Нова технологія літієвих батарей. Електроди з вуглецевих нанотрубок

Інвестиції в літієві батареї Технологія ETFs

Літій-іонні акумулятори вже широко використовуються завдяки смартфонам і планшетам. Зараз ця технологія набирає обертів в автомобільній промисловості. Електромобілі (EV) стрімко розвиваються, оскільки автовиробники додають батареї до своїх лінійок транспортних засобів. За деякими оцінками, до 2030 року електромобілі становитимуть від чверті до третини всіх продажів нових автомобілів. У 2021 році у світі було продано майже 67 мільйонів автомобілів, тож потенціал для розвитку літієвих технологій та акумуляторів у наступному десятилітті є значним.

Індустрія літій-іонних акумуляторів – це складна мережа постачальників основних матеріалів, виробників і розробників компонентів. Вибір найкращих акцій може бути справжнім викликом. Ось де інвестування в літій та акумуляторні технології ETF (біржовий фонд) вступає в дію.

Інвестиції в літій та акумуляторна техніка ETF

ETF – це кошик інвестицій, створений для того, щоб дати інвестору диверсифікацію.- в даному випадку, поєднання компаній, які беруть участь у літієвій та акумуляторній індустрії.

ETF, орієнтований на літієві батареї технологія забезпечить диверсифікацію в галузі, від літій гірничодобувні компанії до акумулятор від виробників до автовиробників електромобілів, які інтегрують технологія в транспортний засіб. Оскільки літієві батареї, що використовуються у великих додатках, все ще перебувають у стадії швидкого розвитку, існує небагато варіантів для чистих інвестицій в ETF у цій галузі. Однак ряд ETF об’єднує колекції компаній, які працюють у галузях, суміжних з літієвою промисловістю технологія акумуляторів також варто розглянути.

Літієва батарея Global X Tech ETF

Літієва батарея Global X Технологія ETF – один з двох фондів, доступних в США.S. який орієнтований виключно на ринок літієвих батарей. Фонд, створений у 2010 році, управляє 4.6 мільярдів коштів інвесторів. Заряджає 0.75% на рік у зборах.- або 7.50 вираховується з результатів діяльності фонду на щорічній основі за кожні 450 000 інвестованих коштів.

ETF Global X охоплює весь спектр літієвих технологій. Половина коштів виділяється компаніям з видобутку літію, серед яких найбільший виробник літію Albemarle (ALB).0.56% ) є найбільшим холдингом. У портфелі також домінує велика кількість виробників акумуляторів, що базуються в Китаї та Південній Кореї (Yunnan Energy, Samsung, Panasonic та LG Chem, якщо назвати лише декілька). Кілька виробників споживчих товарів, включаючи піонера електромобілів Tesla (TSLA 0.8%), будучи найвідомішим запасом. Літієва батарея Global X Технологія ETF складається з 39 холдингів.

Хоча літій технологія акумуляторів захоплює своїм потенціалом, важливо зазначити, що це нестабільна галузь. Багато акцій будуть коливатися в ціні в залежності від ринкової ціни на літій. В останні роки, літій злетіли вище, і ETF показав хороші результати. Але з моменту заснування в 2010 році фонд виріс менш ніж на 200% з урахуванням виплачених і реінвестованих дивідендів, що з великим відривом від показників індексу SP 500.

“Значний прорив”: Ця нова батарея з морської солі має в 4 рази більшу ємність, ніж літієва

Літієві. основний компонент у більшості електричних батарей. може бути дорогим для видобутку. Але дослідники зробили прорив з альтернативними батареями на основі розплавленої солі.

Ваша електроніка незабаром може живитися від наддешевої батареї з морської солі.

літій, батарея, технологія, вуглець, електроди

Дослідники побудували нову дешеву батарею з чотириразовою ємністю зберігання енергії, що в чотири рази перевищує літієву.

Створена з натрій-сірки. тип розплавленої солі, яку можна переробляти з морської води. про це повідомляє батарея недорогий і більш екологічний, ніж існуючі варіанти.

Це може стати “проривом” для відновлюваної енергетики, за словами провідного дослідника доктора Шенлун Чжао з Університету Сіднея.

“Наша натрієва батарея має потенціал для різкого зниження витрат, забезпечуючи при цьому в чотири рази більшу ємність зберігання [в порівнянні з літієвими батареями] Літієва]”, – сказав він.

“Це значний прорив у розвитку відновлюваної енергетики, яка, хоча і знижує витрати в довгостроковій перспективі, має кілька фінансових бар’єрів для входу на ринок.”

Чому акумулятори важливі для відновлюваної енергетики?

З потеплінням клімату виникає нагальна потреба переходу на відновлювані джерела енергії, такі як вітрова та сонячна енергія. Але відновлювані джерела енергії не завжди такі ж стабільні, як інші джерела, а це означає, що для зберігання електроенергії для подальшого використання потрібні акумулятори.

Багато батарей побудовані з рідкоземельних металів, таких як літій, графіт і кобальт.

Для досягнення кліматичної нейтральності ЄС до 2030 року знадобиться у 18 разів більше літію, ніж зараз, а до 2050 року – майже в 60 разів більше.

Президент Європейської комісії Урсула фон дер Ляєн заявила у вересні, що літій і рідкоземельні метали незабаром стануть важливішими за нафту і газ.

Але ці метали мають свою ціну. Видобуток літію може призвести до дефіциту води, втрати біорізноманіття, порушення функцій екосистем та деградації ґрунтів.

