Акумулятор для тролінгового двигуна своїми руками. Вибір правильного акумулятора

Як зробити своїми руками літієву батарею для електричного велосипеда з елементів 18650

Літієва батарея – це серце будь-якого електровелосипеда. Ваш двигун 50 А без всієї тієї енергії, що зберігається у вашому акумуляторі, марна. На жаль, хороший акумулятор для електровелосипеда часто є найскладнішою частиною – і найдорожчою. Зважаючи на обмежену кількість постачальників акумуляторів для електровелосипедів і безліч різних факторів, включаючи розмір, вагу, ємність, напругу і швидкість розряду, знайти саме ту батарею, яку ви шукаєте, може бути складно і призвести до небажаних компромісів.

Але що, якби вам не довелося йти на компроміс? Що, якби ви могли побудувати власний ебайк акумулятор за вашими точними специфікаціями? Що, якби ви могли створити батарею ідеального розміру для вашого велосипеда, з усіма необхідними функціями, і зробити це дешевше, ніж у роздріб?? Це простіше, ніж ви думаєте, і я покажу вам, як це зробити нижче.

А тепер пристебніть ремені, візьміть щось випити і приготуйтеся до серйозного читання, тому що це не коротка стаття. Але це, безумовно, буде того варте, коли ви будете подорожувати на своєму власному акумуляторі для ебайків, зробленому своїми руками!

Застереження щодо безпеки: Перш ніж ми почнемо, важливо зазначити, що літієві батареї містять велику кількість енергії, і тому дуже важливо поводитися з ними з максимальною обережністю. Створення літієвої батареї своїми руками вимагає базового розуміння батарея і не повинен намагатися будь-хто, хто не впевнений у своїх електричних та технічних навичках. Будь ласка, прочитайте цю статтю повністю, перш ніж намагатися створити власну батарею для ебайку. Завжди звертайтеся за професійною допомогою, якщо це необхідно.

Примітка: У кількох місцях цієї статті я вставив відео, які я зробив, демонструючи кроки, пов’язані з побудовою батареї. Батарея, що використовується у відео, має таку ж напругу, але трохи більшу ємність. Ті самі методи все ще застосовуються. Якщо ви щось не зрозуміли в тексті, спробуйте переглянути це у відео.

Необхідні інструменти та матеріали:

  • Елементи 18650 (більше інформації про них нижче)
  • Чиста нікелева смужка
  • Точковий зварювальний апарат
  • Гарячий клейовий пістолет
  • Цифровий вольтметр
  • Ножиці
  • Паяльник і припій
  • Каптонна антистатична стрічка
  • BMS (система управління акумулятором)
  • Коротка довжина силіконового дроту (12-16 awg)
  • Поролонова прокладка (за бажанням)
  • Термоусадочна плівка або стрічка великого діаметру (необов’язково)
  • Теплова гармата або фен (якщо використовується термоусадочна трубка)
  • Електричні роз’єми
  • Робочі рукавички або латексні рукавички
  • Захисні окуляри

Варіанти літієвих елементів 650

Елементи 18650, які використовуються в багатьох видах побутової електроніки, від ноутбуків до електроінструментів, є одними з найпоширеніших елементів живлення, що застосовуються в електровелосипедних акумуляторах. Протягом багатьох років були доступні лише посередні елементи 18650, але попит виробників електроінструментів і навіть деяких виробників електромобілів на міцні, високоякісні елементи призвів до розробки ряду чудових варіантів 18650 за останні кілька років.

Ці елементи відрізняються своєю циліндричною формою і мають розмір приблизно з палець. Залежно від розміру батареї, яку ви плануєте зібрати, вам знадобиться від кількох десятків до кількох сотень таких елементів.

Існує багато різних типів елементів 18650 на вибір. Я вважаю за краще використовувати фірмові елементи від таких компаній, як Panasonic, Samsung, Sony та LG. Ці елементи мають добре задокументовані експлуатаційні характеристики і походять з відомих заводів з відмінними стандартами контролю якості. Іменні 18650 коштують трохи дорожче, але повірте, вони того варті. Чудовий елемент початкового рівня – Samsung ICR18650-26F. Ці елементи ємністю 2600 мАг повинні коштувати приблизно 3-4 штуки в будь-якій пристойній кількості і витримувати безперервний розряд при температурі до 2°C (5).2 A безперервний на клітину). Я отримую свої елементи Samsung 26F з Aliexpress, зазвичай від цього продавця, але іноді я бачив кращу ціну тут.

