Тип зарядного пристрою Rav4 prime. 2021 Toyota RAV4 Prime Час зарядки Toyota RAV4 Prime

Table of Contents

21 Toyota RAV4 Prime Перший тест-драйв: Підключи і працюй

Покупці, які шукають надійний компактний кросовер, можуть обрати одну з семи різних комплектацій Toyota RAV4 2020 року, починаючи від базової моделі LE і закінчуючи міцним позашляховиком TRD Off-Road. Але з появою нового RAV4 Prime питання про те, який зарядний пристрій купити, стало ще складнішим.

Провівши кілька днів за кермом новітнього електрифікованого RAV, ми залишилися під глибоким враженням. Ми не можемо сказати достатньо хороших слів про RAV4 – кросовер виглядає круто, добре їде та є надзвичайно універсальним. Ця гібридна версія, зокрема, має 302 кінські сили, вражаючі 42 милі чистого запасу ходу на електротязі та розумну стартову ціну від 38 100 доларів США. RAV4 Prime робить це вже чудове сімейство кросоверів ще кращим.

Інші RAV:

RAV4 Prime та RAV4 Hybrid виглядають схожими на папері. Обидва автомобілі мають однакові 2.5-літровий чотирициліндровий двигун і два електромотори – один на передній осі, інший на задній. А у Prime – 18.Літій-іонна батарея ємністю 1 кіловат-годину є головною відмінністю, оскільки вона має набагато більшу ємність, ніж звичайний гібрид, що не підключається до електромережі.6-кіловатний пакет. Загалом, загальна потужність системи збільшується з 219 к.с. у гібридній моделі до 302 к.с. тут. І RAV4 Prime дійсно швидкий – настільки, що це шокує.

Навіть найлегше натискання на педаль газу RAV4 Prime дає миттєвий крутний момент від двох електродвигунів, а двигун забезпечує приємний додатковий поштовх одразу після цього. Якщо поставити ногу на підлогу з увімкненими режимами Sport та HV (гібридний автомобіль), це займе всього 5.7 секунд для електрифікованого позашляховика, щоб досягти 60 миль на годину. RAV4 Prime фактично є другою найшвидшою Toyota після Supra (3.9 секунд), хочете вірте, хочете ні. Якщо ви хочете зробити той самий спринт на одному лише акумуляторі – що не так весело – натисніть режим руху “EV (Електромобіль)”, запустіть його, і RAV розженеться до 60 за менш вражаючі 9.2 секунди.

RAV4 Prime фактично є другою найшвидшою Toyota після Supra (3.9 секунд), хочете вірте, хочете ні.

RAV4 Prime має велику батарею, тож у поєднанні з такими ж вагомими 2.5-літровий газовий двигун, як у RAV4 Hybrid, робить автомобіль набагато важчим. Prime SE, який ми протестували, важить 4 235 фунтів, тоді як більш завантажена модель XSE важить 4 300 фунтів. Для порівняння, передньопривідний Ford Escape Plug-In Hybrid важить лише 3 885 фунтів.

rav4, prime, зарядний, пристрій, тип, 2021, toyota

Принаймні, ця додаткова вага мало впливає на керованість автомобіля. У поворотах Prime відчуває себе дуже схожим на звичайний RAV, що означає, що він в порядку. Все ще відчувається деякий рух кузова, і їзда жорсткіша, ніж хотілося б, але рульове управління добре збалансоване, а підвіска добре реагує на круті повороти. Toyota зазначає, що рульове управління та підвіска були дещо змінені для того, щоб впоратися з додатковою вагою, але це важко сказати.

Хоча можливості RAV4 Prime на прямій лінії, безумовно, вражають, це лише невелика частина того, що робить цей плагін таким привабливим. Велика батарея не тільки додає більше потужності, але й забезпечує запас ходу на електротязі в 42 милі на швидкості до 84 миль на годину. У поєднанні з газовим двигуном RAV4 Prime отримує 90 MPGe та вражаючий запас ходу на 600 миль. Для порівняння, передньопривідний гібридний Escape Plug-In Hybrid отримує 100 MPGe, але лише 37 миль чистого запасу ходу на електротязі.

