Запаси акумуляторів для електромобілів. Електрична

Акумулятор для електромобіля Запаси стежити за потенційними поверненнями мультибагерів – EQ Mag Pro

Потужним драйвером є уряд та його невтомні і щирі зусилля, спрямовані на стимулювання попиту в цьому сегменті.

У листопаді 2020 року уряд оголосив про стимулюючу ціну в 3 тонни, заохочуючи регіони до просування місцевого виробництва та експорту. частина з них 3 тонни (180 млрд) була визначена для передової хімії клітин/батарей.

Крім того, уряд оголосив про низку ініціатив, починаючи від підвищених знижок на електричні двоколісні транспортні засоби і закінчуючи стимулюванням покупок.

В умовах зростання цін на паливо і підвищення рівня забруднення, які часто потрапляють в заголовки газет, це музика для вух.

Більшість електромобілів використовують літій-іонні акумулятори. На відміну від свинцевих акумуляторів, що використовуються в традиційних транспортних засобах на паливі, літій-іонні акумулятор це серце електромобіля. Крім того, вони є найбільшою статтею витрат, на яку припадає близько 40-50% від загальної вартості.

Провідні виробники електромобілів імпортують значну частину літій-іонних батарей з Китаю. Китай є найбільшим виробником літій-іонних акумуляторів. Однак це може швидко змінитися.

Сильні перспективи зростання, які пропонує цей сектор, що тільки починає розвиватися, привернули увагу багатьох індійських виробників акумуляторів для електромобілів, що дало їм поштовх у їхніх планах щодо створення електромобілів батарея виробничий завод в країні.

Всі гравці сподіваються отримати великий шматок 180 мільярдів можливостей.

У цьому матеріалі ми вирішили дати п’ятірці найбільших виробників акумуляторів для електромобілів багатомільйонні прибутки.

#1 Exide

Першою в нашому списку є Exide Industries.

Компанія є 75-річним лідером ринку, який займає лідируючі позиції-батарея простір. Це також найбільший виробник свинцевих акумуляторів в Індії, що пропонує широкий асортимент продукції в автомобільному та промисловому секторах.

Компанія обслуговує одних з найбільших OEM-виробників (виробників оригінального обладнання) в країні. Від Tata Motors і Maruti до Bajaj в сегменті двоколісних і триколісних транспортних засобів, Exide має сильну присутність у всьому автомобільному ланцюжку створення вартості.

Крім того, компанія також має сильний експортний підрозділ. Компанія обслуговує країни РСАДПЗ, США та Канаду. Експорт склав 9% від загального обсягу бізнесу компанії протягом року, що закінчився 31 березня 2022 року.

Exide добре підготовлена до того, щоб отримати вигоду від змін у сфері електромобілів.

Компанія уклала угоду з провідним світовим постачальником високоякісних рішень для зберігання енергії для виробництва літій-іонних акумуляторів, щоб задовольнити швидко зростаючий ринок електромобілів в Індії. Крім того, її існуючі відносини з провідними автомобільними гравцями просувають її вперед.

Поганий попит в автомобільному секторі мав прямий вплив на компанію. Крім того, її страховий бізнес також скоротив прибуток. Але компанія нещодавно продала його, що зміниться з наступного року.

Продажі та чистий прибуток зросли несуттєво, а 4-річний CAGR склав 0.5% і 0.1%. Слабке зростання вплинуло на прибутковість акцій. За ці роки вона впала з 12.8% у 2018 році до 6.6% у 2022 фінансовому році.

#2 Амара Раджа

Наступний у нашому списку – Amara Raja Batteries.

Компанія є другою за величиною компанією на ринку свинцевих акумуляторів в Індії.

Компанія має розгалужену мережу, яка обслуговує автомобільний та промисловий сектори з маркою свинцевих акумуляторів Amaron.

Компанія має можливість отримати вигоду від зростаючого ринку електромобілів в країні. Нещодавно компанія створила технологічний центр для розробки літій-іонних акумуляторів на своєму заводі в Тірупаті, штат Андхра-Прадеш.

Amara Raja пройшла плавний шлях до прибутковості. Продажі компанії зросли з 4-річним середньорічним темпом зростання на 10.3%, тоді як чистий прибуток зріс на 2.3% за 4 роки CAGR.

Рентабельність власного капіталу була високою, в середньому 14.8% за чотири роки. Компанія добре винагородила своїх інвесторів, середня дивідендна дохідність за чотири роки склала 1.2%.

