Технологія електрозарядних станцій. Наступне покоління технології зарядки електромобілів прибуває

Table of Contents

Посібник про те, як зарядити електромобіль за допомогою зарядних станцій

Електромобілі (EV) та гібридні транспортні засоби, що підключаються, відносно нові на ринку, і той факт, що вони використовують електроенергію для приведення себе в рух, означає, що була створена нова інфраструктура, з якою мало хто знайомий. Ось чому ми створили цей корисний посібник, щоб пояснити та роз’яснити різні зарядні рішення, що використовуються для зарядки електромобіля.

У цьому посібнику з зарядки електромобілів ви дізнаєтеся більше про 3 місця, де можна зарядитися, 3 різні рівні зарядки, доступні в Північній Америці, швидку зарядку за допомогою суперчарджерів, час зарядки та роз’єми. Ви також знайдете важливий інструмент для громадського заряджання та корисні посилання, які дадуть відповіді на всі ваші запитання.

Перш ніж ми перейдемо до цих понять, добре знати різні терміни, що використовуються для зарядка станції. Зазвичай всі вони відносяться до одного і того ж.

  • Зарядка станція
  • Розетка для зарядки
  • Зарядний штекер
  • Зарядний порт
  • Зарядний пристрій
  • EVSE (обладнання для електромобілів)

Поділіться цим посібником на або та поширюйте знання!

Домашні зарядні пристрої для електромобілів

Зарядка електромобіля або плагін-гібрида в основному здійснюється вдома.На домашні зарядки припадає фактично 80% усіх зарядок, що здійснюються водіями електромобілів. Ось чому важливо розуміти доступні рішення, а також переваги кожного з них.

Домашні рішення для зарядки: Рівень 1 Рівень 2

Існує два типи домашніх зарядних пристроїв: зарядка 1-го рівня та зарядка 2-го рівня.

  • Зарядка 1-го рівня відбувається, коли ви заряджаєте електромобіль (EV) за допомогою зарядного пристрою, що входить до комплекту автомобіля. Ці зарядні пристрої можна підключити одним кінцем до будь-якої стандартної розетки на 120 В, а інший кінець підключити безпосередньо до автомобіля. Зарядний пристрій може зарядити 200 кілометрів (124 милі) за 20 годин.
  • Зарядні пристрої 2-го рівня продаються окремо від автомобіля, хоча їх часто купують разом з ним. Ці зарядні пристрої вимагають дещо складнішого налаштування, оскільки вони підключаються до розетки 240 В, що дозволяє заряджати від 3 до 7 разів швидше, залежно від електромобіля та зарядного пристрою. Всі ці зарядні пристрої мають роз’єм SAE J1772 і доступні для онлайн-покупки в Канаді та США. Зазвичай їх повинен встановлювати електрик. У цьому посібнику ви можете дізнатися більше про зарядні станції рівня 2.

Для кожного електромобіля або плагін-гібрида використання домашньої зарядки рівня 2 станція рекомендується, щоб допомогти вам заряджатися швидше і насолоджуватися повним потенціалом вашого електромобіля. У деяких регіонах доступні провінційні та муніципальні стимули, які допомагають з витратами на придбання та встановлення. Ви також можете перевірити наступні веб-сайти для отримання додаткової інформації.

зарядка, станція, технологія, з'являється
  • Квебекські стимули для домашніх зарядних станцій для електромобілів
  • Стимули Британської Колумбії для домашніх зарядних пристроїв для електромобілів (програма тимчасово призупинена)
  • Для Сполучених Штатів, ми радимо вам перевірити ваш урядовий веб-сайт.

Переваги домашньої зарядки зарядний

Щоб користуватися всіма перевагами зарядки в домашніх умовах, потрібно використовувати домашній зарядний пристрій рівня 2.

Повністю заряджений акумулятор за кілька годин

Зарядний пристрій рівня 2 дозволяє заряджати електромобіль у 5-7 разів швидше для повністю електричного автомобіля або до 3 разів швидше для гібридного електромобіля порівняно із зарядним пристроєм рівня 1. Це означає, що ви зможете максимально ефективно використовувати свій електромобіль і зменшити кількість зупинок для зарядки на громадських зарядних станціях.