Здебільшого керування RAV4 Prime в режимі EV схоже на керування звичайним електромобілем. Потужність передається плавно, а їзда надзвичайно тиха, лише незначний шум вітру та шин чутно зсередини. Але два нових режими руху біля перемикача передач – це секрет розкриття потенціалу силового агрегату Prime.

Велика батарея забезпечує запас ходу електромобіля на 42 милі.

Як і традиційний RAV, Prime має чотири стандартні режими руху: Eco, Normal, Sport та Trail. Нова кнопка Auto HV/EV автоматично перемикає гібридний та електричний режими залежно від манери водіння, а кнопка HV/VE Charge Hold дозволяє водієві вручну вибирати між електричним та гібридним режимами. Натисніть і утримуйте цю ж кнопку на місці, і вона дасть команду газовому двигуну заряджати батарею.

І навіть в режимі Auto перехід між бензиновим та електричним двигуном відбувається абсолютно плавно. Газовий двигун працює плавно і тихо, коли він вмикається – половину часу ми навіть не можемо сказати, чи працює газовий двигун чи ні. На щастя, 7.0-дюймова цифрова панель приладів точно показує, в якому режимі руху ми перебуваємо, відображаючи яскраво-зелений графік EV або HV, а також надає інші показники, такі як запас ходу акумулятора, загальний запас ходу та середня витрата пального в розрахунку на одну поїздку.

Підключаємо, підключаємо, підключаємо

Коли ці 42 милі їзди на електромобілі закінчаться, зарядний пристрій RAV4 Prime має три різні варіанти зарядки. Ви можете підключити стандартні 3.3-кіловатний зарядний пристрій, який підключається до звичайної 120-вольтової розетки – як і будь-яка інша розетка у вашому домі – і займає близько 12 годин для повної зарядки акумулятора. Використовуючи той самий зарядний пристрій 3.Зарядний пристрій потужністю 3 кВт з більш потужною розеткою на 240 вольт скорочує загальний час заряджання до чотирьох з половиною годин. Але якщо ви хочете ще більше скоротити час заряджання, RAV4 Prime XSE має опціональний зарядний пристрій потужністю 6.6-кіловатний зарядний пристрій. Це зарядний пристрій входить до пакету 3 765 Premium, і при напрузі 240 вольт скорочує загальний час заряджання до 2.5 годин.

Але наш SE-тестер не мав більш потужної зарядки. Тож ми натомість попрямували до найближчого 6.6-кіловатна зарядна станція ChargePoint для підзарядки на частину дня. Зі швидкістю близько

Відмінна упаковка

Візуальні відмінності між RAV4 Prime та рештою модельного ряду RAV майже непомітні. Червоний логотип “Prime” на задніх дверцятах багажника та нові 18-дюймові колеса на нашому тестовому SE відрізняють його від інших моделей, тоді як модель XSE отримала більш красиві 19-дюймові колеса (вперше для моделі) та нові вертикальні світлодіодні протитуманні фари. Але ми раді, що Toyota не чіпала дизайн, адже RAV і так має гарний вигляд.

За винятком двох нових кнопок перемикання режимів руху на центральній консолі (про які ми вже говорили), ви навряд чи зможете відрізнити інтер’єр RAV4 Prime від його братів і сестер, що працюють на чистому газі. Модель SE, яку ми тестували, отримала стандартні тканинні сидіння (у спортивній комплектації XSE – зі штучної шкіри), прошите шкіряне кермо та ручку перемикання передач, а також м’які на дотик матеріали на дверних панелях та центральній консолі. І, як і в інших моделях, в салоні Prime дуже приємно сидіти – він зручний, просторий і надзвичайно тихий всередині. І остання частина має багато спільного з електрифікованою силовою установкою.

Візуальні відмінності між RAV4 Prime та рештою модельного ряду RAV майже непомітні.

