Зарядка від Ford з функцією блискавичного заряджання. Що таке мережа зарядних пристроїв Ford Blue Oval?

Table of Contents

Шокуюче висока? Вартість зарядки Ford F-150 Lightning

Як одна з перших електричних вантажівок, Ford F-150 Lightning зацікавив багатьох людей тим, як він може вписатися в їхній спосіб життя. Ключовою частиною життя електромобіля є зарядка, яка включає в себе громадські швидкі зарядні пристрої, спеціальну розетку на 220 вольт або навіть вилку на 110 вольт. Протягом тестового тижня я спробував усі три способи, і ось що я дізнався про те, скільки коштує зарядка.

Почнемо з найгіршого способу зарядки вантажівки, а це означає 110-вольтова вилка.

110-вольтова вилка – це те, що ви знайдете у стіні свого будинку, а мобільний зарядний пристрій від Ford Motor Co. може використовувати це джерело живлення для зарядки електромобіля. Є лише один великий підступ: тривалість часу, необхідного для зарядки.

У випадку з цим підключенням бортовий комп’ютер сказав мені, що зарядка займе 4 дні. Так, ЧОТИРИ дні.

Така зарядка додає 2-3 милі запасу ходу, використовуючи 12 ампер і трохи більше 1 кВт потужності на годину. Отже, протягом 4 днів це 96 кВт-год енергії для заповнення стандартного акумулятора з приблизною дальністю пробігу 240 миль. Якщо у вас акумуляторна батарея збільшеного радіусу дії, ви витрачаєте 131 кВт-год енергії на 320 миль пробігу.

Якщо ви вирішили заряджати від порожнього до повного і використали всі чотири дні, вам потрібно помножити кВт-год використаної енергії на вартість кВт-год у нашому регіоні. У моєму регіоні я плачу 15 центів за кВт-год. Це означає, що від порожнього до повного заправлення вантажівки зі стандартним запасом ходу я витратив би 14 центів.40 за повний “бак.”

Зарядка 2-го рівня – кращий спосіб

Кращим способом зарядки буде встановлення спеціального контуру з вилкою на 220 вольт і вимикачем на 50 або 60 ампер.

Що все це означає? І якщо у вас є розетка для сушарки, чому б просто не використати її?

По-перше, розетка для сушарки зазвичай підключається без. 10 AWG з 30-амперним вимикачем. Це може спрацювати, ЯКЩО у вас є правильний кінець штекера на розетці вашої сушарки, і у вас є можливість провести дріт від вантажівки до розетки. Однак, ви не отримаєте повної вигоди від зарядки від мережі 220 вольт.

Чому б і ні? Мобільний зарядний пристрій Ford і штепсельна вилка для домашньої зарядки потребують 50 ампер для першого і 60 ампер для другого. 30-амперна розетка для сушарки не забезпечує такої потужності для зарядки. І перш ніж ви запитаєте, ні, ви не можете просто встановити більший вимикач. Розмір дроту визначає, яка потужність може надходити від вимикача до вилки.

Щоб полагодити розетку сушарки, вам доведеться не лише замінити вимикачі, але й вирвати весь старий дріт і замінити його новим. Тоді вам доведеться шукати адаптер, якщо ваша вилка не підходить.

Протягом тижня тестування я безрезультатно намагався використовувати штепсельну вилку від сушарки і дізнався все вищесказане, коли намагався зарядити вантажівку.

Натомість я встановив спеціальну вилку на 220 вольт за межами свого будинку з No. Провід 6 AWG і вимикач на 50 ампер. Цей проект коштував близько 550 доларів у місцевому будівельному магазині, причому більшу частину ціни становив дріт. На щастя, у мене є друг, який є ліцензованим електриком, і він допоміг мені підключити його в обмін на безкоштовний обід. Це заощадило мені 450 000 на робочій силі.

Проєкт зайняв близько півдня, а швидкість заряджання тепер вимірюється годинами, а не днями. З 50 до 100% я заряджався 13 годин, що коштувало мені близько 13 доларів електроенергії. За цей час я проїхав близько 200 миль. Ford заявляє, що від порожнього до повного заряду від 220-вольтової вилки можна проїхати від 13 до 20 годин.