Щоб дізнатися більше про компанію, перегляньте її фінансовий звіт та останні фінансові результати.

Tesla

Tesla, Inc. проектує, розробляє, виробляє, здає в оренду та продає електромобілі, а також системи генерації та зберігання енергії в США, Китаї, Нідерландах, Норвегії та інших країнах світу.

Компанія працює у двох сегментах: автомобільна промисловість та генерація і зберігання енергії.

  • Автомобільний сегмент пропонує седани та спортивні позашляховики. Компанія також надає компоненти та системи електричних силових агрегатів; і послуги для електромобілів через власні сервісні центри та мобільних сервісних техніків Tesla, а також продає вживані транспортні засоби. Цей сегмент просуває і продає свою продукцію через мережу власних магазинів і галерей, а також через власний веб-сайт.
  • Сегмент “Генерація та зберігання енергії” пропонує продукти для зберігання енергії, такі як літій-іонні акумулятори, що перезаряджаються батарея системи для використання в будинках, промислових, комерційних об’єктах та комунальних мережах; проектує, виробляє, встановлює, обслуговує, здає в оренду та продає продукти для виробництва сонячної енергії та зберігання енергії для приватних та комерційних клієнтів.
акумулятор, акції

Вона також надає послуги зі страхування транспортних засобів, а також відновлюваної енергетики.

Раніше компанія була відома як Tesla Motors, Inc. і змінила назву на Tesla, Inc. у лютому 2017 року. Tesla, Inc. була заснована в 2003 році зі штаб-квартирою в Пало-Альто, Каліфорнія.

Panasonic Corp.

Корпорація Panasonic разом зі своїми дочірніми компаніями розробляє, виробляє, продає та обслуговує електричну та електронну продукцію під торговою маркою Panasonic по всьому світу.

Компанія працює в сегментах “Прилади”, “Екологічні рішення”, “Підключені рішення”, “Автомобільні промислові системи” та в інших сегментах.

  • Сегмент “Побутова техніка” пропонує кондиціонери, телевізори, холодильники, пральні машини, засоби особистої гігієни, мікрохвильові печі, цифрові фотоапарати, домашню аудіотехніку, відеотехніку, стаціонарні телефони, пилососи, рисоварки, вітрини, компресори, паливні елементи та ін.
  • Сегмент “Екологічні рішення” пропонує освітлювальні прилади, лампи, електромонтажні пристрої, сонячні фотоелектричні системи, товари, пов’язані з водою, матеріали для внутрішнього та зовнішнього оздоблення, обладнання для вентиляції та кондиціонування повітря, очищувачі повітря, велосипеди, товари для догляду за хворими тощо.
  • Сегмент Connected Solutions пропонує розважальні системи та послуги зв’язку на борту літака, обладнання для монтажу електронних компонентів, зварювальне обладнання, ПК та планшети, проектори, трансляційні та професійні AV-системи, камери спостереження тощо.
  • Сегмент Automotive Industrial Systems пропонує інформаційно-розважальні системи для автомобілів, електричні компоненти, автомобільні дзеркала, літій-іонні та автомобільні акумулятори, сухі акумулятори, засоби автоматизації, електродвигуни, електронні компоненти, електронні матеріали, напівпровідники, LCD-панелі тощо.
  • Сегмент “Інші” надає послуги з будівництва індивідуального житла, оренди багатоквартирного житла та реконструкції житла, а також продає землю, нерухомість та кондомініуми.

Компанія пропонує свою продукцію діловим та промисловим клієнтам, а також споживачам. Panasonic Corporation має стратегічне партнерство з Plug and Play та Welcome Air-Tech Ltd. Раніше компанія була відома як Matsushita Electric Industrial Co., Ltd. і змінила свою назву на Panasonic Corporation у 2008 році. Panasonic Corporation була заснована в 1918 році зі штаб-квартирою в Кадомі, Японія.

LG Chem

LG Chem, Ltd. займається нафтохімією, енергетичними рішеннями, передовими матеріалами та біологічними науками в Південній Кореї, Китаї, Азії, США, Європі та на міжнародному рівні.

Він забезпечує нафтопродукти з олефінів, включаючи етилен, пропілен, бутадієн з нафти та бензол; синтетичні смоли та синтетичні компоненти з олефінів та ароматичні нафтопродукти; ПЕ, поліпропілен, бісфенол А, акрилонітрил-бутадієн-стироли, ЕП, полівінілхлорид, пластифікатори, акрил, суперпоглинаючі полімери, синтетичний каучук та ін.

