Найшвидші електричні зарядні станції. Витрати на зарядку електромобіля

Table of Contents

Електричний Транспортний засіб Огляд зарядних пристроїв

Уявіть, що вам більше ніколи не доведеться заїжджати на заправку – натомість ви матимете необмежений запас пального вдома або там, де ви зазвичай паркуєтесь. Для багатьох електричний водії електромобілів (EV), це реальність. Акумуляторні електромобілі ніколи не потребують бензину, а для коротких поїздок гібриди, що підключаються, можуть не використовувати бензин.

Зарядка для електромобілів – проста, економічно вигідна, чиста та зручна, особливо коли ви підключаєтесь до мережі вдома – заправляєте свій автомобіль, навіть коли спите.

Існує три категорії електричний зарядка автомобіля (EV): Рівень 1, рівень 2 та швидка зарядка постійним струмом. Зарядки рівнів 1 і 2 використовують універсальний роз’єм, який можна під’єднати до будь-якого електромобіля. Для швидкої зарядки постійним струмом використовуються три різні системи роз’ємів: CHAdeMO, CCS Combo та Tesla Supercharger.

Хоча водії електромобілів переважно заряджаються вдома, зарядні пристрої на робочому місці та громадські зарядні пристрої стають все більш доступними в громадах по всій країні. Використовуйте наш електромобіль Зарядка Карта станцій для пошуку найближчих зарядних станцій.

Зарядка 1-го рівня

Рівень 1 – найповільніший метод зарядки, але достатній для водіїв, які заряджаються протягом ночі та проїжджають 30-40 миль на день. Зарядні кабелі зазвичай постачаються з автомобіль і підключіть до стандартної розетки змінного струму на 120 вольт без встановлення додаткового обладнання. Рівень 1 зарядка добре підходить для зарядки вдома, на роботі або в будь-якому місці, де є стандартна розетка – і коли у вас є достатньо часу для зарядки.

Зарядка 1-го рівня використовує стандартний роз’єм J1772 або Tesla, який можна під’єднати до будь-якого електромобіля безпосередньо або через адаптер.

Зарядка рівня 1 додає близько 3.5 – 6.5 миль запасу ходу за годину заряджання.

Рівень 2 Зарядка

Зарядка 2-го рівня значно швидша, але вимагає встановлення зарядної станції, також відомої як електричний обладнання для електромобілів (EVSE). Для EVSE потрібна спеціальна електрична мережа на 240 або 208 вольт, подібна до тієї, що необхідна для сушарки для білизни або електричний діапазон. Рівень 2 можна знайти на багатьох громадських та робочих зарядних станціях, а також у багатьох будинках. Він використовує той самий стандартний роз’єм, що і зарядний пристрій рівня 1, тобто будь-який електромобіль може підключатися до будь-якого зарядного пристрою рівня 2.

Зарядка 2-го рівня використовує стандартний роз’єм J1772 або Tesla, який може підключатися до будь-якого електромобіля або безпосередньо, або через адаптер.

Залежно від типу акумулятора, конфігурації зарядного пристрою та ємності ланцюга, зарядка рівня 2 додає близько 14 – 35 миль пробігу на годину часу зарядки.

Скільки електрозарядок станцій у світі?

У 2021 році у світі налічувалося 1 777 000 загальнодоступних зарядних станцій (1.2 мільйони – загальнодоступні повільні зарядні пристрої та 577 000 – загальнодоступні швидкі зарядні пристрої). Це стрімке зростання приблизно за десять років, адже у 2010 році у світі було лише 310 загальнодоступних швидких зарядних станцій для електромобілів та 3 700 загальнодоступних повільних зарядних станцій для електромобілів.

З огляду на зростаючий попит і впровадження електромобілів, уряди придумують способи розширення мереж зарядних станцій для електромобілів. Наприклад, велика кількість U.S. громадяни живуть у кондомініумах та квартирах, які недостатньо обладнані для зарядки.

Тому фахівці радять встановлювати електрозарядні станції U.S. Уряд повинен прийняти державну політику, яка сприятиме справедливій зарядці, щоб райони з недостатнім рівнем обслуговування також могли мати зарядні станції для електромобілів.

Це має вирішальне значення, якщо країни хочуть підтримувати здорове співвідношення кількості електромобілів і зарядних станцій. У 2021 році глобальне співвідношення становило 10 електромобілів на один зарядний пристрій при 2.4 кВт на електромобіль.