А як щодо швидкої зарядки?

Найшвидший маршрут зарядки – це використання громадської швидкої зарядки. Але він і найдорожчий.

Прямуючи до Колорадо, я зупинявся чотири рази, щоб зарядитися в довгій дорозі на швидких зарядних пристроях, які були розташовані за межами Walmarts та продуктових магазинів. Отже, я спланував свої зупинки навколо цих зарядних пристроїв. По суті, я під’їжджав, підключався і йшов за покупками або на обід. Приблизно через 30 хвилин я повернувся до вантажівки, щоб продовжити рух.

Для цих зарядних пристроїв це додавало близько 100 миль пробігу, приблизно на 40% більше пробігу, за ціною 43 центи за кВт-год. Цей діапазон був доданий приблизно за 30 хвилин зарядки. Ціна? Я витратив 23.

Підсумок

Я багато чому навчився всього за тиждень водіння Ford F-150 Lightning. По-перше, ви завжди повинні заряджатися вдома. По-друге, ви не можете поводитися з електромобілем, як з бензовозом, і просто їздити на ньому до порожнього місця, а потім заряджати його на громадській зарядці – це занадто дорого, а швидких зарядних станцій не вистачає. Нарешті, я зрозумів, що життя з електричною вантажівкою може бути великою проблемою для одних, а для інших – невеликою. Я маю на увазі, що якщо ви живете в сільській місцевості, як я, інфраструктура ще не створена для того, щоб Lightning став щоденним водієм. І, хоча інфраструктура в місті краща, це створює свої проблеми.

s:

Автомобільний журналіст Тім Естердал роками захоплюється вантажівками та позашляховиками. Він висвітлює галузь з 2011 року і має статті в багатьох національних журналах і газетах. У вільний час він часто лагодить свій пікап C10 62-го року випуску, грає в гольф, ходить на полювання і проводить час з дружиною та дітьми в Небрасці.

Все, що потрібно знати про зарядку Ford F-150 Lightning 2022 року

Ford F-150 Lightning 2022 року вже сходить з конвеєра, повний електронів. Це другий електричний пікап на ринку після Rivian R1T, але Ford – перший з великої трійки детройтських автовиробників, який вийшов на ринок у найприбутковішому сегменті транспортних засобів. Як мобільний телефон, і на відміну від вантажівок останніх 100 років, цю машину потрібно буде підключити до електромережі.

Ford заявляє, що троє з чотирьох власників броні на F-150 Lightning є новачками на ринку електромобілів Ford чотири з п’яти нових електромобілів і 50 відсотків нових вантажівок.

Зарядка електромобіля не така проста, як процес заправки бензину в бак. Покупці нових електромобілів (EV) можуть бути легко приголомшені необхідністю вивчити нову систему заправки, яка вимірюється в кіловатах і кіловат-годинах, а не в галонах, і залежить від численних факторів потоку електроенергії, а не тільки від того, чи є в резервуарі на заправці паливо.

Новий пікап Lightning був покращений за потужністю та ємністю за кілька днів до його офіційного запуску. Ford заявляє, що стандартний акумуляторний блок ємністю 98 кіловат-годин (кВт-год) виробляє 452 кінських сили з 426. Потужність акумуляторної батареї збільшилась до 580 кінських сил з 563. Вантажопідйомність зросла до 2 235 фунтів, а максимальний запас ходу тепер становить від 300 до 320 миль.

Скільки часу потрібно, щоб зарядити Ford F-150 Lightning в домашніх умовах?

Якщо покупці Lightning знаходяться зарядка на домашній зарядці від побутового блоку запобіжників на 32 ампера/240 Вт, то для повної зарядки акумулятора знадобиться близько 14 годин або 20 годин, залежно від того, яка батарея була встановлена. Але більшість власників не потребують повного заряду при кожній можливості зарядки.

