Тип акумуляторної батареї Nissan leaf. Отримайте максимальну віддачу від акумулятора вашого LEAF з EVgo

nissan, leaf, батарея, тип

Table of Contents

Термін служби акумуляторної батареї Nissan LEAF: ваш посібник з технічного обслуговування та догляду

Водіння Nissan LEAF має безліч реальних переваг. Не дивно, що LEAF є одним з найбільш продаваних електромобілів у світі завдяки своїм можливостям пробігу на великі відстані та безшумній їзді – це один з найпопулярніших електромобілів. Що стосується унікальних можливостей LEAF, то вони мають одну спільну рису: вони стали можливими лише завдяки вдосконаленому акумуляторному блоку.

Акумуляторна батарея Nissan LEAF, встановлена ззаду на підлозі автомобіля, дозволяє цьому повністю електричному компактному легковому автомобілю пропонувати переваги, які просто не під силу автомобілям з бензиновим двигуном. А завдяки новій технології акумуляторів Nissan, встановленій на абсолютно нових моделях LEAF, власники або орендарі LEAF отримують більше від своїх нових електромобілів, ніж будь-коли раніше.

Але як довго працює батарея Nissan LEAF??

Щоб допомогти вам краще зрозуміти термін служби батареї LEAF, наша команда EVgo підготувала цей посібник з технології акумуляторів Nissan, обслуговування та догляду за батареями, щоб ви могли отримати максимальну віддачу від вашого електромобіля Nissan Батарея LEAF на довгі роки.

Технологія акумуляторної батареї Nissan LEAF

Перше покоління LEAF було оснащено акумуляторною батареєю ємністю 24 кВт-год, тобто Nissan використовував 24 акумуляторні модулі, кожен з яких містив 4-елементну конфігурацію. У другому поколінні LEAF компанія Nissan зосередилася на створенні літій-іонної акумуляторної батареї більшої ємності з оптимізованим літій-іонним накопичувачем. У нових стандартних моделях LEAF з акумуляторною батареєю на 40 кВт-год кожен з 40 акумуляторних модулів має 8-елементну конфігурацію для збільшення ємності, запасу ходу та надійності.

Щоб піти на крок далі, Nissan також представив нову компоновку модулів для акумуляторної батареї ємністю 62 кВт-год на новій моделі LEAF Plus. Ця конфігурація дозволяє кожному модулю містити настроювану кількість елементів, з’єднаних лазерним зварюванням, що означає, що загальну довжину кожного модуля можна скоротити та оптимізувати, щоб найкраще відповідати платформі LEAF.

Обслуговування акумуляторної батареї Nissan LEAF

Турбота про літій-іонну батарею вашого LEAF має вирішальне значення, оскільки батарея є найважливішим (і найдорожчим) компонентом автомобіля. Те, як ви вирішите заряджати та обслуговувати акумулятор вашого LEAF, матиме прямий вплив на його довговічність. На щастя, Nissan Обслуговувати батарею LEAF так само легко, як і дотримуватися кількох простих правил:

Одне з найважливіших правил Nissan Обслуговування батареї LEAF полягає у підтримці заряду батареї на рівні від 20% до 80%. Регулярне розряджання акумулятора вашого LEAF або регулярна зарядка його до повної ємності призведе до швидшого зносу модулів акумулятора.

Коли слід замінити акумулятор Nissan LEAF?

Примітка: ми проведемо більшу частину цієї статті, припускаючи, що ви користуєтеся автомобілем Nissan LEAF власник вже. Однак, багато з цієї інформації про батарею все ще важлива, якщо ви розглядаєте можливість купівлі вживаного Nissan LEAF, тому читайте далі!

Хоча Nissan LEAF протягом багатьох років зарекомендував себе як чудовий маленький електромобіль початкового рівня, батарея EVgo акумулятор життя на Nissan LEAF може деградувати понад придатне для використання число протягом терміну експлуатації автомобіля. Це особливо актуально, якщо автомобіль експлуатувався в неідеальних умовах навколишнього середовища. Кілька ознак того, що ваш Nissan Leaf акумулятор може знадобитися заміна акумулятора:

  • Втрата запасу ходу, в результаті чого повний заряд становить менше 9 барів з 12 (утримує лише 70-75% початкового заряду) менш ніж за 8 років / 100,00 миль
  • Зменшення запасу ходу, яке вже не відповідає вашим потребам, коли термін експлуатації LEAF перевищує 8 років або 100 000 миль
  • Проблеми із зарядкою, втрата понад 5-10% запасу ходу за короткий проміжок часу (наприклад, кілька тижнів або місяців) або нездатність тримати заряд