Повна зарядка акумулятора ємністю 30 кВт-год (стандартний акумулятор для електромобіля) займає близько чотирьох годин, що дозволяє отримати максимум задоволення від водіння електромобіля, особливо коли у вас обмежений час на зарядку.

Почніть свій день повністю зарядженим

Домашня зарядка зазвичай відбувається ввечері та вночі. Просто під’єднайте зарядний пристрій до електромобіля, коли повертаєтесь додому з роботи, і наступного ранку ви будете впевнені, що батарея буде повністю заряджена. Здебільшого запасу ходу електромобіля вистачає для щоденних поїздок, а це означає, що вам не доведеться зупинятися біля громадських зарядних станцій для підзарядки. Вдома електромобіль заряджається, поки ви їсте, граєте з дітьми, дивитеся телевізор і спите!

Заощаджуйте на витратах на зарядку

  • У Квебеку заряджатися вдома приблизно на 30% дешевше, ніж на громадській зарядці, і в 6 разів дешевше проїхати 100 км (62 милі) на електриці, ніж на газі.
  • В Онтаріо заряджатися вдома приблизно на 65% дешевше, ніж на громадській зарядці, і в 5 разів дешевше проїхати 100 км (62 милі) на електриці, ніж на газі.
  • У Британській Колумбії заряджатися вдома приблизно на 30% дешевше, ніж на громадській зарядці, і в 5 разів дешевше проїхати 100 км (62 милі) на електриці, ніж на газі.
  • У США все залежить від ціни на електроенергію та газ. Для цього потрібно порівняти споживання електроенергії в кВт-год/100 миль електромобілем, помножене на вартість кВт-год, з вартістю електроенергії на громадській зарядній станції. споживання галонів/100 миль газового автомобіля, помножене на ціну галона газу. Таким чином, ви зможете швидко дізнатися, скільки ви могли б заощадити на своїх витратах на поїздку.

Громадські зарядні станції для електромобілів

Громадська зарядка дозволяє водіям електромобілів заряджати свої електромобілі в дорозі, коли їм потрібно подолати більшу відстань, ніж дозволяє автономність їхнього електромобіля. Ці громадські зарядки часто розташовані біля ресторанів, торгових центрів, парковок та інших громадських місць.

Щоб легко знайти їх, пропонуємо скористатися картою зарядних станцій ChargeHub, яка доступна на iOS, Android та у веб-браузерах. Карта дозволяє легко знайти будь-яку громадську зарядку в Північній Америці. Ви також можете бачити статус більшості зарядних станцій в режимі реального часу, прокладати маршрути та багато іншого. У цьому посібнику ми будемо використовувати нашу карту, щоб пояснити, як працює громадська зарядка.

Є три основні речі, які потрібно знати про громадські зарядки: 3 різні рівні зарядки, різниця між роз’ємами та мережами зарядних станцій.

Зарядка станція Роз’єми

Мережі зарядних станцій

Роль датчиків Технологія З швидкою зарядкою в порівнянні з традиційними. Стан акумулятора

Відсутній шматочок пазла на початку розвитку електромобілів, нові швидкі зарядні станції технологія частково відповідає за поточну електрифікацію транспорту.

Хоча системи швидкої зарядки роблять перехід на електромобілі більш практичним, їх не можна використовувати без належного моніторингу.

зарядка, станція, технологія, прибуття

Основним побічним продуктом швидкої зарядки є тепло, особливо при перетворенні електричного струму з змінного на постійний. Спека – найлютіший ворог акумуляторної батареї електромобіля і безпосередня загроза безпеці зарядних станцій для електромобілів.

Літій-іонні батареї електромобілів будь-якого розміру розраховані на роботу в діапазоні 15-45°C. Вплив високих температур за межами цього діапазону має шкідливий вплив на стан батареї електромобіля, впливаючи на її:

  • Здатність утримувати заряд: Перегрів може серйозно ускладнити здатність акумулятора залишатися зарядженим, а надзвичайно низькі температури навколишнього середовища також можуть завдати шкоди акумуляторам під час заряджання через утворення дендритів
  • Ємність заряду: Вплив високих температур зменшує ємність акумуляторної батареї електромобіля. Чим менше літію, тим менше потрібно заряджати.
  • Термін служби: Акумуляторні батареї будь-якого розміру.- від ААА до тих, що живлять літак.- розраховані на кілька тисяч циклів заряджання. Пошкодження від надмірного нагрівання може скоротити термін служби батареї на кілька років.
  • Безпека: Перегріті елементи батареї електромобіля починають розкладатися, спричиняючи теплову втечу.- ланцюгова реакція, яка може спричинити пожежу.