електричний, зарядка, станції, транспортний засіб, витрати

Однак більшість країн докладають активних зусиль для забезпечення меншого співвідношення. Лише Китай працює над тим, щоб зменшити середній світовий показник, оскільки його поточне співвідношення становить 7 електромобілів на одну зарядну станцію при 3.8 кВт на один EV.

За прогнозами, загалом буде 12.9 мільйонів загальнодоступних зарядок для електромобілів станції до 2030 року зарядка на 1 400 ампер (Джерела 1/2)

Із загальної кількості 12.9 мільйонів зарядних станцій, 4.7 мільйонів будуть швидкими зарядками для електромобілів станції та 8.2 мільйони будуть повільними зарядними станціями для електромобілів.

Прогнози показують постійне зростання загальної кількості загальнодоступних зарядних пристроїв. Що стосується U.S., Дані показують різке зростання до 2025 року до 540 000 зарядних пристроїв. Після цього повільна ескалація до 2030 року із загальною кількістю 800 000 загальнодоступних зарядних пристроїв. Китай залишається лідером у прогнозах на 2030 рік з 8.6 мільйонів загальнодоступних зарядних пристроїв.

Сьогодні час зарядки електромобілів обмежений через тепло, що виділяється при подачі електричного струму на транспортного засобу батарей. Чим більший струм, тим більше тепла генерується.

Більш швидкий час зарядки вимагає можливості охолодження провідників. В даний час системи швидкої зарядки використовують великі провідники, щоб забезпечити 350 ампер зарядної потужності, яка може зарядити електромобілі за 20 хвилин. Однак кабелі в цьому випадку більш громіздкі.

Для скорочення часу зарядки до 5 хвилин необхідний струм у 1400 ампер. Однак експерименти НАСА з проточного кипіння і конденсації (FBCE) можуть допомогти досягти такої потужності, пропонуючи краще рішення для охолодження.

Вчені з NASA змогли досягти 2400 ампер, експериментуючи з цією новою технологією охолодження на зарядних кабелях для електромобілів.

Однак для широкого впровадження такої технології потрібні роки. Але враховуючи закон Райта, до 2030 року надшвидкі загальнодоступні зарядні станції будуть поширені у всьому світі.

Китай має найбільшу кількість загальнодоступних зарядних станцій – 1.15 мільйонів, що майже у 8 разів більше, ніж у конкурентів ( Джерело )

Станом на січень 2022 року в Китаї є 470 000 загальнодоступних швидких зарядних станцій для електромобілів станцій і 680 000 повільних зарядок для електромобілів станції.

Китай вже деякий час знаходиться в авангарді революції електромобілів. Китай та Індія – дві країни, які, як очікується, подвоять збільшення кількості загальнодоступних зарядних станцій для електромобілів після 2025 року.

У 2020 році в Китаї було в цілому 810 000 зарядних пристроїв для електромобілів. До 2030 року, за прогнозами, в Китаї буде 8.6 мільйонів загальнодоступних зарядних пристроїв. Це майже 67% від прогнозованої загальної кількості загальнодоступних зарядних станцій для електромобілів у світі у 2030 році.

Однак поточні прогнози базуються на сценарії державної політики. Цілком можливо, що оголошена політика може призвести до ще більшого поширення електромобілів по всій країні.

З огляду на те, що половина світових продажів електромобілів припадає на Китай, країні необхідно йти в ногу зі зростаючим попитом на зарядні пристрої. Майже чверть усіх нових зареєстрованих автомобілів у Китаї – це електромобілі або гібриди з можливістю підзарядки.

BBC повідомляє, що деякі електричні таксі в Пекіні та кількох інших великих містах їздять на станції заміни акумуляторів замість того, щоб заряджати свої електромобілі. Заміна акумулятора займає кілька хвилин, а зарядки Поїздки на електромобілях можуть займати до 2 годин, включаючи час очікування.

Тому Китай наполягає на різкому збільшенні загальної кількості загальнодоступних зарядних пристроїв для електромобілів, особливо швидких зарядних пристроїв.

У 2021 році 60% всіх зарядних станцій для електромобілів в США.S. були суперчарджери Tesla, але Китай все ще мав 85% світових станцій швидкої зарядки (Джерело)

Китай також має 55% повільних зарядних станцій у світі. На другому місці опинилася Європа з 25% повільних зарядних станцій для електромобілів у світі, за нею йдуть США.S. при 8% глобальних повільних зарядних пристроїв для електромобілів.