З точки зору технологій, 8.0-дюймовий сенсорний екран входить в стандартну комплектацію моделі SE. І це включає в себе Apple CarPlay, Android Auto, Amazon Alexa і навіть сумісність з Wi-Fi в стандартній комплектації. Модель XSE отримує більший 9.0-дюймовий сенсорний екран – найбільший з усіх RAV4 – але ми не можемо уявити, що один дюйм має велике значення. Prime SE – 8.0-дюймовий екран має чисту домашню сторінку, чітку графіку та добре реагує на сенсорний ввід. Єдине, чого нам не вистачає тут, що є стандартним для XSE, – це бездротової зарядки Qi. Він навіть не доступний для моделі SE як опція.

rav4, prime, charger, type, 2021, toyota

Єдиною опцією, доступною для моделі SE, є пакет Weather and Moonroof за 450 665. Він додає підігрів керма, автоматичні склоочисники, підігрів задніх сидінь і, звісно ж, люк на даху. Модель XSE має більше опцій, наприклад, аудіопакет за 450 625, який включає в себе більший 9-дюймовий динамік.0-дюймовий сенсорний екран та аудіосистема преміум-класу JBL. Існує також пакет 3 765 Premium, який надає RAV швидший зарядний пристрій, дисплей на лобовому склі та двері з функцією “вільні руки”.

Але якщо ви зважитеся на всі ці опції, RAV4 Prime швидко подорожчає. Базова модель SE починається від 38 100, але наш тестер обійшовся в 39 765 до сплати зборів за доставку та обробку. Prime XSE стартує від 41 425, але коштує понад 47 000 з усіма опціями.

Хороша новина полягає в тому, що RAV4 Prime має право на повну федеральну податкову знижку у розмірі 7500 доларів – тож ви можете (теоретично) придбати його набагато дешевше. І якщо ви маєте право на податкову знижку, немає жодної причини, чому б вам не придбати RAV4 Prime. Але поспішайте, Toyota каже, що побудує лише близько 5 000 екземплярів RAV4 Prime в перший рік виробництва.

Ви не помилитеся з будь-яким RAV4, насправді – це дуже міцний кросовер на всі випадки життя. Але Toyota RAV4 Prime, безсумнівно, найкращий з усіх. Він найпотужніший, пропонує найбільший запас ходу, заряджається відносно швидко і, навіть у базовій комплектації SE, все ще має багато функцій – не кажучи вже про те, що ним просто дуже приємно керувати. RAV4 Prime – це, безумовно, той, хто отримає.

Оновлення: У попередній версії цієї статті йшлося про те, що RAV4 Hybrid має 8.Акумуляторна батарея на 8 кВт-год. Це неправильно, RAV4 Hybrid має 1.6-кВт-год акумуляторну батарею. Ця цифра ємності була оновлена в тексті.

.79 за кіловат-годину, ми залишили RAV підключеним до електромережі трохи менше ніж на дві години. Повернувшись, ми побачили 13 миль додаткового запасу ходу, і це коштувало нам лише 5000.57 – не враховуючи 3.00 коштувало паркування в гаражі. І ці додаткові 13 миль можуть здатися не такими вже й великими, але на додачу до тих 10, які ми вже мали, нам вдалося проїхати з центру Маямі до Саут-Біч і назад виключно на акумуляторі.

Пробіг на бензині 2021 Toyota RAV4 Prime

Рейтинги EPA для 2021 Toyota RAV4 Prime має співвідношення 40/36 місто/траса та 38 комбіноване з витратою палива 94. Запас ходу повністю електричного автомобіля становить 42 милі, а загальний круїзний запас – 600 миль.

Новий RAV4 Prime має 3.3 кВт бортового зарядного пристрою, хоча 6.6-кіловатний блок є опцією для XSE.

Використовуючи стандартну домашню розетку на 120 В (12 ампер), RAV4 Prime досягне повного заряду приблизно за 12 годин з 3 кВт зарядним пристроєм.3 кВт зарядного пристрою. Розетка на 240 В (16 ампер) скоротить цей час приблизно до 4.5 годин. The 6.6-кіловатний блок на XSE може виконати цю роботу за 2.5 годин від розетки 240 В (32 А).

rav4, prime, charger, type, 2021, toyota

Чи має RAV4 Prime AWD?

Насправді, це так і є! Використовуючи окремий електродвигун, встановлений ззаду, система повного приводу RAV4 автоматично вмикає задні колеса, коли це необхідно. Повний привід (AWD) забезпечує краще зчеплення з дорогою під час прискорення; він допомагає вам проходити круті повороти і, мабуть, найголовніше, є корисним у погану погоду. Як ми добре знаємо, в Мічигані ожеледиця та сніг є складними умовами для маневрування.