Хочемо зазначити, що заміна акумулятора на Nissan LEAF – це не обов’язково робота для майстра-аматора. З усіма батареями електромобілів небезпечно працювати, і, як правило, автомобільні техніки, які працюють з цими високовольтними акумуляторними системами, повинні пройти спеціальну сертифікацію або навчання. Існують комплекти для заміни акумуляторів LEAF, але фактична робота все одно повинна виконуватися в автомайстерні, що спеціалізується на електромобілях.

Якщо батарея вашого Nissan LEAF працює погано, найкращим першим кроком до усунення проблеми буде перевірити, чи на неї ще поширюється гарантійне покриття:

Гарантія на батарею Nissan LEAF

Існує два види гарантійного покриття для акумуляторів Nissan LEAF:

По-перше, умови гарантії на літій-іонну батарею в основному стосуються оригінальних компонентів та встановлення Leaf батарея комплект. Що стосується таких речей, як дефекти матеріалів та неякісне виготовлення, ця частина гарантії на LEAF гарантує заміну батареї на термін до 8 років або 100 000 миль пробігу.

Примітка: Хоча 8 років / 100 000 миль може здатися щедрим терміном гарантії на NissanМи хотіли б зазначити, що це мінімальний обсяг покриття, який виробник повинен запропонувати на батареях електромобілів, як це передбачено федеральним законодавством США. Ми не говоримо тут нічого проти Nissan; ми просто хотіли б зазначити, що всі виробники електромобілів повинні надавати такий обсяг покриття для технології акумуляторів електромобілів.

Гарантія ємності літій-іонного акумулятора Nissan LEAF дещо відрізняється. Ця частина гарантії більше стосується характеристик дальності пробігу акумулятора, і з’ясувати це може бути складніше. Гарантія на ємність триває так само довго, як і гарантія на акумуляторну батарею – 8 років або 100 000 миль, але вона гарантує заміну в разі втрати корисного запасу ходу або незвичайної деградації батареї.

nissan, leaf, батарея, тип

Для Nissan Leaf 2021 року ця втрата запасу ходу визначається як “менше 9 сегментів запасу ходу при повному заряді” (що становить понад 25% зниження ємності).

Іншими словами, якщо ваш LEAF має пробіг менше 100 000 миль і йому менше 8 років, ви можете отримати безкоштовну заміну погано працюючого акумулятора. У 2023 році на моделі Nissan LEAF 2016-2023 років випуску, пробіг яких не перевищує 100 000 миль, все ще буде поширюватися деяке гарантійне покриття. Однак є кілька застережень:

  • Гарантія не поширюється на проблеми з акумулятором, пов’язані з пошкодженням від дорожнього сміття або інших проколів
  • Проблеми з акумулятором у LEAF, які перебували в умовах надмірної спеки (температура понад 120℉ більше 24 годин) або холоду (-13℉ більше 7 днів), також не покриваються гарантією
  • Гарантія також анулюється, якщо ви дозволили батареї розрядитися до низького рівня заряду або розрядитися більше ніж на 2 тижні
  • Якщо ваш LEAF має акумуляторну батарею ємністю 24 кВт-год, гарантія поширюється лише на 60 місяців (5 років) або 60 000 миль пробігу. Покриття ємності на ці пакети вже закінчиться.

Ви можете ознайомитися з умовами гарантії для кожного модельного року Nissan LEAF на веб-сайті Nissan.

Цікавий факт: поточна гарантійна заміна акумуляторної батареї для Nissan LEAF буде пакет на 40 кВт-год для версії LEAF на 30 кВт-год або 40 кВт-год (на інші менші пакети гарантія не поширюється). Це фактично означає, що Nissan закінчив виробництво та встановлення акумуляторів на 30 кВт-год (ми читали, що у них були проблеми з додатковою тепловою деградацією завдяки здатності до швидкого заряджання), і будь-яка гарантійна заміна передбачає безкоштовне оновлення до акумуляторів на 40 кВт-год.

Поки ви вивчаєте умови гарантії на заміну акумулятора Nissan LEAF, ви також можете перевірити статус відкликання вашого LEAF. У минулому було кілька відкликань, що стосувалися LEAFФункція акумулятора. Якщо ваші ЛИСТ був частиною відкликання, ремонт для відкличного випуску також буде безкоштовним.

