Зарядний пристрій Byd Atto 3. Рівень 1: струменева зарядка від мережі змінного струму

З Atto 3 BYD прагне до прориву у співвідношенні ціни та продуктивності в Європі. Дві інші моделі BYD, Han і Tang, коштують понад 70 000 євро. Наша перша поїздка в Atto 3 показав, що це твердий середній діапазон рівень автомобіль з переконливим оснащенням за таку ціну. Єдиним великим слабким місцем є його швидка зарядка можливості.

Atto 3 – це перша модель BYD, розроблена для Європи, але не виключно, а “з думкою про Європу”, як сказав нам представник BYD. Atto 3 – перший автомобіль, побудований на новій електричній платформі компанії 3.0, і третій електромобіль з так званими батареями “Blade”, слідом за моделями Han і Tang, які вже деякий час їздять дорогами Китаю. Назва ‘AttoНазва “лезо” походить від подовженої форми елементів батареї, які не згруповані в модулі, а зібрані безпосередньо в блок. Ми мали можливість протестувати останню модель китайської компанії протягом дня в Амстердамі та його околицях.

Table of Contents

Комфортний простір

Ззовні Atto 3 виглядає відносно великим через свою висоту, але насправді він відносно компактний – 4.45 метрів в довжину і 1.шириною 87 метрів. Це означає, що за довжиною він знаходиться на півдорозі між Volkswagen ID.3 та ID.4.

Як для такого розміру автомобіля, внутрішній простір навколо передніх сидінь дуже переконливий, а на задньому сидінні, де багато місця для ніг і хороша підтримка стегон, і поготів. Задні сидіння ще більш просторі завдяки панорамному даху, з якого відкривається чудовий вид на небо.

Тривалі подорожі легко переносити навіть з кількома людьми, тим більше, що 440-літровий багажний відсік (1 338 літрів зі складеним заднім сидінням) може вмістити досить багато багажу. Невеликим недоліком є те, що ви не знайдете проходу для лиж або інших довгих предметів, для цього вам доведеться скласти ціле сидіння (що можливо у співвідношенні 60:40). Нам також не вистачило багажника під переднім капотом, для якого було б достатньо місця.

Грайливий інтер’єр

Коли ви потрапляєте всередину, то відчуваєте, що перебуваєте в чомусь середньому між спортзалом і студією звукозапису. Підлокітники схожі на бігові доріжки, вентиляційні отвори кондиціонера нагадують гирі, приладова панель виглядає м’язистою, а гумки на дверних полицях не тільки схожі на гітарні струни – їх навіть можна перебирати і видавати звуки. Двоколірні чохли сидінь надають інтер’єру приємну свіжість і грайливість, а завершує це враження важіль перемикання передач, виконаний у вигляді повзунка двигуна літака.

Прискорення 7.3 секунди до 100 км/год – це, звичайно, не порівняти з літаком, але все ж таки швидше, ніж більшість двигунів внутрішнього згоряння в цьому класі, і цілком достатньо, щоб легко обганяти автомобілі на викопному паливі на світлофорах. Хоча електричні передньопривідні автомобілі іноді мають тенденцію крутитися, максимальне можливе прискорення Atto 3 було вибрано вдало, тому передній привід також виявився безпроблемним.

Планування поїздки

Я скористався функцією планувальника подорожей на PlugShare, щоб прокласти маршрут до місця призначення. PlugShare, здається, має найширший і найпростіший у використанні додаток для пошуку громадських зарядних пристроїв для електромобілів усіх марок і типів.

Загальна відстань мого маршруту від північних пляжів Сіднея до Оушен Шорз (на північ від Байрона) склала 766 км. Паспортний запас ходу BYD Atto 3 (розширена версія) становить 480 кілометрів, хоча більшість власників знають, що на практиці він рідко досягає цього показника, особливо на автомагістралях.