Де датчики електромобіля необхідні для моніторингу швидкої зарядки

Забезпечення безпечного та ефективного запуску та зупинки високошвидкісної зарядки електромобілів за допомогою датчика технологія. Для швидкої зарядки потрібні швидкодіючі датчики.- в першу чергу датчики температури автомобіля.

Без моніторингу в режимі реального часу, який запускає системи, що підтримують ідеальну температуру, ризик теплового пошкодження компонентів електромобіля різко зростає.

зарядка, станція, технологія, прибуття

В електромобілі є три місця, де датчики температури є обов’язковими для швидкої зарядки:

  • Ручка зарядки Точка підключення
  • Система терморегулювання
  • Усередині акумуляторної батареї

Точка підключення

Температурні датчики є обов’язковими у двох місцях у точці підключення: зарядний порт і ручка зарядки.

Для швидкої зарядки необхідно, щоб багато електронів швидко переходили від сервісного обладнання електромобіля до акумулятора транспортного засобу. Високий струм генерує тепло. Висока температура всередині зарядного порту може свідчити про погане з’єднання між зарядною ручкою та контактами електромобіля. З точки зору ефективності, погане з’єднання означає, що транспортний засіб не зарядка так швидко, як це повинно бути. Крім того, висока температура роз’єму зарядного пристрою для швидкого заряджання електромобілів також є ознакою того, що зарядний пристрій перевантажений або починає виходити з ладу.

Система терморегулювання

Перегрів системи терморегулювання електромобіля є негайним сигналом того, що вона не працює належним чином і її компоненти перегріваються, наприклад, такі як

  • Теплообмінники
  • Охолоджувальні пластини
  • охолоджуючі рідини
  • Холодоагенти
  • Діелектричні масла

Надмірна температура також є ознакою того, що система охолодження електромобіля перевантажена надмірним теплом від частин, які вона повинна охолоджувати.

Усередині акумуляторної батареї

Мабуть, це найгірше місце для перегріву, тому для збереження цілісності та безпеки акумуляторної батареї електромобіля необхідно підтримувати її температуру в межах 15-45°C. Літій-іонні елементи добре заряджаються при температурі від 45 до 60°C, але можуть зазнати пошкоджень при температурі трохи вище цих значень під час заряджання. Коли температура всередині батареї виходить за межі цього діапазону, транспортний засіб може перейти в безпечний режим і вимкнутись, або, що ще гірше, почати процес теплового пошкодження батареї.

Перегрів акумулятора є одним з останніх ознак того, що щось не в порядку з системами зарядки або терморегуляції автомобіля, або несправності самого акумулятора.

Для підтримання довготривалої функціональності та безпеки акумулятора необхідне негайне охолодження.

Інші датчики, які є обов’язковими для електромобілів

Відвідайте наш ресурсний центр EV/HEV:

Майбутнє швидкої зарядки електромобілів

Розробка технології швидкої зарядки ще далека від завершення.

З існуючими швидкими зарядками технологія, потрібно близько 30 хвилин, щоб зарядити батарею електромобіля до 80%. Однак інженери все ще працюють над тим, щоб зробити повну зарядку електромобіля такою ж швидкою, як заповнення порожнього бензобака автомобіля з ДВЗ.- процес, який зазвичай займає менше 10 хвилин.

Попит на надшвидкісну зарядку електромобілів не зовсім зумовлений бажанням зручності. Наземні транспортні компанії та компанії з парками великих транспортних засобів (напівпричепи та автобуси) потребують надшвидкої зарядки, яка могла б зробити їх транспортні засоби мобільними протягом декількох хвилин.

Простіше кажучи, більші транспортні засоби мають акумуляторні батареї в кілька разів більші, ніж ті, що використовуються в електромобілях. Вони заряджаються довше. Але час, витрачений на зарядку, – це втрачена продуктивність і дохід.

