Машинна бездротова зарядка. Магазин

WiTricity оголошує про вихід на ринок запасних частин Бездротовий EV Зарядка Рішення

WiTricity, a бездротовий зарядних пристроїв, сьогодні оголосила про план виведення на ринок післяпродажного обслуговування бездротова зарядка пакет модернізації для окремих електромобілів.

Протягом багатьох років компанія займалася заводською установкою EV бездротовий зарядні системи (перші з’являються на ринку в Азії), а тепер хоче запропонувати також рішення для післяпродажного обслуговування.

Загальна ідея полягає в тому, щоб запустити обмежену бета-версію в США в кінці 2022 року, за якою послідує більш широка доступність у 2023 році.

Бездротова зарядка WiTricity Halo задумана як повне, наскрізне і безпроблемне рішення зарядка досвід: просто припаркуйся і заряджай.

Цільовою групою (принаймні на початковому етапі), ймовірно, є домашні зарядки (преміум-класу) та робочі зарядки / зарядки для автопарку (наприклад, орендовані автомобілі), оскільки громадські зарядки на даному етапі не мають комерційного сенсу.

WiTricity Halo

Система WiTricity Halo – це пристрій потужністю 11 кВт, який, за оцінками компанії, повинен бути в змозі поповнити до 35-40 миль запасу ходу на годину (якщо автомобіль має бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кВт, ми припускаємо).

WiTricity заявляє, що ефективність буде на рівні зі звичайним дротовим методом зарядки:

Оновлення WiTricity Halo™ забезпечить 11 кВт бездротова зарядка, зі швидкістю зарядки, що забезпечує до 35-40 миль запасу ходу на годину від зарядка час, швидкість та ефективність на рівні з сучасними зарядними пристроями змінного струму рівня 2.

Оновлення WiTricity Halo включає три ключові компоненти:

  • приймач електроенергії, встановлений на транспортному засобі
  • настінну коробку, яка підключається до електромережі
  • і зарядний майданчик, який встановлюється наземно або під землею

Демонстраційний прототип Tesla Model 3

Перед запуском рішення для вторинного ринку, WiTricity розробила демонстраційний автомобіль. Tesla Model 3 у жовтні 2021 року.

В якості попереднього кроку в розробці рішення WiTricity Halo™, WiTricity модернізувала сучасні електромобілі, щоб продемонструвати досвід споживачам. Tesla Model 3 від WiTricity з характерною обшивкою “Ця Tesla заряджається бездротово” стала звичним явищем у місті Уотертаун, штат Массачусетс, з жовтня 2021 року, коли її оснастили системою бездротової зарядки бездротовий зарядка.

Як ми бачимо на одному із зображень, на прототипі перед водієм є невеликий дисплей. але ми припускаємо, що вона є лише тому, що система ще не інтегрована з інформаційно-розважальною системою (що вимагало б партнерства з виробником транспортного засобу).

машина, бездротова, зарядка

Моделі

Пропонується п’ять моделей, чотири з яких планується доставити наприкінці 2020 року. Бронювання GT вже приймаються, а доставка цієї моделі очікується до кінця літа 2021 року.

Версії RWD та AWD доступні з цільовим діапазоном від 210 до 300 миль, залежно від моделі (див. нижче). Рейтинги EPA вийшли 23 листопада і відповідали цільовому діапазону Ford. Акумуляторна батарея моделей розширеного діапазону має 88 кВт-год корисної енергії, а моделі стандартного діапазону – 68 кВт-год корисної енергії. Я читав, що загальна ємність акумуляторної батареї моделі зі збільшеним запасом ходу становить 98 кВт-год.8 кВт-год загалом, що означає буфер 10 кВт-год для моделей з більшим запасом ходу.

MSRP починається від 42 895 для базової моделі RWD Select та 60 500 для GT. Повна федеральна знижка у розмірі 7 500 все ще доступна для покупців Ford EV. Ford може продати ще близько 90 000 електромобілів до того, як федеральна знижка почне поступово згортатися. Основні технічні характеристики кожної моделі, перелічені на сайті Ford, наведені тут:

Зовнішній вигляд

Дизайн чотиридверного Mustang Mach-E було дещо змінено порівняно з бензиновими версіями. Це забезпечує трохи більше місця ззаду і наближає його до популярного сегменту кросоверів / міні-позашляховиків.

The Мах-E зберігає знакові задні ліхтарі Мустанга з трьома смужками (як зазначає Ford на своєму веб-сайті), а також отримує деякі унікальні емблеми, такі як ця емблема Каліфорнійського шосе 1.

