Гібридна система зарядки. Пов’язані публікації

Що таке гібридний зарядний пристрій, що заряджається самостійно?

Заряджаємо електромобіль. або навіть гібридом, що підзаряджається. не завжди проста справа. Мережа зарядних станцій стрімко зростає, але все більше водіїв електромобілів під’єднують до них свої автомобілі. Іноді вони можуть виходити з ладу або просто бути повільними. Отже, електрифікований автомобіль, який заряджає сам себе? Звучить як переможець.

Можливо, ви натрапляли на термін “самообслуговування”-зарядки гібрид”, і було цікаво зрозуміти, як це можливо. Це гібридні автомобілі без жодної розетки в полі зору. Єдине, що вам потрібно буде заправити – це паливний бак, і багато з них зараз приводяться в рух електродвигунами. Звучить неймовірно, а технологія майже напевно чистіша, ніж у звичайного бензинового або дизельного автомобіля. Але дива тут не відбуваються, і вони не йдуть ні в яке порівняння з повністю електричними та гібридними автомобілями з точки зору вартості експлуатації, податків та екологічності.

Як це працює?

Термін “самозаряджання” (англ. self-drive) – це коли електродвигун перемикається на-заряджання гібридний” – це ринковий термін, винайдений для того, що раніше вважалося типовим гібрид автомобіль. Ці автомобілі, як правило, мають дуже маленьку батарею, електродвигун і більший бензиновий (або іноді дизельний) двигун.

гібридний, зарядка, система, пов'язаний

Акумулятор заряджається автоматично, використовуючи електроенергію, що виробляється і вловлюється, коли автомобіль сповільнюється. Це відбувається, коли електродвигун перемикається на генератор, використовуючи енергію, яка зазвичай витрачається даремно. Це щось на кшталт переробки відходів.

Ця енергія використовується для живлення електродвигуна, коли ви знову натискаєте на педаль акселератора. Оскільки бензиновому двигуну не доводиться працювати так важко, оскільки він отримує допомогу, це покращує економію пального та зменшує викиди. Це також змушує автомобіль відчувати себе швидше.

Водієві не потрібно нічого робити, щоб ініціювати цей процес – автомобіль просто вирішує це сам. Зазвичай ви можете вибрати кілька різних режимів, щоб змінити поведінку автомобіля, зробити його більш спортивним або більш економічним.

Щоб ще більше ускладнити ситуацію, з’явився новий тип гібрида, який працює по-іншому. Замість електродвигуна, який час від часу допомагає двигуну, нові версії мають бензиновий двигун, який працює виключно як генератор для забезпечення електроенергією акумулятора. Потім воно подається на двигуни, які рухають автомобіль, тому фізичного зв’язку між бензиновим двигуном і колесами немає.

Це може зробити автомобіль ще більш економічним, оскільки бензиновий двигун може працювати на найбільш ефективних рівнях, в той час як батарея бере на себе частину навантаження і згладжує піки і спади, необхідні для прискорення і гальмування. Це система в даний час використовується Honda в Jazz і Nissan в новому Qashqai, але інші будуть слідувати за ними.

Отже, автомобіль дійсно “заряджає” себе, але не електрикою, що надходить з мережі. енергія завжди буде отримуватися з рекуперованої енергії, але в основному від спалювання палива, у випадку з цими новими гібридними електромобілями гібридний моделі з електродвигунами, що безпосередньо приводять у рух колеса.

Екран зазвичай показує, де саме протікає енергія у вашій гібридній системі

Чи підійде мені гібридна система самозарядки?

Якщо не зважати на маркетинговий термін, то стає зрозуміло, що звичайний гібрид не має такої ж можливості використовувати електромережу для живлення вашого автомобіля. Єдиним джерелом енергії є паливо, яке подається насосом, і воно спалюється, щоб змусити його рухатися.

Тим не менш, він ефективніший, ніж автомобіль з традиційним двигуном, зазвичай приблизно на 20%, особливо якщо ви їздите в містах або в умовах інтенсивного руху.

