Середня вартість зарядної станції. Членські внески

Table of Contents

Рівень 1

Обладнання рівня 1 забезпечує заряджання через звичайну побутову розетку змінного струму 120 вольт (120 В). Зарядні пристрої 1-го рівня заряджають електромобілі до 80% від порожнього стану за 40-50 годин, а електромобілі PHEV – за 5-6 годин.

Обладнання 2-го рівня пропонує більш швидкісну зарядку змінним струмом від електромережі 240 В (у житлових приміщеннях) або 208 В (у комерційних приміщеннях) і є поширеним для зарядки вдома, на робочому місці та в громадських зарядних станціях. Зарядні пристрої рівня 2 можуть зарядити BEV до 80% від порожнього стану за 4-10 годин, а PHEV – за 1-2 години.

Швидка зарядка постійним струмом (DCFC)

Обладнання для швидкої зарядки постійним струмом (DCFC) пропонує швидку зарядку вздовж коридорів з інтенсивним рухом на встановлених станціях. Обладнання DCFC може зарядити BEV на 80 відсотків всього за 20 хвилин до 1 години. Більшість електромобілів PHEV, які зараз представлені на ринку, не працюють зі швидкими зарядними пристроями.

Обладнання рівня 2 та DCFC було розгорнуто в різних громадських місцях, включаючи, наприклад, продуктові магазини, театри та кав’ярні. При виборі типу зарядного пристрою враховуйте його напругу, час заряджання та перебування автомобіля на зарядці, а також очікувані початкові та поточні витрати.

На малюнку нижче показані типові зарядні станції рівня 2 та DCFC 1.

Правило мінімальних стандартів для зарядки електромобілів

FHWA, за підтримки Об’єднаного офісу енергетичного транспорту, представило нові національні стандарти для зарядних пристроїв для електромобілів, що фінансуються з федерального бюджету, у лютому 2023 року. Ці нові стандарти мають на меті забезпечити передбачуваність та надійність зарядки для водіїв електромобілів. Це включає в себе забезпечення того, щоб водії могли легко знайти зарядний пристрій, не потребували декількох додатків та/або облікових записів для заряджання, зарядні пристрої працювали тоді, коли це потрібно водіям, і були розроблені таким чином, щоб бути сумісними з перспективними можливостями заряджання в майбутньому.

Правило встановлює мінімальні технічні стандарти для зарядних станцій, включаючи необхідну кількість зарядних портів, типи роз’ємів, рівень потужності, доступність, способи оплати, час безвідмовної роботи/надійність, підключення до мережі інфраструктури зарядних станцій для електромобілів та інтероперабельність, серед інших стандартів та вимог.

Вимірювання вартості заряду

Щоб визначити, скільки власник електромобіля платить за одну зарядку, вам потрібно визначити вартість кіловат-години, а не миль/га.

Що таке кіловат-години?

Ват – це одиниця потужності, тоді як ват-година – це показник кількості використаної енергії. Якщо ви залишили 100-ватну лампочку увімкненою на 10 годин, ви використали 1000 ват-годин, або 1 кіловат-годину, скорочено кВт-год.

Скільки ви платите за електроенергію?

Швидше за все, ви платите за електроенергію, виходячи з того, скільки кВт-год ви використовуєте щомісяця. Національна середній становить близько

Різні витрати для різних способів заряджання

Приблизно 50%-80% зарядки електромобіля відбувається вдома, що полегшує розрахунок щомісячних витрат на зарядку.

Але фактична вартість для зарядка електромобіля залежить від того, де (і коли) відбувається зарядка. Нижче наведено методи заряджання від найдешевшого до найдорожчого:

