Назва зарядного пристрою. Типи роз’ємів та моделі телефонів, сумісних з ними

Table of Contents

Посібник про те, як заряджати електромобіль за допомогою зарядних станцій

Електромобілі (EV) та гібридні транспортні засоби з можливістю підзарядки відносно недавно з’явилися на ринку, і той факт, що вони використовують електроенергію для приведення себе в рух, означає, що була створена нова інфраструктура, з якою мало хто знайомий. Ось чому ми створили цей корисний посібник, щоб пояснити та роз’яснити різні зарядні рішення, що використовуються для заряджання електромобілів.

У цьому посібнику з зарядки електромобілів ви дізнаєтеся більше про 3 місця, де можна зарядитися, 3 різні рівні зарядки, доступні в Північній Америці, швидку зарядку за допомогою суперчарджерів, час зарядки та роз’єми. Ви також знайдете важливий інструмент для громадської зарядки та корисні посилання, які допоможуть відповісти на всі ваші запитання.

Перш ніж ми перейдемо до цих концепцій, корисно знати різні терміни, що використовуються для зарядних станцій. Зазвичай всі вони відносяться до одного і того ж.

  • Зарядна станція
  • Розетка для зарядки
  • Зарядний штекер
  • Зарядний порт
  • Зарядний пристрій
  • EVSE (обладнання для електромобілів)

Поділіться цим посібником на або та поширюйте знання!

Домашні зарядні пристрої для електромобілів

Зарядка електромобіля або плагін-гібрида в основному здійснюється вдома.На домашні зарядки припадає до 80% усіх зарядок, які здійснюють водії електромобілів. Ось чому важливо розуміти доступні рішення, а також переваги кожного з них.

Рішення для домашньої зарядки: Рівень 1 Рівень 2

Існує два типи домашніх зарядних пристроїв: зарядка 1-го рівня та зарядка 2-го рівня.

  • Зарядка першого рівня відбувається, коли ви заряджаєте електромобіль (EV) за допомогою зарядного пристрою, що входить до комплекту автомобіля. Ці зарядні пристрої можна підключити одним кінцем до будь-якої стандартної розетки на 120 В, а іншим – безпосередньо до автомобіля. Він може зарядити 200 кілометрів (124 милі) за 20 годин.
  • Зарядні пристрої рівня 2 продаються окремо від автомобіля, хоча їх часто купують одночасно. Ці зарядні пристрої вимагають дещо складнішого налаштування, оскільки вони підключаються до розетки на 240 В, що дозволяє заряджати від 3 до 7 разів швидше, залежно від електромобіля та зарядного пристрою. Усі ці зарядні пристрої мають роз’єм SAE J1772 і доступні для покупки онлайн у Канаді та США. Зазвичай їх повинен встановлювати електрик. Ви можете дізнатися більше про зарядні станції рівня 2 у цьому посібнику.

Для кожного електромобіля або плагін-гібрида рекомендується використовувати домашню зарядну станцію 2-го рівня, щоб швидше заряджатися і використовувати весь потенціал електромобіля. У деяких регіонах доступні провінційні та муніципальні стимули, які допомагають зменшити витрати на придбання та встановлення. Ви також можете перевірити наступні веб-сайти для отримання додаткової інформації.

  • Квебекські стимули для домашніх зарядних пристроїв для електромобілів
  • Стимули Британської Колумбії для домашніх зарядних пристроїв для електромобілів (програма тимчасово призупинена)
  • Для Сполучених Штатів, ми радимо вам перевірити ваш урядовий веб-сайт.

Переваги домашньої зарядки

Щоб користуватися всіма перевагами зарядки в домашніх умовах, потрібно використовувати домашній зарядний пристрій рівня 2.

Повністю заряджений акумулятор за кілька годин

Зарядний пристрій рівня 2 дозволяє заряджати електромобіль у 5-7 разів швидше для повністю електричного автомобіля або до 3 разів швидше для плагін-гібрида порівняно з зарядним пристроєм рівня 1 зарядний пристрій. Це означає, що ви зможете максимально ефективно використовувати свій електромобіль і зменшити кількість зупинок для зарядки на громадських зарядних станціях.