Датчики швидкого реагування, які відстежують нагрівання електромобіля, мають вирішальне значення:

Датчики електромобіля Системи швидкої зарядки: Необхідна пара

Хоча електрифікація є одним з найбільших переходів в історії транспорту, власники та оператори транспортних засобів все ще мають певні очікування щодо функціональності. Технологія швидкої зарядки робить цю зміну можливою, оскільки вона відповідає основній проблемі функціонування транспортного засобу та зарядки електромобілів станція безпека на першому місці.

Датчики електромобіля – це неоспіваний герой, який робить зарядку електромобіля такою ж безпроблемною, як і заправку бензобака.

Інтегруйте правильні датчики для швидкої зарядки у свій дизайн електромобіля

Поговоріть з одним з наших інженерів про датчики для електромобілів, які ми пропонуємо сьогодні.

Регіональні відмінності в типах зарядних пристроїв і способах розгортання зарядної інфраструктури

Регіони, в яких домінує розгортання EV – США та Європа.S., Європа та Китай – відрізняються за доступними технологіями зарядки, основними компаніями, що їх надають, а також швидкістю виробництва та розгортання. Фактори, пов’язані з енергетикою, такі як здатність електромережі підтримувати широкомасштабну зарядку електромобілів, також впливають на регіональні відмінності в зарядці технологія – навіть в межах однієї країни (зокрема, в США).S.). За винятком Китаю, відсутність стандартизації серед технологій зарядки ускладнює масштабування цієї інфраструктури в усьому світі.

Сполучені Штати

У Сполучених Штатах, а також у Японії та Південній Кореї більшість встановлених зарядних станцій для електромобілів – це зарядні пристрої рівня 2, швидші за змінний струм/повільніші за постійний струм. За словами Фроста Саллівана, вони виробляються в основному компаніями ChargePoint (45%) і Tesla (10%). Однак, коли справа доходить до зарядних пристроїв постійного струму, Tesla домінує на ринку з майже 40% часткою по всій країні завдяки своїй мережі суперчарджерів. Інші гравці ринку включають ElectrifyAmerica (21%), EVgo (11%) і ChargePoint (9%), які розширюють свою мережу і сумісні з різними брендами і моделями електромобілів.

США.S. екосистема комунальних послуг складається з багатьох менших, часто приватних компаній, що ускладнює залучення організацій до капіталомісткого процесу масштабування зарядної інфраструктури. Крім того, U.S. залежить від розгалуженої системи автомагістралей, і люди розподілені між переважно односімейними будинками. Але нещодавнє фінансування з боку уряду (про що детальніше буде сказано нижче) підтримує створення мережі громадських зарядних станцій, які можуть бути настільки ж доступними, як і заправні станції.

Вже є певний прогрес, наприклад, партнерство Volvo та Starbucks для будівництва швидких зарядних станцій постійного струму через кожні 100 миль на 1350-мильному маршруті між Денвером та Сіетлом. Аналогічно, GM у партнерстві з EVgo встановила 2 000 станцій швидкої зарядки постійного струму на зупинках по всій території США.S. і ще 40 000 в афілійованих дилерських центрах. Це чудовий старт для стимулювання впровадження електромобілів, але його може бути недостатньо для задоволення всіх потреб водіїв, які здійснюють далекі поїздки, або тих, хто має обмежений доступ до зарядної інфраструктури в цілому.

Китай

У Китаї розкол між приватними та державними зарядними станціями для електромобілів. громадські та змінного струму проти. Зарядні станції постійного струму трохи більш рівномірні, ніж в Європі та США.S. Станом на травень 2022 року, за даними Китайського альянсу сприяння розвитку інфраструктури зарядних станцій для електромобілів, 57% зарядних станцій в країні працювали від змінного струму, а 43% – від постійного; аналогічно, 59% були приватними, а 41% – державними. Чотири найбільші OEM-виробники зарядних пристроїв – Star Charge, Tgood, China State Grid і YKCCN – часто міняються позиціями на ринку на основі нових установок.