Мій початковий план полягав у тому, щоб заїхати на швидку зарядку NRMA у Трамстері поблизу Порт-Маккуорі, що за 376 км від моєї стартової точки. я зробив би повну зарядку, а потім завершив би решту 390 км на другому етапі. Я також переконався, що по дорозі було багато резервних місць, щоб зупинитися для швидкого поповнення запасів.

atto, зарядний пристрій, рівень, зарядка

На щастя, здається, є швидкий зарядний пристрій кожні 50 км на маршруті Сідней – Брісбен, щоб я міг тримати тривогу щодо діапазону на відстані.

Розуміючи, що я не збираюся робити першу зупинку

Виїжджаючи з Сіднея, я стежив одним оком за розрахунковим запасом ходу, який залишився після зарядки за допомогою зарядного пристрою Ocular – 478 км, а іншим – за відстанню до мого місцезнаходження на картах Google, яка спочатку становила 376 км. Теоретично, це дає мені буфер в 102 км, який, як я сподівався, доставить мене до місця призначення без необхідності зупинятися раніше.

Коли я в’їхав на автостраду M1 у Хорнсбі, цей буфер зменшився до 75 км. Ще через 50 км по шосе (одразу за Австралійським парком рептилій) буфер зменшився до 50 км. Саме в цей момент я зрозумів, що мені потрібно буде зробити додаткову зупинку перед Порт-Маккуорі.

Здається, що приблизний кілометраж на приладовій панелі BYD дуже амбітний, і особливо завищений, якщо ви їдете на високих швидкостях (наприклад, 110 км на шосе) і.g. 110 км на шосе) і з увімкненим кондиціонером.

Зупинка 1: BP Heatherbrae | 8 хвилин | 9 кВт-год | 5.06

Я зробив першу зупинку в BP Heatherbrae і виявив, що їх тритієвий зарядний пристрій, керований BP Pulse, був вільним. Я спробував активувати функцію зарядний пристрій використовуючи NFID, але нічого не сталося, коли я спробував прикласти дві картки до сканера чіпа.

Альтернативний спосіб активації зарядного пристрою – через додаток. Я завантажив додаток BP Pulse, пройшов процес реєстрації та активував зарядний пристрій приблизно за 5 хвилин.

Я просто зробив коротку зупинку на каву і, побачивши, що зарядний пристрій працює на 67 кВт, я вирішив, що мені не потрібно буде залишатися там довго, щоб отримати достатній заряд, щоб дістатися до Порт-Маккуорі. Не роблячи ніяких підрахунків, я відключив зарядний пристрій, коли моя кава була готова через 8 хвилин.

Повернувшись на автостраду, я побачив, що розрахунковий запас ходу BYD збільшився з 230 км до 302 км. Оскільки нова відстань до швидкої зарядки Thrumster NRMA становила 212 км, буфер збільшився до 90 км.

Коли я продовжував їхати, буфер, здавалося, зменшувався швидше, ніж раніше, можливо, через те, що кондиціонер працював трохи сильніше пізніше вдень.

Хоча я міг би встигнути, я вирішив перестрахуватися і знайти іншу швидку зарядку на PlugShare, щоб зробити швидкий піт-стоп перед тим, як дістатися до Thrumster.

Зупинка 2: Зарядний пристрій Nabiac NRMA Fast Charger | 12 хвилин | 10 кВт-год | БЕЗКОШТОВНО

Швидка зарядка Nabiac виявилася швидкою зарядкою NRMA. Оскільки ці зарядні пристрої в даний час можна використовувати безкоштовно, активувати їх було набагато простіше. Просто підключіть його до мережі та натисніть зелену кнопку “Пуск” на зарядного пристрою.

Розташування зарядного пристрою в Nabiac знаходиться поруч із місцевим футбольним полем. Там дійсно було не так багато, окрім цілодобового магазину та громадського туалету, тому ви, мабуть, не захочете витрачати тут занадто багато часу.

12-хвилинна зупинка додала додаткові 80 км (в термінах BYD) до запасу ходу, що здавалося більш ніж достатнім, щоб дістатися до Thrumster. Врешті-решт я приїхав до Thrumster з 48 км або 10% заряду акумулятора, тож ця друга зупинка була безумовно необхідною.

