Проект зарядної станції для електромобілів. Стимулюючий рівень

Table of Contents

Програма “Готовність до електромобілів

Метою Програми підготовки електромобілів (EV) є підтримка розвитку електричної інфраструктури та обладнання, необхідних для збільшення кількості електромобілів у штаті Нью-Йорк, шляхом зменшення початкових витрат на будівництво зарядних станцій для електромобілів. За допомогою цієї програми EV Make-Ready суб’єкти господарювання, які бажають встановити або взяти участь у встановленні зарядних пристроїв рівня 2 (L2) та/або зарядних пристроїв для швидкого заряджання постійним струмом (DCFC), можуть отримати стимули, які компенсують значну частину, а в деяких випадках і всі витрати на інфраструктуру, пов’язані з підготовкою майданчика для встановлення зарядних пристроїв для електромобілів.

Програма з першого погляду

  • Підтримує цілі CLCPA, а також мету штату Нью-Йорк щодо транспортних засобів з нульовим рівнем викидів (ZEV) – розгорнути 850 000 електромобілів по всьому штату до 2025 року.
  • Загальний бюджет програми – 701 мільйон, з яких 601 мільйон виділено на підтримку програм Make-Ready від New York Joint Utilities.
  • 206 мільйонів мають піти безпосередньо на користь соціально незахищених верств населення. Неблагополучні громади визначаються як громади, які несуть тягар негативних наслідків для здоров’я населення, забруднення навколишнього середовища, впливу зміни клімату та мають певні соціально-економічні критерії, або мають високу концентрацію домогосподарств з низьким та середнім рівнем доходу.

Що включено

Скористайтеся перевагами готових стимулів, доступних через вашу комунальну службу, щоб допомогти встановити зарядку для електромобілів.

Програма підготовки до виробництва легких електромобілів

Наявні стимули

Ви можете мати право на отримання до 100% витрат на електричну інфраструктуру, пов’язану з новими нежитловими зарядними станціями для електромобілів. Співпраця з вашим комунальним підприємством для встановлення зарядних станцій для електромобілів також зменшить витрати часу вашої організації, надаючи спеціальну контактну особу та спрощений, покроковий процес встановлення вашого електромобіля нарахування станції.

Як взяти участь

Ваше комунальне підприємство тут, щоб допомогти вам перейти на електромобілі, допомагаючи знизити витрати на встановлення електромобілів зарядка станції. Ось як це працює:

Початок роботи

  • Дізнайтеся про Програму та визначте свою відповідність вимогам, прочитавши ресурси, доступні на цьому веб-сайті, або зв’язавшись з вашим комунальним підприємством за вказаними нижче контактами.
  • Зв’яжіться з вашим комунальним підприємством, ми відповімо на ваші запитання, допоможемо знайти затвердженого підрядника та подати заявку на участь у Програмі. Контактна інформація комунальних підприємств наведена нижче.
  • Виберіть затвердженого підрядника, який буде співпрацювати з клієнтом для встановлення правильного електромобіля на об’єкті. Затверджені підрядники можуть ознайомити вас з деталями та процесом подання заявки та завершення будівництва.
  • Подайте заявку на отримання статусу Затвердженого підрядника через СО, якщо ви є підрядником, який зацікавлений у встановленні зарядних станцій для електромобілів в рамках Програми “Make-Ready”.

Ресурси для комунальних підприємств

Нижче ви можете отримати доступ до цільових сторінок програми EV Make-Ready для кожної компанії, де клієнти можуть знайти більше інформації та ресурсів для подачі заявки на участь у програмі MRP. Якщо у вас виникли запитання або вам потрібна допомога з програмою MRP, будь ласка, надішліть електронного листа своєму комунальному підприємству за вказаною нижче адресою.

Поширені запитання

Ключові дати програми

Яка дата початку програми?

Офіційним початком програми є дата Наказу Комісії від 16.07.2020 р.

Коли встановлюються заохочувальні значення?

Стимулюючі значення встановлюються за календарний рік, коли заявка вважається завершеною.

Коли заявка вважається завершеною?

Заявки на участь у Програмі вважаються завершеними на дату, що настає пізніше з наступних дат станція власник/забудовник надає підтвердження дозволу на будівництво, або коли забудовник надає платіж CIAC за надлишкові розподільчі потужності, якщо це застосовно. Заявники програми повинні співпрацювати з відповідним комунальним підприємством для заповнення всіх необхідних заявочних матеріалів та надання супровідної документації до заявки.

Чи мають право на пільгу електрозарядні станції, які вже встановлені на дату запуску, на отримання пільги??