гібридних, зарядних, систем, пов'язаних

Цілком ймовірно, що багатьом водіям байдуже, що відбувається під капотом, і вони просто хочуть мати простий спосіб пересування, використовуючи при цьому найменшу кількість пального. Для них гібрид дозволить користуватися автомобілем так, як вони звикли: заправлятися на заправці і їздити, не турбуючись про під’єднання до електромережі.

Чи надійні вони?

Так – схоже на те. Гібриди Toyota та Honda з’явилися наприкінці 1990-х років і користуються особливою популярністю серед водіїв таксі, які проїжджають величезні пробіги. Здається, вони рідко виходять з ладу, але батареї з часом деградують і стають менш корисними. Це означає, що автомобіль повинен використовувати бензиновий двигун більшу частину часу.

Про гібриди інших виробників не так багато даних, оскільки вони не такі старі, але жахливих історій про них дуже мало.

Чи заборонять гібриди у 2030 році?

Ці типи гібридів більше не будуть дозволені до продажу новими в рамках заборони на автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння до 2030 року, оскільки їхні акумуляторні та моторні системи не дозволять автомобілю проїхати значну відстань на одній лише електроенергії. Гібридні моделі, здатні подолати визначену відстань (ще не підтверджену законодавчо), будуть дозволені до продажу до 2035 року, після чого всі нові автомобілі, що продаватимуться в Британії, повинні будуть мати нульовий рівень викидів шкідливих речовин.

Повне керівництво по зарядці CHAdeMO від експертів Electrifyin.

Повний посібник про те, скільки часу потрібно для зарядки електромобіля від.

Що таке гібридний автомобільний акумулятор?

За визначенням Hybrid Cars, гібридний автомобіль поєднує в собі функціональність двигуна, що працює на бензині, та електричної гібридної батареї. Він перезаряджається і забезпечує достатньо енергії для переміщення великого транспортного засобу.

Гібридні автомобілі стали більш досконалими, але вони все ще відстають у доступності та ціновій політиці. Гібридні автомобілі є найкращою альтернативою автомобілям з двигунами внутрішнього згоряння. Гібридні автомобілі заповнюють прогалину між електричними та бензиновими силовими установками.

Гібридні автомобілі мають очевидні переваги, такі як сучасні електронні прилади та видатна паливна економічність, але багато споживачів не знають, як саме працюють ці двигуни і що робить їх такими чудовими для довкілля.

Двигуни, що працюють виключно на електриці, ефективно прискорюються і виробляють максимальну потужність при розгоні з місця. На жаль, ці батареї повинні бути великими і дорогими, щоб мати можливість подорожувати на великі відстані. За даними Consumer Reports, автомобілі, що працюють лише на акумуляторах, мають обмежений запас ходу від 70 до 250 миль.

У поєднанні з газовим двигуном електричні двигуни стають набагато функціональнішими. Автовиробники можуть встановити невеликий високоефективний газовий двигун, щоб доповнити потужність електричного аналога. Завдяки резервному живленню від двигуна внутрішнього згоряння можна використовувати менший за розміром і доступніший за ціною електродвигун. Ці дві системи в поєднанні пропонують найкращу ефективність та надійність.

Недоліком цієї установки є те, що загальна конструкція все ще залишається дорогою через два двигуни. Хоча кожен окремий двигун менший за розміром, включення обох додає ваги автомобілю і займає значну кількість місця.

Як працюють гібридні батареї

Гібридні транспортні засоби поєднують технології електромобілів з традиційними автомобілями. Гібридний автомобіль використовує 12-вольтовий свинцево-кислотний акумулятор і бензин, як традиційний автомобіль, а також отримує енергію від електричної батареї. Транспортний засіб може плавно перемикатися між джерелами живлення, так що водій навіть не помічає цього переходу.

