Відстань від акумулятора Шевроле вольт. Місце для людей і багажу

20 Chevrolet Bolt EV має таку ж батарею, але кращий запас ходу

Аудіоплеєр Trinity AI відключений для платних статей AMP.

У мене був дуже цікавий тиждень за кермом Chevrolet Bolt EV Premier 2020 року.

Зазвичай, коли мені пропонують автомобіль для огляду, я не дуже замислююся про витрату пального.

Отримайте необмежений доступ до dallasnews.com всього за 450 за 3 місяці

У мене був дуже цікавий тиждень за кермом Chevrolet Bolt EV Premier 2020 року.

Зазвичай, коли мені пропонують автомобіль для огляду, я не дуже замислююся про бензин.

Автомобілі поставляються з повним баком, і мені, можливо, доведеться заїжджати на заправку один раз на тиждень, якщо я буду їздити більше, ніж зазвичай.

Але в електромобілі Bolt EV немає бензобаку для заправки – тільки акумулятори для зарядки.

Заряджання звучить просто – просто підключіть автомобіль до розетки вдома щовечора – але кількість електроенергії, що надходить від цієї розетки, визначає, який запас ходу ви отримаєте під час заряджання.

Це не здається великою проблемою, але мій будинок не пристосований для швидкої зарядки електромобіля.

Розетка ззовні мого будинку чудово підходить для підключення різдвяних вогнів, але якщо залишити Bolt увімкненим протягом 12 годин, це додасть лише 48 миль до 259-мильного запасу ходу автомобіля.

З точки зору електромобілів, розетка на 120 вольт – це зарядний пристрій 1-го рівня, який забезпечує від 3 до 5 миль пробігу за годину заряджання.

Якби я встановив 240-вольтову розетку для зарядки автомобіля, яка називається Level 2, я міг би очікувати від 10 до 20 миль на годину заряду.

Більшість власників електромобілів будуть задоволені рівнем 2, який може повністю зарядити більшість автомобілів за ніч.

Існують швидші зарядні пристрої, так звані DC Fast Chargers, які можуть забезпечити 60-80 миль пробігу за 20 хвилин від розетки на 480 вольт.

Швидкі зарядні пристрої постійного струму частіше можна знайти на громадських зарядних станціях.

Я використовував такий у місцевому Walgreens.

Запас ходу електромобіля

Я зробив огляд електромобіля Bolt EV 2017 року, який мав запас ходу 238 миль на одному заряді.

Електромобіль Bolt EV 2020 року має такий самий розмір акумулятора, але його запас ходу збільшився до 259 миль.

За даними Шевроле, “Щоб досягти такого помітного збільшення запасу ходу, команда Chevrolet батареї Команда інженерів покращила енергію електродів клітин, внісши невеликі, але значні зміни в хімічний склад клітин. Це дозволило команді реалізувати збільшення запасу ходу без необхідності змінювати фізичний акумуляторний блок і спосіб його інтеграції в конструкцію автомобіля.”

Як і у моєї бензинової Honda, запас ходу Bolt EV залежить від того, як ви їдете.

Якщо ви їдете з великим навантаженням на ногу, ви можете спостерігати, як кілометри на одометрі просто зникають.

Індикатор запасу ходу Bolt показує три числа: максимальний запас ходу, мінімальний запас ходу та середній запас ходу. Де ти знаходишся на цій шкалі, залежить від тебе.

Ви можете зробити кілька речей, щоб максимізувати свій запас ходу, в тому числі їздити з легким натисканням на педаль акселератора.

Ви також можете скористатися перевагами рекуперації енергії, яка використовує бортовий генератор для використання імпульсу автомобіля для виробництва енергії, а також служить для уповільнення автомобіля, мінімізуючи використання гальм.

У Bolt EV є два способи скористатися перевагами рекуперації енергії.

Перший – це педаль рекуперації на вимогу на кермі. Потягніть на педаль, і автомобіль одразу ж сповільниться, ніби ви натискаєте на педаль гальма.

