Встановлення зарядного пристрою Gm ev. Популярні домашні зарядні пристрої рівня 2

ДОМАШНЯ ЗАРЯДНА СТАНЦІЯ ДЛЯ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ (EV) ВСТАНОВЛЕННЯ

Ми є рекомендованим EV від Tesla Зарядний пристрій Інсталятор, але ми не просто встановлюємо домашні зарядні станції Tesla EV! Ми також є рекомендованим інсталятором для Clipper Creek, Chargepoint, JuiceBox та QMerit. Завдяки QMerit ми є рекомендованим інсталятором для Audi, Jaguar, Ford, GM, BMW, Mini, Land Rover, Chevrolet, Volkswagen та багатьох інших. Так, ми можемо встановити зарядний пристрій для вашого автомобіля!

Встановивши понад дві тисячі домашніх зарядних пристроїв для електромобілів, Connected Technology є чудовим вибором для безпечного та надійного електромобіля вдома зарядний пристрій установка. Ми маємо великий досвід роботи з усіма основними брендами.

зарядний пристрій, установка, рівень, будинок, зарядні пристрої

Першим кроком є належна оцінка вашої електричної панелі, щоб максимізувати можливості зарядки від розетки або настінного зарядного пристрою. (Також доступні п’єдестальні зарядні пристрої). Ми надаємо повний, дозволений сервіс і працюємо з багатьма муніципальними будівельними департаментами.

Отримуйте кредити та знижки до 450 500 на встановлення електрозарядки

Встановлення зарядного пристрою для електромобіля з технологією Connected Technology – це просто. Ми беремо на себе всі турботи, починаючи від проектування системи, отримання дозволів, встановлення та фінансування. І все це з нашим відомим сервісом обслуговування клієнтів!

Оцінка на місці (безкоштовно, якщо ви перебуваєте в нашій сервісній зоні), щоб переконатися, що ваша система може підтримувати пристрій. Крім того, ви можете скористатися нашою формою запиту на встановлення електрозарядки.

Ви затверджуєте кошторис і деталі інсталяції.

Ми плануємо встановлення. Ви передоплачуєте нам за дозвіл на будівництво.

Оформляємо та оплачуємо дозвіл на будівництво. Ми обробляємо всі документи і маємо справу з місцевими установами, щоб вам не довелося.

Ми встановили електромобіль – зазвичай це займає 2-8 годин.

Почніть користуватися зарядним пристроєм для електромобілів!

Ми призначаємо інспекцію з будівельним відділом.

Будівельний інспектор перевіряє та затверджує роботу.

зарядний пристрій, установка, рівень, будинок, зарядні пристрої

Ви готові насолоджуватися всіма перевагами вашого електромобіля домашнього зарядного пристрою.

Ми оперативно вирішуємо будь-які питання, занепокоєння або проблеми, які виникають після нашого від’їзду.

Це було чудово. Ніккі та вся команда підтримки були чудовими, дуже ввічливими та професійними. Вчасно та з детальним поясненням кожного кроку встановлення зарядного пристрою для електромобіля. Просто чудово, нам би хотілося, щоб професіонали та компанії дотримувалися вашого стилю клієнтоорієнтованості. Ви, хлопці, повинні навчати інші компанії, як заробляти гроші, але в той же час бути в змозі надати чудовий сервіс і догодити клієнту. Вітаю всю команду.

Якісна робота, виконана вчасно, ввічливими людьми. Ви можете знайти когось дешевше, але ви не знайдете нікого кращого.

