Вартість зарядки блискавки Ford. Ціна

Остаточний аксесуар для електронних велосипедів: Ford F-150 Lightning Reviewed

Від одноденних поїздок до дорожніх подорожей, Lightning – це дивовижний транспортний засіб для життя велосипедним життям.

Автор Метт Філліпс Опубліковано: Грудень 23, 2022

Основний висновок: Lightning – відполірований, тихий, швидкий і дуже зручний для велосипедистів. Завдяки великому запасу ходу та високому рівню комфорту, він ідеально підходить для подорожей. Використовуйте пікап як базовий табір для поїздок на електровелосипедах або як ідеальний шатл-трак. Тільки не використовуйте його для буксирування.

  • Lightning має достатньо потужності, простору та запасу ходу для більшості велоподорожей та одноденних поїздок.
  • Можна заряджати електровелосипеди на початку маршруту та в дорозі.
  • Місткий багажник – зручне та безпечне місце для зберігання велосипедного спорядження, інструментів та аксесуарів.

ЦінаПробіг: 99 000 (за результатами тестування)Вага: 6,893 фунтів.

Минулого літа мені випала унікальна можливість позичити Ford 150 Lightning на тиждень. Я взяв його, тому що з пікапів виходять чудові веломобілі, і я хотів побачити, як це – жити велосипедним життям з електромобілем в горах Колорадо.

Я не автомобільний оглядач, тому це буде погляд на Lightning з точки зору велосипедиста. Якщо ви хочете почитати думку професійного автомобільного оглядача, пропоную почитати колегу Метта Крісару з Popular Mechanics. Ви можете знайти його огляд тут, а його запис про використання Lightning як мобільної електростанції тут.

Як і багато велосипедистів, я маю власний транспортний засіб. Але хоча я знаходжу транспортні засоби цікавими, їзда на велосипеді – це моє хобі, на яке витрачається більшість мого часу, уваги та грошей. Основна мета мого автомобіля – підтримувати мою їзду на велосипеді. Мені подобається надійний автомобіль, практичний і такий, що може впоратися з реаліями і суворістю їзди по асфальту і бездоріжжю в дещо ізольованому регіоні Four Corners на південному заході Колорадо. І це має бути хороший веломобіль.

Не всі машини роблять чудові велосипедні машини. Я вважаю, що визначальними якостями хорошого веломобіля є Місце для всього велосипедного мотлоху (одяг, насос, набір для ремонту, переносна підставка тощо).), достатньо просторий, щоб взяти з собою друзів (і все їхнє велосипедне лайно), практичний спосіб перевозити велосипеди (що стає все більшою проблемою, оскільки дахи стають вищими, а велосипеди важчими, особливо електровелосипеди та гірські велосипеди), зручні сидіння для тривалих поїздок, достатня потужність, щоб підніматися на пагорби, і достатньо великий, щоб зручно лягти і поспати. Особисто я вважаю, що пікапи та універсали найкраще підходять для перевезення велосипедів.

Як і багато хто з вас, я звернув увагу на зростаючу кількість електромобілів, що продаються населенню. Не тільки через цікавість, але й тому, що здається майже неминучим, що колись у майбутньому я буду власником електромобіля.

Хоча електромобілі мають сенс для коротких поїздок і більш населених районів з хорошою зарядною інфраструктурою, в моїй місцевості – де відстані більші, пагорби вищі, а населення рідкісне і розкидане – електромобілі все ще викликають багато запитань. Є багато місць, де ви можете зупинитися і за лічені хвилини зарядити бак автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння на кілька сотень миль пробігу. Інша справа – знайти місце, де можна швидко поповнити заряд акумулятора перед тим, як їхати крутою ґрунтовою дорогою без покриття (де немає стільникового зв’язку), щоб дістатися до стежки.

Щоб з’ясувати, як Lightning справляється з ролью веломобіля, я взяв напарника (дружину), наповнив Lightning купою велосипедів (два гірських і два електронних), спорядженням на довгі вихідні і вирушив у подорож з дому в Дуранго, штат Колорадо, до Крестед-Батте, щоб трохи погратися. По суті, типовий літній вікенд у житті велосипедного ботаніка. Ось що я дізнався.

Мій Ford F-150 Блискавка Тест-драйв

Ford доставив мені F-150 Lightning Platinum з наклейкою, яка на той час коштувала близько 94 000. Але з тих пір Ford підняв ціни, тому сьогодні ця ж модель коштує близько 99 000 доларів.