Скільки коштує заміна акумулятора Nissan LEAF?

Давайте коротко розглянемо п’ять батарея розміри Nissan LEAF випускається з 2011 року:

nissan, leaf, батарея, тип
  • 2011-2017 Nissan LEAF: 24 кВт-год
  • 2016 Nissan LEAF: 30 кВт-год
  • 2018 – теперішній час Nissan LEAF: 40 кВт-год
  • Nissan LEAF PLUS (до 2022 року): 62 кВт-год
  • 2023 Nissan LEAF Plus: 60 кВт-год

Ціна на заміну батареї LEAF наразі коливається в межах 3 500-4 500 за батарею на 30 кВт-год та 3 000-5 000 за батарею на 24 кВт-год. Ми не впевнені на 100%, чому вони все ще такі дорогі; можливо, оскільки Nissan більше не використовує їх, дефіцит може впливати на ціну. Ці запасні батареї не будуть новими; більшість замінних батарей на 24 кВт-год та 30 кВт-год будуть або вживаними (утилізованими), або відремонтованими батареями Nissan LEAF.

Наразі Nissan використовує в LEAF два більших акумуляторних блоки: на 40 кВт-год та 62 кВт-год. Ви можете очікувати, що вартість заміни цих комплектів становитиме приблизно 6 500-7 500 для батареї на 40 кВт-год та 8 500-9 500 для батареї LEAF на 62 кВт-год.

Оскільки блок на 60 кВт-год є новим і має фактичні зміни в хімії батареї порівняно з попередніми версіями, все, що ми можемо зробити, це здогадатися про ціну. Але, швидше за все, заміна комплекту на 60 кВт-год коштуватиме десь від 10 000 до 15 000.

Роботи з заміни акумулятора можуть коштувати близько 450 000 гривень, тому повна заміна акумулятора Nissan Leaf може коштувати від 4 500 до 16 000 залежно від ємності та року випуску акумулятора.

Чи можу я отримати більший акумулятор для мого Nissan Leaf?

Ми, безумовно, чули історії про власників LEAF, які збільшили свій запас ходу, встановивши батарею більшої ємності акумулятор особливо для старих моделей. Тож так, у більшості випадків ви можете замінити батарею на Nissan LEAF.

Однак магазину може знадобитися деякий час, щоб отримати ваш новий (або дбайливо використаний) акумуляторний блок. Ми чули про затримки до декількох місяців лише на гарантійні роботи з акумуляторами LEAF, і отримання правильного акумуляторного блоку для модернізації вашого LEAF може вимагати певного терпіння.

Приємною особливістю акумуляторних батарей LEAF є те, що більшість з них взаємозамінні. Це не так просто, як просто замінити один блок живлення на інший, але вам не потрібно буде вносити значні зміни для заміни блоків живлення.

Тож давайте поговоримо про те, на яких автомобілях можна замінити батарею:

Наразі акумуляторна батарея ємністю 62 кВт-год є найбільшою, яку використовує Nissan, і для LEAF, який вже має максимальний розмір батареї, поки що не існує більшого варіанту для заміни. Однак, оскільки блок деградує, заміна його на менший відремонтований або дбайливо використаний блок може бути потенційно можливим варіантом, тому про це слід пам’ятати.

Що стосується блоку на 60 кВт-год, ми все ще чекаємо, щоб побачити, чи є ця новітня батарея LEAF такою ж зручною для заміни, як і попередні ітерації. Ми будемо тримати вас в курсі.

Для Nissan LEAF з акумуляторною батареєю на 40 кВт-год, як правило, найкращим варіантом є заміна на нову батарею на 40 кВт-год. Оновлення до акумуляторної батареї на 62 кВт-год можливе, але вартість робіт, ймовірно, буде вищою, оскільки форма та вага акумуляторної батареї на 62 кВт-год змінилися порівняно з попередніми профілями.

За винятком 2011 – початку 2012 року Nissan LEAF (які потребують додаткових спеціальних адаптерів та штепсельних вилок для завершення оновлення акумулятора), блоки на 24 кВт-год та 30 кВт-год можна замінити на блок на 40 кВт-год за досить прийнятною ціною.

Якщо у вас є одна з цих старих батарей і ви хочете електромобіль LEAF з більшим запасом ходу, ніж може забезпечити батарея ємністю 40 кВт-год, можливо, настав час розглянути можливість придбання нового Nissan LEAF Plus і компенсувати витрати за рахунок продажу вашого вживаного електромобіля Nissan LEAF.