Нещодавно ми придбали електромобіль і нам потрібно було встановити зарядний пристрій. Я провів деякі дослідження на Nextdoor.com, Google та Yelp. Я домовився про зустрічі з трьома різними компаніями для отримання котирувань. Connected Technology була першою зустріччю. Фахівці, які приїхали до мене на виклик, зробили все, як треба будинок були обізнаними, поважними та мали чудове почуття гумору. Я провів своє дослідження і знав, що, на мою думку, буде розумною ціною за роботу, яку я хотів виконати. Ціна була нижчою, ніж я очікував. На основі моєї взаємодії з Connected Technology та відгуків, які я витратив на читання в Інтернеті, я скасував дві інші зустрічі для отримання цінових пропозицій. Connected Technology завершили установку через тиждень. Спеціаліст, який виконував монтаж, прийшов вчасно, був ввічливий і готовий вислухати мої запитання, коли він завершував установку. Врешті-решт я встановив Tesla HPWC та додаткову розетку 14-50. The установка виглядає чудово, а обладнання функціонує, як очікувалося. Я настійно рекомендую цю компанію. Від представників служби підтримки клієнтів до виїзних техніків – всі вони дуже доброзичливі і справляють враження, що їм дійсно подобається їхня робота і вони хочуть забезпечити найкраще обслуговування клієнтів, яке тільки можливе.

Частина 1: Встановлення зарядної станції GM (продовження)

Одна з дійсно крутих речей, яку GM робить для покупців електромобілів Bolt і Bolt EUV 2022-23 рр., – це безкоштовне встановлення зарядної станції. Причина цього досить очевидна: встановлення Рівень 2 вдома значно полегшує володіння електромобілем, а правильно виконана робота не завжди коштує дешево. Ви можете дізнатися більше про програму GM та мій досвід роботи з нею тут, у моїй першій статті про неї.

Електромобілі Bolt і Bolt EUV у більш високій комплектації поставляються з Dual від Chevrolet Рівень Комплект зарядного шнура, і його можна додати під час придбання базового пакету болтів, які не включають його (за невелику плату), або придбати згодом у відділах запасних частин GM. Як і мобільний роз’єм Tesla, набір шнурів Chevy має знімні кінці для підключення до розеток 120 В NEMA 5-15 або 240 В NEMA 14-50, як ви можете знайти в парку для трейлерів. Я читав тут, що вони збираються запропонувати більше штепсельних вилок, можливо, для TT-30, 5-20 або штепсельних вилок для сушарки. Зарядка 240 В досягає максимуму при 32 амперах з цим набором шнурів, що дозволяє приблизно 7.7 кВт зарядки в ідеальних умовах.

Для більшості людей цього достатньо, і GM найме Qmerit, щоб просто встановити штекер 14-50 у вашому гаражі або на під’їзній дорозі, який ви можете використовувати для зарядки за допомогою набору шнурів. Виїжджаючи з міста, ви завжди можете відключити його від мережі та упакувати під фальшпідлогою в багажнику. Також можна прикріпити пристрій до стіни або надійно повісити, якщо він використовується знову і знову в одному і тому ж місці, що робить його привабливим і безпечним.

M0AR!

Для мене 7 кВт просто не вистачило. Я хотів зарядити свій EUV з максимальною потужністю, яку може прийняти його бортовий зарядний пристрій. Я заплатив за 11.5 кВт, а я хочу свої 11.5 кВт. Різниця у швидкості зарядки не дуже велика (6 проти 10 годин від повного заряду), але там, де я живу, єдині станції швидкої зарядки постійного струму знаходяться на дилерських майданчиках і можуть використовуватися лише в робочий час. Можливість проїхати на кілька миль більше в день, коли я роблю незвичну кількість поїздок, варта того.

Крім того, у мене був під рукою Emporia Smart EVSE, і було сенс використовувати цю зарядну станцію і, сподіваюся, протестувати її з деякими іншими пристроями управління живленням Emporia. Тож я зупинив свій вибір на “нестандартному” Qmerit установка, де вони покривають перші 450 250 (1000 робоча сила / деталі, 250 дозвіл), і виставляють рахунок за залишок.

Щоб провести проводку 6 AWG від мого електричного щита під моїм будинком на колесах (так, це причіп подвійної ширини, але це вигадливий термін), під частиною мого переднього двору і до стовпа на моїй під’їзній доріжці, електрик запросив майже вдвічі більше, ніж заплатили б GM і Qmerit. Але я скористався програмою знижок El Paso Electric, щоб покрити другу половину вартості установки.

Електрик, який прийшов, був професіоналом, зробив чудову роботу, встановивши гарну установку (навіть якщо більша її частина буде похована або захована під будинком), і зробив все це за один день. Наступного дня я отримав рахунок від Qmerit на залишок, який я збираюся оплатити за допомогою чеку на відшкодування, який El Paso Electric збирається скоро скоротити.