Інфраструктура зарядних станцій у Китаї швидко розвивається, щоб задовольнити зростаючий попит на електромобілі, частково завдяки сильній політиці про-ЕВ від китайського уряду. Населення Китаю також, як правило, живе в густонаселених багатоквартирних будинках у великих містах, таких як Пекін, Шанхай і Шеньчжень, які мають спеціальні мережі зарядних станцій для електромобілів. Ці мережі мають одні з найшвидших у світі високошвидкісних зарядних пристроїв. Наприклад, у 2022 році компанія Xpeng Motors почала розгортати швидкі зарядні пристрої з максимальною потужністю 480 кВт, які можуть зарядити батарею з 10% до 80% всього за 15 хвилин – набагато швидше, ніж звичайні зарядні пристрої.

Інфраструктура заміни акумуляторів є альтернативою традиційній зарядці електромобілів. Власники електромобілів можуть обміняти розряджену батарею на повністю заряджену в спеціально відведеному для цього місці станція замість того, щоб чекати, поки акумулятор їхнього автомобіля підзарядиться. Процес заміни зазвичай займає менше п’яти хвилин, що є швидшою та зручнішою альтернативою традиційним методам заряджання.

Заміна акумуляторів особливо популярна в Китаї через щільне міське населення і обмежену доступність зарядної інфраструктури в порівнянні з кількістю електромобілів у багатьох регіонах. Однією з компаній-лідерів є NIO, яка вже розгорнула понад 1 000 станцій для заміни батарей по всьому Китаю і планує побудувати ще 1 000 протягом 2023 року. Це може бути швидкою, зручною та життєздатною альтернативою традиційній зарядці електромобілів.

Європа

Якщо поглянути на європейський ринок зарядних пристроїв для електромобілів, то 70% встановлених зарядних пристроїв – це зарядні пристрої рівня 2 – зарядні пристрої змінного струму, які використовують трансформатори для забезпечення заряду значно швидше, ніж їхні типові домашні зарядні пристрої – на чолі з EVBox та Allego. Суперзарядні пристрої Tesla мають сильну присутність на європейському ринку зарядних пристроїв постійного струму (24%), але решта ринку сильно фрагментована приблизно дюжиною OEM-виробників зарядних пристроїв.

Державне регулювання, інвестиції та стимули в інфраструктуру зарядних станцій для електромобілів зростають

Уряди в усьому світі визнають величезний потенціал електромобілів і вирішальну роль зарядної інфраструктури в їхньому успіху. Надаючи гранти та субсидії, уряди більше не покладаються на споживчий попит у питанні розвитку електромобілів. Вони активно заохочують перехід на електромобілі, задовольняючи потребу в адекватній інфраструктурі.

Існує багато потенційних підходів, які можуть бути застосовані урядами, наприклад, надання податкових пільг компаніям, які встановлюють зарядне обладнання, регулювання доступності точок зарядки на дорогах загального користування та стандартизація технології зарядки технологія для сприяння більшій інтероперабельності. За допомогою чітких та ефективних правил уряди можуть гарантувати, що створення необхідної інфраструктури стане пріоритетом, допомагаючи наблизити світ до сталої та електрифікованої транспортної системи.

Європа продовжує залишатися в авангарді цього регуляторного поштовху до розвитку електромобілів зарядки інфраструктура. ЄС вимагає, щоб нові та реконструйовані житлові будинки з більш ніж 10 квартирами були обладнані зарядними пристроями в кожній з них. До 2025 року щонайменше одне з 10 паркувальних місць для офісів і торгових комплексів повинно мати зарядку для електромобілів станція.

Окремі країни Європи також впроваджують свої власні програми з підвищення доступності зарядних пристроїв для електромобілів та стимулювання їх використання. Наприклад, Німеччина інвестує 6.1 мільярд за три роки на встановлення зарядних станцій для електромобілів на кожній АЗС по всій країні і прискорює державне затвердження точок зарядки. Так, уряд Великої Британії заохочує власників електромобілів, надаючи гранти орендодавцям на встановлення зарядних пристроїв у багатоквартирних будинках, і вимагає, щоб будь-який новий будинок або будівля були обладнані зарядними пристроями для електромобілів. Це пов’язано з окремим, але пов’язаним мандатом Великобританії, який вимагає припинення продажів автомобілів з ДВЗ до 2030 року.