Повна зарядка 30-кіловатного акумулятора (стандартний акумулятор для електромобіля) займає близько чотирьох годин, що дозволяє отримати максимум задоволення від водіння електромобіля, особливо коли у вас обмежений час на зарядку.

Почніть свій день повністю зарядженим

Домашня зарядка зазвичай здійснюється ввечері та вночі. Просто під’єднайте зарядний пристрій до електромобіля, коли повертаєтесь додому з роботи, і наступного ранку ви будете впевнені, що батарея буде повністю заряджена. Здебільшого запасу ходу електромобіля вистачає для щоденних поїздок, а це означає, що вам не доведеться зупинятися біля громадських зарядних станцій для підзарядки. Вдома ваш електромобіль заряджається, поки ви їсте, граєте з дітьми, дивитеся телевізор і спите!

Значна економія на вартості зарядки

  • У Квебеку заряджатися вдома приблизно на 30% дешевше, ніж на громадській зарядці, і в 6 разів дешевше проїхати 100 км (62 милі) на електриці, ніж на бензині.
  • В Онтаріо заряджатися вдома приблизно на 65% дешевше, ніж на громадській зарядці, і в 5 разів дешевше проїхати 100 км (62 милі) на електриці, ніж на газі.
  • У Британській Колумбії заряджатися вдома приблизно на 30% дешевше, ніж на громадській зарядці, і в 5 разів дешевше проїхати 100 км (62 милі) на електриці, ніж на газі.
  • У Сполучених Штатах все залежить від ціни на електроенергію та газ. Потрібно порівняти споживання електроенергії в кВт-год на 100 миль пробігу електромобіля, помножене на вартість кВт-год, з споживанням електроенергії у звичайних електромобілях. споживання галонів на 100 миль пробігу газового автомобіля, помножене на ціну галона бензину. Таким чином, ви зможете швидко дізнатися, скільки ви могли б заощадити на своїх витратах на проїзд.

Громадські зарядні станції для електромобілів

Громадські зарядки дозволяють водіям електромобілів заряджати свої електромобілі в дорозі, коли їм потрібно подолати більшу відстань, ніж дозволяє автономність електромобіля. Ці громадські зарядки часто розташовані біля ресторанів, торгових центрів, парковок та інших громадських місць.

Щоб легко їх знайти, пропонуємо скористатися мапою зарядних станцій ChargeHub, яка доступна на iOS, Android та у веб-браузерах. Карта дозволяє легко знайти будь-яку громадську зарядку в Північній Америці. Ви також можете бачити статус більшості зарядних станцій в режимі реального часу, прокладати маршрути та багато іншого. У цьому посібнику ми будемо використовувати нашу карту, щоб пояснити, як працює громадська зарядка.

Є три основні речі, які потрібно знати про громадські зарядки: 3 різні рівні зарядки, різниця між роз’ємами та зарядними мережами.

Роз’єми зарядних станцій

Мережі зарядних станцій

Роз’єм типи для зарядки електромобілів по всьому світу

Як це зазвичай буває з кожною новою технологією, початок важкий і сповнений конкуруючих стандартів. Кожен виробник використовує та розробляє власні стандарти та процеси. Тільки час може визначити, хто з них переможе. Так було з роз’ємами для зарядки мобільних телефонів, сьогодні це стосується роз’ємів на зарядних кабелях для електромобілів. Отже, давайте подивимося на всі роз’єми для зарядки, які ми маємо у світі зараз.

Швидкість заряджання залежить від трьох компонентів. зарядної станції, яка є джерелом живлення, зарядного кабелю та бортового зарядного пристрою. У цій статті ми розглянемо важливу частину кожного зарядного кабелю. його роз’єм.

