Система управління зарядкою електромобілів. ChargeLab: Інструмент та додаток для управління зарядкою електромобілів

Table of Contents

Топ-10 компаній з програмного забезпечення для зарядки електромобілів у 2023 році

Оскільки електромобілі стають все більш популярними, EV зарядка компанії гарантують, що водії електромобілів мають доступ до зручних і надійних варіантів зарядки.

зарядка, управління, система, інструмент

Попит на електромобілі явно зростає, і, як наслідок, зростає попит на надійну мережу зарядної інфраструктури. Апаратне забезпечення може постачати тисячі кіловат електроенергії, і воно повинно бути доповнене відповідними програмними рішеннями, щоб забезпечити бездоганний досвід для водіїв електромобілів.

Технічно, програмне забезпечення для зарядки електромобілів дозволяє повністю управляти зарядними станціями електромобілів. Хоча багато компаній-виробників програмного забезпечення для зарядки електромобілів на ринку пропонують подібні рішення, вони кардинально відрізняються одна від одної.

У нашому детальному дослідженні ми розглянемо 10 найбільших компаній-розробників програмного забезпечення для зарядки електромобілів і покажемо, чим вони займаються і чим відрізняються одна від одної.

Методологія, що використовується для оцінки та відбору компаній-розробників програмного забезпечення для зарядки електромобілів (EV), ґрунтується на досвіді в цій галузі.

Ми представимо гравців ринку зарядних станцій для електромобілів, висвітлимо їхній досвід та сильні сторони. Крім того, ми продемонструємо їх досягнення, включаючи будь-які нагороди, які вони отримали, і стандарти, яких вони досягли.

Ми зосередимося на їхніх програмних рішеннях та огляді їхніх функцій і можливостей. У цьому випадку ми торкнемося доступних відгуків клієнтів та рейтингів у мережах передачі даних.

Ми отримали дані з всесвітньої мережі, веб-сайтів компаній та різних форумів, де ми порівнювали рішення компаній та огляди програмного забезпечення.

Топ-10 компаній-розробників програмного забезпечення для зарядки електромобілів у 2023 році

Ось 10 найкращих EV зарядка компанії-розробники програмного забезпечення на даний момент.

Ці компанії-розробники програмного забезпечення для зарядки електромобілів мають свої особливості та спеціалізуються в певній галузі.

Давайте детально розглянемо ці 10 найкращих королів програмного забезпечення для зарядки електромобілів та визначимо найкращі з них!

Tridens: Інноваційні електромобілі Зарядка Компанія-розробник програмного забезпечення

Tridens працює на ринку з 2007 року. Компанія вважається зрілою компанією-розробником програмного забезпечення для зарядки електромобілів SaaS з великим досвідом роботи в галузі. Спеціалізуються на розробці програмного забезпечення. Мета компанії – досягти ще більшої популярності завдяки високому технологічному рівню та якості своїх послуг з розробки та продуктів власного бренду.

Tridens пропонує Tridens EV Charge, інноваційне універсальне хмарне програмне забезпечення для зарядки електромобілів. Це рішення з білою етикеткою поставляється з простим у використанні мобільним додатком.

Відмінність Tridens полягає в тому, що вони є експертами в білінгових операціях.

Tridens EV Charge може впоратися з найскладнішими сценаріями ціноутворення та виставлення рахунків, дозволяючи клієнтам вивести свій бізнес на новий рівень. Автоматизоване виставлення рахунків, виставлення рахунків та збір платежів – це лише деякі з них.

Насправді, за допомогою Tridens EV Charge ви можете абсолютно підняти свій бізнес за допомогою найсучаснішого білінгу електромобілів. Tridens EV Charge допомагає CPO та EMSP більш ефективно управляти зарядною інфраструктурою, дозволяючи їм контролювати сеанси зарядки, відстежувати використання та оптимізувати швидкість зарядки.

Розумна зарядка для електромобілів: Розкриття повного потенціалу

Tridens прагне постійно вдосконалювати вимоги стандартів ISO 9001 та ISO 27001. Таким чином, вони прагнуть продемонструвати свою відданість якості та безпеці і отримали сертифікацію, щоб довести це.

Їх підтримка також фантастична. Вони намагаються глибоко зрозуміти кожен випадок використання та зробити його простим у налаштуванні та використанні на практиці. Tridens доступний по всьому світу – від Північної та Південної Америки до Європи, Африки, Азії та Австралії.

Можна з упевненістю сказати, що Tridens визнано найкращим співвідношенням ціни та якості.