Єдине, що залишилося, це чекати, коли прийде інспектор, щоб я міг закопати трубопровід і застебнути речі, але я пережив тут достатньо, щоб знати, що GM та Qmerit справді вкладуть Рівень 2 зарядки у вас вдома, навіть якщо ви не хочете “стандартну установку.” Був один момент, коли електрик і Кмеріт чогось не зрозуміли, але це було непорозуміння, яке було відносно легко залагодити. Якщо вам не потрібно нічого незвичайного в установці зарядки, вона повинна бути досить простою.

Дилерам потрібно краще розуміти ситуацію

Хоча GM і моє комунальне підприємство роблять все правильно, є слабке місце: дилери.

Хоча я цілком задоволений дилером, у якого зрештою купив свій електромобіль, продавці, здається, не дуже добре розуміються на електромобілях, зарядних станціях і доступних місцевих стимулах. Вони знали про угоду GM/Qmerit, але я був здивований, що вони не запропонували багато інформації про домашні зарядки.

Як мінімум, я вважаю, що дилери повинні бути готові не тільки продати вам автомобіль і надіслати електронного листа з інформацією про зарядні станції GM, але вони також повинні забезпечити нових покупців електромобілів інформацією про податкові пільги, місцеві стимули від урядів і комунальних служб, і, можливо, навіть мати контактну інформацію для місцевих електриків. Від дилера ви повинні піти з планом встановлення зарядки, іншими словами, або з інформацією, необхідною для того, щоб легко скласти план.

Вони також повинні розповісти вам, де знайти місцеві зарядні станції, як планувати автомобільні подорожі та багато інших речей, про які вони не розповідають вам зараз. Я знаю, що в деяких дилерів є фахівці з електромобілів, які роблять це дуже добре, але вони, ймовірно, вважають, що більшість покупців на цій ранній стадії впровадження – це “досвідчені користувачі”.”

Цілком “n00bs”, які майже нічого не знають про електромобілі, не будуть робити дуже добре, якщо їхні потреби повністю не покриваються стандартною зарядною установкою, і вони ніколи не виїжджають за межі її радіусу дії.

У частині 2 я розповім про свою подорож розміром з Техас, а також про інші речі, які я обіцяв вгорі (посилання на них також надані вгорі).

Всі зображення Дженніфер Сенсіба.

Мені не подобаються платні платформи. Вам не подобаються платні платформи. Кому подобаються платні стіни? Тут, у CleanTechnica, ми деякий час використовували обмежену платну стіну, але це завжди здавалося неправильним – і завжди було важко вирішити, що ми повинні розмістити позаду. Теоретично, ваш найексклюзивніший та найкращий вміст знаходиться за платною стіною. Але тоді менше людей її читають! Нам просто не подобаються платні стіни, і тому ми вирішили відмовитися від нашої.На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстким бізнесом з крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик – залишатися над водою або навіть, можливо, – затамувавши подих – рости. Тож.

Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете нас підтримати, будь ласка, скидайтеся щомісяця, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо!Спасибі вам!

Підпишіться на щоденні новини від CleanTechnica електронною поштою. Або слідкуйте за нами в Google News! Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

ЗАРЯДКА НА 240 ВОЛЬТ

Level 2 домашні зарядки, які використовують розетку на 240 вольт або домашню зарядну станцію для найшвидшої домашньої зарядки. Рекомендоване рішення для домашньої зарядки для більшості водіїв. Це буде найкращим варіантом для найшвидшої зарядки при додому.

З цим рішенням для заряджання на ходу ви можете отримати 100 миль запасу ходу всього за 10 хвилин – вдвічі швидше, ніж деякі з наших конкурентів. А з більш ніж 40 000 доступних громадських зарядних станцій, ви без проблем знайдете одну з них поблизу.

Крок 1: Прокладіть провід від панелі до гаража

Для зарядного пристрою зарядні пристроїЩоб забезпечити електроживлення, команда проклала проводку між домашнім електрощитом і гаражем. Дріт пройшов від щитка в підвалі до стелі і вийшов на задню частину будинку через щойно просвердлений отвір. Потім вони вирили траншею, щоб сховати дріт у газоні. Нарешті, вони просвердлили отвір у стіні гаража і протягнули дріт.