Для простоти, різні типи роз’ємів можна умовно розділити відповідно до регіону, де вони найчастіше використовуються. Хоча це спрощене твердження. Зарядні станції змінного струму зазвичай не мають вбудованого зарядного кабелю, тому водій возить з собою кабель, який підходить до його автомобіля, і проблема з типами роз’ємів роз’ємів в основному виключається. Станції швидкої зарядки постійного струму завжди мають кабель з міркувань безпеки, сили струму, ціни та ваги кабелю. тому необхідно вибрати станцію, яка має відповідний роз’єм.

У наступному розділі ми пропонуємо короткий огляд розвитку та опис окремих роз’ємів.

ЗМІННОГО СТРУМУ роз’єми

Перші електромобілі, такі як General motors EV1, використовували для своєї зарядки індуктивне з’єднання, де струм передавався за допомогою електромагнітної індукції. Однак цей спосіб зарядки не переважав, оскільки на той час він був недостатньо ефективним. (Сьогодні ми можемо почути пропозиції щодо повернення до індуктивної зарядки, і Норвегія, безумовно, є найбільш прогресивною країною в цьому відношенні).) Неефективність створила попит на дизайн струмопровідного з’єднання з елегантним назвою SAE J1772-2001. Однією з вимог до роз’єму було встановлення з’єднання з панеллю та інформаційно-розважальною системою.

J1772. Тип 1

У Каліфорнії квадратний штекер під назвою J1772 був представлений у 2001 році, але він був здатний лише на 6.6 кВт, і тому в 2008 році Yazaki розробила нову вилку потужністю 19.2 кВт, що з 2010 року стало стандартом для всіх американських автомобілів. Сьогодні Yazaki розробила нову конструкцію J1772, яку часто називають J-роз’ємом або роз’ємом типу 1.

Оригінальний роз’єм Avcon, що відповідає специфікації J1772. Джерело: https://www.wikiwand.com/en/SAE_J177

Спочатку електромобілі в Європі також мали цей тип роз’єму, тому багато старих або гібридних автомобілів все ще оснащені роз’ємом типу 1, але оскільки водії електромобілів зазвичай носять із собою власний кабель, немає жодних проблем із зарядкою на будь-якій станції змінного струму. Однак зараз Type 1 використовується переважно в Америці та Азії. Основним недоліком цього штекера є те, що він дозволяє використовувати лише одну фазу і не підтримує вбудовану систему автоматичного блокування.

Mennekes. Тип 2

Європейські автомобілі використовували роз’єм типу 1, поки великі європейські автовиробники не почали шукати нове рішення, яке могло б використовувати переваги всіх трьох фаз. У 2003 році були встановлені нові специфікації IEC 62196, на основі яких був вироблений штекер типу 2 Mennekes, який швидко став новим європейським стандартом. Завдяки тому, що обидва типи штекерів (тип 1 і 2) використовують для зв’язку один і той же сигнальний протокол J1772, виробники автомобілів можуть виготовляти транспортні засоби однаково і лише в самому кінці встановлюють тип штекера, який відповідає ринку, де буде продаватися автомобіль. Серед цих типів також існують пасивні адаптери. Ще однією важливою перевагою штекера типу 2 є те, що він підтримує вбудовану систему автоматичного блокування.

(Штекер типу 2 називається Mennekes, тому що його розробила німецька компанія Mennekes назва яка розробила дизайн цього штекера. Термін “дизайн Меннекеса” часто згадувався в текстах, і він почав використовуватися серед широкої публіки.)

Tesla Model S і Model X, що продаються в Європі, також мають штекер Type 2 (тільки в дещо модифікованій версії), який вони можуть використовувати для зарядки на будь-якій зарядній станції змінного струму, а також вони використовують цей роз’єм для мережі Tesla Supercharger, де вони заряджаються за допомогою постійного струму.

Стандарт GB / T

У Китаї під наглядом Комісії зі стандартизації Guobiao був розроблений штекер GB / T, і в даний час він є єдиним, який використовується. Той факт, що в усій країні немає інших типів роз’ємів, які могли б конкурувати, сприяє розвитку зарядної інфраструктури. Слід зазначити, що Китай є країною з найщільнішою мережею зарядних станцій і має найбільшу частку електромобілів у світі.