Протоколи та стандарти зарядки електромобілів

CCS – комбінована зарядка Система Стандарт

Стандарт комбінованої зарядної системи (CCS) охоплює кілька аспектів EV заряджання включаючи зарядку змінного та постійного струму, зв’язок між зарядною станцією та автомобілем, балансування навантаження, автентифікацію та дозвіл на зарядку, а також автомобільний з’єднувач (роз’єм на кінці зарядного кабелю та відповідний вхід у транспортному засобі). Термін “комбінований” означає, що CCS по суті додає швидку зарядку постійним струмом через розширення роз’ємів змінного струму типу 1 і типу 2, в результаті чого з’являються роз’єми Combo 1 (CCS1) і Combo 2 (CCS2) відповідно, які можуть забезпечити до 350 кВт потужності. Роз’єми CCS 1 – це різновид, поширений у Північній Америці, тоді як CCS 2 зустрічаються в Європі.

Стандарт CCS був представлений сімома автовиробниками (Audi, BMW, Daimler, Ford, General Motors, Porsche і Volkswagen), а перший прототип був продемонстрований у травні 2012 року. До 2014 року Європейський Союз прийняв CCS2 як вимогу до мереж зарядних станцій для електромобілів. У США перші великі мережі УЗВ були завершені уздовж основних коридорів східного і західного узбережжя в 2016 році. На сьогоднішній день компанії в США.S. які хочуть користуватися деякими з 7.5 мільярдів федеральних коштів, виділених на національну мережу зарядних станцій для електромобілів, повинні підтримувати УЗВ.

NACS – Північноамериканський стандарт зарядки

Tesla домінує на північноамериканському ринку електромобілів з 2012 року. Компанія не прийняла стандарт УЗВ, який став поширеним у США та Європі, а використала власну запатентовану зарядка систему. У листопаді 2022 року Tesla оприлюднила свою специфікацію і оголосила її Північноамериканським стандартом зарядки – NACS. Кількість зарядних станцій Tesla перевищує кількість зарядних станцій CCS у порівнянні з усіма іншими постачальниками послуг разом узятими, що робить цей стандарт найпоширенішим у США. Як і CCS Combo, NACS пропонує зарядку як змінним, так і постійним струмом в одному штекері, однак його потужність перевищує потужність CCS і може забезпечити до 1 МВт потужності на постійному струмі.

І Ford, і General Motors оголосили, що перейдуть на стандарт NACS, і перші NACS-сумісні автомобілі повинні зійти з конвеєрів GM і Ford у 2025 році. До цього часу водіям автомобілів GM та Ford доведеться використовувати адаптер для підключення до зарядних пристроїв NACS.

Роз’єм NACS (раніше Tesla)

OCPP – Open Charge Point Protocol

Open Charge Point Protocol (OCPP) – це прикладний протокол для зв’язку між зарядними станціями електромобілів і центральною системою управління. Це міжнародний, незалежний від постачальника стандарт з відкритим вихідним кодом, який доступний безкоштовно.

Протокол був розроблений Open Charge Alliance (OCA) для ринку інфраструктури електромобілів і вважається стандартом де-факто для забезпечення інтероперабельності зарядної інфраструктури серед виробників зарядного обладнання, постачальників програмного забезпечення та систем, операторів зарядних мереж та дослідницьких організацій. Протокол є перевіреним способом оптимізації витрат і мінімізації ризиків інвестицій в мережеву інфраструктуру. Він забезпечує гнучкість для операторів інфраструктури для діагностики EVSE і забезпечує легкий доступ для водіїв електромобілів.

Багато ключових гравців в індустрії електромобілів (виробники зарядних станцій, комунальні служби, оператори зарядних пунктів і постачальники програмного забезпечення для бек-офісу) зробили свій внесок у розробку протоколу.

Остання версія, OCPP 2.0.1, має багато нових і вдосконалених функцій для управління пристроями, обробки транзакцій, безпеки, Smart зарядка функціональні можливості, підтримка відображення та обміну повідомленнями, а також розширюваність OCPP.

OCPP 2.0.1 також пропонує опцію підтримки plug and charge для електромобілів, що підтримують протокол ISO 15118.

OCPP 2.0.1 був представлений на одному з вебінарів Open Charge Alliance.

Стандарт ISO 15118 – двонаправлена зарядка/розрядка

ISO 15118 – це міжнародний стандарт двостороннього цифрового зв’язку між електромобілями та зарядною станцією. Визначає інтерфейс зв’язку V2G для двосторонньої зарядки/розрядки електромобілів.