Озираючись назад, можна було б заощадити час, зробивши 15-хвилинну зупинку в BP Heatherbrae, щоб уникнути другої зупинки (або довшої в Nabiac).

Зупинка 3: Швидкий зарядний пристрій Thrumster NRMA | 150 хвилин | 54 кВт-год | БЕЗКОШТОВНО

Я обрав цю зупинку як основну точку підзарядки, оскільки побачив у PlugShare, що там було два зарядних відсіки, і відгуки були переважно позитивними. Я приїхав близько 9 ранку до 2 вільних місць і виконав той самий простий процес, щоб підключитися і зарядитися. Приладова панель BYD показувала, що автомобіль заряджається на 45 кВт, і повідомляла, що для повної зарядки знадобиться 1 година 14 хвилин.

Цей зарядний пристрій розташований поруч із гарною торговою зоною з великим кафе/рестораном і супермаркетом, тому це зручне місце для тривалого візиту. Я замовив каву і увійшов у роботу. Приблизно через 90 хвилин я повернувся до того, що, як я сподівався, буде повністю зарядженим автомобілем – але мене чекав прикрий сюрприз.

Повернувшись до автомобіля, я побачив ще один BYD, припаркований у сусідньому відсіку, а його власник стояв поруч з автомобілем. Коли я наблизився, він підійшов і сказав, що є ще один водій електромобіля, який розсердився на мене і щойно поїхав.

Він пояснив, що хорошим тоном буде увійти в PlugShare і “зареєструватися” на місці, повідомивши, як довго ви будете користуватися зарядним пристроєм. Після пояснення, що це був мій другий день в автомобілі і моя перша тривала поїздка, інший водій BYD був дуже корисним, показавши мені, як зареєструватися, і надавши кілька інших порад щодо завантаження додатку BYD.

atto, зарядний пристрій, рівень, зарядка

Коли я зазирнув у машину, то зрозумів, що вона зупинилася зарядка а відсоток заряду акумулятора все ще був на рівні 10%. Інший водій пояснив, що багато зарядних пристроїв випадково зупиняються або вимикаються, і часто вам потрібно буде від’єднувати і знову підключати їх, щоб продовжити зарядку. Якщо ви виходите з автомобіля (щоб випити кави), ви можете відстежувати стан його зарядки в додатку BYD.

ключові уроки, які я виніс з цієї поїздки

Кожен автомобіль може мати різні нюанси, про які слід знати, але наведені нижче 5 уроків, на мою думку, є досить універсальними для будь-якого водія електромобіля.

  • Знайте реальний запас ходу вашого автомобіля. З мого досвіду, BYD досягає близько 70% від заявленого на приладовій панелі кілометражу, якщо їхати зі швидкістю 110 км/год по шосе з увімкненим кондиціонером.
  • Маю невеликий арсенал налаштувань додатків. Під час поїздки мені потрібно було використовувати BYD, Evie, Pulse та PlugShare. Їх завчасне встановлення та реєстрація дозволила б заощадити час. З тих пір я зрозумів, що додаток ChargeFox також корисно мати.
  • Перевірте наявність резервних швидких зарядних пристроїв на вашому маршруті. Ви можете виявити, що у вас недостатньо заряду, щоб дістатися до запланованого місця призначення. Перейдіть на PlugShare і занотуйте кілька швидких зарядних станцій, які знаходяться приблизно на 70-80% шляху до вашої наступної зупинки, щоб ви могли зробити більш ранню зупинку, якщо це необхідно.
  • Потрібно стежити за зарядними пристроями. На жаль, здається, ви не можете просто поставити автомобіль на зарядку і поїхати. На відміну від домашніх швидких зарядних пристроїв, громадські зарядні пристрої час від часу вимикаються або вимагають перезапуску з тієї чи іншої причини – особливо безкоштовні зарядні пристрої NRMA. Ви повинні мати можливість відстежувати стан зарядки вашого автомобіля в реальному часі за допомогою додатку автомобіля (у моєму випадку – додатку BYD), щоб ви могли повернутися до автомобіля і перезавантажити зарядний пристрій, якщо це необхідно.
  • Це хороший етикет – “зареєструватися. Зазвичай на кожному зарядному пристрої є лише один або два відсіки. Якщо ви використовуєте зарядний пристрій, хорошим тоном буде “зареєструватися” на PlugShare, щоб інші водії знали, що зарядний пристрій наразі використовується і як довго ви там пробудете.