Електричний F-150 використовує комбіновану систему зарядки або CCS, яка дозволяє швидку зарядку як стандартним, так і постійним струмом (DC). Покупці можуть зарядити пікап майже будь-де, окрім суперчарджерів Tesla, включаючи станції ChargePoint. Але компанія Ford уклала угоду з Electrify America, яку вона називає Ford Синій овал Charging Network.

Вона налічує понад 70 000 станцій у Північній Америці, підключена до F-150 Lightning та його додатку, і Ford пропонує два роки безкоштовної підзарядки Blue Oval Доступ до мережі Charge Network та 250 кВт-год безкоштовної швидкої зарядки постійним струмом.

Як Ford F-150 Lightning використовує технологію Plug-and-Charge?

Додаток FordPass робить сортування всіх цих варіантів потужності, зарядки та діапазону зрозумілим. Мережа налічує 19 500 зарядних станцій, і їх кількість зростає, а компанія Ford надає покупцям два роки безкоштовного доступу до мережі BlueOval Charge Network.

Plug Charge дозволяє водіям автоматично активувати, оплачувати та заряджати, підключаючись до громадської зарядної станції, що бере участь у програмі, без необхідності використовувати смартфон або кредитну картку. Після активації доступу до мережі ви можете увійти у свій додаток FordPass та увімкнути функцію Plug Charge. Показує водіям, які зарядні станції підтримують Plug Charge.

Які транспортні засоби та інструменти можна заряджати за допомогою Ford F-150 Lightning?

Lightning не тільки приймає заряд, але й віддає його. Генератор Pro Power Onboard має вбудовані електричні розетки для живлення інструментів, електроніки та приладів. Базові комплектації отримують 2.4-кіловат потужності; серії Lariat і Platinum поставляються з 9.6 кіловат. Це завдяки комбінації до 2.4 кіловати в передньому багажнику та до 7.2 кіловати через 11 розеток у кабіні та спальному місці.

Нарешті, Ford зазначає, що якщо покупець має Pro Power Onboard, він може заряджати інші електромобілі, які розрядилися. Компанія називає це Share Range, і все, що потрібно зробити водієві електромобіля – це підключити свій автомобіль до 240-вольтової розетки на Lightning (або PowerBoost Hybrid F-150 з генератором). Він може дати Mustang Mach-E 20 миль за годину зарядки, що небагато, але він доставить застряглий автомобіль у безпечне місце, хоча будь-який електромобіль з 240-вольтовим зарядним пристроєм може використовувати його.

Натисніть, щоб переглянути наш посібник із заряджання F-150, у тому числі про те, як зробити так, щоб він працював у вашому домі в разі відключення електроенергії.

Скільки часу потрібно, щоб зарядити Ford Lightning в домашніх умовах?

Якщо ви заряджаєте свій Ford Lightning удома, ви можете вибрати один із кількох методів заряджання Рівня 1 або Рівня 2.

Що таке мобільний шнур живлення Ford?

Усі комплектації Ford Lightning постачаються зі стандартним 30-амперним мобільним шнуром живлення, що забезпечує заряджання за рівнями 1 та 2.

При підключенні до стандартної 120-вольтової розетки мобільний зарядний пристрій діє як зарядний пристрій першого рівня, збільшуючи запас ходу на 2-3 милі за годину заряджання.

При консервативних 2 милях пробігу на годину, цей метод зарядки 1-го рівня може поповнити запас ходу акумулятора стандартного діапазону за 100 годин. З іншого боку, акумулятору розширеного діапазону знадобиться близько 150 годин.

Зарядка рівня 1 дійсно тривала. Однак повільна та стабільна зарядка також забезпечує кращий термін служби та здоров’я акумулятора, ніж швидкі методи зарядки.

Якщо вам потрібно використовувати Lightning не більше 10-15 миль на день, достатньо зарядки 1-го рівня. Крім того, ви також можете взяти з собою мобільний шнур живлення та підключити його до будь-якої 120-вольтової розетки в пункті призначення.

Цей зарядний пристрій стане в нагоді під час тривалих поїздок у відпустку.

Однак, якщо вам потрібно більше пробігу щодня, зарядка рівня 2 є більш доцільною. Якщо підключити мобільний зарядний пристрій до 240-вольтової розетки NEMA 14-50, ви отримаєте можливість заряджання за рівнем 2.

