Ремонт автомобільного зарядного пристрою. Black + Decker BM3B

Table of Contents

Команда ( 1 )

Цей проект був створений 19.11.2016 і востаннє оновлювався 7 років тому.

Наприкінці літа мій добрий друг надіслав мені посилання на оголошення на CraigsList про продаж повністю електричного автомобіля ZENN 2008 року випуску. Вона була в досить грубій формі. Він потребував нових акумуляторів, кількох запасних частин, мав деякі пошкодження кузова і не заводився з 2011 року. Але найцікавіше? Це було дешево. І я маю на увазі шалено дешево. І звичайно, під шалено дешевим я маю на увазі, що це грошова яма. Зрештою я виявив, що у мене поганий зарядний пристрій. В цьому проекті буде описано ремонт зарядного пристрою.

Зарядний пристрій Delta-Q QuiQ Charger

Тепер, коли ми знаємо про пацієнта, які симптоми?

Профілі заряду акумулятора Delta-q.pdf

Adobe Portable Document Format. 361.07 kB. 21.05.2019 о 18:00

delta-q-зарядний-засіб-для-акумуляторів-посібник-звернення-звернення.pdf

Adobe Portable Document Format. 1.06 МБ. 19.11.2016 о 21:51

Журнали проекту

Остаточний вердикт

  • Суцільний = живлення змінного струму Добре
  • Solid = повний заряд завершено, батарея за 80%
  • Вихідний струм. Переходить з рівня 3 на рівень 2, вказуючи на менший струм, що надходить до акумулятора.

Я використовую зарядний пристрій вже кілька тижнів, і поки що все добре. Більше ніяких проблем. Звичайно, зараз, коли настала зима, у мене не буде можливості користуватися автомобілем до весни.

Ремонт

  • Зніміть зарядний пристрій з автомобіля, відкрутіть 8 гвинтів зверху,
  • Викрутіть 3 нижні гвинти, які кріплять панель змінного струму,
  • Ослабте вхідну панель змінного струму і поверніть на 90 градусів, щоб отримати доступ до плати ПК,
  • Знайдіть струмовий шунтовий провід, розташований там, де плата ПК зустрічається зі світлодіодною платою,
  • На одному кінці дроту є обмежена кількість припою. Зішкребіть конформне покриття, поки дріт не стане блискучим, і припаяйте смоляним сердечником 60/40,
  • Зберіть, повторно повернувши панель змінного струму, і встановіть нижній центральний гвинт до упору, а потім завершіть збірку.

Гаразд, звучить досить просто. Перш за все, виймаємо зарядний пристрій з автомобіля. На моєму Zenn це був досить простий процес. Я б настійно рекомендував від’єднати основний акумулятор і зняти передній пластик на автомобілі. Це приблизно 4 болти, чотири пластикові кліпси (які незмінно ламаються, коли ви намагаєтесь їх зняти), і вся операція повинна бути відкинута від автомобіля за кілька шарнірів, розташованих біля фар. Від’єднайте від світла, і ви можете зняти його цілим. Ви побачите QuiQ праворуч.

Відключіть зарядний пристрій і від’єднайте від автомобіля. До кабелів важко дістатися, але це не так вже й погано. Слідкуйте за гвинтом заземлення з правого боку.

Після того, як я від’єднав зарядний пристрій від автомобіля, я заніс його всередину для наступних кроків. Коли я це зробив, я помітив, що один з роз’ємів, який, як я вважаю, є датчиком температури, був зламаний. На малюнку нижче це було чорного кольору провід на меншому 2-контактному роз’ємі. Він зламався від штифта в штекері. Я не впевнений, чи було так раніше, чи це сталося, коли я вийняв зарядний пристрій з машини. У будь-якому випадку, стежте за проводами, ви не хочете нічого зламати!

Роз’єм – це те, що називається німецькою вилкою. Їх досить легко відремонтувати. В Інтернеті є відео на YouTube, які описують, як розбирати штекери, щоб дістатися до окремих роз’ємів. У моєму випадку я зняв помаранчеву пластикову заглушку, а потім за допомогою кирки підчепив пластикові засувки, що утримують окремі штифти на місці, помаранчевий силіконовий ущільнювач вийшов разом з проводами. Це був чистий розрив на штифті.

Є багато способів, як я міг би виправити цю конкретну вилку. Я міг би просто припаяти дріт назад на кінець роз’єму. Я міг би спробувати повторно обтиснути дріт, або я міг би просто замінити штифт. Як не дивно, у мене насправді був один із цих штифтів, але лише один. У мене не було обтискача. Німецькі штекери обжимаються спеціальним 4-стороннім круглим обтискачем, якого у мене не було. Тож я просто зачистив дріт назад і припаяв його до кінця штифта. Поки я це робив, я натягнув на дріт нову термоусадочну трубку для подальшого використання.

