Заливний тип акумуляторів. Як щодо нікель-кадмієвих елементів?

Table of Contents

Типи акумуляторів: Заливні проти AGM та гелевих

Найпоширенішим типом акумуляторів, які сьогодні використовуються на морських суднах, є свинцево-кислотні батареї. Використовуючи електроліт, що складається з сірчаної кислоти, ці елементи можуть зберігати значну кількість електричної енергії у відносно невеликому просторі. Ця енергія зберігається в хімічній формі в свинцевих сітках, встановлених всередині акумулятора. Використання свинцевих решіток і пасти пояснює велику вагу свинцево-кислотних акумуляторів.

Акумулятори поділяються на типи за конструкцією. Наразі існує три найпоширеніші технології свинцево-кислотних акумуляторів: Заливні, гелеві та AGM.

    Затоплені або вологі Клітини найпоширеніші свинцево-кислотні батарея-тип, що використовується сьогодні. Вони пропонують найбільше варіантів розміру та дизайну і призначені для багатьох різних застосувань. У морському бізнесі вони зазвичай не герметичні, тому користувач може поповнити будь-який електроліт, який витікає з акумулятора під час заряджання акумулятора. Як правило, це клітини можна отримати доступ через невеликі ~ 1/2 отвори у верхньому корпусі акумулятора.

Пластиковий контейнер, що використовується для затоплених комірок, матиме одну або кілька елементи відлиті в ньому. Кожна комірка матиме сітку свинцевих пластин разом з електролітом на основі сірчаної кислоти. Оскільки решітка не підтримується нічим, крім країв, залиті свинцево-кислотні акумулятори є механічно найслабшими акумуляторами.

Гелеві батареї та батареї з абсорбованим скломатом є відносно новими, але швидко завойовують популярність. Існує кілька дуже вагомих причин для використання VRLA:

  • Гелеві та абсорбовані скляні батареї (AGM) можуть віддавати заряд з більшою швидкістю, ніж затоплені завдяки своєму нижчому показнику Пейкерта. Акумулятори глибокого циклу не можуть видавати більше 25% своєї номінальної ємності в амперах без різкого зниження доступної ємності.
  • Виробники акумуляторних батарей глибокого циклу рекомендують співвідношення 4:1 між розміром батареї та найбільшим навантаженням, що виникає на борту.
  • Виробники AGM і гелевих батарей рекомендують співвідношення щонайменше 3 до 1, що є суттєвою різницею для таких навантажень, як стартер двигуна або лебідка.
  • Таким чином, існують деякі суттєві відмінності між типами акумуляторів з точки зору характеристик і конструкції. Однак є також кілька дуже важливих цифр, які слід враховувати, коли йдеться про вибір правильного акумулятора: Різна ємність, вартість, гарантія тощо. У наступній таблиці ми спробували узагальнити дані по брендам, що використовують батареї, максимально наближені до розміру групи 8D

    Я намагався вирівняти ігрове поле, вибравши якомога більше батарей групи 8D. Два винятки – Trojan T105 і Surrette 12CS11PS (без серії 500 Group 8D) батарея виробляється компанією Surrette для морського ринку). Більший розмір батареї є перевагою Surrette, хоча це не дуже впливає на результати. Я використовував Trojan T105, тому що не зміг знайти доступну ціну на Trojan 8D. Я б очікував, що результати будуть дещо порівнянними.

    Concorde Batteries раніше заявляли на своєму веб-сайті про відсутність обмеження заряду, тоді як Windsun.com заявляє про 4-кратну ємність ампер-години. Я обмежую струм заряду в економічній моделі до 100% від ємності в ампер-годинах, щоб бути в безпеці.

    Зберігання енергії на одиницю ваги та об’єму

    Ось одне з класичних порівнянь, яке люблять робити люди: скільки заряду може зберігати батарея на одиницю ваги і на одиницю об’єму. Як бачимо, Trojan T105 випереджає в обох відділах завдяки своїй малій вазі та компактній конструкції. Однак, така конструкція також призведе до меншої тривалості циклу і загального терміну служби.