Хоча AWD не вирішить усіх проблем, він може забезпечити краще зчеплення з дорогою, щоб зняти частину стресу під час водіння взимку.

Toyota стверджує, що RAV4 Prime може впоратися з легким бездоріжжям та підйомами на пагорби. Якщо ви застрягли або пробуксовуєте, обраний водієм режим Trail спрямовує крутний момент на колеса з найбільшим зчепленням з дорогою. Якщо ви дійсно хочете вирушити у високогір’я, Toyota випускає позашляхову модель RAV4 – автомобіль, на якому ми нещодавно отримали справжнє задоволення від водіння.

Який двигун має RAV4 Prime?

Оскільки RAV4 Prime є гібридом, до його силової установки застосовано багатогранний підхід. Toyota використовує цикл Аткінсона 2.5-літровий чотирициліндровий двигун (176 к.с.) разом з електродвигунами та літій-іонною батареєю. Комбінація виконує важку роботу, в результаті чого загальна потужність системи становить 302 к.с. Ви не подумаєте, що цей автомобіль можна назвати швидкісним, але RAV4 Prime може розігнатися до 60 миль/год менш ніж за шість секунд.

Toyota зменшує навантаження на гібридну систему за допомогою модернізованої системи опалення, вентиляції та кондиціонування повітря, щоб збільшити запас ходу RAV4 Prime.

21 Особливості безпеки Toyota RAV4 Prime

RAV4 Prime постачається з системою Toyota Safety Sense. У стандартну комплектацію входить:

  • Система розпізнавання дорожніх знаків (RSA)
  • Система стеження за смугою руху (LTA)
  • Автоматичне дальнє світло (AHB)
  • Система попередження про виїзд зі смуги руху з асистентом рульового керування (LDA w/SA)
  • Динамічний радіолокаційний круїз-контроль з повним діапазоном швидкостей (DRCC)
  • Система попередження зіткнення з функцією виявлення пішоходів (PCS w/PD)

Преміум-пакет XSE додає заднє гальмування при поперечному русі, а також передню та задню системи допомоги при паркуванні з автоматичним гальмуванням.

Технології, інформаційно-розважальна система та система допомоги водієві

Базовий RAV4 Prime SE отримує 8.0-дюймовий сенсорний екран з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto і вбудованою точкою доступу Wi-Fi. Рівень комплектації XSE отримує 9.0-дюймовий сенсорний екран – найбільший з доступних у будь-якому RAV4. Опціональний Преміум-пакет для XSE додає дисплей на лобовому склі. Це єдиний спосіб, яким ви можете отримати цю функцію на RAV4.

Інформаційно-розважальна система проста у використанні, частково завдяки резервним аналоговим елементам управління для більшості важливих функцій. Цифровий дисплей панелі приладів буде знайомий кожному, хто їздив на іншому гібриді Toyota. Він вміщує багато інформації у відносно невеликому просторі, але до нього легко звикнути. В цілому, інформаційно-розважальна система не пропонує нічого особливого, але виконує свою роботу просто і зрозуміло.

Інформаційно-розважальна система проста у використанні, частково завдяки резервному аналоговому управлінню найважливішими функціями.

RAV4 Prime поставляється в стандартній комплектації з Toyota Safety Sense 2.0, що включає в себе Автономне екстрене гальмування (з функцією виявлення пішоходів та велосипедистів), розпізнавання дорожніх знаків, попередження про виїзд зі смуги руху, адаптивний круїз-контроль та асистент стеження за смугою руху, який забезпечує невеликі зусилля на рульовому колесі, щоб утримувати автомобіль у своїй смузі.

Стандартний пакет систем допомоги водієві можна порівняти з іншими основними брендами, хоча систему стеження за смугою руху не слід плутати з більш агресивними системами допомоги при русі, що пропонуються такими брендами, як Ford, Nissan та Subaru. Версія Toyota – це скоріше модернізована функція допомоги при утриманні в смузі руху, ніж справжня система допомоги при керуванні.

Досвід водіння

RAV4 Prime намагається досягти успіху у двох дуже різних дисциплінах: Продуктивність та ефективність. Він використовує модернізовану версію гібридної силової установки RAV4 для досягнення вражаючих показників.

