Встановлення акумулятора в автофургоні. Як встановити сонячні панелі на даху (і якщо це навіть…

Table of Contents

Заміна наших домашніх акумуляторів RV Поради щодо обслуговування акумуляторів

Частиною володіння автофургоном є технічне обслуговування. У цьому відео ми замінюємо 4 акумуляторні батареї нашого будинку на колесах і розповідаємо про деякі речі, які ми дізналися про обслуговування акумуляторів. Ми сподіваємося, що ви зможете навчитися на наших помилках, щоб отримати максимальну віддачу від акумулятора вашого автофургона. Ми замінили 4 6-вольтні акумулятори для гольф-карів на 4 нові 6-вольтні акумулятори для гольф-карів. Ми провели багато досліджень, щоб вирішити, які батареї купувати, і дізналися кілька речей на цьому шляху.

батарея, установка, встановити, сонячна

Вивчіть свій акумулятор перед початком роботи! Перш ніж почати знімати старі домашні батареї, обов’язково сфотографуйте відсік, щоб побачити, як все з’єднано. Деякі відсіки для акумуляторів RV досить тісні, і може бути важко побачити все ззаду, тому обов’язково зробіть кілька фотографій у задній частині відсіку. Ми також пропонуємо намалювати просту схему, щоб нагадати вам, як розташовані батареї, де знаходяться позитивні та негативні клеми та які кабелі до чого підключаються, щоб ви могли бути впевнені, що всі ваші кабелі досягнуть того, що їм потрібно.

Вирішіть, який тип акумулятора підходить саме вам Існує три основні типи акумуляторів, що використовуються в будинках на колесах: традиційні свинцево-кислотні (також звані заливними акумуляторними батареями), AGM (що розшифровується як Absorbed Glass Mat або іноді Absorbent Glass Mat, залежно від того, де ви дивитеся), і літієві. Тип акумуляторів, які ви обираєте, може залежати від ціни, місця, потреби в енергії та способу використання вашого автофургона. Що б ви не вирішили, всі ваші батареї повинні бути одного типу, розміру та віку. Будьте послідовними.

Заощаджуйте гроші, переробляючи відпрацьовані батарейки Сьогодні роздрібні торговці стягують “основну” плату, коли ви купуєте батарейки. Це плата за переробку, яка стягується з кожної батарейки. Ми уникли цього збору, віддавши їм наші старі батарейки, коли купували нові.

Не всі акумулятори однакові Проведіть дослідження заздалегідь, щоб визначити, що саме відповідає вашим потребам. Акумулятори для будинків на колесах доступні на 6 і 12 вольт і з різною силою струму. Знайте, що у вас є на даний момент і як це працює для вас. І витратьте трохи часу на дослідження в Інтернеті, щоб звузити коло пошуку, щоб не витрачати бензин на поїздки по місту. І пам’ятайте, що 6-вольтові акумулятори підключаються інакше, ніж 12-вольтові. Тому, знову ж таки, зверніть пильну увагу на те, як підключені ваші батареї.

Використовуючи наш Батарея Система швидкого заповнення для поповнення наших домашніх батарей

Якщо ви вибрали свинцево-кислотні акумулятори, вам потрібно буде підтримувати рівень дистильованої води у ваших батареях. Це може бути проблемою, якщо деякі батареї важкодоступні. З 2014 року ми використовуємо систему швидкого наповнення батарейок, щоб легко і швидко додавати дистильовану воду в наші домашні акумулятори. Наповнювальні трубки завжди залишаються під’єднаними. Коли настає час перевірити рівень води, ми під’єднуємо кінець цієї трубки до нашого ручного насоса, який має ще одну трубку, яку ми опускаємо в пляшку з дистильованою водою. Все, що нам потрібно зробити, це стиснути насос кілька разів. Він доливає воду у всі наші домашні акумулятори одночасно і не дає їм переповнитися. Це дійсно дуже просто, і ми дуже рекомендуємо це. Поки в нашому автофургоні встановлені свинцево-кислотні акумулятори, ми будемо використовувати систему швидкої заправки акумулятора! Ось така, як у нас, якщо ви хочете придбати таку для себе: Комплект акумуляторів Flow-Rite RV2000 RV Edition 2. (У нас є 2 таких, оскільки у нас є 4 6-вольтові домашні батареї).)