Після того, як я встановив новий штифт на місце, я повернув червону пломбу на дроти і вставив штифти назад у штекер у їх початковій орієнтації.

Після того, як я встановив штифти на місце, я поклав помаранчевий кінець назад на роз’єм, стиснув термоусадку і назвав це добре зробленою роботою. Однак, ви можете бачити, що дроти тепер дещо іншої довжини. Я виправив це, опинившись у зарядному пристрої, просто втягнувши прозорий дріт у зарядний пристрій, поки він не став однакової довжини з чорний дріт.

автомобільний, акумулятор, зарядний пристрій, ремонт, чорний

Тепер настав час для кроку #2, відкрийте зарядний пристрій. Викрутіть вісім хрестоподібних гвинтів у верхній частині пристрою, і жовта кришка зніметься. Він має пінопластову прокладку, тому може трохи прилипати до корпусу зарядного пристрою.

Ви можете бачити дроти заряду та датчика, що входять до зарядного пристрою вгорі ліворуч, а дроти змінного струму – внизу праворуч. На всіх платах також є багато силікону, щоб запобігти пошкодженню від вібрації.

Ремонт зарядного пристрою для гольф-карів | не повинен бути дорогим

Загальна середня оцінка

Ласкаво просимо до нашої статті про ремонт зарядних пристроїв для гольф-карів! Важливо підтримувати зарядні пристрої для гольф-карів у належному робочому стані. Це не тільки важливо для забезпечення безперебійної роботи візків, але й може заощадити вам багато грошей у довгостроковій перспективі, уникнувши дорогих замін.

У цій статті ми розглянемо найпоширеніші проблеми, які можуть виникнути із зарядними пристроями для гольф-карів, і покажемо, як їх вирішити. Від відсутності зарядки до перезарядки, ось кілька порад та підказок щодо усунення несправностей та ремонту зарядного пристрою самостійно. Ви не тільки дізнаєтеся, як вирішити проблеми, але й як обслуговувати зарядний пристрій, щоб запобігти майбутнім проблемам і продовжити термін його служби.

Але мова йде не тільки про усунення проблем, оскільки ви отримаєте більш глибоке розуміння того, як працюють зарядні пристрої для гольф-карів. Ці знання дозволять вам приймати більш обґрунтовані рішення щодо придбання та обслуговування власних гольф-карів.

Отже, незалежно від того, чи є ви власником гольф-кара, ця стаття для вас. Наприкінці ви отримаєте навички та знання, щоб взяти під контроль зарядний пристрій для гольф-кара ремонт, заощаджуйте гроші та гарантуйте, що ваші візки завжди працюють безперебійно.

Почнемо про гольф-карт зарядний пристрій ремонт !

автомобільний, акумулятор, зарядний пристрій, ремонт, чорний

Коли справа доходить до ремонту зарядного пристрою для гольф-карів, власники починають з того, що не використовували гольф-карт протягом деякого тривалого періоду часу, а потім повертаються до розряджених акумуляторів гольф-карів.

Хочете вірте, хочете ні, але якщо зарядний пристрій працював нормально, а тепер просто відмовляється виконувати свою роботу, зарядний пристрій, як правило, не винен.

У переважній більшості випадків ремонту зарядного пристрою для гольф-карів виходять з ладу акумулятори, а отже, ремонт зарядного пристрою для гольф-карів не потрібен.

Важливо зазначити, що для того, щоб почати процес заряджання, більшість автоматичних зарядних пристроїв повинні виявити певний рівень заряду в акумуляторній батареї. Це називається номінальною напругою. Іншими словами, якщо ваші акумулятори не використовувалися протягом тривалого часу і повністю розряджені, зарядний пристрій не зможе їх виявити і не зможе виконати свою роботу.

Потрібен новий зарядний пристрій для гольф-клубу ?

Якщо у вас є вольтметр або мультиметр, ви можете зробити швидку перевірку, щоб підтвердити це. Наприклад, якщо ваші 8-вольтові батареї мають напругу 4 вольта або нижче, або 6-вольтові батареї мають напругу 3 вольта або нижче, у вас, швидше за все, проблема з номінальною напругою.

У нових “автоматичних” зарядних пристроях використовується твердотільна плата, яка ПОВИННА виявити певну кількість напруги від акумуляторної батареї, щоб взагалі увімкнутися. Якщо напруга вашого акумулятора занадто низька, зарядний пристрій НЕ ввімкнеться! Зазвичай це змушує думати, що зарядний пристрій поганий. Але це не так!

