Потужність зарядки електромобіля. Однією з проблем для покупців, які розглядають…

Table of Contents

Пояснення щодо зарядки електромобіля: Трепет перед переїздом у нову зону комфорту

Якщо ви збираєтеся отримати електричний і стурбовані тим, як вирішити проблему зарядки електромобіля в домашніх умовах без серйозних витрат.- як у викопуванні великої дірки у вашому гаманці.- ви читаєте правильний пост.

Я поясню на власному досвіді, як заповнити бак вашого нового автомобіля та уникнути цих завищених оцінок електричної модернізації.

Хоча я написав цю статтю, ґрунтуючись переважно на своєму більш ніж дворічному досвіді експлуатації електромобіля Model Y Long Range 2021 року, більшість з того, про що я згадую тут, стосується будь-якого електромобіля. Це колективна мудрість від моїх друзів та сусідів з різними типами електромобілів.

Перейдемо до суті: Заряджати автомобіль, як правило, простіше, ніж ви думаєте, і це набагато краще, ніж їхати на заправку. Якщо ви живете в будинку з гаражем (в якому є електрична розетка) або доступною розеткою на вулиці, ви вже готові до стрибка. Подумайте про свій електромобіль як про ще один великий прилад.

Але заряджати автомобіль – це не просто підключити його до електромережі. Почнемо з простої математики зарядки автомобіля.

Примітка Донга: Я вперше опублікував цю статтю 8 лютого 2023 року, а 16 квітня 2023 року оновив її, додавши актуальну, сучасну інформацію.

Про Tesla та електромобілі

  • Власний електромобіль: водіння, обслуговування та занепокоєння про запас ходу
  • Дорожня карта 2024: Tesla відкриє свої суперчарджери для всіх електромобілів
  • Зарядка для електромобіля: Це так само просто, як увімкнути в розетку
  • Шини Tesla: Вага, потужність, розміри ободів та набридливі висипання на бордюрах
  • Повне самостійне водіння Tesla: Постійний жарт, який тепер коштує 199 доларів на місяць
  • Реальний досвід: Спущене колесо на Tesla може стати справжнім випробуванням
  • Пояснення автоматизації водіння: Чому існуючі Tesla НІКОЛИ не доїдуть до неї
  • Використання даних Tesla: Як підключити автомобіль до точки доступу xfinitywifi від Comcast
  • Вартовий режим Tesla: Як одна лише камера в реальному часі коштує 10 доларів на місяць
  • Tesla відроджує вдосконалений автопілот: Чому повне самокероване водіння завжди було брехнею

Зарядка електромобіля: Загальна математика зарядки автомобіля

Заряджання акумулятора схоже на наповнення бака водою (або будь-якою іншою рідиною.)

Бак – це акумулятор, а потік води (розмір напірної труби) – це вхідна електроенергія, яка визначається амперами (А) і напругою (В). Поєднуючи ці дві величини, ми маємо Потужність (Вт), що в даному випадку є об’ємом бака або потоком енергії.

Простіше зрозуміти електрику, якщо уявити її як воду, що тече по трубі з однієї ємності в іншу.

  • Напруга (В): Обсяг електроенергії або величина потенційної сили, яка передає енергію по дроту. (Це кількість води з накопиченим тиском у трубі перед тим, як ви відкриєте кран).)
  • Ампер (А): Розмір потоку енергії. (Це сила потоку води, яка залежить від розміру труби та об’єму в джерелі).)
  • Потужність (W): Споживання або ємність контейнерів на обох кінцях потоку електроенергії між ними в будь-який момент часу. (Це розмір бака або кількість використаної води.)

Чим вищі ампер і напруга, тим швидше електрика може переміщатися з одного місця в інше (швидкість зарядки). Чим більше потужність, тим більше енергії зберігається, використовується або доставляється.

Ось взаємозв’язок між цими трьома:

Зазвичай ви знаходите потужність у двох вимірах:

  • Кіловат (кВт): Це метричний спосіб позначення 1000 Вт. Зазвичай вказує на швидкість потоку електроенергії.
  • Кіловат-годину (кВт-год): Енергія, спожита, передана або накопичена протягом однієї години. Це вказує на кількість енергії.

Ємність акумулятора автомобіля вимірюється в кВт-год. Чим вище цифра, тим більше енергії вона може утримувати.

