристрою рівня 2.

Зарядка 2-го рівня використовує стандартний роз’єм J1772 або Tesla, який можна під’єднати до будь-якого електромобіля безпосередньо або через адаптер.

Залежно від типу акумулятора, конфігурації зарядного пристрою та ємності ланцюга, зарядка рівня 2 додає близько 14 – 35 миль запасу ходу за годину часу зарядки.

Швидка зарядка постійним струмом

Швидка зарядка постійним струмом, також звана швидкою заряджання або суперзарядка, забезпечує найшвидшу доступну зарядку. Для цього потрібне з’єднання на 480 вольт, що робить швидку зарядку постійним струмом непридатною для домашнього використання, і не кожна модель електромобіля обладнана такою можливістю. Станції, що пропонують швидку зарядку постійним струмом, знаходяться в торгових центрах і часто вздовж основних транспортних коридорів, що дозволяє водіям електромобілів швидко заряджатися і вирушати в довші поїздки.

Швидка зарядка постійним струмом використовує системи роз’ємів CHAdeMO, CCS або Tesla. Зверніться до виробника автомобіля, щоб дізнатися, чи є у вашому авто функція швидкої зарядка можливості та які системи роз’ємів сумісні з вашим електромобілем.

Залежно від типу акумулятора, конфігурації зарядного пристрою та ємності ланцюга, швидка зарядка постійним струмом може збільшити запас ходу до 100 миль приблизно за 30 хвилин часу зарядки.

Забезпечення будинку електромобілем обійдеться нам у 18 тис. грн Ford F-150 Lightning

Переглянути всі 36 фото 36 фото

ford, зарядка, станція, встановлення, електричний

Одна з найбільших переваг володіння електромобілем – прокидатися щоранку з повним зарядом акумулятора. Або, принаймні, так мені сказали. Я щодня керую довгостроковим Ford F-150 Lightning 2022 року від MotorTrend вже кілька тижнів і досі не зміг встановити домашній зарядний пристрій 2-го рівня, а це означає, що я покладаюся виключно на громадські зарядні станції. Але це не через відсутність спроб. Як виявляється, встановити зарядний пристрій вдома – особливо якщо ви зацікавлені у використанні двонаправленої функції Ford Charge Station Pro від Lightning, щоб одночасно заряджати вантажівку та забезпечувати електроенергією свій будинок – не так просто, як здається. Поганий зв’язок і вражаюча оцінка в 18 000 доларів охолодили нас щодо того, що обіцяє стати наступним рубежем в технології електромобілів.

Як використовувати F-150 Lightning для електропостачання вашого будинку

Пропозиція Ford щодо домашньої зарядки, безумовно, витратна, але все одно геніальна; в той час як більшість електромобілів просто беруть електроенергію з вашого будинку і зберігають її в акумуляторі транспортного засобу для використання в дорозі, Fordстворена спільно з гігантом сонячної енергетики Sunrun, також дозволяє експортувати енергію з F-150 Lightning назад у ваш будинок під час відключення електроенергії. Система отримала назву Home Integration System від Sunrun та Intelligent Backup Power від Ford і використовує зарядний пристрій Ford Charge Станція Зарядний пристрій Pro Level 2, що входить до складу нашого зарядного пристрою Lightning розширеного діапазону, та інвертор, встановлений компанією Sunrun для подачі електроенергії до вашого будинку. Хоча спочатку він був призначений для відключення електроенергії, Sunrun і Ford мають чіткі наміри також використовувати батареї Lightning як віртуальні електростанції, щоб продавати енергію назад у мережу в періоди високого попиту. Два пілотні проекти, один у Північній та Центральній Каліфорнії з компанією PGE, а інший у Флориді з компанією Duke Energy, активно випробовують таку систему.

Переглянути всі 36 фотографій 36 фотографій

Налаштування вашого будинку на інтелектуальне резервне живлення

Якщо все це звучить так, ніби це може бути жахливо дорогим або складним, ви будете праві. Ранні повідомлення від клієнтів Lightning в Інтернеті натякали на це, і незабаром після прибуття нашої Lightning я звернувся до Sunrun, щоб дізнатися, скільки коштуватиме встановлення зарядної станції Ford Charge Station Pro та системи домашньої інтеграції в моєму будинку – досить типовій односімейній структурі 1950-х років з окремим гаражем.