Якщо не брати до уваги розкішний кемпер Sportsmobile, який я колись позичив, це (з величезним відривом) найдорожчий автомобіль, який я коли-небудь водив. Найдорожчий автомобіль, яким я коли-небудь володів, коштував приблизно чверть вартості цього Lightning. Хоча я, звичайно, не маю коштів, щоб витратити майже сто тисяч на транспортний засіб, деякі з вас мають. І чесно кажучи, я кажу, що ви молодці. Моделі Lightning починаються від 56 000 (приблизно на вісім тисяч більше, ніж середній новий автомобіль у листопаді 2022 року) ціна), хоча стимули – поки вони не закінчаться, в будь-якому випадку – допомагають принести ціна вниз.

Мій тестер Lightning мав майже всі варіанти, які пропонує Ford. Найголовніше, що мій тестовий автомобіль мав більшу літій-іонну батарею на 131 кіловат-годину (стандартна батарея – 98 кіловат-годин). Ця трансмісія розвиває 580 кінських сил з жахливим 775-фунтовим обертовим моментом. Він також має заявлений запас ходу близько 300 миль (моделі XLT і Lariat мають запас ходу 320 миль) від повністю зарядженого акумулятора (докладніше про це нижче)

Натисніть на акселератор, і цей важкий (6 893 фунтів) акумулятор на колесах розганяється до 60 миль/год приблизно за чотири секунди. І хоча це об’єктивно швидко, відчуття потойбічні, тому що Lightning настільки плавний і тихий, в той час як лінійна тяга електромоторів вдавлює вас в подушки сидінь. У моєму житті я був у деяких досить потужних автомобілях, особливо у 800-сильному Challenger Hellcat, але я не відчував нічого подібного до того, як Блискавка прискорюється.

Життя на велосипеді з F-150 Lightning

Пікап з багажником – омріяний транспортний засіб для велосипедистів. Відкрите ліжко для легкого перевезення велосипеда (і місце, де можна прилягти та поспати), а також велика, безпечна та захищена від погодних умов зона спереду для вашого спорядження (особливо мокрого). Залишається багато місця для ремонтного стенду, інструментів, насоса та іншого. А якщо ви їдете на екскурсію з компанією друзів, багажник звільняє пасажирське відділення від сумок, щоб у вас було більше місця для друзів. Кромка багажника, яка розташована нижче, ніж задні двері Lightning, також є гарним місцем для відпочинку дупи, поки ви взуваєтесь і одягаєте шкарпетки.

Керувати Lightning надзвичайно приємно. Є багато потужності, але дросельна заслінка працює плавно і легко модулюється, а гальма вражають. Рульове управління легке і без нахилів, хоча йому не вистачає зворотного зв’язку. Керованість для щоденного водіння нормальна, враховуючи довжину, ширину і вагу цього звіра. Однак, на крутих і кривих гірських перевалах, де він відчував себе трохи неповоротким, не можна приховати його вагу і розміри. Але це не спортивний автомобіль, і, чесно кажучи, я був не проти їхати трохи повільніше на перевалах, тому що це збільшувало мій запас ходу. Їде досить добре, враховуючи, що це вантажівка. Загалом, мені було важко дорікнути Lightning в комфорті або манерах водіння.

Знаменита петля Crested Butte’s Reno Divide, Flag Creek, Bear Creek, Deadman’s Gulch відкрита для електровелосипедів. Це обов’язково потрібно зробити.

Доступ до багатьох стежок у Crested Butte та багатьох інших місцях на заході вимагає їзди по ґрунтових дорогах, іноді досить довго. Поза асфальтом враження від їзди були такими ж, як і на дорозі: плавними, тихими та комфортними. Хоча ця річ не призначена для повзання по скелях, переправляння через річки та бездоріжжя (а на моєму тесті були шини, орієнтовані на дорожнє покриття), кліренс досить пристойний. У мене не було жодних проблем з підйомом і спуском на деяких злегка нерівних, хоча і сухих, дорогах. Просто переконайтеся, що у вас достатньо заряду акумулятора, щоб вибратися звідти, куди б ви не потрапили. Ви не можете просто залити трохи бензину з каністри в Lightning: Якщо акумулятор розрядився, вас потрібно буксирувати до зарядного пристрою.