Розетка 110В 15А зазвичай має потужність 110 15 = 1650 Вт або 1.65 кВт. Зокрема, якщо ви під’єднаєте свій автомобіль до цієї розетки, він може отримати до 1.65 кВт на годину.- часто трохи менше.

Коли потік постійний, швидкість води, що надходить у приймальний бак, однакова. Отже, скільки часу потрібно, щоб заповнити бак, залежить від його розміру.

електричний, зарядка, потужність

Після цього, скільки часу вистачить повного бака, залежить від використання або ефективності. Як правило, потік електроенергії завжди постійний.

Акумулятор моєї Tesla Model Y 2021 має ємність 75 кВт-год. За оцінкою Агентства з охорони навколишнього середовища.- що сильно перебільшено.- автомобіль має запас ходу до 324 миль на повному заряді або 4.3 милі на кВт-год.

З таким діапазоном, при підключенні до розетки на 120 В (з максимальним струмом 15 А), швидкість заряду становить 5 миль на годину.

Фактична реальна відстань, яку ви можете проїхати на кВт-год, сильно варіюється в залежності від швидкості, навантаження, вітру, рельєфу, вашої віри в нісенітниці Ілона Маска і так далі. Але швидкість, з якою електрика надходить в батарею, залишається незмінною, що в даному випадку становить близько 1.5 кВт на годину (плюс-мінус).

Ця швидкість електричного потоку застосовується до всіх електромобілів Tesla, які використовують однакову технологію акумуляторів. Але на Model S, при підключенні до тієї ж розетки 120 В, цей показник буде дорівнювати приблизно 3 милям EPA на годину.- ця модель вимагає більше енергії для руху.

Суть в наступному: Ви можете збільшити швидкість зарядки, використовуючи більшу силу струму (і напругу). Це стосується всіх електромобілів.

Зазвичай вам потрібна розетка на 240 В, якщо вам потрібно більше 15 А. І в США це означає, що вам потрібно зробити серйозну електричну модернізацію.

Зарядка електромобіля: Вона відрізняється від насоса

Більше двох років тому, готуючись до придбання Model Y, мені було складно розібратися з ситуацією з електрикою вдома.

Швидше за все, дехто з вас зараз відчуває те ж саме, очікуючи на доставку свого улюбленого автомобіля або обдумуючи ідею його придбання.

Я провів пошук і прислухався до порад онлайн-експертів з електромобілів.- в наші дні їх багато.- Я отримав розцінки від авторитетних електриків в діапазоні від 5 000 до 15 000 доларів за електричну проводку та модернізацію вимикачів, залежно від обсягу робіт.

Це не кажучи вже про необхідний дозвіл та неминучі перебої.- під час модернізації в будинку не буде електрики щонайменше добу.

Вся справа в підсилювачах, і це мало сенс. Як згадувалося вище, стандартна розетка на 120 В у США може виштовхувати максимальну реальну силу струму в 15 ампер.- часто нижче з міркувань безпеки.

Наприклад, настінному зарядному пристрою Tesla потрібен вимикач на 60 ампер при напрузі 240 В, щоб забезпечити найшвидшу швидкість зарядки в домашніх умовах. Моя Model Y може заряджатися до 42 миль (68 км) на годину, або у вісім разів швидше, ніж при підключенні до існуючої розетки 110 В.

І це все правда.- нам потрібні більші амперметри, щоб забезпечити швидшу зарядку, що, як правило, вимагає кращої електропроводки та модернізації вимикачів. Електрики не брехали.

Але, озираючись назад, це було лише тому, що я дивився на все це з точки зору людини, яка завжди їздила на машині з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ). Так само і електрики. Жоден з тих, хто давав мені котирування, не мав електромобіля.

Справжнє питання полягає в наступному: Як швидко ви хочете зарядитися??

Зарядка електромобіля проти заправки бензобаку: У вас є ціла ніч

З автомобілем з ДВЗ ми відчуваємо біль на бензоколонці, як часто кажуть під час високих цін на бензин. І оскільки ми не (хочемо) проводити там багато часу, це чудово, що баку потрібно лише кілька хвилин, щоб заповнитись.

І що далі?? Ви приганяєте машину додому, ставите її в гараж, і вона стоїть, нічого не роблячи, годинами.

З іншого боку, з електромобілем ви можете заправляти бак (повільно), коли перебуваєте вдома або навіть коли автомобіль не використовується. Отже, в більшості випадків швидка зарядка не потрібна, принаймні для щоденного використання. У вас є буквально вся ніч.