батарея, установка, встановити, сонячна

Типи акумуляторів для будинків на колесах

Свинцево-кислотні акумулятори, які також називають “залитими елементами”, є найдешевшим варіантом для заміни домашнього акумулятора в більшості автофургонів. Вони також є найпоширенішим типом акумуляторів, які ви, ймовірно, знайдете в більшості кемперів. Ціна приємна (особливо коли ви замінюєте кілька батарей), але у свинцево-кислотних акумуляторів є кілька недоліків. Вони вимагають більшого обслуговування, ніж інші типи акумуляторів. Як ми вже згадували вище, ви повинні уважно стежити за рівнем рідини в цих батареях. Низький рівень рідини може вплинути на продуктивність і значно скоротити термін служби акумулятора. З системою швидкого заповнення, яку ми пропонуємо вище, це дуже легко зробити, але ви повинні пам’ятати про регулярне технічне обслуговування.

Ви також хочете стежити за рівнем заряду ваших свинцево-кислотних акумуляторів. Ми читали, що якщо рівень заряду батареї опуститься нижче 50%, це може призвести до пошкодження батареї та скорочення терміну її служби. Це не є проблемою, коли ви підключені до берегової електромережі, але будьте дуже уважні до рівня заряду, якщо ви стоїте в бункері, і обов’язково регулярно перевіряйте батареї, коли ваш будинок на колесах стоїть на зберіганні! Свинцево-кислотні акумулятори втрачають заряд у сховищі, навіть якщо ви їх від’єднали.

Акумулятори AGM з абсорбованим скломатом герметичні і не потребують додавання дистильованої води. Отже, вони вимагають трохи меншого обслуговування, ніж свинцево-кислотні акумулятори, але вони також і дорожчі. Вам все одно потрібно стежити за рівнем заряду так само, як і у випадку зі свинцево-кислотними акумуляторами. Так само, як і їхні свинцево-кислотні побратими, AGM-батареї втрачають заряд під час зберігання, навіть якщо їх від’єднати від мережі.

Ми читали звіти, в яких говориться, що AGM-акумулятори можуть перезаряджатися швидше, ніж свинцево-кислотні, але вони також можуть бути більш чутливими до перезарядки. У деяких статтях ми також читали, що AGM можуть бути більш чутливими до змін температури, ніж їхні свинцево-кислотні аналоги.

Літієві акумулятори Найновіший варіант (і технологія, яка, здається, швидко змінюється на даний момент) – це літій. Літієві батареї набагато дорожчі за інші варіанти. Традиційно вони мають зовсім інший розмір, ніж більшість батарей для будинків на колесах, і, як відомо, дуже чутливі до температури. Однак вони легші за вагою (що завжди добре для автофургонів), потужніші та можуть використовуватись довше, ніж інші варіанти!), більш потужні і можуть витрачати більше заряду без ризику пошкодження життєдіяльності акумулятора батарея.

Ми читали, що новітні хімічні речовини в літієвих батареях для автофургонів менш чутливі до змін температури і дозволяють батареям зберігати заряд до року при зберіганні! Під час наших досліджень ми натрапили на нові літієві батареї, які за розміром були схожі на 6-вольтові батареї для гольф-карів (GC2), які ми зараз використовуємо, тому вони легко підійшли б до нашого існуючого розташування та кронштейнів для батарей.