    Вартість покупки за одиницю Вага та об’єм

    Як ми бачимо з цієї діаграми, вартість придбання однієї ампер-години та вартість придбання одного циклу все ще робить Trojan T105 найпривабливішим батареї. Таким чином, якщо ви обмежені у вазі, просторі та грошах, така батарея може бути ідеальним варіантом. Троянський продукт має тонкі свинцеві пластини, які роблять ці батареї легшими, але й коротшими за терміном служби. Rolls рекламує дуже довгі пропорційні гарантійні терміни заміни для своєї преміум-лінійки, що свідчить про впевненість, яку вони покладають на свій продукт.

    Преміум-елементи мають меншу щільність зберігання енергії, але мають довший термін служби і більшу стійкість до саморуйнування, властивого свинцево-кислотним акумуляторам: Товстіші свинцеві пластини та складніший продукт роблять це можливим. Таким чином, преміум-елементи зазвичай мають вищу стійкість до вібрації, простіші в обслуговуванні і мають більший термін служби, ніж їхні бюджетні конкуренти. Багато власників човнів готові змиритися з початковою ціною покупки в обмін на надійність і відсутність необхідності замінювати їх кожні кілька років.

    Так що ж таке морський акумулятор?

    Можливо, вас шокує їх роздрібна ціна, але більшість акумуляторів, що продаються в магазинах морського обладнання, не відносяться до акумуляторів преміум-класу. Зверніть пильну увагу на те, що ви купуєте. Акумулятори не створені рівними, і бренд або ціна не є основним показником якості. Наприклад:

    • Rolls/Surrette випускають ряд заливних акумуляторів від суперпреміальної серії 500/CS до середньої серії 300, яка покликана конкурувати з Trojan, Exide і т.д.
    • WestMarine пропонує AGM батареї з меншим гарантійним терміном і вищою ціною, ніж Lifeline AGM.

    Таким чином, Caveat Emptor! Постарайтеся отримати якомога більше інформації про ваші майбутні морські батареї перед покупкою, інакше ви пошкодуєте. Крім того, враховуйте, що преміум-акумулятори зазвичай існують лише в нестандартних форм-факторах. Наприклад, вам, ймовірно, доведеться зробити деякі спеціальні модифікації, щоб правильно встановити / утримати високі та важкі Rolls / Surrette серії 500 (18 висотою, мінімум. 128 фунтів кожна).

    Однак вартість життєвого циклу залежить не тільки від початкових витрат на покупку. Ви також повинні враховувати економію палива/зносу двигуна при використанні VRLA в порівнянні з заливними елементами. AGM мають найвищу здатність приймати заряд, ефективність і досить тривалий термін служби, що робить їх, як правило, більш вигідною покупкою (див. результати в розділі “Модель витрат”). На жаль, існує менше форм і розмірів VRLA на вибір (у будь-якому випадку, порівняно з заливними елементами), а також менше знайомства та присутності у всьому світі. З іншого боку, VRLA можна доставити в будь-яке місце повітряним транспортом. Заповнені елементи потрібно купувати на місці або доставляти наземним транспортом.

    Раніше для порівняння я використовував гелеві елементи DEKA, але нещодавно West Marine випустила власну серію гелевих елементів на 6 В, які, як вони стверджують, витримують більше 1 000 повних розрядів. Враховуючи, що авторитетні бренди ніколи не заявляли більше 600 циклів в минулому, заява West Marine може бути трохи сумнівною. Зважаючи на політику повернення West Marine, я дам їм презумпцію невинуватості. West Marine також випустила набір AGM під власною торговою маркою. Якщо я нічого не пропустив, вони дуже дорогі і мають набагато менший термін служби, ніж конкуренти Lifeline, вироблені Concorde Batteries. Таким чином, я не розумію, чому хтось захоче купувати AGM West Marine.

    AGM проти заливних акумуляторів

    Мета цієї статті “AGM проти заливних акумуляторів” – допомогти вам зрозуміти відмінності та подібності цих двох типів акумуляторів.

    Швидше за все, ви використовуєте акумуляторні батареї для роботи одного з наступних пристроїв: автомобіля, охоронної сигналізації, промислового обладнання або систем відновлюваної енергетики. Ми сміливо робимо це припущення, оскільки на акумуляторні батареї припадає майже 50% продажів акумуляторів у світі. Акумуляторні батареї бувають різних хімічних типів. Однак найбільш перевіреним типом і найпопулярнішим хімічним складом є свинцево-кислотні акумулятори.