  • Безкоштовно. Практично неможливо отримати бензин безкоштовно, але багато підприємств намагаються залучити клієнтів, пропонуючи безкоштовну зарядку електромобілів. Швидкість зарядки часто повільна, так звана зарядка 1-го рівня, яка забезпечує ті ж 120 вольт, що і звичайна домашня розетка.
  • Поза піком вдома. Деякі комунальні служби беруть меншу плату за електроенергію в непікові години, коли попит низький. На щастя, більшість зарядок здійснюється вдома протягом ночі, коли тарифи низькі.
  • На піку вдома. Навіть пікова або фіксована плата за електроенергію дешевша, ніж на громадських зарядних станціях.
  • Громадські зарядні станції 2-го рівня. Зарядка 2-го рівня забезпечує 240 вольт і може зарядити ваш електромобіль набагато швидше. Нечасті громадські зарядки оплачуються за фактом використання; для регулярного використання громадські зарядки пропонують щомісячні підписки за нижчими тарифами.
  • Швидкісні громадські зарядки. Зазвичай це робиться там, де час заряджання, а не вартість, має найбільше значення. Високошвидкісні зарядні станції можуть видавати від 50 кВт до 250 кВт (у рідкісних випадках навіть більше). Не кожен електромобіль може прийняти повну потужність, яку можуть запропонувати високошвидкісні зарядні пристрої, тому власники електромобілів можуть переплачувати.

.13/кВт-год.

Якщо ви заряджаєте електромобіль вдома, розрахувати вартість однієї зарядки дуже просто. Якщо власник електромобіля заряджає батарею на 25 кВт-год і платить за електроенергію 10 грн/кВт-год, він заплатить 5000.50 за зарядку акумулятора.

Скільки електроенергії використовує електромобіль?

Щоб розрахувати реальну вартість електромобіля, потрібно знати, наскільки ефективно він використовує електроенергію за зарядку Перш ніж купувати електромобіль, потрібно знати, наскільки ефективно він використовує електроенергію. Це вимірюється тим, скільки кВт-год електромобіль споживає, проїжджаючи 100 миль.

Наприклад, якщо ефективність електромобіля становить 25 кВт-год/100 миль, він може проїхати 4 милі на одному кВт-год. З батареєю ємністю 50 кВт-год той самий електромобіль має максимальний запас ходу 200 миль.

У автомобілів, що працюють на газі, показники MPG вищі для їзди по шосе, ніж для їзди по місту, оскільки газові автомобілі витрачають більше бензину на холостому ходу в міському русі, ніж на автомагістралях. Для електромобілів все навпаки: Електромобілі споживають дуже мало енергії на холостому ходу, але постійно використовують енергію на автострадах, тому водіння в місті є більш ефективним, ніж водіння по автостраді.

Джерело: Edmunds, “Найкращі електромобілі на 2021 рік”, 25 лютого 2021 р.

Вартість зарядки проти. Ціна на газ

Більшість електромобілів заряджаються вдома, а громадські швидкі зарядки обмежені приблизно шістьма раз на рік, дослідження Consumer Reports 2020 року показало, що заправка електромобіля коштує на 60% менше, ніж заправка аналогічного автомобіля з бензиновим двигуном.

середня, зарядка, станція, вартість, членство, внески

Однак ця знижка може дуже залежати від того, де ви заряджаєтесь. Як і вартість бензину, вартість електроенергії варіюється від штату до штату.

Наприкінці березня 2021 року найнижчу ціну за е-галон у США можна було знайти в Оклахомі, за адресою

Витрати на обладнання для зарядки вдома

Хоча більшість домашніх зарядних станцій використовують стандартну розетку на 120 вольт, для прискореної зарядки можуть знадобитися витрати на обладнання. Зарядна станція рівня 2 (або EVSE, для обладнання для електромобілів) може коштувати від 400 до 6 500 перед установкою.

На щастя, у багатьох регіонах доступні федеральні податкові знижки, а також стимули від штатів та комунальних компаній.

Поради щодо заощадження грошей під час заряджання

  • Зарядка електромобіля різко сповільнюється на останніх 20% ємності акумулятора, тому якщо ви платите похвилинно на громадській зарядній станції, припиняйте зарядку, коли батарея заповниться на 80%.
  • Використовуйте додатки для електромобілів, щоб вибрати час початку та закінчення зарядки, коли тарифи на електроенергію у вашому регіоні найнижчі.
  • Підігрівайте свій автомобіль зимовими ранками, коли він ще підключений до мережі, замість того, щоб нагрівати його від акумулятора під час руху.

Середня вартість зарядки електромобіля на громадській зарядній станції становить.від 30 до.60 за кВт-год, що в три-шість разів більше, ніж пересічний американець платить за зарядку вдома. Залежно від розміру та марки вашого автомобіля, повна зарядка може коштувати вам від 10 до 50.

Хоча система зарядки 2-го рівня може коштувати від 400 до 6 500 євро плюс вартість встановлення, дешевші тарифи на домашню зарядку порівняно з громадськими зарядками з часом окупаються.

