Потужність зарядного пристрою для електромобіля. Пошук продуктів

електричний, зарядний, пристрій, вихід, продукт

Типи роз’ємів для заряджання електромобілів та швидкості

Посібник, що охоплює різні типи роз’ємів електромобілів та швидкості зарядки.

Останнє оновлення: грудень 09, 2022 5 хв читати

Перейти до розділу:

Відповідні інструкції:

Резюме

Подібно до зарядних кабелів для телефонів, автомобільні зарядні кабелі, як правило, мають два роз’єми, один з яких під’єднується до розетки автомобіля, а інший – до самої зарядної станції.

Тип роз’єму, який вам потрібен, залежить від автомобіля та номінальної потужності (швидкості) зарядної станції.

  • Електромобілі мають роз’єм типу 1 або 2 для повільної/швидкої зарядки та CHAdeMO або CCS для швидкої зарядки постійним струмом.
  • Більшість пунктів повільної/швидкої зарядки мають розетку типу 2. Іноді замість нього може бути прикріплений кабель. Усі зарядні станції DC Rapid мають кабель з роз’ємами CHAdeMO та CCS.
  • Більшість водіїв електромобілів купують портативний зарядний кабель, який відповідає роз’єму типу 1 або 2 їхнього автомобіля, щоб вони могли заряджатися в громадських мережах.

Цей посібник базується на досвіді Великобританії і може не містити повної інформації для всіх країн. За винятком автомобілів Tesla Model X і Model S, які на сьогоднішній день використовують роз’єми типу 2 для зарядки постійного струму. Доступні адаптери, які дозволяють заряджати ці моделі Tesla через роз’єми CHAdeMO або CCS.

Типи роз’ємів для електромобілів на борту автомобіля

Роз’єми для зарядки електромобілів підключаються до вашого автомобіля, і їх можна вважати такими ж, як роз’єми для зарядки телефону на вашому зарядному кабелі для телефонів Apple або Android. Залежно від того, який у вас телефон/автомобіль, до роз’єму телефону/автомобіля підходять різні роз’єми.

Повільна швидка зарядка

Зазвичай використовується для підзарядки вдома, на роботі та в дорозі, існує два типи автомобільних роз’ємів змінного струму.

  • 7-контактний
  • Стандартний роз’єм ЄС
  • Вбудований механізм блокування
  • Може нести трифазну потужність

Деякі моделі Renault Zoe можуть споживати 43 кВт, що дає 145 миль пробігу на годину (для Zoe 43 кВт класифікується як швидкий зарядний пристрій в дорозі).

Мається на увазі електромобіль з повною батареєю на 60 кВт-год і запасом ходу 200 миль.

Порада: трифазне живлення відносно рідко зустрічається у Великобританії. У будинках майже немає трифазних електромереж, але вони є в деяких великих комерційних будівлях. Більшість громадських зарядних станцій – це однофазні пристрої потужністю 7 кВт.

Швидка зарядка

Зазвичай використовується для швидкої зарядки в дорозі Існує три типи автомобільних роз’ємів постійного струму. Більшість зарядних станцій DC Rapid мають кабелі з роз’ємами CHAdeMO і CCS, тому вам просто потрібно буде вибрати, який з них підходить до розетки вашого автомобіля. Щоб захистити акумулятор, швидкі зарядні пристрої не заряджають постійно з максимальною потужністю.

  • Висока потужність
  • Акуратне розташування з 2 штифтами “Тип 2
  • Стандартний роз’єм швидкої зарядки ЄС
  • Тільки суперзарядні пристрої Tesla подають постійний струм через роз’єм типу 2
електричний, зарядний пристрій, вихід, продукт

Припускає 60 кВт-год повного акумулятора електричний електромобіль (BEV) із запасом ходу 200 миль.

Зарядні пристрої CCS Rapid потужністю 150 кВт стануть дуже поширеними, але у Великій Британії більшість з них все ще мають потужність лише 50 кВт.

Існує кілька зарядних пристроїв CCS потужністю 350 кВт, проте вони ще не стали загальним місцем.

Зарядні пристрої Tesla потужністю 250 кВт починають розгортатися.