Вам потрібно усунути проблему з акумулятором, перш ніж робити висновок, що вам потрібно провести ремонт зарядного пристрою для гольф-кара.

Для 19.99 Ви досягнете максимальної ефективності від акумуляторів для гольф-карів

Однак, якщо ваші акумулятори показують належний рівень заряду, то цілком можливо, що у вас виникла проблема з ремонтом зарядного пристрою для гольф-кара.

Як уникнути гольф-кара акумулятор ремонт зарядного пристрою:

Важливо розуміти, що ви повинні зробити все можливе, щоб уникнути такої ситуації в першу чергу.

Щоб уникнути необхідності виконувати роботу з ремонту зарядного пристрою для гольф-карів Не дозволяйте акумуляторам сидіти і вмирати. Батареї слід використовувати і заряджати, а потім використовувати знову.

Дозвіл батареям сидіти без зарядки спричиняє незворотні пошкодження, особливо в екстремальних температурах. Це неможливо переоцінити, і існує реальна ймовірність того, що ваші акумулятори загинули.

Суть полягає в тому, щоб переконатися, що акумулятори повністю заряджені, оскільки частково заряджені акумулятори піддаються сульфатації, що з часом може стати великою проблемою.

Візок для гольфу акумулятор усунення несправностей у ремонті зарядного пристрою

Що може піти не так із зарядним пристроєм для гольф-кара?

Зарядні пристрої є досить простими пристроями, але є кілька поширених несправностей, які можна недорого і легко виправити.

Інші несправності, такі як згорілий трансформатор або погана плата. може стати дорогим.

Будь-який гольф-карт зарядний пристрій ремонт може включати деякі з наступних частин:

Амперметри та конденсатори Друковані плати, реле та таймери Шнури, вилки та розетки Трансформатори Діоди, запобіжники та

Підключення зарядного пристрою:

Перш за все, перевірте розетку, до якої підключено зарядний пристрій для гольф-кара, і перевірте з’єднання зарядного пристрою. Слід перевірити, чи немає ознак корозії або зношених проводів.

Крім того, через стрибок напруги може спрацювати автоматичний вимикач або вийти з ладу діоди всередині зарядного пристрою. Якщо ви підозрюєте, що стався стрибок напруги, перевірте ці компоненти.

Штекер постійного струму та/або розетку зарядного пристрою зазвичай видно, тому уважно подивіться на штекер і розетку. Вони повинні міцно з’єднуватися між собою і мати хороші чисті контактні поверхні. Якщо будь-який з них виглядає так, ніби він був гарячим або плавиться, значить, щось не так. Несправна вилка постійного струму іноді заряджається з перервами, вмикаючись, а потім відключаючись.

Несправна вилка може бути пожежонебезпечною, оскільки контакти дуже сильно нагріваються, коли вони не забезпечують належного з’єднання.

Пам’ятайте, беручись за зарядний пристрій для гольф-карів ремонт розетка може бути настільки ж несправною, як і вилка постійного струму, і для повного усунення проблеми може знадобитися заміна обох.

Будь-який 36-вольтовий зарядний пристрій для акумуляторів повинен спочатку запускатися, забезпечуючи принаймні 15 ампер для акумуляторів. Ампер може впасти дуже швидко, якщо акумулятори повністю заряджені, але амперметр повинен показувати принаймні 15 ампер для початку. Якщо ви знаєте, що батареї потребують зарядки, а амперметр НЕ піднімається вище 15 ампер, то, ймовірно, у вас несправний зарядний пристрій і він потребує ремонту зарядного пристрою для гольф-кара.

При розгляді зарядного пристрою для гольф-карів ремонт, таймери, діоди та погані штекери зарядних пристроїв постійного струму є найпоширенішими несправностями:

Блоки управління таймером:

Існує два основних типи таймерів, які зазвичай використовуються в зарядних пристроях для гольф-карів:

Ø Ручні таймери – мають ручку, яку потрібно повернути на потрібний проміжок часу

Ø Автоматичні таймери – немає фактичної ручки, але електронно “відчуває” напругу акумулятора та зарядні пристрої відповідно до запрограмованого алгоритму.

Поганий блок таймера зазвичай не дозволяє зарядному пристрою відключатися. Якщо блок таймера вбудований в твердотільну плату, яка вийшла з ладу, то зарядний пристрій може взагалі не вмикатися, а зарядний пристрій, який працює безперервно, зашкодить акумуляторам, перезарядивши їх.

Діоди зарядного пристрою:

Коли діод виходить з ладу, зарядний пристрій увімкнеться і буде гудіти, але не показуватиме жодного струму, що надходить на батареї. Виконуючи ремонт зарядного пристрою для гольф-карів, ви виявите, що багато разів зарядний пристрій раптово гуде голосніше, коли діод виходить з ладу і перегорає зовнішній запобіжник.