The 2.5-літровий бензиновий чотирициліндровий двигун видає ті ж самі 176 к.с., що й раніше, але з додаванням двох електродвигунів загальна потужність системи зростає до 302 к.с. Це на 83 к.с. більше, ніж у RAV4 Hybrid, і значно більше, ніж у плагін-гібридів Ford Escape або Mitsubishi Outlander. Escape також має лише передній привід, тоді як обидва японські автомобілі мають повний привід.

RAV4 Prime розганяється з місця до 100 км/год за 5.7 секунд, за словами Toyota, цифра, яка раніше була зарезервована для спортивних автомобілів. Це також робить RAV4 Prime найшвидшим чотиридверним автомобілем Toyota, який наразі продається в США (швидшим є лише спорткар Supra).

Гібридна система повного приводу подібна до інших автомобілів Toyota. Він використовує спеціальний електродвигун для приводу задніх коліс, без будь-якого механічного зв’язку з передніми колесами. Як і в RAV4 Гібридний задній двигун також використовується для перенаправлення крутного моменту, перекидаючи потужність з боку в бік, щоб покращити керованість на дорозі та збільшити зчеплення на слизьких поверхнях. З останнім також допомагає режим руху “трейл”.

RAV4 Prime це найшвидший чотиридверний автомобіль Toyota, який зараз продається в США.

На дорозі RAV4 Prime відчувається настільки швидким, наскільки про це свідчать цифри. Справа не лише в додатковій потужності, а й в тому, як вона передається. Prime відчувається як електромобіль, забезпечуючи миттєвий сплеск крутного моменту при кожному натисканні на праву педаль. Це плавне, термінове прискорення відбувалося незалежно від стану заряду акумулятора. Легкий гул був єдиною ознакою того, що бензиновий двигун був увімкнений.

Як і Mitsubishi Outlander, RAV4 Prime має підрульові перемикачі передач, за допомогою яких можна регулювати рівень рекуперативного гальмування, що допомагає сповільнити автомобіль без використання педалі гальма та рекуперації енергії. Однак, ефект не був таким драматичним у Toyota, як у Mitsubishi, і вам потрібно перейти з SE на XSE, щоб отримати ці педалі.

Toyota також намагалася зробити Prime більш вишуканим, ніж інші моделі RAV4, надавши йому більш товсте ламіноване скло, більшу шумоізоляцію та інше налаштування підвіски. Пробіг на бензині, електричний запас ходу та ефективність Prime RAV4 Prime відчувається помітно тихішим і комфортнішим, ніж інші варіанти RAV4, але, можливо, Toyota варто було б піти в протилежному напрямку з більш спортивним налаштуванням підвіски. Наразі шасі не може використати ці 302 к.с.

Пробіг на бензині, запас ходу на електротязі та безпека

RAV4 Prime доводить, що потужність не обов’язково повинна досягатися за рахунок ефективності. Toyota заявляє про 42 милі запасу ходу на електротязі з показником ефективності 94 MPGe. Це більший запас ходу, ніж у Chevrolet Volt першого покоління, при ідентичному показнику ефективності. Коли Volt дебютував у 2010 році, він був спеціально розробленим автомобілем, який вважався “місячним проектом” General Motors, тому побачити подібні показники у звичайного кросовера просто дивно. RAV4 Prime також пропонує майже вдвічі більший запас ходу, ніж Toyota Prius Prime, хоча і з набагато нижчою ефективністю.

Prime перевершує Ford Escape і Mitsubishi Outlander за запасом ходу, хоча Ford ефективніший – 100 MPGe. На момент публікації Toyota не мала даних про економію бензину, але ми отримали середній показник 42.5 л/100 км, згідно з даними бортового комп’ютера автомобіля.

Зі стандартними 3.3-кіловатний бортовий зарядний пристрій, повна зарядка займає 12 годин від побутової 120-вольтової розетки, або 4.5 годин від 240-вольтової зарядної станції Level 2. A 6.6 кВт зарядний пристрій доступний у комплектації XSE, скорочує час заряджання рівня 2 до 2.5 годин. Це найкращий варіант, оскільки Toyota не пропонує швидку зарядку постійним струмом на RAV4 Prime (вона є стандартною для Mitsubishi Outlander).