електромобіль, зарядка, станції, транспортний засіб, витрати

Що стосується швидких зарядних пристроїв, то Європа посідає друге місце з 9% світових швидких зарядних пристроїв для електромобілів, за нею йдуть США.S. з 4% світових швидких зарядних пристроїв.

Рухаючись вперед, більшість країн докладають зусиль для збільшення кількості швидких зарядних пристроїв для електромобілів. Пандемія сповільнила розгортання загальнодоступних зарядних пристроїв. Для порівняння, темпи зростання загальнодоступних зарядних пристроїв становили 45% на початку 2020 року. Однак до кінця 2021 року він становив 37%.

Однак темпи зростання швидких зарядних станцій були вищими у 2021 році – 48% у порівнянні з 43% у 2021 році. З іншого боку, темпи зростання повільних зарядок склали 33% у 2021 році порівняно з 46% у 2020 році.

В даний час Норвегія та США.S. вимагають більш високих темпів зростання кількості зарядних пристроїв для електромобілів. Це тому, що Норвегія наразі має найвищий показник кількості електромобілів на одну зарядну станцію – 33.6 EV, за яким слідує U.S. на 18.2 EV на одну зарядну точку.

Типи зарядних пристроїв для електромобілів

Зарядні пристрої для електромобілів поділяються на три категорії: Рівень 1, Рівень 2 та швидкі зарядні пристрої постійного струму (DC).

Зарядні пристрої для електромобілів поділяються на три категорії: Рівень 1, Рівень 2 та швидкі зарядні пристрої постійного струму (DC).

Важливі відмінності включають

  • Вхідна напруга. Це кількість енергії, необхідної для роботи зарядного пристрою, яка виражається у вольтах.
  • Вихідна потужність. Це кількість енергії, яку зарядний пристрій може генерувати, і виражається в кіловатах (кВт).
  • Швидкість заряджання. Це кількість миль, що додається до акумулятора електромобіля за годину заряджання, і залежить від вихідної потужності зарядного пристрою.
  • Вартість обладнання та монтажу. Хоча базові зарядні пристрої для електромобілів недорогі і можуть бути підключені до стандартної розетки, інші мають більш високе початкове обладнання і повинні бути встановлені професійно електромобіль постачальник послуг (EVSP).
  • Споживана потужність електромобіля. Залежно від вашого електромобіля, вихідна потужність зарядного пристрою (в кВт) може бути обмежена тим, скільки може витримати батарея електромобіля. Перевірте технічні характеристики вашого автомобіля, щоб дізнатися, який рівень зарядки може використовувати ваш автомобіль.

Численні виробники випускають зарядні пристрої для електромобілів з різноманітними продуктами, ціновими категоріями, сферами застосування та функціональними можливостями. Через ці відмінності важливо вибрати зарядний пристрій для електромобілів, який відповідає вашим цілям і бюджету.

Швидка зарядка постійним струмом

Як швидко відбувається швидка зарядка постійним струмом?

Залежно від електромобіля, швидкі зарядні пристрої постійного струму в даний час можуть виробляти 10-80% заряду для акумулятора на 300 миль пробігу приблизно за 20 хвилин (~540 миль пробігу) електричний пробіг за годину зарядки).

Яка вхідна напруга для швидкого зарядного пристрою постійного струму?

Доступні на даний момент швидкі зарядні пристрої постійного струму вимагають вхідної напруги щонайменше 480 вольт і 100 ампер, але нові зарядні пристрої здатні працювати з напругою до 1000 вольт і 500 ампер (до 360 кВт).

Скільки коштують швидкі зарядні пристрої постійного струму?

Аналіз даних про витрати за програмою CALeVIP показав, що питома вартість одного зарядного пристрою для отримувачів знижок коливається від мінімум 18 000 до максимум 72 500 грн. Середня та медіанна вартість одного зарядного пристрою становила 29,135 та 23,000 відповідно.

На додаток до більш дорогого обладнання витрати, Встановлення швидких зарядних пристроїв постійного струму вимагає залучення комерційного електрика з початкового етапу планування через електричне навантаження та вимоги до електропроводки.

Чи підходить мені швидкий зарядний пристрій постійного струму для електромобіля?