Повільна зарядка, як правило, краще для акумуляторів. На відміну від суперчарджерів, які зазвичай вимагають підготовки акумулятора для оптимальної зарядки, з домашньою зарядкою ви можете під’єднувати/від’єднувати автомобіль довільно без додаткового впливу на акумулятор або зміни швидкості.

Візьмемо, наприклад, мою Model Y. Якщо я під’єднаю його до розетки 120 В, коли повернуся додому о 17:00, то до 8 ранку наступного дня він отримає достатньо заряду, щоб проїхати ще близько 60 реальних миль. І цього достатньо для цілого дня водіння. А в дні, коли я не їжджу, я можу тримати автомобіль підключеним до мережі набагато довше.

Навіть якщо ви їздите трохи більше, ніж я щодня, комбінованого часу заряджання за тиждень від звичайної розетки, як правило, достатньо.

Отже, якщо у вас є гараж з розеткою на 120 В або розетка, яку ви можете підключити на вулиці, ви готові до використання електромобіля, оскільки зарядка стурбована. Але, звичайно, більш швидкий варіант зарядки не завадить.- серед іншого, він дає нам більшу гнучкість.

Ознайомтеся з трьома поточними рівнями зарядки нижче, і я розповім про те, як мені вдалося отримати своє рішення для швидкої зарядки (для Model Y), не перегинаючи палицю і не витрачаючи тисячі доларів, яких у мене не було.

Коротко про рівні зарядки електромобілів (1, 2 і 3)

Вкладки нижче містять коротку інформацію про три поточні рівні зарядки електромобілів.

Рівень 1 зарядки EV: 120В (до ≈ 15А)

  • Електрика: Змінний струм (AC).
  • Автомобільні роз’єми: J1772, Tesla.
  • Швидкість зарядки: від 3 до 5 миль на годину (≈ 1.5 кВт).
  • Застосування: вдома або будь-де, де є розетка на 120 В.

Рівень 1 зарядка є найнижчим і в США, як правило, означає, що ви підключаєте автомобіль безпосередньо до розетки 120 В, використовуючи стандартний (часто включений) портативний зарядний пристрій, який технічно називається електричний автомобільне сервісне обладнання або EVSE.

Існують також сторонні портативні зарядні пристрої. Незважаючи на різний дизайн, вартість і, можливо, якість, всі зарядні пристрої будуть працювати з усіма електромобілями. Це лише питання отримання правильного адаптера, коли це необхідно.

Зарядка змінним струмом 1-го рівня

Зарядка першого рівня використовує найбільш поширене джерело живлення, яке легко знайти: Типова побутова розетка на 120 вольт, той самий тип, який використовується для зарядних пристроїв для телефонів, телевізорів та майже всіх інших електронних пристроїв, якими ви можете володіти. Більшість нових електромобілів, за деякими винятками (тьху, тьху, тьху, Тесла), включатимуть зарядний кабель, який можна підключити до будь-якої розетки на 120 вольт. І для зарядки рівня 1, і для рівня 2 використовується однаковий тип штекера, стандарт SAE J1772. Якщо тільки це знову не Tesla, яка використовує власну вилку. Не так, як порт Lightning від Apple до USB-C у всіх інших.

Однак зарядка рівня 1 дуже повільнапотужність це ампер, помножений на вольт, і більшість заземлених побутових розеток – це розетки на 15 ампер, а більшість транспортних засобів та шнурів живлення рівня 1 призначені для споживання енергії значно нижче цієї межі в інтересах безпеки та тепла. Наприклад, Chevrolet Bolt і Bolt EUV 2022 року заряджатимуться лише при 8 амперах на рівні 1. Зарядка на 12 ампер вимагає ручного керування, і автомобіль попередить водія про потенційні ризики від перенапруженого шнура.

Цей зарядний кабель рівня 1 підключений до заземленої розетки поруч з моєю під’їзною дорогою, розрахованої на 15 ампер. Через обмеженість кабелю та автомобіля я можу заряджати лише на рівні 1.3 кВт на годину. Кевін Вільямс Кевін Вільямс

Як уже згадувалося, швидкість зарядки дуже низька – 880 Вт на годину (0.88 кВт-год) для 8-амперної швидкості, або 1.32 кВт-год для 12-амперної швидкості. У такому автомобілі, як Chevrolet Bolt EUV, повна зарядка на більш високій швидкості 12 ампер займе близько 50 годин.