Будь ласка, не замінюйте запобіжник, поки не перевірите діоди, він просто перегорить знову, якщо діод поганий.

Деякі діоди потрібно замінювати парою, інші можна придбати окремо.

Завжди майте на увазі, що діод – це односторонні ворота для електрики. При тестуванні діодів безперервність слід читати в один бік, але не в інший. Якщо у вас є безперервність в обох напрямках або ні в одному, то ваш діод поганий.

Переконайтеся, що перед проведенням будь-яких випробувань на ремонт зарядного пристрою для гольф-карта, що зарядний пристрій для гольф-карта не тільки відключений від стіни, але і від візка. Крім того, перед тестуванням обов’язково підключіть дроти, що ведуть до діода, оскільки це може спотворити ваші результати.

Внутрішні запобіжники змінного струму зарядного пристрою зазвичай не створюють проблем, але простий тест на безперервність покаже, що вони хороші чи погані. Знайдіть запобіжники зарядного пристрою на сервісній панелі на задньому крилі гольф-кара. Якщо перегорів запобіжник зарядного пристрою, акумулятор не буде заряджатися.

Поширені запитання

З: Які найпоширеніші проблеми можуть виникнути з зарядним пристроєм для гольф-кара??

В: Поширені проблеми, які можуть виникнути із зарядним пристроєм для гольф-карів, включають несправний шнур або вилку, перегорілі запобіжники, несправний випрямляч або несправний трансформатор.

З: Чи можу я самостійно відремонтувати зарядний пристрій для гольф-кара??

В: Можна відремонтувати зарядний пристрій для гольф-кара самостійно, якщо у вас є відповідні знання та досвід. Однак, якщо ви не маєте досвіду в електричному ремонті, рекомендується звернутися за допомогою до професіонала.

З: Як дізнатися, що зарядний пристрій для гольф-кара не працює належним чином?

В: Якщо ваш гольф-карт зарядний пристрій не працює належним чином, може взагалі не вмикатися, не заряджає батареї повністю, перегрівається або видає незвичні звуки.

З: Скільки коштує ремонт зарядного пристрою для гольф-кара?

В: Вартість ремонту зарядного пристрою для гольф-кара може варіюватися в залежності від ступеня пошкодження та вартості запасних частин. Перш ніж продовжувати, рекомендується отримати пропозицію від професійної ремонтної служби.

З: Чи можна відремонтувати зарядний пристрій для гольф-кара, якщо він був пошкоджений водою?

В: Якщо зарядний пристрій для гольф-кара був пошкоджений водою, його можна відремонтувати, але це буде залежати від ступеня пошкодження. У таких випадках рекомендується звернутися за допомогою до професіонала.

З: Скільки часу потрібно для ремонт зарядний пристрій для гольф-кара?

В: Час, необхідний для ремонту зарядного пристрою для гольф-кара, буде залежати від ступеня пошкодження та наявності запасних частин. Орієнтовний час ремонту рекомендується отримати у професійному ремонтному сервісі.

З: Що робити, якщо зарядний пристрій для гольф-кара не працює належним чином?

В: Якщо зарядний пристрій для гольф-кара не працює належним чином, спочатку слід перевірити шнур і вилку на наявність пошкоджень. Якщо видимих проблем немає, рекомендується звернутися за допомогою до професійного сервісного центру.

З: Чи можу я запобігти поломці зарядного пристрою для гольф-кара??

В: Щоб запобігти поломці зарядного пристрою для гольф-кара, рекомендується тримати його чистим і сухим, уникати перезарядки акумуляторів, а також стежити за тим, щоб акумулятори були доглянутими і в хорошому стані.

З: Чи можу я використовувати інший зарядний пристрій заряджати акумулятори мого гольф-кара, якщо зарядний пристрій зламався?

В: Не рекомендується використовувати інший зарядний пристрій для зарядки акумуляторів вашого гольф-кара, якщо ваш зарядний пристрій зламався, оскільки різні зарядні пристрої можуть мати різні характеристики напруги та сили струму, що може пошкодити ваші акумулятори.

З: Чи краще відремонтувати або замінити зламаний зарядний пристрій для гольф-кара??

В: Рішення про ремонт або заміну зламаного зарядного пристрою для гольф-кара буде залежати від ступеня пошкодження та вартості ремонту. Перед прийняттям рішення рекомендується отримати пропозицію від професійної ремонтної служби.

Який ваш досвід використання зарядного пристрою для гольф-кара? ремонт?