Швидкі зарядні пристрої постійного струму є найпотужнішими зарядними пристроями для електромобілів на ринку. Вони часто використовуються як подовжувачі ходу вздовж основних транспортних коридорів для міжміських поїздок і в міських умовах для підтримки водіїв, які не мають домашньої зарядки, або водіїв з дуже великим пробігом. За нинішньої швидкості зарядки вони ідеально підходять для місць, де людина проводить від 30 хвилин до години, таких як ресторани, рекреаційні зони та торгові центри.

Важливо відзначити, що не кожна модель електромобіля здатна до швидкої зарядки постійним струмом, а отже, не кожен водій електромобіля може використовувати їх. Крім того, швидкі зарядні пристрої постійного струму мають кілька стандартів для роз’ємів, тоді як для зарядних пристроїв рівнів 1 і 2 існує лише один загальний стандарт (SAE J1772). Швидкі зарядні пристрої постійного струму мають три типи роз’ємів: CHAdeMO, CCS і Tesla, хоча CCS все частіше стає галузевим стандартом.

Зарядні пристрої рівня 2

Як швидко заряджається Level 2?

Зарядний пристрій 2-го рівня може забезпечити повну зарядку акумулятора на 300 миль пробігу приблизно за 6-8 годин і ідеально підходить для зарядки в пункті призначення та нічної зарядки.

Яка вхідна напруга зарядного пристрою рівня 2?

Зарядні пристрої рівня 2 зазвичай вимагають живлення 220В або 240В.

Яка вихідна потужність зарядного пристрою рівня 2?

Зарядні пристрої рівня 2 доступні з різною вихідною потужністю від 3 кВт до 19 кВт, яку іноді можна регулювати.

Скільки коштують зарядні пристрої рівня 2?

Дані про витрати CALeVIP показують, що отримувачі знижок повідомили про середній рівень обладнання L2 витрати в діапазоні від 685 до 6,626 за роз’єм. Середнє значення та медіана становили 5000,976 та 5000,884 за роз’єм відповідно.

Чи підходить мені зарядний пристрій 2-го рівня для електромобіля?

Зарядні пристрої рівня 2 – типові рішення для житлових та комерційних приміщень/робочих місць. Більшість із них мають вищу вихідну потужність, ніж зарядні пристрої рівня 1, і додаткову функціональність.

Немережеві проти мережевих. мережеві зарядні пристрої

Загалом, зарядні пристрої рівня 2 поділяються на немережеві та мережеві зарядні пристрої.

Мережеві зарядні пристрої мають розширені можливості, такі як планування заряду, управління навантаженням та реагування на попит. Вони більш поширені в комерційних/робочих приміщеннях, де потрібно платити, або в багатоквартирних будинках, де рахунки за електроенергію сплачують кілька мешканців.

Вони можуть бути призначені для використання в приміщенні або на вулиці (наприклад.g., NEMA 3R, NEMA 6P, NEMA 4x).

Деякі моделі мережевих зарядних пристроїв також можуть обмежувати заряджання певними годинами, що дозволяє оператору максимізувати структуру тарифів на електроенергію за часом використання (TOU) і дозволяти заряджання лише тоді, коли електроенергія є найдешевшою (зазвичай між 9 годиною вечора і 9 годиною ранку).m. та 6 a.m.). Цей тип контролю також підвищує ймовірність участі в програмах реагування на попит на комунальні послуги.

Деякі з розширених функцій мережевого зарядного пристрою рівня 2 включають віддалений доступ/керування через Wi-Fi або стільниковий зв’язок, контроль доступу/можливість приймати різні форми оплати, балансування навантаження між кількома зарядними пристроями та багато іншого. Крім того, Каліфорнія незабаром почне дозволяти використання сублічильників, вже вбудованих у мережеві зарядні пристрої, для виставлення рахунків за використання електроенергії. Для отримання додаткової інформації про облік електроенергії відвідайте веб-сайт Каліфорнійської комісії з комунальних послуг (CPUC).

Немережеві зарядні пристрої рівня 2 використовуються як в односімейних будинках, так і в багатоквартирних будинках. Вони можуть бути призначені для внутрішнього або зовнішнього використання (наприклад.g., NEMA 3R, NEMA 6P, NEMA 4x). Немережеві зарядні пристрої 2-го рівня корисні для встановлення в багатоквартирних будинках або на комерційних об’єктах, які живляться від підстанцій мешканців або орендарів.