Насправді відбувається вмикання генератора, який сповільнює автомобіль, поки він виробляє енергію.

Ви також можете перевести автомобіль в режим L (низький) на перемикачі передач (L знаходиться нижче D на перемикачі передач).

шевроле, вольт, батарея, кімната, люди

Режим L також називають режимом керування однією педаллю, який є цікавим, але дуже ефективним способом керування автомобілем.

Ви розганяєтесь як зазвичай, але коли ви знімаєте ногу з педалі акселератора, замість того, щоб їхати по прямій, вмикається генератор і сповільнює автомобіль, поки він не зупиниться.

Використовуючи режим L та One-Pedal Driving, можна їздити, не використовуючи гальма.

Звичайно, щоб навчитися дозволяти генератору сповільнювати автомобіль, потрібно трохи потренуватися, але я навчився робити це швидко (це не перший мій огляд Bolt) і вважаю, що це дуже природний спосіб керування автомобілем.

У чому перевага рекуперації енергії над простим використанням гальм?

Як щодо збільшення запасу ходу від одного заряду на 10-20%??

Фактичне збільшення запасу ходу буде залежати від стилю водіння і навіть від того, якими дорогами ви їздите.

Якщо ви набираєте швидкість на шосе, проїжджаєте 100 миль і виїжджаєте, ви насправді не генеруєте жодної енергії.

Якщо ви проїдете ті ж 100 миль бічними вулицями з частими зупинками, ви згенеруєте набагато більше енергії.

Їздити в пробках не дуже весело, але в Bolt EV функція One-Pedal Driving не тільки полегшує керування автомобілем, але й покращує роботу гальм, а також генерує багато енергії для акумулятора.

Ось чому я все ще вважаю, що електромобілі, такі як Bolt, найкраще підходять для їзди містом.

Не те, щоб у них були якісь проблеми на шосе – навпаки. Bolt EV – чудовий автомобіль для подорожей, але вам доведеться планувати зупинки для зарядки.

Chevrolet Volt – це електромобіль чи гібрид??

Хоча Chevrolet Volt може здатися досить звичним сьогодні, він був одним з найбільш революційних автомобілів на дорогах, коли дебютував. GM все ще відчувала біль від провалу свого першого електромобіля, занадто раннього для свого часу EV1 (1997-99), і вони розробили Volt, щоб гарантувати, що його успіху не завадить недостатній запас ходу або корисність.

шевроле, вольт, батарея, кімната, люди

На відміну від EV1, який мав лише номер для двох і може (спочатку) проїхати лише 55 миль на одному заряді, а Вольт вміщує чотирьох пасажирів і може похвалитися запасом ходу понад 300 миль. Як? Замість того, щоб зробити його чистим електромобілем, як EV1, GM спроектувала Volt як гібрид, що підключається до електромережі (PHEV) – і при цьому унікальний.

Там, де більшість PHEV (наприклад, Toyota Prius Prime) використовують електричну енергію на додаток до двигуна внутрішнього згоряння, Volt робить навпаки. Він працює в основному на електричному струмі, який отримується або від акумуляторної батареї, або від бортового чотирициліндрового двигуна. Хоча двигун здатний безпосередньо приводити в рух колеса, він робить це лише за певних обставин, наприклад, на високих швидкостях з низьким рівнем заряду.

Іншими словами, Volt використовує електрику як основне джерело енергії, а бензиновий двигун генерує додаткову енергію в міру необхідності. Відповідно, GM називає його “електромобілем розширеного діапазону.” Як би ви це не називали, він працює напрочуд добре.

Chevrolet Volt другого покоління (2011-2015)

Коли перші Chevrolet Volt почали надходити в автосалони, GM тільки виходила з банкрутства 2009 року. Автовиробник вклав значну частину своїх обмежених ресурсів у розробку та виробництво нової моделі, тому ставки були високими. Дуже високий. Це тому, що, як зазначалося вище, Volt був не просто новим автомобілем. Це був абсолютно новий підхід до автомобільної силової установки. Дивно, але запуск пройшов без жодних проблем.

