Встановлення зарядної точки Tesla. Наші ліцензовані електрики кваліфіковано встановлюють…

Table of Contents

Зарядний пристрій для електромобілів Встановлення

Жителі району Атланти тепер мають можливість встановити домашній зарядний пристрій для електромобілів ліцензований електрики TE Certified. Наші електрики встановлюють зарядні пристрої для електромобілів та домашні зарядні станції Tesla в Атланті та її околицях. Це чудовий варіант для тих, хто хоче додати зарядний пристрій для електромобіля до свого будинку, але не знає, як це зробити самостійно (це не рекомендується). Наш домашній зарядний пристрій для електромобілів установка Послуга включає в себе все: від визначення найкращого місця для зарядного пристрою до його встановлення та тестування, щоб переконатися, що він працює належним чином. Наші навчені та ліцензовані електрики також готові відповісти на будь-які питання, які у вас можуть виникнути щодо вашого нового домашнього зарядного пристрою для електромобіля.

TE сертифіковані електрики Tesla рекомендовані електрики для зарядного пристрою для електромобілів установка обслуговування в районі Атланти та встановлення вашого Tesla домашній зарядний пристрій – наша спеціалізація. Як ваш місцевий Tesla-сертифікований електрик, ми можемо встановити домашній зарядний пристрій Tesla для вас швидко та ефективно. Ми також пропонуємо широкий асортимент аксесуарів Tesla, щоб зробити зарядку ще простішою. Тож якщо ви шукаєте Домашній зарядний пристрій Tesla установника домашніх зарядних пристроїв поблизу Атланти, зверніться до нашої команди експертів. Ми також можемо встановити зарядні пристрої рівня 2 для інших марок та моделей електромобілів. Обирайте місцевих електриків з найвищим рейтингом в Атланті, рекомендованих Tesla, які навчені встановлювати зарядні пристрої Tesla. Ми дотримуємося суворих вимог щодо якості, дозволів та перевірок, щоб правильно та безпечно встановити вашу домашню зарядну станцію рівня 2 у вашому домі чи на підприємстві.

Вартість встановлення електромобіля точка зарядки в будинку поблизу Атланти може становити від 500 до 5000 000, залежно від типу зарядного пристрою та того, чи потрібно встановлювати новий контур чи ні.

Вартість встановлення зарядного пристрою Tesla у вашому домі поблизу Атланти може становити від 750. 5000,500. Встановлення Ціна може змінюватися в залежності від вашого домашнього зарядного обладнання та електричної системи. Найміть на роботу Tesla сертифікований інсталятор зарядних пристроїв для електромобілів, наприклад, TE Certified.

tesla, зарядка, точка, встановлення, ліцензований

Затверджений інсталятор установка зарядного пристрою для електромобілів у вашому домі вимагатиме використання спеціального контуру. Якщо вам не вистачає місця на наявних панелях, то може знадобитися встановити ще одну (підпанель). Сучасні електромобілі можна заряджати від стандартної 120-вольтової мережі, яка є в кожному будинку, але це не рекомендується через час, необхідний для зарядки вашого електромобіля. Рекомендується використовувати зарядні пристрої рівня 2 (240 В).

Автомобільні зарядні станції рівня 1

Багато електромобілів оснащені зарядними пристроями, які працюють з типовими електричними розетками на 120 В. Ці зарядні пристрої споживають менше енергії, тому вони працюють за базовою схемою, але заряджають ваш електромобіль набагато довше, ніж “Станція швидкої зарядки”.” Навіть якщо ваш автомобіль поставляється з малопотужною зарядкою ви можете розглянути можливість використання спеціального 20-амперного ланцюга, щоб уникнути спрацьовування вимикачів або перевантаження ланцюгів.