Це розетки підвищеної потужності, які зазвичай живлять духовки та сушарки для одягу.

На рівні 2 ви можете додати від 19 до 20 миль пробігу на годину від зарядка. За допомогою зарядки 2-го рівня ви можете поповнити заряд акумулятора стандартного діапазону за 10 годин. Акумулятору розширеного діапазону, у свою чергу, знадобиться 15 годин.

Що таке зарядна станція Ford Connected Charge Station?

Зарядна станція Ford Connected Charge Station – це 48-амперний 240-вольтовий зарядний пристрій рівня 2, який потребує прямого підключення до головного блоку запобіжників вашого будинку.

Хоча Ford рекомендує цей зарядний пристрій для Mustang Mach-E та Ford E-Transit, ви також можете використовувати його для свого Lightning.

Як і мобільний шнур живлення рівня 2, підключена зарядна станція також може збільшити запас ходу Lightning на 19-20 миль. Вам знадобиться 10 годин для стандартного акумулятора та 15 годин для акумулятора розширеного діапазону.

Ви можете найняти електрика, який змонтує підключену зарядну станцію на стіні гаража. Таким чином, ви зможете заряджати свій Lightning, як тільки припаркуєтесь вдома, без необхідності щоразу діставати свій мобільний зарядний пристрій.

Зарядна станція Ford Connected Charge Station коштує 799 станом на червень 2022 року.

Що таке Ford Charge Station Pro?

Зарядний пристрій Ford Charge Station Pro – це 80-амперний 240-вольтовий зарядний пристрій рівня 2, який також потребує прямого підключення до основної електромережі.

Компанія Ford рекомендує цей зарядний пристрій спеціально для Ford Lightning, але ви також можете використовувати його для інших електромобілів Ford (BEV).

У порівнянні з підключеною зарядною станцією, Ford Charge Station Pro заряджає швидше. Зарядна станція Charge Station Pro, здатна збільшити запас ходу на 30 миль за годину заряджання, може поповнити заряд вашого акумулятора розширеного діапазону з 15% до 100% всього за 8 годин.

Розширений діапазон Lightning комплектації будуть поставлятися з зарядною станцією Ford Charge Station Pro як частина стандартної комплектації автомобіля. Однак клієнти стандартної комплектації Lightning можуть придбати цей зарядний пристрій як доповнення до своєї покупки.

Під час відключення електроенергії зарядна станція Ford Charge Station Pro також дозволяє живити належним чином обладнаний будинок за допомогою вашого F-150 Lightning.

Завдяки інтелектуальній системі резервного живлення від Ford акумуляторна батарея Extended-Range Lightning може забезпечити три-десять днів безперебійної роботи.

Роздрібна ціна Ford Charge Station Pro станом на червень 2022 року становить 450 310 доларів США.

Скільки коштує зарядка електромобіля в домашніх умовах?

Під час заряджання вдома ви можете поводитися з вашим Ford F-150 Lightning як з великим побутовим приладом з точки зору споживання електроенергії. Тарифи на електроенергію можуть суттєво відрізнятися залежно від вашого штату.

Однак станом на квітень 2022 року середня вартість електроенергії в Америці становить 15.1 цент або

Скільки часу потрібно для зарядки Ford Блискавка на станції швидкої зарядки постійного струму?

Багато громадських швидких зарядних пристроїв постійного струму (DC) можуть передавати від 50 до 350 кВт енергії для електромобілів.

Однак Ford F-150 Lightning може вмістити лише 120 кВт для стандартного акумулятора та 150 кВт для акумулятора розширеного діапазону.

За допомогою швидкого зарядного пристрою постійного струму потужністю 150 кВт 98-кіловатна батарея стандартного діапазону може зарядитися з 15-80% приблизно за 44 хвилини.

З іншого боку, батарея розширеного діапазону ємністю 131 кВт-год може зарядитися на 15-80% приблизно за 41 хвилину.

.151 за кВт-год.