Поради щодо обслуговування акумуляторів вашого автофургона

Слідкуйте за рівнем води Ми не можемо підкреслити це достатньо! Якщо у вас свинцево-кислотні акумулятори, як у нас, то ви повинні підтримувати рівень дистильованої води в акумуляторах. Почніть перевіряти рівень води, як тільки ви купите свій RV. Навіть у абсолютно нових автофургонах можуть бути акумулятори без достатньої кількості води. (Можливо, цей конкретний автофургон стоїть на стоянці вже деякий час?) Ніколи не припускайте, через що пройшов ваш будинок на колесах до того, як ви його знайшли. Регулярно перевіряйте рівень рідини та легко підтримуйте його за допомогою системи швидкого заправлення Flow-Rite. (Ми говорили вам, як сильно ми любимо наш? Це врятувало нас від тонни ударів головою і нецензурної лексики протягом багатьох років!)

Якщо у вас є доступ до стандартної штепсельної вилки на 110 В, ви можете використовувати адаптер Camco від 30 до 15 ампер або адаптер Camco від 50 до 15 ампер для крапельної зарядки домашніх акумуляторів вашого автофургона, поки він знаходиться на зберіганні. Однак не думайте, що він заряджається лише тому, що ви його увімкнули в розетку. Якщо з якоїсь причини у вашому сховищі зникає живлення, акумулятори вашого автофургона можуть розрядитися замість того, щоб заряджатися. Це траплялося з нами двічі. Тому завжди повертайтеся протягом 24 годин після підключення до електромережі, щоб перевірити стан акумуляторів. Ми читали, що ваші акумулятори повинні бути повністю заряджені протягом цих 24 годин, тому ви все одно захочете від’єднати їх від розетки і від’єднати в цей момент. (особливо якщо у вас немає належної системи управління енергоспоживанням, яка запобігає перезарядці акумуляторів)

Не припускайте нічого, ми дізналися це важким шляхом! Акумулятори – це серце вашого будинку на колесах. Немає нічого гіршого, ніж зібратися в похід і виявити, що ваші акумулятори розряджені або розрядилися. Будьте активними у догляді за своїми батареями, і ви ніколи не будете здивовані. Це особливо актуально для неповного робочого дня або сезонних RVers. Обов’язково регулярно перевіряйте стан акумуляторів. Не припускайте нічого, коли мова йде про них.

Від’єднуйте акумулятори, якщо вони не використовуються або не заряджаються Якщо ви зберігаєте свій будинок на колесах, навіть на кілька днів, і не будете заряджати акумулятори, обов’язково від’єднайте їх. Для нашого туристичного причепа це означало фізичне від’єднання кабелю акумулятора. У нашому будинку на колесах це означає, що ми встановили всередині батарея кнопку “Зберігати”, а вимикач акумуляторної батареї шасі всередині нашого відсіку для акумуляторів – “Вимкнено”. Ми також навчилися перевіряти, щоб переконатися, що інвертор/контролер заряду вимкнений, перш ніж встановлювати ці перемикачі батарей. Але пам’ятайте, що свинцево-кислотні та AGM акумулятори все одно втрачають частину заряду, навіть коли вони від’єднані. Тож не забудьте повернутися, щоб перевірити їх принаймні кожні пару тижнів.

Використовуйте свій будинок на колесах якомога частіше! Акумулятори для автофургонів люблять, коли їх використовують, тому намагайтеся якомога частіше виїжджати в походи (ніби вам потрібен ще один привід, правда?)?). Також легше не забувати перевіряти та обслуговувати акумулятори, коли ви використовуєте його, ніж коли він знаходиться на зберіганні далеко від вас.

Поділитися цим записом

Типи акумуляторів для автофургонів – для постійного проживання або відпочинку на вихідних

Причіп Geo Pro 19fbs поставляється з двома свинцево-кислотними акумуляторами від дилера. Через те, що ми постійно подорожуємо, ми перейшли на літієві акумулятори Lion Energy UT1300. Літієві батареї мають найбільшу початкову вартість, але важать менше, служать довше і взагалі не потребують обслуговування. Lion Energy UT1300 також включає в себе внутрішню BMS, яка суттєво допомагає захистити батарею від перезарядки, холодної погоди та перегріву. Літієві батареї також не виділяють шкідливих хімічних речовин і можуть бути встановлені збоку, що означає, що їх можна встановити майже в будь-якому місці всередині причепа Geo Pro.