Зарядні пристрої рівня 2 (240 В) для електромобілів (EV)

Не всі зарядні пристрої рівня 2 однакові, хоча всі вони мають однакову конфігурацію штекера. Житлова домашня зарядна станція рівня 2 використовує 240-вольтову розщеплену фазу від головної електричної панелі вашого будинку, щоб зарядити ваш електромобіль за чотири-вісім годин, залежно від типу станції та транспортного засобу. Хоча всі побутові зарядні пристрої рівня 2 використовують однакову напругу (міра електричного потенціалу), кількість енергії, що передається вашому автомобілю за годину, може змінюватися в залежності від сили струму (міра електричної сили). Деякі зарядні пристрої, такі як Leviton Evr-Green 160, розраховані лише на 20 ампер при напрузі 240 вольт, тоді як модель Evr-green 320 витримує вдвічі більшу силу струму. Крім того, деякі автомобілі, такі як Tesla Model S, можуть використовувати різні варіанти зарядки рівня 2. Як правило, чим вище сила струму зарядного пристрою, тим швидше він заряджається зарядка Чим більший зарядний пристрій, тим швидше він зарядить ваш автомобіль. Недоліком великих зарядних пристроїв є те, що вони вимагають трохи більше зусиль і початкових витрат на установка. Більші зарядні пристрої потребують більшої доступної потужності у вашій електричній панелі та більшого розміру ланцюга від електричної панелі до автомобільної зарядної станції.

Встановлення зарядного пристрою для електромобіля

  • Ми перевіримо тип вашого автомобіля.
  • Ми перевіримо вашу електричну панель і перевіримо доступну потужність.
  • Ми також перевіримо, чи є у нас правильний зарядний пристрій для вас на основі специфікацій та планування вашого будинку.

Перевага найму сертифікованого електрика TE полягає в тому, що ми можемо встановити будь-який тип зарядної станції, оскільки ми є незалежними електриками. Ми також є рекомендованим електриком номер один в Атланті від Tesla Motors.

  • Якщо ви вже придбали зарядний пристрій, ми можемо встановити його для вас.
  • Якщо ви ще не обрали автомобільний зарядний пристрій, ми допоможемо вам знайти потрібну марку та модель, яка відповідає вашим потребам.

Обслуговування в Атланті, Розуеллі, Лоуренсвіллі, Марієтті та Альфаретті

Сертифіковані електрики TE – надійний вибір для зарядних пристроїв для електромобілів в Атланті установка. Ми допоможемо вам у процесі встановлення швидкого, безпечного, легкодоступного та надійного зарядного пристрою для електромобілів у вашому домі.

Догляд за будинком Профілактичне обслуговування Сплануйте план обслуговування вашого будинку. Скоротіть витрати на ремонт і подовжте термін служби вашого обладнання за допомогою плану профілактичного обслуговування HomeCare від TE Certified. Дізнайтеся

Наша місія

Наша місія – зробити ваш будинок безпечним і комфортним. Ми хочемо допомогти вам вирішити проблеми з електрикою, сантехнікою та нагріванням повітря, захищаючи при цьому від загроз безпеці. Коротше кажучи, ми хочемо використати наші здібності електриків, сантехніків, спеціалістів з опалення та вентиляції, щоб зробити ваш будинок максимально комфортним та безпечним.

Адреса

770-667-6937 9800 Old Dogwood Rd, Roswell, GA 30075 United States

tesla, зарядка, точка, установка, ліцензований

404-596-5179 98 Patterson Rd SW, Lawrenceville, GA 30044 United States

678-942-6153 3400 Cobb International Blvd NW Kennesaw GA 30152

Номери ліцензій

Електрична ліцензія – EN214217 Низька напруга – LVU406638 Ліцензія на опалення, вентиляцію та кондиціонування – CR109865 Сантехнічна ліцензія – MP210445

Зарядка першого рівня

Середньостатистичний автомобіль проїжджає лише 40 миль на день. Зарядний пристрій першого рівня (який зазвичай йде в комплекті майже з будь-яким електромобілем) підключається до спеціальної стандартної домашньої розетки і може видавати 12 ампер. Це означає, що він доставить 40 миль за 8 годин за ніч зарядка сеанс. Більшість людей залишають свій автомобіль вдома набагато довше, ніж в середньому 8 годин. Тож загалом, навіть з цим дуже повільним зарядка, ви не відстанете. У дні, коли ви їздите більше, ви не будете заряджатися повністю, але якщо ви не будете їздити довго кілька днів поспіль, ви врешті-решт повернетеся назад. (Як швидко – залежить від того, чи потрібно обмежувати зарядку лише позапіковими періодами).)