Електрична батарея перезаряджається за допомогою процесу, відомого як рекуперативне гальмування. Енергія, що виробляється при натисканні на педаль гальма, заряджає електричну батарею. Перемикання між електричним і газовим живленням є ключем до видатної енергоефективності гібридного автомобіля. Гібрид Гібридні автомобілі працюють на газі лише частину часу, що робить їх на 20-35% економічнішими, ніж традиційні транспортні засоби. Це також знижує рівень викидів, що робить гібридний автомобіль більш безпечним для навколишнього середовища.

Одним з недоліків гібридної батареї є її обмежений термін служби. За даними Bumblebee Batteries, більшість гібридних батарей мають гарантію на вісім років або 100 000 миль пробігу, але деякі виходять з ладу раніше цього терміну. Гібридний автомобіль не може працювати без гібридної батареї, тому власники транспортних засобів повинні періодично інвестувати в нові гібридні батареї, що може зробити обслуговування автомобіля дорогим.

На щастя, гібридна технологія постійно розвивається. Сучасні батареї більш стійкі, ніж їхні старі аналоги. Сторонні виробники також виходять на сцену, надаючи водіям більше можливостей, коли настає час замінити батарею. Ці гібридні батареї сторонніх виробників часто дешевші, ніж ті, що можна придбати в дилерському центрі.

Гібридні батареї мають два електроди, що знаходяться в розчині електроліту, пояснює HybridGeek. Як пояснює Hybrid Cars, ці електроди розділені полімерною плівкою, яка запобігає короткому замиканню. Електроди з’єднуються, коли пристрій, в даному випадку гібридна транспортний засіб, увімкнено. Варто зазначити, що батарея в гібридному транспортному засобі – це фактично акумуляторна батарея, що містить кілька елементів, які працюють разом, щоб створити масивний заряд, необхідний для живлення автомобіля.

У кожній комірці батареї є позитивний електрод і негативний електрод. Іони від позитивно зарядженого електрода рухаються до негативного електрода. Там позитивні іони приймають електрони, віддані негативним електродом. Цей складний процес створює електричний заряд.

Енергія, що виробляється гібридною батареєю, визначає електричний запас ходу, на який здатен автомобіль. Доступна потужність від батареї в даний момент визначає прискорення автомобіля.

Гібридна батарея Toyota Prius

Toyota Prius другого покоління оснащений нікель-метал-гідридною акумуляторною батареєю, яка:

  • Має 28 модулів Panasonic
  • Включає 168 всього 1.2-вольтові елементи (по шість у кожному модулі)
  • Виробляє 201.6 вольт
  • Розміщується за заднім сидінням
  • Важить 53.5 кг (близько 118 фунтів)
  • Пропонує потужність розряду 20 кВт при 50-відсотковому заряді

Здатність акумулятора зменшується при низьких температурах і збільшується при високих температурах. Prius оснащений спеціальним комп’ютером, який підтримує оптимальну температуру та рівень заряду акумулятора. 12-вольтовий вентилятор, розташований уздовж задньої шини, за потреби подає до акумулятора прохолодне повітря з салону.

Що відбувається під час заряджання акумулятора/перевірки рівня заряду система загоряється лампочка?

Коли загоряється ця лампочка, це означає, що транспортний засіб працює виключно від акумулятора. Якщо проблема не зникне і ваша система зарядки вийде з ладу, акумулятор не зможе заряджатися і незабаром розрядиться, залишивши вас з розрядженим акумулятором. Ніщо не може зіпсувати день так, як розряджений акумулятор, тому, якщо загорівся цей індикатор, настав час відвезти автомобіль до вашого довіреного механіка, щоб він знайшов джерело проблеми.

Зверніть увагу, що в залежності від вашого автомобіля, ви можете мати індикатор та/або чек акумулятора зарядка системний індикатор. Перевірте інструкцію з експлуатації, щоб дізнатися, які попереджувальні лампочки є у вашому автомобілі.

Що може спричинити увімкнення індикатора заряду акумулятора/перевірки системи заряджання?