Ось цікаве відео від користувача YouTube “Dala’s EV Repair”, в якому розповідається про саморобний/бюджетний Nissan Leaf з можливістю заміни батареї:

Інформація про заміну акумулятора Nissan LEAF, технічні характеристики та поширені запитання

Nissan LEAF – це плагін тип електромобіль з акумуляторною батареєю. Він був представлений в Японії і США в грудні 2010 року і в даний час знаходиться в своєму другому поколінні, яке було представлено в жовтні 2017 року.

Nissan Leaf, який у Китаї також називають “Venucia e30”, продається у великій кількості по всьому світу.

nissan, leaf, батарея, тип

Для отримання додаткової інформації відвідайте сторінку Nissan Leaf у Вікіпедії

2-е покоління (2018-2023)

Друге покоління Nissan Leaf виробляється з 2018 року і буде вироблятися до 2022 року. Дизайн розроблений Казухіко Ватанабе (Kazuhiko Watanabe).

Рівні комплектації

Nissan Leaf другого покоління доступний у комплектаціях S, SV, S Plus, SV Plus, SL Plus та SR.

Початковий рівень S оснащений батареєю ємністю 40 кВт-год акумулятор та інші функції, такі як порт для швидкої зарядки CHAdeMO, безключовий доступ, запуск кнопкою, автоматичні фари, задній спойлер та багато іншого.

Обираючи комплектацію “Plus”, ви отримуєте електродвигун потужністю 214 к.с. та акумуляторну батарею ємністю 62 кВт-год акумулятор для додаткового запасу ходу.

У 2023 році Nissan leaf зменшила кількість варіантів комплектації до базової Leaf S та Leaf SV Plus.

Як довго працюють батареї LEAF?

У таблиці нижче показано діапазони пробігу Nissan LEAF від найновіших модельних років до найстаріших (2011-2022).

У наведеній вище таблиці показано, що акумулятори першого покоління 2011-2012 модельних років дозволяли проїхати максимум 73 милі по шосе, перш ніж потребували підзарядки. Максимальний пробіг з роками збільшувався до 2019 року, коли він став 150-226 миль, що втричі перевищує обмеження першого модельного року. Саме такий термін експлуатації розрахований на сьогоднішній день (2022 рік).

Загальний пробіг моделей першого покоління становить 100 000-150 000 миль, а моделей другого покоління – 200 000-300 000 миль. Термін служби моделей першого покоління (2011-2016 рр.) може досягати 8-10 років, якщо ви добре про них дбаєте. Моделі останніх модельних років відрізняються високою довговічністю.

Як зазначено в таблиці, наведеній вище, запас ходу батареї Nissan LEAF залежить від модельного року електромобіля. А також від таких факторів, як ваше місцезнаходження, спосіб використання електромобіля, місце його паркування та батареяВік електромобіля вплине на термін його служби. Батарея вашого автомобіля розряджається швидше, якщо він використовується в місцевості, де щорічно спостерігаються екстремальні спекотні періоди. Те ж саме стосується і випадків, коли ви заряджаєте батарею більше одного разу на день.

Власники автомобілів Nissan LEAF останнього модельного року можуть менше турбуватися про вищезазначені фактори, оскільки батарея створена для більшої витривалості. Однак через деякий час пробіг почне поступово зменшуватися. Американці в середньому щодня проїжджають набагато менше, ніж максимальна відстань, яку можна подолати на повному заряді акумулятора Nissan LEAF. Тому ваша літій-іонна батарея може не зазнати такої сильної деградації, якщо ви залишитеся в США.

Процес заміни Nissan

Кожна літій-іонна батарея з часом зазнає деградації. Отже, необхідність заміни стане неминучою після багатьох років використання. Процес заміни батареї Nissan LEAF настільки ж складний, як і заміна двигуна електромобіля. Процедура вимагає належного обладнання, щоб витримати вагу акумулятора та захистити майстра від ураження електричним струмом.

Фахівці піднімуть автомобіль у повітря, щоб отримати доступ до місця розташування акумулятора. Виймуть стару батарею та встановлять нову, під’єднавши всі відповідні кабелі. Зазвичай виконується оновлення програмного забезпечення автомобіля, щоб автомобіль міг розпізнати нову батарею.