На перший погляд, роз’єм схожий на роз’єм типу 2, але кабелі всередині розташовані в зворотному порядку, тому вони не сумісні.

Роз’єми постійного струму

Зарядка постійним струмом дозволяє заряджати автомобіль значно швидше, ніж зарядка змінним струмом. В даний час найбільш поширені зарядні станції на 50 кВт-год, але вже з’являються станції на 150 кВт-год, з’являються зарядні пристрої на 270 кВт-год і 350 кВт-год, що відображається в постійній необхідності розробки більш ефективних роз’ємів.

CCS. Тип 1 і Тип 2 (комбінована система зарядки)

CCS, або комбінована система зарядки, – це елегантне рішення для швидкої зарядки постійним струмом. Це оригінальні штекери типу 1 або 2, до яких знизу додано ще два штирі. У разі зарядки постійним струмом ці два нижніх контакту беруть участь в самій зарядці, а з верхньої частини використовуються тільки комунікаційний контакт і провідник заземлення, який забезпечує точку відліку для систем захисту. Ці роз’єми витримують потужність до 350 кВт.

В даний час це найпопулярніший тип роз’єму постійного струму. Тип 1 поширений у США, тоді як тип 2 CCS використовується в Європі. Зусилля Європейського парламенту, щоб дозволити поступово виводити з Європи тільки CCS 2 та інші штекери, не увінчалися успіхом, але цей стандарт все ще перемагає, головним чином тому, що автомобіль має лише одну розетку. При використанні роз’єму CHAdeMO автомобіль завжди повинен мати дві розетки.

CCS не сумісні із зарядними станціями CHAdeMO та GB/T, оскільки вони використовують різні протоколи зв’язку, тому потрібні спеціальні адаптери, які нелегко дістати.

CHAdeMO

CHAdeMO – це оригінальний роз’єм постійного струму, розроблений п’ятьма японськими автовиробниками, які намагаються просувати цей роз’єм як світовий стандарт з 2010 року. Не вийшло, але навіть попри це, кількість зарядних пристроїв з роз’ємами CHAdeMO зростала. З 10 000 у 2015 році до 25 600 у 2019 році (з них 9 200 в Європі та 7 600 в Японії).

Європарламент намагався нав’язати директиву, щоб цей роз’єм поступово зникав з Європи на користь CCS. Поточна редакція цієї директиви передбачає, що кожна станція швидкої зарядки повинна мати щонайменше роз’єм CCS. Зарядні станції можуть легко мати більше роз’ємів. Однак самі виробники електромобілів відмовляються від CHAdeMO роз’єми. Наразі випускається лише два електромобілі з цим роз’ємом, і один з них, Nissan, переходить на роз’єми CCS, тож схоже, що цей стандарт буде поширений лише в Японії та Китаї.

У 2018 році асоціація CHAdeMO представила другу версію свого роз’єму, яка дозволяє заряджати до 400 кВт. І в даний час вона працює з Китаєм над розробкою надшвидкого роз’єму, здатного заряджати до 900 кВт.

GB / T

Як і у випадку з зарядкою змінного струму, Китай має власні стандарти для зарядки постійного струму. В даний час GB / T працює з CHAdeMO над розробкою третього покоління роз’ємів, які повинні бути здатні передавати 900 кВт.

Tesla

Tesla – це, звичайно, окрема тема і має різні роз’єми ніж будь-який інший бренд, що дозволяє клієнтам Tesla заряджатися на власних зарядних станціях, які не можуть бути використані будь-яким іншим транспортним засобом.

Водночас Tesla також пропонує адаптери для інших типів роз’ємів, тому для їхніх автомобілів не є проблемою використання зарядних станцій з роз’ємом типу 1 або CHAdeMO.

У війні за штекер постійного струму, що переміг у Європі, Tesla схилилася до штекера CCS Type 2 у своїй моделі 3.