Вперше опубліковано Джеффом Сайксом на сайті Solar Choice. Передруковано тут з дозволу

BYD Atto 3 випущений на ринок, пропонує 521 км пробігу на повному заряді

Очікування нарешті закінчилося, електричний позашляховик BYD Atto 3, продукт відомої китайської компанії, готовий до виходу на індійські ринки. У мене є кілька додатків, які я використовую для Atto 3 електричний позашляховик був довгоочікуваним для ентузіастів електромобілів в Індії завдяки своїм видатним характеристикам та футуристичним характеристикам.

Компанія Build your Dreams (BYD) випустила на ринок свій другий електричний позашляховик, і з тих пір клієнти прикуті до нього всіма очима, щоб протестувати цей абсолютно новий електромобіль.

Atto 3 електричний позашляховик – це другий електричний автомобіль, запропонований компанією. Наразі електричний позашляховик Atto 3 не зміг випередити зростаючу популярність таких брендів, як MG ZS EV та Kona EV від Hyundai, і посяде третю позицію. Однак технічна кваліфікація та досвід користувачів ще не відповіли на виклик майбутнього.

BYD Atto 3 ціна та доставка

Очікується, що модель коштуватиме від ₹30 до 35 лак, що трохи вище, ніж MG ZS EV та Kona EV від Hyundai. Тим не менш, новий BYD Atto 3 можна забронювати за символічну суму в рупії. 50 000, а поставки перших 500 одиниць почнуться в січні 2023 року. Позашляховик ще не оголошено.

Без зайвих сумнівів, давайте затягнемо ремені безпеки і скористаємося послугами технічних спеціалістів, які може запропонувати автомобіль.

BYD Atto 3 Технічні характеристики

Дизайн

З більш широкої точки зору, EV має більш сучасний підхід, ніж інші автомобілі.

Давайте дізнаємося, чому? Він має набір світлодіодних фар з матовим сріблястим покриттям у центрі. Ми також можемо побачити натяк на дотик автомобіля з ДВЗ в автомобілі, спостерігаючи за переднім бампером та формою повітряних демпферів. Автомобіль має 18-дюймові легкосплавні диски. Він також стійкий до вітру до 0.29 CD.

Інтер’єр

Автомобіль пропонує футуристичні враження від інтер’єру, оскільки він має обертовий 12.8-дюймовий екран, прикріплений до середини приладової панелі. Аудіосистема з 8 динаміками, яка має сріблястий відтінок корпусу. Крім того, батарея Blade ємністю Atto 3 електричний позашляховик включає 360-градусну камеру та бездротову зарядку.

Акумулятор і зарядна інфраструктура:

The 60.48 кВт-год батарею Blade в BYD Atto 3 можна повністю зарядити за допомогою швидкого зарядного пристрою постійного струму потужністю 80 кВт зарядний пристрій всього за 50 хвилин. Повна зарядка Atto 3 за допомогою побутового зарядного пристрою змінного струму займе до 10 годин.

atto, зарядний пристрій, рівень, зарядка

Крім того, він має функцію мобільної електростанції VTOL, яка дозволяє використовувати акумуляторну батарею Atto 3 в якості павербанку, що підтримує до 3.3 кВт-год гаджетів та техніки.

Продуктивність:

Електричний позашляховик має один двигун PMS, який виробляє 150 (201 к.с.) потужності та 310 Нм крутного моменту. Час розгону від 0 до 100 км/год, який можна набрати лише за 7.3 секунди. The Atto 3 має рекуперативне гальмування та сертифікований ARAI запас ходу на повному заряді – 521 кілометр.