Акумуляторна батарея для автофургона Встановлення – Причіп Geo Pro

Найскладніше в усьому процесі переміщення акумуляторного відсіку та кабелів вашого автофургона – це вибір акумуляторів, які ви хочете. Друга найскладніша частина – визначити, де саме ви хочете розмістити батареї. Батареї повинні бути доступними для обслуговування, не заважати іншим речам і бути захищеними від підстрибування. Якщо ви збираєтеся використовувати AGM-батареї, тримайте батарейний відсік за межами житлового простору в кемпері. Батареї AGM також не можна повністю герметично закривати всередині батарейного відсіку, оскільки вони потребують певної вентиляції. На зображенні нижче ви можете побачити, як ми вирішили перемістити наші акумулятори до наскрізного відсіку для зберігання під ліжком нашого Geo Pro 19fbs.

Різні місця для переміщення RV Battery Box

  • Наскрізний відсік для зберігання
  • Під кухонним гарнітуром
  • Зовнішній відсік для зберігання
  • Під диваном
  • Всередині фургона – #vanlife
  • Вбудуйте зовнішню коробку з замком

Інструменти, необхідні для переміщення акумуляторного відсіку Geo Pro

Прокласти нові кабелі та акумулятори для вашого будинку на колесах дуже просто, оскільки ви просто замінюєте існуючі кабелі, не виконуючи ніяких електричних робіт. Все, що вам знадобиться, – це кусачки, хрестоподібна викрутка, стяжки, гнізда 17 мм/11 мм/10 мм і торцевий ключ. Це єдині інструменти, необхідні для прокладання нових кабелів всередині причепа, але вам знадобиться дриль для того, щоб зібрати сам акумуляторний відсік.

Як зняти акумулятори RV – Camper Акумулятор Модернізація

СТОП! Перш ніж щось від’єднувати, сфотографуйте кабелі, щоб запам’ятати, які кабелі йдуть до якого акумулятора. Якщо причіп вже обладнаний акумуляторами, швидше за все, вони підключені паралельно. Це важливо запам’ятати і сфотографувати, щоб ви могли правильно з’єднати батареї вашого кемпера Geo Pro. Зображення нижче – це батареї, які спочатку були встановлені на нашому Geo Pro 19fbs. Дві батареї з’єднані паралельно, що означає, що позитивні полюси кожної батареї з’єднані між собою, а негативні – між собою. Більшість гайок акумуляторів RV мають розмір від 12-15 мм, і їх можна зняти за допомогою будь-якої звичайної розетки. (Вимкніть від’єднання акумулятора)

Як підключити Сонячна енергія Підключення панелі до акумулятора автофургона простими кроками

Зробити сонячну енергію на своєму автофургоні може здатися складним завданням. На щастя, ці чотири кроки покажуть вам, як підключити сонячну панель до будинку на колесах акумулятор.

Крок 1: Панель Установка

Ви можете встановити панелі двома способами: використовуючи сонячний комплект на землі, коли ви паркуєтесь, або умовно розмістивши їх на даху, що зручно для використання в дорозі. Багато водіїв віддають перевагу останньому, оскільки вони мають постійне електропостачання вдень і вночі.

Вам знадобляться монтажні кронштейни, гайки, болти або потужні клеї. Ви також можете вибрати нахильні кронштейни, які можна нахиляти відповідно до ваших потреб, або прикріпити тонкоплівкові гнучкі панелі, які можна приклеїти або приклеїти до даху на липучці.

Під час установка, Залиште проміжки між панелями для належної циркуляції повітря і розташуйте їх так, щоб сонце ідеально потрапляло на них для досягнення найкращої продуктивності. Ви завжди можете перевірити своє місце розташування та нахилити панелі до сонця, як правило, на південь у США під кутом 30-45 градусів. 4

Крок 2: Підключення контролера заряду

Контролер заряду є одним з найважливіших компонентів сонячна панельної системи. Це допомагає захистити батарею від перезарядки і збільшує термін її служби; в іншому випадку пряме підключення панелей до батареї може призвести до перегріву і вибуху.