Передні сидіння – з високим ступенем регулювання, підігрівом, вентиляцією та масажем – були надзвичайно зручними і допомогли швидко подолати п’ятигодинну поїздку. І якщо ви хочете поговорити про розкіш для велосипедиста, то масажні сидіння після довгої, важкої їзди – це те, що треба. Безвібраційна і тиха кабіна була розкішною і робила поїздки на далекі відстані майже приємними. Я ніколи не відчував себе більш свіжим в кінці довгої поїздки, як в Lightning. Було легко вести розмови, а аудіосистема звучала чудово, відтворюючи як музику, так і подкасти.

З бортовою потужністю Lightning, кемпінг і поїздки на електровелосипедах виходять на новий рівень. Ви можете живити світло, плити, холодильники та всілякі аксесуари від 11 розеток Lightning – і все це без галасливого генератора – і жити в розкішному автокемпінгу.

Якщо ви їздите на електровелосипеді, ви можете використовувати Lightning для підзарядки та продовження веселощів. Акумулятор Lightning ємністю 131 кВт-год еквівалентний 172 акумуляторам Pivot Shuttle LT 756Wh, тому зарядка електровелосипедів залишає лише невелику вм’ятину на акумуляторі вантажівки. Ви навіть можете заряджати електровелосипед під час руху, тож навіть якщо ви забули зарядити велосипед напередодні поїздки, ви все одно будете готові їхати, коли прибудете до початку маршруту.

Завдяки своєму комфорту, простору, функціям та дальності пробігу Lightning – це крутий транспортний засіб для трансферу. Якщо день брудний, ви можете взяти з собою мийку, щоб ваші велосипеди працювали безперебійно. Ви можете посмажити на грилі м’ясо та овочі на обід, і ви можете тримати електричний холодильник увімкненим, щоб ваші закуски були свіжими, а пиво – холодним протягом усього дня.

брід, блискавка, зарядка, вартість, ціна

О, і ще одна маленька, але чудова річ про електромобіль: обігрівач і розморожувач готові до роботи миттєво. Не тремтіти в машині, чекаючи, поки прогріється двигун холодним ранком або якщо застрягнеш під дощем в дорозі.

Коли я почав користуватися Lightning, мене мучила тривога за запас ходу. “Заправка” електромобіля – це інший досвід і займає набагато більше часу, ніж заправка автомобіля IC. Але я виявив, що якщо трохи подумати і спланувати, то запас ходу – навіть тут, на Гірському Заході, де інфраструктура зарядних станцій більш обмежена – під час поїздок не є великою проблемою. А запас ходу для одноденних поїздок практично не є проблемою. Хоча скажу ще раз: Я не буксирував.

Цілі

F-150 Lightning – це не електрична вантажівка, яка може бути корисною в повсякденному житті, а щоденна робоча вантажівка, яка просто стала електричною. F-150 Lightning також покликаний завоювати давніх покупців вантажівок Ford своєю універсальністю та вражаючим набором функцій, навіть якщо вони ніколи б не замислювалися про купівлю електромобіля, а також тих, хто чекав на великий і доступний електричний позашляховик з додатковою універсальністю вантажівки.

Ми тут не для того, щоб зробити електричну вантажівку для небагатьохFord прагне створити автомобіль, який вирішує реальні проблеми для реальних людей, – сказав Кумар Галхотра (Kumar Galhotra), президент Ford, Americas and International Markets Group. F-150 Lightning пропонує все, що ми говорили про електромобілі, плюс можливості, які очікуються від вантажівки Ford Tough – не лише майже миттєвий крутний момент, але й потужне буксирування та перевезення, на які можуть розраховувати клієнти.

Продуктивність

Оснащений стандартною батареєю, F-150 Lightning розвиває 426 к.с. та 725 фунт-фут крутного моменту. Перейдіть на батарею дальнього радіусу дії, і ви отримаєте бонус у вигляді 563 к.с. і 725 фунт-футів крутного моменту, з якими ви зможете погратися.

Що стосується буксирування та вантажопідйомності, F-150 Lightning може буксирувати 10 000 фунтів і перевозити 2 000 фунтів вантажу.

Залишатися вірними до останнього Ford електрична вантажівка F-150 також зможе розганятися від 0 до 60 миль/год за 4 секунди, що президент Джо Байден коротко процитував як 4.3 або 4.4 секунди. Це не зовсім остаточні цифри, але, судячи із заяв Форда, вони близькі.