Рейтинги безпеки для Prime ще не доступні, але стандартний RAV4 отримав оцінку “Top Safety Pick” від Страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS), не дотягнувши до найвищої оцінки через погані фари. Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) дала стандартному RAV4 загальну оцінку в п’ять зірок.

Toyota пропонує трирічну базову гарантію на 36 000 миль пробігу та п’ятирічну гарантію на силову установку на 60 000 миль пробігу, а також безкоштовне планове технічне обслуговування протягом двох років або 25 000 миль. Акумуляторна батарея Prime має власну 10-річну гарантію на 150 000 миль пробігу, а інші компоненти гібридної системи отримують восьмирічну гарантію на 100 000 миль пробігу. RAV4 має гарну загальну репутацію надійності, оскільки багато гібридних моделей без проблем витримують виснажливу роботу в таксі.

Як DT налаштував би цей автомобіль

Найбільш технологічне втілення RAV4 Prime – це версія XSE з опціональним пакетом Premium. XSE отримує кілька технологічних функцій, яких немає в базовій комплектації SE, зокрема, більший бортовий зарядний пристрій потужністю 9.0-дюймовий сенсорний екран і бездротова зарядка телефону Qi. Преміум-пакет (3 765) додає головний дисплей, більш потужний 6.6-кіловатний бортовий зарядний пристрій, розетку в багажному відділенні, відеодзеркало заднього виду, 360-градусну систему камер і систему допомоги при паркуванні з переднім і заднім автоматичним гальмуванням.

Prime сама по собі є найкращим RAV4. Подібно до того, як RAV4 Hybrid перевершує бензинову модель за потужністю та вишуканістю, а також за витратою пального, Prime додає до резюме цього кросовера ще більшої продуктивності, а також ще більшої ефективності. Якщо у вас є додаткові кошти, Prime піднімає RAV4 з досить хорошого автомобіля до рівня світового лідера.

Скільки кВт-год потрібно для зарядки Rav4 Prime? Детальна відповідь

RAV4 Prime – один з найбільш продаваних автомобілів на ринку. Забезпечує необхідну потужність та приємну, плавну їзду. Ви можете підвищити паливну ефективність, заряджаючись вдома, в офісі або на будь-якій найближчій громадській зарядній станції. У цьому пості більш детально розповідається про те, скільки кВт-год заряджати RAV4 Prime.

Скільки кВт-год заряджати Rav4 Prime?

The 18.1-кіловатний акумулятор Rav4 Prime можна заряджати за допомогою 3.3-кіловатний бортовий зарядний пристрій. Залежно від напруги, яку ви використовуєте, вона змінюється.

A RAV4 prime повинен мати 18.1-кіловатні акумулятори для зберігання електроенергії та 3-кіловатний.3-кіловатний бортовий зарядний пристрій у стандартній комплектації. Він може проїхати до 42 миль на одній лише електроенергії, коли повністю заряджений.

Ваш автомобіль повністю зарядиться за 12 годин від розетки на 120 вольт, а розетка на 120 вольт у вашому домі дозволить заряджати його там. Це займе 4.5 годин для повної зарядки при використанні 240-вольтової громадської зарядної станції або 2.5 годин при використанні 6.6 кВт бортового заряду.

Зарядка автомобіля

Штепсельна вилка на 120 В (15 або 20 Ампер) чудово підійде для повної нічної зарядки автомобіля, якщо ви часто заряджаєте його вдома і не турбуєтесь про швидкість зарядки. Хоча деякі стверджують, що мають розетку на 240 В, вони визнають, що майже ніколи не користуються нею, оскільки їхні специфічні вимоги можуть бути задоволені зарядкою на 120 В.

Як заряджати Toyota Rav4 Prime?

Зарядка вдома

Існує два способи заряджання, і час, необхідний для кожного з них, дуже відрізняється. Якщо ви регулярно здійснюєте короткі поїздки, підключити автомобіль до звичайної домашньої розетки на 120 В дуже просто.

Просто підключіть RAV4 Prime до будь-якої стандартної побутової розетки з трьома контактами – це перший спосіб зарядити його. Це може бути найпростіший підхід, тому що ваш зарядний кабель toyota rav4 prime 240v, який ви можете використовувати з розетками 120V.