Якщо вам сподобалась ця стаття про роз’єми і ви хотіли б дізнатися більше про зарядку змінним/постійним струмом або які переваги власної зарядної станції змінного струму, або багато інших тем, ми підготували серію статей у розділі “Центр знань.

Типи роз’ємів для зарядки електромобілів та швидкості зарядки

Посібник, що охоплює різні типи роз’ємів для електромобілів та швидкості зарядки.

Останнє оновлення: 09 груд. 2022 5 хв. тому

Перейти до розділу:

Пов’язані посібники:

Резюме

Подібно до зарядних кабелів для телефонів, автомобільні зарядні кабелі, як правило, мають два роз’єми, один з яких підключається до розетки автомобіля, а інший – до самої зарядної точки.

Тип потрібного роз’єму залежить від автомобіля та номінальної потужності (швидкості) зарядного пристрою.

  • Електромобілі мають роз’єм типу 1 або 2 для повільної/швидкої зарядки та CHAdeMO або CCS для швидкої зарядки постійним струмом.
  • Більшість пунктів повільної/швидкої зарядки мають роз’єм типу 2. Іноді замість них буде прикріплений кабель. Усі зарядні станції DC Rapid мають кабель, до якого приєднано здебільшого роз’єм CHAdeMO та CCS.
  • Більшість водіїв електромобілів купують портативний зарядний кабель, який відповідає роз’єму типу 1 або 2, щоб вони могли заряджатися в громадських мережах.

Цей посібник базується на даних Великої Британії і може не містити повної інформації для всіх країн. За винятком автомобілів Tesla Model X і Model S на сьогоднішній день, які використовують роз’єми типу 2 для зарядки постійним струмом. Адаптери, які дозволяють заряджати ці Tesla моделі доступні роз’єми CHAdeMO або CCS.

Роз’єм EV з боку автомобіля типи

Роз’єми для зарядки електромобілів підключаються до гнізда автомобіля, і їх можна вважати такими самими, як роз’єми для зарядки телефону на зарядному кабелі для телефонів Apple або Android. Залежно від того, який у вас телефон/автомобіль, різні роз’єми підходять до роз’єму телефону/автомобіля.

Повільна швидка зарядка

Зазвичай використовується для зарядки вдома, на роботі та в пунктах призначення, є два типи автомобільних роз’ємів змінного струму.

  • 7-контактний
  • Стандартний роз’єм ЄС
  • Вбудований механізм блокування
  • Може нести трифазну потужність

Деякі моделі Renault Zoe може споживати 43 кВт, що дає 145 миль пробігу на годину (для Zoe 43 кВт класифікується як швидкий зарядний пристрій в дорозі).

зарядний пристрій, назва, типи, роз'єми, моделі

Передбачається електромобіль з повною батареєю 60 кВт-год з запасом ходу 200 миль.

Порада: Трифазна електромережа є відносно рідкісним явищем у Великобританії. У будинках майже немає трифазних електромереж, але вони є в деяких великих комерційних будівлях. Більшість громадських зарядних станцій – це однофазні пристрої потужністю 7 кВт.

Швидка зарядка

Зазвичай використовується для швидкої зарядки в дорозі Існує три типи автомобільних роз’ємів постійного струму. Більшість зарядних станцій DC Rapid мають кабелі з роз’ємами CHAdeMO та CCS, тому вам просто потрібно буде вибрати, який підходить до розетки вашого автомобіля. Щоб захистити акумулятор, зарядні пристрої Rapid не заряджають постійно на максимальній потужності.

  • Висока потужність
  • Акуратне розташування з 2 штифтами “Type 2
  • Стандартний роз’єм для швидкої зарядки ЄС
  • Тільки зарядні пристрої Tesla забезпечують постійний струм через роз’єм типу 2

Передбачає електромобіль з повною батареєю на 60 кВт-год із запасом ходу 200 миль.

Зарядні пристрої CCS Rapid потужністю 150 кВт стануть дуже поширеними, але у Великій Британії більшість з них все ще мають потужність лише 50 кВт.

Існує декілька зарядних пристроїв CCS потужністю 350 кВт, проте вони ще не є загальноприйнятими.