Якщо ви хочете розрахувати вартість повного заряду, ви можете помножити

Скільки коштує зарядка електромобіля на станції швидкої зарядки постійного струму?

Ford дає покупцям Lightning безкоштовно 2-річний безкоштовний доступ до Блакитний овал, Найбільша мережа громадських зарядних станцій у Північній Америці. Станом на червень 2022 року ця мережа складається з 19 500 зарядних станцій Level 2 і Level 3 в США.S.

Крім того, покупці Lightning також отримують 250 кВт-год безкоштовний заряджатися від Electrify America, найбільшої в країні мережі швидких зарядних станцій постійного струму (рівень 3).

Однак після безкоштовної зарядки на 250 кВт-год вам потрібно буде платити Electrify America за кожну кВт-год або хвилину зарядки. Тарифи залежать від місця розташування зарядної станції Electrify America, а також від статусу членства власника транспортного засобу.

Наприклад, у штаті Делавер гості Electrify America та учасники програми Pass повинні сплатити

Наскільки ефективний Ford Lightning?

Якщо ви хочете дізнатися, скільки ви можете заощадити на пальному, ми можемо порівняти вартість домашньої зарядки F-150 Lightning з вартістю пального для бензинового F-150.

За даними Агентства з охорони навколишнього середовища США, 3.5-літровий V6 4WD F-150 має комбіновану витрату палива 19 миль/год або 5.3 галони на 100 миль.

Станом на 30 травня 2022 року середня національна ціна на газ в Америці становить приблизно 4.79 за галон. На кожні 100 миль V6 F-150 споживає 25.4 вартістю бензину.

Виходячи з цих поточних цін, F-150 LightningВартість електроенергії на 100 миль становить лише 24% від вартості палива V6 F-150 на 100 миль. Це еквівалентно 19 заощадженням на кожні 100 миль.

Якщо ви проїжджаєте 15 000 миль на рік, ви заощаджуєте 2 850 доларів щорічно.

Ви можете заощадити понад 14 000 доларів на пальному, якщо будете їздити на F-150 Lightning з домашньою зарядкою протягом п’яти років замість F-150 з V6 двигуном.

Навіть якщо ви щоразу заряджатимете свій Lightning на дорогій зарядній станції постійного струму, ви все одно заощадите приблизно 7 000 доларів за п’ять років.

Скільки коштує Ford F-150 Lightning?

Нижче наведено стартові показники різних комплектацій Ford F-150 Lightning.

Ці дані є точними станом на червень 2022 року.

ford, блискавка, безкоштовно, зарядка, синій, овальний

.43 за кВт-год. З іншого боку, учасники програми Pass (plus) мають пільговий тариф

Остаточний висновок

Ford Lightning 2022 року може заряджати свій акумулятор:

  • 41 хвилина на станціях швидкої зарядки постійного струму.
  • Від 8 до 10 годин в домашніх умовах з використанням зарядної станції Level 2 Charge Station Pro.
  • Від 10 до 15 годин за допомогою повільнішої зарядної станції Level 2 Connected Charge або мобільного шнура живлення від розетки на 240 вольт.
  • До 100 годин роботи від мобільного зарядного пристрою від розетки на 120 В (рівень 1).

Повільна домашня зарядка – найдешевша і найкорисніша для життя акумулятора. Швидка зарядка постійним струмом поверне вас на дорогу найшвидше, але це найдорожчий варіант зарядки. Регулярно плануйте свої поїздки, щоб знати, який спосіб заряджання підходить вам найкраще.

Щиро дякуємо за увагу. Сподіваємось, ми змогли допомогти вам зрозуміти більше про час та методи заряджання Ford F-150 Lightning.

Зробили це до кінця? Ознайомтеся з цими відео!

.31 за кВт-год.

  • Батарея стандартного діапазону:.31 за кВт-год х 98 кВт-год = 30.38
  • Акумулятор збільшеного запасу ходу:.31 за кВт-год х 131 кВт-год = 40.61

Навіть будучи учасником Electrify America Pass, вам потрібно буде заплатити вдвічі більше за швидку зарядку постійним струмом, ніж за домашню зарядку 1-го або 2-го рівня.

