Блискавична зарядка Ford f150. Чи всі електромобілі використовують однаковий роз’єм для зарядки?

Забезпечити будинок електроенергією за допомогою нашого Ford F-150 обійдеться нам у 18 тисяч доларів Блискавка

Одна з найбільших переваг володіння електромобілем – прокидатися щоранку з повним зарядом акумулятора. Або, принаймні, так мені сказали. Я щодня їздив на довгостроковій перспективі MotorTrend до 2022 року Ford F-150 Lightning у мене вже кілька тижнів, і я ще не зміг встановити домашній зарядний пристрій рівня 2, тобто покладаюся виключно на громадські зарядні пристрої. Але це не через відсутність спроб. Як виявилося, встановити домашній зарядний пристрій – особливо якщо ви зацікавлені у використанні двонаправленої функції Ford Charge Station Pro від Lightning, яка дозволяє одночасно заряджати вантажівку та живити будинок від вантажівки – не так просто, як здається. Погана комунікація та вражаюча оцінка у 18 000 доларів США охолодили нас до того, що обіцяє стати наступним рубежем у технологіях електромобілів.

Як використовувати F-150 Lightning для живлення вашого будинку

Пропозиція Ford щодо домашньої зарядки, безумовно, витратна, але все одно геніальна; в той час як більшість електромобілів просто беруть електроенергію з вашого будинку і зберігають її в акумуляторі автомобіля для використання в дорозі, система Ford, створена спільно з гігантом сонячної енергетики Sunrun, також дозволяє експортувати енергію з F-150 Lightning назад у ваш будинок під час відключення електроенергії. Система домашньої інтеграції отримала назву Sunrun, а інтелектуальне резервне живлення – Intelligent Backup Power Ford, система використовує зарядний пристрій Ford Charge Station Pro Level 2, що входить до складу нашого зарядного пристрою Lightning розширеного діапазону, та інвертор, встановлений компанією Sunrun для подачі електроенергії до вашого будинку. Хоча спочатку система призначалася для відключення електроенергії, Sunrun і Ford мають чіткі наміри також використовувати батареї Lightning в якості віртуальних електростанцій для продажу енергії назад в мережу в періоди підвищеного попиту. Два пілотних проекти, один в Північній і Центральній Каліфорнії з PGE, а інший у Флориді з Duke Energy, активно випробовують таку систему.

Як налаштувати свій будинок на інтелектуальне резервне живлення

Якщо все це звучить так, ніби це може бути жахливо дорогим або складним, ви будете праві. Перші повідомлення від клієнтів Lightning в Інтернеті натякали на це, і незабаром після прибуття нашої Lightning я звернувся до Sunrun, щоб дізнатися, скільки коштуватиме встановлення зарядної станції Ford Charge Station Pro і системи домашньої інтеграції в моєму будинку – досить типовому односімейному будинку 1950-х років з окремим гаражем.

Процес почався просто, але розвинувся звідти. Наш перший дзвінок з Sunrun пройшов добре. Послужливий агент підтвердив, що ми є власниками Lightning і що ми отримали нашу зарядну станцію Charge Station Pro. Потім вона сказала, що базова вартість встановлення лише зарядного пристрою Charge Station Pro становить 450 650 доларів, тоді як додавання системи домашньої інтеграції збільшить вартість до 9 400 доларів. Однак, додала вона, ні та, ні інша вартість не включала в себе необхідну модернізацію будинку, наприклад, модернізовану електричну панель – те, що мені, безсумнівно, знадобиться, враховуючи, що у мене є звичайна електрична панель на 100 ампер, а зарядний пристрій Lightning споживає до 80 ампер. Оглянувши будинок, ми визначимо, які оновлення мені знадобляться, а також їхню справжню вартість.

Через два тижні (і через два дні після того, як вони сказали, що приїдуть) технічний спеціаліст Sunrun з’явився для перевірки. Його огляд сайту був швидким. Він подивився на мою електричну панель, потім сфотографував кожен контур, місце в моєму гаражі, де буде стояти зарядний пристрій, мій центральний кондиціонер, а також обидві повітряні лінії, що живлять мій будинок і мій окремий гараж. Він сказав, що підозрює, що мій будинок не потребує ніякої модернізації, і що він готовий до роботи, але додав, що інженер-електрик Sunrun зв’яжеться з ним наступного тижня і надасть більш детальну інформацію.