У цьому випадку електроенергія, використана зарядними пристроями, буде зарахована до рахунку за електроенергію користувача, що позбавляє його від необхідності встановлювати окремий лічильник для зарядних пристроїв. Крім того, за наявності електричної потужності, немережеві зарядні пристрої рівня 2 корисні для господарів сайтів, які потребують більшої потужності, ніж зарядка рівня 1, але не мають великого бюджету.

Де знайти станції швидкої зарядки

Швидка зарядка станції їх легко знайти, оскільки EVgo є найбільшою мережею швидких зарядних станцій в країні, яка налічує понад 800 пунктів. Крім того, водії також можуть отримати доступ до партнерських зарядних мереж EVgo без плати за роумінг[[153]].

Зарядні станції EVgo розташовані в популярних громадських місцях, таких як торгові центри, офісні будівлі та продуктові магазини. Вони розташовані таким чином, щоб максимально спростити для вас процес залишення автомобіля на зарядці, поки ви займаєтеся своїми повсякденними справами[[153]].

Крім того, мережа зарядних станцій EVgo побудована з урахуванням міської інфраструктури, тому точки зарядки розподілені таким чином, щоб ви завжди були поруч із громадською станцією швидкої зарядки [[153]].

Заряджання Nissan LEAF SV Plus

Відкрийте для себе переваги швидкої зарядки

Швидка зарядка дозволяє вбудувати зарядку в існуючий графік, щоб ваш автомобіль був заправлений і готовий до поїздки. А завдяки широкій мережі громадських станцій швидкої зарядки EVgo вам не доведеться покладатися виключно на домашні зарядні пристрої[[153]].

Щоб зробити швидку зарядку ще простішою, Nissan у партнерстві з EVgo надає безкоштовні кредити на зарядку через програму Nissan Energy Perks by EVgo. В рамках цієї програми клієнти, які купують або орендують новий Nissan LEAF у дилерів-учасників, розташованих на певних ринках, можуть отримати безкоштовний кредит на зарядку для використання в межах EVgo та роумінг-партнерів EVgo зарядка мережі.

Хочете дізнатися більше про революційну технологію Nissan LEAF? Дізнайтеся про всі функції та переваги LEAF.

Або ж досліджуйте інновації на горизонті та продовжуйте подорож з ARIYA, новим електричним кросовером Nissan.

[] Матеріали на цій сторінці призначені лише для загальних інформаційних цілей і були достовірними на дату першої публікації. Інформація може бути змінена і не є пропозицією, заявою або гарантією (явною чи неявною) компанії Nissan North America, Inc. (Компанія). Зацікавлені особи повинні підтвердити точність будь-якої інформації на цьому веб-сайті, що стосується автомобіля, безпосередньо у Компанії, перш ніж покладатися на неї при прийнятті рішення про покупку. Якщо на це прямо не вказано, компанія не підтримує і не пов’язана з жодною компанією, яка може бути згадана в цій статті. Компанія не несе відповідальності за наявність посилань на веб-сайти або ресурси, або за будь-який контент, рекламу, продукти, послуги, політику конфіденційності або інші матеріали на цих веб-сайтах або ресурсах, або доступні через них, а також за вашу довіру до них. Будь-які посилання на дані або продукти можуть бути змінені без попередження. Торгові марки є власністю відповідних власників.

Найкращий адаптер J1772 для зарядних пристроїв Tesla

Цей простий у використанні адаптер, що безкоштовно входить до комплекту всіх електромобілів Tesla, є найкращим варіантом для заряджання будь-якого електромобіля Tesla за допомогою зарядного пристрою, що не належить Tesla. Оскільки він підтримує струм до 80 А, його можна використовувати з будь-яким зарядним пристроєм рівня 1 або 2.