    Вологі акумулятори зазвичай називають “залитими” акумуляторами. Акумулятори з абсорбованим скломатом називаються AGM, SLA або VRLA. Як залиті, так і AGM батареї вважаються свинцевими батареями. Ці батареї містять розчин електроліту, який викликає хімічну реакцію і виробляє електрони. Свинцево-кислотні акумулятори заряджаються, коли вони контактують зі зворотним струмом. Однак, зважаючи на те, як вони влаштовані, у кожного з них є свої плюси і мінуси, які слід враховувати при виборі акумуляторів, які підходять саме для вашого застосування.

    Залиті / мокрі акумуляторні батареї

    Заливні батареї є найбільш “традиційними” тип акумулятора. Залиті батареї дуже близько імітують дизайн оригінальної батареї. Залиті/вологі акумулятори містять комбінацію рідкого електроліту, який зазвичай називають “кислотою”. Для того, щоб залиті батареї працювали належним чином, цю рідину повинен регулярно вимірювати та обслуговувати фахівець.

    Плюси Затоплено/Акумулятори з мокрими елементами найкраще підходять для резервного живлення, утиліти та зберігання енергії в мережі.

    Мінуси: Найвизначніший недолік залиті Особливістю залитих акумуляторів є те, що вони потребують регулярного огляду та технічного обслуговування. Залиті акумулятори також можуть бути випадково пошкоджені при різкому русі. Нарешті, екстремальні кліматичні умови можуть мати більший вплив на термін служби батареї, оскільки розчин електроліту всередині батареї ризикує випаруватися при високій температурі або замерзнути в холодному кліматі.

    Примітка: Хоча залиті акумулятори вимагають регулярного обслуговування, вони прослужать довше, ніж багато їхніх аналогів, якщо за ними правильно доглядати.

    Акумулятори з абсорбованим скловолокном (AGM)

    Акумулятори AGM (абсорбований скляний мат) містять спеціально розроблений сепаратор зі скляного мату, звідси і назва. Сепаратор розподіляє розчин електроліту між пластинами акумулятора. Така конструкція цього матеріалу дозволяє скловолокну насичуватися електролітом – і зберігати електроліт у “сухому” або суспендованому стані, порівняно з традиційною вільною рідиною. Під час роботи акумулятора електроліт переміщується зі скляної прокладки на пластини акумулятора. На маті міститься достатня кількість електроліту, щоб батарея працювала на повну потужність.

    Плюси: AGM-батареї називають необслуговуваними, оскільки вони не потребують доливу води. AGM акумулятори не мають вільної рідини і мінімальне газоутворення. Як результат, AGM-батареї можуть працювати краще, ніж залиті/вологі батареї, в умовах, коли регулярне обслуговування неможливе, наприклад, у пустельних районах. Акумулятори AGM називають “нерозливними” або “захищеними від розливу”. Це означає, що якщо акумулятор перекинути на бік або якщо він буде фізично пошкоджений, з нього не витече електроліт.

    затоплені, акумуляторні, тип, елементи

    Мінуси: AGM-батареї дуже чутливі до перезарядження і недозарядження, оскільки це може суттєво вплинути на термін служби і продуктивність цих батарей. Батареї AGM працюють найнадійніше, вони розряджаються лише до 50% ємності батарея ємність. Зазвичай це називається “глибиною розряду” або “DOD”.

    AGM акумулятори корисні для широкого спектру застосувань, включаючи:

    • Автономні системи живлення
    • Системи відновлюваної енергетики (вітрові та сонячні електростанції)
    • Обслуговування електромобілів
    • Системи безперебійного живлення (ДБЖ)
    • Робототехніка
    • Квадроцикли та мотоцикли.
    • Сонячні вуличні ліхтарі

    На цьому ми завершуємо нашу статтю “AGM проти заливних батарей”. Хочете дізнатися більше?

    Завантажте наші каталоги залитий і каталоги акумуляторів AGM.

    Акумулятори AGM

    Акумулятори з абсорбованим скляним покриттям (AGM) – чудовий варіант для тих, хто хоче, щоб їхні акумуляторні батареї не потребували технічного обслуговування. Вони розроблені з сепаратором зі скляної сітки, звідки й походить їхня назва. У цьому типі акумуляторів сепаратор служить гнітом для розчину електроліту, який повинен рухатися між пластинами батареї. Розчин електроліту зберігається в сухому стані, а не в рідкому.