Тим не менш, зарядка 1-го рівня може бути корисною і може слугувати чудовим способом поступової підзарядки або підтримання заряду в автомобілі, коли він не використовується. Або для автомобілів з крихітними акумуляторами, таких як мій Mitsubishi i-MiEV 2012 року випуску, зарядки 1-го рівня достатньо, щоб зарядити автомобіль за дев’ять-12 годин, або, по суті, за ніч.

Рівень 2 змінного струму Зарядка

Зарядні станції 2-го рівня, які можна мати вдома або знайти на громадській парковці, використовують потужність 240 вольт. У вашому будинку розетка на 240 вольт – це те, що ви використовуєте для електричний плита, пральна машина або сушарка. Зазвичай їх повинен встановлювати професійний електрик, але теоретично їх можна встановити в більшості американських будинків.

Швидкість зарядки рівня 2 визначається двома факторами: Здатністю зарядного пристрою подавати енергію та здатністю автомобіля приймати енергію. Як правило, зарядка рівня 2 починається як мінімум з 3.3 кВт на годину і можуть підскочити до 19.2 кВт на годину, залежно від сили струму, що подається на зарядну станцію.

Я помітив, що деякі громадські зарядні станції рівня 2, як правило, пропонують близько 6.від 6 кВт до 7.4 кВт, з кількома винятковими станціями, що досягають 12.5 кВт або більше. Зарядні пристрої Tesla Destination, які не зовсім схожі на зарядні пристрої рівня 2, але знаходяться нижче суперчарджерів, можуть досягати 22 кВт, але вони, як правило, менш поширені через дуже високий струм, необхідний для роботи такого масивного зарядного пристрою.

Швидкість зарядки рівня 2 також визначається бортовим зарядним пристроєм автомобіля. Якщо бортова електрична архітектура автомобіля не може прийняти більше 6.6 кВт на годину, то підключення його до зарядного пристрою потужністю 11 кВт не прискорить заряджання автомобіля. Це може здатися дещо складним, але я докладно пояснив, як розуміння зарядки змінного струму має вирішальне значення для розуміння електромобілів.

Більшість зарядних пристроїв 2-го рівня повинні бути достатніми для поповнення заряду акумулятора сучасного електромобіля дальнього радіусу дії протягом тривалого періоду часу, наприклад, під час сну або перебування в офісі. Електромобілю Chevrolet Bolt EV або EUV 2022 року знадобиться менше 10 годин, щоб зарядитися від повністю розрядженої батареї до повного заряду при стандартній напрузі 6.Зарядний пристрій рівня 2 потужністю 6 кВт.

Зарядка постійним струмом (DC) “Рівень 3”

Швидка зарядка постійного струму, яку іноді називають надшвидкою Зарядка або Рівень 3, є технологічною перевагою більшості електромобілів, оскільки дозволяє більш швидко заряджати батарею. Проте, з технічної точки зору, не існує такого поняття, як “рівень 3” зарядки, згідно з визначенням Товариства автомобільних інженерів (SAE), але люди в розмовній мові використовують терміни “рівень 3” і “швидка зарядка постійним струмом” зарядка“взаємозамінно.

Цей Chevrolet Bolt EUV використовує вуличний зарядний пристрій постійного струму. (зарядка 3-го рівня) Зверніть увагу на набагато товстіший зарядний шнур і штекер у порівнянні з системами 1-го і 2-го рівнів. Кевін Вільямс Кевін Вільямс

Штекер для швидкої зарядки постійним струмом доступний у двох варіантах, не рахуючи фірмового дизайну Tesla. Перший штекер, який називається Combined Charging System (CCS), дуже схожий на стандартний зарядний пристрій SAE J1772 рівнів 1 і 2, але в нижній частині розетки є додатковий двосторонній штекер.

Менш поширений тип роз’єму відомий як CHAdeMO і використовується на Nissan Leaf, Mitsubishi Outlander PHEV, Mitsubishi i-MiEV, який більше не виробляється, та деяких інших електромобілях японського ринку. Назва CHAdeMO виконує подвійну функцію – це і назва технології зарядки, і назва асоціації, яка описує себе як платформу для співпраці в галузі електронної мобільності. Цей тип штекера не є поширеним і в даний час поступово знімається з виробництва багатьма постачальниками послуг швидкої зарядки постійного струму, а адаптера CHAdeMO до CCS також не існує.