Незалежно від того, чи перевозять вони повне ліжко дров по снігу, чи буксирують причіп під час подорожі, клієнти повинні мати змогу покладатися на продуктивність своєї вантажівки, – каже Лінда Чжан, головний інженер F-150 Блискавка. Ця повністю електрична вантажівка розроблена з двома вбудованими двигунами, що означає, що вона може рухатися по пересіченій місцевості. Наша команда інженерів провела той самий суворий режим випробувань, який наші клієнти навчилися очікувати від F-150 Ford.

Потужність

Ford F-150 буде максимально використовувати свою електричну природу, пропонуючи чотири розетки тільки в багажнику, і сім інших в інших місцях, включаючи ліжко в салоні, в цілому 11. Само собою зрозуміло, що це зробить його популярною вантажівкою для робочих інструментів з системою Pro Power Onboard. Ця система також відстежуватиме рівень заряду під час використання електроінструментів і сповіщатиме власника, коли він опуститься нижче певної позначки.

Можливо, більш вражаючою, ніж можливість живити інструменти на робочому майданчику, є здатність вантажівки живити цілий будинок у разі відключення електроенергії. Опція Ford Intelligent Backup Power може забезпечити 9.6 кіловат енергії для дому завдяки 80-амперній зарядній станції Ford Charge Station Pro, яку Ford може допомогти встановити в домашньому гаражі. Система може автоматично вмикатися, коли в будинку зникає електрика, а потім перекривати потік, коли живлення відновлюється.

За словами Райана О’Гормана, менеджера з електромобілів у відділі стратегічного партнерства, тепер клієнти можуть використовувати свої вантажівки для отримання енергії тоді, коли вони цього найбільше потребують – чи то для укриття під час шторму, чи то для захисту від спеки. F-150 Lightning створено для плавного переходу від заряджання автомобіля до забезпечення електроенергією вашого будинку, коли це необхідно – і компанія Ford є першою в США.S. щоб запропонувати цю можливість на електричній вантажівці.

Як Ford F-150 Lightning використовує технологію Plug-and-Charge?

Додаток FordPass робить сортування всіх цих опцій живлення, заряджання та запасу ходу зрозумілим. Мережа налічує 19 500 зарядних станцій і ще більше станцій, і Ford надає покупцям два роки безкоштовного доступу до мережі зарядних станцій BlueOval Charge Network.

Plug Charge дозволяє водіям автоматично активувати, оплачувати та заряджати автомобіль, під’єднавшись до громадської зарядної станції без необхідності використовувати смартфон чи кредитну картку. Після активації доступу до мережі ви можете увійти у свій додаток FordPass та увімкнути функцію Plug Charge. Вона показує водіям, які зарядні станції підтримують Plug Charge.

Які транспортні засоби та інструменти можна заряджати від Ford F-150 Lightning?

Lightning не тільки приймає заряд, але й віддає його. Бортовий генератор Pro Power Onboard має вбудовані електричні розетки для живлення інструментів, електроніки та приладів. Базові обшивки отримують 2.4-кіловатна потужність; серії Lariat та Platinum мають 9.6 кіловат. Тобто за допомогою комбінації до 2.4 кіловати в передньому багажнику і до 7.2 кіловати через 11 розеток у кабіні та спальному місці.

Нарешті, Ford зазначає, що якщо покупець має Pro Power Onboard, він може заряджати інші електромобілі, які розрядилися. Компанія називає це Share Range, і все, що потрібно зробити водієві електромобіля – це підключити свій автомобіль до 240-вольтової розетки на Lightning (або PowerBoost Hybrid F-150 з генератором). Вона може дати Mustang Mach-E 20 миль за годину зарядки, що не так багато, але вона доставить застряглий автомобіль у безпечне місце, хоча будь-який електромобіль з 240-вольтовим зарядним пристроєм може використовувати її.

Натисніть, щоб переглянути наш посібник із зарядки для F-150, включаючи те, як зробити так, щоб він працював у вашому домі в разі відключення електроенергії.

Тест Ford F-150 Lightning на дорозі: Чи може електричний пікап подорожувати так само добре, як бензиновий?