Безпека:

Позашляховик оснащений 7 подушками безпеки та 6 радарами, які розміщені по всьому автомобілю. Автоматичне екстрене гальмування, попередження про зіткнення спереду та ззаду, допомога при перестроюванні в іншу смугу руху, Рівень 2 ADAS і виявлення сліпих зон – все це додано, щоб зробити безпеку автомобіля на 360 градусів.

Найкращі електромобілі Австралії на 2023 рік

Ми протестували майже всі електромобілі вартістю до шести тисяч доларів в Австралії, щоб скласти рейтинг найкращих з тих, що є у продажу сьогодні

Ви також знайдете багато громадських пунктів зарядки Рівень 2 (7.2 кВт, 11 кВт або 22 кВт), тому переконайтеся, що ви знаєте, яка у них потужність, перш ніж їхати до них, якщо час важливий.

Для них також може знадобитися власний портативний зарядний кабель типу 2 до типу 2 (режим 3), який зазвичай є окремим аксесуаром і коштує від 200 до 500 грн.

Варто зазначити, що більшість моделей PHEV через меншу ємність батареї та системи управління батареєю будуть заряджатися лише з максимальною швидкістю 3.6 кВт або 7.6 кВт навіть при використанні зарядного пристрою змінного струму потужністю 22 кВт.

GET Electric також відкрила власний центр зарядних пристроїв потужністю 22 кВт у Порт-Мельбурні, надаючи власникам електромобілів, що знаходяться поблизу, можливість поповнити запас енергії – особливо тим, хто живе у багатоповерхівках з високою щільністю забудови в цьому районі.

Рівень 3. DC Швидка зарядка постійного струму

Зарядка потужність коливається від 50 кВт на Rapid зарядний пристрій до 350 кВт на ультра-швидкісній установці.

Саме громадські зарядні пристрої постійного струму (480 В/постійний струм), включаючи суперчарджери Tesla, мають вирішальне значення для того, щоб електромобілі могли їздити на великі відстані з невеликим часом простою для зарядки.

Варто зазначити, що електромобілі з меншою потужністю, такі як гібриди, що підключаються, і Nissan Leaf, MG ZS EV і Lexus UX300e, можуть використовувати зарядні пристрої потужністю 350 кВт, але все одно заряджатимуться лише зі швидкістю близько 50 кВт. Аналогічно, BYD Atto 3, MG ZS EV та GWM Ora обмежені потужністю від 60 до 90 кВт постійного струму.

Моделі більшої потужності, такі як стандартний модельний ряд Polestar 2, Tesla Model Y RWD і Mercedes-Benz EQA, мають максимальну зарядну потужність від 100 до 150 кВт – що дозволяє долати понад 100 км кожні 10 хвилин.

Архітектура нового покоління на 800 В дозволяє заряджати ще швидше, а такі моделі, як Porsche Taycan, Audi E-Tron GT, Hyundai Ioniq 5 і Kia EV6, здатні – за певних умов – заряджатися заряджання від 10 до 80 відсотків менш ніж за 30 хвилин.

Більшість моделей PHEV можуть підключатися лише до зарядних пристроїв змінного струму, але Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, Outlander PHEV, Mercedes-Benz A-Class PHEV (опціонально) та Range Rover PHEV можуть заряджатися як від мережі змінного, так і постійного струму.

⏱️ 0-80 відсотків часу заряджання

Ви могли помітити, що автовиробники часто вказують час заряджання постійним струмом, виходячи з того, що батарея заряджена на 80%, а не на 100%.

Це пов’язано з тим, що внутрішній опір акумулятора зростає зі збільшенням рівня заряду. Іншими словами, чим більше батарея заряджена, тим повільніше і менш ефективно її заряджати. Зарядка понад 80 відсотків також не є корисною для типових літій-іонних акумуляторів.

Як наслідок, заряджання відбувається найшвидше, коли акумулятор розряджений. Після початкового сплеску зарядний пристрій переходить на постійну швидкість, поки батарея не досягне приблизно 80 відсотків заряду.

Після цього заряджання знову сповільнюється – частково через зниження ефективності та для запобігання пошкодженню акумулятора через перегрівання або перезаряджання.