Ви можете вибрати ШІМ або MPPT контролер заряду. 9 ШІМ дешевший і знижує напругу до рівня, з яким може впоратися батарея.

Навпаки, контролери MPPT є більш складними та дорожчими. Вони перетворюють всю зайву енергію в електрику, запобігаючи втраті сонячної енергії.

Контролер працює в амперах, і щоб визначити ідеальний розмір для вашої системи, ви берете всю потужність установки, поділену на напругу акумулятора. У перспективі, дві панелі потужністю 300 Вт на батареї 12 В потребують 300 Вт 2 12 В, що становить 50 А.

Спочатку потрібно переконатися, що контролер і батарея працюють, дотримуючись інструкцій на етикетці. Ви берете мідний дріт і з’єднуєте два акумулятор з’єднайте клеми і контролер з чорним і червоним негативним і позитивним кабелями.

Підключіть їх до контролера і переконайтеся, що вони працюють.

Крок 3: Увімкніть контролер заряду

Наступним кроком буде увімкнення контролера, і ви можете прочитати інструкцію до вашої конкретної моделі для отримання більш детальної інформації. Це обладнання є критично важливим для системи, оскільки воно детально контролює стан ваших батарей, їх заряд та напругу на панелях.

Ви також можете обрати більш складний дизайн, який висвітлює поточну температуру та дозволяє регулювати та контролювати заряджання.

Крок 4: Підключення контролера до панелей

Коли всі найважливіші частини встановлені, останнім кроком є з’єднання контролера з панелями за допомогою двох кабелів з роз’ємом MC4. The сонячний Комплект панелей має позитивний і негативний роз’єми MC4, і ви можете додати два інших роз’єми до контролера заряду. 5

Після того, як дроти затягнуті, налаштування повинно бути завершено. Контролер повинен негайно виявити панелі та виміряти їх напругу.

Нарешті, пам’ятайте, що успішне підключення означає, що панелі будуть продовжувати виробляти електроенергію за наявності сонячного світла і ви не зможете їх увімкнути або вимкнути, а якщо ви не впевнені в процесі, завжди звертайтеся до професіоналів.

Розрахунок кількості енергії, яку використовує ваш будинок на колесах

При переході на сонячну енергію 10 для вашого автофургона одним з перших міркувань є прийняття рішення про те, чи будуть ваші сонячні панелі задовольняти ваші потреби.

Ви повинні знати, скільки енергії виробляє сонячна панель і скільки їх у вас загалом порівняно з енергією, необхідною для вашого будинку на колесах.

Розрахунок починається з знання того, скільки енергії ви щодня використовуєте у своєму транспортному засобі. Математика включає в себе облік кожного приладу та всю спожиту енергію, помножену на тривалість його роботи в годинах на день.

Наприклад, якщо ваш телевізор споживає 100 Вт і ви вмикаєте його на дві години щодня, це означає 200 Вт/год щодня.

Ви можете зробити те ж саме для всіх інших приладів і додати загальну суму, щоб дізнатися, скільки ви використовуєте, що полегшує визначення кількості панелей.

Ви також можете використовувати цей калькулятор сонячних панелей, щоб допомогти.

Що таке сонячна установка для автофургонів?

Використання сонячної енергії та перетворення її в електрику почалося близько 1800 року. Це призвело до винаходу сонячних двигунів, які були менш ефективними, ніж сучасні системи сонячних панелей.

Однак у 1950-х роках вчені виділили кремній з піску, визнавши його життєво важливим для підвищення ефективності панелей. 1,7

Технологія поступово розвивається, і все більше людей використовують сонячну енергію у своїх будинках, комерційних будівлях та транспортних засобах.