(Якщо ви належите до тих людей, які їздять на роботу на 100 миль, вам це не підійде, і, можливо, вам доведеться проковтнути кулю і підключити нову електростанцію). Але більшість людей не заходять так далеко.)

Звичайно, додаючи 50 миль/ніч, іноді вам буде недостатньо. Для багатьох це буде лише кілька разів на рік. Тоді швидкі зарядні пристрої, такі як суперчарджери Tesla, можуть стати вашим рішенням. Це нормально, якщо це не часта подія. Інші рішення можуть включати зарядку на роботі. Якщо ви не їздите на роботу, або відстань в обидва кінці не перевищує 20 миль, це рішення, ймовірно, підійде вам – і воно може бути навіть безкоштовним, якщо у вас є спеціальна розетка на місці для паркування. Він повинен бути виділений – нічого іншого на цьому вимикачі не повинно бути.

У деяких випадках спеціальний штекер може мати вимикач на 20 ампер і провід 12AWG. У такому випадку штекер може вже мати Т-подібний гніздо, що означає, що він розрахований на 20 ампер. Візьміть 20-амперну вилку (яку продає Tesla та деякі інші зарядні пристрої), і ви побачите, що проїдете 50 миль або більше за 8 годин ночі, і ви точно наздоженете середньостатистичну їзду.

На перший погляд, коли ви читаєте, що не заряджається 250-мильний пробіг автомобіля на першому рівні може зайняти більше двох днів, ви подумаєте, що перший рівень – це смішно, але насправді, чим більша батарея, тим більше вона може витримувати коливання вгору і вниз, і при цьому залишати вам достатню ємність для водіння. Це автомобіль з невеликим акумулятором, який абсолютно необхідно заряджати до повного заряду щовечора. Велика машина з акумулятором не.

Слід зазначити, що в дуже холодному кліматі така повільна зарядка може не спрацювати через необхідність нагрівати батареї та більшу витрату енергії при їзді на морозі.

Зарядка на повільнішому другому рівні

Схема другого рівня працює при вдвічі більшій напрузі і, як правило, при більшому струмі. Насправді ви можете встановити ці, здатні робити до 80 ампер. Для більшості людей, однак, вам не потрібно майже стільки. Вам буде достатньо, щоб відновити близько 60% заряду акумулятора, оскільки ваш типовий щоденний цикл повинен тривати від 20% до 80% повного заряду. На Tesla Model 3, що проїжджає 240 миль, ви можете отримати це за 8 годин, використовуючи лише 5 кВт, які ви отримуєте від 30-амперної вилки, тієї самої, що працює у вашій сушарці. (На будь-якій вилці автомобіль заряджається при 80% від повного струму, в даному випадку при 24 амперах).) Така схема повністю відновить вас майже в будь-який день, коли ви будете за кермом, особливо якщо ви проводите вдома більше 8 годин. Швидше вам насправді не потрібно. Звичайний діапазон Tesla в будь-якому випадку не може витримати більше 32 ампер (тобто. ланцюг на 40 ампер), але вам не потрібно навіть цього. Якщо ви можете його дістати, звичайно, ви повинні взяти його, але ви не повинні витрачати тисячі, щоб отримати цей додатковий стимул.