Варіанти придбання

Щоб заряджати Tesla від зарядного пристрою, відмінного від Tesla, зарядний адаптер Tesla SAE J1772 – найкращий вибір. Він поставляється безкоштовно з усіма електромобілями Tesla, і навіть якщо ви купуєте його окремо – можливо, ви загубили свій або просто хочете мати резервну копію – це все одно один з найдешевших варіантів, доступних на момент написання цієї статті. Він невеликий і легкий, що дозволяє легко упакувати його в багажник або навіть в бардачок, і ми виміряли до 48 А струму, що протікає через нього в нашому тестуванні. (Це нижче, ніж його номінальний струм 80 А). Але оскільки в нашому тестуванні брали участь лише зарядні пристрої, розраховані максимум на 48 А, це найвища сила струму, яку ми очікували побачити, і така ж висока, як у будь-якого іншого адаптера цього типу, який ми тестували.) Його погодостійкість за стандартом NEMA 3R (еквівалентна IP14, що означає мінімальний захист від пилу і помірну водонепроникність) не дуже висока, але для епізодичного використання він повинен бути придатним. Крім того, на нього надається дворічна гарантія, що вдвічі довше, ніж на будь-який адаптер, який ми тестували. Варто зазначити, що адаптер Tesla – це єдиний продукт, який ми протестували для цього посібника (включно із зарядними пристроями та адаптерами), який не був сертифікований UL, ETL або іншим NRTL. Але ми досить впевнені, враховуючи його поширеність, що будь-які потенційні проблеми будуть виявлені і вирішені на даний момент.

Інші хороші зарядні пристрої та зарядні адаптери для електромобілів

Зарядні пристрої J1772

Якщо Grizzl-E немає в наявності: Вам слід придбати Emporia EMEVSEVAR без вагань. На момент нашого тестування він коштував на 100 доларів більше, ніж Grizzl-E, але з тих пір вони зрівнялися. Це робить їх двома найдешевшими зарядними пристроями не від Tesla, які ми тестували. Emporia отримав до 40 А в наших тестах з Tesla і 45 А з Volkswagen – обидва показники нижче, ніж 48 А, але все ще на рівні з Grizzl-E. Як і Grizzl-E, цей зарядний пристрій має трирічну гарантію, внесений до списку UL, важить 20 фунтів і має витончену, низькопрофільну форму. Він має тонкий 24-футовий шнур, його металевий тримач шнура має міцну конструкцію, і він постачається зі зручним набором гачків і петель, щоб тримати шнур акуратно змотаним, коли він не використовується. Модель Emporia можна встановити за допомогою штекера NEMA 14-50 або підключити безпосередньо до домашньої електромережі. (У моделі Grizzl-E відсутня додаткова конфігурація NEMA 6-50, але це все одно незвичний тип вилки.) Цей зарядний пристрій розрахований на роботу при температурі від.Від 22° до 122° за Фаренгейтом, а його рейтинг NEMA 4 (аналогічний IP56) означає, що він надійно захищений від атмосферних впливів. Крім того, його штекер має знімний гумовий ковпачок, що додатково захищає його внутрішні компоненти від пилу та води, і він був доставлений нам у належній захисній упаковці.

Якщо вам потрібен зарядний пристрій зі змінним шнуром (і ви можете змиритися з деякими суттєвими недоліками): ChargePoint Home Flex – хороша альтернатива Grizzl-E. Це одна з найдорожчих моделей, які ми тестували (750 на момент написання статті), і її рейтинг NEMA 3R (схожий на IP14) означає, що вона не особливо стійка до погодних умов. У нашому тестуванні він також не виправдав своїх заявлених показників сили струму (він розрахований на 50 А, але ми виміряли лише 44 А у Volkswagen і 40 А у Tesla). І якщо ви не підключитеся до його мобільного додатку, ви застрягнете на млявому зарядка сила струму 16 А. Тим не менш, у цьому зарядному пристрої все ще є багато чого, що нам подобається. Він має трирічну гарантію, внесений до списку UL і може бути дротовим або підключеним через роз’єм NEMA (14-50 або 6-50). Він важить всього 18 фунтів і має тонкий 23-футовий шнур. Відносно тонкий і компактний, він оснащений зручними тримачами шнура на гачках, вбудованим тримачем шнура і попередньо надрукованими липкими етикетками (щоб ви могли легко позначити вимикачі на вашому електричному щиті). Примітно, що це єдина модель, яку ми протестували, зі змінним шнуром, що означає, що ви можете легко замінити його, коли він зноситься, замість того, щоб замінювати весь пристрій (оскільки шнур використовується частіше, ніж інші компоненти, він, швидше за все, зноситься найшвидше). Цей зарядний пристрій також є єдиною з протестованих нами моделей, яка майже не використовує пластик у своїй добре продуманій упаковці, і його можна використовувати в більш холодному кліматі, ніж більшість протестованих нами моделей (з робочим діапазоном від.40° до 122° за Фаренгейтом).