.151 за кВт-год ємності кожного типу батареї.

  • Акумулятор стандартного діапазону:.151 за кВт-год х 98 кВт-год = 14.80
  • Акумулятор збільшеного запасу ходу:.151 за кВт-год х 131 кВт-год = 19.78

Крім того, ви можете розрахувати вартість за милю або 100 миль. У цьому випадку ви можете розділити вартість одного повного заряду на дальність пробігу цього заряду.

  • Батарея стандартного діапазону: 14.80 за повний заряд / 230 миль.0643 на милю або 6.43 за 100 миль
  • Акумулятор розширеного діапазону: 19.78 за повну зарядку / 320 миль =.0618 за милю або 6.18 на 100 миль

Отже, для чого ми використовуємо F-150 Lightning?

Запас ходу на Середньому Заході

Поговоримо про те, як далеко ми можемо проїхати на одному заряді і яке це має значення.

Наразі ми практично єдині власники F-150 Lightning у нашому регіоні, тому кожного разу, коли ми десь зупиняємося і люди розуміють, що вантажівка електрична, ми отримуємо однакову першу реакцію.

“Ей, ця вантажівка така крута! Який діапазон?”

Офіційно, версія F-150 Lightning Platinum з великим запасом ходу, згідно з оцінками EPA, має запас ходу 300 миль. Що це означає?

Це запас ходу, який вони отримують при офіційному тестуванні автомобіля “в лабораторних умовах” і стандартизованих умовах водіння. Так само, як і у випадку з викидами для автомобілів, що працюють на газі, це основа для порівняння ефективності одного транспортного засобу з іншим. Це стандартизовані профілі водіння та заряджання при стандартизованих зовнішніх температурах, а також стандартних налаштуваннях кондиціонування, опалення та розваг.

Чому офіційний запас ходу електромобіля відрізняється від того, що ви бачите в реальному житті?

У транспортному засобі, що працює від акумулятора, все – від руху автомобіля до клімат-контролю та розваг – використовує енергію, яка постачається від високовольтного акумулятора. Залежно від декількох факторів, таких як стиль водіння, погодні умови, тип дороги, інтенсивність руху та використання аксесуарів, таких як кондиціонер та опалення, точний запас ходу, який ви матимете під час поїздки, буде відрізнятися від офіційного.

Для нашого Lightning, залежно від того, хто за кермом, чи їдемо ми взимку або влітку, чи є вантаж у кузові, ми бачимо варіацію від 200 до 300 миль на одному заряді.

Порівняння EV vs. ДВЗ

Якщо ви хочете порівняти це з автомобілем, що працює на газі, просто подумайте про “паливну ефективність” – скільки миль ви можете проїхати на одному галоні. Ця цифра також суттєво змінюється залежно від того, хто за кермом, з якою швидкістю ви їдете, буксируєте ви щось чи ні, їдете ви горами чи ні тощо.

Хоча одна річ, яка суттєво відрізняється при порівнянні автомобіля на бензині та електромобіля взимку – це той факт, що ваш двигун виробляє багато тепла, коли він працює, а отже, допомагає обігріти салон. У випадку з електромобілем ви не маєте такого ефекту, і вам доводиться покладатися на альтернативні методи обігріву салону.

Однак, варто зазначити, що відсутність цього тепловиділення насправді є однією з ознак того, чому електромобілі є більш ефективними, ніж автомобілі, що працюють на бензині. Автомобілі, що працюють на газі, відомі своєю неефективністю, оскільки лише близько 30% енергії, що міститься в паливі, фактично використовується для руху коліс, тоді як більша частина витрачається у вигляді тепла. З іншого боку, електромобілі живляться від електрики і перетворюють енергію від акумулятора безпосередньо в рух, що призводить до загальної ефективності до 90-95% і меншої кількості марно витраченої енергії.

Чому для нас важливий RANGE?

Якби нас не запитували про запас ходу наших електромобілів щоразу, коли ми знайомимося з кимось новим, ми б навіть не обговорювали цю тему. Асортимент наших транспортних засобів достатній для наших потреб, і ми завжди чітко розуміємо, наскільки далеко ми можемо зайти в будь-який момент часу.