На жаль, немає однозначної відповіді на питання, чому не працює акумулятор / чек система зарядки загоряється індикатор. Хороша новина полягає в тому, що ваш механік має ноу-хау, щоб дістатися до суті проблеми. Нижче наведено деякі деталі, які можуть спричинити ввімкнення попереджувальної лампочки системи зарядки акумулятора/контрольного заряду.

гібридний, заряджання, система, пов'язаний

Проблеми з генератором. Часто причиною загоряння контрольного індикатора системи зарядки/батареї є генератор змінного струму. Нехай ваш механік перевірить напругу, що надходить від генератора змінного струму. Якщо напруга низька, ваш механік, швидше за все, замінить ваш слабкий генератор на новий.

Проблеми з акумулятором. Індикатор акумулятора/перевірки системи зарядки може світитися, оскільки акумулятор розряджений і потребує заміни. Відвезіть автомобіль до механіка, щоб він перевірив заряд акумулятора.

Проблеми з приводним ременем – несправний приводний ремінь забороняє генератору виконувати свою роботу і може спричинити загоряння попереджувальної лампочки. Нехай ваш механік перевірить стан приводного ременя вашого автомобіля. Вона може бути несправною і потребує заміни.

Корозія проводів та з’єднань. Попросіть механіка почистити всі з’єднання і переконайтеся, що затискачі акумулятора чисті та міцно затягнуті. Крім того, попросіть їх перевірити всі внутрішні дроти та з’єднання генератора, а також перевірити всі плавкі вставки та знайти будь-які перегорілі вставки. Якщо вони згоріли, відремонтуйте їх.

Несправність комп’ютерної системи. Якщо ваш автомобіль не має проблем з генератором або акумулятором, це може бути проблема з комп’ютером. Нехай ваш механік перевірить комп’ютер вашого автомобіля система після того, як всі інші проблеми будуть перевірені та усунені.

Чи безпечно їздити з увімкненим індикатором акумулятора/перевірки системи заряджання?

Поїздка з увімкненим індикатором заряду акумулятора/перевірки системи заряджання може призвести до того, що ви застрягнете в дорозі. Якщо у вашому автомобілі розряджений акумулятор, несправний генератор або погана проводка, він може перестати працювати в будь-який момент. Домовтеся про зустріч з механіком до того, як ваш автомобіль викине вас на узбіччя дороги.

Дізнайтеся більше про якісні автомобільні акумулятори, знайдіть свою автозапчастину або дізнайтеся, де її можна купити вже сьогодні.

Інформація, що міститься в цій статті, призначена лише для розважальних та інформаційних цілей і не повинна використовуватися замість професійної консультації з сертифікованим технічним спеціалістом або механіком. Ми рекомендуємо вам проконсультуватися з сертифікованим техніком або механіком, якщо у вас є конкретні запитання або проблеми, пов’язані з будь-якою з тем, викладених у цьому документі. За жодних обставин ми не несемо відповідальності за будь-які збитки або шкоду, спричинені використанням вами будь-якого контенту.

US20110140660A1. Акумуляторна батарея зарядка система для гібридних транспортних засобів. Google Патенти