електричний, зарядка, станції, автомобіль, вартість

Якщо вам потрібен зарядний пристрій розміром з дитячу коробку для ланчу з довшим шнуром, ніж у Grizzl-E: придбайте Wallbox Pulsar Plus (48 A). Його ціна в майже 700 доларів (на момент написання статті) вражає, але він має трохи довший кабель, ніж у наших попередників (25 футів, що відповідає національним стандартам безпеки), і це одна з найменших і найпомітніших моделей, які ми тестували. Як і зарядні пристрої Grizzl-E та Emporia, він важить лише 20 фунтів, внесений до списку UL і має трирічну гарантію, а також добре показав себе в наших тестах на силу струму (витримав 40 А для Tesla і 45 А для Volkswagen). Також, як і ці моделі, його можна підключити до розетки NEMA 14-50 або до стаціонарної мережі (хоча у Grizzl-E відсутня можливість підключення до розетки NEMA 6-50). Він має рейтинг NEMA 4 (аналогічний IP56), що означає, що він добре захищений від атмосферних впливів і безпечний для використання при температурі від.Від 22° до 104° за Фаренгейтом.

Зарядні пристрої Tesla

Якщо ви хочете щось більш портативне і дешевше, ніж настінний роз’єм Tesla (і ви можете змиритися з повільнішою зарядкою): Мобільний роз’єм Tesla – хороший варіант. На відміну від настінного роз’єму, мобільний роз’єм не можна підключити до електромережі, але він постачається з двома змінними штекерами: NEMA 5-15 (для стандартної розетки 120 В) і NEMA 14-50 (для більш потужної розетки 240 В). Він поставляється зі зручним сітчастим чохлом на блискавці, він невеликий і гладкий, і, при вазі 5 фунтів, він легший, ніж будь-який інший претендент. Як і настінний роз’єм, на нього надається дворічна гарантія, він внесений до списку UL і може безпечно працювати при температурі від.від 22° до 122° за Фаренгейтом і має клас захисту від атмосферних впливів IP55. Він має нижчий номінальний струм (12 А з роз’ємом NEMA 5-15 або 32 А з роз’ємом NEMA 14-50), ніж настінний роз’єм (який пропонує 48 А), а його 20-футовий шнур коротший порівняно з більшістю протестованих нами зарядних пристроїв. Але ці компроміси можуть бути виправдані, якщо вам потрібен зарядний пристрій, який можна тримати в багажнику на випадок надзвичайних ситуацій або періодичної повільної зарядки. Крім того, на момент написання цієї статті витрати лише 200, що робить його найдешевшим зарядним пристроєм, який ми протестували.

Сталий розвиток та зарядні пристрої для електромобілів

За більшістю показників, водіння електромобіля транспортний засіб набагато безпечніше для довкілля, ніж водіння автомобіля на бензині. При спалюванні викопного палива утворюється велика кількість вуглекислого газу, який, у свою чергу, затримує тепло в атмосфері та призводить до зміни клімату.

У 2020 році найбільшим джерелом викидів парникових газів у США був транспортний сектор, насамперед легкові та вантажні автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння. Навпаки, у 2022 році Міжурядова група експертів з питань зміни клімату (МГЕЗК) повідомила, що електромобілі “пропонують найбільший потенціал декарбонізації для наземного транспорту”.” Вони не мають вихлопних газів, потребують набагато менше технічного обслуговування, ніж традиційні транспортні засоби, і не мають багатьох компонентів, які історично ускладнювали переробку автомобілів. (Водночас важливо визнати, що процес переробки літій-іонних акумуляторів, які використовуються в електромобілях та більшості інших пристроїв, що перезаряджаються, все ще далекий від досконалості).)

Що стосується зарядки акумуляторів електромобілів, то тут ще є місце для вдосконалення, оскільки близько 61% електроенергії, що виробляється в США, в даний час надходить з викопних видів палива. Однак, якщо ви зможете встановити сонячні панелі на даху або іншу енергоефективну електричну систему у своєму будинку, ви зможете значно зменшити вплив на клімат зарядного пристрою для електромобіля. Навіть якщо ви не є власником будинку, у вашому районі може існувати громадська програма сонячної енергетики, якою ви можете скористатися.