Починається розгортання суперчарджерів Tesla потужністю 250 кВт.

Порада: Щоб дізнатися про розетки змінного та постійного струму вашого автомобіля та максимальну швидкість заряджання, ви можете відвідати наші посібники для автомобілів.

Роз’єм для електромобіля збоку зарядної точки типи

Існує лише один тип розетки для зарядки вдома, на роботі та в аеропортах, хоча дехто може іноді використовувати традиційну 3-контактну вилку для зарядки від розетки як аварійний запасний варіант.

Розетка “Type 2” є універсальною, її можна порівняти з розеткою для зарядки айфонів або телефонів на базі Android (iTunes), а також з розеткою для зарядки.e. розетка однакова для всіх, але кабель залежить від типу автомобіля/телефону).

Повільні та швидкі зарядні пристрої

Розетка “Тип 2” – це загальноєвропейська універсальна розетка для зарядки електромобілів. Ви можете заряджати від нього будь-який тип автомобіля, якщо у вас є відповідний зарядний кабель для вашого автомобіля. так само, як заряджати телефони Apple або Android від розетки.

Приблизно. дальність заряджання за годину

7 кВт (однофазний)22 кВт (трифазний)

  • Універсальний роз’єм, який підходить до всіх стандартних розеток зарядних станцій
  • Водій привозить з собою правильний кабель
  • Подібно до настінної вилки для зарядки смартфонів

Для електромобіля з акумулятором 60 кВт-год (BEV).

Швидкі зарядні пристрої

Більшість пристроїв постійного струму мають прив’язні кабелі з роз’ємами CHAdeMO та CCS, які відповідають розеткам на борту автомобіля, тому розетки постійного струму з боку зарядної станції не потрібні.

Різні типи зарядних пристроїв для телефонів

Існує 6 типів зарядних пристроїв, кожен з яких має свої унікальні можливості.

Настінні зарядні пристрої

Настінні зарядні пристрої – це найпоширеніші зарядні пристрої для мобільних телефонів. Вони мають універсальний дизайн, сумісний з усіма настінними розетками. Настінні зарядні пристрої мають кабель з адаптером, який вставляється в розетку. Вважаються найефективнішими та найнадійнішими зарядними пристроями. Виробники часто включають ці зарядні пристрої в коробку з телефонами.

Ось чудова універсальна настінна зарядний пристрій з декількома USB-портами, який добре підходить для всіх типів телефонів.

Настільні зарядні пристрої

Якщо настінні зарядні пристрої занадто громіздкі для вас і ви хочете більш обтічний зарядний пристрій для телефону, ви можете придбати настільний зарядний пристрій, це меблі з підтримкою бездротового зв’язку.

Настільні зарядні пристрої можуть бути ідеальним варіантом для зарядки. Це бездротові зарядні пристрої, які насправді вбудовані прямо у ваші меблі. Вони встановлюються під стільницею і лежать на одному рівні з її поверхнею для ненав’язливого, обтічного вигляду.

Цей тип зарядних пристроїв можна встановлювати на робочих столах, тумбочках, приставних столиках або будь-яких меблях, що мають рівну поверхню.

зарядний пристрій, назва, типи, роз'єми, моделі

Деякі меблі постачаються з попередньо встановленою технологією, або, якщо у вас є навички, ви можете створити бездротовий зарядний пристрій самостійно.

Зарядний пристрій зарядний пристрій генерує магнітне поле, яке передається безпосередньо на ваш телефон, коли телефон розміщується на ньому. Це поле може проходити крізь кераміку, скло та дерево. Однак енергія не проходить крізь такі метали, як сталь та алюміній.

Настільні та настінні зарядні пристрої – це ефективні пристрої, але що робити, коли ви не вдома?? Коли ви в дорозі, автомобільний зарядний пристрій просто необхідний.

Автомобільні зарядні пристрої

Середньостатистичний американець проводить за кермом 13 годин і 22 хвилини щотижня.