В США.S., двопартійний закон про інфраструктуру 2021 року, як очікується, стане ключовим для розвитку загальнонаціональної системи громадських зарядних пристроїв. Для вирішення проблеми інтероперабельності, з якою стикається більшість мереж зарядних станцій для електромобілів, закон санкціонував створення Об’єднаного офісу з питань енергетики та транспорту. Цей офіс працюватиме з автомобільними виробниками над створенням мережі з 500 000 громадських зарядних пристроїв для електромобілів по всій країні з єдиними стандартами, сумісними з усіма різними моделями електромобілів. Законодавство передбачає інвестиції в розмірі 5 мільярдів доларів штатам для їх зарядка ініціативи. Він також надає 5000.5 мільярдів на конкурсній основі для громад з інноваційними підходами до впровадження зарядних станцій. Ці проєкти повинні відповідати конкретним цілям, таким як покращення доступу до зарядних станцій у сільській місцевості та громадах з недостатнім рівнем обслуговування.

Китай є беззаперечним світовим лідером у впровадженні електромобілів, і його уряд відіграє невід’ємну роль у стимулюванні цього зростання через відповідні правила та політику. Країна взяла на себе зобов’язання прискорити розвиток інфраструктури зарядних станцій для електромобілів у країні. Уряд прийняв низку заходів для заохочення зростання сектору, від встановлення мети підтримати заряджання 20 мільйонів транспортних засобів до 2025 року до обмеження державних витрат на зарядку до зарядка лише в один-два рази вище, ніж середня вартість зарядки в домашніх умовах. Проінноваційна позиція Китаю щодо електромобілів зарядка інфраструктуру можна розглядати як каталізатор більш широкого переходу до сталого транспорту в усьому світі.

Оскільки уряди в усьому світі вживають заходів для стимулювання переходу на електромобілі, з’являються різні моделі зарядної інфраструктури, щоб задовольнити зростаючий попит на електромобілі.

Нові моделі зарядки роблять зарядні пристрої для електромобілів більш доступними

Оскільки електромобілі стають все більш популярними, зростає занепокоєння, що відсутність стандартизації протоколів, роз’ємів та систем електромобілів може стати суттєвою перешкодою для їх широкого впровадження. Оскільки зарядні пристрої різних виробників несумісні з електромобілями різних марок, галузь стикається зі справжнім викликом.

Однак автомобільна промисловість починає вирішувати цю проблему, впроваджуючи нові, більш сумісні моделі зарядних пристроїв. Ці моделі надають пріоритет сумісності, зручності та доступності, що полегшує водіям електромобілів доступ до зарядних пристроїв, де б вони не знаходилися.

Наприклад, провідні автовиробники, такі як Hyundai, Volkswagen, Audi, Ford та General Motors, виробляють електромобілі з комбінованою системою зарядки (CCS). CCS – це широко використовуваний стандарт зарядки для електромобілів, який дозволяє сумісним автомобілям заряджатися як від джерел змінного, так і постійного струму. Ця система дозволяє одному роз’єму підтримувати всі існуючі та майбутні моделі електромобілів, незалежно від способу їх заряджання технологію. CCS використовує роз’єм combo 2, або тип 2. Через популярність CCS тип 2 є найпоширенішим типом роз’єму для зарядки електромобілів, який водій очікує знайти на зарядній станції (станом на початок 2023 року).

Перевага цієї стандартизації полягає в тому, що водії можуть отримати доступ до зарядних станцій незалежно від типу акумулятора свого електромобіля, тому їм більше не доведеться турбуватися про проблеми сумісності, коли їм потрібно підзарядитися. Крім того, це полегшує виробникам створення універсальних зарядних пристроїв, здатних підтримувати кілька типів електромобілів на дорогах сьогодні, замість того, щоб розробляти окремі зарядні пристрої для кожної окремої моделі або марки.

Компанія Tesla, яка володіє понад 61% громадських зарядних станцій постійного струму в США, також використовує адаптери УЗВ для відкриття суперзарядних станцій, які не є власниками Tesla.S. згідно з аналізом даних Міністерства енергетики, проведеним Car Driver, також використовує адаптери УЗВ, щоб відкрити свої суперчарджери для власників електромобілів, які не є власниками Tesla. Станом на березень 2023 року компанія почала дозволяти водіям інших електромобілів користуватися суперчарджерами в окремих регіонах – переважно в Каліфорнії та Буффало, штат Нью-Йорк, де Tesla має виробничі потужності. Водії інших транспортних засобів платитимуть за зарядку більше, ніж власники Tesla, або можуть підписатися на щомісячний абонемент на зарядку через додаток Tesla, але цей крок повинен ефективно розблокувати додаткові 7500+ швидких зарядних пристроїв до кінця 2024 року для водіїв по всій території США.S.