Номер публікації US20110140660A1 US20110140660A1 US12/968, 101 US96810110A US2011140660A1 US 20110140660 A1 US20110140660 A1 US 20110140660A1 US 96810110 A US96810110 A US 96810110A US 2011140660 A1 US2011140660 A1 US 2011140660A1 Авторитет США Сполучені Штати Америки Рівень техніки ключові слова акумуляторна батарея зарядка двигуна гібридний транспортний засіб система зарядки Дата попереднього рівня техніки 2009-12-14 Правовий рівень (Правовий рівень є припущенням і не є правовим висновком. Компанія Google не проводила юридичний аналіз і не робить жодних заяв щодо точності наведеного статусу.) Номер заявки US12/968,101 Інші версії US8552682B2 ( en Винахідник Майкл Поттер Поточний правонаступник (Перераховані правонаступники можуть бути неточними). Компанія Google не проводила юридичного аналізу і не робить жодних заяв або гарантій щодо точності переліку.) GM Global Technology Operations LLC Первісний правонаступник GM Global Technology Operations LLC Дата пріоритету (Дата пріоритету є припущенням і не є юридичним висновком). Компанія Google не проводила юридичного аналізу і не робить жодних заяв щодо точності вказаної дати.) 2009-12-14 Дата подання 2010-12-14 Дата публікації 2011-06-16 Заявлено пріоритет за номером GB0921770.4 зовнішній пріоритет 2010-12-14 Заявка подана GM Global Technology Operations LLC подана Критична GM Global Technology Operations LLC 2011-02-28 Переуступлено GM Global Technology Operations LLC переуступка GM Global Technology Operations LLC ПЕРЕУСТУПКА ІНТЕРЕСУ АЦЕНДАТОРА (ДИВІТЬСЯ ДОКУМЕНТ ДЛЯ ДЕТАЛІЗАЦІЇ). Правонаступники: POTTER, MICHAEL 2011-06-16 Публікація публікації US20110140660A1 Критичний патент/US20110140660A1/en 2011-06-24 Переуступлено WILMINGTON TRUST COMPANY переуступка WILMINGTON TRUST COMPANY УГОДА ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ Переуступники: GM Global Technology Operations LLC 2013-10-08 Заявка надана надана Критична 2013-10-08 Публікація публікації US8552682B2 Критична патент/US8552682B2/en 2014-11-07 Переуступлено GM Global Technology Operations LLC переуступка GM Global Technology Operations LLC ВИПУСК ЗАБЕЗПЕЧЕНОЮ СТОРОНОЮ (ДЕТАЛЬНІШЕ ДИВІТЬСЯ В ДОКУМЕНТІ). Правонаступники: ВІЛМІНГТОНСЬКА ДОВІРЧА КОМПАНІЯ Статус Припинено. Плата Споріднені правовий статус Критичний Поточний 2031-10-06 Скоригований термін дії правовий статус Критичний