Порада: Щоб дізнатися про роз’єми змінного та постійного струму вашого автомобіля та максимальну швидкість заряджання, ви можете відвідати наші посібники для автомобілів.

Типи роз’ємів для електромобілів з боковим зарядним пристроєм

Зазвичай використовується для підзарядки вдома, на роботі та в дорозі, але насправді існує лише один тип розетки, хоча дехто може іноді використовувати традиційну 3-контактну вилку для зарядки від розетки в якості аварійного резерву.

Розетка типу 2 є універсальною, і її можна уявити аналогічно розетці для зарядки iPhone або телефонів Android (i.e. розетка однакова для всіх, але кабель залежить від типу автомобіля/телефону).

Повільні та швидкі зарядні пристрої

Розетка “Тип 2” – це загальноєвропейська універсальна розетка для зарядки електричний автомобілів. Ви можете заряджати від нього будь-який тип автомобіля, якщо у вас є відповідний зарядний кабель для вашого автомобіля. майже так само, як заряджати телефони Apple або Android від розетки.

Приблизно. дальність заряджання за годину

7 кВт (однофазний)22 кВт (трифазний)

  • Універсальний роз’єм, який підходить до всіх стандартних розеток зарядних станцій
  • Водій бере з собою відповідний кабель
  • Подібно до настінної вилки для зарядки смартфонів

Передбачає батарею на 60 кВт-год електричний електромобіля (BEV).

Швидкі зарядні пристрої

Більшість пристроїв постійного струму мають прив’язні кабелі з роз’ємами CHAdeMO та CCS, які відповідають розеткам на стороні автомобіля, тому немає розеток постійного струму на стороні зарядної точки.

Зарядні пристрої для електромобілів

Якби всі зарядні пристрої для електромобілів, що продаються в Україні, мали.S. відповідали вимогам ENERGY STAR, економія витрат на електроенергію зросла б до понад 17 мільйонів гривень, а викидів парникових газів вдалося б уникнути на 280 мільйонів фунтів стерлінгів.

Кількість роз’ємів електричний електромобілів на дорогах у США зростає. Повністю електричні автомобілі не мають вихлопних газів. Хоча зарядка акумулятора може збільшити забруднення на електростанції, загальні викиди парникових газів, пов’язані з їздою на них, як правило, менші, ніж у бензинових автомобілів – особливо, якщо електроенергія виробляється з відновлюваних джерел енергії. На кожну пройдену милю середні витрати на водіння електромобіля, як правило, вдвічі менші, ніж витрати на водіння стандартного бензинового автомобіля. Використання енергоефективного, сертифікованого ENERGY STAR електричний Автомобільний зарядний пристрій додає до екологічних переваг ще й економію коштів.

Знайти стимули

Стимулювання досліджень електромобілів та плагінів електричний транспортні засоби.

Запас ходу повністю електричних транспортних засобів збільшується, деякі моделі здатні проїхати більше 300 миль на одному заряді. Залежно від того, як далеко ви їздите щодня, ви можете задовольнити всі свої потреби, заряджаючись лише вдома. Етикетка паливної економічності та екологічності, яку ви бачите на автомобілях у дилерському центрі, показує запас ходу та час заряджання. Етикетка також показує середньорічну вартість пального, пов’язану з електромобілем, та очікувану економію витрат протягом п’яти років у порівнянні з середнім бензиновим автомобілем. Окрім економії пального, повністю електричні транспортні засоби мають менше рухомих частин і, як правило, потребують меншого технічного обслуговування. Крім того, не потрібно проходити перевірку на викиди шкідливих речовин.

Порівняйте викиди парникових газів, пов’язані із зарядкою та їздою на електромобілі у вашому регіоні, за допомогою калькулятора викидів поза вихлопною трубою від EPA.

Який тип зарядний пристрій вам потрібен?

Відповідь на це питання залежить від наступних факторів: 1) Скільки миль ви проїжджаєте щодня? 2) Чи у вас повністю електричний автомобіль, чи це гібрид (газ та електрика).