Як і у випадку з більшістю електронних пристроїв, одна з найбільш раціональних речей, яку ви можете зробити з зарядним пристроєм для електромобілів, – це дбайливо з ним поводитися, уникаючи необхідності його заміни. Якщо деталь зламалася або перестала працювати, компанія може запропонувати заміну деталей або ремонт (особливо якщо зарядний пристрій ще на гарантії). Існує також зростаюча індустрія, побудована навколо обслуговування та ремонту зарядних пристроїв для електромобілів, і багато DIY-ерів пропонують безкоштовні навчальні посібники, якщо ви хочете спробувати свої сили в цьому (якщо у вас є питання, ми рекомендуємо проконсультуватися зі спільнотою на iFixIt, особливо якщо ви новачок у ремонті електроніки).

Навіть якщо ваш зарядний пристрій працює як Усейн Болт (тобто ідеально), ви можете продовжити його роботу, витираючи надлишки пилу і вологи, які накопичуються на його зовнішніх поверхнях, оскільки вони можуть погіршити якість металу і пластику з часом. Крім того, щоб уникнути пошкодження, не використовуйте зарядний пристрій, якщо погода спекотніша або холодніша, ніж його номінальна робоча температура. Майте на увазі, що в задушливому гаражі часто буває спекотніше, ніж на вулиці.

На жаль, навіть найміцніший зарядний пристрій для електромобілів, за яким ретельно доглядали, в якийсь момент прийде кінець. Коли це трапляється, найкраще, що можна зробити, – це переробити його. Переробні підприємства рятують придатні для використання компоненти зі старої електроніки, що може зменшити потребу у видобутку та виробництві матеріалів, необхідних для виготовлення нових. Тож ця проста дія може допомогти зберегти природні ресурси, зменшити викиди та уникнути забруднення ґрунту та водних систем. (А якщо ви не знаєте, як переробляти електроніку, ось зручний посібник.)

Конкуренція

Blink HQ 150 невеликий і обтічний, важить всього 16 фунтів і поставляється з настінним органайзером для шнурів. Він також внесений до списку UL, має трирічну гарантію та 25-футовий шнур (один з найдовших, які ми бачили, і найдовший, який дозволяє Національний електротехнічний кодекс (NEC)). Однак він має найнижчий номінальний струм, який ми прийняли в нашому тестовому пулі (32 А), і ми не змогли підтвердити це в нашому практичному тестуванні, оскільки його можна підключити лише до розетки NEMA 6-50 (ми використовували розетку NEMA 14-50 для нашого тестування, яка є більш поширеною). Штекер має зручний гумовий ковпачок для захисту від пилу та вологи, але в іншому він менш захищений від атмосферних впливів, ніж більшість моделей, які ми тестували; він має рейтинг NEMA 3R (подібний до рейтингу IP14), що означає, що він лише частково захищений від накопичення льоду, пилу в повітрі та падаючого дощу, сльоти та снігу.

Electrify America EA2R040JPA10-00 трохи перевищив свій номінальний струм (40 А) в нашому тестуванні, досягнувши 45 А з ідентифікатором.4 і 40 А з Model Y. Він великий, але обтічний, важить всього 20 фунтів, має 24-футовий шнур, вбудований органайзер для кабелів і настінну кобуру для вилки. На нього надається трирічна гарантія, він сертифікований UL і має два варіанти встановлення: Штекер NEMA 14-50 або дротовий. Однак, це дорогий пристрій (650 доларів США на момент написання статті), а його рейтинг NEMA 3R робить його однією з найменш захищених від атмосферних впливів моделей, які ми тестували.

Enphase HCS-50 має більший розмір, але він має тонкий профіль, і, при вазі 14 фунтів, це одна з найлегших моделей, які ми тестували. Він має 25-футовий шнур, вбудований органайзер для кабелів, настінну кобуру для штекера, замок на штекері для запобігання незаконній зарядці та рейтинг захисту від атмосферних впливів NEMA 4 (подібний до IP56). Він також сертифікований ETL, підкріплений трирічною гарантією, розрахований на безпечну роботу при температурі від.22° до 122° за Фаренгейтом, доступний у конфігурації NEMA 6-50, NEMA 14-50 або дротовому виконанні. Однак його номінальна сила струму знаходиться на нижній межі (40 А), і це найдорожча модель, яку ми протестували, вартістю 725 доларів США на момент написання цієї статті.

Цю статтю відредагували Бен Кео та Еріка Огг.

Leave a Reply