На відміну від зарядних станцій Level 1 і Level 2, які використовують 120-вольтове або 240-вольтове живлення, зарядка Level 3 використовує трифазне живлення. Трифазний сервіс недешевий в установці і не підходить для житлових районів. Але, як видно з назви, вона надзвичайно швидка. Залежно від автомобіля та зарядного пристрою, деякі сучасні транспортні засоби можуть витримувати швидкість заряду 350 кВт, хоча це досить рідкісне явище, і лише кілька автомобілів можуть ним користуватися. Теоретично, зарядка потужністю 350 кВт може поповнити заряд електромобіля Chevy Bolt EV або електромобіля EUV всього за 18 хвилин, але все не так просто з кількох причин.

Для початку, як і для рівня 2, автомобіль обмежений як потужністю зарядного пристрою, так і його швидкістю прийому кВт. Bolt EV і EUV можуть приймати лише 55 кВт, тому 350 кВт – це вже занадто. Крім того, швидка зарядка постійним струмом генерує багато тепла, тому виробники зазвичай зменшують максимальну швидкість зарядки приблизно на 80-90 відсотків. Тим не менш, перезарядка всього за 30 хвилин до години – це набагато швидше, ніж рівні 1 і 2. Ну, тобто, якщо швидкий зарядний пристрій постійного струму працює правильно.

Сподіваюся, я спростив світ зарядки електромобілів. Але якщо вам потрібно більше або ви хочете отримати докладний список швидкостей зарядки для конкретних зарядних пристроїв, перейдіть до нашої статті “Скільки часу потрібно, щоб зарядити електромобіль”. А для отримання додаткової інформації про електромобілі, перегляньте наш пост, The Ultimate Електричний Глосарій транспортних засобів: Кожен термін, який вам потрібно знати.

Рівень 2. Швидка зарядка змінного струму зарядка

Хоча зарядка рівня 1 зазвичай зручна для плагін-гібридів, які можна повністю поповнити за ніч, для акумулятора вам може знадобитися щось швидше-електричний електромобіль (BEV) зі значно більшим акумулятором – якщо вам потрібно використовувати повний запас ходу щодня (від 200 до 700 км в залежності від моделі).

Хороші новини

  • Існує ще швидший домашній варіант – встановити зарядний пристрій рівня 2 (настінний блок), який збільшує потужність однофазної зарядки до 7.2 кВт.

Зарядний пристрій рівня 2 значно скорочує час заряджання: Mitsubishi Outlander PHEV повністю заряджається з порожнього за 6 хвилин.5 годин, а Tesla Model 3 і Mercedes-Benz EQC – близько 8 і 11 годин відповідно.

А ви отримаєте 7.2 км пробігу за кожні 10 хвилин, що означає близько 43 км після годинної зарядки – цього достатньо для середньостатистичних австралійських поїздок на роботу.

A 7.Зарядний пристрій 2-го рівня потужністю 2 кВт працює від стандартної однофазної електромережі 240 В з настінною коробкою вартістю від 1000 до 1500 доларів плюс установка, що є досить хорошою ціною, враховуючи те, скільки ви платите за повний комплект шин або нові опції автомобіля, такі як люк в даху.

Зарядка 2-го рівня також може бути збільшена до 11 кВт або до 22 кВт, якщо у вас є трифазна мережа 415 В.

Оскільки більшість електромобілів можуть заряджатися лише від мережі змінного струму потужністю до 11 кВт (через інвертор “бортового зарядного пристрою”), ви можете проїхати 11 км за кожні 10 хвилин зарядки, тож година на зарядці дасть близько 66 км запасу ходу. Обмежена кількість моделей має потужність 22 кВт, наприклад, BMW iX1 у стандартній комплектації, а також доступна на Mercedes-Benz EQE та Porsche Taycan.

Найкращі електромобілі Австралії на 2023 рік

Ми протестували майже всі електромобілі в Австралії вартістю нижче шести цифр, щоб визначити найкращі з тих, що є у продажу сьогодні

Ви також знайдете багато громадських пунктів зарядки рівня 2 (7.2 кВт, 11 кВт або 22 кВт), тому переконайтеся, що ви знаєте, яка у них потужність, перш ніж їхати до них, якщо час важливий.