Ні. Будівництво зарядної станції для електромобілів має бути розпочато не раніше 16.07.2020 р.

Придатність обладнання

Які види штепсельних розеток є прийнятними?

Усі з певними застереженнями. У липневому наказі Комісія роз’яснила, що якщо запатентований тип штекера розташований на станції з такою ж кількістю загальноприйнятих непатентованих типів штекера, визначених як SAE CCS, з такою ж або більшою зарядною потужністю, ця станція має право на отримання стимулу “90-відсоткова готовність”. Однак, якщо станція не була розпочата раніше, ніж 16.06.2020 станція з власними типами штепсельних розеток не розташована поруч з рівною кількістю загальноприйнятих стандартизованих типів штепсельних розеток з такою ж або більшою зарядною потужністю, ця станція має право на 50-відсоткову пільгу за готовність до експлуатації. Станції з неоднаковою кількістю патентованих та непатентованих типів роз’ємів можуть оцінюватися на різних рівнях стимул рівні. Кількість розеток, які мають право на пільги на станціях з більш ніж однією розеткою, – це кількість розеток, здатних одночасно заряджати 50 кВт або більше.

Що означає бути ко-локалізованими?

Для цілей цієї програми невласницька заглушка повинна бути розташована на тій самій ділянці або на сусідній ділянці, щоб власницькі заглушки мали право на участь у програмі стимул.

Чи потрібно встановлювати всі штекери одночасно?

Ні, однак вони повинні відповідати строкам, передбаченим програмою комунального підприємства, наприклад, 60 днів для сплати CIAC або один рік для завершення встановлення. Заохочення не будуть виплачуватися, поки не будуть встановлені всі заглушки. Заявники повинні працювати зі своїм комунальним підприємством, щоб зрозуміти терміни та кваліфікаційні вимоги для участі в програмі заохочення на виплату.

Які способи оплати повинні бути доступні для станція щоб відповідати критеріям?

Щоб забезпечити максимальну доступність зарядних станцій для громадськості, станції, які мають право на заохочення за цією програмою, повинні бути доступними для використання без необхідності платного членства в мережі зарядних станцій. Цьому критерію відповідають мережеві станції, які пропонують одноразову плату за зарядку, що сплачується за допомогою загальноприйнятого способу оплати, наприклад, готівкою, кредитною карткою або дебетом. Хоча оплата через додаток для смартфона дозволена, для того, щоб вважатися загальнодоступною для цілей цієї програми, вона не може бути єдиною формою оплати, яку приймає станція DCFC.

Для приватних зарядних станцій – їхні поточні способи оплати вважаються прийнятними, якщо вони розмістили номер 1 (800) для прийому платежів кредитними картками. Для зарядної станції, яка не є власністю компанії, ми вимагаємо, щоб вона мала загальноприйнятий спосіб оплати, такий як готівка, кредит або дебет.

Чи мають право болларди?

Чи відповідають вимогам випрямляючі шафи?

Чи може бути прийнятним обладнання, що належить клієнту, для субвимірювання?

Чи мають право на отримання дозволу, проектування та проекту витрати на управління прийнятні?

М’які витрати, такі як витрати, пов’язані зі встановленням кваліфікованого обладнання, є прийнятними. Ваше комунальне підприємство вимагатиме документального підтвердження цих витрат проект завершення.

Чи існує максимальна кількість штепсельних розеток, яка є прийнятною для стимул?

Для стовпчиків L2 немає обмежень, але для ділянок DCFC існує максимум десять (10) стовпчиків для конкретної ділянки. Майданчики швидкої зарядки з більш ніж 10 розетками дозволені лише в тому випадку, якщо розвиток майданчика не призведе до нових бізнес-витрат, більших за ті, які були б понесені для розвитку майданчика з максимальним попитом 2 МВт. Це буде оцінено після того, як ваше комунальне підприємство проведе інженерний аналіз.

Чи потрібно моєму комунальному підприємству отримувати сервітути для нових інженерних споруд, таких як трансформатори, встановлені на майданчику?

Для проектів, розташованих у Нью-Йорку, чи можемо ми вибрати трансформатор для встановлення на майданчику, а не підземний трансформатор, щоб уникнути необхідності отримання дозволу на підземний трансформатор від NYC DOT??

Розробники та оператори зарядних станцій для електромобілів

Con Edison прагне підтримувати наших клієнтів у їхньому переході на електромобілі. Ми знаємо, що доступ до зарядки є найбільшою проблемою, з якою стикається більшість водіїв. Станьте частиною рішення та допоможіть нашим клієнтам перейти на електромобілі, співпрацюючи з нами у встановленні зарядних станцій для електромобілів по всій території обслуговування.