Після того, як мене не було майже два тижні, я зв’язався з Sunrun. Новий представник, з яким я розмовляла, сказав мені: “Зараз проект перебуває на п’ятому етапі, і коли він досягне сьомого етапу, вам зателефонують, щоб призначити початок монтажу”. Вам може бути цікаво, що таке п’ята і сьома стадії (і що сталося з шостою стадією)?). Я теж. Я й досі не знаю. Я запитав представника, і він вагався, що можуть означати ці етапи, а потім сказав, що хтось, хто знає більше, зв’яжеться зі мною по телефону наступного тижня з моєю пропозицією.

Вони так і не зв’язалися, але через два тижні я перевірив свою електронну пошту і знайшов три контракти DocuSign від Sunrun. Першою була пропозиція щодо встановлення лише зарядної станції Charge Station Pro та системи домашньої інтеграції: 9 400 грн. після завершення робіт. Пункт на четвертій сторінці зазначає: Ми можемо виявити, що ваш будинок потребує додаткових робіт або модернізації, щоб зробити його придатним для Обладнання (“Модернізація будинку”). Наприклад, може знадобитися модернізація основного електричного щита, щоб він міг забезпечити додаткову потужність для обладнання. Якщо ваш будинок потребує модернізації, ми надамо вам письмове повідомлення.

Ось що передбачає другий документ. За додаткові 7,940 Sunrun модернізує мою 100-амперну панель до невизначеної сили струму (5,500), перемістить деякі схеми (840) та виконає деякі інші роботи (450,600 – так, дійсно, інші роботи – це всі деталі, які дав Sunrun). У документі також зазначається, що необхідні додаткові роботи (які не входять до обсягу цього документу). Ця робота перерахована в документі “Обсяг робіт, керований замовником.

Це підводить нас до третього документа. У цьому документі перераховані два пункти, що не входять до обсягу робіт Sunrun, які я повинен виконати до того, як Sunrun встановить систему: траншея для поховання повітряної лінії, що живить мій гараж, і видалення предметів навколо електричного та / або газового обладнання, що, як я підозрюю, відноситься до невеликої жменьки садових інструментів, притулених до стіни мого гаража, де я хотів би встановити зарядний пристрій, хоча я не маю жодного способу дізнатися. Я досі нічого не чув від Sunrun. Незважаючи на це, це оцінка щонайменше 17,340, щоб дати нашим 80,889 Lightning можливість живити мій будинок в надзвичайних ситуаціях.

Близько 1000 з 13 258 нових власників F-150 Lightning обрали систему домашньої інтеграції (за словами представника Sunrun), але ми не збираємося бути серед них. Якщо нам знадобиться обхідний шлях для живлення нашого будинку в надзвичайних ситуаціях, ми зробимо те, що зробили інші власники Lightning, використовуючи систему Pro Power Onboard та ручний перемикач передачі, ефективно перетворюючи “Форд” у вигадливий мобільний генератор.

Як ми заряджаємо наш F-150 Lightning

Замість цього я збираюся зробити те, що MotorTrend рекомендує робити більшості людей. Я збираюся попросити електрика модернізувати мою панель до 200 ампер, встановити підпанель і розетку NEMA 14-50 в моєму гаражі, і підключити до неї зарядний пристрій рівня 2, такий як Wallbox Pulsar Plus, який ми щойно розглянули (або Ford Mobile Power Cord, який також поставляється з нашим Lightning). Хоча він не зможе живити мій будинок під час відключення електроенергії або заряджати так швидко, як Charge Station Pro, 50-амперний зарядний пристрій на розетці NEMA 14-50 повинен легко поповнити середню батарею електромобіля протягом ночі. Він також має додаткові переваги: його можна легко замінити та переносити, якщо я переїжджаю, і він пропонує можливість заряджати гібриди, що підключаються. (Одним з найбільших недоліків Ford Charge Station Pro є використання штекера CCS1 рівня 3, який не підходить до стандартного гнізда J1772 рівня 2, що використовується у більшості PHEV, таких як Subaru Crosstrek Hybrid моєї дружини).)

Я отримав ціну на вищезазначену роботу від місцевого електрика, якому я довіряю, і вона становить дорогі, але все ще набагато приємніші 6,000 до будь-яких застосовних федеральних, державних чи місцевих стимулів. Поки я збираю свої качки в ряд для встановлення нашого зарядного пристрою, тим часом я продовжуватиму користуватися громадськими зарядними пристроями – невелика незручність, але, сподіваюся, не надовго.