Як асоційований партнер Amazon, я заробляю на кваліфікованих покупках. Посібник із зарядного пристрою для гольф-карів.com є учасником програми Amazon Services LLC Associates Program, партнерської рекламної програми, призначеної для надання сайтам можливості заробляти рекламні відрахування шляхом розміщення реклами та посилань на Amazon.com,

Посилання на цій сторінці ремонту зарядного пристрою для гольф-кара є спонсорованими партнерськими посиланнями, і власник отримує комісію, якщо ви купуєте після натискання цих посилань. Власник не є добросовісним користувачем, який береться за ремонт зарядного пристрою для гольф-кара. Однак він ретельно дослідив його та висловив лише особисту думку. Це розкриття інформації здійснюється відповідно до 16 CFR, частина 255: “Керівництво щодо використання рекомендацій та відгуків у рекламі” Федеральної торгової комісії.”

Як ми тестували

Зарядні пристрої для автомобільних акумуляторів у цій статті пройшли два раунди оглядів. Ми почали з пошуку найкращих продуктів на таких інтернет-магазинах, як Amazon, RealTruck і Advance Auto Parts, звертаючи увагу на такі фактори, як тип акумулятора, напруга, відгуки клієнтів і ціни.

Після цього наша команда тестувальників замовила зарядні пристрої, які найкраще відповідали цим стандартам. Член команди тестував кожен продукт на автомобілі Subaru Forester 2004 року випуску, звертаючи увагу на швидкість заряджання автомобільного зарядного пристрою, універсальність, простоту використання та вартість. Кожен автомобільний зарядний пристрій отримав оцінку з 5 зірок на основі таких критеріїв.

Процес тестування найкращих автомобільних зарядних пристроїв

Щоб протестувати кожен автомобільний акумулятор, ми розпакували його та під’єднали до 12.Вологий акумулятор 0 В. Ми запустили зарядний пристрій відповідно до інструкції та виміряли напругу за допомогою мультиметра.

Під час тестування наша команда оглядачів робила ретельні нотатки про кожну функцію кожного акумулятора. Оцінка в категоріях нашого огляду ґрунтується на особистому досвіді та відгуках клієнтів в Інтернеті.

Швидкість заряджання

Враховуючи напругу та ампер-години зарядного пристрою, ви можете визначити приблизну швидкість заряджання акумулятора. Батареї, які швидше заряджають автомобіль, отримали вищий рейтинг у цій категорії.

Більшість автомобільних акумуляторів мають 12.0-вольт. Вища напруга заряджає батарею швидше, але занадто висока напруга може пошкодити батарею. Кілька вольт вище номіналу акумулятора допустимо і навіть бажано, але зарядний пристрій повинен видавати принаймні 12.0 вольт для зарядки 12.0-вольтовий акумулятор. Підтримка постійної напруги також важлива для швидкості заряджання та захисту акумулятора.

Універсальність

Не всі автомобільні зарядні пристрої працюють з усіма типами акумуляторів. Хоча більшість автомобілів використовують батареї з мокрими елементами, деякі можуть використовувати AGM, гелеві або літій-іонні акумулятори. Зарядні пристрої, сумісні з більшістю типів акумуляторів, набрали найбільшу кількість балів у цій категорії.

Крім того, деякі автомобільні зарядні пристрої мають такі функції, як захист від перезарядження та краплинне заряджання. Такі функції також впливають на рейтинг універсальності акумулятора.

Простота використання

Простий у використанні автомобільний зарядний пристрій має довгі кабелі та міцні затискачі типу “крокодил. Зарядні пристрої також зручні у використанні, якщо вони мають довгі кабелі та зрозумілі інтерфейси й інструкції.

Цінність

Наша оцінка цінності базується на співвідношенні між рейтингом акумулятора в усіх інших категоріях та його ціною.

Чому нам можна довіряти

Щороку ми тестуємо понад 350 автотоварів на автомобілях і в нашій тестовій лабораторії. Наша команда тестувальників ретельно вивчає найкращі продукти, розпаковує та перевіряє кожен компонент, а також тестує товари на реальних автомобілях, перш ніж давати рекомендації читачам.

Ми публікуємо сотні оглядів товарів і послуг, щоб надати автолюбителям докладні посібники з автомобільний інструменти, набори деталей, автокрісла, товари для тварин та багато іншого. Для отримання додаткової інформації про нашу методологію тестування і про те, як ми оцінюємо кожен продукт, відвідайте нашу сторінку з методологією тут.