Окрім буксирування F-150 Lightning, я також хотів перевірити, наскільки електричний пікап підходить для подорожей. Отже, я запланував поїздку з Нью-Йорка до Детройта на електропікапі. І під словом “запланував” я маю на увазі, що вніс поїздку в Google Maps і переконався, що по дорозі будуть зупинки Electrify America (EA). Чи може це бути так просто?

Коротше кажучи? Так, здебільшого. Але давайте перевіримо деталі, бо саме тут криється диявол.

ford, lightning, зарядка, вартість, ціна

Отже, подорожі з Нью-Йорка до Детройта проходять здебільшого по трасі 80 через Пенсильванію та Огайо. На щастя, я родом не з Клівленда, і в цей час був матч плей-офф Yankees/Guardians та візит до моєї сім’ї, щоб трохи розбити поїздку. Але якби я їхав напряму, це виглядало б так:

Зупинки знаходяться на відстані 100-150 миль одна від одної, і кожна триває менше 30 хвилин для зарядки. Зазвичай це було б початком і кінцем мого планування маршруту, але я знаю, що багато людей трохи насторожено ставляться до подорожей на електромобілях на далекі відстані і, можливо, захочуть подумати про запасні варіанти.

Крім того, автомобілі Ford мають функцію Plug and Charge на Electrify America, тому вам не доведеться возитися з додатками або кредитною карткою. Ви просто підключаєте зарядний пристрій, і зарядка починається приблизно через 20 секунд, плюс-мінус.

У малоймовірному випадку, якщо один із зарядних пристроїв вийшов з ладу, Plugshare показує безліч варіантів протягом першої третини поїздки і останньої третини, але лише кілька швидких зарядних пристроїв у східних двох третинах Пенсильванії.

Мені слід було звернути більше уваги на цю карту, але не тому, що жодне із зарядних пристроїв не працювало, а тому, що вона надала мені можливість (станція Clarion Walmart 150kW EA на радіусній лінії), яка дозволила б мені пропустити зупинку і швидше дістатися до місця призначення. ABRP добре, але не дуже добре спланувала цей маршрут.

Ford має вбудовану карту зарядних станцій, яка добре знаходила найближчі зарядні станції, але не так добре показувала розташування зарядних станцій на маршруті.

Аеродинаміка Ford F-150 Lightning

Оскільки я збирався в подорож, я подумав, що зможу їхати трохи швидше, якщо зроблю автомобіль трохи більш аеродинамічним. Пікап без кришки на капот – це майже так само погано, як і з аеродинамікою, і я подумав, що зможу заощадити дорогоцінний час (коротші зупинки на зарядці, набагато швидша їзда), якщо додам таку кришку. Ford зобов’язав мене, і під час обідньої перерви в Pleasantville Ford встановили вінілову плівку. У них також був саме той автомобіль, на якому я їхав, на центральній сцені в шоу-румі, і, мабуть, вони продавали досить багато з них. (Див. фото вище.)

F-150 Lightning також є величезною машиною. Ось він у порівнянні з моєю Model 3 і моїм гаражем. Для протоколу, я б ніколи не купив таку машину для поїздок на роботу або на роботу чи для чогось іншого, окрім як робочої вантажівки. Але це найбільш продавані автомобілі в США, і я не думаю, що багато людей використовують їх тільки для роботи.

Подорож на Ford F-150 Lightning

Я виїхав з дому повністю зарядженим, показавши на F-150 Lightning близько 284 миль і близько 150 миль до першого місця зарядки в Блумсбурзі, штат Пенсільванія. Я їхав зі швидкістю приблизно 65-75 миль/год всю дорогу і отримував досить схожий, якщо трохи гірший запас ходу, ніж було прогнозовано. У мене була можливість використати Blue Cruise, і він працював дуже добре.

Blue Cruise у F-150 дозволяє зняти руки з керма під час руху по міждержавних трасах, і це схоже на Supercruise від Шевроле – ніби ви пасажир у машині, поки ви не відволікаєтесь від дороги. Є невелике підстрибування з боку в бік на смугах руху, що іноді трапляється, особливо на дорогах з поганим покриттям. Загалом, він був на одному рівні з GM Supercruise з точки зору досвіду роботи з автопілотом без допомоги рук. Змінити подкаст на CarPlay або знайти щось перекусити в сумці дуже легко, перебуваючи в Блакитному Круїзі.