Тогочасні оглядачі хвалили Volt за його виразний стиль, інноваційну інженерію та відмінну поведінку на дорозі. У своєму повному тесті на той час журнал Car and Driver зробив висновок: “Це, без сумніву, найважливіший новий автомобіль з моменту появи гібридів наприкінці 90-х років, і GM впорався з ним на всі сто відсотків.”

Продуктивність і запас ходу

Значною мірою успіх Volt обумовлений його унікальною гібридно-електричною силовою установкою, яка пропонувала набагато більший запас ходу, ніж будь-яка конкуруюча модель на той час. Ємністю 16 кВт-год батарея акумуляторна батарея виробляє достатньо струму, щоб забезпечити 35 миль їзди лише на електротязі – цього достатньо для більшості доручень та поїздок на роботу і з роботи. Але все змінює додатковий 1.4-літровий чотирициліндровий двигун, який генерує достатньо додаткових електронів, щоб проїхати ще 344 милі на одному баку бензину. Це означає, що Volt – більше, ніж просто міський автомобіль. Це також крейсер для далеких поїздок.

Продуктивність також не надто низька. Зі 149-сильним електродвигуном, що приводить в рух передні колеса, Volt першого покоління може розігнатися до 60 миль на годину приблизно за дев’ять секунд. Важливо, що він пропонує 273 фунт-фут миттєво доступного крутного моменту, що дозволяє водіям викликати приємний поштовх прискорення, коли це необхідно або бажано.

Volt також призначений для легкої зарядки. Він поставляється з власним зарядним шнуром, який вставляється в стандартну побутову розетку. Розетка на 120 В може поповнити заряд батареї приблизно за 12 годин, а розетка на 240 В скорочує цей час на третину. Щоб забезпечити довгий і здоровий термін служби, акумуляторна батарея Volt з рідинним охолодженням розроблена для роботи в діапазоні 30-80% ємності. На нього також надається гарантія на 8 років або 100 000 миль пробігу.

Примітно, що GM збільшила ємність акумулятора першого покоління Volt до 16.5 кВт-год для 2013 модельного року, що збільшує запас ходу лише на акумуляторі на 3 милі до 38 миль, згідно з оцінками EPA. Ще один невеликий акумулятор оновлення відбулося в останній рік виробництва першого покоління (2015); однак GM не сертифікувала зміни, тому його офіційний запас ходу залишається на рівні 38 миль.

Особливості та опції

Volt відчувається особливим і всередині, особливо враховуючи той факт, що він розділяє свою базову платформу з набагато більш пішохідним Chevy Cruze. Преміальний, технічно орієнтований салон Volt зосереджений навколо характерної центральної стійки, яка, здається, була натхненна оригінальним комп’ютером Apple Macintosh. Він містить семидюймовий кольоровий сенсорний екран, а також ряд сенсорних датчиків і ручок для управління аудіосистемою, системою опалення, вентиляції та кондиціонування повітря та іншими системами.

Замість традиційних датчиків Volt отримав футуристичний цифровий кластер. Семидюймовий екран, що налаштовується, надає водієві основні дані (швидкість, паливо, запас ходу), а також плаваючу зелену кульку, схожу на відеоігру, яка допомагає візуалізувати вплив прискорення і гальмування на загальну ефективність. Підказка: чим плавніше, тим краще.

Т-подібний акумуляторний блок займає місце середнього сидіння ззаду, що робить Volt чотиримісним. Тим не менш, компактний електромобіль відчуває себе відносно просторим всередині, хоча високим пасажирам може бути трохи тісно на задніх сидіннях. “Загальна якість інтер’єру також висока, з матеріалами, які здаються найкращими з нещодавно вдосконалених Chevrolet”, – зазначалося в огляді Edmunds в той час.