Під час щоденних поїздок на роботу або невеликих подорожей в радіусі 100 миль ми не переймаємося перевіркою рівня заряду акумулятора. Зазвичай ми використовуємо лише близько половини ємності акумулятора, чого більш ніж достатньо, особливо враховуючи зручність зарядки вдома або на роботі.

Єдиний час, коли дальність “впливає на нас”, – це під час дорожніх поїздок. У таких випадках ми покладаємося на інструменти та ресурси, які направляють нас до наступного пункту призначення, надаючи інформацію про те, де і як довго заряджатися. Ми маємо доступ до потрібних інструментів та інформації, що дає нам впевненість у запасі ходу нашого електромобіля в будь-який момент часу. Ми ніколи не відчуваємо “занепокоєння щодо діапазону.” Натомість під час поїздок ми можемо обговорювати “тривогу щодо зарядки.”

Дізнайтеся більше про заряджання та поїздки нижче.

Ford F-150 Lightning vs. Smart Fortwo

Є щось збочено поетичне в тому, щоб припаркувати один з найменших електромобілів, коли-небудь побудованих, поруч зі справжніми монстрами сучасного ринку, образ, який нагадує крихітну ремору, що плаває поруч з могутньою великою білою акулою, намагаючись схопити будь-які недоїдки, що вислизають з її масивних щелеп. У цьому випадку, однак, симбіотичні відносини були набагато більш кооперативними, ніж паразитичними, оскільки Lightning вільно відмовлявся від підзарядки електромобіля Smart Fortwo Electric Drive першого покоління, який я позичив у друга на день.

Історія стрічки підтверджує левіафанську візуальну невідповідність між цими двома повністю електричними автомобілями. Крихітний Smart має споряджену масу трохи більше 2 000 фунтів і батарею, розраховану на 17.6 кВт-год, коли він був новим, з роками використання його запас ходу зменшився з початкових 60 миль або близько того на одному заряді до приблизно трьох чвертей від цієї цифри. З іншого боку, Lightning з платиновою обробкою, що виступає в ролі донора, оснащений батареєю збільшеного запасу ходу на 131 кВт-год, яка важить майже стільки ж, скільки і сам автомобіль Smart, що забезпечує йому майже в п’ять разів більший запас ходу, ніж німецькому ультра-міні.

Все, що ви хотіли знати про встановлення зарядного пристрою для електромобілів у вашому домі

Чи дорого це коштує? Безпечно? Зручно? Ось що я дізнався після підключення Pulsar Plus від Wallbox.

Що стосується ситуацій із зарядкою, то Блискавка-to-Smart працює здебільшого на користь Ford, принаймні на папері. Враховуючи те, що електромобіль Fortwo приблизно на 13% більший за батарею пікапа, навіть повна заправка навряд чи вплине на рівень енергії цього великого громили. Я вирішив провести експеримент протягом цілої години – розумний час для порятунку на дорозі – щоб побачити, скільки соку Smart може висмоктати з щедрого електричного запасу свого рятівника.

Plug-and-Play живлення

Для тих, кого можуть налякати технічні аспекти зарядки від автомобіля до автомобіля, виявляється, що весь процес (і обладнання, необхідне для його здійснення) напрочуд простий, особливо якщо використовувати для цього Lightning.

Ford пропонує адаптер для домашньої зарядки для пікапа при покупці моделі Platinum, і він поставляється з парою адаптерів, призначених для взаємодії з електричною системою вашого будинку, якщо у вас немає вже встановленого зарядного пристрою 2-го рівня.

Єдине, чого не вистачає? Третій адаптер, який може подолати розрив між 240-вольтовим штекером L14-30 у вантажному відсіку Lightning та роз’ємом NEMA 14-50 його зарядного кабелю. На щастя, цей компонент легко доступний в Інтернеті і коштує менше 25.