Як тільки проводка опинилася в гаражі, вони провели її вздовж нижнього краю стіни до розгалужувальної коробки. Тут дроти розгалужуються надвоє, один маршрут йде до першого зарядного пристрою, а інший – вздовж стелі і вниз по стіні до другого зарядний пристрій.

Крок 3: Налаштування, підключення до Wi-Fi

Після того, як зарядні пристрої були встановлені на кожній стіні та увімкнені, потрібно було виконати кілька кроків налаштування. Tesla зарядні пристрої, як і інші бренди, постачаються з короткими посібниками, які містять коди для кожного зарядного пристрою. Електрики відсканували QR-код, запустили додаток, де змогли їх налаштувати, і підключилися до Wi-Fi.

Підключення до Wi-Fi допомагає зарядних пристроїв спілкуватися або керувати електропостачанням між двома транспортними засобами та загальним навантаженням будинку. Коли обидва автомобілі підключені до мережі, вони заряджатимуться з меншою швидкістю. Як тільки один автомобіль від’єднується від мережі, зарядний пристрій, що залишився, буде збільшувати свою потужність, поки інший автомобіль не зарядиться повністю.

І це все! Зараз у Лючі є два зарядні пристрої, і, ймовірно, збільшення вартості будинку.

Скільки коштує встановити зарядний пристрій Рівень 2 Зарядний пристрій?

Після розмови з трьома електриками, 5000 000 здається середньою вартістю: 500-800 за сам зарядний пристрій, плюс робоча сила та додаткові матеріали, такі як проводка.

Але це для найпростішого сценарію, коли електричний щит знаходиться поруч з гаражем, гараж прибудований до будинку, і встановлюється лише один зарядний пристрій.

Встановлення Lucci обійшлося в 4400. Перед тим, як вибрати Kapital Electric, вона отримала кілька пропозицій, одна з яких коштувала 8 000 доларів. Для неї окремий гараж та додатковий зарядний пристрій підвищили ціну. На щастя, їй не потрібна була модернізація панелі, оскільки зарядні пристрої контролюють потужність, щоб не перевищувати її, але модернізація панелі є однією з найпоширеніших причин, через яку рахунок за встановлення може зрости.

Були роботи, які коштували від 450 800 до 3 000 або 4 000 за один зарядний пристрій для однієї сім’ї додому, зазвичай тому, що їм потрібна модернізація панелі, каже Менні Апарано, електрик компанії Tiger Electric (відкриється в новому вікні) в Каліфорнії, багатій на електромобілі. Якщо у вас є лише панель на 100 ампер, а потім ви хочете додати туди зарядний пристрій на 50 ампер, можливо, вам доведеться модернізувати панель, а це досить дорого. Але якщо у вас вже є панель на 200 ампер у вашому домі, у вас є достатньо місця.

Чи існують податкові знижки на встановлення домашньої зарядки?

Федеральний закон про зниження інфляції, прийнятий у серпні 2022 року, надає 30% кредит (відкриється в новому вікні) (до 450 000) на домашні встановлення зарядного пристрою. Існують також державні стимули. Наприклад, Іллінойс відшкодовує (відкриється в новому вікні) до 80% вартості встановлення домашньої зарядної станції. Ви можете знайти всі знижки, пов’язані з електромобілями у вашому штаті тут (відкриється в новому вікні) (фільтр для податкових пільг, знижок на електромобілі). Важливо уважно ознайомитися з деталями, щоб переконатися, що вони поширюються на вашу покупку.

Це дуже складний ландшафт для споживача, оскільки знижки та відшкодування пропонуються багатьма юрисдикціями – федеральними, штатами, навіть округами, муніципалітетами і, звичайно, комунальними службами, – каже генеральний директор Qmerit Трейсі Прайс. Вони сильно відрізняються в залежності від юрисдикції і можуть, здавалося б, з’явитися і закінчитися за одну ніч.

Leave a Reply