Фірмові елементи Samsung (елементи INR18650-29E)

Багато людей піддаються спокусі використовувати дешевші 18650, що продаються під такими назвами, як Ultrafire, Surefire і Trustfire. Не будьте одним з цих людей. Ці елементи часто продаються як такі, що мають ємність до 5 000 мАг, але важко отримати більше 2 000 мАг. Насправді ці елементи – це просто заводський брак, який купують такі компанії, як Ultrafire, і перепаковують у власну фірмову термоусадочну плівку. Ці елементи якості B потім перепродаються для використання в малопотужних пристроях, таких як ліхтарики, де їх низька продуктивність не є проблемою. Якщо елемент коштує менше 5000, він просто не вартий того. Якщо ви хочете створити безпечний, якісний акумулятор для ебайку, використовуйте батареї відомих брендів, наприклад, мої улюблені батареї Samsung.

Samsung ICR18650-26F прямо з заводу

Коли справа доходить до покупки клітин, ви можете знайти місцеве джерело, або ж замовити їх прямо з Азії. Я віддаю перевагу другому варіанту, оскільки зазвичай ви отримуєте набагато кращу ціну, звертаючись безпосередньо до джерела, навіть при оплаті міжнародної доставки. Одне застереження: зробіть все можливе, щоб переконатися, що ваше джерело продає справжні клітини, а не підробки. Зробіть це, перевіривши відгуки та використовуючи спосіб оплати, який гарантує, що ви зможете повернути свої гроші, якщо товар не відповідає опису. З цієї причини я люблю купувати свої мобільні телефони на Alibaba.com та AliExpress.com.

Для цього підручника я буду використовувати зелені елементи Panasonic 18650PF, показані вище. Останнім часом я використовую такі елементи 18650GA, які трохи більш енергоємні, що означає більшу ємність акумулятора в меншому просторі.

Переконайтеся, що ви використовуєте тільки чисту нікелеву стрічку

Що стосується нікелевої стрічки, яку ви будете використовувати для з’єднання акумуляторів 18650, у вас є два варіанти: нікельована сталева стрічка та стрічка з чистого нікелю. Вибирайте чистий нікель. Вона коштує трохи дорожче, ніж нікельована сталь, але має набагато менший опір. Це означає менше втраченого тепла, більший радіус дії акумулятора та довший термін його служби акумулятор довший термін служби завдяки меншому тепловому пошкодженню елементів.

Будьте обережні: деякі недобросовісні продавці намагаються видати нікельовану сталь за чистий метал. Їм це часто сходить з рук, тому що їх майже неможливо відрізнити неозброєним оком. Я написав цілу статтю про деякі методи, які я розробив для тестування нікелевої стрічки, щоб переконатися, що ви отримаєте те, за що заплатили. Перевірте це тут.

Коли справа доходить до нікелевої смуги, я також люблю використовувати Aliexpress. Ви також можете знайти їх на ebay або навіть у місцевому магазині, якщо вам пощастить. Після того, як я почав робити багато батарей, я почав купувати чисту нікелеву стрічку кілограмами тут, але на початку я рекомендую вам взяти меншу кількість. Ви можете придбати чисту нікелеву стрічку за хорошу ціну в менших кількостях у такого продавця, як цей, але ви все одно отримаєте найкращу ціну, купуючи її кілограмовими або півкілограмовими кванітітами.

Що стосується розмірів, я вважаю за краще використовувати 0.1 або 0.15 мм завтовшки нікель, і зазвичай використовують смугу шириною 7 або 8 мм. Більш сильний зварювальник може працювати з більш товстою смугою, але це буде коштувати набагато дорожче. Якщо ваш зварювальник може зробити 0.15-міліметрова нікелева смуга, тоді йдіть на це; товстіший завжди краще. Якщо у вас є тонші смуги, то це теж добре, просто накладіть кілька шарів один на одного, коли це необхідно, щоб створити з’єднання, які можуть пропускати більший струм.