Якщо у вас є електромобіль станція розробником або оператором, ми робимо співпрацю з нами простішою, ніж будь-коли, пропонуючи різні види заохочень, щоб зробити її більш доступною.

Стимули для інфраструктури зарядних станцій PowerReady для легких електромобілів

Ми пропонуємо стимули, які можуть компенсувати витрати на електричну інфраструктуру, пов’язані зі встановленням швидких зарядних пристроїв 2-го рівня та/або постійного струму (DC) для електромобілів, невеликих вантажівок та мікроавтобусів повною масою до 10 000 фунтів.

Заявники, які відповідають певним умовам програми, можуть отримати пільги, що покривають до 100% витрат енергетичної компанії та клієнта на встановлення станцій швидкої зарядки 2-го рівня або постійного струму у визначених районах “неблагополучних громад” у Нью-Йорку та Вестчестері.

Стимули для середньо- та надпотужних установок

Для фургонів, вантажівок та автобусів повною масою понад 10 000 фунтів ми пропонуємо знижки на зарядні пристрої постійного струму для автопарку, які покривають майже всі комунальні витрати, пов’язані з підведенням електроенергії до об’єктів автопарку.

Швидка зарядка постійним струмом за кожну розетку

Ви можете мати право на додаткові щорічні заохочення для ваших загальнодоступних швидких зарядних пристроїв постійного струму. Дізнайтеся

Ставка бізнес-стимулів для швидкої зарядки постійним струмом

Якщо ви девелопер або власник бізнесу, ви можете претендувати на знижені тарифи на станції швидкої зарядки постійного струму. Дізнатися

Допоможіть водіям на ваших станціях заощадити гроші

Допоможіть водіям електромобілів заощадити на вартості зарядки, запропонувавши їм зареєструватися у програмі SmartCharge NY. Дізнайтеся

Накопичувані заохочення у Нью-Йорку

Заощаджуйте ще більше за допомогою цих нью-йоркських стимулів, які можна скласти з іншими перевагами інфраструктури зарядних станцій для електромобілів.

  • Податковий кредит штату Нью-Йорк на громадські та робочі зарядки Отримайте податковий кредит у розмірі до 5 000 на придбання та встановлення зарядної станції для електромобілів до кінця 2022 року.
  • Ваучер штату Нью-Йорк для вантажівок Заохочення та New York City Clean Trucks Фінансування доступне для заміни старих транспортних засобів, що працюють на дизельному паливі.
  • Муніципальна програма відшкодування витрат на транспортні засоби з нульовим рівнем викидів (ZEV) штату Нью-Йорк надає гранти містам, селищам, селам та округам (включаючи райони Нью-Йорка) на придбання обладнання для зарядки електромобілів для громадського користування. Максимальна нагорода для будь-якого об’єкта – 250 000.

Заощадження для комерційних та промислових клієнтів

Отримати грошові стимули для встановлення енергоефективного електричного та газового обладнання та технологій.

Заощадження для багатоквартирних будинків

Знайдіть заходи з енергозбереження, які можуть знизити витрати у вашій будівлі.

Калькулятор вартості зарядки електромобіля

Оцініть свою економію витрат на пальне та отримайте допомогу у виборі найбільш економічно вигідного тарифу для вашого бізнесу.

Загальні відомості про ініціативи з електромобілів

Efficiency Maine адмініструє програми з розширення доступності інфраструктури для зарядки електромобілів (EV) та впровадження електромобілів у штаті Мен. Читайте далі, щоб дізнатися більше про поточні, минулі та майбутні ініціативи щодо електромобілів.

Фінансування громадських зарядних станцій для електромобілів

Efficiency Maine періодично випускає можливості фінансування для встановлення зарядних станцій для електромобілів на комерційних та громадських об’єктах. Відвідайте нашу сторінку “Можливості”, щоб переглянути поточні можливості фінансування. Федеральні податкові пільги також можуть бути доступні для компенсації витрат на зарядку електромобіля проектом. Натисніть тут, щоб дізнатися більше про федеральні податкові пільги.