Найдешевше заряджати автомобіль вдома вночі, коли тарифи на електроенергію, як правило, найнижчі. Провайдери електроенергії часто підвищують ціни в пікові години – приблизно на 4 р.m. до 9 р.m. щодня – тому краще заряджати в неробочий час.

Якщо порівняти вартість пального з вартістю вартість електроенергії, відповідь може бути різною: Іноді громадські зарядні станції коштують дорожче, ніж пальне. Зрештою, в довгостроковій перспективі електромобілі стануть набагато дешевшими, ніж автомобілі, що працюють на бензині.

  • Таблиця 5.6.A. Середній показник Ціна електроенергії для кінцевих споживачів за секторами кінцевого споживання, за штатами, липень 2021 та 2020 років (центів за кіловат-годину). U.S. Управління енергетичної інформації.
  • Хардман, Скотт та ін. Огляд споживчих переваг та взаємодії з інфраструктурою зарядних станцій для електромобілів. Транспортні дослідження, частина D: Транспорт і навколишнє середовище, том. 62, 2018, pp. 508-523., doi:10.1016/j.trd.2018.04.002
  • Харто, Кріс. “Витрати на володіння електромобілем: Сучасні електромобілі пропонують велику економію для споживачів.” Споживчі звіти, жовтень 2020.
  • “eGallon”, U.S. Міністерство енергетики, 2021.
  • “Середній вік автомобілів і вантажівок, що експлуатуються в США.” U.S. Міністерство транспорту, Бюро транспортної статистики.
  • Сміт, Маргарет і Джонатан Кастеллано. Витрати, пов’язані з нежитловим обладнанням для електромобілів. U.S. Міністерство енергетики, 2015 р., стор. 11-12.
  • “Пошук федеральних і державних законів і стимулів.” U.S. Міністерство енергетики, Офіс енергоефективності та відновлюваної енергетики.

.81, в той час як на Гаваях (найдорожчий штат) е-галон коштує 5000.65. Але в кожному штаті зарядка електромобіля завжди була набагато дешевшою, ніж бензин.

Що таке е-галон?

Галон – це кількість електроенергії, необхідна електромобілю, щоб проїхати таку ж відстань, як і аналогічний автомобіль на бензині.

Протягом середнього терміну експлуатації транспортного засобу (11.6 років), власник електромобіля в Каліфорнії заощадив би 11 271.72 при поточних цінах на газ та електроенергію, тоді як власник електромобіля в Міссісіпі заощадить 8 632.49.

При підрахунку загальної вартості володіння автомобілем лише економія на паливі робить електромобіль за 40 000 доларів приблизно порівнянним за ціною з автомобілем, що працює на бензині за 30 000 доларів.

Скільки коштує зарядка електромобіля?

Якщо порівняти вартість проїзду однієї милі на автомобілі з бензиновим двигуном з ціною проїзду тієї ж відстані на електромобілі, то електромобіль майже завжди виявляється вигіднішим. Водії автомобілів, що працюють на газі, завжди знають про газ, тому що він рекламується у великій кількості на кожній місцевій заправці станція. Не так багато людей знають, скільки коштує користування зарядкою для електромобіля станція для заправки електромобіля, здебільшого тому, що вартість електроенергії не настільки помітна у свідомості людей.

Проте можна досить швидко підрахувати витрати на зарядку електромобіля. Якщо ви не хочете занурюватися в тарифи громадських зарядних станцій, пов’язані з ними знижки та стимули, або вивчати власні рахунки за електроенергію, Міністерство енергетики (DOE) заявило, що середня вартість зарядки електромобіля приблизно на 60% нижча, ніж еквівалентна вартість заправки автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Але якщо ви власник електромобіля або потенційний власник і хочете дізнатися більш конкретну цифру, ось три способи підрахувати витрати на зарядку електромобіля вартість заряджати і їздити на електромобілях.

На цій діаграмі показано вартість для повної зарядки Volkswagen ID.4 а також вартість пробігу на милю та річну вартість зарядки для кожного штату США.S., використовуючи середні витрати на електроенергію для населення та річну дальність поїздок. Нижче ми покажемо, як ми отримали ці цифри.