Це означає, що автомобільний зарядний пристрій для мобільного телефону необхідний, якщо ви в дорозі. Ви б не хотіли опинитися в пробці і зрозуміти, що не можете зателефонувати начальнику і пояснити, чому ви запізнюєтеся на важливу зустріч на 9:00.m. зустріч.

Автомобільні зарядні пристрої призначені для підключення до маленького 12-вольтового гнізда прикурювача на приладовій панелі. Однією з переваг автомобільних зарядних пристроїв є те, що їх не потрібно постійно підключати до електроніки автомобіля. Щойно ви виймете ключ із замка запалювання, ваш телефон припинить заряджатися, щоб зберегти акумулятор вашого автомобіля.

Ось чудовий автомобільний зарядний пристрій, який має 5 USB-портів, у тому числі 3 спереду і ще 2, які можна витягнути на заднє сидіння.

Бездротові зарядні пристрої

Бездротові зарядні пристрої призначені для заряджання акумулятора телефону без підключення до кабелю. Просто покладіть телефон екраном догори на невелику дископодібну зарядну підставку або гаджет типу килимка для миші, і він зарядить акумулятор вашого пристрою. Якщо ви багато часу проводите за робочим столом, ви також можете придбати бездротовий зарядний пристрій на підставці.

Це працює так: Ваш телефон оснащений мідною приймальною котушкою, а зарядний пристрій оснащений мідною передавальною котушкою. Коли телефон знаходиться на зарядному пристрої, передавач створює електромагнітне поле. Приймач перетворює цей струм в електрику, яка потім заряджає батарею вашого телефону.

“Бездротовий” – це трохи неправильна назва, тому що зарядний пристрій все одно потрібно підключати до розетки. Однак телефон має бездротове з’єднання із зарядним пристроєм.

Ци (вимовляється як “чи” і означає “потік енергії”) – це форма бездротової зарядки. Він стандартизує бездротову зарядку для основних виробників мобільних телефонів.

Наприклад, ви можете використовувати зарядний пристрій Motorola із зарядним пристроєм Nokia. Qi можна прирівняти до того, як USB-роз’єми забезпечують сумісну передачу даних для кожного пристрою. Життя без Qi було б анархією: кожен телефон мав би свій власний тип кабелю.

Єдиний великий недолік бездротової зарядки – це швидкість. Стандартний бездротовий зарядний пристрій потужністю 5 Вт заряджається приблизно за три-чотири години, тоді як дротовий зарядний пристрій заряджається за три-чотири години зарядний пристрій заряджається близько двох з половиною годин. Навіть пристрої, оснащені технологією швидкої зарядки, можуть заряджатися на бездротовому зарядному пристрої повільно.

На що слід звернути увагу при покупці зарядного пристрою

Незалежно від того, наскільки спокусливо виглядає блискучий, мерехтливий зарядний пристрій на вітрині магазину, не варто купувати зарядний пристрій для мобільного телефону імпульсивно. Вам потрібно буде дослідити особливості та технічні аспекти продукту, перш ніж ви зробите покупку.

Ось кілька речей, на які варто звернути увагу перед покупкою зарядного пристрою для телефону.

Якість зарядних пристроїв для телефонів

Ого, яка угода! Той хлопець на розі продає зарядні пристрої лише по 3 за штуку! “За таку ціну, – думаєте ви, – я міг би купити їх цілу купу”!”

Дешеві зарядні пристрої без бренду ім’я піддадуть ризику ваш телефон і ваш акумулятор. Варто заплатити більше за зарядний пристрій, виготовлений авторитетним, відомим брендом. Існує причина, чому бренд-назва зарядні пристрої коштують стільки, скільки вони коштують.

Нижче наведено кілька речей, яких слід остерігатися.

Помилкова капіталізація

Так само, як потрібно остерігатися електронних листів, які містять випадкові великі та малі літери, тримайтеся подалі від зарядних пристроїв з підозрілими великими літерами. Наприклад, 1 ампер повинен позначатися як 1A, а не 1a. Невирівняний текст і пікселізовані емблеми брендів також є червоними прапорцями.