Наступною межею доступної швидкої зарядки постійним струмом може стати стандарт ChaoJi, розроблений в Азійсько-Тихоокеанському регіоні. Запланований до запуску в 2024 році, цей стандарт стане розвитком японського стандарту CHAdeMO і замінить китайський стандарт GB/T. Важливо, що ChaoJi також має зворотну сумісність і, як очікується, буде функціонувати практично з усіма світовими стандартами зарядки. За оцінками Міжнародної ради з чистого транспорту, робоча потужність стандарту становитиме близько 500 кВт, що зробить його навіть швидшим, ніж Supercharger (з максимальною потужністю 250 кВт).

Після введення в дію державних норм і появи нових, більш сумісних моделей зарядних пристроїв, наступним кроком є забезпечення належної підтримки зарядних пристроїв для електромобілів з боку енергосистеми.

Що таке зарядна станція для електромобілів Станція для зарядки електромобілів?

Зарядна станція для електромобілів (EV), яку також часто називають точкою заряду або обладнанням для електромобілів, – це пристрій, спеціально розроблений для подачі електроенергії для підзарядки електромобілів, що підключаються до мережі. Зарядні станції бувають двох основних типів: Зарядні станції змінного струму та зарядні станції постійного струму. Їх мета – забезпечити власників електромобілів зручними та ефективними засобами для підзарядки своїх транспортних засобів, гарантуючи, що вони матимуть достатньо енергії для щоденних або тривалих поїздок на далекі відстані.

зарядка, станція, технологія, прибуття

Зарядка електромобіля – це процес поповнення акумулятора електромобіля (EV) електроенергією. Це можна зробити різними методами та в різних місцях, наприклад, домашня зарядка, громадські зарядні станції або спеціальне обладнання для зарядки електромобілів, встановлене на підприємствах – широко відоме як зарядка на робочому місці. Існують різні типи зарядних пристроїв для електромобілів, наприклад, зарядні пристрої рівня 1 та рівня 2. Зарядні пристрої рівня 1 використовують стандартну побутову розетку (змінний струм) і, як правило, працюють повільніше, забезпечуючи в середньому 3-5 миль запасу ходу за годину заряджання електромобіля. Зарядні пристрої 2-го рівня, з іншого боку, вимагають спеціальної зарядки станція або настінного роз’єму для роботи, пропонуючи більш високу швидкість зарядки, ніж зарядні пристрої рівня 1. Інший тип зарядки електромобіля і найшвидший варіант – це швидка зарядка постійним струмом. Швидкі зарядні пристрої постійного струму, також відомі як зарядні пристрої рівня 3, використовують потужний постійний струм (DC) для швидкої зарядки акумулятора електромобіля. Ці зарядні пристрої можуть значно скоротити час заряджання, дозволяючи електромобілю отримати до 80% заряду акумулятора протягом 30 хвилин. Зокрема, мережа Tesla Supercharger є прикладом широко відомого і використовуваного рішення для швидкої зарядки постійним струмом, доступного виключно для автомобілів Tesla. Громадські зарядні станції є важливою інфраструктурою для власників електромобілів (EV), пропонуючи їм зручний доступ до зарядки своїх транспортних засобів під час руху. Ці станції стратегічно розміщені в різних місцях, таких як автостоянки, торгові центри та зони відпочинку, щоб забезпечити широку доступність для водіїв електромобілів.

Обладнані декількома зарядними пунктами, ці станції можуть одночасно обслуговувати кілька електромобілів. Ця функція має вирішальне значення, оскільки зменшує тривалий час очікування і дозволяє водіям ефективно заряджати свої транспортні засоби. Забезпечуючи можливість багаторазової зарядки, громадські зарядні станції сприяють широкому впровадженню електромобілів і заохочують все більше людей розглядати цей екологічно чистий вид транспорту. Для ефективного управління цими зарядними станціями оператор зазвичай відповідає за їхню експлуатацію, технічне обслуговування та виставлення рахунків. Оператор забезпечує належний робочий стан зарядних пристроїв, координує ремонт у разі потреби та вирішує будь-які проблеми з виставленням рахунків, які можуть виникнути. Таке безперебійне управління забезпечує безперебійний процес заряджання для водіїв електромобілів та сприяє сталому розвитку громадської зарядної інфраструктури.