Для поїздок на короткі відстані та підзарядки гібридних автомобілів: Якщо ви проїжджаєте менше 40 миль на день, або якщо у вас гібридний автомобіль, ви можете використовувати зарядний пристрій, який підключається до стандартної розетки (120 вольт). Ці зарядні пристрої забезпечать вам 2-5 миль пробігу за кожну годину заряджання. Ці зарядні пристрої зручні та економічні, але обмежені в своїх можливостях вихід і швидкість зарядки повільна. Використовуючи галузеві терміни, вони називаються “Зарядні пристрої для електромобілів рівня 1.”

Для поїздок на великі відстані та для повністю електричних автомобілів: Якщо ви проїжджаєте більше 40 миль на день і у вас повністю електричний автомобіль, то вам потрібен зарядний пристрій на 240 вольт. Ці зарядні пристрої більші і вимагають професійного встановлення, але забезпечують 10-20 миль дальності зарядки за годину заряджання. Використовуючи галузеві терміни, вони називаються “Зарядні пристрої рівня 2.

EV Зарядний пристрій Тип

Середня швидкість зарядки

(за годину зарядки)

Підключається до стандартної розетки (120 вольт)

від 2 до 5 миль пробігу (залежно від умов навколишнього середовища та % заряду акумулятора)

Потрібен потужний електричний ланцюг та вилка (наприклад, штепсельна вилка) електричні сушарка) (240 вольт)

Від 10 до 20 миль дальності (зарядні пристрої, підключені до 50 А, забезпечують ще швидшу зарядку)

Вибір зарядного пристрою, який отримав маркування ENERGY STAR, означає економію енергії, безпеку, зручність та розумні технології. Знайдіть зарядні пристрої для електромобілів, сертифіковані ENERGY STAR

Економія енергії: Зарядні пристрої для електромобілів, як правило, працюють у режимі очікування (тобто.e., не активно заряджаючи транспортний засіб) приблизно 85% часу. Зарядні пристрої для електромобілів, сертифіковані ENERGY STAR, забезпечують таку ж функціональність, як і несертифіковані продукти, але споживають на 40% менше енергії в режимі очікування, що зменшує їхній вплив на навколишнє середовище. Якщо у вас є можливість, заряджайте свій електромобіль зеленою енергією (PDF, 172 KB). живляться від джерел електроенергії без викидів, що забезпечує додаткові екологічні переваги.

Більша ефективність = більша економія! Обираючи зарядний пристрій для електромобіля, варто звернути увагу на те, що зарядні пристрої рівня 2 забезпечують вищу ефективність заряджання та швидший час заряджання порівняно із зарядними пристроями рівня 1. Як показано в таблиці вище, зарядка 2-го рівня в середньому на 10% ефективніша за зарядку 1-го рівня, при цьому додаючи приблизно в чотири рази більше миль на годину зарядки.

Безпека: Не всі зарядні пристрої для електромобілів, які є у продажу, сертифіковані з точки зору безпеки, в тому числі деякі з них від великих онлайн-магазинів та магазинів. Щоб переконатися, що ваш зарядний пристрій відповідає стандартам безпеки, обирайте той, який отримав маркування ENERGY STAR. Усі зарядні пристрої, сертифіковані ENERGY STAR, перевіряються на безпеку національно визнаною випробувальною лабораторією.

Розумна технологія: Деякі моделі зарядних пристроїв для електромобілів, сертифіковані ENERGY STAR, підключаються до мережі, що дозволяє здійснювати віддалений моніторинг живлення та контролювати стан зарядки підключеного транспортного засобу. Ці продукти з підтримкою Smart grid можуть дозволити домогосподарствам та менеджерам нерухомості брати участь у спеціальних програмах економії рахунків за електроенергію, які можуть бути запропоновані деякими місцевими електрокомпаніями.

Власники електромобілів в ідеалі мають доступ до нічної зарядки на під’їзній дорозі/гаражі або в будь-якому місці, де вони паркують свій автомобіль. Без нічної зарядки власники електромобілів можуть заряджатися на деяких робочих місцях або використовувати громадські зарядки.