Припускаючи річний пробіг у 14 263 милі на VW ID 2022 року випуску.4 Pro RWD

Вартість за “галон”

У 2013 році, коли електромобілі на масовому ринку були ще відносно новими, Міністерство енергетики США створило eGallon, в якому була зроблена спроба розрахувати вартість “галона” електроенергії. Електроенергію не можна виміряти в галонах, тому DOE придумало формулу, яка використовує середню ефективність п’яти найбільш продаваних електромобілів для розрахунку реалістичного середнього показника по країні. Формула виглядає так: еГаллон (/гал) = FE EC EP, і ми можемо використовувати її для розрахунку вартості еГаллона для будь-якого електромобіля:

Крок 1: Знайдіть показник витрати миль на галон (MPG) порівнянного автомобіля з бензиновим двигуном. Це економія палива (FE) у формулі вище. Ви також можете використовувати середнє значення U.S. рейтинг 25.4 л/100 км для автомобілів 2020 року випуску, найсвіжіші доступні дані.

Крок 2: Знайдіть споживання електроенергії (EC) електромобіля. Це число, виражене в кіловат-годинах (кВт-год) на милю, можна знайти на веб-сайті EPA про економію палива. Як приклад, ми використаємо Tesla Model Y, яка була найбільш продаваним електромобілем в США.S. минулого року. Існує кілька версій, кожна з яких має різні рейтинги. Ми будемо використовувати найефективнішу модель, Tesla Model Y RWD, яка використовує 26 кВт-год на 100 миль. Нам потрібно виразити це число в милях, тому ми будемо ділити на 100, або.26 кВт-год.

Крок 3: Знайдіть свою ціну на електроенергію (EP). Для домашньої зарядки ви можете використовувати щомісячну цифру з недавнього рахунку за комунальні послуги або розрахувати середньорічний показник. Якщо вас влаштовують приблизні підрахунки, ви можете використовувати середню вартість для вашого штату (яку ви можете знайти в таблиці нижче) або середню вартість для житлових будинків по країні, яка становила 15.42 центи в червні 2022 року за даними U.S. Управління енергетичної інформації, останній місяць, за який доступні дані.

Крок 4: Розкрийте калькулятор. За наведеною вище формулою із середніми показниками по країні, вартість е-галона в Model Y виглядає наступним чином: 25.4 x.26 x 15.42 = 450.02. Це означає, що використання зарядного пристрою для електромобіля для заправки Model Y – це все одно, що заправляти традиційний автомобіль приблизно за долар за галон.

Вартість одного заряду

Якщо ви хочете вийти за рамки галонів, ви можете розрахувати фактичну зарядку вартість. Вам потрібно знати дві речі: вартість електроенергії та скільки вам потрібно. Середній показник витрати на електроенергію для населення дуже різняться по всій країні, від 10.49 центів за кВт/год у штаті Вашингтон до 28.98 центів у Каліфорнії та 44.09 центів на Гаваях. Пам’ятайте, що середній показник по країні становить 15.42 центи.

Кількість електроенергії, необхідної водієві електромобіля, залежить від пройденої відстані та розміру батареї електромобіля. Автовиробники надають загальну ємність акумуляторів для електромобілів у кожному EV, і сьогоднішні пакети варіюються від близько 30 кВт-год до близько 100 кВт-год. Корисна ємність акумулятора визначає дальність пробігу і не завжди дорівнює заявленій повній ємності. Але для наших цілей ви можете оцінити корисну ємність акумулятора, зменшивши загальну ємність приблизно на 10 відсотків. Порожній акумулятор ємністю 70 кВт-год потребує близько 63 кВт-год для повного заряду. Деякі автовиробники надають чисту ємність батареї, що зробить ваші розрахунки більш точними.

Тепер, все, що вам потрібно зробити, це трохи помножити. Посвідчення особи Volkswagen 2022 року.4 Наприклад, для Pro RWD з батареєю ємністю 82 кВт-год (77 кВт-год нетто) заряджання від нуля до повної ємності коштуватиме близько 11.87 зарядити від нуля до повного (77 кВт-год х 15).42 центи = 1,187 центів).

Розрахунок витрат на громадських швидких зарядних станціях працює так само, але важко говорити про середні витрати. Зарядні мережі стягують різні тарифи, як правило, близько 30 або 40 центів за кВт-год, причому все залежить від зарядної мережі, якою ви користуєтесь (мережа Tesla SuperCharger, Electrify America)? EVgo?), до часу доби (пікові та непікові години), що потенційно може вплинути на ваші витрати.