Зараз часто можна зустріти людей, які заряджають Tesla за допомогою сонячною панелі та інші, хто використовує їх на своїх кемперах та автофургонах.

Сонячні панелі кріпляться до верхньої частини автомобіля і з’єднуються з перетворювачами та акумуляторами в складну систему, яка живить електроприлади в будинку на колесах. Тому, дізнавшись, як зробити своїми руками панелі для вашого будинку на колесах, ви спростите собі процес.

Використання сонячних панелей RV: Чому вони є чудовою альтернативою для живлення автофургонів

Зазвичай автофургон має дві батареї, що пояснює, чому ви також повинні навчитися підключати 2 батареї до сонячної панелі, якщо ви хочете використовувати їх у своєму кемпінгу сонячною енергії на транспортному засобі.

батарея, установка, встановити, сонячна

Існує стартер, основна роль якого полягає в запуску двигуна, і домашня батарея, яка живить всі інші прилади в будинку на колесах.

Хоча перша батарея є найбільш життєво важливою, друга батарея також необхідна для живлення холодильника, мікрохвильової печі та іншої електроніки.

Домашня батарея – це 12-вольтова версія зі свинцево-кислотного або літій-іонного акумулятора, залежно від виробника, і є кілька способів її зарядки.

Ви можете використовувати зарядні станції в трейлерних парках, генератори, генератори змінного струму (всередині двигуна, який працює, коли ви їдете) або сонячні панелі. Позамережеві сонячні системи 8 є вибором для багатьох через їх переваги над іншими методами.

На відміну від генераторів змінного струму, ви можете отримувати енергію, навіть коли ви не за кермом, а на відміну від генераторів та зарядних станцій, вам не доведеться мати справу з гучними звуками або різкими запахами.

Вони також прості в обслуговуванні, і найкраще те, що ви можете зробити панель своїми руками установка.

Ви навіть дізнаєтесь, як зробити сонячний панель, якщо ви хочете зробити весь процес самостійно.

Заміна акумулятора в автофургоні

Після виїзду з Арко, штат Айдахо, ми зупинилися в Айдахо-Фолс, щоб замінити всі шість домашніх акумуляторів на нові від Batteries Plus (виконали роботу самостійно)! дякую YouTube!). Батареї коштували 135 євро за штуку, плюс податок, але ми отримали 10% знижку за замовлення онлайн і отримання в магазині. Загальна сума склала 772 за батареї. Батареї були 6V GC2 235AH, так що це означає, що наш 12В батарея банк тепер збільшився з 630AH до 705AH. Розрядка до 50% дає нам корисні 352 Аг.

Ми встановили БМК і нові акумулятори на парковці в “Батареї Плюс”, оскільки вони дозволили нам паркуватися біля входу для співробітників і виконувати роботу там. Потім ми змогли віддати їм старі батареї, щоб зберегти заряд батареї. Дуже зручно! Найдовшим завданням було очищення відсіку для акумуляторів за допомогою соди та води, який мав пристойну кількість корозії.

Під кінець три кабелі для послідовного з’єднання нових батарей виявилися занадто короткими, оскільки клеми на нових батареях були розташовані далі один від одного. На щастя, у хлопців з Batteries Plus була рекомендація, тому я побіг до найближчого магазину товарів для автофургонів і попросив їх виготовити кілька кабелів спеціальної довжини (25), використовуючи дріт калібру 2/0 та роз’єми. Після цього ми були готові. Це відео RVgeeks було грунтовкою про те, як ми робили весь проект.

Монітор заряду акумулятора для автофургонів

Ми вирішили додати Magnum Battery Battery Monitor Kit (BMK) для 135, який встановлюється між блоком акумуляторів і всіма основними негативними кабелями, щоб він міг контролювати реальний потік електроенергії в/з блоку акумуляторів, що дасть вам точні вимірювання для комбінованого навантаження 12 В постійного струму та інверторного навантаження 12В-120В. Він використовує датчик температури акумулятора, щоб враховувати вплив температури на ємність, і ви можете вказати йому тип акумулятора разом з ємністю, щоб він міг визначити реальний SOC % і як найбільш ефективно заряджати ваші акумулятори автоматично. Більше ніяких здогадок на основі напруги!