Процес почався просто, але розвинувся звідти. Наш перший дзвінок із Sunrun пройшов добре. Послужливий агент підтвердив, що ми є власниками Lightning і що ми отримали нашу зарядну станцію Charge Station Pro. Потім вона назвала базову вартість встановлення лише зарядної станції Станція Професійний зарядний пристрій коштував 450 650 доларів, тоді як додавання системи домашньої інтеграції збільшило б вартість до 9 400 доларів. Однак, додала вона, ні та, ні інша вартість не включатиме жодних необхідних модернізацій будинку, таких як модернізація електричної панелі – те, що мені, безумовно, знадобиться, враховуючи, що у мене є звичайна електрична панель на 100 ампер, а зарядний пристрій Lightning споживає до 80 ампер. Домашній огляд визначив би, які оновлення мені знадобляться, і мою справжню вартість.

Через два тижні (і через два дні після того, як вони сказали, що приїдуть) технік Sunrun з’явився для перевірки. Його огляд сайту був швидким. Він оглянув мою електричну панель, потім сфотографував кожен контур, місце в гаражі, де буде стояти зарядний пристрій, центральний блок кондиціонера, а також обидві повітряні лінії, що живлять мій будинок і мій окремий гараж. Він сказав, що підозрює, що мій будинок не потребує жодних модернізацій, і він готовий до роботи, але додав, що інженер-електрик Sunrun зв’яжеться з ним наступного тижня з більш детальною інформацією.

Після того, як мене переслідували майже два тижні, я продовжив роботу з Sunrun. Новий представник, з яким я розмовляла, сказав мені: “Проект зараз на п’ятому етапі, і коли він досягне сьомого етапу, вам передзвонять, щоб призначити початок монтажу”. Вам може бути цікаво, що таке п’ята і сьома стадії (і що сталося з шостою стадією)?). Я теж. Я досі не знаю. Я запитав представника, і він вагався туди-сюди про те, що можуть означати етапи, перш ніж сказати, що хтось, хто знає більше, зв’яжеться зі мною по телефону наступного тижня з моєю пропозицією.

Переглянути всі 36 фотографій 36 фотографій

Вони так і не зробили цього, але через два тижні я перевірив свою електронну пошту і знайшов три контракти DocuSign від Sunrun. Першою була пропозиція на встановлення лише зарядного пристрою Станція Система інтеграції Pro та Home: 9 400 після завершення. Застереження на четвертій сторінці: Ми можемо виявити, що ваш будинок потребує додаткових робіт або модернізації, щоб зробити його придатним для обладнання (“Модернізація будинку”). Наприклад, вашу основну електричну панель може знадобитися модернізувати, щоб вона могла впоратися з додатковим живленням для обладнання. Якщо ваш будинок потребує модернізації, ми надамо вам письмове повідомлення.

Ось що передбачав другий документ. За додаткові 7,940, Sunrun модернізує мою 100-амперну панель до невизначеного струму (5,500), перемістить деякі схеми (840) та виконає деякі інші роботи (450,600 – так, дійсно, інші роботи – це всі деталі, які дав Sunrun). У документі також зазначається, що також потрібні додаткові роботи (які не підпадають під сферу дії цього документа). Ця робота перерахована в документі “Обсяг робіт, керований замовником.

Це підводить нас до третього документа. У цьому документі перелічено два пункти, що не входять до обсягу робіт Sunrun, які я повинен виконати до того, як Sunrun встановить систему: траншея для поховання повітряної лінії, що живить мій гараж, і видалення предметів навколо електричного та / або газового обладнання, що, як я підозрюю, стосується невеликої жменьки садових інструментів, притулених до стіни мого гаража, де я хотів би встановити зарядний пристрій, хоча я не маю змоги знати. Я досі нічого не чув від Sunrun. Незважаючи на це, за нашими підрахунками, потрібно щонайменше 17 340, щоб наші 80 889 блискавок змогли забезпечити електроенергією мій будинок у надзвичайних ситуаціях.