Ford Аеродинаміка F-150 Lightning

Оскільки я збирався в подорож, я подумав, що зможу їхати трохи швидше, якщо зроблю автомобіль трохи більш аеродинамічним. Пікап без кришки топливного бака має настільки ж погану аеродинаміку, наскільки це можливо, і я подумав, що зможу заощадити дорогоцінний час (коротші зупинки на зарядці, набагато швидша їзда), якщо додам її. Форд зобов’язав мене, і під час обідньої перерви в Pleasantville Ford встановили вінілову плівку. У них також був такий самий автомобіль, на якому я їхав, в центрі уваги в шоу-румі, і, очевидно, вони продавали досить багато таких автомобілів. (Див. Фотографію вище.)

F-150 Lightning – це також величезний транспортний засіб. Ось це порівняно з моєю моделлю 3 та моїм гаражем. Для протоколу, я б ніколи не купив таку машину для поїздок на роботу чи на роботу або для чогось іншого, окрім як робочої вантажівки. Але це найбільш продавані автомобілі в США, і я не думаю, що багато людей використовують їх тільки для роботи.

Ford Дорожня поїздка на F-150 Lightning

Я виїхав з дому повністю зарядженим, проїхавши близько 284 миль на F-150 Lightning і близько 150 миль до першого місця зарядки в Блумсбурзі, штат Пенсільванія. Я їхав зі швидкістю приблизно 65-75 миль / год всю дорогу і отримував досить схожий, якщо трохи гірший діапазон, ніж було передбачено. Я отримав можливість використовувати Blue Cruise, і він працював дуже добре.

Blue Cruise у F-150 дозволяє вам зняти руки з керма в ситуаціях руху по автомагістралі, і це було схоже на Supercruise від Шевроле – так, ніби ви пасажир в автомобілі – доки ви не відволікаєтесь від дороги. Іноді трапляється невелике підстрибування з боку в бік на смугах руху, особливо на дорогах з поганим покриттям. Загалом, він був на рівні Supercruise від GM з точки зору досвіду роботи з автопілотом без допомоги рук. Змінити подкаст на CarPlay або знайти перекусити в сумці дуже легко, перебуваючи в Blue Cruise.

Я раніше бував у Блумсбурзі, штат Пенсільванія, тому що там є зарядний пристрій Tesla в Ruby Tuesdays прямо біля шосе. На жаль, станція EA знаходилася на відстані більше двох миль від шосе на дорозі, що йде паралельно шосе.

На щастя, однак, вона розташована в Sheetz поруч з Arby’s, тому вечеря була на місці. Я приїхав з більш ніж третиною повного заряду, і, ймовірно, міг би безпечно проїхати ще 80 миль. Спочатку я отримав 167 кВт заряду, який піднявся майже до 180 кВт.

Я пробув на станції лише близько 22 хвилин, чого було достатньо, щоб з’їсти бутерброд і зарядити Lightning до наступної поїздки зарядка в Дюбуа, штат Пенсильванія.

Якби я залишився ще на 10-15 хвилин, я міг би легко дістатися до наступної станції Walmart потужністю 150 кВт у Кларіоні, штат Пенсильванія, а звідти легко дістатися до Акрона, штат Огайо. Я думаю, що ABRP змусила мене поїхати на більш ранню станцію, оскільки вона була потужністю 350 кВт. Але насправді станція потужністю 150 кВт дала б мені 90% від швидкості, яку я бачив на обох станціях потужністю 350 кВт. Вивчений урок.

Я побачив трохи більшу швидкість у Walmart DuBois (який також знаходився в декількох милях від шосе), яка досягала 180-190 кВт. Я пробув там майже півгодини.

Потім мені довелося зупинитися в Sheetz EA в Янгстауні, щоб поповнити запаси. Звідти мені знадобилося лише близько 10 хвилин заряду, щоб дістатися до місця призначення в Акроні, де на мене чекала нічна зарядка 2-го рівня.

Тут у мене була єдина помилка EA за всю поїздку. (Див. нижче.) Насправді мені не довелося рухати F-150, просто взяти штекер із сусіднього зарядного порту і принести його. Знову в справі.

Взагалі кажучи, станції EA були досить стабільними, і я бачив близько 170-180 кВт для початку, близько 133 кВт при 50% заряді, і до приблизно 115 кВт при 70% заряді. Насправді мені ніколи не доводилося затримуватися довше, ніж на 30 хвилин.

Цікаво, що в готелі, де я зупинився, був ще один F-150 Блискавична зарядка де стояв мій. Це був рідкісний екземпляр Pro і перший, якого я бачив у дикій природі.