Продовжуючи тему преміум-класу, Volt поставляється з заводу добре оснащеним. На момент запуску в список стандартного обладнання входили навіть навігація та аудіосистема преміум-класу Bose з підтримкою Bluetooth. Однак ці функції стали необов’язковими в наступні роки.

Також опціональними (починаючи з 2013 року) були деякі досить передові (на той час) технології активної безпеки, в тому числі система запобігання фронтальному зіткненню та попередження про виїзд зі смуги руху. Для захисту пасажирів у разі аварії Volt першого покоління має вісім стандартних подушок безпеки, а також конструкцію, яка майже на 80% складається з високоміцної сталі.

2-е покоління Chevrolet Volt (2016-2019)

Шевроле зробили Volt більш масовим з другим поколінням, яке дебютувало на Північноамериканському міжнародному автосалоні 2015 року (для 2016 модельного року). Зникли деякі з найбільш характерних елементів дизайну Volt першого покоління, такі як його кузов з плоским кутом і смілива (але вже застаріла) центральна стійка. Натомість автомобіль другого покоління отримав більш традиційний, але все ще привабливий дизайн ззовні та зсередини. Хоча новий вигляд є менш поляризаційним, він також є більш анонімним, що робить його важко відрізнити від його дешевшого бензинового брата, Chevy Cruze, який працює на електротязі.

З іншого боку, команда розробників Volt, як повідомляється, провела багато годин, вивчаючи відгуки власників першого покоління, і використовувала їхні симпатії та антипатії як орієнтир для створення нового дизайну. Це означає, що оновлений Volt вирішує багато проблем, які виникали у власників з оригіналом.

Продуктивність і запас ходу

Хоча зовнішній вигляд оновленого Volt може трохи розчарувати, його оновлений силовий агрегат. Шевроле вніс ряд помітних поліпшень, які значно підвищують задоволення від керування новим Volt порівняно з попередньою моделлю.

Перше і, мабуть, найважливіше, Volt другого покоління може похвалитися приблизно на 40% більшим повністю електричним запасом ходу. Якщо оригінальна версія була розрахована на 38 миль на одному заряді, то нова версія додає ще 15 миль, що в цілому становить 53 милі без бензину. Шевроле Це було досягнуто в першу чергу за рахунок встановлення легшого, але потужнішого 18-ватного акумулятора.4-кіловатний акумуляторний блок (з 16.5 раніше). Вони також модернізували електричну силову установку з одного до двох двигунів, що допомагає забезпечити більш ефективну та тиху роботу.

І це ще не все. Під капотом Шевроле встановив друге покоління Вольт з трохи більшим і економнішим двигуном, що збільшує запас ходу. Новий 1.5-літровий повністю алюмінієвий чотирициліндровий двигун не тільки легший і потужніший, ніж застарілий залізобетонний двигун, але й знижує його потужність у діапазоні обертів. За кермом це означає більш плавну та чуйну роботу. І на відміну від попереднього агрегату, новий двигун працює на дешевшому звичайному бензині, що знижує експлуатаційні витрати.

Ці зміни призвели до того, що акумуляторна батарея другого покоління Voltчас розгону до 100 км/год знизився до 8.4 секунди, і вони також збільшують його загальний запас ходу до вражаючих 420 миль (з повністю зарядженими батареями та повним баком). Це те, що ми називаємо безпрограшним.

Час зарядки трохи довший для Volt другого покоління, оскільки його акумулятор пакет має більшу ємність для заповнення. За оцінками, 13 годин при використанні розетки на 120 В і 4.5 годин від розетки 240В. Однак для останнього року випуску Volt (2019) компанія Chevy представила опціональну систему швидкої зарядки, яка скорочує цей час приблизно вдвічі.