Для них також може знадобитися власний портативний зарядний кабель типу 2 до типу 2 (режим 3), який, як правило, є окремим аксесуаром і коштує приблизно від 200 до 500 доларів США.

Варто зазначити, що більшість моделей PHEV через меншу ємність батареї та системи управління батареєю заряджатимуться зі швидкістю не більше 3.6 кВт або 7.6 кВт навіть при використанні зарядного пристрою змінного струму потужністю 22 кВт.

GET Electric також відкрила власний центр зарядних пристроїв потужністю 22 кВт у Порт-Мельбурні, надаючи власникам електромобілів, що знаходяться поблизу, можливість поповнити запас енергії – особливо тим, хто живе у багатоповерхівках з високою щільністю забудови в цьому районі.

Рівень 3. Швидка зарядка постійного струму

Потужність зарядки варіюється від 50 кВт на швидких зарядних пристроях до 350 кВт на ультрашвидких пристроях.

Саме громадські зарядні пристрої постійного струму (480 В/постійний струм), включаючи суперзарядні пристрої Tesla, мають вирішальне значення для того, щоб зробити електромобілі життєздатними для поїздок на великі відстані з невеликим часом простою для зарядки.

Варто зазначити, що електромобілі з меншою потужністю, такі як гібриди, що підключаються, та Nissan Leaf, MG ZS EV і Lexus UX300e, можуть використовувати зарядні пристрої потужністю 350 кВт, але все одно заряджатимуться лише зі швидкістю близько 50 кВт. Аналогічно, BYD Atto 3, MG ZS EV та GWM Ora обмежені потужністю від 60 до 90 кВт постійного струму.

Моделі більшої ємності, такі як стандартний модельний ряд Polestar 2, Tesla Model Y RWD і Mercedes-Benz EQA, мають максимальний зарядка потужність від 100 до 150 кВт – що забезпечує понад 100 км пробігу кожні 10 хвилин.

Архітектура нового покоління на 800 В дозволяє ще швидше заряджати такі моделі, як Porsche Taycan, Audi E-Tron GT, Hyundai Ioniq 5 і Kia EV6, здатні – за правильних умов – заряджатися від 10 до 80 відсотків менш ніж за 30 хвилин.

Більшість моделей PHEV можуть підключатися лише до зарядних пристроїв змінного струму, але Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, Outlander PHEV, Mercedes-Benz A-Class PHEV (опціонально) та Range Rover PHEV можуть заряджатися як від мережі змінного, так і постійного струму.

⏱️ 0-80 відсотків часу заряджання

Ви могли помітити, що автовиробники часто вказують час заряджання постійним струмом, виходячи з того, що батарея заряджена на 80%, а не на 100%.

Це пов’язано з тим, що внутрішній опір акумулятора зростає зі збільшенням рівня заряду. Іншими словами, чим більше батарея заряджена, тим повільніше і менш ефективно продовжувати її заряджати. Заряджання понад 80 відсотків також не є корисним для типових літій-іонних акумуляторів.

Як результат, заряджання відбувається найшвидше, коли батарея розряджена. Після початкового сплеску зарядний пристрій переходить на постійну швидкість, поки батарея не зарядиться приблизно на 80 відсотків.

Після цього заряджання знову сповільнюється – частково через зниження ефективності, а також для запобігання пошкодженню акумулятора через перегрів або перезаряджання.

Час, необхідний для заряджання від 80 до 100 відсотків, може змінюватися залежно від ряду факторів, таких як нагрівання акумулятора. Ось чому автовиробники можуть розрахувати, як швидко батарея досягне 80 відсотків, але не можуть надати точний час для повного заряду.

Штепсельні вилки та розетки для зарядки електромобілів

Як ми бачили на прикладі мобільних телефонів, існують різні види штепсельних вилок і розеток для електромобілів, що загрожувало зробити розгортання зарядних мереж досить складним.

Хороша новина для австралійських водіїв полягає в тому, що тепер існує стандарт для зарядки змінного струму; але інша справа, коли мова йде про швидку зарядку постійним струмом.

1️⃣ Тип 1 AC

Також відомий як J1772 або SAE J1772, це стандартний роз’єм змінного струму в Північній Америці та Японії, а в Австралії його можна знайти на електромобілях Mitsubishi Outlander PHEV до 2019 року, Nissan Leaf першого покоління та старих BMW i3.