Запитайте у дилера. Домовласникам, які купують новий електромобіль, зазвичай пропонують зарядний пристрій на 120 В (також званий комплектом шнурів) як частину покупки або оренди транспортного засобу, замість того, щоб купувати його самостійно. Однак, перехід на зарядний пристрій з напругою 240 В має свої переваги, зокрема швидший час заряджання, який може знадобитися для заряджання електромобілів з великим запасом ходу протягом ночі. Купуючи електромобіль, поцікавтеся у дилера, чи продає він чи працює з електричними підрядниками, які мають зарядні пристрої для електромобілів, сертифіковані ENERGY STAR.

Зарядка змінного струму 2-го рівня

Зарядні станції 2-го рівня, які можна встановити вдома або знайти на громадській парковці, використовують напругу 240 В. У вашому домі розетка на 240 вольт – це те, що ви використовуєте для електричної плити, пральної машини або сушарки. Зазвичай їх повинен встановлювати професійний електрик, але теоретично вони можуть бути встановлені в більшості американських будинків.

Швидкість зарядки 2-го рівня визначається двома факторами: Здатністю зарядного пристрою подавати енергію та здатністю автомобіля приймати енергію. Як правило, зарядка 2-го рівня починається мінімум з 3.3 кВт на годину і може підскочити до 19.2 кВт на годину, залежно від сили струму, що подається на зарядну станцію.

Я помітив, що деякі громадські зарядні станції 2-го рівня, як правило, пропонують близько 6.6 кВт до 7.4 кВт, з кількома винятковими станціями, що торкаються 12.5 кВт і більше. Зарядні пристрої Tesla Destination, які не зовсім схожі на зарядні пристрої 2-го рівня, але розташовані нижче суперзарядних пристроїв, можуть досягати 22 кВт, але вони, як правило, менш поширені через дуже високий струм, необхідний для роботи такого масивного зарядного пристрою.

Швидкість зарядки рівня 2 також визначається бортовим зарядним пристроєм автомобіля. Якщо бортова електрична архітектура автомобіля не може прийняти більше 6.6 кВт на годину, то підключення його до зарядного пристрою потужністю 11 кВт не зробить зарядку автомобіля швидшою. Це може здатися дещо складним, але я детально пояснював, чому розуміння зарядки змінного струму є критично важливим для розуміння електромобілів.

Більшість зарядних пристроїв рівня 2 повинні бути достатніми для поповнення заряду акумулятора сучасного електромобіля дальнього радіусу дії протягом тривалого періоду часу, наприклад, під час сну або перебування в офісі. Електромобілю Chevrolet Bolt 2022 року знадобиться менше 10 годин, щоб зарядитися від повністю розрядженої батареї до повного заряду на стандартній 6-розрядній зарядці.Зарядний пристрій рівня 2 потужністю 6 кВт.

Зарядка постійним струмом (DC) “Рівень 3”

Швидка зарядка постійним струмом, яку іноді називають надшвидкою зарядкою або зарядкою 3-го рівня, є технологічною перевагою більшості зарядних пристроїв електричний Це дуже корисно для автомобілів, оскільки дозволяє швидше заряджати батарею. Проте, з технічної точки зору, не існує такого поняття, як “Рівень 3”, згідно з визначенням Товариства автомобільних інженерів (SAE), але люди використовують терміни “Рівень 3” і “швидка зарядка постійним струмом” як взаємозамінні.

Цей Chevrolet Bolt EUV використовує вуличну зарядку постійного струму для швидкої зарядки зарядний пристрій. (Зарядка 3-го рівня) Зверніть увагу на набагато товстіший зарядний шнур і штекер у порівнянні з системами 1-го і 2-го рівнів. Кевін Вільямс Кевін Вільямс

Штекер для швидкої зарядки постійним струмом буває двох видів, не рахуючи фірмового дизайну Tesla. Перший штекер, який називається Combined Charging System (CCS), дуже схожий на стандартний зарядний пристрій SAE J1772 рівнів 1 і 2, але в нижній частині розетки є додатковий двосторонній штекер.

Менш поширений тип роз’єму відомий як CHAdeMO і використовується на Nissan Leaf, Mitsubishi Outlander PHEV, Mitsubishi i-MiEV, який вже не виробляється, та деяких інших електромобілях японського ринку. Назва CHAdeMO слугує подвійній меті – як назва технології зарядки та як етикетка для асоціації, яка описує себе як платформу для співпраці в галузі електронної мобільності. Цей тип штекера не є поширеним і наразі поступово знімається з виробництва багатьма постачальниками послуг швидкої зарядки постійного струму, а адаптерів CHAdeMO до CCS також не існує.