Підроблені знаки контролю якості

Знаки контролю якості вказують на те, що зарядний пристрій відповідає нормам безпеки. У Сполучених Штатах це знак FCC (Федеральна комісія зв’язку), в Європі – символ CE (Conformité Européene), а в Канаді – емблема CSA (Канадська асоціація стандартів). Відмінності ледь помітні, але ви можете здійснити пошук зображень у Google, щоб дізнатися, чи не підроблений ваш зарядний пристрій.

Запасні частини або оригінальний виробник?

Чи варто використовувати OEM (виробник оригінального обладнання) або недорогий універсальний зарядний пристрій? Ну, всі деталі OEM сумісні між собою. Це забезпечує оптимальну продуктивність. З іншого боку, дешеві деталі, виготовлені різними компаніями, можуть працювати з вашим телефоном, але, ймовірно, не дуже добре.

Якщо ви придбаєте дешевий зарядний пристрій, він може мати менший термін служби, ніж оригінальний, і заряджатиметься набагато довше.

Зарядний пристрій відчувається легким

Вага кабельної головки може багато розповісти вам про те, чи є зарядний пристрій надійним і безпечним зарядний пристрій є підробкою. Як правило, вона повинна мати суттєве, важке відчуття. Підроблені кабелі економлять на виробничих витратах, тому їхні пластикові та металеві компоненти неміцні.

Не потрібно бути інженером-електриком, щоб розібратися в електроніці зарядного пристрою. По-перше, ось пояснення щодо вхідної напруги.

зарядний пристрій, назва, типи, роз'єми, моделі

Вхідна напруга

Напруга – це енергія, яка надходить до акумулятора вашого телефону. Напруга вказана на зарядному пристрої або на самому телефоні. (Якщо ви не можете знайти його, швидкий пошук у Google допоможе вам).) Напруга мобільного телефону зазвичай становить п’ять вольт (5V). Ви можете заряджати більшість типів мобільних телефонів за допомогою зарядного пристрою на 5 В.

Батареї мобільних телефонів витримують температуру до 112 градусів за Фаренгейтом. Високовольтний зарядний пристрій може призвести до швидкого нагрівання акумулятора, що перевищує його ємність. Це може підсмажити схему вашого телефону або зруйнувати його батарею. І навпаки, ваш телефон буде заряджатися віками без достатньої напруги.

Напруга на вашому телефоні завжди повинна відповідати напрузі, яку він отримує від зарядного пристрою. Поряд із вхідною напругою, вихідна напруга є основним елементом зарядки телефону.

Вихідна напруга

Для того, щоб зарядити акумулятор телефону, змінний струм (AC) потрібно перетворити на постійний струм (DC). Зарядний пристрій приймає більш високий вхідний змінний струм і перетворює його на більш робочий вихідний заряд постійного струму.

Якщо коротко, процес працює так:

  • Трансформатор знижує напругу змінного струму.
  • Потім випрямляч змінює цю знижену напругу змінного струму на пульсуючий сигнал постійного струму.
  • Фільтр видаляє ці пульсації, що створює невеликий сигнал постійного струму.
  • Регулятор потім створює стабільну вихідну напругу постійного струму.

Корисні ресурси

Якщо ваш телефон погано працює – не тримає заряд, довго заряджається – проблема може бути не в телефоні, а в зарядному пристрої.

Однак рішення полягає не в тому, щоб просто вибігти і схопити перший-ліпший або дешевий зарядний пристрій, а в тому, щоб знайти бренд-назва той, що сумісний з вашим телефоном.

“Який тип зарядного пристрою мені потрібен?” Тепер ви знаєте!

Привіт, я Скотт Вінстед, фахівець з технологій електронного навчання з 20-річним досвідом. Слідкуйте за цим блогом, щоб дізнатись думки про методи змішаного навчання та перевернутого класу, огляди обладнання для домашніх студій, поради для акторів озвучення та виробників цифрового аудіоконтенту, технологічні інструкції та багато іншого!

Leave a Reply