Ви можете використовувати свій телефон як ключ для доступу до Mustang Мах-E. Натисканням маленької кнопки відчиняються передні та задні двері. На передніх дверях є невелика дверна тяга під кнопкою – дизайн дверної тяги змінився, і представники Ford не були впевнені, чи це серійний варіант. Задні двері не мають ручки, натомість на внутрішній стороні дверей є прогумований матеріал, за який можна потягнути, щоб відчинити двері.

Зберігання

Задній відсік для зберігання речей має пристойні розміри: 30 кубічних футів з піднятими задніми сидіннями, 60 кубічних футів місця для зберігання зі складеними задніми сидіннями. Кришка для вантажу, яка захищає речі, що зберігаються в багажнику, від сторонніх очей, є опціональною для моделі Select, але входить в стандартну комплектацію 4-х дорожчих моделей.

Передній багажник буде знайомий кожному, хто їздить на Tesla. Здається, що в нього може поміститися валіза, якщо прибрати перегородку між відсіками. Мені сказали, що, швидше за все Мах-E не буде продаватися з роздільником, але ця комплектація тестується на ринку для причіпних пристроїв. Відділення в центральній задній частині перегородки призначене для мішків з льодом і має дренажний отвір. Зливний отвір буде стандартним для всіх моделей і дозволить вам вимити багажник, якщо ви зберігали брудне спорядження. Він не має штекера.

Інтер’єр

Інтер’єр приємно оформлений. Сидіння водія зручне, а на задніх сидіннях має бути достатньо місця для 2 дорослих, і 3 людей, якщо хоча б один з них трохи меншого зросту.

Є кілька фізичних перемикачів для водія. На приладовій панелі зліва від керма є ручка для ввімкнення фар, а на центральній консолі – ручка перемикача передач, стоянкове гальмо та вимикач аварійної мигалки.

Є два екрани, які надають інформацію для водія. Одна панель приладів знаходиться безпосередньо перед водієм і показує швидкість, запас ходу, обрану передачу та одометр. Цей екран не є сенсорним.

Бездротова зарядка на 15.5-дюймовий центральний сенсорний екран використовується для доступу до інших елементів керування та розважальних опцій. Цей екран має великий фізичний диск внизу для регулювання гучності.

Я бачив фотографії цієї незвичайної функції раніше і припускав, що циферблат буде виконувати інші функції в залежності від того, яке меню буде відкрито на екрані. Але представники Ford сказали мені, що перемикач гучності робить гучність і нічого іншого. Деяким людям може сподобатися фізичний регулятор гучності – можливо, це функція, протестована групою FOCUS. Але на мою думку, циферблат постійно займає центральну частину екрану, яку можна було б використати для інших функцій, і це просто непотрібно, оскільки гучність можна легко відрегулювати на кермі.

mach, бездротовий, зарядка

Існує бездротовий зарядний пристрій для одного телефону на центральній консолі. Є 2 зарядні порти для стандартних USB і USB-C спереду, а також для пасажирів на задніх сидіннях.

mach, бездротовий, зарядка

Mustang Mach-E

Ford Mustang 2022 року Mach-E – це найновіше, повністю електричне доповнення до сімейства Mustang. З цільовим запасом ходу до 300 миль та вражаючими характеристиками і технологіями, позашляховик Mustang Mach-E вводить Mustang у сучасну еру електромобілів.

Абсолютно новий Ford Mustang Mach-E – це все про персоналізацію та включає унікальні профілі водія, які налаштовують налаштування та функції автомобіля саме так, як вам подобається. Приладова панель, що налаштовується, та 15 конфігурацій.5-дюймовий сенсорний екран з новим поколінням SYNC дозволяє вам робити все по-своєму.

Різні доступні моделі дозволять вам обрати Mustang Mach-E, який підходить саме вам. Незалежно від того, чи ви обираєте модель Premium з безліччю розкішних функцій, чи високопродуктивну GT з часом розгону від 0 до 100 км/год менш ніж за чотири секунди, Mustang Mach-E пропонує неперевершений стиль, технології та можливості.

Розширте своє бачення. Насолоджуйтесь VIP-оглядом під час кожної поїздки завдяки доступному панорамному скляному даху з фіксованою конструкцією.

Освітлюйте шлях. Підсвічуваний порт для зарядки легко знайти в умовах поганої видимості.

Залишатися на зв’язку легко. Надзвичайно великий 15.5-дюймовий сенсорний екран додає відчуття зв’язку під час водіння.

Інтер’єр вирізняється розумним, орієнтованим на людину дизайном, який знаходиться прямо на кінчиках ваших пальців.

Без проводів. Ніяких турбот. Бездротова зарядка телефону забезпечить вас енергією в дорозі, без зайвого клопоту зі шнурами.