Я був у Блумсбурзі, Пенсильванія, раніше, тому що там є зарядний пристрій Tesla в Ruby Tuesdays прямо біля шосе. На жаль, станція EA знаходилася за дві милі від шосе на наземній вулиці, що йде паралельно шосе.

На щастя, однак, він розташований у Sheetz поруч із Arby’s, тому вечеря була на. Я приїхав з більш ніж третиною повного заряду, і я, ймовірно, міг би безпечно проїхати ще 80 миль. Спочатку я отримав 167 кВт заряду, який збільшився майже до 180 кВт.

Я пробув на станції лише близько 22 хвилин, чого вистачило, щоб з’їсти бутерброд і зарядити Lightning до наступної поїздки зарядка станція в Дюбуа, штат Пенсильванія.

Якби я залишився ще на 10-15 хвилин, я міг би легко дістатися до іншого 150-кіловатного Walmart у Кларіоні, штат Пенсильванія, а звідти легко дістатися до Акрона, штат Огайо. Я думаю, що ABRP змусила мене поїхати на більш ранню станцію, тому що вона була на 350 кВт. Але насправді станція потужністю 150 кВт дала б мені 90% швидкості, яку я бачив на обох станціях потужністю 350 кВт. Вивчений урок.

Я побачив трохи більшу швидкість у Walmart DuBois (який також знаходився в декількох милях від шосе), яка досягала 180-190 кВт. Я залишився там майже півгодини.

Потім мені довелося зупинитися на заправці Sheetz EA в Янгстауні, щоб поповнити запаси. Звідти мені знадобилося лише близько 10 хвилин зарядки, щоб дістатися до місця призначення в Акроні, де на мене чекала нічна зарядка 2-го рівня.

Тут у мене була єдина помилка EA під час поїздки. (Див. Нижче.) Насправді мені не довелося рухати F-150, просто взяти штекер з сусіднього зарядного порту і принести його сюди. Знову в справі.

Взагалі кажучи, станції EA були досить стабільними, і я б побачив близько 170-180 кВт для початку, близько 133 кВт при 50% заряді, і до приблизно 115 кВт при 70% заряді. Насправді мені ніколи не доводилося залишатися десь довше, ніж на 30 хвилин.

Цікаво, що в готелі, де я зупинився, був ще один F-150 Lightning, який заряджався там, де був мій. Це була рідкісна обробка Pro і перша, яку я бачив у дикій природі.

До речі, ми поїхали на маминому “Шевроле Болт” у центр Клівленда, щоб подивитися гру (Клівленд виграв з великим рахунком – вау), тому що я не хотів паркувати F-150, хоча, мабуть, міг би це зробити.

Наступного дня я виїхав з Акрона з повним зарядом і попрямував за 140 миль до Детройта. Я міг би легко проїхати весь шлях, але хотів мати трохи заряду для буксирування наступного ранку, тому я знову заправився за межами Толедо.

Думка Електрека

Так, ви абсолютно точно можете взяти F-150 Lightning у дорожню подорож.

Це Блискавка найкращий транспортний засіб для подорожі по пересіченій місцевості? Ні. Якби я їхав на Kia EV6 або Model 3, зупинки для зарядки були б удвічі коротшими. На це пішло б удвічі менше енергії.

Але це був хороший досвід, і він стане ще кращим, оскільки EA та інші зарядні підприємства заповнять ці прогалини і зроблять вибір зарядної станції таким же простим, як і вибір заправної станції.

Що стосується зарядних пристроїв, EA з функцією Plug and Charge заряджається так само легко, як і Tesla, а в багатьох випадках – так само швидко. Хотілося б, щоб зарядні пристрої були ближче до траси, але ми доберемося до цього.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek – експертів, які день за днем розповідають новини про Tesla, електромобілі та зелену енергетику. Не забудьте зайти на нашу домашню сторінку, щоб дізнатися всі останні новини, а також слідкуйте за Electrek на Facebook та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаю, з чого почати? Дивіться останні огляди на нашому каналі YouTube.

Скільки часу потрібно, щоб зарядити Ford Lightning на станції швидкої зарядки постійного струму?

Багато громадських швидких зарядних пристроїв постійного струму (DC) можуть передавати від 50 до 350 кВт потужності на BEV.

Однак Ford F-150 Lightning може вмістити лише 120 кВт для свого стандартного акумулятора та 150 кВт для акумулятора розширеного діапазону.