Класифікації

  • B – ВИКОНАННЯ ОПЕРАЦІЙ; ТРАНСПОРТУВАННЯ
  • B60 – ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ВЗАГАЛІ
  • B60K – ВЛАШТУВАННЯ АБО МОНТУВАННЯ СИЛОВИХ УСТАНОВОК АБО ТРАНСМІСІЙ НА ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ; ВЛАШТУВАННЯ АБО МОНТУВАННЯ МНОЖИННИХ РІЗНОМАНІТНИХ ПЕРВИННИХ ДВИГУНІВ НА ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ; ДОПОМІЖНІ ПРИВОДИ НА ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ; ПРИЛАДИ АБО ПАНЕЛІ ПРИЛАДІВ НА ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ; ВЛАШТУВАННЯ, ПОВ’ЯЗАНЕ З ОХОЛОДЖЕННЯМ, ВСМОКТУВАННЯМ ПОВІТРЯ, ВИПУСКАННЯМ ГАЗІВ АБО ПОДАВАННЯМ ПАЛИВА СИЛОВИХ УСТАНОВОК НА ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ
  • B60K6/00 – компонування або монтування множинних різноманітних первинних рушіїв для взаємного або спільного приведення в рух, н.в.і.у.g. гібридні силові установки, що складаються з електродвигунів і двигунів внутрішнього згоряння; системи керування ними, а також.e. системи керування двома або більше первинними рушіями або керування одним з цих первинних рушіїв і будь-яким з трансмісійних, приводних або ведучих агрегатів Інформаційні посилання: механічні зубчасті передачі з вторинним електричним приводом F16H3/72; пристрої для обробки механічної енергії, конструктивно пов’язані з динамо-електричною машиною H02K7/00; машини, що складаються з конструктивно пов’язаних між собою частин двигуна і генератора H02K51/00; динамо-електричні машини, в іншому місці не передбачені в класі H02K, див. H02K99/00
  • B60K6/20 – компонування або монтування множинних різноманітних первинних рушіїв для взаємного або спільного приведення в рух, наприклад.g. гібридний силові установки, що включають електродвигуни та двигуни внутрішнього згоряння; системи керування ними, в т.ч.e. системи керування двома або більше рушіями або керування одним з цих рушіїв і будь-яким з трансмісійних, приводних або ведучих агрегатів Інформаційні посилання: механічні передачі з вторинним електричним приводом F16H3/72; пристрої для обробки механічної енергії, конструктивно пов’язані з динамо-електричною машиною H02K7/00; машини, що складаються з конструктивно пов’язаних між собою частин двигуна і генератора H02K51/00; динамо-електричні машини, в іншому місці не зазначені в класі H02K див. H02K99/00 рушійні установки, що складаються з електродвигунів і двигунів внутрішнього згоряння, e.g. гібридних двигунів
  • B60K6/42 – компонування або монтування множинних різноманітних рушіїв для взаємного або спільного приведення в рух, н.в.і.у.g. гібридні силові установки, що складаються з електродвигунів і двигунів внутрішнього згоряння; системи керування для них, і.e. системи керування двома або більше первинними рушіями або керування одним з цих первинних рушіїв і будь-яким з трансмісійних, приводних або ведучих агрегатів Пояснення: механічні передачі з вторинним електричним приводом F16H3/72; пристрої для обробки механічної енергії, конструктивно пов’язані з динамо-електричною машиною H02K7/00; машини, що складаються з конструктивно пов’язаних між собою частин двигуна і генератора H02K51/00; динамо-електричні машини, в іншому місці не зазначені в класі H02K, див. H02K99/00; рушії, що складаються з електродвигунів та двигунів внутрішнього згоряння, e.g. HEV, що характеризуються архітектурою гібридного електромобіля
  • B60K6/46 – тип серії
  • B – ВИКОНАННЯ ОПЕРАЦІЙ; ТРАНСПОРТУВАННЯ
  • B60 – ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ВЗАГАЛІ
  • B60W – СПІЛЬНЕ КЕРУВАННЯ ВУЗЛАМИ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ РІЗНОГО ТИПУ АБО РІЗНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ; СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ, СПЕЦІАЛЬНО ПРИСТОСОВАНІ ДЛЯ ГІБРИДНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ; СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ПРИВОДОМ ДОРОЖНІХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ, НЕ ПРИЗНАЧЕНІ ДЛЯ ІНШИХ ЦІЛЕЙ ПОВ’ЯЗАНІ ДО КЕРУВАННЯ ОКРЕМИМ АГРЕГАТОМ
  • B60W20/00 – системи керування, спеціально пристосовані для гібридних транспортних засобів
  • B60W20/10 – керування вкладом потужності кожного з основних рушіїв для задоволення необхідної потреби в енергії
  • B60W20/13 – керування внеском потужності кожного з головних двигунів для забезпечення необхідної потреби в енергії з метою дотримання обмежень на вхідну або вихідну потужність акумуляторної батареї; запобігання перезарядженню або виснаженню акумуляторної батареї
  • B – ВИКОНАННЯ ОПЕРАЦІЙ; ТРАНСПОРТУВАННЯ
  • B60 – ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ ЗАГАЛОМ
  • B60K – ВЛАШТУВАННЯ АБО МОНТУВАННЯ СИЛОВИХ АГРЕГАТІВ АБО ТРАНСМІСІЙ В ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ; ВЛАШТУВАННЯ АБО МОНТУВАННЯ МНОЖИННИХ РІЗНОМАНІТНИХ ПЕРВИННИХ ДВИГУНІВ В ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ; ДОПОМІЖНІ ПРИВОДИ ДЛЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ; КОНТРОЛЬНО-ВИМІРЮВАЛЬНІ ПРИЛАДИ АБО ПАНЕЛІ ПРИЛАДІВ ДЛЯ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ; ВЛАШТУВАННЯ, ПОВ’ЯЗАНЕ З ОХОЛОДЖЕННЯМ, ВСМОКТУВАННЯМ ПОВІТРЯ, ВИПУСКАННЯМ ГАЗІВ АБО ПОДАВАННЯМ ПАЛИВА СИЛОВИХ АГРЕГАТІВ В ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБАХ
  • B60K6/00 – компонування або монтування множинних різноманітних рушіїв для взаємного або спільного приведення в рух, н.в.і.у.g. гібридні силові установки, що складаються з електродвигунів і двигунів внутрішнього згоряння; системи керування для них, і.e. системи керування двома або більше первинними рушіями або керування одним з цих первинних рушіїв і будь-яким з трансмісійних, приводних або ведучих агрегатів Інформаційні посилання: механічні передачі з вторинним електричним приводом F16H3/72; пристрої для обробки механічної енергії, конструктивно пов’язані з динамо-електричною машиною H02K7/00; машини, що складаються з конструктивно пов’язаних між собою частин двигуна і генератора H02K51/00; динамо-електричні машини, в іншому місці не зазначені в класі H02K, див. H02K99/00
  • B60K6/20 – компонування або монтування множинних різноманітних рушіїв для взаємного або спільного приведення в рух, e.g. гібридні силові установки, що складаються з електродвигунів та двигунів внутрішнього згоряння; системи керування ними, i.e. системи, що керують двома або більше первинними рушіями, або керують одним з цих первинних рушіїв і будь-яким з трансмісійних, приводних або ведучих пристроїв Інформаційні посилання: механічні передачі з вторинним електричним приводом F16H3/72; пристрої для обробки механічної енергії, конструктивно пов’язані з динамо-електричною машиною H02K7/00; машини, що складаються з конструктивно пов’язаних між собою частин двигуна і генератора H02K51/00; динамо-електричні машини, в іншому місці не передбачені в класі H02K, див. H02K99/00; основні рушії, які включають в себе електричні електродвигуни і двигуни внутрішнього згоряння, д.g. HEVs