На відміну від зарядних станцій Level 1 і Level 2, які використовують 120-вольтовий або 240-вольтовий струм, зарядка Level 3 використовує трифазний струм. Трифазна зарядка коштує недешево і не підходить для житлових районів. Але, як видно з назви, вона надзвичайно швидка. Залежно від транспортного засобу та зарядний пристрій, деякі сучасні транспортні засоби можуть витримувати швидкість заряду 350 кВт, хоча це досить рідкісне явище, і лише кілька автомобілів можуть його використовувати. Теоретично, зарядка потужністю 350 кВт могла б поповнити заряд Chevy Bolt EV або EUV всього за 18 хвилин, але все не так просто з кількох причин.

Для початку, як і у випадку з рівнем 2, транспортний засіб обмежений як потужністю зарядного пристрою, так і вихід і його швидкістю отримання кВт. Електромобілі Bolt EV та EUV можуть приймати лише 55 кВт, тому 350 кВт – це вже за межею. Крім того, швидка зарядка постійним струмом генерує багато тепла, тому виробники зазвичай обмежують максимальну швидкість зарядки приблизно на 80-90%. Тим не менш, перезарядка за 30 хвилин до години – це набагато швидше, ніж зарядні пристрої 1 і 2 рівнів. Ну, тобто, якщо постійний струм швидкий зарядний пристрій працює правильно.

Сподіваюся, я спростив світ зарядки електромобілів. Але якщо вам потрібно більше або ви хочете отримати докладний список швидкостей зарядки для конкретних зарядних пристроїв, перейдіть до нашої статті про те, скільки часу потрібно для зарядки електромобіля. А щоб дізнатися більше про електромобілі, перегляньте нашу статтю “Повний глосарій електромобілів”: Кожен термін, який вам потрібно знати.

Ваш путівник по зарядці електромобіля

Стандартна домашня зарядна станція, незалежно від того, чи це станція рівня 1 (120 В) або 2 (240 В), забезпечить проходження змінного струму до транспортного засобу для зарядки. Автомобіль перетворить енергію змінного струму на постійний струм і використає його для підзарядки своїх акумуляторів. Фактичний зарядний пристрій знаходиться на борту автомобіля. Зарядні станції для електромобілів, по суті, діють як обладнання електробезпеки, яке, в першу чергу, забезпечує безпеку користувача, потім транспортного засобу, а вже потім електромережі. Зарядна станція має кілька рівнів надлишкових функцій безпеки, щоб захистити користувача від потенційної небезпеки ураження електричним струмом під час підключення та відключення станції від автомобіля для заряджання. Після підключення до транспортного засобу зарядна станція повідомить, що зарядка доступна і на якому рівні. З цього моменту транспортний засіб бере на себе ініціативу та повний контроль над передачею енергії, якщо тільки не виникне електрична несправність, в цьому випадку станція негайно припинить передачу енергії.

Як вибрати правильний зарядний пристрій для електромобіля зарядний пристрій для мого електромобіля?

Enphase створив інструмент вибору зарядного пристрою для електромобіля, щоб полегшити вам пошук правильного зарядного пристрою для електромобіля зарядний пристрій для вашого електромобіля. Інструмент порекомендує зарядний пристрій на основі марки та моделі вашого електромобіля. Крім того, ви можете дізнатися про розрахунок часу заряджання акумулятора та коефіцієнт сприйняття потужності.

У чому різниця між зарядними пристроями для електромобілів Level 1 і Level 2?

Існує два “рівні” зарядних пристроїв (Level 1 і Level 2), які використовуються для домашньої зарядки електромобілів. Вони забезпечують різну швидкість заряджання для заряджання електромобіля в домашніх умовах. Зарядні пристрої 1-го рівня заряджають дуже повільно, тоді як зарядні пристрої 2-го рівня заряджають швидше.