Для запису, ми взяли мамин Chevy Bolt у центр Клівленда, щоб подивитися гру (Клівленд виграв з виходом з поля – вау), тому що я не хотів паркувати F-150, хоча я, мабуть, міг би.

Наступного дня я виїхав з Акрона з повним зарядом і попрямував на 140 миль у напрямку Детройта. Я міг би легко проїхати весь шлях, але хотів мати трохи заряду для буксирування наступного ранку, тому я знову заправився за межами Толедо.

Думка Електрека

Так, ви абсолютно можете взяти F-150 Lightning у дорожню подорож.

Чи є Lightning найкращим транспортним засобом для поїздки по пересіченій місцевості? Ні. Якби я був за кермом Kia EV6 або Model 3, зупинки для зарядки були б удвічі коротшими. Це вимагало б вдвічі менше енергії.

Але це був хороший досвід, і він покращиться, оскільки EA та інші зарядні підприємства заповнять ці прогалини та зроблять вибір зарядки зупинкою так само як вибрати заправку.

Що стосується зарядних пристроїв, EA з функцією Plug and Charge заряджається так само легко, як Tesla, і в багатьох випадках так само швидко. Я б хотів, щоб Charger був ближче до шосе, але ми доберемося туди.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek – експертів, які щодня повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергію. Не забудьте відвідати нашу домашню сторінку для отримання всіх останніх новин, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Дивіться останні огляди на нашому каналі YouTube.

F-150 Lightning для холодної погоди

При помірних і теплих температурах наша команда спостерігала середній показник Lightning в межах від 2.від 1 до 2.6 миль за кіловат-годину. Це великий діапазон з великою кількістю змінних, так само, як і паливна економічність автомобіля, що працює на газі.

Найкраще, що я побачив за цей тиждень тестування в холодну погоду з Блискавка, в 44-мильному пробігу по шосе при температурі 16 градусів, склав 1.8 миль/кВт-год в середньому. І протягом усіх 358 миль змішаної їзди Lightning в середньому витрачав 1.5 миль/кВт-год – це приблизно 200 миль запасу ходу від 131-кіловатного пакета розширеного діапазону, розрахованого на 320 миль.

Отже, в цілому, Lightning втрачає близько третини своєї ефективності – і дальності пробігу – на морозі.

Така втрата ефективності та запасу ходу не є чимось нечуваним і для бензинових транспортних засобів у таку холодну погоду. Jeep Grand Cherokee моєї дружини з двигуном V-8 демонструє падіння паливної ефективності на третину (з приблизно 16 до 12 миль/год) в той самий умови. Друзі з турбо-6 F-150 повідомляють про те саме виграш у спразі.

У той час як деякі електромобілі відчувають проблеми з утриманням енергії на морозі, F-150 Блискавка не втратив жодної енергії під час 12-годинного перебування на морозі, незважаючи на те, що за оцінками, запас ходу зменшився на 38 миль.

Чи має F-150 Lightning тепловий насос?

F-150 Lightning не має теплового насоса, який міг би допомогти йому в холодну погоду. Тепловий насос діє як система кондиціонування повітря навпаки, переміщуючи теплову енергію в салон, а не створюючи її. Він може збільшити запас ходу в холодну погоду до 20%. Це може бути різницею між тим, доїдеш ти до зарядного пристрою чи ні під час подорожі.

Гітанджлі МакРой, головний інженер систем управління енергоспоживанням електромобілів Ford для F-150 Блискавка, сказав Green Car Reports, що вантажівка не має теплового насоса, тому що Ford збалансували те, що було технічно готове, що можна було оптимізувати та забезпечити найкращу цінність під час розробки вантажівки. За словами МакРоя, те, як зроблена сантехніка, дає Lightning можливість ділитися теплом там, де це можливо. Інженер не став коментувати дорожню карту Lightning щодо такої функції, але зазначив, що команда продовжує вдосконалювати вантажівку.

Ще одне спостереження, яке переноситься з бензинових автомобілів, полягає в тому, що чим більш екстремальними стають умови, тим більш дико коливається передбачуваний запас ходу – і тим менше ви повинні зациклюватися на тому, яким він може бути в будь-який момент. Це результат алгоритму, який дає обґрунтоване припущення про те, як далеко заїде вантажівка на залишках енергії.