Опис

У цій заявці заявляється пріоритет до німецької патентної заявки No. 0921770.4, подано грудень. 14, 2009, який включено до цього документу шляхом посилання у повному обсязі.

Технічна область відноситься до гібридних електричних транспортних засобів і, зокрема, до системи зарядки акумуляторів для використання в гібридних транспортних засобах, що підзаряджаються, та електричних транспортних засобах з розширеним діапазоном ходу.

Гібридні транспортні засоби з можливістю підзарядки та електромобілі з розширеним діапазоном ходу мають потенціал забезпечити своїм власникам значну економію витрат на паливо і в кінцевому підсумку можуть зменшити залежність від нафтових видів палива. У цих транспортних засобах, зокрема в електромобілях із збільшеним запасом ходу, доступна продуктивність пов’язаний до наявності електричного заряду в батареях для забезпечення рушійної сили або доповнення звичайного двигуна внутрішнього згоряння. Як тільки електричний заряд вичерпується, продуктивність транспортного засобу може знизитися.

Для коротких місцевих поїздок з проміжними проміжками часу користувач гібридного транспортного засобу має можливість адекватно заряджати батарею транспортного засобу між поїздками від електромережі або іншого зовнішнього джерела електричної енергії. Для більш тривалих поїздок використовується або використовується більше двигун внутрішнього згоряння, і це може призвести до погіршення експлуатаційних характеристик транспортного засобу.

З огляду на вищевикладене, бажано забезпечити систему, яка дозволяє уникнути залежності або підвищеної залежності від двигуна гібридного транспортного засобу під час руху. Крім того, інші бажані ознаки та характеристики стануть очевидними з подальшого короткого та детального опису, а також доданих пунктів формули винаходу, взятих у поєднанні з супровідними кресленнями та цим довідковим матеріалом.