Близько 1000 з 13 258 нових власників F-150 Lightning обрали систему домашньої інтеграції (за словами представника Sunrun), але ми не збираємося бути серед них. Якщо нам знадобиться обхідний шлях для електропостачання будинку в надзвичайній ситуації, ми зробимо те, що робили інші власники Lightning, використовуючи систему Pro Power Onboard і ручний перемикач, ефективно ввімкнувши ручний перемикач Ford у модний мобільний генератор.

Переглянути всі 36 фото 36 фото

Як ми заряджаємо наш F-150 Lightning

Замість цього я збираюся зробити те, що MotorTrend рекомендує робити більшості людей. Я збираюся попросити електрика модернізувати мою панель до 200 ампер, встановити підпанель та розетку NEMA 14-50 у своєму гаражі та підключити до неї зарядний пристрій рівня 2, такий як Wallbox Pulsar Plus, який ми щойно розглянули (або мобільний шнур живлення Ford, який також постачався з нашою Lightning). Хоча він не зможе живити мій будинок під час відключення електроенергії або заряджати так швидко, як Charge Station Pro, зарядний пристрій на 50 ампер на розетці NEMA 14-50 повинен легко поповнити середню батарею електромобіля протягом ночі. Він також має додаткові переваги: його можна легко замінити та переносити, якщо я переїжджаю, і він пропонує можливість заряджати гібриди, що підключаються до мережі. (Одним з найбільших недоліків зарядної станції Ford Charge Station Pro є використання штекера CCS1 рівня 3, який не підходить до стандартного гнізда J1772 рівня 2, що використовується у більшості PHEV, таких як Subaru Crosstrek Hybrid моєї дружини).)

Я отримав ціну на вищезазначену роботу від місцевого електрика, якому я довіряю, і вона становить дорогі, але все ще набагато приємніші 6,000 доларів до будь-яких застосовних федеральних, державних або місцевих стимулів. Поки я збираю всі качки в ряд для встановлення нашого зарядного пристрою, тим часом я продовжуватиму користуватися громадськими зарядними пристроями – невелика незручність, але, сподіваюся, не надовго”.

ford, зарядка, станція, установка, електричний

Пояснюємо зарядні пристрої для електромобілів

Електричний Моделі Ford з роками набули популярності, що призвело до встановлення більшої кількості зарядних станцій по всій країні. Зважаючи на постійне зростання, Ford надає пріоритетне значення наявності доступних та надійних зарядних станцій, доступних для дайверів. У той час як Ford прагне до сталого розвитку та екологічно чистих електромобілів, наш дилерський центр розуміє важливість підтримки майбутніх моделей електромобілів та надання допомоги у вирішенні будь-яких питань, які можуть виникнути у вашому Ford. Незалежно від того, чи ви керуєте електромобілем Ford, чи бажаєте його придбати, Малуф Форд зручно пропонує громадські зарядки, які допоможуть вам швидко повернутися на дорогу.

Де розташовані зарядні станції Ford?

Пошук зарядної станції станція для вашого Ford – це просто та ефективно. Ці потужні станції розташовані по всій території США, зосереджуючись у великих містах та густонаселених районах. Карту різних зарядних станцій можна знайти в додатку FordPass або на веб-сайті Ford. Додаток дозволяє шукати зарядні станції поблизу вашого місцезнаходження, планувати маршрут і оплачувати зарядку. Крім того, водії можуть використовувати домашній зарядний пристрій і їздити з повним акумулятором щодня!

Що стосується зарядки, ви можете вибрати один з трьох різних рівнів, кожен з яких має свої переваги та недоліки.

  • Найпоширеніший зарядний пристрій рівня 2 використовує джерело живлення 240 вольт і заряджає автомобіль за кілька годин. Окрім того, що цей варіант є загальнодоступним, водії можуть використовувати той самий метод у зручний для них час у себе вдома установка.
  • Інший варіант – швидка зарядка постійним струмом, яка використовує джерело живлення 480 вольт і заряджає автомобіль приблизно за 30 хвилин. Станції швидкої зарядки постійного струму знаходяться переважно на громадських зарядних станціях та вздовж жвавих автошляхів.
  • Нарешті, найпоширеніший спосіб зарядки електромобіля – це використання стандартної побутової розетки на 120 вольт. Хоча цей метод є найповільнішим і може зайняти до 24 годин для повної зарядки автомобіля, водії можуть зручно носити кабель з собою будь-де і заряджати його в комфортних домашніх умовах.
ford, зарядка, станція, встановлення, електричний

Незалежно від того, як ви заряджаєте свій електромобіль, Ford пропонує підвищену зручність заряджання та може допомогти вам швидко повернутися на дорогу. Завдяки трьом способам заряджання ви можете спокійно їхати та забути про стрес, пов’язаний із заряджанням вашого електромобіля. На щастя, водії можуть публічно зарядитися у Малуф Форд і в найкоротші терміни повернутися на дорогу.