Така заміна зазвичай займає менше одного дня у досвідченого механіка. Але, можливо, вам доведеться почекати деякий час, якщо ви замовляєте деталь. Майте на увазі, що не кожна заміна вимагає заміни всієї акумуляторної батареї. Це може бути просто несправний модуль в акумуляторі, який потрібно замінити. Заміна тільки дефектних елементів або компонентів – це можливість заощадити гроші.

Запишіться на прийом до місцевого дилера або механіка для професійної заміни. Заміна в дилерському центрі коштує дорожче, ніж в автосервісі. Добре, якщо гарантія на батарею ще не закінчилася. Перегляньте це відео, щоб дізнатися, як замінити акумуляторну батарею Nissan LEAF.

Вартість акумулятора Nissan LEAF

Вартість заміни акумуляторної батареї Nissan LEAF вказана нижче в залежності від батареї тип:

2018-2022

Покриття літій-іонного акумулятора: 100 000 миль/8 років

Покриття ємності літій-іонного акумулятора: 100 000 миль/8 років

2011-2017

Покриття літій-іонного акумулятора: 100 000 миль/8 років

Покриття ємності літій-іонного акумулятора: 60 000 миль/5 років

Пам’ятайте, що я згадував про можливість часткової заміни акумулятора, яка передбачає заміну лише одного несправного/несправного компонента або більше. Власник Nissan LEAF також може захотіти перейти зі старої моделі батареї на найновішу під час повної заміни. Можливо, ви не зможете виконати ремонт або заміну в потрібний момент через дефіцит або недоступність необхідних деталей у вашому регіоні.

Як продовжити термін служби літій-іонного акумулятора

Це нормальне явище, коли пробіг на одному заряді літій-іонного акумулятора зменшується зі старінням пристрою. Але зниження заряду може прискоритися через несправність. Для максимального заряду батареї та продовження терміну її служби дотримуйтесь наступних рекомендацій:

Правильна зарядка акумулятора

Уникайте постійного використання таймера заряджання, поки роз’єм зарядного пристрою підключений до вашого Nissan після повного заряджання. The акумулятор може розрядитися, якщо ви це зробите. Використовуйте індикатор заряду для контролю рівня заряду.

Перед заряджанням слід дати автомобілю (особливо його батареї) охолонути після використання. Розряджений акумулятор або акумулятор з “нульовим” зарядом не можна залишати незарядженим більше двох тижнів. Більше використовуйте струменевий або звичайний режими зарядки, і намагайтеся не використовувати швидку зарядку та громадські швидкі зарядки регулярно.

Паркування/зберігання у правильних місцях

Не залишайте Nissan LEAF там, де на нього можуть потрапляти прямі сонячні промені або де дуже висока температура протягом тривалого часу. Також не слід зберігати автомобіль за дуже низьких температур більше тижня. Температура навколишнього середовища повинна бути оптимальною – прохолодне місце без близькості до джерел тепла.

Контроль температури акумулятора під час поїздок

Перевірте температуру акумулятора після тривалого періоду їзди, щоб визначити, чи він перегрітий, чи знаходиться на оптимальному рівні. Уникайте подальшої поїздки, якщо температура занадто висока. Дві або більше зупинок протягом дня для “швидкої зарядки” акумулятора можуть призвести до його перегріву.

Розрахункова експлуатація автомобіля

Не забувайте використовувати режими ECO Mode та B Mode, щоб зменшити потужність двигуна та заощадити енергію. Ви зможете отримати додатковий пробіг на одній зарядці завдяки збільшенню рекуперативного гальмування. Практикуйте помірну їзду.

Відстеження звітів про використання батареї електромобіля

Підготуйте звіт про використання батареї електромобіля та регулярно переглядайте його з експертом. Це допоможе вам зрозуміти, як можна збільшити термін служби акумулятора. Звіт знадобиться, коли ви захочете подати заявку на гарантійне обслуговування акумулятора. Прочитайте інформаційний буклет про гарантію, щоб дізнатися більше про це.

Скористайтеся перевагами гарантійного покриття ємності літій-іонного акумулятора

На літій-іонну батарею поширюється гарантія на втрату ємності, окрім покриття дефектів виготовлення або матеріалів. Ви повинні скористатися цією гарантією, оскільки вона включає будь-які виправлення, необхідні для повернення ємності акумулятора до норми. Детальніше про це читайте в гарантійному талоні вашого електромобіля.

Leave a Reply