З розвитком технологій більшість громадських зарядних станцій зараз об’єднані в мережу, що означає, що до них можна отримати віддалений доступ через мобільний додаток або веб-сайт. Це покращує досвід користувачів, надаючи інформацію в режимі реального часу про наявність місць для зарядки, що дозволяє водіям планувати свої сеанси зарядки заздалегідь. Крім того, власники електромобілів можуть резервувати місця для зарядки за допомогою цих додатків, усуваючи будь-яку невизначеність або розчарування, що виникають через прибуття приїжджати на станцію, щоб побачити, що всі зарядні пристрої зайняті.

Крім того, мережеві зарядні станції дозволяють користувачам віддалено контролювати свої сеанси зарядки. Вони можуть перевіряти хід заряджання, отримувати сповіщення, коли їхній автомобіль повністю заряджений, і навіть відстежувати історію заряджання. Такий рівень підключення та доступності забезпечує власникам електромобілів безперебійний процес заряджання та підвищує їхню довіру до електромобілів як надійного засобу пересування.

Скільки коштує зарядка електромобіля?

Одне з найпоширеніших питань, яке задають потенційні власники електромобілів: “Скільки коштує зарядка електромобіля??” Вартість заряджання електромобіля може сильно відрізнятися залежно від кількох факторів, таких як ваше місцезнаходження, тип зарядного пристрою, який ви використовуєте, та тарифи вашого постачальника електроенергії. Зарядка електромобіля може здійснюватися за допомогою різних рішень, з двома популярними варіантами – зарядка 1-го рівня та 2-го рівня зарядка. Зарядка 1-го рівня передбачає підключення електромобіля до стандартної побутової розетки, тоді як 2-й рівень зарядки використовує спеціальний зарядний пристрій 2-го рівня.

Зарядні пристрої рівня 2, такі як рішення для інтелектуальної зарядки, забезпечують вищу швидкість зарядки порівняно із зарядними пристроями рівня 1, що робить їх більш зручними для водіїв електромобілів. Крім того, для тих, хто поспішає, швидкий зарядний пристрій постійного струму, який часто можна знайти на громадських зарядних станціях, дозволяє ще більше пришвидшити час заряджання. Важливо зазначити, що вартість зарядки електромобіля також залежить від ємності батареї електромобіля та її ефективності. Наприклад, автомобіль Tesla з більшою ємністю акумулятора може потребувати більше електроенергії для повної зарядки порівняно з електромобілем меншої ємності. Крім того, вартість електроенергії може змінюватися залежно від географічного розташування та тарифів, встановлених вашим постачальником електроенергії.

Тому, перш ніж інвестувати в інфраструктуру зарядки електромобілів, рекомендується дослідити та порівняти різні варіанти зарядки, включаючи пов’язані з ними витрати, з вашим постачальником електроенергії.

Спрощення зарядки електромобілів з WattLogic: Інновації та зручність в одному пакеті

У постійно мінливому ландшафті електромобілів та електрозарядок WattLogic виступає як маяк інновацій та зручності. Ми розуміємо, що процес встановлення зарядної станції для електромобілів та вибору правильного продукту може здатися складним. WattLogic тут, щоб полегшити цей тягар і зробити перехід на електромобілі безпроблемним як для власників будинків, так і для бізнесу.

Наше власне програмне забезпечення використовує передові технології, щоб з’єднати вас з надійними інсталяторами електрозарядок у вашому регіоні. Ми допоможемо вам вибрати ідеальну зарядну станцію для електромобілів, яка відповідатиме вашим конкретним потребам, будь то для дому чи бізнесу. Окрім вибору продукту, WattLogic ще більше спрощує процес, допомагаючи вам визначити та подати заявку на отримання місцевих знижок. Цей комплексний, зручний сервіс розроблений для того, щоб зробити перехід на зарядку електромобілів максимально простим і безтурботним. Зв’яжіться з WattLogic вже сьогодні та розпочніть свій шлях до сталого та зручного транспорту.

Leave a Reply