Ваш електрик може сказати вам, що вам потрібна нова панель для 50-амперної вилки, але ви можете встановити 30-амперну або 20-амперну без нової панелі – що може заощадити вам цілий статок.

tesla, зарядка, точка, установка, ліцензований

Зарядний пристрій рівня 2 на 20 ампер відновить близько 14 миль за кожну годину заряджання, або близько 110 за 8 годин ночі. Цього більш ніж достатньо для більшості людей – знову ж таки пам’ятайте, що середньостатистичний автомобіль проїжджає 40 миль на день. Ви знайдете кілька днів або відрізків днів, коли ви не заряджаєтесь, але ви можете знайти лише пару днів на рік, коли вам потрібен нагнітач. Знову ж таки, ви не хочете бути повільними, але якщо це заощадить вам 3 000 гривень, якщо використовувати 20 ампер замість 50 ампер, то зробіть це. Попросіть електрика встановити штекер “6-20”, який має напругу 240 В при 20 амперах. Він використовує горизонтальний штифт (як 20a, зображений вище), але з іншого боку. Придбайте адаптер для свого автомобіля.

Якщо у вас є справді спеціальна вилка (це єдине, що є на вимикачі), то в багатьох випадках електрик може за невеликі гроші замінити звичайну розетку на 120 В на розетку на 240 В, що забезпечує вдвічі більшу швидкість заряджання, замінивши вилку та вимикач, якщо проводка розрахована на вищу напругу. Запитайте про це – вона майже напевно може відповідати максимальному навантаженню вашої панелі. (У той час як у США звичайні вилки працюють на 120 В, а більша частина решти світу – на 220 В, у будинках США можна встановлювати вилки на 240 В, і для цього існує чітко встановлений стандарт).)

Поділіться з сушаркою

У більшості будинків є електрична вилка на 30 ампер для вашої сушарки. Вам може бути легко перейти на сушарку, що працює на природному газі, особливо якщо ви хочете придбати нову сушарку. Вони коштують лише трохи дорожче, але вони коштують трохи дешевше, і, таким чином, вони заощаджують гроші в довгостроковій перспективі. Вони також коштують однаково вдень і вночі. Вам потрібно провести газопровід до пральні. Додавання цього може коштувати реальних грошей – або бути дешевим – залежно від того, як далеко це має бути. Можливо, ви навіть можете продати свою електричну сушарку комусь на Craigslist.

Якщо ви це зробите, ви знімете 30 ампер навантаження з вашого будинку, і тепер ви можете додати 30-амперну лінію для вашого автомобіля без необхідності оновлення послуг. Ваш електрик також може в деяких випадках просто провести лінію від місця, де знаходиться (була) вилка електричної сушарки, до місця, де знаходиться ваш автомобіль. Цієї потужності більш ніж достатньо для ваших потреб, і хоча нова газова сушарка не безкоштовна, вона може бути найдешевшим варіантом з усіх можливих.

Ви також можете придбати пристрій під назвою “Dryer Buddy” приблизно за 350 доларів, який дозволяє підключити автомобіль і сушарку до однієї розетки, якщо ваш автомобіль паркується близько до сушарки. Цей пристрій просто бачить, коли сушарка увімкнена, і вимикає автомобільну зарядку, коли вона увімкнена. Це також відносно дешеве рішення. Якщо ви не запустите сушарку після опівночі, ви навіть не помітите, що штепсельна вилка спільна.

Як заощадити тисячі, встановивши зарядний пристрій для електромобіля вдома

  • 15 липня 2022 року
  • No Коментарі та думки власників
  • 4-хвилинне читання
  • Бріді Шмідт

Існує ряд ключових моментів, які слід враховувати, думаючи про те, де встановити настінний зарядний пристрій для електромобіля у вашому гаражі.

А правильний вибір може потенційно заощадити вам тисячі, якщо ви знаєте, на що звернути увагу. Де встановити, чи готуєтесь ви лише до одного електромобіля, чи в майбутньому вам може знадобитися заряджати два транспортних засоби – ось деякі приклади.