Зазвичай електромобілі оснащуються зарядною станцією 1-го рівня або “струминною” зарядкою в багажнику автомобіля для мобільності. Зарядна станція 1-го рівня підключається до будь-якої стандартної побутової розетки на 120 В для зарядки вашого електромобіля. Це забезпечує дуже повільну зарядку і, як правило, забезпечує близько 4-5 миль пробігу за годину зарядки. Для деяких водіїв цього достатньо.

Багато водіїв електромобілів хочуть мати можливість заряджати свої електромобілі швидше. Зарядні станції 2-го рівня, або 240 В, забезпечують більш високу швидкість зарядки. Зарядні пристрої 2-го рівня вимагають виділеної лінії 240 В до зарядної станції, і існують різні рівні потужності (і, отже, швидкості зарядки), доступні на зарядних станціях 2-го рівня. Зарядна станція рівня 2 може забезпечити від 16 до 60 миль пробігу за годину заряджання, залежно від транспортного засобу, який заряджається, та зарядної станції, що використовується.

Щоб дізнатися більше про розрахунок часу заряджання та коефіцієнт прийняття заряду електромобіля, прочитайте нашу статтю про час заряджання електромобіля.

У чому різниця між дротовим зарядним пристроєм для електромобілів і плагін-версією?

Деякі зарядні пристрої Enphase призначені для дротового встановлення, а інші – для вставного. Дротові зарядні пристрої для електромобілів мають сервісні дроти, які прокладені через триметровий гнучкий кабель з додатковими шестидюймовими подовжувачами для легкого встановлення в розподільну коробку. З дротовим зарядним пристроєм установка є більш постійною, зарядний пристрій можна переміщати, але для демонтажу електромобіля вам знадобиться електрик зарядний пристрій а потім перевстановити його на новому місці. Дротові зарядні пристрої Enphase призначені для встановлення в приміщенні або на вулиці.

Зарядний пристрій для електромобілів буде оснащений високоякісним литим штекером на 240 В замість гнучкого кабелю, що входить до складу дротового зарядного пристрою. Довжина штекера становить 12 дюймів, що є найбільшою довжиною, дозволеною Національним електричним кодексом, і це включає сам штекер у вимірі.

Крім того, ми пропонуємо два різних типи штепсельних вилок на 240 В – NEMA 14-50 і NEMA 6-50 – для наших зарядних станцій. Для встановлення штепсельної вилки електрик повинен переконатися, що електропроводка та автоматичний вимикач відповідають номінальній потужності зарядного пристрою для електромобілів. Електрик також повинен переконатися, що розетка, яка постачається разом із зарядним пристроєм продукт встановлюється із зарядним пристроєм для електромобілів. Це забезпечує найбезпечнішу установку зарядного пристрою.

Завжди звертайтеся до кваліфікованого електрика для встановлення зарядних пристроїв для електромобілів та допоміжного обладнання. Щоб знайти місцевого кваліфікованого установника, відвідайте наш локатор установників зарядних пристроїв для електромобілів.

Як визначити, який зарядний пристрій для електромобілів зарядить мій автомобіль найшвидше?

Швидкість заряджання акумулятора електромобіля визначається трьома ключовими елементами:

  • Розмір акумулятора та зберігання, що відрізняється для різних електромобілів
  • Коефіцієнт прийняття енергії, який відрізняється залежно від EV
  • Максимальна потужність зарядної станції для електромобілів, яка залежить від зарядного пристрою для електромобілів

Щоб визначити, як швидко зарядний пристрій буде заряджати конкретний електромобіль, ось основні правила, які слід враховувати

  • Якщо зарядна станція пропонує меншу потужність, ніж максимальна швидкість заряджання автомобіля, то обмежувальним фактором при визначенні часу заряджання буде потужність зарядної станції.
  • Якщо швидкість прийому автомобіля нижча за максимальну швидкість зарядної станції потужність то транспортний засіб буде обмежувальним фактором.
  • Щоб визначити приблизний загальний час зарядки, ви візьмете рейтинг акумуляторної батареї вашого автомобіля та розділите його на будь-яке число, яке є меншим, коефіцієнт прийняття транспортного засобу або станцію вихід показник.

Leave a Reply