Ваш RAV4 Prime буде заряджатися близько 10.5 і 12 годин для зарядки за допомогою зарядного пристрою рівня 1. Вам знадобиться більш потужна розетка, якщо ви не хочете чекати так довго, щоб знову насолоджуватися їздою на електромобілі.

Якщо ви частіше подорожуєте, вам може знадобитися швидший час заряджання. Для зарядного пристрою рівня 2 ви можете придбати перехідник для зарядного шнура або кабель для розетки на 240 вольт.

Ви будете використовувати зарядний пристрій рівня 2 у відкритій точці зарядки. Ви можете підключити сушарку або плиту до цих розеток, і у вашому гаражі також може бути одна з них.

З 3.3-кВт на борту зарядний пристрій і 6.6 кВт, ваш RAV4 можна повністю зарядити приблизно за 4.5 годин і 2.5 годин відповідно. Електрик може встановити розетку на 240 В для зарядки лише рівня 2 у вашому домі, але це дороге доповнення.

Зарядка на станції

Вам потрібно знати, де знайти відкриті зарядні станції, оскільки ви багато їздите за кермом. Майже на кожній громадській зарядній станції є зарядні пристрої рівня 2.

Коли ви під’їжджаєте до зарядної станції, пам’ятайте, що зарядний пристрій фіксується на місці, коли ви паркуєте автомобіль. Ви можете продовжувати рух після розблокування автомобіля, щоб від’єднати штекер і ковпачок.

Деякі громадські зарядні станції є безкоштовними. Безкоштовні зарядні станції для електромобілів, однак, набагато менш поширені, ніж платні. Плата за сеанс вища, ніж вартість зарядки електромобіля вдома, якщо це не безкоштовний зарядний пристрій.

Загалом, зарядні станції рівня 2 виробляють приблизно 6 кіловат енергії. Година зарядки на громадській зарядці може збільшити запас ходу приблизно на 20 миль.

Швидкі зарядні пристрої постійного струму можуть заряджати постійним високовольтним струмом потужністю від 50 кВт до 350 кВт. При швидкій зарядці електромобілі зазвичай досягають 80% своєї ємності менш ніж за 30 хвилин.

Поширені запитання

Який термін служби акумуляторної батареї Rav4 Prime?

Акумулятор вашого Toyota RAV4 Prime прослужить від трьох до п’яти років. Однак, це може суттєво змінитися в залежності від розміру батареї, тип, стану заряду та стилю водіння.

Toyota постійно підтримує діапазон використання ємності батареї від 20% до 80%. Цей метод значно збільшить термін служби акумуляторної батареї в складних умовах експлуатації автомобіля. Таким чином, власники можуть отримати багато десятиліть використання з початкового комплекту акумуляторів.

Як далеко може проїхати гібридний Rav4 на акумуляторі?

RAV4 Plug-in Hybrid може функціонувати як справжній електромобіль. На повному заряді батареї автомобіль може проїхати до 61 милі в звичайному режимі водіння і 46 миль в змішаних умовах водіння в режимі чистого електромобіля, який є опцією за замовчуванням. Він комфортно перевищує щоденні поїздки пересічного європейця на роботу.

У RAV4 встановлено дві батареї. Стартер був 12-вольтовим, а велика батарея під заднім сидінням мала гарантію на десять років. Передня панель запобіжників праворуч може перезапустити автомобіль, якщо стартерні акумулятори розрядилися.

У порівнянні з негібридним аналогом, пробіг RAV4 Hybrid досить хороший. Витратити ці додаткові гроші варто.

Чи потрібно заряджати Rav4 Prime щовечора??

Ні – це найпростіша відповідь на це питання. Не варто заряджати електромобіль щовечора.

Таймер повинен бути налаштований на зарядку, коли ви йдете з дому на цілий день. Тому перед використанням електромобіля його слід заряджати. Заряджайте Prime на 50%, щоб подовжити термін служби акумулятора, якщо ви хочете залишити його на кілька днів у режимі очікування.

Оскільки наші телефони також мають акумуляторні батареї, ми можемо порівняти це з ними. Загальна ємність акумулятора зменшується швидше, коли він постійно заряджається, ніж коли він заряджається лише час від часу. Ми могли б використовувати батареї PHEV для реалізації тієї ж ідеї.

Скільки коштує заміна акумуляторної батареї Rav4 Prime?