За допомогою швидкого зарядного пристрою постійного струму потужністю 150 кВт батарея стандартного діапазону ємністю 98 кВт-год може зарядитися на 15-80% приблизно за 44 хвилини.

З іншого боку, батарея розширеного діапазону ємністю 131 кВт-год може зарядитися на 15-80% приблизно за 41 хвилину.

Скільки це коштує Вартість Швидка зарядка електромобіля на станції постійного струму Зарядка станції постійного струму?

Ford надає покупцям Lightning безкоштовний 2-річний доступ до Blue Oval, найбільшої в Північній Америці мережі громадських зарядних станцій. Станом на червень 2022 року ця мережа складається з 19 500 зарядних станцій Level 2 та Level 3 в США.S.

закінчено, Lightning покупці також отримують 250 кВт-год безкоштовної зарядки від Electrify America, найбільшої в країні мережі швидких зарядних станцій постійного струму (рівень 3).

Однак після безкоштовної зарядки на 250 кВт-год вам потрібно буде платити Electrify America за кожну кВт-год або за кожну хвилину зарядки. Тарифи варіюються залежно від штату, в якому розташована зарядна станція Electrify America, а також від статусу членства власника транспортного засобу.

Наприклад, у штаті Делавер гості та учасники програми Electrify America повинні платити

Наскільки ефективний Ford Lightning?

Якщо ви хочете знати, скільки ви можете заощадити на паливі, ми можемо порівняти будинок вартість заправки F-150 Lightning до вартості пального бензинового F-150.

За даними Агентства з охорони навколишнього середовища США, 3.5-літровий V6 4WD F-150 має комбінований рейтинг 19 миль/год або 5.3 галони на 100 миль.

Станом на 30 травня 2022 року, середній рівень споживання бензину в Америці ціна становить приблизно 4.79 за галон. На кожні 100 миль V6 F-150 споживає 25.4 вартістю бензину.

Виходячи з цих поточних цін, вартість електроенергії F-150 Lightning на 100 миль становить лише 24% від вартості палива V6 F-150 на 100 миль вартість. Це еквівалентно 19 доларам економії на кожні 100 миль.

Якщо ви проїжджаєте 15 000 миль на рік, ви заощадите 2 850 доларів щорічно.

Ви можете заощадити понад 14 000 на витратах на пальне, якщо через п’ять років будете їздити на F-150 Lightning з домашньою зарядкою замість F-150 з V6.

Навіть якщо ви щоразу заряджатимете свій Lightning на дорогій зарядній станції постійного струму, ви все одно заощадите приблизно 7 000 за п’ять років.

Скільки коштує Ford F-150 Lightning Вартість?

Нижче наведено час запуску різних комплектацій Ford F-150 Lightning.

Ці стартові дані є точними станом на червень 2022 року.

.43 за кВт-год. З іншого боку, учасники програми Pass (plus) мають пільговий тариф

Підсумковий висновок

Ford Lightning 2022 року зможе заряджати свою батарею вдома:

  • 41 хвилина на станціях швидкої зарядки постійного струму.
  • від 8 до 10 годин вдома з використанням зарядної станції Level 2 Charge Station Pro.
  • від 10 до 15 годин за допомогою повільнішої зарядної станції Level 2 Connected Charge або мобільного зарядного шнура, підключеного до розетки на 240 вольт.
  • До 100 годин при використанні мобільного шнура живлення від розетки на 120 вольт (рівень 1).

Повільна домашня зарядка – найдешевша та найкорисніша для життя акумулятора. Швидка зарядка постійним струмом поверне вас на дорогу найшвидше, але це найдорожчий варіант зарядки. Регулярно плануйте свої поїздки, щоб знати, який метод зарядки підходить вам найкраще.

Щиро дякуємо, що прочитали. Сподіваємося, ми змогли допомогти вам зрозуміти більше про час і методи заряджання Ford F-150 Lightning.

Зробили це до кінця? Ознайомтеся з цим!

.31 за кВт-год.

  • Акумулятор стандартного діапазону:.31 за кВт-год х 98 кВт-год = 30.38
  • Акумуляторна батарея з розширеним діапазоном:.31 за кВт-год x 131 кВт-год = 40.61

Навіть якщо ви є учасником програми Electrify America Pass, вам доведеться заплатити вдвічі більше за швидку зарядку постійним струмом, ніж за домашню зарядку 1-го або 2-го рівнів.

Leave a Reply