Наприклад: За 30 хвилин, поки я сидів на під’їзній дорозі з вимкненою вантажівкою, додаток Ford для iOS повідомив мені, що при повному заряді запас ходу Lightning становитиме лише 153 милі, а через дві хвилини заявив про 189 миль запасу ходу.

Коротше кажучи, повністю покладатися на розрахунковий діапазон нереально, але це робить чудові відео на YouTube. Так само, як і у випадку з автомобілем на бензині, який пройшов кілька заїздів зі швидкістю 0-60 миль/год, на залишковий запас ходу легко вплинути, і він не є абсолютно точним. Як недбало висловився старший редактор Бенгт Халворсон (Bengt Halvorson): “Як і в бензиновій машині, ви повинні просто слідувати показанням датчика палива.”

Ford Зарядка F-150 Lighting в холодну погоду

Trickle зарядка від 120-вольтової розетки протягом ночі в середньому додає трохи більше 1 кВт-год на годину, що означає від 1 до 2 миль пробігу на годину в умовах, які я випробував. Важливо, що він зняв частину навантаження з акумулятора, щоб зігрітися в холодну пору року.

Але саме тоді 32-амперний домашній зарядний пристрій Ford вийшов з ладу на середині зарядки. Швидка перевірка посібника користувача в Інтернеті повідомила мені, що миготливий жовтогарячий індикатор означає, що зарядний пристрій зіткнувся з несправністю; відключення від мережі для перезавантаження також не вирішило проблему.

Відповідь по суті була такою: так, я дійсно заморозив зарядний пристрій. Він розрахований та сертифікований лише на.22 градуси за Фаренгейтом. Кілька годин прогріву в моєму будинку, а потім зарядний пристрій був як новенький.

Ford заявив, що більш потужний 80-амперний зарядний пристрій, який входить в стандартну комплектацію Extended Range Lightning, яким мій тестер Lariat був оснащений з більшим акумуляторним блоком, сертифікований до.40 F. Теоретично власник міг би встановити цей зарядний пристрій у своєму гаражі або на вулиці за власний кошт. Власникам блискавок стандартного діапазону доведеться викласти 450 310 доларів, щоб придбати цей зарядний пристрій, якщо вони хочуть його придбати.

Як орієнтир, Рівіан оцінює як свої домашні, так і портативні зарядні пристрої до.22 F, і GMC заявив, що доступний домашній настінний зарядний пристрій Hummer EV також розрахований на.22 F. Стандартний портативний зарядний пристрій, який постачається з Hummer EV, розрахований на.40 F, хоча Тім Естердал з Pickup Truck SUV Talk заморозив його в аналогічній ситуації, як і я (але при 240 В), коли на вулиці було 2 F.

Я не зміг точно оцінити, як холод впливає на зарядку Lightning на станції швидкої зарядки Electrify America. Один 350-кіловатний зарядний пристрій був вимкнений, інший відмовлявся відповідати або розпізнавати вантажівку, а на всіх 150-кіловатних зарядних пристроях з’явилося повідомлення (яке з’явилося два тижні тому під час заряджання Audi Q4 E-Tron) про те, що максимальна потужність зарядних пристроїв була тимчасово знижена з метою покращення обслуговування та оновлення. Однак функція FordPass Plug and Charge працювала, як і було заявлено.

Де найдешевше місце для зарядки?

Найдешевше місце для зарядки вашого Ford Блискавка знаходиться вдома вночі, коли ціна за кВт-год знижується. У порівнянні з заправкою бака бензину (який зараз коштує 5.00 за галон), вартість зарядка EVs значно менше, ніж водіння вантажівки з ДВЗ. Більшість пікапів отримують близько 18. 19 миль на галон. Якщо підрахувати, що бензин близький до 5.00 за галон, вартість на 90 миль становить 25.00.

У Північній Америці використовується промисловий стандарт J1772 або J-роз’єм той самий роз’єм для зарядки рівня 1 та 2. Єдиним винятком є Tesla, яка використовує спеціальну роз’єм для своєї станції Supercharger. Ford додає адаптер до своїх поставок F150 2022 року, що є приємним бонусом за те, що доводиться чекати, поки їхня вантажівка буде побудована.

Про автора

Я провів багато років, продаючи автомобілі, працюючи з автомайстрами, механіками, сервісними командами дилерських центрів, прораховуючи та досліджуючи автострахування, модифікуючи власні автомобілі та багато іншого.

Скарги на проблеми Tesla Model Y: Чи варті проблеми покупки?

Чи можете ви керувати автомобілем, коли видно шнури?