Час, необхідний для заряджання від 80 до 100 відсотків, може змінюватися залежно від ряду факторів, таких як нагрівання акумулятора. Ось чому автовиробники можуть розрахувати, як швидко батарея досягне 80 відсотків, але не можуть надати точний час для повного заряду.

Штепсельні вилки та розетки для зарядки електромобілів

Як ми бачили на прикладі мобільних телефонів, існують різні типи штепсельних вилок і розеток для електромобілів, що загрожувало зробити розгортання зарядних мереж досить складним.

Хороша новина для австралійських водіїв полягає в тому, що тепер існує стандарт для змінного струму зарядкаале зовсім інша справа, коли мова йде про швидку зарядку постійного струму.

1️⃣ Тип 1 AC

Також відомий як J1772 або SAE J1772, це стандартний роз’єм змінного струму в Північній Америці та Японії, і в Австралії його можна знайти на електромобілях Mitsubishi Outlander PHEV до 2019 року, Nissan Leafs першого покоління та старих BMW i3.

Він має п’ятиконтактну конструкцію. Два маленькі контакти з’єднують дані між автомобілем і зарядний пристрій для визначення максимального струму, доступного для транспортного засобу – що не дозволяє автомобілю рухатися, поки він ще підключений до мережі.

Три більші контакти призначені для підключення до електромережі 110/240 В змінного струму, включаючи заземлення. Оскільки громадських зарядних пристроїв зі штекерами типу 1 небагато, можна придбати адаптер типу 2.

2️⃣ Тип 2 AC

Також відомий як IEC 62196 або вилка Mennekes, це стандартний порт в Австралії та Європі для змінного струму зарядка і використовується всіма автовиробниками, які сьогодні продають тут нові електромобілі.

Штекер типу 2 має семиконтактну конструкцію, з п’ятьма контактами живлення для підтримки трифазної мережі зарядка.

Хоча старі електромобілі Tesla Model S і Model X, що продаються тут, використовують штекер типу 2, компанія модифікувала роз’єм з виїмкою у верхній частині, щоб забезпечити доступ до мережі Tesla Supercharging тільки для них (хоча зараз проводяться випробування, щоб відкрити її для всіх моделей електромобілів).

Всі гібридні моделі, що підключаються, в Австралії оснащені зарядними портами типу 2. Електромобілі з розетками CCS2 (див. нижче) можуть приймати вилки типу 2.

АВСТРАЛІЙСЬКИЙ СТАНДАРТ: CCS2

Скорочення від Combined Charging System, CCS може використовуватися для зарядних пристроїв змінного та постійного струму.

Це найпоширеніший тип зарядного порту в Австралії, оскільки майже всі моделі, що продаються тут, відповідають цьому стандарту, а всі швидкі зарядні пристрої постійного струму мають роз’єм CCS2.

CCS2 розширює нижню частину типу 2 двома штифтами для швидкої зарядки постійним струмом.

CHAdeMO

Це абревіатура від Charge de Move, що в перекладі з французької означає “рухатися за допомогою заряду. Це рідкісний стандарт порту постійного струму, який можна знайти в більшості електромобілів та PHEV японського виробництва, таких як Nissan Leaf, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV та Lexus UX300e. Однак останній Nissan Ariya EV перейшов на CCS2, а старіші моделі Tesla можуть використовувати CHAdeMO через адаптер.

Громадські зарядні станції в Австралії все ще здебільшого пропонують кабель CHAdeMO, оскільки будь-які станції, співзасновником яких є Австралійське агентство з відновлюваних джерел енергії федерального уряду (Arena), повинні дотримуватися рекомендацій, встановлених Федеральною палатою автомобільної промисловості (FCAI) ще в 2017 році. Але з’явилися й інші постачальники послуг швидкої зарядки, які пропонують лише роз’єми CCS2.

Більшість автомобілів з розетками CHAdeMO також оснащені стандартним роз’ємом типу 2 для зарядки змінного струму.

Історії про електромобілі, які допоможуть вам обрати найкращий автомобіль для ваших потреб

WhichCar дякує Mazda Australia за наданий електричний MX-30 для цієї статті.

Leave a Reply