Компанія також виробляє та постачає акумулятори для мобільних телефонів та портативних комп’ютерів; автомобільні акумулятори для електромобілів; акумулятори для систем зберігання енергії. Крім того, вона виробляє і постачає різні ІТ-матеріали, такі як поляризатори, автомобільні матеріали, скляні підкладки, OLED-плівки, OLED-матеріали, матеріали для акумуляторів та інші, мембрани зворотного осмосу, а також напівпровідникові матеріали, матеріали для дисплеїв і акумуляторів для LCD-фоторезисту.

Крім того, компанія пропонує гормони росту людини, ліки від діабету, соматотропіни великої рогатої худоби, вакцини, наповнювачі з гіалуронової кислоти та інші; продукти тонкої хімії для вирощування рису; діагностичні набори; та інші. Крім того, компанія надає засоби захисту рослин, насіння, добрива, сільськогосподарські пестициди та інші; науково-дослідні послуги; а також послуги з управління об’єктами та загального прибирання.

Компанія також виробляє і продає клеї та електронні деталі; продає мембрани для очищення води; інвестує у венчурні компанії. LG Chem, Ltd. заснована в 1947 році зі штаб-квартирою в Сеулі, Південна Корея.

Johnson Matthey

Johnson Matthey Plc постачає спеціалізовану хімічну продукцію в Північній Америці, Європі, Китаї, решті країн Азії та на міжнародному рівні. Компанія працює в сегментах “Чисте повітря”, “Ефективні природні ресурси”, “Здоров’я” та “Нові ринки”.

Сегмент “Чисте повітря” пропонує каталізатори для бензинових і дизельних легкових автомобілів, а також каталітичні системи для вантажних автомобілів, автобусів і стаціонарного обладнання, що працюють на дизельному паливі. Цей сегмент обслуговує автомобільні компанії, виробників важких вантажівок і двигунів, китайських виробників та інших.

Сегмент “Ефективні природні ресурси” виробляє спеціальні каталізатори та присадки, а також ліцензує технологічні процеси та надає послуги для нафтогазової галузі; переробляє, переробляє, продає та розподіляє метали платинової групи (МПГ); виробляє продукцію з використанням дорогоцінних металів та супутніх матеріалів; постачає хімікати для МПГ, а також пасти та емалі з дорогоцінних металів. Цей сегмент обслуговує хімічні, нафтові та газові компанії; інжинірингові підрядники; промислові користувачі МПГ; збирачі відпрацьованих автомобільних каталізаторів; постачальники автомобільної промисловості.

Сегмент “Здоров’я” розробляє та виробляє активні інгредієнти для різних видів лікування, надає комплексні рішення для генеричних та інноваційних компаній, а також працює на ринку аутсорсингових низькомолекулярних АФІ.

Сегмент “Нові ринки” пропонує матеріали для акумуляторів, акумулятор Сегмент “Здоров’я” займається розробкою та виробництвом літій-іонних елементів, паливних елементів і систем, а також надає науково-технічну допомогу в розробці продуктів для пристроїв, що використовуються в медичних процедурах, а також пропонує каталізатори на ринках сільськогосподарської хімії. Цей сегмент обслуговує компанії, що виробляють автомобілі та важкі транспортні засоби; виробників літій-іонних елементів; виробників паливних елементів; виробників акумуляторних інструментів і транспорту; компанії, що виробляють медичне обладнання, продукцію тонкої хімії та агрохімії; компанії, що займаються виробництвом.

Johnson Matthey Plc була заснована в 1817 році і базується в Лондоні, Великобританія.

Акумуляторна батарея для ельфів

На даний момент ми менш зацікавлені в норвезькій компанії FREYR (FREY), яка також завершила злиття SPAC в липні минулого року. Заснована в 2018 році, компанія, здавалося, в основному існувала за рахунок державних грантів, поки не зірвала джекпот SPAC, отримавши понад 700 мільйонів доларів валового доходу для фінансування свого першого виробничого об’єкта десь на південь від Полярного кола. Компанії ще належить комерціалізувати батарея технологію, яку вона насправді ліцензує у стартапу з Бостона під назвою 24M, що розробив напівтверді акумулятори, з якими ми постійно стикаємося протягом багатьох років. Незважаючи на те, що FREYR має нульовий дохід і планує побудувати свою гігафабрику поруч з Санта-Клаусом (ельфи, зрештою, працюють безкоштовно), компанія зуміла втратити лише близько п’ятої частини своєї вартості з моменту укладення угоди.