План штату Мен щодо розгортання інфраструктури електромобілів

У листопаді 2021 року в штаті Мен був прийнятий план розгортання інфраструктури електромобілів.S. Конгрес прийняв Закон про інвестиції в інфраструктуру та робочі місця (IIJA), включаючи 7.5-мільярдна програма Національної інфраструктури електромобілів (NEVI) для побудови національної мережі зарядних станцій для електромобілів. Для того, щоб отримати виділені штатом Мен кошти NEVI в розмірі близько 19 мільйонів доларів, державні установи розробили План розгортання інфраструктури електромобілів, в якому описано, як штат планує використовувати NEVI та інші джерела фінансування для розширення громадської зарядки електромобілів протягом наступних п’яти років. Efficiency Maine, MaineDOT та інші державні установи розробили цей план за участю зацікавлених сторін. План доступний для завантаження тут.

Efficiency Maine відіграватиме головну роль в адмініструванні NEVI та інших EV зарядка кошти. Протягом наступних п’яти років Efficiency Maine продовжить оголошувати конкурентні та неконкурентні тендери на закупівлю електрозарядних станцій протягом наступних п’яти років. Як тільки з’являться грантові можливості для зарядних пристроїв для електромобілів, Efficiency Maine розмістить відповідну інформацію на своїй сторінці “Можливості”.

Попередні ініціативи щодо зарядки електромобілів

Efficiency Maine підтримала встановлення електромобіля зарядка інфраструктури в рамках трифазної ініціативи, що фінансується компанією Volkswagen (VW), компанією New England Clean Energy Connect (NECEC) та грантом від Комісії з комунальних послуг штату Мен. Натисніть на посилання під картою, щоб дізнатися більше.

зарядка, станція, проект, стимул

ФАЗА I: Розширення мережі швидкої зарядки електромобілів в штаті Мен

Програма “Ефективний Мен” профінансувала встановлення 14 швидких зарядних пристроїв постійного струму та семи зарядних пристроїв з двома вилками рівня 2 на семи різних об’єктах вздовж ряду попередньо визначених транспортних коридорів. Ці зарядні пристрої розташовані на автомагістралі штату Мен на площах Кеннебанк (у північному та південному напрямках) та Вест-Гардінер, а також у Джекмані, Скоугегані, Фармінгтоні та Норт-Віндхемі. Влітку 2022 року на ділянках автомагістралі Мейн були встановлені додаткові потужні зарядні пристрої постійного струму для швидкої зарядки.

Дивіться нижче для отримання додаткової інформації про кожну з них проект.

Кеннебанк, автомагістраль Turnpike Service Plaza North

Чотири швидкі зарядні пристрої постійного струму (4 порти), один зарядний пристрій 2-го рівня (2 порти)

Кеннебанк Turnpike Service Plaza South

Чотири швидкі зарядні пристрої постійного струму (4 порти), один зарядний пристрій 2-го рівня (2 порти)

W. Gardiner Turnpike Service Plaza

Чотири швидкі зарядні пристрої постійного струму (4 порти), один зарядний пристрій рівня 2 (2 порти)

Скоухеган – Ханнафорд

Два швидкісні зарядні пристрої постійного струму (2 порти), один зарядний пристрій рівня 2 (2 порти)

Джекман – заправна станція Gulf

Два швидкі зарядні пристрої постійного струму (2 порти), один зарядний пристрій 2-го рівня (2 порти)

Фармінгтон – Ханнафорд

Два швидкісні зарядні пристрої постійного струму (2 порти), один зарядний пристрій рівня 2 (2 порти)

Північний Віндгем – Ханнафорд

Два швидкі зарядні пристрої постійного струму (2 порти), один зарядний пристрій рівня 2 (2 порти)

Програма відшкодування витрат на електромобілі

Efficiency Maine адмініструє ініціативу з надання миттєвих знижок на відповідні транспортні засоби (BEV) та гібридні електромобілі (PHEV) у дилерів, що беруть участь у програмі, в штаті Мен. Відповідні BEV та PHEV безпосередньо від виробника мають право на отримання знижок поштою. Ініціатива підтримує купівлю або оренду електромобілів жителями штату Мен та власниками бізнесу, а також купівлю або оренду електромобілів в якості автопарку.

Фінансування знижок на електромобілі надходить від врегулювання судового позову проти Volkswagen (VW) за порушення законодавства штату Мен про охорону навколишнього середовища. В угоді зазначено, що кошти мають бути використані на екологічно корисні цілі, такі як зменшення забруднення навколишнього середовища транспортними засобами. Додаткове фінансування надходить від врегулювання New England Clean Energy Connect (NECEC).