Стандарт ISO 15118 дозволяє водіям електромобілів вставляти зарядний штекер в автомобіль, заряджати його і від’їжджати, коли він буде готовий. Цей процес забезпечується цифровим сертифікатом, розташованим у транспортному засобі, що дозволяє йому взаємодіяти з управлінням зарядної станції система (CPMS). Це забезпечує безперебійний наскрізний зв’язок зарядка процес, який включає автоматичну автентифікацію та виставлення рахунків, і позбавляє від необхідності використовувати RFID-карту, додаток або запам’ятовувати PIN-коди.

Протоколи роумінгу зарядки електромобілів у роумінгу

OCPI – Open Charge Point Interface (відкритий інтерфейс зарядної точки)

Відкритий інтерфейс зарядних станцій (Open Charge Point Interface, OCPI) призначений для обміну інформацією про зарядні станції між операторами зарядних станцій та постачальниками послуг електронної мобільності для забезпечення масштабованого та автоматизованого роумінгу електромобілів.

Підтримувані варіанти використання:

  • Інформація про точку зарядки
  • Авторизація зарядних сесій
  • Тарифи
  • Бронювання
  • Роумінг
  • Обробка реєстрацій
  • Розумна зарядка

Специфікація включає в себе:

  • Надання інформації про сесію, включаючи дані про місцезнаходження
  • Відправлення віддалених команд для таких дій, як бронювання
  • Надання детальних записів про заряд (CDR) для виставлення рахунків
  • Авторизація зарядних сесій шляхом обміну токенами
зарядка, управління, система, інструмент

OCHP – Open Clearing House Protocol (електронний кліринг).мережа)

Open Clearing House Protocol (OCHP) – це протокол з відкритим вихідним кодом, який забезпечує простий та уніфікований зв’язок між системою управління зарядкою та кліринговою системою системою.

OCHP дозволяє безперешкодно заряджати електромобілі через мережі зарядних станцій (e-Roaming). Використовуючи OCHP, постачальники послуг електронної мобільності можуть підключатися до операторів та провайдерів зарядних станцій для забезпечення доступу до їхньої мережі.

OICP – Open Intercharge Protocol (Відкритий протокол взаємозаліку)

OICP був розроблений Hubject і є стандартом зв’язку, реалізованим між постачальниками послуг електронної мобільності (EMSP) та операторами зарядних станцій (CPO) через платформу Hubject.

Протокол забезпечує обмін інформацією на основі договірних відносин між EMSP і CPO з Hubject, що дозволяє їм пропонувати надійний роумінг водіям електромобілів.

eMIP – eMobility Interoperation Protocol

eMIP, що надається GIREVE, забезпечує роумінг послуг зарядки, надаючи авторизацію зарядки та API центру обробки даних, а також доступ до всеосяжної бази даних точок зарядки.

Протоколи енергоменеджменту

OpenADR – Open Automated Demand Response

OpenADR – це відкрита та захищена основа для інтероперабельного обміну інформацією для полегшення автоматизованого реагування на попит.

Зазвичай використовується для передачі інформації та сигналів між операторами систем розподілу (ОСР), комунальними підприємствами та системами енергоменеджменту і контролю для збалансування попиту на енергію під час пікових навантажень.

OpenADR 2.0 дозволяє стандартизувати зв’язок між реагуванням на попит (DR) та розподіленими енергетичними ресурсами (DER), а також автоматизовані процеси DR/DER. Це також спрощує управління енергоспоживанням клієнтів та усуває непрацюючі активи.

OSCP – Open Smart Charging Protocol 1.0

OSCP – відкритий протокол для зв’язку між зарядними станціями систему управління та енергоменеджменту система власника об’єкта або оператора системи розподілу електроенергії система.

Протокол може бути використаний для передачі оператору зарядної станції прогнозу пропускної здатності місцевої електромережі в режимі реального часу. OSCP полегшує інтелектуальну зарядку електромобілів на основі пропускної здатності.

Платформа Driivz має апаратну діагностику та базується на відкритих галузевих стандартах, підтримуючи понад 750 моделей зарядних пристроїв.

  • Driivz – одна з перших компаній, яка отримала офіційний сертифікат OCPP 2.0.1 від Open Charge Alliance (золотий вузол).
  • Відповідає стандартам ISO 15118 та OCPP 2.0.1 уможливлює зв’язок між транспортним засобом та мережею (V2G).
  • Driivz був одним з перших постачальників, який надав повну підтримку OCPI (починаючи з листопада 2018 року). Крім того, Driivz першим інтегрував великі мережі в США (EVgo ChargePoint).
  • Стандартні галузеві протоколи – OCPI, OCHP, OICP (Hubject), eMIP та інші.
  • Plug-n-charge – для покращення процесу заряджання та уникнення необхідності використання RFID-картки.
  • Автозарядка – надання функції Plug Charge на основі MAC-адреси транспортного засобу.
  • Сертифікація OpenADR
  • Відповідає Eichrecht, німецькому закону про калібрування.
  • Власні протоколи – з інструментами для підтримки та інтеграції будь-якого протоколу.