Коли шматочок пазлу на місці, а кабель підключено до 240-вольтового роз’єму Ford і зарядного порту автомобіля, що потребує зарядки, настав час активувати систему Pro Power Onboard. Це можна зробити, натиснувши кнопку біля штекера в кузові вантажівки, або отримати доступ до меню через величезний РК-екран пікапа. Це неймовірно простий процес, аж до того, що я кілька разів вмикав і вимикав її, перш ніж зрозумів, що мені не потрібно подвоювати зусилля, використовуючи як фізичний вимикач, так і підказки на сенсорному екрані в салоні.

Неприємність-Безкоштовно Зарядка від автомобіля до автомобіля

Все дуже просто: під’єднайте кабелі, увімкніть вилку, а потім влаштуйтеся зручніше, щоб дочекатися завершення зарядки. До цього було дуже мало ознак того, що Lightning була активна, окрім увімкненого автомобіля та легкого гудіння, коли батарея розряджалася через кабель в Smart car.

Smart Fortwo Electric Drive досить примітивний з точки зору відстеження стану заряду, оскільки на приладовій панелі є лише аналоговий індикатор у відсотках і базова світлодіодна гістограма внизу крихітного кластера індикаторів оранжевого кольору, щоб показати, що відбувається в акумуляторній батареї. Хоча він пропонує індикатор “часу до повного заряду”, швидкість електронів, що надходять в його силовий блок, представлена таємницею трьох смужок, розташованих поруч з літерами “кВт”.”

Це далеко від більшості сучасних електромобілів, які не тільки відображають точну швидкість заряду в режимі реального часу, але й часто дозволяють власникам зменшувати або збільшувати споживання енергії від зарядного пристрою в міру необхідності. Я звернувся до бортового меню Lightning Pro Power Onboard, щоб побачити, чи можу я знайти індикатор енергоспоживання на цій стороні рівняння зарядки, і тут все було трохи заплутано. Розетка на 240 вольт об’єднує два задніх силових контури, наявних у Lightning, що означає, що на дисплеї навантаження на обидва контури відображається збалансовано, з позначками “A” і “B” (з теоретичним максимумом у 7).2 кВт завдяки 30-амперному номіналу зарядного кабелю, що входить до комплекту).

Додавання цих двох цифр разом показало мені загальну пікову потужність 3.6 кВт, число, яке точно відображає мізерну максимальну зарядну потужність, яку пропонує автомобіль Smart. Це лише частка того, що новіший електромобіль може отримати від зарядного пристрою, і це навіть не наближається до навантаження на систему Pro Power Onboard. Тим не менш, він був ефективним у своїй рятувальній місії: Починаючи з рівня заряду трохи більше 30% на індикаторі заряду акумулятора Smart, протягом години, підключеного до F-150 Lightning, рівень заряду майже подвоївся до 58% (що відповідає кількості електроенергії, яку наразі може витримати старий акумулятор). Ford навіть не помітив пошкодження, зменшивши лише 10 миль загального запасу ходу наприкінці сеансу заряджання – невелика ціна за допомогу іншому власнику електромобіля, який потенційно опинився в скрутному становищі.

Вердикт: вражаюче і просто

Від автомобіля до автомобіля зарядка це набагато більше, ніж просто трюк. Можливість використання Ford F-150 Lightning в якості рухомої електростанції значно підвищує його привабливість, особливо якщо врахувати надвисоку потужність його опції збільшеного запасу ходу на 131 кВт/год. Застаріла технологія Smart обмежувала можливості використання переваг Lightning, але майже будь-який інший електромобіль, побудований за останні п’ять років, може легко подвоїти швидкість заряду Fortwo, що робить пікап ефективною та мобільною заміною штепсельної розетки 2-го рівня в потрібний момент.

Десятиліттями власникам пікапів доводилося ухилятися від дзвінків друзів, яким “потрібно позичити його на пару годин”, щоб пересунути меблі, винести вміст бабусиної комірчини або взяти в будівельному магазині кілька дощок 2х4. Після того, як прозвучить інформація про переваги легкої V2V-гнучкості Lightning, водіям F-150 Lightning також доведеться додати до списку “не відповідати” нічні дзвінки від приятелів, які недбало ставляться до акумуляторів.

Leave a Reply