Примітка автора: Привіт, хлопці, з вами Майка. Я керую цим сайтом і написав цю статтю. Я просто хотів повідомити вам про мою нову книгу “DIY літієві батареї: Як створити власні акумуляторні батареї”, яка доступна як у форматі електронної книги, так і в м’якій обкладинці на Amazon і доступна в більшості країн. Вона містить набагато більше деталей, ніж ця стаття, і має десятки малюнків та ілюстрацій, що показують вам кожен крок проектування та побудови батареї. Якщо ви вважаєте цей безкоштовний сайт корисним, то ознайомлення з моєю книгою може допомогти підтримати роботу, яку я роблю тут, щоб принести користь усім. Дякую! Гаразд, а тепер повернемося до статті.

тролінг, мотор, батарея, право

Чи потрібно використовувати точковий зварювальний апарат?

Дозвольте мені сказати інакше: Так, якщо ви не хочете пошкодити свої клітини.

Перше, що потрібно знати про літій батарея клітин полягає в тому, що тепло вбиває їх. Причина, по якій ми зварюємо їх точковим зварюванням, полягає в тому, щоб надійно з’єднати елементи між собою, не додаючи при цьому багато тепла.

тролінг, мотор, акумулятор, правильно

Звичайно, можна припаяти безпосередньо до елементів (хоча це може бути складно без правильно інструменти). Проблема з паянням полягає в тому, що ви додаєте багато тепла до комірки, і воно не розсіюється дуже швидко. Це прискорює хімічну реакцію в комірці, яка позбавляє її продуктивності. В результаті батарея має меншу ємність і швидше вичерпує свій ресурс.

Точкові зварювальні апарати для акумуляторів відрізняються від більшості домашніх точкових зварювальних апаратів. На відміну від великих щелепних точкових зварювальних апаратів для домашніх майстерень, у акумуляторних точкових зварювальних апаратів електроди розташовані з одного боку. Я ніколи не бачив їх у продажу в США, але їх можна легко знайти на eBay та інших міжнародних торгових сайтах. Мій зварювальний апарат для постійного використання – це досить проста модель, яку я придбав тут. Наполегливо рекомендуємо джерело про дещо кращу конструкцію точкового зварювального апарата (на фото нижче) зі стаціонарними та ручними електродами, яке можна знайти тут.

Досить поширений китайський точковий зварювальний апарат на рівні хобі

Наразі існує два основних рівні точкових зварювальних апаратів: аматорський та професійний. Хороша модель для хобі повинна коштувати близько 200 доларів, в той час як хороша професійна модель може легко коштувати в десять разів більше. У мене ніколи не було професійного зварювального апарату, тому що я просто не можу виправдати його вартість, але у мене є три різні моделі для хобі, і я погрався з багатьма іншими. Їх якість дуже нестабільна, навіть на ідентичних моделях від одного і того ж продавця. На жаль, співвідношення лимонів досить високе, що означає, що ви можете розщедритися на пару сотень баксів за машину, яка просто не буде працювати правильно (як мій перший зварювальний апарат!). Знову ж таки, це хороша причина використовувати сайт із захистом покупця, такий як Aliexpress.com.

Точковий зварювальний апарат професійного рівня

Я використовую свої зварювальні апарати на 220 В, хоча доступні версії на 110 В. Якщо у вас вдома є доступ до мережі 220 В (у багатьох країнах з напругою 110 В є лінії 220 В для сушарок для білизни та інших потужних приладів), то я б рекомендував використовувати 220 В. З мого досвіду, моделі на 110 В мають більше проблем, ніж їхні побратими на 220 В. Ваш пробіг може відрізнятися.

Ціна покупки часто відлякує багатьох людей, але насправді 200 доларів за хороший точковий зварювальний апарат аматорського рівня – непогана ціна. Разом витратні матеріали для моєї першої батареї, включаючи вартість інструментів, таких як точковий зварювальний апарат, обійшлися мені приблизно так само, як якби я купив роздрібну батарею акумулятор з однаковою продуктивністю. Це означало, що в кінці кінців у мене була нова батарея, і я вважав всі інструменти безкоштовними. З тих пір я використовував їх, щоб побудувати незліченну кількість батарей і зробив деякі величезні заощадження!

Основи тролінгових моторів

Чи законно ставити тролінговий двигун на байдарку?

У більшості областей, моторні каяки повинні слідувати тим же правилам, що і моторні човни. Байдарку з електричним або газовим двигуном потрібно буде назвати і зареєструвати. Деякі водні об’єкти обмежують моторизовані плавзасоби, включаючи електричні байдарки. Крім того, додавання двигуна може змінити обов’язкове захисне обладнання, яке вам знадобиться. Вам доведеться перевірити місцевий департамент природних ресурсів або автотранспорту на предмет правил і норм.