Чому постачальники послуг електрозарядки повинні дбати про балансування навантаження?

Балансування навантаження максимізує ефективність зарядних станцій та задоволеність клієнтів, гарантуючи, що кожна зарядна станція має достатню кількість енергії для обслуговування кожного транспортного засобу. Балансування навантаження зарядних станцій для електромобілів гарантує, що мережа зможе вчасно заряджати кожне авто в режимі 24/7.

Балансування навантаження також означає, що постачальник послуг зарядки може отримати доступ до електроенергії з мережі в непікові години та зберігати її на місці, щоб задовольнити піковий попит клієнтів, не сплачуючи тарифи за пікові години комунальним службам. Управління навантаженням та балансування допомагають постачальникам послуг уникати штрафів за навантаження на мережу під час пікових навантажень.

EvoCharge iEVSE Plus 32 Amp (Джерело зображення: EvoCharge)

Що таке зарядка управління система?

Заряд система управління дозволяє оператору зарядної станції контролювати, скільки енергії може використовувати кожна станція, коли до одного ланцюга підключено кілька блоків EVSE (обладнання для електромобілів). Зарядні пристрої будуть автоматично слідувати попередньо встановленому протоколу, щоб збалансувати використання електроенергії кожним EVSE. Дозволяючи зарядним станціям обмінюватися даними між собою, стабільний електричний струм подається на кожну з них.

Деякі з найбільш відомих “розумних” зарядних пристроїв для електромобілів з функцією розподілу навантаження включають зарядний пристрій PowerFlex для електромобілів. зарядний пристрій Zappi EV. та Wallbox Pulsar Plus. Зарядний пристрій для електромобілів Tesla Gen 3 має технологію розподілу навантаження.

Як керування навантаженням електромобіля забезпечує потужність?

Зарядні пристрої для електромобілів з розподілом навантаження забезпечують станції постійним потоком енергії одним із двох способів: рівномірним розподілом або за принципом “хто перший прийшов – той і зарядився”.

Завдяки рівномірному розподілу навантаження кожен зарядний пристрій для електромобілів отримує однакову кількість електроенергії в залежності від того, скільки ампер доступно і скільки станцій використовується. Якщо електрична панель забезпечує 80 ампер і чотири 40-амперні зарядні пристрої, кожен зарядний пристрій отримає рівну кількість 20 ампер. Три активні зарядні пристрої отримають 26 ампер, якщо один зарядний пристрій вийде з ладу.

При розподілі навантаження за принципом “першим прийшов – першим зарядився” розподіл потужності між зарядними пристроями залежить від того, коли починається зарядка. Використовуючи наш приклад з чотирма 40-амперними зарядними станціями, перша станція заряджала б свого клієнта на повну потужність, а друга отримувала б те, що залишилося. Якщо після задоволення потреб перших двох станцій залишиться додаткова потужність, її отримає третій автомобіль. Як тільки перший автомобіль виїжджає, його навантаження переходить на третій автомобіль, а надлишок починає заряджати четверту станцію.

Вибір найкращого типу розподілу навантаження залежить від того, як ви хочете використовувати зарядні пристрої. Менеджери автопарку зазвичай хочуть заряджати всі транспортні засоби одночасно протягом тривалого періоду, тому вони будуть використовувати рівномірний розподіл. З іншого боку, менеджер квартири хоче, щоб орендарі закінчили зарядку якомога швидше, щоб звільнити місце для інших орендарів, щоб вони могли користуватися станцією в порядку черги.

Як зарядка може допомогти? Управління Програмне забезпечення допомагає бізнесу розвиватися?

Ось як спеціалізоване програмне забезпечення для управління зарядкою електромобілів допомагає бізнесу розвиватися і залишатися попереду в цьому конкурентному просторі:

Залучення клієнтів:

Пропонуючи послуги зарядки електромобілів, ви можете залучити новий сегмент клієнтів, які цінують екологічно чисті варіанти. Програмне забезпечення для управління зарядкою електромобілів може допомогти бізнесу орієнтуватися на цих клієнтів і залучати їх за допомогою різних маркетингових і рекламних стратегій.