Обирайте один із 7 відтінків освітлення відповідно до вашого настрою: Крижано-блакитний, помаранчевий, ніжно-блакитний, червоний, зелений, синій і фіолетовий.

Увімкніть їх. Фірмові світлодіодні задні ліхтарі з трьома послідовними смужками підкреслюють спадщину Pony навіть уночі.

Зберігайте вантаж ззаду, спереду або і там, і там. Передній багажник водонепроникний, миється та має вбудований зливний отвір.

Ходжес Форд

Незважаючи на те, що було зроблено все можливе для забезпечення точності інформації, що міститься на цьому сайті, абсолютна точність не може бути гарантована. Цей сайт, а також вся інформація та матеріали, що містяться на ньому, надаються користувачеві “як є” без будь-яких гарантій, явних чи неявних. Всі автомобілі підлягають попередньому продажу. Ціна не включає відповідні податки, збори за право власності та ліцензію. Автомобілі, показані в різних місцях, наразі відсутні на нашому складі (Not in Stock), але можуть бути надані вам у нашому офісі протягом розумного терміну з моменту вашого запиту, що не перевищує одного тижня.

Рекомендовано від редакції

Немає сумнівів, що власна мережа Tesla є золотим стандартом для швидкої зарядки постійним струмом, в той час як скарги на інші мережі заповнюють соціальні мережі, де власники електромобілів повідомляють про зарядні пристрої, які не підключаються до їхніх транспортних засобів, часто зі зламаними штекерами або екранами, що вийшли з ладу. Багато з цих станцій мають лише кілька зарядних пристроїв і швидко заряджаються, тоді як станції Tesla зазвичай мають в середньому дев’ять і більше.

Ford заявив, що партнерство надасть його клієнтам доступ до більш ніж 12 000 зарядних станцій Tesla Supercharger по всій Канаді та США.S. Автовиробник заявив, що це на додаток до більш ніж 10 000 зарядних пристроїв постійного струму в його BlueOval Charge Network – хоча це не зовсім так, як може здатися. замість мережі зарядних пристроїв, що належать та експлуатуються компанією Ford, використовують лише додаток Ford, який спрямовує водіїв до сторонніх зарядних пристроїв у таких мережах, як FLO, ChargePoint та Electrify America, а потім дозволяє або підключити та зарядити, або активувати оплату через додаток.

Запустіть свої двигуни! За кермом.ca – провідний канадський сайт, на якому можна знайти останні автомобільні новини, огляди, фото та відео.

машина, бездротова, зарядка

Спочатку водії, які хочуть зарядити свій Mustang Mach-E, F-150 Lighting або E-Transit на зарядці Tesla потрібно буде використовувати адаптер, а також активувати та оплачувати зарядку у своєму додатку Ford. Починаючи з 2025 року, Ford планує випустити серію електромобілів “наступного покоління”; вони будуть поставлятися з уже вбудованим роз’ємом Північноамериканського стандарту зарядки Tesla (NACS), що дозволяє підключати їх безпосередньо до зарядного пристрою Tesla. Автомобілі Ford – і майже всі інші бренди, крім Tesla – використовують штекери CCS (Combined Charging System) для швидкої зарядки. Не зовсім зрозуміло, чи зможуть ці Ford наступного покоління використовувати зарядні пристрої CCS як є, або їм знадобиться адаптер, щоб повернутися до системи зарядки, яку вони завжди використовували до цього часу.

Заводьте двигуни! Водіння.ca – провідне канадське видання, де можна знайти останні автомобільні новини, огляди, фото та відео.

У своїй заяві Ребекка Тінуччі, старший директор Tesla з питань інфраструктури зарядка інфраструктури, заявила, що компанія “вітає власників Ford та інших електромобілів, які використовують NACS, на наших тисячах суперчарджерів по всій Північній Америці”.” Tesla також зазначила, що роз’єм NACS менший і легший, ніж роз’єм CCS; чи може це бути сигналом того, що Tesla планує повалити мережу CCS на користь своєї системи роз’ємів NACS, залучивши інших автовиробників на свій бік??

Раніше в травні компанія Ford оголосила, що приєдналася до програми U.S. Міністерство енергетики США запустило Національний консорціум з досвіду зарядки. Відомий як ChargeX, консорціум має мандат співпрацювати з партнерами для “прискорення електрифікованої транспортної системи, яка є доступною, зручною, справедливою, надійною та безпечною”, а також працювати над створенням національної зарядка мережа. Окрім Ford, партнерами компанії є BMW, General Motors, Rivian, Stellantis і Tesla.

Leave a Reply