У вас є сонячна батарея та/або акумулятор?? Якщо так, вам, можливо, доведеться подумати про те, як керувати сонячною енергією, особливо якщо електромобіль, який ви купуєте, не має функції зарядки за розкладом.

Експерт з електромобілів Кріс Вандерсток (Chris Vanderstock) замислився над цими питаннями і надав кілька ключових рекомендацій у нещодавньому відео на YouTube.

“Одна з перших речей, про яку потрібно подумати, купуючи домашній зарядний пристрій, – це те, де ви збираєтеся його встановити”, – каже він.

Чим далі ви знаходитесь від блоку запобіжників, тим дорожче це буде коштувати.”

Він наводить приклади випадків, коли зарядні пристрої були встановлені на відстані до 30 метрів від блоку запобіжників, що “суттєво” збільшувало вартість установки.

tesla, зарядка, точка, установка, ліцензований

“Я говорю про … тисячі доларів, щоб зробити це”, – каже Вандерсток.

Ще одним фактором, що впливає на відстань при покупці зарядного пристрою, є довжина шнура, а також розташування зарядного порту на транспортному засобі. Це на задній чи передній частині транспортного засобу? Чи будете ви заїжджати або виїжджати у свій гараж?

Де слід встановлювати настінний зарядний пристрій для електромобілів?

Вандерсток зазначає, що ще одним фактором, який слід враховувати, є перспективність установки. Хоча його приклад показує, чи станете ви сім’єю з двома електромобілями чи ні, також добре подумати про місце, яке підійде для всіх електромобілів, на випадок, якщо ви зміните модель або продасте будинок.

У його випадку, за його словами, “ми фактично вибрали центральний пост … якби я мав заряджати іншу Теслу в цьому гаражі, мені, ймовірно, доведеться заднім ходом поставити іншу (в).”

Наступним міркуванням і, мабуть, найважливішим для нас було те, що у нас є сонячна батарея і акумулятор, і я хотів систему, яка могла б максимізувати їхні переваги”, – додає він.

Як і багато нових власників електромобілів, досі він заряджався від стандартної розетки за допомогою мобільного зарядного кабелю, що йшов у комплекті з автомобілем (примітка: нові покупці Tesla більше не отримають його в стандартній комплектації, але зможуть вибирати між мобільним зарядним пристроєм за 550, або настінним роз’ємом за 75 – або і тим, і іншим).)

“На сьогоднішній день ми просто використовуємо 10-амперний (розетку), а потім 15-амперний зарядний пристрій, такий як мобільний роз’єм, який поставляється з вашим автомобілем”, – каже Вандерсток.

Але оскільки це означало, що йому завжди доводилося вручну керувати графіком заряджання, оскільки їхній електромобіль MG ZS EV не має цієї функції, він вирішив нарешті встановити настінний зарядний пристрій. Зарядний пристрій, який вони обрали, – це бренд (Zappi), який керує всім цим, а також управлінням сонячною енергією та енергією акумулятора локально, замість моделі підписки в хмарі.

Ще одне міркування – чи достатньо місця у вашому існуючому блоці запобіжників для сили струму, яку ви хочете пропустити через настінний зарядний пристрій.

У випадку Вандерстока не вистачило місця для лінії на 32 ампера (що дозволило б Tesla Model 3 заряджатися зі швидкістю 50 км/год, згідно з даними на сайті Tesla).

“…нам довелося встановити цю коробку під ним, щоб Zappi працював якомога швидше (наскільки це можливо) через одну фазу (установка)”, – сказав він.

Введення в експлуатацію настінного зарядного пристрою

Коли справа доходить до введення в експлуатацію настінного зарядного пристрою, те, як він налаштований, також може бути важливим.

У випадку з Zappi, каже Вандерсток, електрик “задав мені питання, над яким я насправді не думав.”

Він каже, що електрик порадив йому подумати про потреби в енергії та коливання тривалості світлового дня і температури між зимою та літом.