Стан твердотільних акумуляторів для електромобілів Акції

Літій-іонні акумулятори є стандартним варіантом зберігання енергії для електромобілів сьогодні, але багато компаній працюють над новими конструкціями та хімічними речовинами, щоб підвищити щільність енергії та безпеку, одночасно знижуючи витрати та час, необхідний для зарядки. Одним з головних претендентів є твердотільний акумулятор, який замінює рідкі хімічні речовини на “тверді” матеріали.

Ймовірно, компанія QuantumScape (QS), що базується в Кремнієвій долині, викликала найбільший ажіотаж серед акцій SPAC, що займаються зарядкою електромобілів, частково через деякі імена, що входять до списку її інвесторів. Головним серед них є Volkswagen, який інвестував щонайменше 300 мільйонів і має 19% акцій компанії. QS і VW також створили спільне підприємство для створення виробничих потужностей для виробництва пілотної лінії твердотільних літієвих батарей QuantumScape. Ще одне помітне ім’я, пов’язане з компанією, – Breakthrough Energy Ventures, клуб мільярдерів, які намагаються врятувати планету. Нас не вражають імена, нас вражають швидкозростаючі доходи та надійні бізнес-плани. QS все ще є доприбутковою компанією, і поточний бізнес здебільшого базується на її відносинах з Volkswagen.

Акції виграли від того, що були одними з перших у божевільному поїзді SPAC, торгуючись значно вище базової лінії 10 за акцію до завершення злиття в листопаді 2020 року. Акції постійно знижуються з тих пір, як ми коротко описали їх більше року тому, але, як не дивно, вони все ще більш ніж на 40% перевищують ціну за замовчуванням SPAC, незважаючи на те, що комерціалізація не почнеться до 2024-2025 років. Ми, ймовірно, будемо пити верблюже молоко, ферментоване мікробами, якщо і коли QS почне приносити значні прибутки.

Ще однією компанією з довгостроковою перспективою, яка розробляє технологію твердотільних батарей для електромобілів, є Solid Power (SLDP), компанія, яку ми нещодавно охарактеризували як чистого гравця на ринку твердотільних батарей для електромобілів батарея. Прем’єра на Nasdaq відбулася лише минулого місяця, і вона вже втратила близько половини своєї вартості трохи більше ніж за місяць. Теоретично, у Solid Power є коротший шлях до отримання прибутку за рахунок ліцензування дизайну своїх елементів і виробничих ноу-хау стороннім партнерам по комерціалізації. Компанія також робить ставку на продаж власних матеріалів для акумуляторів, особливо своїм партнерам, BMW і Ford. В даний час доходи складають близько 5000 до 3 мільйонів щорічно.

Хоча у роздрібних інвесторів може виникнути спокуса інвестувати в QuantumScape або Solid Power на основі гучних назв, пов’язаних з їх діяльністю, слід пам’ятати, що подібні угоди постійно розвалюються. Крім того, ці великі автовиробники зазвичай хеджують свої ставки іншими партнерствами та угодами.

Гра на переробку акумуляторів електромобілів

Це, безумовно, стосується і переробки акумуляторів електромобілів, яка передбачає відновлення дедалі дорожчих матеріалів, що йдуть на їхнє виробництво. Volkswagen, наприклад, інвестував значні кошти в шведський стартап зі сталого виробництва акумуляторів під назвою Northvolt, в якому він має 20% акцій. BMW також є інвестором компанії, яка оцінюється в 9 мільярдів після залучення 6 мільярдів. Іншою провідною компанією з виробництва акумуляторів для електромобілів є Redwood Materials з Невади, яка має щонайменше 792 мільйони доларів фінансування, а серед інвесторів помітне ім’я Ford.

Обидві ці компанії конкурують у тому ж просторі, що й Li-Cycle (LICY), ще одна колишня SPAC, яка намагається втриматися на плаву в бурхливих водах публічних ринків. Ми оцінили компанію ще в жовтні як ризиковану гру на переробці літієвих батарей, хоча ми віримо в довгостроковий потенціал такої гри на електромобілях, заснованої на принципі “кирка і лопата”. Позитивним моментом є те, що продажі електромобілів стрімко зростають – на 80% у 2021 році до 5.6 мільйонів одиниць – оскільки сировинні ресурси дорожчають і стають дефіцитними. Крім того, деякі з перших акумуляторів для електромобілів незабаром повинні потрапити в сміттєвий бак (хоча Li-Cycle та її конкуренти працюють не лише над електромобілями). Li-Cycle щойно опублікувала свої повні результати за 2021 рік, при цьому доходи зросли приблизно на 830% до 7.4 мільйони в порівнянні з минулим роком. Однак це все ще значно нижче (сюрприз!) початкова оцінка компанії – 12 мільйонів.