Функції та опції

Усередині Volt другого покоління все зовсім інакше. Кабіна більше не схожа на науково-фантастичну декорацію 1990-х років. Натомість це повністю сучасний дизайн, з великим сенсорним екраном, що домінує на центральній панелі, і традиційними кнопками та ручками, що замінюють іноді вибагливі сенсорні датчики оригінального автомобіля. Цифрова панель приладів залишилася, але вона оновлена більш простою і легкою для читання графікою, що є приємним поліпшенням у порівнянні з досить перевантаженим зовнішнім виглядом оригіналу.

Нові підрульові пелюстки на кермі дозволяють водієві регулювати рівень рекуперативного гальмування вгору та вниз. Ця інноваційна функція була скопійована багатьма іншими автовиробниками електромобілів (включаючи Honda і Mercedes-Benz), і вона робить Volt здатним їздити однією педаллю.

Пасажири задніх сидінь отримують вигоду від невеликого подовження колісної бази, що забезпечує такий необхідний додатковий простір для ніг. Нова задня лавка також має життєздатне сидіння в центрі, що робить Volt другого покоління п’ятимісним. Але ззаду все одно не дуже просторо.

Інші помітні особливості Volt другого покоління включають: Інтеграція Apple CarPlay та Android Auto (остання з’явиться в середині 2016 модельного року), стандартна камера заднього виду, а також набір доступних технологій активної безпеки, включаючи систему утримання в смузі руху, попередження про сліпі зони, попередження про перехресний рух ззаду, попередження про фронтальне зіткнення з автоматичним гальмуванням, а також передню та задню системи допомоги при паркуванні. Адаптивний круїз-контроль також став опцією, починаючи з 2017 модельного року.

Покращення в обслуговуванні та економія пального

Ключова відмінність полягає в тому, що знятий з виробництва Chevy Volt є гібридним електромобілем з можливістю підзарядки (PHEV), тоді як Chevy Bolt є електромобілем з живленням від акумулятора (BEV). Це означає, що на додаток до акумулятор-потужного двигуна, Chevrolet Вольт також має бензобак, двигун внутрішнього згоряння, вихлопну трубу та всі додаткові механічні частини, які є у транспортних засобах, що працюють на бензині. Тим часом, для роботи Bolt потрібні лише акумуляторна батарея та електродвигун.

Як результат, з Bolt ви можете попрощатися з бензином! Більше ніяких високих цін, ніякого небезпечного забруднення та шкідливих для здоров’я вихлопів. Крім того, ви заощадите на витратах на технічне обслуговування: не потрібно міняти масло, не потрібно пошкоджувати трансмісію, що призводить до зменшення кількості деталей, які можуть вийти з ладу, і набагато меншої кількості налаштувань та потреб у технічному обслуговуванні. За підрахунками Consumer Reports, ця економія складає до 4 600 доларів за весь термін експлуатації автомобіля!

Електричний діапазон

Акумуляторної батареї Volt ємністю 18 кіловат-годин вистачає приблизно на 50 миль. Тим часом, при 60 кВт/год акумулятор Bolt може проїхати приблизно 250 миль, перш ніж вам знадобиться підзарядка. Враховуючи, що середньостатистичний американський автомобіліст проїжджає менше 30 миль на день, звичайна людина може проїхати цілий тиждень без підзарядки свого Bolt. Однак більшість власників під’єднують свої електромобілі вдома щовечора, щоб прокидатися готовими до поїздки.

Скільки часу потрібно для зарядки Chevy Bolt? Слід визнати, що зарядний пристрій Bolt заряджається довше. Стандартний зарядний пристрій 1-го рівня може зарядити Volt всього за 6 годин, у порівнянні з 48 годинами, необхідними для Bolt. Однак JuiceBox 2-го рівня може впоратися з цим завданням за 2.5 годин для першого і 8.5 для останнього. Як би не виглядала ваша поїздка на роботу, нічної підзарядки буде більш ніж достатньо. Крім того, коли ви заправляєтеся в дорозі, ці надшвидкі зарядні пристрої постійного струму дають вам додаткові 100 миль запасу ходу всього за тридцять хвилин.