“Влітку наша Powerwall фактично заповнюється до 12:00, потім, коли сонце сідає, ми починаємо брати з неї енергію під час пікових навантажень, тобто, якщо ми дозволимо Zappi швидко взяти з неї енергію і заправити одну з машин (пам’ятайте, що зараз лише 13:00), це означає, що якщо ми дозволимо Zappi швидко взяти з неї енергію і заправити одну з машин (пам’ятайте, що зараз лише 13:00), це означає, що ми зможемо заправити.5 кіловат-годин корисної енергії для одного Powerwall), він дуже швидко забере всю енергію у Powerwall, і тоді ви будете платити дуже високу надбавку до ціни за електроенергію.”

“Наразі ми користуємося планом EV Power Shop, що означає, що між 12 годиною ночі та 4 годинами ранку ми платимо трохи більше 9 центів за кіловат-годину, тож має сенс використовувати таймери та Zappi для максимального використання цієї дешевшої електроенергії”, – каже Вандерсток.

Звичайно, якщо у вас немає Powerwall або іншої акумуляторної батареї, і у вас є електромобіль, який заряджається за розкладом через інтерфейс автомобіля або смартфона, ви можете налаштувати це без використання зарядного пристрою Zappi.

Скільки коштувало встановити зарядний пристрій Zappi?

“По суті, 450 000 за електрику, – каже Вандерсток. “Це могло б бути трохи дешевше, якби у нас було місце на дошці”, – додає він.

Потім 450 500 за Zappi – сюди входять всі аксесуари, такі як Wi-Fi донгл, щоб я міг спілкуватися з ним через хмару.”

Протягом обмеженого часу ви можете скористатися кодом Вандерсток, щоб отримати знижку на Zappi.

Бріді Шмідт – асоційована редакторка The Driven, сестринського сайту Renew Economy. Вона пише про електромобілі з 2018 року і дуже цікавиться роллю, яку транспорт з нульовим рівнем викидів має відігравати у сталому розвитку. Вона брала участь у таких подкастах, як Download This Show з Марком Феннеллом та Shirtloads of Science з Карлом Крушельницьким, а також є співорганізатором Форуму електромобілів Northern Rivers. Бріді також є власницею Tesla Model Y, і напередодні її можна буде взяти напрокат.com.au.

Що потрібно перевірити перед початком роботи

Є кілька речей, які слід перевірити, перш ніж вирушати до магазину товарів для дому або навіть купувати домашній зарядний пристрій. Я рекомендую вам переглянути все відео або прочитати всю статтю від початку до кінця, перш ніж робити що-небудь.

Мій особистий вислів такий: “Жоден проект “зроби сам” не завершується без принаймні 3 поїздок до магазину товарів для дому”.” Тож плануйте заздалегідь, щоб ці 3 поїздки не перетворилися на 6 поїздок.

Ось що вам потрібно буде зробити.

Перевірте послугу підсилювача у своєму будинку

По-перше, перевірте і переконайтеся, що у вас є щонайменше 200 ампер у вашому домі. Потім з’ясуйте, як отримати доступ до коробки вимикача, щоб провести додатковий провід. Якщо у вас немає принаймні 200-амперної мережі у вашому домі, це те, що ви захочете розглянути.

Навіщо мені потрібна послуга 200 ампер?

Якщо ви перебуваєте в ситуації, коли працює кондиціонер, увімкнена плита та інші прилади, які споживають багато електроенергії, і ви намагаєтесь зарядити свій автомобіль. це може призвести до спрацьовування головного вимикача. Регулярне спрацьовування головного вимикача в будинку не тільки відключає всю електроенергію в будинку, але і є ознакою того, що ви регулярно використовуєте більше енергії, ніж розраховано для вашого будинку.

Перегляньте цю статтю, щоб оновити свій будинок до послуги 200 ампер. Спойлер: зазвичай це коштує щонайменше кілька тисяч доларів, і вам потрібно буде залучити місцеву електричну компанію.