Загалом, більш швидкі варіанти зарядки, такі як громадські зарядні пристрої постійного струму або мережа SuperCharger, обійдуться вам дорожче, ніж зарядка від 240-вольтової системи 2-го рівня у вашому домі. Але швидкі зарядні пристрої можуть збільшити ємність акумулятора від 10 до 80 відсотків менш ніж за 30 хвилин, за умови, що ваш електромобіль має сумісну зарядну систему, здатну повністю використовувати переваги цієї технології.

Багато нових електромобілів, таких як Hyundai Ioniq 5 і Tesla Model 3, можуть скористатися перевагами швидкої зарядки, в той час як більшість старих електромобілів, таких як Nissan Leaf, не можуть. Така швидкість заряджання може означати до 250+ миль пробігу менш ніж за годину, порівняно з 4 милями пробігу на годину від стандартної 110-вольтової розетки або 30 милями пробігу від 240-вольтової домашньої системи 2-го рівня. (Для отримання додаткової інформації про час заряджання див. наш матеріал “Скільки часу потрібно для заряджання електромобіля”)? орієнтир.)

Ціни та тарифні плани для електромобілів Зарядка

Плата за простій: Як тільки зарядка припиняється, ви платите

Часті запитання про оплату та членство

Залежно від вашого місця розташування, ви платите за зарядку або за кВт-год, або за хвилину. У похвилинних локаціях максимальна потужність, яку може прийняти ваш автомобіль (яку ваш автомобіль повідомляє зарядному пристрою на початку сеансу заряджання), визначає рівень потужності та ціну.

Коли ви підключаєтесь до зарядного пристрою, ваш автомобіль повідомляє зарядному пристрою максимальну потужність, яку він може прийняти. На основі цього повідомлення вашому автомобілю буде призначено відповідний рівень потужності, запропонований зарядним пристроєм. Швидкість заряджання може коливатися через такі фактори, як погода, вік вашого акумулятора та ступінь його заряду (стан заряду). Похвилинна ціна залишається незмінною протягом усього сеансу, незалежно від того, як може змінюватися швидкість зарядки.

Там, де це можливо, Electrify America перейшла на ціноутворення на основі кВт-год. У цих місцях ви платите за енергію, яку отримує ваш автомобіль, незалежно від температури, ємності акумулятора, часу, необхідного для зарядки, або інших змінних факторів.

Спочатку зареєструйтесь на Electrify America’s Pass або Pass членство у мобільному додатку. Потім, слідуючи підказкам, додайте свою кредитну картку до свого облікового запису та виберіть суму для автоматичного попереднього завантаження на баланс гаманця Electrify America. Перше автоматичне поповнення гаманця відбувається при першій зарядці автомобіля на зарядці Electrify America станція після реєстрації. Щоразу, коли ваш баланс опускається до або нижче мінімального порогу гаманця у 5, гаманець буде знову поповнюватися на обрану вами суму. Вартість заряджання, простою та будь-які відповідні податки будуть вирахувані з балансу вашого гаманця в кінці сеансу заряджання. Якщо ви є учасником програми Pass, щомісячна абонентська плата буде списана з вашої кредитної або дебетової картки під час реєстрації, а потім щомісяця списуватиметься з балансу вашого гаманця.

Щоб змінити план членства, відвідайте “Деталі плану” в додатку Electrify America. Зверніть увагу, що зміна з Pass на Pass не буде відображена до наступного платіжного циклу. Через це ваш план Electrify America Pass залишатиметься активним до кінця поточного платіжного циклу.

середній, зарядка, станція, вартість, членство, збори

Спочатку відкрийте свій цифровий абонемент у мобільному гаманці. Потім піднесіть телефон до безконтактного зчитувача на зарядному пристрої. Можливо, у налаштуваннях телефону потрібно буде увімкнути NFC.

Якщо ваш спосіб оплати відхилено під час заряджання, будь ласка, оновіть спосіб оплати у своєму обліковому записі, щоб Electrify America могла автоматично поповнити ваш гаманець і продовжити заряджання автомобіля. Якщо спосіб оплати не оновлено, поповнення зупиниться, коли баланс вашого гаманця досягне.