Купівля

Пошук в Інтернеті покаже безліч сайтів з рейтингом домашніх зарядних пристроїв. Для всебічного огляду наявних можливостей хорошим першим кроком є сайт Veloz, що займається пропагандою електромобілів.

Діапазон зарядних пристроїв рівня 2 – від майже 300 до понад 450 000. Чим більший акумулятор вашого автомобіля, тим дорожчим буде зарядний пристрій. Veloz називає типову вартість встановлення близько 500. Він може бути дешевшим або коштувати кілька тисяч доларів, залежно від того, як налаштована електрична система вашого будинку і чи потрібна вам розетка на 240 В.

Якщо ви не розбираєтеся в вольтах і амперах, кіловатах і кіловат-годинах, вам слід звернутися за порадою до електрика або людини з досвідом у цій галузі, перш ніж вибрати зарядний пристрій. Вимоги до акумулятора вашого автомобіля та конфігурація домашньої електромережі є основними факторами при виборі зарядного пристрою.

Ви також повинні запитати себе, наскільки важливо мати можливість контролювати час заряджання за допомогою програмного забезпечення зарядного пристрою, що дозволить вам скористатися перевагами змінних тарифів на електроенергію у вашій компанії та потенційно продовжити термін служби вашого акумулятора. Багато експертів радять не заряджати батарею повністю, оскільки це може погіршити продуктивність. Програмне забезпечення зарядного пристрою може встановити обмеження, скажімо, на 90% заповнення.

Вам також потрібно знати, чи хочете ви встановити зарядний пристрій в гаражі або на вулиці – багато зарядних пристроїв рекламуються як стійкі до погодних умов.

Який бренд найкращий? Витративши багато часу на порівняння моделей в Інтернеті, я знайшов модель ChargePoint, яка очолювала багато найкращих списків, і спробував купити її. На жаль, ChargePoint сказав мені, що я не можу очікувати прибуття зарядного пристрою принаймні кілька тижнів. Популярність має свою ціну.

Мій сусід купив зарядний пристрій від Wallbox і отримав його через пару днів. Я теж це зробив. Відгуки були хороші. Поки що він працює добре, хоча програмний інтерфейс можна було б покращити. Я заплатив 649 плюс податок.

Встановлення

Wallbox демонструє відмінні показники установка посібник в Інтернеті, який може застосовуватися до будь-якої марки чи моделі зарядного пристрою. Якщо пощастить, ви зможете найняти електрика за розумну ціну, і він або вона подбає про все за вас.

Мені не пощастило. Наш будинок у Берклі був побудований 60 років тому. У гаражі немає розетки на 240 В. Гірше того, будинок живиться від 100-амперної лінії електропередач Pacific Gas Electric; лінії до сучасних будинків розраховані на 200 ампер. На практиці 100-амперна лінія означає, що додавання електромобіля до навантаження будинку може вивести з ладу всю систему. Ситуація вимагає деяких змін у нашому електрощиті.

Знайти електрика, який би допоміг, було складно. Останнім часом важко знайти майстра, який би щось зробив – надто мало робітників з відповідними навичками, надто великий попит на ремонтні роботи. Один електрик повідомив нам, що наш електричний щиток застарів, і що будівельні норми вимагають встановлення нового. Нам також потрібна лінія на 200 ампер до будинку. Загальна вартість, за його словами, перевищить 5000 000.

Правда про L.A.найвідоміших найдорожчих заправок

Ви бачили вивіски з рекламою 6.95, 6.99 або навіть 7.05 за галон звичайного неетилованого бензину. Але хто його купує і чому?