    Коли ви хочете скористатися енергією акумулятора, розчин електроліту переміщується з сепаратора на пластини акумулятора і може забезпечити оптимальну ємність.

    Акумулятори AGM чудові тим, що не потребують обслуговування, на відміну від заливних акумуляторів, які потребують. З точки зору продуктивності, AGM-батареї, як правило, працюють краще, ніж залиті батареї через те, що в них немає рідини і лише мінімальне газоутворення. Вони також захищені від розливу, тому ви не будете мати справу з втратою електроліту, якщо батарея перевернеться.

    З іншого боку, використання AGM-батарей має деякі недоліки. Вони, як правило, трохи чутливіші як до надмірного, так і до недостатнього заряду. Ця чутливість може вплинути на те, як довго батарея прослужить і буде працювати на оптимальному рівні.

    Ці батареї зазвичай використовуються в автономних енергосистемах з поновлюваними джерелами енергії, такими як сонячна енергія.

    Залиті акумулятори

    Хоча AGM-батареї мають багато переваг для автономних систем, все ж частіше можна побачити затоплені акумуляторів на ринку. Їх іноді називають батареями з мокрими елементами, оскільки вони використовують рідкий електроліт або кислоту. Якщо ви хочете, щоб залиті батареї працювали на найвищому рівні, необхідно регулярно доливати рідину.

    Вам потрібно, щоб залиті акумулятори регулярно обслуговувалися професіоналом, щоб забезпечити належний рівень кислоти в них. Це додаткові витрати на утримання будинку на цьому типі акумуляторів, але вони, як правило, служать довше, ніж AGM-батареї, коли проводиться технічне обслуговування.

    Ці батареї найчастіше використовуються для резервного живлення та зберігання енергії з мережі.

    З залитими батареями потрібно бути вкрай обережними, чого не можна сказати про AGM-батареї. На додаток до регулярного технічного обслуговування залитих акумуляторів, ви також повинні бути обережними з ними. Будь-який різкий рух може вплинути на його здатність функціонувати на найвищому рівні.

    Переконайтеся, що ви зберігаєте залиті акумулятори в місці, яке найбільш захищене від атмосферних впливів. Екстремальні температури, що спостерігаються у Вінніпезі, особливо в зимові місяці, можуть спричинити серйозні проблеми для ваших залитих батарей. Кислота всередині акумулятора може замерзнути в холодну погоду. Аналогічно, він також може випаровуватися в жорстоку літню спеку.

    Чи варто використовувати AGM-батареї або заливні батареї?

    Обидва ці відомі типи акумуляторів чудово підходять для використання з сонячними системами, які призначені для автономного живлення вашого будинку. Якщо вас не турбує обслуговування та догляд, необхідний для заливних акумуляторів, то вам може сподобатися ідея довговічності батареї.

    З іншого боку, AGM-батарея довговічніша завдяки сухому електроліту. На нього менше впливають погодні умови або переміщення з одного місця в інше. Однак, можливо, вам доведеться замінювати його частіше, ніж у випадку з переповненим акумулятором.

    Якщо ви думаєте про встановлення сонячної електростанції у Вінніпезі і не впевнені, який тип резервної батареї використовувати, Powertec Solar може допомогти вам знайти найкращий варіант, виходячи з ваших потреб і потреб вашого будинку. Дозвольте нам провести техніко-економічний аналіз, щоб допомогти вам знайти саме те, що вам потрібно для переходу на сонячну енергію!

    Найпростіший довідник про типи автомобільних акумуляторів

    Коли ви подорожуєте дорогою і ваш автомобільний акумулятор виходить з ладу, це може стати справжнім головним болем. Ви можете не знати, що робити або куди звернутися за допомогою. Ось чому важливо знати, який тип автомобільного акумулятора підходить для вашого автомобіля, адже кожен акумулятор призначений для певного типу транспортного засобу тип автомобіля.

    Не завадить краще зрозуміти, як працює автомобільний акумулятор. У цій статті ми розглянемо різні типи автомобільних акумуляторів і надамо рекомендації, які допоможуть вам знайти рішення деяких проблем, пов’язаних з акумуляторами.