Заміна гібридної акумуляторної батареї Toyota RAV4 коштує дорого. Нова гібридна батарея для RAV4 може коштувати від 3 000 до 8 000. Вартість заміни вживаної гібридної батареї Toyota може варіюватися від 450 500 до 3 500.

Гарантія на акумулятор також підходить для десяти років або 150000 миль. Клієнт отримає ремонт від компанії, якщо акумулятор вийде з ладу до закінчення гарантії.

Зарядний кабель EV для Toyota RAV4

Toyota RAV4 має з’єднання mennekes, тому для нього потрібен тип 2 зарядний кабель для електромобіля. Автомобіль має 1-фазний 6.6 кВт зарядної потужності. Тому можна використовувати як зарядний кабель фази 3, так і фази 1 ev, оскільки більш важкий кабель не впливає на зарядну потужність. Вам знадобиться принаймні 7.4 кВт ev зарядний кабель, 3.зарядний кабель на 7 кВт буде занадто легким.

Шукаємо зарядний кабель для цього автомобіля? Потім натисніть тут.

Wallbox для Toyota RAV4

Електромобіль Toyota RAV4 має максимальну потужність зарядки 6.6 кВт з корисною ємністю акумулятора 17 кВт-год. Це означає, що рекомендується заряджати через зарядний пристрій. Для цього корисно знати кілька речей. Зарядний пристрій з більшою потужністю не буде заряджати більше, ніж максимальне навантаження вашого автомобіля, але й не зашкодить. Також можлива установка зарядного пристрою з меншою потужністю, яка може бути корисною, наприклад, коли блок запобіжників не підходить для важкої зарядки. Зарядний пристрій ніколи не заряджає важче, ніж те, на що він розрахований. Зарядні пристрої мають 4 зарядні потужності, за умови, що їх не можна регулювати самостійно:

3.7 кВт зарядний пристрій (1 фаза 16 А): заряджає максимум 3.7 кВт для цього автомобіля.7.Зарядний пристрій потужністю 4 кВт (1 фаза 32 А): заряджає максимум 6.6 кВт для цього автомобіля.Зарядний пристрій потужністю 11 кВт (3 фази по 16 А): заряджає максимум 3.7 кВт для цього автомобіля.Зарядний пристрій потужністю 22 кВт (3 фази по 32 А): заряджає максимум 6.6 кВт для цього автомобіля.

Підключення блоку запобіжників для зарядного пристроюВибір найкращого зарядного пристрою для вашого Toyota RAV4 залежить не тільки від можливостей автомобіля, але й значною мірою від підключення блоку запобіжників. Особливо, незалежно від того, чи є у вас вдома або на роботі 1- або 3-фазне з’єднання. Якщо у вас вдома або на роботі є 3-фазне з’єднання, переконайтеся, що ви можете заряджати 6.6 кВт на 1 фазі, що часто неможливо. У такому випадку обирайте зарядний пристрій з ручним або динамічним балансуванням навантаження, щоб отримати максимально можливу потужність від 1 фази.Якщо у вас є 1-фазне з’єднання у вашому блоці запобіжників, переконайтеся, що у вас достатньо потужності для вашого домогосподарства. Ви також можете прочитати цю статтю від нас з додатковою інформацією про підключення у вашому блоці запобіжників.

Мобільний зарядний пристрій для Toyota RAV4

За допомогою мобільного зарядного пристрою (також званого портативним зарядним пристроєм) ви можете заряджати свій гібридний або електромобіль через звичайну розетку вдома. Так само як і Toyota RAV4. Розетки вдома мають потужність близько 220 вольт, залежно від вашої країни. Мобільний зарядний пристрій обладнаний таким чином, що його можна підключити до цієї електромережі.

Для вашого Toyota RAV4 необхідно мати Тип 2 мобільні настінні коробки. Звичайно, зарядка вдома від розетки не така швидка, але її цілком може вистачити для гібридних або електромобілів з меншим акумулятором. Мобільна настінна коробка зазвичай може заряджати 2.3 або 3.7 кВт (10 або 16А). Через високу ємність акумулятора Toyota RAV4 ми радимо використовувати мобільний wallbox переважно як резервний варіант або як екстрене рішення.

У вас все ще є питання? Будь ласка, звертайтеся до нас.

Leave a Reply