Продуктивність

Більшість люди не розуміють, що перехід на електрику не означає жертвувати продуктивністю. Вольт розганяється від нуля до шістдесяти за 7.5 секунд і 150 кінських сил; тим часом Bolt розганяється до 60 на цілу секунду швидше і має 200 кінських сил. Максимальна швидкість обох електромобілів обмежена програмним забезпеченням до трохи більше 90 миль на годину.

Крім того, Bolt пропонує вам спортивний режим, якщо ви шукаєте додатковий поштовх. Існує також низька передача для максимізації рекуперативного гальмування, щоб ви могли підзарядити свій батарея щоразу, коли ви сповільнюєтесь. На противагу цьому, Volt використовує плавну безступінчасту трансмісію (CVT), яка є стандартною для гібридів. Нарешті, важкий акумуляторний блок Volt розміщений під сидіннями, що дійсно покращує його керованість.

Наскільки надійний Chevy Volt?

За даними JD Power, модель 2019 року має рейтинг якості та надійності 77%. З іншого боку, модель 2018 року має нижчий показник – 69%.

Оцінка моделі 2017 року вища (72%), ніж у Volt 2018 року.

Дивно, але старіші Volt вважаються більш надійними. Вони набрали

  • 89% – 2011 Volt
  • 84% – 2012 Volt
  • 82% – Volt 2013 року (вважається найкращою моделлю за версією Motor Biscuits)

Як і очікувалося, ці високі оцінки проклали шлях до численних нагород Chevy Volt. Насправді, за останні кілька років автомобіль отримав наступні відзнаки:

  • Нагорода Green Car Vision Award у 2009 році
  • “Зелений автомобіль року”, “Північноамериканський автомобіль року” та “Світовий зелений автомобіль” у 2011 році
  • Європейський автомобіль року в 2012 році
  • Зелений автомобіль року в 2016 році

За межами цих оцінок та визнань, однак, є деякі проблеми, які мучать різні моделі Volt (як і інші електромобілі).) Вони включають:

  • Модель 2012 року – електричні компоненти
  • Модель 2013 року – внутрішні аксесуари
  • Модель 2017 року – кермо, електричні компоненти та двигун

Хоча виробництво Volt припинено з 2019 року, ви будете раді дізнатися, що це не через проблеми з безпекою чи щось подібне. GM вирішив припинити продажі автомобілів багато в чому тому, що продажі седанів вже були в занепаді.

Як зробити свій Шевроле Вольт Тривати довше

Як я вже згадував, автомобіль може прослужити вам 13-20 років. Але якщо ви хочете уникнути головного болю з самого початку, вам потрібно обов’язково дотримуватися цих порад з технічного обслуговування:

  • Кожні 5 000 миль міняйте шини (і виконуйте відповідні шиномонтажні роботи).
  • Оглядайте свічки запалювання та дроти свічок кожні 50 000 миль. (Примітка: можливо, вам доведеться замінити свічки раніше, як пояснює це відео “Як визначити, коли вам потрібні нові свічки запалювання”).)
  • Перевіряйте систему контролю випаровування та рідину в електроприводі кожні 35 000 миль.
  • Замінюйте щітки склоочисників, що ви можете зробити самостійно, після кожного помітного пошкодження.
  • Очищайте (або замінюйте) фільтр очищувача повітря двигуна кожні 3 роки.
  • Відремонтуйте ваш Volt при перших ознаках пошкодження!

Висновок

Залежно від використання, батарея Chevy Volt може працювати 6-10 років. На нього також поширюється гарантія на 100 000 миль пробігу, що еквівалентно приблизно 8 рокам середнього використання.

Накопичення такого пробігу також вимагає заміни акумулятора, що може коштувати вам від 3 400 до 34 000.

Враховуючи термін служби батареї (серед багатьох інших факторів), ваш Шевроле Вольт може прослужити вам вражаючі 13-20 років.

Хочете дізнатися більше про термін служби батареї Volt, серед іншого? Тоді обов’язково опублікуйте запитання нижче!

s:

Leave a Reply