Як позбутися блиску шин на під’їзній дорозі

Об’єм бензобаку VW Golf, діапазон пробігу

Зараз в тренді

Проблеми з Jeep Renegade Скарги: Чи варто купувати ці проблеми?

Скарги на несправності Toyota RAV4: Чи варті проблеми покупки?

Хто ми такі

Ми – команда автомобільних ентузіастів, майстрів-техніків, менеджерів з автофінансування тощо. Ми ділимося з вами нашими знаннями тут, на CarShtuff. Більше про нас ви можете прочитати тут.

©2023 CarShtuff. Всі права захищені.

425 Pinson Rd Ste M PMB 1028 Forney, TX 75126

CarShtuff.com є учасником Amazon Services LLC Associates Program, партнерської рекламної програми, призначеної для надання сайтам можливості заробляти рекламні збори за рахунок реклами та посилань на Amazon. Цей сайт також бере участь в інших партнерських програмах, включаючи, але не обмежуючись ними, DiscountTire, TireRack, TireBuyer, ShareASale, CJ та ClickBank, і отримує винагороду за перенаправлення трафіку та бізнесу до цих компаній.

ford, f150, блискавка, зарядка, однакова, роз'єм

Чи досягнуть електричні пікапи цілей викидів до 2030 року?

На нижньому графіку я спеціально відфільтрував пікапи AWD. База даних включає кілька версій, що працюють на газі, а також два пікапи на електричних батареях, а саме F-150 Lightning і Rivian. Виходячи з цього дослідження, обидві ці вантажівки, принаймні з середньою електромережею США, не досягають цілей викидів до 2030 року.

Як джерело електроенергії для зарядки впливає на викиди електричних пікапів?

На наступних двох графіках я продовжив фільтрувати пікапи з повним приводом, але змінив склад електроенергії для зарядки. Замість середнього показника по США, я використовував специфічну структуру електроенергії штату Вісконсін. Результати показують невелике погіршення ситуації, оскільки Вісконсін в основному покладається на вугілля для виробництва електроенергії. Однак, якщо розглянути структуру електроенергетики Каліфорнії, ситуація значно покращується.

Оскільки ми в основному заряджаємо нашу вантажівку за допомогою сонячної енергії з нашого будинку, наші викиди, ймовірно, близькі або навіть кращі за каліфорнійський баланс електроенергії. Однак, важко визначити нашу точну позицію на графіку з точки зору викидів. Це може змінюватися залежно від того, як часто ми вирушаємо в дорожні подорожі та покладаємося на громадську мережу зарядних станцій на Середньому Заході.

Хоча цікаво порівнювати ДВЗ з електромобілями, давайте розглянемо лише електромобілі. Наступний графік фокусується виключно на електромобілях, починаючи з середньої електромережі США і поступово переходячи до “кращих” електромереж. Цей графік ефективно демонструє значний потенціал сталого розвитку електромобілів. Виключно покладаючись на “100% низьковуглецеву електромережу”, таку як сонячна зарядка, ми вже сьогодні досягаємо мети 2050 року. Важливо зазначити, що викиди електромобілів не зводяться до нуля через такі фактори, як виробництво транспортних засобів та акумуляторів, видобуток сировини та процеси переробки. Тим не менш, досягнутий прогрес є значним.

Висновок

Після володіння повністю електричною вантажівкою Ford F-150 Lightning протягом року, ми робимо висновок: Ми просто обожнюємо його. Поки що не було жодного дня, коли б ми пропустили автомобіль, що працює на газі. Він дійсно відповідає нашому стилю життя.

Удосконалення, які ми хотіли б бачити в майбутньому для цієї вантажівки та електромобілів на Середньому Заході:

  • Нижча вартість
  • Вдосконалення інформаційно-розважальної системи, особливо навігації та вбудованого планувальника маршрутів
  • Доступ до більшої кількості даних, особливо SOC акумулятора з плином часу для запланованої поїздки та інших даних про електромобіль (у порівнянні з Tesla, Ford пропонує дуже обмежений доступ до даних)
  • Екологічно чистіша та щільніша мережа для швидкої зарядки постійним струмом, а також краще розташування зарядних станцій (наприклад, на станціях відпочинку вздовж автомагістралей)

Щось ще, що ви хотіли б знати?

Електрифікована Вероніка #EV

ford, f150, блискавка, зарядка, однакова, роз'єм

Експертиза, емпатія, ентузіазм

Leave a Reply