У додатку перейдіть у розділ “Деталі тарифного плану” та дотримуйтесь підказок, щоб перейти на Pass або змінити тип тарифного плану. Будь ласка, зверніть увагу, що запит на зміну членства з Pass на Pass набуде чинності в перший день наступного розрахункового циклу, який збігається з місячною річницею з дати вашої реєстрації.

Ви можете скасувати своє членство в будь-який час у додатку, перейшовши до свого профілю та вибравши “Видалити обліковий запис”.”

Похвилинне ціноутворення означає ціноутворення на основі як довго зарядний пристрій передавав енергію електромобілю. Під ціноутворенням за кВт-год мається на увазі ціноутворення на основі скільки енергії, яку зарядний пристрій доставив до електромобіля. Ми вважаємо, що ціноутворення на основі кВт-год пропонує справедливий та послідовний досвід зарядки для водіїв електромобілів. Ми працюємо з регуляторними органами, щоб дотримуватися різних процесів, необхідних для того, щоб ми могли надавати послуги з заряджання електромобілів на основі оплати за кВт-год. Це безперервний процес, і ми з нетерпінням чекаємо на подальший розвиток, який може дозволити нам надавати зарядку для електромобілів на основі оплати за кВт-год у решті штатів.

Наші ціни варіюються в залежності від штату. На веб-сайті Electrify America показані ціни для кожного штату на основі розташування зарядних станцій, і ви можете знайти будь-яку з наших станцій у додатку Electrify America, щоб також ознайомитися з цінами! Щоб переглянути ціни в додатку, виберіть станцію на карті та прокрутіть сторінку донизу, щоб переглянути ціни для всіх зарядних станцій.

середня, зарядка, станція, вартість, членство, збори

Electrify America рада представити ціни на зарядку електромобілів на основі кіловат-години в багатьох штатах США. Це означає, що тепер водії платитимуть за кількість енергії, переданої від зарядного пристрою до їхнього електромобіля, а не за час, протягом якого зарядний пристрій передавав енергію електромобілю під час сеансу заряджання. Там, де ми надаємо похвилинну зарядку для електромобілів, ми спростили ціноутворення. Потужні зарядні пристрої матимуть лише два рівні потужності замість трьох. Рівень потужності вашої сесії визначається швидкістю заряду, яку ваш електромобіль повідомляє зарядному пристрою. Ціна, яку ви будете платити за хвилину, відображається на зарядному пристрої після початку сеансу. Подумайте про підписку на наш план Pass, який дозволяє заощадити до 25% на зарядці!

.40 грн/хв після 10-хвилинного пільгового періоду. Ціни на швидку зарядку постійним струмом визначаються розташуванням зарядного пристрою, вашим тарифним планом, а для похвилинної зарядки – максимальним рівнем потужності, який може витримати ваш автомобіль. Ціни можуть підлягати оподаткуванню, якщо це стосується місця розташування конкретної зарядної станції. Також доступна зарядка 2-го рівня. На похвилинних зарядних станціях тарифікується зарядка 2-го рівня.03/хв. На станціях з оплатою за кВт-год ви платите за зарядку рівня 2 за тією ж ціною, що й за швидку зарядку постійним струмом на цій станції. Ціни можуть бути змінені. Будь ласка, зверніться до екрана зарядного пристрою, щоб дізнатися найактуальніші ціни та рівні потужності, доступні для вашого сеансу.

Ціни на громадські зарядні станції з оплатою по факту використання

Загалом тарифи на громадські зарядні станції базуються на низці параметрів: місцезнаходження, час використання, тривалість використання та рівень потужності, які впливають на ціну комерційного використання електроенергії. Наприклад, Каліфорнія має найвищі тарифи на електроенергію в країні та тарифікацію за час використання, яка змінюється залежно від часу, дня тижня та сезону. На території Pacific Gas and Electric (PGE) у будні дні пікові ціни становлять від 3. 8 p.m. Крім того, зарядні мережі оцінюють рівень 2 ціни на зарядки змінного струму інакше, ніж на зарядки постійного струму, які також мають діапазон рівнів потужності від 50 кВт. 350 кВт.