Згідно з першим варіантом, передбачена система зарядки акумулятора для гібридного транспортного засобу, що містить акумулятор, призначений для живлення електродвигуна, двигун, здатний приводити в дію генератор для живлення акумулятора, і контролер, призначений для автоматичної активації двигуна у відповідь на переважаючі умови експлуатації транспортного засобу, причому система додатково містить перемикаючий елемент для активації двигуна, що управляється користувачем. Принаймні одна перевага цієї системи полягає в тому, що вона дає змогу користувачеві транспортного засобу за необхідності змінювати нормальний режим роботи системи заряджання акумулятора.

Система переважно містить датчик для виявлення стану рівня заряду акумуляторної батареї, причому датчик розташований таким чином, щоб зупиняти або запобігати активації двигуна, коли стан рівня заряду перевищує заздалегідь визначений рівень. Альтернативно система містить таймер для керування часом спрацьовування комутаційного елемента для активації двигуна. Такі заходи запобігають роботі двигуна тоді, коли це вже не потрібно, тобто.e., коли досягнутий заданий стан рівня заряду.

Згідно з другим варіантом, передбачено спосіб заряджання акумуляторної батареї гібридного транспортного засобу з використанням його двигуна. Під час руху автомобіля визначається рівень заряду акумулятора і, коли він падає нижче заданого порогу, автоматично запускається двигун для зарядки акумулятора, а коли автомобіль стоїть на стоянці, вручну активується елемент перемикача для роботи двигуна для зарядки акумулятора. Принаймні одна з переваг цього методу полягає в тому, що користувач транспортного засобу може використовувати період, протягом якого транспортний засіб не їздить, для підготовки батареї до наступної поїздки.

Цей винахід надалі буде описано разом з наступними кресленнями, на яких подібні цифри позначають подібні елементи, і:

ФІГ. 1 – схема системи заряджання акумулятора електричного транспортного засобу із збільшеним запасом ходу відповідно до першого варіанту реалізації; та

ФІГ. 2 – схема акумулятора зарядка система гібридна транспортного засобу згідно з другим варіантом реалізації.

Наступний детальний опис є лише зразковим за своєю природою і не призначений для обмеження застосування та використання. Крім того, немає жодного наміру бути пов’язаним будь-якою теорією, представленою в попередній довідковій інформації або резюме, або наступним детальним описом.

Вираз “гібридний транспортний засіб”, що використовується в цій специфікації, охоплює всі гібридні електромобілі, гібриди, що підзаряджаються (PHEV), транспортні засоби з розширеним діапазоном (REV) тощо. Зокрема, вона охоплює всі транспортні засоби, що мають двигун внутрішнього згоряння (або інше вторинне джерело енергії), незалежно від того, чи здатний він безпосередньо приводити в рух колеса або інші рушійні елементи транспортного засобу, а також одну або більше акумуляторних батарей, які здатні забезпечувати живлення електродвигуна для приведення в рух коліс або інших рушійних елементів транспортного засобу.

гібридний, зарядка, система, пов'язаний

Посилаючись тепер на креслення, фіг. На фіг. 1 показана система 10 заряджання акумуляторної батареї для електромобіля із збільшеним запасом ходу. При цьому система зазвичай встановлюється в автомобілі або іншому дорожньому транспортному засобі. Система містить акумуляторну батарею 12, яка може заряджатися шляхом підключення до зовнішнього джерела електричного живлення 14, такого як мережа.

Акумуляторна батарея 12 подає живлення до електродвигуна 16, який, у свою чергу, приводить у дію привід 18 до ведучих дорожніх коліс транспортного засобу. Для збільшення запасу ходу транспортного засобу передбачений двигун внутрішнього згоряння 20. Коли рівень заряду акумулятора опускається нижче певного порогового значення, наприклад.g. під час відносно тривалої подорожі це фіксується датчиком 22, який активує двигун 20 для роботи генератора 24, який заряджає батарею. Крім датчика 22, система 10 зарядки містить додатковий пристрій для активації двигуна 20, який є керованим користувачем перемикаючим елементом і працює наступним чином.

Leave a Reply