Наше реальне навантаження

Новий BMK показує, що наше типове “реальне” навантаження (тобто, коли ми просто використовуємо всі речі, які ми зазвичай любимо використовувати, коли ми не спимо) становить близько 32 AH, що включає в себе роботу компресора холодильника і приблизно половину, коли він не працює, що становить приблизно половину часу, менше, якщо на вулиці холодно. Отже, це означає, що наші початкові оцінки щодо використання автономного опалення були занадто низькими! Тепер, коли у нас були кращі показники, ми витратили годину, вимикаючи різні прилади та вимикачі, щоб побачити, скільки енергії все споживає, контролюючи лічильники BMK, і тепер маємо краще уявлення про те, як зробити так, щоб наші батареї працювали довше, перш ніж нам потрібно буде заряджати їх від генератора під час сухого кемпінгу.

Наприклад, антена weBoost споживає 2-3 А-год, тому ми залишаємо її вимкненою, якщо не використовуємо її, що трапляється досить рідко. Також перед сном переконайтеся, що всі несуттєві навантаження, такі як ноутбуки, вимкнені, і вимкніть 12-вольтовий автоматичний вимикач, який зупиняє, очевидно, досить велике навантаження-вампіра від поїдання батарей всю ніч, коли ми спимо (хоча тепер вимикачі світла і водяний насос не працюють, поки ви не ввімкнете їх знову)!). Ми можемо довести середній рівень використання акумуляторів до 70%, і нам потрібно лише запустити генератор на пару годин, щоб повернути SOC % до 90%.

Чому 90%, а не 100%?? Що ж, потрібно лише пару годин повної зарядки, щоб отримати 80% або більше, а потім ще принаймні 2 години, щоб отримати останні 10-20% за допомогою поглинання / плаваючої зарядки, так що це не варте витрат палива (приблизно).5 га/год) або знос генератора, щоб отримати цей останній біт. Ми запускаємо генератор на годину вранці, коли готуємо сніданок (деякі речі все одно потребують конвекційної печі), і ще на годину ввечері, коли готуємо вечерю.

Модернізований пульт дистанційного керування інвертором

Останнім оновленням, яке ми зробили, була заміна базового пульта дистанційного керування ME-RC50 на ME-ARC50 (розширений пульт дистанційного керування), який має більш детальні опції та покращує точність декількох лічильників, які він має. Я купив вживаний на eBay за півціни за 135 доларів, і це була пряма заміна. Просто відкрутіть чотири гвинти на рамці, від’єднайте кабель передачі даних на задній панелі та поверніть процес у зворотному напрямку, використовуючи новий пульт дистанційного керування, оскільки він має ідентичний форм-фактор.

Найкращі нові функції:

  • Встановлення певного часу запуску/зупинки генератора відповідно до часу тиші в кемпінгу (замість того, щоб вибирати з короткого меню певні варіанти, які не завжди збігаються).
  • Встановіть запуск і зупинку генератора на основі порогових значень SOC % (точно) замість показань напруги (неточно).
  • Додайте улюблені пункти меню до закладок, щоб до них було швидше дістатися.
  • Захист майбутнього, коли ми йдемо додавати сонячні панелі. Вдосконалений пульт дистанційного керування має кращі можливості для співіснування із сонячною зарядкою.

Якщо ви зацікавлені в батареях AGM, що не потребують обслуговування, спробуйте ці 6V GC2 225AH AGM типу (не потребують обслуговування), але зауважте, що вони приблизно в 2 рази дорожчі, але заряджаються швидше.

Хочете більше інформації про ремонт та обслуговування будинків на колесах? Погляньте на наші статті про будинки на колесах. Що ми робимо далі? Не пропустіть статтю, підпишіться сьогодні.

Leave a Reply