Коли метал виробляється з використанням ставків-випарників, наприклад, потрібно приблизно 2.2 мільйони літрів для виробництва однієї метричної тонни.

Крім того, видобуток у великих масштабах є фінансово затратним. Ось де морська сіль батарея може стати альтернативою.

літій, батарея, технологія, вуглець, електроди

Що таке розплавлені сольові акумулятори і чи можна їх масштабувати?

Акумулятори з розплавленою сіллю не є новою концепцією. Вони існують вже 50 років, але були “неповноцінною альтернативою” з коротким життєвим циклом енергії.

Але цей новий сірчаної батареї це різні речі. Вчені змінили електродів щоб поліпшити реактивність сірки в сірчаних. ключовий елемент, що визначає ємність акумулятора.

Отриманий продукт продемонстрував “надвисоку ємність і наддовгий термін служби при кімнатній температурі”, радять дослідники з Університету Сіднея.

Оскільки морська сіль є скрізь, вона може стати масштабованою альтернативою літій-іонним батареям.

“Коли не світить сонце і не дме вітер, нам потрібні високоякісні рішення для зберігання енергії, які не коштують Землі і є легкодоступними на місцевому або регіональному рівні”, – сказав д-р Чжао.

Рішення для зберігання, які виробляються з використанням багатих ресурсів, таких як натрій, який можна переробляти з морської води, також мають потенціал гарантувати більшу енергетичну безпеку в більш широкому сенсі та дозволити більшій кількості країн приєднатися до руху до декарбонізації”.”

Тепер дослідники планують вдосконалити та комерціалізувати нові елементи.

Низьковольтне живлення Літій Батареї

Власний клас літієвих батарей для човнів: На 70% більша щільність енергії і на 50% довший термін служби в порівнянні з типовими літієвими батареями LiFePO4

Ізольовані полюси забезпечують захист для безпечного транспортування та встановлення, а також захищають від ненавмисного розряду при тривалому зберіганні

Складна система управління батареєю (BMS) повністю інтегрована з резервними функціями безпеки, захисними і балансуючими функціями для збільшення батарея життя

Інтегрована інформаційна система ідентифікує батарея і спілкується з бортовим комп’ютером Cruise

Термін служби літієвої батареї визначається часом і, в меншій мірі, кількістю циклів зарядки. Втрата ємності з часом становить приблизно 2-4% на рік при температурі навколишнього середовища 25°C. Процес старіння прискорюється, якщо батарея піддається впливу високих температур. Літієві батареї можна використовувати навіть у спекотну погоду, але зберігати їх слід при більш низькій температурі, якщо це можливо.

Безпека літієвих батарей

Окрім продуктивності, безпека відіграє важливу роль для літієвих батарей.

Система керування батареєю (BMS) з надлишковими функціями безпеки: на відміну від свинцевих батарей, літієві батареї завжди потребують BMS для виконання функцій балансування та безпеки. Якщо електронні компоненти BMS виходять з ладу, це може само по собі стати проблемою безпеки для батареї. Саме тому в батареях Torqeedo передбачено апаратне резервування всіх компонентів, що мають відношення до безпеки. До речі, це також передбачено в автомобільній промисловості, аерокосмічній галузі та медичній техніці.

Безпечна, індивідуальна упаковка елементів: Torqeedo використовує тільки безпечні елементи – зварні сталеві циліндри, кожен з яких оснащений декількома апаратними механізмами безпеки. Інші форми упаковки, такі як запечатані фольгою елементи (пакетики з-під кави), пропонують нижчий рівень безпеки, оскільки вони забезпечують менш ефективний захист від внутрішнього короткого замикання всередині елементів. (Виняток становлять елементи з керамічними сепараторами, які також забезпечують безпечну упаковку, але вони надзвичайно дорогі і використовуються дуже рідко).)

Чисті, точні виробничі процеси з боку виробників елементів. Torqeedo використовує лише елементи, що постачаються від відомих виробників з Японії та США.

Водонепроникність до IP67: Вода в літієвих батареях може призвести до різних проблем, таких як корозія обладнання BMS або створення електролітичного газу. Літієві батареї на борту човна повинні бути водонепроникними.

Безпечна хімічна інженерія акумуляторів, д.g. LiFePO (літій-залізо-фосфат) або LiNMC (літій-нікель-марганець-кобальт-оксид). Зараз вони широко використовуються.

Кращі та дешевші батареї для електромобілів: Нова золота лихоманка

Згідно з численними статистичними даними, продажі електромобілів в Америці в найближчі п’ять років різко зростуть: з 3 відсотків продажів автомобілів сьогодні до приблизно 10 відсотків у 2025 році і майже 30 відсотків до 2030 року. Попит на кращі та дешевші батареї для електромобілів створює нову золоту лихоманку, оскільки університетські дослідницькі групи, стартап-компанії та автовиробники заглиблюються в нові захоплюючі технології та поспішають задовольнити попит.

Мета полягає в тому, щоб розробити вдосконалені батареї електромобілів, які заряджаються швидше і служать довше, при цьому переходячи на менш дорогі і більш екологічно чисті матеріали. Ми тримаємо руку на пульсі всього, що відбувається у світі транспортних засобів з нульовим рівнем викидів, тому часто заходимо на сайт GreenCars, щоб отримати інформацію про новітні технології, які рухають транспортну революцію в галузі електромобілів.

Leave a Reply