Найкращий в цілому: Schumacher SC1280

Schumacher SC1280 – це швидкий зарядний пристрій, що видає 13.0 вольт за 15.Струм 0 ампер. Він може повністю зарядити 105.0 А-год за 16 годин (це відносно швидко). SC1280 легкий, портативний, простий у налаштуванні та використанні. Він може автоматично визначати напругу акумулятора і регулювати між 6.0-вольт і 12.0-вольтові режими. У той час як більшість автомобілів використовують 12.0-вольтовий акумулятор, 6.0-вольтові акумулятори поширені в мотоциклах. Цей зарядний пристрій має дворічну гарантію, крапельне заряджання та режим десульфатації. Він також має функцію автоматичного відключення, яка допомагає запобігти перезарядці. Однак, за деякими повідомленнями, ця функція автоматичної зарядки може вийти з ладу.

Основні характеристики

  • Вартість Близько 50
  • Тип(и) акумулятора: Стандартний (мокрий елемент), абсорбований скляний мат (AGM) та гелевий
  • Сила струму: 15.0 і 3.0 режимів сили струму
  • Напруга: 13.0 вольт
  • Вага: 3.0 фунтів (фунтів).)
  • Гарантія: 2 роки

Що входить до комплекту?

У комплекті з Schumacher SC1280 немає нічого, окрім інструкції з експлуатації. Затискачі постійно прикріплені до пристрою, який сконструйований таким чином, що затискачі легко згортаються та зберігаються.

Наш досвід

Затискачі типу “крокодил” мають хороший розмір і довгі кабелі, а тому прості у використанні. Шнур живлення також досить довгий, що полегшує налаштування SC1280. Комп’ютер пристрою автоматично визначає належну напругу, тому все, що вам потрібно зробити, це підключити SC1280 і натиснути кнопку “Пуск”, щоб увійти в режим заряджання.

Напруга була протестована при 13.0 ампер під час використання зарядного пристрою, що знаходиться в ідеальному діапазоні для 12.0-вольтовий автомобільний акумулятор. Ця напруга залишалася незмінною протягом усього часу. Мабуть, нашою улюбленою функцією є РК-дисплей, який навіть може надати оцінку заряду акумулятора вашого автомобіля.

Що кажуть клієнти

Оцінка відгуків на Amazon: 4.6 з 5 на основі понад 10 000 оцінок

Багато користувачів вражені швидкістю заряджання SC1280 і цінують те, що він може автоматично визначати напругу акумулятора і регулювати її відповідно. Кілька оглядачів відзначають, що ця батарея зарядний пристрій відновлював інакше розряджені акумулятори після того, як інші зарядні пристрої не змогли зробити те саме. Багато хто каже, що це найкращий зарядний пристрій, який вони коли-небудь використовували, а деякі інші згадують, наскільки корисним є РК-екран.

Найбільш тривожні негативні відгуки надходять від клієнтів, які стверджують, що функція автоматичного вимкнення не спрацювала. Це може призвести до перезарядки, яка може назавжди пошкодити ваш автомобільний акумулятор. Хоча це не є поширеною проблемою, але вона викликає занепокоєння. Переконайтеся, що автоматичне вимкнення працює належним чином, перш ніж залишати зарядний пристрій на акумуляторі без нагляду.

Найміцніша конструкція: NOCO Genius PRO50

Плюси Має режими 24-, 12- та 6-вольтової зарядки Високоякісні компоненти та затискачі Дуже швидка швидкість зарядки

Ми рекомендуємо кілька зарядних пристроїв NOCO, оскільки всі вони виготовлені з надійною якістю та підтримуються першокласним обслуговуванням клієнтів. Genius PRO50 – найпотужніший та найуніверсальніший зарядний пристрій NOCO. Цей автомобільний зарядний пристрій не лише пропонує безліч режимів напруги та заряджання, але й має плетені кабелі та найміцніші затискачі типу “алігатор” серед усіх зарядних пристроїв, які ми тестували. Зарядний пристрій Genius PRO50 сумісний з автомобілями, що працюють як на бензині, так і на дизельному паливі, і підходить для заряджання практично будь-яких акумуляторів, навіть літій-іонних. Цей зарядний пристрій дорогий і відносно важкий, тому це не найкращий вибір для тих, кому потрібен зарядний пристрій лише для повсякденного використання. Для тих, у кого є парк акумуляторів, які потрібно обслуговувати, Genius PRO50 – це хороша річ, яку варто тримати в гаражі.

автомобільний, акумулятор, зарядний пристрій, ремонт, чорний

Ключові особливості

  • Вартість Близько 740
  • Тип(и) акумулятора: Стандартні, AGM, SLA, VRLA та літій-іонні
  • Сила струму : 25.0 і 50.0 режимів підсилювача
  • Напруга : 24.0-, 12.0-, і 6.0-вольтові режими
  • Вага : 17.7 фунтів.
  • Гарантія: 3 роки

Що в комплекті?