Як швидко буде йти байдарка з Тролінг Мотор?

Середня швидкість для веслової байдарки – три милі на годину. Більшість педальних каяків можуть йти стабільно на швидкості чотири або п’ять миль на годину. Без будь-яких зусиль, тролінг двигун штовхатиме каяк зі швидкістю від шести до 10 миль на годину при зустрічному вітрі та протилежній течії. Але швидкість має свою ціну. Запуск мотор на максимальній швидкості швидко розрядить батарею. Краща стратегія полягає в тому, щоб дроселювати двигун на 80 відсотків або менше від максимальної швидкості. Ви будете йти трохи повільніше, але заощадите багато заряду акумулятора.

Типи двигунів

Є багато варіантів для додавання двигуна на байдарку. Традиційні тролінгові мотори, електричні підвісні човни та невеликі турбіни мають своє місце. Або ознайомтеся з однією з багатьох моторних байдарок, доступних від великих виробників. Кожен вибір має свої плюси і мінуси, ознайомтеся з нашими пропозиціями нижче, щоб отримати кращу моторну байдарку для вас.

Тролінг Двигуни

Перші спроби моторизувати байдарку покладалися на існуючі електричні тролінгові двигуни. Ці легкі та маневрені електростанції призначені для того, щоб дозволити газовому човну перейти на електроживлення для маневрування човном під час риболовлі. Тролінг мотори мають великий пропелер, тонкий вал і невелику головну частину.

Найкращі моделі для риболовлі на байдарках – з дистанційним керуванням. Просунуті двигуни з GPS і Bluetooth-з’єднанням можна запрограмувати, щоб слідувати за курсом або утримувати каяк на місці. За допомогою ручного контролера рибалка може повертати, вмикати і вимикати двигун, а також давати задній хід мотор. Підключаються до 12-вольтової батареї за допомогою важкого кабелю.

Тролінг мотори відносно недорогі з широким діапазоном вибору потужності та розміру. Мотор можна розмістити на носі або на кормі, залежно від того, де на байдарці є вільне місце. Ви можете встановити двигун малого ходу за допомогою магазинного кріплення або скористатися матеріалами з будівельного магазину, щоб зробити це самостійно.

Електромотори

У той час як тролінгові двигуни можуть бути модифіковані під каяк, існує клас електродвигунів, розроблених спеціально для каяків. Невеликі електричні двигуни стали більш надійними і доступними, що робить їх ідеальним вибором для рибальського каяка. Ці двигуни зазвичай встановлюються на кормі каяка за допомогою такелажу для контролю потужності та напрямку руху.

Електродвигуни для байдарок компактніші та легші для кращого балансу. Ці двигуни найкраще поєднуються з відповідним потужним, легким літій-іонним акумулятором. Електродвигуни можуть бути найкращим вибором для живлення каяка, але зручність і потужність мають свою ціну. Ці системи живлення можуть коштувати в десять разів дорожче, ніж дешевий тролінговий двигун.

Електричні турбіни

Зовсім недавно були розроблені невеликі електричні турбіни для живлення каяків і дощок. Ці двигуни нагадують крихітний реактивний двигун і виробляють вражаючу потужність у невеликому корпусі. Турбіни також вимагають менше заряду акумулятора. Електростанції розміром з футбольний м’яч займають менше місця і важать лише частину ваги електродвигуна. Ви можете прикріпити мотор до корми байдарки або встановити спеціальну комбінацію керма і мотора. Завдяки меншому пропелеру та нижчому профілю, ці двигуни не виробляють стільки енергії, скільки тролінгові, але вони чудово працюють, щоб доставити вас до рибної лунки та назад.

Моторизовані байдарки

Виробники каяків приєдналися до моторної тенденції, виробляючи каяки з інтегрованою електричною силовою установкою. Ці човни призначені для розміщення спеціального електродвигуна зі встановленим на заводі оснащенням та елементами керування. Якщо ви прихильник електричної енергії, і не плануєте використовувати човен з веслом, то вам не обійтись без заводської моторної байдарки. Вони ідеально збалансовані, кабелі та такелаж проходять під палубою, а системи були протестовані та схвалені професійними рибалками. У той час як заводські моторні байдарки є ідеальним пакетом потужності, їх ціна може бути в два-три рази вищою, ніж у човна, що продається на розпродажі.