У цьому випадку наш простий коефіцієнт оцінки показує, що Li-Cycle все ще переоцінена при її поточній ринковій капіталізації трохи більше 450 мільярдів доларів, а акції торгуються ближче до 7, ніж до 6 станом на кінець січня. Наша лінія Maginot – 40; Li-Cycle торгується ближче до 150.

Найкраща батарея для електромобілів Запаси До 10 років

CBAK Energy Technology Inc (NASDAQ: CBAT)

CBAT – китайська компанія, яка спеціалізується на дослідженні, розробці та виробництві літій-іонних акумуляторів для електромобілів та інших систем зберігання енергії.

Лінійка акумуляторів для електромобілів компанії включає кілька продуктів. Серед них циліндричні, призматичні, акумуляторні батареї, а також акумуляторні модулі та пакети.

Всі види електромобілів, включаючи автобуси, вантажівки, гібридні електромобілі та електрокари, використовують батареї виробництва CBAT.

Інноваційна лінійка акумуляторів також включає систему заміни батарей для електричних автобусів і таксі.

Революційна система дозволяє швидко та без особливих зусиль замінювати розряджені батареї на повні.

За останні кілька місяців копійчані акумулятори відстають у своїх показниках. Але його удача може швидко змінитися.

Експорт сонячної енергії з Китаю різко прискорився після того, як країна відмовилася від політики боротьби з COVID. Європейський попит на “зелену” енергію в першу чергу стимулював цей рух.

Хоча збільшення експорту було зосереджено в основному на сонячних панелях, ця тема також може свідчити про те, що попит на китайські батареї для електромобілів може різко зрости.

Якщо це так, то такі компанії, як CBAT, можуть опинитися в авангарді прибутковості зелених інвестицій і принести інвесторам переконливі прибутки.

акумулятор, акції

Ознаки цього вже починають з’являтися. У третьому кварталі 2022 року компанія продемонструвала приголомшливе зростання доходів більш ніж на 500%.

Четвертий квартал також приніс з собою хороші новини для інвесторів. Чистий дохід компанії склав 54.46 мільйонів, зростання на 95.9% р/р.

Акумулятори для електромобілів формують значну частину цього. Компанія повідомила про збільшення більш ніж на 3000% чистого доходу від акумуляторів, що використовуються в електромобілях, порівняно з аналогічним періодом минулого року.

Запаси CBAT мають простір під собою до того, як вони досягнуть підтримки. Але акції компанії швидко наближаються до рівня, який підтримував ціну з 2013 року.

Це може представляти собою можливість входу з низьким рівнем ризику для інвесторів, які прагнуть накопичити акції. Останній раз, коли компанія наблизилася до цієї області підтримки, вона консолідувалася, перш ніж рухатися вгору майже на 4000%.

Quantumscape Corp (NYSE: QS)

QS – американська компанія, що розробляє твердотільні літій-металеві акумулятори нового покоління для електромобілів.

Очікується, що досліджувані акумулятори компанії запропонують поліпшену продуктивність.

Це забезпечує вищу щільність енергії, швидший час заряджання та підвищену безпеку порівняно з традиційними літій-іонними аналогами.

Технологія твердотільних літій-металевих акумуляторів QuantumScape використовує твердий електроліт замість рідкого електроліту, який використовується в традиційних літієвих батареях.

Вони також відповідальні за розробку першого в галузі дизайну безанодного елемента. Ця конструкція обіцяє забезпечити високу щільність енергії при одночасному зниженні матеріальних витрат і спрощенні виробництва.

Інноваційний виробник літієвих батарей все ще перебуває на стадії розвитку, а це означає, що інвестиції в компанію можуть бути пов’язані з більшим ризиком. Але з більшими ризиками можуть бути і шанси на більшу винагороду.

Найризикованіша акція в цьому списку, QS – компанія на стадії розвитку, заснована в 2010 році, яка зосереджена на розробці та комерціалізації твердотільних літій-металевих акумуляторів для електромобілів.