Genius PRO50 включає міцний чохол з EVA, а також кілька різних шнурів живлення (для розеток Північної Америки, Європейського Союзу, Великобританії та Австралії).

Наш досвід

Перше, що ми помітили в Genius PRO50 – це якість кабелів з крокодилячої шкіри. У той час як багато інших наших рекомендацій (включаючи інші продукти NOCO) мають добре зроблені затискачі типу “крокодил”, Genius PRO50 має товсті, плетені кабельні втулки, які забезпечують додатковий захист і довговічність.

Цей автомобільний зарядний пристрій трохи важчий за портативний зарядний пристрій, але все ж менший за стаціонарні пристрої, такі як Schumacher SC1309. Ми відзначаємо відсутність екрану для відображення даних про заряд акумулятора. Хоча це не є необхідністю для зарядного пристрою, це сучасна функція, яку було б непогано включити в такий дорогий пристрій.

Що кажуть клієнти

Оцінка огляду Amazon : 4.4 з 5 на основі понад 250 оцінок

Більшість оглядачів захоплюються швидкістю заряджання зарядного пристрою Genius PRO50. Тим, хто хоче поповнити запаси енергії в акумуляторах для великих двигунів, сподобається цей зарядний пристрій. Вони стверджують, що він здатний повернути до життя розряджені акумулятори за досить короткий час.

Кілька рецензентів засмучені тим, що немає екрану дисплея. Є індикатори напруги, типу акумулятора та режиму заряджання, але немає екрану для відображення стану акумулятора. Ще одна скарга полягає в тому, що деякі пристрої надходять пошкодженими через погану упаковку. Однак NOCO надає трирічну гарантію, а відгуки клієнтів високо оцінюють якість обслуговування клієнтів компанії.

Найшвидша зарядка: Schumacher SC1309

На відміну від інших зарядних пристроїв у цьому списку, Schumacher SC1309 здатний не тільки заряджати автомобіль, але й забезпечує хороший старт. Вбудований тестер може визначати рівень заряду акумулятора і навіть має деякі функції діагностики. Хоча Schumacher SC1309 трохи важчий, ніж інші рекомендовані нами найкращі зарядні пристрої для автомобілів, він універсальний і швидко заряджається. Простий в експлуатації, має режими десульфатації та плавання. SC1309 може повністю зарядити акумулятор вагою 105.Акумулятор 0-Ач приблизно за 16 годин.

Основні характеристики

  • Вартість: Близько 175
  • Тип(и) акумулятора(ів): Стандартний (мокрий), AGM та глибокий цикл
  • Сила струму: 40.0 і 400.0 режимів сили струму
  • Напруга: 15.0 вольт
  • Вага: 30.0 фунтів.
  • Гарантія: 1 рік

Що в коробці?

Необхідні затискачі типу “алігатор” – єдиний елемент, який поставляється з Schumacher SC1309.

Наш досвід

Цей зарядний пристрій простий у використанні та має великі, міцні затискачі типу “крокодил. Ми вважаємо, що це один з найпростіших в експлуатації зарядних пристроїв. Завдяки своїм розмірам і довгим затискним кабелям зарядний пристрій можна покласти на землю (інші зарядні пристрої меншого розміру з короткими кабелями не можуть дістатися до акумулятора з землі).

Вихідна напруга стабільна на рівні 15.0 ампер, що трохи високо для 12.0-вольтового акумулятора, але недостатньо висока, щоб поставити під загрозу здоров’я акумулятора. Ця напруга також означає швидку швидкість зарядки і мінімальний час зарядки.

Що кажуть клієнти

Оцінка відгуків на Amazon: 4.5 з 5 на основі понад 1 700 оцінок

Задоволені клієнти висловлюють здивування швидкістю зарядки SC1309. Багато хто каже, що використовував цей зарядний пристрій для омолодження давно розряджених акумуляторів без особливих зусиль. Кілька оглядачів згадують про можливість використання функції запуску двигуна для відновлення акумуляторів позашляховиків та інших великих транспортних засобів.

Один з повторюваних негативних коментарів надходить від клієнтів, які повідомляють, що SC1309 перестав працювати належним чином через пару місяців. Хоча це не здається типовим, це також не рідкість. На цей зарядний пристрій надається однорічна гарантія, і один з рецензентів каже, що отримав заміну від компанії.

Деякі користувачі також згадують про отримання несправних продуктів з подряпинами та іншими пошкодженнями. Здається, компанія має хороший досвід відшкодування цих помилок, але неприємно не отримати справний автомобільний зарядний пристрій з самого початку.

Як довго слід заряджати автомобільний акумулятор?