    Які існують типи автомобільних акумуляторів?

    Кожен тип акумуляторів має свої переваги та недоліки. Важливо знати, який тип акумулятора використовує ваш автомобіль, щоб бути готовим, якщо він вийде з ладу. Наявність певних знань про різні типи автомобільних акумуляторів є однією з важливих складових підготовки до аварійної ситуації (краще уникати необхідності стрибкоподібного запуску посеред шосе).

    Давайте розглянемо 8 найпоширеніших типів автомобільних акумуляторів (прокрутіть вниз до акумулятора типу найбільш актуальний для вашого автомобіля):

    Залитий свинцево-кислотний акумулятор (акумулятор з мокрими елементами)

    A затоплений свинцево-кислотний акумулятор (Wet Cell) – найстаріший тип автомобільних акумуляторів, де електроліт (рідина в акумуляторі) зберігається в одній камері з пластинами та клемами, і є популярним для використання в автомобілях (і човнах теж, уявіть собі).

    Зазвичай складається з шести 2-вольтових елементи, на загальну напругу 12 вольт. Пластини зазвичай складаються з діоксиду свинцю та губчастого свинцю, а електроліт виготовляється з сірчаної кислоти. Акумулятор заповнюється дистильованою водою для запобігання корозії пластин.

    Максимальний струм розряду не повинен перевищувати номінальну силу струму, зазначену на етикетці акумулятора. Максимальна напруга зарядки не повинна перевищувати 14.4 вольт, а мінімальна напруга повинна бути не менше 12 вольт. Вологі елементи ніколи не повинні розряджатися нижче 10.5 вольт.

    Срібно-кальцієві акумулятори

    Цей тип автомобільних акумуляторів, також відомий як гібридні або антимоніторні батареї, був розроблений як поліпшення в порівнянні з батареями, які використовували звичайний свинцево-кислотний акумулятор. Срібно-кальцієві акумулятори зазвичай герметичні та не потребують обслуговування. Вони також більш стійкі до корозії і витримують високі температури.

    заливний, акумулятор, тип, елементи

    Однак срібно-кальцієві акумулятори зазвичай потребують більш високої зарядної напруги і можуть швидко псуватися через сульфатацію.

    Покращена заливна батарея (EFB)

    Акумулятор EFB – це герметична батарея, яка використовує рідкий розчин електроліту. Вона була розроблена для більшої циклічної витривалості, ніж традиційні заливні батареї, і може забезпечити до 85 000 обертів двигуна.

    Це робить їх хорошим вибором для автомобілів з простою технологією “старт-стоп”.

    заливний, акумулятор, тип, осередків

    Гелевий акумулятор (сухий акумулятор)

    Гелеві акумулятори (або сухі акумулятори) спочатку були розроблені як більш надійна і безпечна альтернатива заливним свинцево-кислотним акумуляторам. Гелевий акумулятор має більш густий електроліт, що зменшує ймовірність його розтікання, якщо його випадково перекинути.

    Вони також мають довший термін служби, ніж заливні батареї, і більш стійкі до вібрації та ударів. Однак новіші AGM-батареї значною мірою замінили гелеві батареї в більшості застосувань.

    Абсорбуючий скляний матовий акумулятор (AGM)

    Якщо вам потрібна батарея, здатна впоратися з високими вимогами сучасного автомобіля, ви можете розглянути абсорбуючу скломатову батарею або AGM-батарею. Це тип Цей тип акумуляторів призначений для підтримки більш високих потреб в електричній енергії, і він працює краще, ніж його затоплені та гелеві аналоги.

    AGM-батареї заряджаються в 5 разів швидше і витримують в 3 рази більше циклів, ніж звичайні акумулятори. Вони ідеально підходять для автомобілів з функціями автоматичного запуску-зупинки та рекуперації енергії при гальмуванні. Однак вони можуть коштувати на 40-100% більше, ніж звичайні акумулятори.

    Акумулятор глибокого циклу

    Акумулятор глибокого циклу – це тип свинцево-кислотного акумулятора, який можна використовувати для різних цілей. Він має більш товсту пластину в елементах і більш щільний активний матеріал, що дозволяє йому забезпечувати стабільну енергію протягом тривалого періоду. Це робить його ідеальним для рекреаційних транспортних засобів, гольф-карів та морських транспортних засобів. Їх часто називають морськими акумуляторами через їхню придатність для цих застосувань.