Має п’ятиконтактну конструкцію. Два невеликі контакти передають дані між автомобілем і зарядним пристроєм для визначення максимального струму, доступного для автомобіля, що не дозволяє автомобілю рухатися, поки він підключений до зарядного пристрою.

Три більші контакти призначені для підключення до електромережі 110/240 В змінного струму, включаючи заземлення. Оскільки зарядних пристроїв із штекерами типу 1 у продажу небагато, можна придбати адаптер типу 2.

2️⃣ Тип 2 AC

Також відомий як IEC 62196 або штекер Mennekes, це стандартний порт в Австралії та Європі для зарядки змінного струму, який використовується всіма автовиробниками, що продають нові електромобілі сьогодні.

Штекер типу 2 має семиконтактну конструкцію, з п’ятьма контактами живлення для підтримки трифазної зарядки.

Хоча старі електромобілі Tesla Model S і Model X, що продаються тут, використовують роз’єм типу 2, компанія модифікувала роз’єм з виїмкою у верхній частині, щоб забезпечити доступ до мережі Tesla Supercharging тільки для них (хоча зараз проводяться випробування, щоб відкрити доступ до неї для всіх моделей електромобілів).

Всі гібридні моделі в Австралії оснащені зарядними портами типу 2. Електромобілі з розетками CCS2 (див. нижче) можуть приймати штекери типу 2.

АВСТРАЛІЙСЬКИЙ СТАНДАРТ: CCS2

Скорочення від Combined (комбінований) Зарядка CCS можна використовувати для зарядних пристроїв змінного та постійного струму.

Це найпоширеніший тип зарядного порту в Австралії, оскільки майже всі моделі, що продаються тут, відповідають цьому стандарту, а всі швидкі зарядні пристрої постійного струму мають роз’єм CCS2.

CCS2 розширює нижню частину типу 2 за допомогою двох штифтів для швидкої зарядки постійним струмом.

CHAdeMO

Це абревіатура від Charge de Move, що з французької означає “рухатися за допомогою заряду”. Це рідкісний стандарт портів постійного струму, який зустрічається в більшості електромобілів і PHEV японського виробництва, таких як Nissan Leaf, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV і Lexus UX300e. Однак останній Nissan Ariya EV перейшов на CCS2, а старіші моделі Tesla можуть використовувати CHAdeMO через адаптер.

Громадські зарядні станції в Австралії все ще здебільшого пропонують кабель CHAdeMO, оскільки всі станції, співзасновником яких є Австралійське агентство з відновлюваної енергетики (Arena), повинні дотримуватися рекомендацій, встановлених Федеральною палатою автомобільної промисловості (FCAI) ще у 2017 році. Але з’явилися деякі інші постачальники швидкої зарядки, які пропонують лише штекери CCS2.

Більшість автомобілів з розетками CHAdeMO також оснащені стандартною розеткою типу 2 для зарядки від мережі змінного струму.

Який розмір вимикача вам потрібен електричний автомобільний зарядний пристрій?

Коли ви встановлюєте автомобільний зарядний пристрій рівня 2 електричний автомобільний зарядний пристрій у вашому домі, вам потрібно з’ясувати правильний розмір вимикача. Це важливо, оскільки Національний електротехнічний кодекс вимагає, щоб ваша мережа була щонайменше на 25 відсотків більшою, ніж сила струму зарядного пристрою. Хоча більшість вимикачів можуть впоратися з цим, вам все одно слід звернутися за допомогою до ліцензованого електрика.

Розмір вимикача, який вам знадобиться для зарядного пристрою Tesla, буде залежати від потужності, необхідної для зарядки вашого електромобіля. Зарядний пристрій Tesla може використовувати до 60 ампер. Однак більшість водіїв залишаються в діапазоні 50-60 ампер. Якщо ви не впевнені, відвідайте веб-сайт Tesla, щоб дізнатися більше.

При встановленні зарядного пристрою для електромобіля Level-2 вам потрібно буде придбати вимикач NEMA 14-50, який здатний підтримувати струм, що споживається зарядним пристроєм. Він також повинен мати вимикач GFCI. Цей тип вимикача захищає користувача від ударів струмом і є важливим для безпеки як власників будинків, так і водіїв електромобілів.

Скільки додатково коштує зарядка електромобіля?