Визначте, який тип вимикача у вас є

Далі з’ясуйте, яка у вас коробка вимикача, щоб ви знали, який вимикач придбати. Це важливо, щоб ви придбали правильний вимикач. Один із простих способів переконатися, що ви придбали правильний вимикач – це вимкнути живлення, а потім вийняти один із тих, що зараз встановлені у вашій системі, щоб взяти його з собою до магазину.

Визначте, чи потребує ваша установка відключення

Крім того, якщо ви плануєте прокладати лінію прямо від головного розподільного щитка, місцеві правила можуть вимагати встановлення вимикача. Це означає, що повинен бути механізм для відключення живлення зарядного пристрою, окремий від основного блоку. Ваш кондиціонер, ймовірно, має один із таких.

Це коробка вимикача, розташована поруч із моїм кондиціонером.

Для мене я вже встановив підпанель, в якій є вимикач автоматичного вимикача.

Проведіть власне дослідження і з’ясуйте, чи вимагає цього ваш муніципалітет або місцеві правила. Вам не потрібно встановлювати повну підпанель, як у мене тут, ви можете запустити коробку з вимикачем, яка коштує менше 20 доларів з Amazon або Home Depot, щоб зробити це.

Зазвичай вони маркуються для використання в кондиціонерах. З того, що я знайшов, гуляючи в Інтернеті, він стосується “Коду 86-304 засобів відключення”, зокрема, ланцюгів потужністю 60 ампер або більше.

Amazon рекомендує Square D’s QO200TRNM 60 A без запобіжника відключення

Я не електрик, тому проведіть власне дослідження, і якщо ви не впевнені на 100%, викличте електрика.

Подумайте про те, як захистити свою установку в майбутньому

Нарешті, подумайте про те, щоб перевірити цю установку в майбутньому, особливо якщо у вас вже є плани на придбання другого електромобіля.

Як я можу довести майбутнє моєї Тесла Встановлення настінного роз’єму?

Уявімо, що ваша дружина хоче придбати Tesla (або будь-який інший електромобіль) після того, як поїздить на вашому. Хоча ви можете передавати один зарядний пристрій між транспортними засобами, наявність 2 робить зарядка набагато зручніше.

На мою думку, є два способи перевірити вашу установку в майбутньому.

Запустіть підпанель, як це зроблено в моєму налаштуванні.

Прокладіть додаткову лінію кабелепроводу або дроту від вашої основної розподільчої коробки так, ніби ви встановлюєте другий зарядний пристрій зараз.

Перший варіант забезпечує набагато більшу гнучкість в довгостроковій перспективі, саме тому я зробив це в першу чергу. Запустивши підпанель, ви можете встановити більше, ніж просто зарядний пристрій. Якщо вам потрібно додаткове освітлення в гаражі, можливо, кілька розеток або навіть 220В/240В для певних інструментів, то це саме те, що вам потрібно.

Додаткова панель зазвичай коштує лише кілька сотень доларів на матеріали, і для 99% людей це останній раз, коли вам доведеться залазити в основний розподільний щиток для прокладання проводки.

Другий варіант – встановити другий вимикач на 60 А (або будь-який інший вимикач, що відповідає вашим потребам в енергії) у головному розподільчому щитку та прокласти кабель. Потім, коли ви будете готові встановити другий зарядний пристрій, прокладіть дріт і підключіть його до вимикача.

До 1 квітня 2021 року я підготую більш детальний пост і, можливо, відео на цю тему.

https://www.сертифіковані електрики.com/electric-car-charging-stations/
https://www.forbes.com/sites/bradtempleton/2019/12/11/dont-spend-a-fortune-installing-charging-for-your-new-electric-car/amp/
https://thedriven.io/2022/07/15/how-to-save-thousands-when-installing-an-ev-charger-at-home/
https://brianmfischer.com/how-to-safely-install-a-tesla-wall-charger-connector/ [/спойлер]

Leave a Reply