    Літій-іонний (Li-Ion) акумулятор

    Літій-іонні акумулятори (стандарт для електромобілів) також мають багато переваг перед іншими типами батарей. Перший приклад – це те, що вони можуть зберігати більше енергії, що робить їх ідеальними для електричних і гібридних автомобілів. Вони також заряджаються набагато швидше, ніж традиційні акумулятори, що важливо для тих, хто покладається на електроенергію.

    Більшість виробників пропонують 5-8-річну гарантію на літій-іонні акумулятори, але при належному догляді вони можуть прослужити до 20 років. Отже, якщо ви шукаєте довговічну батарею, яка не шкодить навколишньому середовищу, літій-іонна батарея – це те, що вам потрібно!

    Нікель-метал-гідридні акумулятори

    Нікель-метал-гідридні батареї часто використовуються в гібридних електромобілях через їх довший життєвий цикл, ніж у інших типів акумуляторних батарей. Однак вони мають високу швидкість саморозряду, що з часом може зробити їх використання дорогим.

    Вони також генерують багато тепла при використанні при високих температурах, що робить їх менш ефективними для електромобілів, ніж інші типи батарей.

    Чи можу я переключити свій автомобіль батарея і чи є це гарною ідеєю?

    У більшості випадків можлива заміна на іншу технологію батареї, але ми не рекомендуємо цього робити. Завжди консультуйтеся з механіком перед внесенням будь-яких змін. Наприклад, якщо у вашому автомобілі є система старт-стоп або інші електричні компоненти, заміна акумулятора тип може бути недоцільно.

    Отже, чи варто розглядати можливість перемикання акумуляторів? У більшості випадків відповідь – ні. Новіші технології акумуляторних батарей мають багато переваг над старими, але професіонал пояснить всі “за” і “проти”.

    Якщо ви думаєте про перехід на новий тип автомобільного акумулятора, обов’язково спочатку проведіть дослідження. Поговоріть з механіками та почитайте відгуки інших водіїв, щоб дізнатися більше про переваги та недоліки різних технологій акумуляторів. Тоді ви зможете прийняти обґрунтоване рішення про те, який тип батареї найкраще підходить для ваших потреб.

    Як часто потрібно міняти автомобільний акумулятор?

    Це питання задають собі багато водіїв в той чи інший час. Відповідь, на жаль, не завжди легко визначити. Термін служби батареї залежить від багатьох факторів, включаючи вік і марку вашого автомобіля, як часто ви перебуваєте в дорозі, а також клімат, в якому ви живете. Однак можна з упевненістю сказати, що в більшості випадків водіям потрібно замінювати автомобільні акумулятори кожні 3-5 років.

    Тепер, коли ви знаєте про різні типи автомобільних акумуляторів, доступних на ринку, важливо розглянути, який з них найкраще підходить для вашого автомобіля (швидше за все, це той, який ви вже маєте у своєму автомобілі).

    Кожен тип автомобільного акумулятора має свої переваги та недоліки, тому важливо провести власне дослідження, перш ніж зробити остаточну покупку. Якщо у вас вже є автомобіль, не забудьте прочитати інструкцію з експлуатації, щоб отримати більше інформації про батарею, яка встановлена у вашому транспортному засобі!

    Слідкуйте за новими порадами щодо обслуговування автомобіля та обов’язково підпишіться на нашу розсилку!

    Герметичні акумулятори

    Для цього типу акумуляторів стандартний діапазон напруги поглинання 14.Від 2 до 14.7 вольт; типовий діапазон плаваючої напруги 13.від 1 до 13.4 вольти.

    Плюси: Ці батареї згадуються як батареї, що не потребують обслуговування, і не потребують поливання водою. Оскільки немає вільної рідини і мінімальне газоутворення, AGM-батареї можуть працювати краще, ніж залиті батареї, в тих випадках, коли обслуговування ускладнене.

    Недоліки: користувачі повинні бути обережними під час заряджання цієї батареї, оскільки надмірне або недостатнє заряджання може вплинути на термін її служби та продуктивність. Батареї AGM працюють найнадійніше, коли їх використання обмежується розрядом не більше 50% ємності батареї.