QS має партнерські відносини та отримала фінансування від Volkswagen та Катарського інвестиційного фонду.

Після вражаючого дебюту, коли за кілька тижнів після IPO акції компанії зросли більш ніж на 1200%, акції QS вирушили в подорож на південь.

Під час свого піку його оцінка ненадовго перевищила оцінку Ford Motor Co, не маючи при цьому жодного доходу чи комерційного продукту.

З тих пір не тільки були втрачені всі початкові прибутки, але й акції QS також змогли надрукувати новий історичний мінімум.

акумулятор, акції

Однак цінова динаміка стабілізувалася з травня 2022 року, і акції компанії, схоже, намагаються надрукувати нове дно. Якщо так, то інвестори можуть отримати вигоду від накопичення на цих рівнях.

Але чи повернеться до неї удача, поки що невідомо. Ми будемо спостерігати.

Kandi Technologies Group, Inc. (NASDAQ: KNDI)

KNDI – китайська компанія, яка займається проектуванням, розробкою та виробництвом електромобілів (EV) та запчастин до них, включаючи акумулятори.

Компанія володіє ліцензіями на виробництво різних транспортних засобів у США через свої дві американські дочірні компанії.

Що стосується акумуляторів для електромобілів, то компанія відома своїм “Kandi Exchange Battery Pack.” Зручний комплект акумуляторів, призначений для швидкої та легкої заміни в електромобілі.

Чи є запаси акумуляторів для електромобілів гарною інвестицією?

Найкраща батарея для електромобілів акції до 10 років може запропонувати привабливу інвестиційну можливість, оскільки очікується, що попит на електромобілі різко зросте протягом наступного десятиліття.

Інвестування в дешеві батареї для електромобілів запаси може бути більш привабливим у довгостроковій перспективі, ніж інвестування в акції електромобілів.

Електричні батареї можна купувати для одного і того ж транспортного засобу кілька разів, оскільки більшість з них мають термін служби від десяти до двадцяти років.

Ще одна причина вибору електромобіля акції понад EV акції полягає в тому, що батареї можуть бути встановлені в різні моделі автомобілів. Зробити їх стійкими до припливів і відпливів популярних трендів.

Купівля найкращого електромобіля запаси може означати, що інвестори купують компанію з обмеженим зростанням порівняно з акціями з низькою капіталізацією/ціною.

Розглянемо, наприклад, акції Tesla. У компанії все ще може бути простір для зростання.

Але цілком можливо, що вона може не впоратися з цим завданням, якщо врахувати, що таке EV батарея акції з невеликою ринковою капіталізацією можуть запропонувати.

Але незалежно від ваших уподобань, індустрія електромобілів в цілому може бути готова до стрімкого зростання.

Аналітики прогнозують, що до кінця десятиліття галузь електромобілів зростатиме на 22% в середньорічному обчисленні.

Урядові зелені стимули допомагають стимулювати перехід на акумуляторні електромобілі та відмову від викопного палива.

Ця революція електромобілів може означати великий бізнес для ринку електромобілів.

Електромобілі складають менше 10% від загального обсягу продажів транспортних засобів у Сполучених Штатах. Залишаючи багато місця для зростання для електромобілів та акумуляторів для електромобілів акції.

Тепер, коли ви знаєте більше про найкращі батареї для електромобілів акції, можливо, ви захочете додати одну (або більше) з них до свого портфоліо.

Поширені запитання

Яка компанія створила вічний акумулятор для електромобілів?

QuantumScape робить вічну батарею для електромобілів. Наприкінці 2021 року компанія продемонструвала акумулятор, здатний заряджатися до 800 циклів і виконаний у чотиришаровому форматі. В останньому оновленні було збільшено до 10-шарових акумуляторів з такою ж кількістю циклів.

Хто є лідером у галузі акумуляторних батарей для електромобілів?

Лідер в області технології акумуляторів EV на основі батарея використання у 2023 році – Contemporary Amperex Technology Co. Limited (CATL). Виробник акумуляторів для електромобілів випустив батарею, що виробляє 191.6 ГВт-год від світового 296.8 ГВт-год. Розробка цієї батареї допомогла компанії збільшити частку ринку більш ніж на 35%.

Енріко Каскетта – письменник у сфері фінансів та фінтеху, який займається популяризацією фінансової грамотності шляхом спрощення складних понять. Він спеціалізується на таких темах, як фінтех, особисті фінанси, огляди акцій, криптовалюта та психологія торгівлі.

Leave a Reply