За допомогою сусіда, який є архітектором освітлення та відмінним майстром на всі руки, я зміг виконати роботу за ціною матеріалів та гарної вечері.

Якщо у вас старий будинок, проведіть дослідження щодо потужності домашньої електромережі, щоб краще спілкуватися з професійними електриками, яких ви можете найняти.

Де слід встановити зарядна станція бути встановлений?

Вашу домашню зарядну станцію для електромобілів потрібно буде підключити до автоматичного вимикача домашнього електрощита, який обслуговує гараж або під’їзну дорогу. З точки зору розташування, вона повинна бути розміщена:

  • Два фути або більше над підлогою чи землею;
  • У межах легкої досяжності зарядного порту автомобіля (або в межах довжини зарядного кабелю);
  • У зоні дії вашої мережі Wi-Fi або роутера (щоб скористатися будь-якими функціями Smart);
  • У положенні, яке дозволяє кабелю плавно проходити по підлозі, не створюючи небезпеки спіткнутися.

Яка середня вартість придбання та встановлення зарядної станції?

Витрати на встановлення сильно варіюються в залежності від електричних потреб будинку для розміщення нового обладнання та складності проекту установка площа. Наприклад, якщо необхідно надати будівельні послуги, такі як свердління декількох бетонних стін та/або прокладання кабелів під землею, вартість може значно зрости. І навпаки, якщо силова панель знаходиться поруч зі стіною, а зарядний пристрій буде розміщено в новому будинку з достатньою напругою, витрати можуть бути досить мінімальними.

У цій таблиці наведені ключові змінні, які визначатимуть вашу кінцеву вартість:

Зверніть увагу, що всі витрати на встановлення будуть сильно відрізнятися в залежності від місця розташування та електричної конфігурації будинку.

Які знижки доступні?

Як і багато енергоефективних модернізацій, деякі комунальні підприємства та уряди можуть компенсувати установка зі знижками, кредитами або податковими пільгами. Щоб дізнатися більше про можливі стимули, зателефонуйте місцевому постачальнику комунальних послуг та своєму CPA, щоб обговорити конкретний тип електромобіля та зарядного пристрою, який ви будете використовувати.

Більшість муніципалітетів вимагають належного дозволу на зміну побутової електромережі або силової панелі. Проконсультуйтеся зі своїм підрядником з електрики, щоб визначити, чи потрібен дозвіл на встановлення зарядної станції для електромобілів, а потім перевірте інформацію на веб-сайтах вашого міста та округу, щоб підтвердити її.

Не знаєте, до кого звернутися для встановлення зарядної станції для електромобілів установка проект? Покладіться на експертів з електротехніки, які пройшли випробування часом.

Як і багато інших electric власників транспортних засобів, ви можете відчувати себе пригніченими всім, що стосується встановлення зарядного пристрою для електромобілів вдома. Хороша новина полягає в тому, що, працюючи з ліцензованим електричним підрядником з Канзас-Сіті, таким як C.M. Mose Son, у вас є місцевий консультант на місці, який може порадити вам, як найкраще задовольнити ваші потреби та ваш бюджет. Ми працюємо в електротехнічному бізнесі з 1954 року і отримуємо багато захоплених відгуків від клієнтів, тому нам подобається думати, що ми знаємо дещо про те, як надавати мешканцям Канзас-Сіті високоякісні та професійні електротехнічні послуги.

Не забувайте, що наразі ми пропонуємо знижку 75% на встановлення будь-якої зарядної станції для електромобілів (можуть застосовуватися певні умови). Перегляньте нашу сторінку купонів для отримання додаткової інформації.

Якщо у вас виникла потреба в електриці, опаленні або кондиціонуванні, зателефонуйте або зверніться до компанії, яка була тут протягом останніх 60 років і яка буде тут завтра.

Зверніться до C.M. Моуз Сон за номером (816) 339-5190 сьогодні. Ми зробимо все можливе, щоб переконатися, що про вас подбали.

  • 23 січня 2023 р. Заміна побутового запобіжника або панелі автоматичного вимикачаЧитати
  • 22 листопада 2022 Прості способи повісити святкову ілюмінаціюЧитати
  • 21 вересня 2022 р. Встановлення зовнішніх розетокЧитай

Leave a Reply