    Це означає свинцево-кислотний акумулятор з клапанним регулюванням. це часто також герметичний акумулятор. Клапанний механізм регулювання забезпечує безпечний вихід газів водню і кисню під час заряджання.

    Для цього типу батарей стандартний діапазон напруги поглинання 14.від 2 до 14.5 вольт; типовий діапазон напруг поплавця 13.від 2 до 13.5 вольт.

    Батареї VRLA поширені і використовуються в багатьох сферах, наприклад, в медичних моторолерах, іграшкових батареях та батареях сигналізації.

    Конструкція з абсорбованого скломату дозволяє підвішувати електроліт у безпосередній близькості до активного матеріалу пластини. Теоретично, це підвищує ефективність як розряду, так і перезарядки. Насправді, AGM-батареї є варіантом герметичних VRLA-батарей, просто з більш досконалою конструкцією. Популярне використання включає в себе високопродуктивний запуск двигуна, силові види спорту, глибокий цикл, сонячні батареї та акумулятори.

    Для цього типу батарей стандартний діапазон напруги поглинання становить 14.4 до 15.0 вольт; типовий діапазон плаваючої напруги 13.від 2 до 13.8 вольт.

    Акумулятори AGM поширені і використовуються в багатьох сферах застосування, таких як акумулятори для автофургонів, човнів, мотоциклів, квадроциклів і телекомунікаційних батарей ДБЖ для генераторів.

    Гелевий акумулятор є аналогом AGM-акумулятора, оскільки електроліт знаходиться в підвішеному стані, але відрізняється від нього тим, що технічно AGM-акумулятор залишається вольтамперним елементом. Електроліт в гелевих акумуляторах містить добавку кремнезему, яка змушує його вирівнюватися або ставати жорсткішим. Напруга перезарядки на цьому типі елементів менша, ніж на протилежних типах свинцево-кислотних акумуляторів. це часто, мабуть, найчутливіший елемент з точки зору побічних реакцій на перенапругу під час заряджання. Гелеві акумулятори найкраще використовувати в умовах дуже глибокого циклу і вони повинні працювати трохи довше в погодних умовах. Якщо неправильний зарядний пристрій використовується для батареї з гелевими елементами, погана продуктивність і передчасний вихід з ладу є безсумнівним. Зарядні пристрої з гелевим профілем мають інформацію про сумісність з гелем або на пристрої, або в інструкції з експлуатації.

    Для цього типу акумуляторів стандартний діапазон напруги поглинання 14.Від 0 до 14.2 вольт; типовий діапазон напруги плавання 13.від 1 до 13.3 вольти.

    Кращий варіант в кінцевому підсумку залежить від вимог споживача і, отже, від передбачуваного використання. При прийнятті рішення про те, який тип акумулятора придбати, слід врахувати наступні моменти:

    Застосування акумулятора

    Навколишнє середовище, в якому буде використовуватися батарея

    Як акумулятор буде заряджатися

    Якщо вам потрібні сплески потужності або повільна швидкість розряду

    Після того, як ви відповісте на наступні питання, ви будете готові визначити, який тип акумулятора найкраще підходить для вас.

    Гелеві батареї не такі поширені, як AGM, але часто зустрічаються в ситуаціях глибокого розряду, наприклад, в інвалідних візках та медичному транспорті, акумуляторах для тролінгових двигунів та акумуляторах для автофургонів глибокого циклу.

    Якщо ви намагаєтеся знайти найпростіше рішення для зберігання енергії для вашої сонячної електростанції або хочете дізнатися більше про властивості літієвих і свинцево-кислотних акумуляторів, зв’яжіться з експертами Wisdom Power. Ми є одним з провідних китайських виробників та постачальників акумуляторів.

    [спойлер title=Джерела:]https://www.vonwentzel.net/Battery/01.Тип/index.html
    https://www.canbat.com/agm-vs-flooded-batteries/
    https://powertecsolar.ca/agm-vs-flooded-batteries/
    https://www.ridewithloop.com/blog/the-simplest-guide-to-car-battery-types
    https://www.bullsbattery.com/industry-news/5-батарея-types-explainedsealed-agm-gel.html [/spoiler]

    Leave a Reply