Якщо акумулятор напруга нижче 11.85 і ваш зарядний пристрій видає 5 ампер, для повної зарядки акумулятора з силою струму від 400 до 500 ампер при холодному пуску знадобиться близько 12 годин. Той самий акумулятор повністю заряджається приблизно за 6 годин, якщо сила заряду становить 10 ампер. Чим нижча напруга холостого ходу в акумуляторі і чим більше сила струму холодного пуску, тим довше буде заряджатися батарея.

Якщо клітина погана, то акумулятор не тримає заряд. У цьому випадку візьміть із собою акумулятор або ваш автомобіль з акумулятором до місцевого автосервісу Meineke, і ми замінимо акумулятор вашого автомобіля.

Якщо ви не можете завести автомобіль, прочитайте нашу покрокову інструкцію з фотографіями про те, як запустити автомобільний акумулятор, вона може бути корисною!

Що може призвести до того, що акумулятор не тримає поверхневий заряд

Якщо у вашому акумуляторі поганий або закорочений елемент (елементи), то ваш акумулятор гідний кладовища. Ви нічого не зможете зробити, якщо не захочете слідувати порадам людей на YouTube, які показують, як оживити розряджену батарею за допомогою різних хімічних речовин.

Я не є прихильником небезпеки, пов’язаної з таким поводженням з акумуляторами, але це рішення за вами.

Якщо у вас поганий елемент, він створює більший внутрішній опір, що змушує зарядний пристрій працювати важче, щоб зарядити батарею (якщо ви навіть можете змусити його розпізнати батарею). Зарядний пристрій намагатиметься довести напругу на хороших елементах до вищої, ніж вони розраховані, щоб загальна напруга батареї становила близько 12.6-12.7 вольт.

Оскільки хороші елементи не можуть витримати таку високу напругу і компенсувати відсутню напругу поганих елементів, вони будуть в стані перезарядження, що призведе до випаровування води, оголення свинцевих пластин, а також до їх сульфатування і короткого замикання. Ви можете побачити ряди свинцевих пластин всередині кожного окремого елемента. Досить одного сульфатованого або закороченого елемента, щоб вивести з ладу всю батарею.

По суті, розряджений елемент спричиняє смерть інших під час процесу заряджання.

Ви можете протестувати кожен елемент на залитій свинцево-кислотній батареї за допомогою гідрометра, якщо вам цікаво.

Якщо у вас герметична батарея, вона може витримувати низький рівень перезарядки і переробляти випаровувану воду назад в електроліт. Якщо перезарядка занадто висока або триває занадто довго, ви не зможете відновити рівень води, який втрачається, коли акумулятор випускає тиск, щоб уникнути пошкодження конструкції.

Дайте мені знати, як це відбувається!

Дайте мені знати, якщо цей трюк спрацював для вас, або якщо у вас є інший спосіб, як змусити розумний зарядний пристрій розпізнати розряджений акумулятор! Щасти вам!

Роберт живе в центральному Мічигані і любить бігати, працювати з деревом та ремонтувати невеликі двигуни.

Останні публікації

Одне з перших питань, яке спадає на думку кожному – чи працюватиме вода, коли вимкнеться електрика?. Вода забезпечує гідратацію, особисту гігієну, приготування їжі, прибирання та видалення відходів.

Відключення електроенергії – це неминуча частина життя, яка часто трапляється під час суворих погодних умов або через технічні проблеми з електропостачанням. У ці часи дуже важливо знати, як.

Про мене

Привіт! Я Роберт, і цей блог розпочався з моєї подорожі вивчення акумуляторних батарей, генераторів та підготовки до відключення електроенергії. Я був завзятим любителем у цих галузях більше 7 років, і мені подобається ділитися тим, що я дізнався, таким чином, що орієнтований на початківців та тих, хто тільки починає займатися невеликим ремонтом та підготовкою двигунів. Останні кілька років я займаюся технічним обслуговуванням та роботою майстра на всі руки, і я буду включати невеликі поради та підказки для дому та гаража, які я дізнаюся на цьому шляху. Дякуємо, що завітали!

Цей сайт належить і управляється Робертом Ван Наком. Home Battery Bank є учасником Amazon Services LLC Associates Program, партнерської рекламної програми, призначеної для надання сайтам можливості заробляти рекламні відрахування за рахунок розміщення реклами та посилань на Amazon.com. Home Battery Bank також бере участь у рекламі через Google AdSense та Ezoic. Home Battery Bank отримує винагороду за перенаправлення трафіку та бізнесу до цих компаній. Поради, надані на цьому веб-сайті, носять виключно інформаційний характер. Робота з електрикою може бути смертельно небезпечною, якщо не бути обережним. Будь ласка, проконсультуйтеся з сертифікованим електриком, якщо вас щось не влаштовує.

Leave a Reply