Купівля двигуна для тролінгу

Який розмір Тролінг Мотор мені потрібен для моєї байдарки?

На електричному двигуні для тролінгу потужність вимірюється в фунтах тяги. Ви побачите мотори з маркуванням 35, 40, 50 і до 70 фунтів тяги. Чим вище число, тим більше потужності мотор виробляє. Однак, коли кількість зростає, зростає і заряд акумулятора. Вибираючи найкращий тролінговий двигун для каяка, ви повинні збалансувати кількість тяги з розміром вашого акумулятора.

Для каяка, який значно легший за моторний човен, 30-40-фунтовий тяговий двигун має достатньо потужності, щоб йти цілий день з керованою швидкістю. Коли ви встановлюєте тролінговий двигун на каяк, ще одним фактором є довжина валу. Ви хочете вибрати двигун з коротким валом, від 24 до 30 дюймів, який все одно буде досягати води без збільшення тяги або ваги.

Як протестувати вживаний тролінговий двигун

Купівля вживаного тролінг мотор – це азартна гра. Багато речей може піти не так, коли ви поєднуєте електрику та воду, і навіть найкращі моделі мають обмежений термін служби. Спочатку візуально огляньте двигун на наявність корозії та пошкоджень. Багато деталей виготовлені з пластику, який може вицвісти або потріскатися. Звичайно, підключіть кабель живлення до акумулятора та протестуйте двигун та елементи керування.

Акумулятор також має обмежений термін служби, тому ви можете подумати про постачання нової батареї, коли купуєте двигун. Хороша новина полягає в тому, що більшість електродвигунів можна відремонтувати. І є місцеві сервісні центри та ремонтні майстерні для експертної уваги. Навіть якщо ви купуєте лимон, ви, швидше за все, зможете запустити його в роботу.

MrGiggles

Відомий учасник

Дякуємо за відповідь, пане. G!

У мене не було багато досвіду роботи з морськими акумуляторами, тому я читаю про це і буду вдячний за вашу допомогу!

Наскільки я розумію, рейтинг ампер-годин для тролінгового двигуна вказаний при максимальному струмі, тому я спробував оцінити свої потреби на основі використання.

Мій тяговий двигун вагою 62 фунти розрахований на 58 ампер.

Отже, я думаю, що, наприклад, якщо я використовую тролінговий двигун, скажімо, на половині швидкості, то максимальне споживання становить близько 29 ампер-годин, а на низькій швидкості – близько 19 ампер-годин.

Намагаючись взяти середнє використання для 8-годинного дня риболовлі, і здається, що батарея на 110 ампер-годин – це те, що потрібно.

Я повинен зв’язатися з Newport Vessels про їх застереження щодо напруги при використанні літієвої батареї. Якщо я зможу знайти літієву батарею глибокого циклу на 110 ампер-годин, яка має меншу вагу і не надто далеко від мого бюджету, тоді я дійсно розгляну можливість її придбання! У наш час треба бути обережним з підняттям важких речей, тому для мене це було б варте додаткових грошей.

Продовжуємо розглядати це і ще раз дякуємо за вашу відповідь!

Я не впевнений, чому вони мають огиду до літію. Напруга акумулятора однакова.

На жаль, споживаний струм для вашого тролінгового двигуна не є лінійним, особливо якщо він не має цифрового регулювання швидкості, але ваші розрахунки наблизять вас до цього показника. Працюючи навстіж при 58 амперах, ви отримаєте 2 години, половина швидкості – 4 години, приблизно.

InSaneFisherMan

Відомий користувач

Майте на увазі, що для кожного хімічного складу акумулятора, як правило, потрібен певний зарядний пристрій. Тож у деяких випадках вам також доведеться замінити зарядні пристрої.

У мене Motor Guide Xi3 на 14-футовому дзеркальному човні, і я використовую EverStart 24DC, не найкращий акумулятор на ринку, але для 70 це чудово спрацювало для мене.

70 EverStart Свинцево-кислотний морський / автофургон глибокого циклу, розмір групи 27DC: 12-вольтовий морський акумулятор глибокого циклу 750 MCA 109 ампер-годин

crannman

Відомий учасник

Приємно! Так, я також розглядаю можливість модернізації свого зарядного пристрою!