Тарифи можуть встановлюватися власником майданчика або мережею зарядних станцій для електромобілів, що впливає на ціноутворення, оскільки для кожного з них існує своя мотивація. Наприклад, власник сайту може запропонувати безкоштовну громадську зарядку, щоб залучити більше клієнтів до своїх роздрібних магазинів або запропонувати її в якості бонусу, щоб збільшити час перебування в магазині.”

При цьому найчастіше використовується похвилинна або похвилинна оплата, але ви також можете побачити ціни за сеанс заряджання та за кВт-год.

При похвилинній зарядці зарядні системи матимуть стандартизовану кількість електроенергії, що надходить в автомобіль. Немає жодних гарантій щодо того, скільки електричного струму надходить у ваш автомобіль, хоча більшість станцій пропонують запевнення, наприклад, 20-хвилинну підзарядку, щоб привабити водіїв електромобілів.

Де найзручніше і найдоступніше заряджатися?

Заряджайте автомобіль вдома та сплачуйте за спожиту електроенергію в енергопостачальну компанію. Різниця полягає в ціні самої енергії. Кіловати на годину – це кількість кіловат, які закачуються в акумулятор автомобіля за годину. У домашній системі, що використовує зарядний пристрій для електромобілів рівня 2, типова швидкість, з якою автомобіль споживає енергію, становить 7.2 кВт-год. Більшість електромобілів мають потужність 50 кВт, а це означає, що повна зарядка на зарядному пристрої V2 може зайняти близько 7 годин.

Наприклад, при щомісячній членство плата, одна зарядка станція мережа все ще стягує 450.50/год за зарядку 2 рівня. Середній час заряду електромобіля на системі рівня 2 становить близько семи годин для повного заряду. Це означає, що повна зарядка за допомогою цієї зарядної мережі обійдеться вам в 11. Якщо порівняти це з в середньому вартість домашнього зарядного пристрою для електромобіля, ви розумієте, що зарядка вдома економить близько 50%, якщо ви також подивитеся на членські внески!

Зростаюча федеральна підтримка транспортних засобів та зарядних станцій

Хороші новини для майбутніх власників електромобілів є в Законі про зниження інфляції (IRA), підписаному в серпні 2022 року. IRA продовжує 7500 федеральних податкових пільг для електромобілів, без обмеження в 200 000 одиниць, яке скасувало податкові пільги на електромобілі Tesla, GM та Toyota. Ваш оподатковуваний дохід не може перевищувати 150 000 для індивідуальних платників податків (або 300 000 для спільних платників податків). Ціна електромобіля не повинна перевищувати 55 000 євро для седанів, хетчбеків та універсалів і 80 000 євро для вантажівок, позашляховиків та мікроавтобусів. Електромобіль не обов’язково має бути новим; покупці також можуть отримати податкові пільги при купівлі вживаних та комерційних електромобілів.

IRA також включає податкові пільги на обладнання для зарядки електромобілів, особливо в сільській місцевості та районах з низьким рівнем доходу. Це довгоочікуване доповнення до U.S. Мережі зарядних станцій для електромобілів включені в Національну формулу інфраструктури електромобілів (NEVI). Згідно з планом, прийнятим у листопаді 2021 року, США.S. Міністерства енергетики і транспорту мають право інвестувати 5 мільярдів доларів протягом п’яти років для запуску громадських мереж уздовж визначених “коридорів альтернативних видів палива” в національній системі автомобільних доріг. Штати подали плани до Федерального управління автомобільних доріг 1 серпня 2022 року для затвердження до 30 вересня. Будівництво планується розпочати навесні 2023 року. Це означає, що ви почнете бачити більше громадських зарядних пристроїв на заправках, в магазинах і мережах швидкого харчування вздовж автомагістралей по всій країні.

Вивчіть варіанти домашніх та комерційних зарядок

Enel X Way – світовий лідер у сфері громадської зарядної інфраструктури з мережею з понад 380 000 зарядних станцій у більш ніж 31 країні. Наш досвід та можливості допоможуть досягти мети забезпечення інфраструктури та послуг розумної зарядки по всій території США.

Якщо ви водите Tesla і хочете дізнатися більше про витрати між громадською зарядка та домашню зарядну станцію, ви можете ознайомитися з нашою розбивкою вартості зарядки Tesla станція вартості.

Щоб дізнатися все, що вам потрібно знати про домашню зарядку електромобілів, перегляньте наш блог або прочитайте про наші зарядні станції JuiceBox Rapid тут.

Leave a Reply