Вартість зарядки автомобіля електричний автомобіля залежить від багатьох факторів. Розмір і вага акумулятора, його діапазон і тип зарядного пристрою впливають на вартість. Ви також повинні враховувати ваш тариф на електроенергію та ефективність вашої зарядної станції. Якщо ви не плануєте заряджати автомобіль постійно, скористайтеся додатком для зарядки електромобіля, щоб зменшити свої витрати. Це також може допомогти вам спланувати свій маршрут, щоб мінімізувати витрати.

Іншим важливим фактором, який слід враховувати, є вартість зарядки на громадських зарядних станціях. У той час як більшість електричних автовласники заряджають свої автомобілі вдома, існують ситуації, коли може знадобитися використання громадської зарядної станції. На щастя, по всій країні є тисячі зарядних станцій. Ви можете платити за кВт-год або за хвилину, залежно від ваших потреб.

Вартість зарядки електромобіля становить близько половини ціни звичайного бензинового автомобіля. Ця вартість залежить від вашого стилю водіння, розміру акумулятора та місця проживання. Зазвичай це коштує близько 13 центів за кіловат-годину в США.S., і це менше половини середнього показника по країні. Оскільки вартість зарядки електромобіля залежить від місця розташування, ви можете виявити, що ваша домашня мережа зарядки дешевша, ніж громадська зарядка станція. Однак слід пам’ятати, що вартість зарядної станції може бути вищою за вартість бензину.

Скільки часу потрібно, щоб зарядити електромобіль Електрична Автомобіль на 220?

Заряджати електромобіль не так швидко, як ви можете подумати, але все ж швидше, ніж заправляти паливний бак автомобіля, що працює на бензині. Час, необхідний для зарядки транспортного засобу, залежить від розміру акумулятора та місця зарядки, але процес загалом схожий.

Перш ніж почати заряджати електромобіль, важливо розуміти його справжній діапазон. Майте на увазі, що екстремальні погодні умови можуть негативно вплинути на запас ходу вашого автомобіля. Також не забувайте, що в холодну погоду запас ходу менший. Ви повинні знайти зарядний пристрій у вашому районі або знайти його біля вашої роботи. Крім того, переконайтеся, що ви знаєте, як планувати час зарядки.

Зарядка електромобіля може зайняти від 3 до 6 годин. Час заряджання може бути довшим у холодну погоду. Для зарядного обладнання потрібна вилка змінного струму 220 В. Крім домашнього зарядного пристрою, вам також може знадобитися встановити зарядне обладнання в громадських місцях. Існує два поширених типи швидких роз’ємів: прив’язний роз’єм типу 1 і роз’єм типу 2.

Хоча зарядка електромобіля від мережі 220 В є чудовим варіантом, існує низка факторів, які можуть вплинути на необхідний час. Тип зарядного обладнання, яке ви використовуєте, кількість енергії, яку потрібно поставити в автомобіль, і ваше місцезнаходження – все це відіграє важливу роль у визначенні необхідного часу.

електричний, зарядка, потужність

Скільки електроенергії використовує зарядний пристрій Tesla?

Зарядний пристрій Tesla пропускає різну кількість електричного струму через ланцюг напругою 240 вольт. Це дозволяє заряджати ваш автомобіль на швидкості до 52 миль на годину. Найпоширеніші зарядні пристрої Tesla споживають від 3.3 і 17 кВт. Однак фактична швидкість використання буде відрізнятися в залежності від вашого стилю водіння та стану заряду.

Швидкість заряджання на зарядному пристрої Tesla змінюється залежно від часу доби. Загалом, ви будете платити на основі кіловат-годин, які ви додаєте до свого автомобіля, помножених на ціну за кіловат-годину. Зарядний пристрій Tesla показуватиме загальний час заряджання на екрані зарядки.

Ват – це потік електронів. Чим вищий струм, тим коротший час заряджання. Ще одним важливим виміром для зарядного пристрою Tesla є напруга. Цей показник відображає тиск електрики, тому чим вища напруга, тим швидше заряджається автомобіль. Чим швидше зарядний пристрій Tesla може зарядити ваш автомобіль, тим вища його вартість.

Tesla Model 3 споживає приблизно 85 Вт електроенергії, коли знаходиться в дорозі, що значно менше, ніж звичайний легковий автомобіль. Це означає, що ви можете заряджати автомобіль менш ніж за третину вартості галона бензину.

Якщо ви хочете дізнатися більше про продукти, які ми рекомендуємо.

Leave a Reply