Дякуємо за інформацію та відповідь!

Відомий учасник

Відповідь, отримана від Newport Vessels (NV) про обережність використання літієвих батарей щодо напруги для їхніх тролінгових двигунів.

Відповідь НВ: Подібно до всіх інших тролінгів двигун брендів, ми також не рекомендуємо використовувати літієві батареї з нашою продукцією. Літієві батареї, як правило, працюють при більш високій напрузі протягом більш тривалого часу (14-16В) в порівнянні зі свинцево-кислотними батареями (13В). Тролінг двигуни призначені для використання з акумуляторами, які видають максимум 13 В, а потім переважно 12 В. Використання більш високої напруги може призвести до зносу двигуна, а також потенційно пошкодити деякі внутрішні компоненти та зруйнувати ваш двигун.

Якщо ви можете знайти літієву батарею на 12 В з номінальною потужністю менше 13.8В, його можна безпечно використовувати з тролінговим двигуном. Літієві батареї з постійною вихідною напругою 14 В або вище не є безпечними з причин, зазначених вище. Однак це може бути важко визначити, тому вам доведеться знайти технічні характеристики батареї або зв’язатися з виробником батареї акумулятор запитати про вихідну напругу. Ви повинні переконатися, що на ньому вказана саме вихідна напруга, а не номінальна напруга акумулятора. Багато виробників літієвих батарей маркують свої батареї як 12 В, хоча насправді вони видають набагато вищу напругу. ПРИМІТКА: Світлодіодні лічильники заряду акумулятора на наших двигунах і нашому розумному батарейному блоці більше не будуть точними для оцінки залишкового заряду, якщо він використовується з літієвим акумулятором.

Акумулятор або Outdoorbox?

Після того, як ви визначите напругу та необхідну ємність, вам потрібно буде вибрати між акумулятором та зовнішнім блоком. У кожному блоці Outdoorbox є акумуляторна батарея такої ж ємності, як і відповідна батарея. Це означає, що Outdoorbox 12.70 AV має інтегрований блок AV-батареї 12В70Ач та блок Outdoorbox 12.50 AV має AV-батарею 12В50Ач і блок Outdoorbox 12.35 AV має акумуляторну батарею 12В35Ач. Вибір між акумулятором і Outdoorbox не має нічого спільного з часом вашого плавання, але з комфортом, безпекою і простотою використання.

Переваги акумуляторної батареї:

Переваги зовнішніх боксів:

  • Водонепроникний (IP 65)
  • Ударостійкий
  • Вбудований запобіжник
  • Легке (ANEN) підключення штекера для електродвигуна
  • Вихід 12 В “прикурювач” з USB-зарядним пристроєм у комплекті
  • Міцний корпус з ручкою

Вибираючи зарядний пристрій правильно зарядний пристрій

Нарешті, вам потрібно вибрати відповідний зарядний пристрій для вашого акумулятора або Outdoorbox. Опції варіюються залежно від акумулятора, але є два питання, на які ви повинні відповісти для себе:

Перше питання зрозуміле. Якщо ви завжди заряджаєте акумулятор у приміщенні і зберігаєте зарядний пристрій у приміщенні? У цьому випадку ви можете вибрати “звичайний” зарядний пристрій. Однак, якщо ви також хочете мати можливість заряджати батарею на борту і встановити зарядний пристрій постійно у своєму човні, ми рекомендуємо водонепроникний зарядний пристрій. Крім того, у вас часто є вибір між звичайним зарядним пристроєм і швидким зарядним пристроєм. Якщо ви завжди керуєте своїм човном протягом декількох годин і маєте можливість зарядити його на ніч для наступної поїздки (риболовлі), то звичайного зарядного пристрою буде достатньо. Однак, якщо ви хочете керувати човном цілий день і підзарядитися під час перерви (обіду), рішенням може стати швидкий зарядний пристрій. Ви можете знайти інформацію про швидкість заряджання на сторінках продуктів наших зарядних пристроїв. Або погляньте на таблицю нижче.

Акумулятор Rebelcell для кожного електричного підвісного двигуна

тролінг, мотор, акумулятор, правильний

У таблиці нижче показані різні двигуни та час плавання на одному акумуляторі. На практиці час плавання може дещо відрізнятися, залежно від обставин.

тролінг, мотор, батарея, правий

Leave a Reply