Збільшення доходу:

Програмне забезпечення для управління зарядкою електромобілів може допомогти бізнесу максимізувати свій дохід, оптимізуючи використання зарядних станцій та ціноутворення. Програмне забезпечення може пропонувати гнучкі моделі ціноутворення, такі як оплата за використання або підписка, а також надавати дані в режимі реального часу про моделі зарядки, щоб визначити години пікового навантаження і відповідно скоригувати ціни.

Покращення операційної діяльності:

Програмне забезпечення для управління зарядкою електромобілів може автоматизувати кілька ручних процесів, таких як планування та виставлення рахунків, а також надавати дані та звіти в режимі реального часу про моделі використання, доходи та витрати. Ця інформація може допомогти бізнесу приймати обґрунтовані рішення щодо своєї діяльності та оптимізувати інфраструктуру зарядних станцій для зниження витрат і підвищення ефективності.

Кращий клієнтський досвід:

Програмне забезпечення для управління зарядкою електромобілів може забезпечити безперебійний процес зарядки для клієнтів завдяки таким функціям, як мобільні додатки, оновлення інформації про доступність зарядних станцій у реальному часі та приблизний час, необхідний для зарядки. Це може допомогти бізнесу підвищити лояльність клієнтів та збільшити їх утримання.

Конкурентна перевага:

Пропозиція EV зарядка послуги та використання зарядки для електромобілів управління програмне забезпечення може надати бізнесу конкурентну перевагу на ринку. Це може відрізнити їх від конкурентів і позиціонувати їх як лідерів у галузі, залучаючи нових клієнтів та зміцнюючи існуючі відносини.

Як Appinventiv може допомогти вам стати лідером галузі?

Тепер, коли ви зрозуміли все, що пов’язано з вартістю розробки програмного забезпечення для управління зарядкою електромобілів і численними факторами, які на неї впливають, настав час найняти спеціальну команду розробників програмного забезпечення, яка допоможе вам розглянути все в перспективі відповідно до ваших індивідуальних бізнес-міркувань.

Appinventiv має спеціальну команду експертів-розробників з інструментальним досвідом у вдосконаленні операцій з електромобілями численних підприємств за допомогою найсучаснішого програмного забезпечення для управління зарядкою електромобілів. Наша розробка програмного забезпечення для зарядки електромобілів може запропонувати вам апаратно-діагностичний продукт, який оснащений безліччю функцій, що задовольняють всі аспекти інфраструктури електромобілів.

Зв’яжіться з нашою командою, щоб розробити індивідуальну зарядку для електромобілів управління система, яка допоможе вивести ваш бізнес на вершину цієї екологічно чистої екосистеми, що розвивається.

Поширені запитання

Q. Як створити програмне забезпечення для управління зарядкою електромобілів?

A. Створення спеціального програмного забезпечення для управління зарядкою електромобілів вимагає від вас виконання наступних кроків:

  • Визначте сферу застосування та вимоги до вашого програмного забезпечення для управління електромобілями та визначте функції, які ви хочете інтегрувати.
  • Виберіть платформу для розробки програмного забезпечення, наприклад, Java, Python, Ruby або JavaScript, відповідно до ваших бізнес-вимог.
  • Розробіть UI/UX програмного забезпечення та переконайтеся, що в ньому легко орієнтуватися та розуміти.
  • Розробляємо програмне забезпечення шляхом реалізації коду.
  • Протестуйте програмне забезпечення на різних типах зарядних пристроїв/зарядних станцій та користувачів, щоб переконатися, що воно працює коректно.
  • Розгортання програмного забезпечення у виробничому середовищі.
  • Забезпечити постійну підтримку та обслуговування.

Q. Скільки коштує побудувати зарядку для електромобілів управління програмне забезпечення?

A. Вартість програмного забезпечення для зарядки електромобілів може варіюватися від 40 000 до 250 000 залежно від різних особливостей, таких як місцезнаходження агентства з розробки програмного забезпечення, інструменти та технології, реалізовані в програмному забезпеченні, набір функцій, забезпечення якості, обслуговування тощо. Ви можете зв’язатися зі спеціалізованою командою розробників програмного забезпечення, такою як Appinventiv, щоб отримати чітку оцінку вартості на основі ваших індивідуальних вимог.

Q. Скільки часу потрібно для розробки програмного забезпечення для управління зарядкою електромобілів?

A. Часові рамки для EV зарядка розробка програмного забезпечення може варіюватися залежно від загальної складності програмного забезпечення. Наприклад, розробка дуже складного програмного забезпечення для управління мережею зарядки електромобілів може зайняти від 9 до 12 місяців. З іншого боку, створення простого програмного забезпечення для зарядки електромобілів може зайняти від 3 до 5 місяців.

Leave a Reply