Ініціативи щодо електромобілів (EV)

  • Про зарядку електромобілів
  • Про електромобілі
  • Податкові пільги та інші стимули для електромобілів
  • На роботі: Електромобілі та рішення для зарядки
  • Зарядка Станція Локатор
  • Відповідні транспортні засоби
  • Історія ініціатив щодо електромобілів
  • Знижки на електромобілі
  • Ресурси для електромобілів
  • Поширені запитання
  • Калькулятор вартості транспортного засобу
  • Портал дилерів електромобілів-учасників

Ресурси для власників нерухомості

Ринок електромобілів (EV) швидко зростає, і для зростаючої кількості електромобілів на дорогах Каліфорнії необхідна додаткова інфраструктура. Водії електромобілів покладаються на зарядку, щоб гарантувати, що у них завжди буде достатньо енергії для завершення щоденних поїздок.

Незалежно від того, яким типом нерухомості ви володієте, зарядка для електромобілів – це екологічна перевага, яка може підвищити привабливість вашої нерухомості та забезпечити переваги для всіх власників. Незалежно від того, чи це житловий комплекс, робоче місце або комерційне приміщення, встановлення зарядки для електромобілів забезпечить вам конкурентну перевагу. Найкраще те, що CALeVIP може надати вам стимули для зменшення витрат на придбання та встановлення зарядного пристрою.

Міркування для власників та управителів нерухомості

Скільки зарядних пристроїв мені потрібно?

В ідеалі, інфраструктура зарядки повинна бути спланована таким чином, щоб задовольнити поточний попит і забезпечити зростання в майбутньому. Простий електромобіль Зарядка Опитування попиту або зустріч для обговорення зарядка Інтереси та очікування можуть бути корисними для оцінки потенційного попиту. Знання того, скільки співробітників, мешканців або гостей можуть потребувати зарядки для електромобілів і скільки часу їм може знадобитися для щоденної зарядки, може допомогти визначити тип необхідного зарядного пристрою та їхню кількість.

Де розмістити зарядні пристрої?

При виборі місця розташування зарядних пристроїв на вашій території важливо враховувати близькість до джерела електроенергії та загальну доступність. Мінімізація відстані до джерела живлення спростить установку та мінімізує витрати. Переконайтеся, що ваша установка підтримує рівний доступ для всіх користувачів, розуміючи положення федерального закону про доступність для американців з обмеженими можливостями (ADA) на ранніх стадіях процесу планування. Дізнайтеся більше про вимоги та розміри доступних парковок для електромобілів

Чи можуть мої інтереси та очікування проект координуватися з іншими запланованими модернізаціями об’єктів?

Встановлення зарядного обладнання для електромобілів може бути економічно вигіднішим, якщо воно буде встановлене разом з іншими проектами, такими як озеленення або модернізація освітлення. Каліфорнія вже вимагає від нових будівель передбачати майбутні зарядки для електромобілів під час будівництва, наприклад, вимагати достатньої кількості електричних послуг для підтримки зарядки. Кваліфікований постачальник послуг для електромобілів (EVSP) може допомогти вам спланувати інші оновлення.

Додаткові ресурси

Загальна прийнятність та вимоги

Дізнайтеся, чи маєте ви право на знижки CALeVIP, та ознайомтеся з основними вимогами.

Зарядка для електромобілів Станція для зарядки електромобілів Посібник з отримання дозволів

Дізнайтеся про загальне планування, отримання дозволів, доступність та підключення до електромережі.

Безкоштовна технічна підтримка

Отримайте безкоштовну розсилку проект Допомога у плануванні від експертів CALeVIP EV.

зарядка, станція, проект, стимул

Залишайтеся на зв’язку з CALeVIP

Підпишіться на розсилку про доступні знижки, події та ключові оновлення.

Дякуємо! Вас додано до розсилки новин CALeVIP.

© 2023 Центр сталої енергетики

Переклади

Цей веб-сайт використовує Google Translate™ для забезпечення автоматичного перекладу своїх веб-сторінок. Google Translate™ – це безкоштовна послуга третьої сторони, яка не контролюється Центром сталої енергії або Каліфорнійською енергетичною комісією. Веб-додаток Google Translate™ надається виключно в інформаційних цілях та для зручності.

Центр сталої енергетики та Каліфорнійська енергетична комісія не гарантують точність або своєчасність будь-якого перекладу, виконаного автоматизованим веб-додатком Google Translate™, і не несуть відповідальності за будь-яку неточну інформацію, отриману в результаті використання Google Translate™.

Центр сталої енергетики та Каліфорнійська енергетична комісія не підтримують використання Google Translate™. Для отримання додаткової інформації про Google Translate™ відвідайте: https://translate.google.com/about/intl/en_ALL/.

Будь ласка, проконсультуйтеся з перекладачем щодо точності, якщо ви покладаєтеся на переклад або використовуєте цей сайт для офіційних цілей.

Leave a Reply