Зарядка для електромобілів Costco. Вуглецеві бухгалтери наступають

Чому виробники акумуляторів для електромобілів так прагнуть чистої енергії

Джим Кенні, віце-президент з інжинірингу компанії Aqua Metals Inc, що займається переробкою акумуляторів., Жести в бік відновленого нікелю на пілотному заводі компанії в Ріно, штат Невада. Aqua Metals Inc.

У пошуках правильного місця для свого заводу з виробництва матеріалів для акумуляторів Ерік Стопка розглянув 15 штатів. Більшість сайтів не відповідали його основним потребам. Деякі з цих потреб є загальними для будь-якого виробника – хороший транспорт, доступні працівники – але інші сиділи в новому, 21-го століття, вигляді відра.

“Три з п’яти найважливіших були пов’язані з енергетикою”, – сказав Стопка, президент Anovion Technologies.

По-перше, завод потребував великої кількості електроенергії. По-друге, цей сік потрібно було швидко нарощувати. І, по-третє, в розробці, яка пророкує майбутнє американської акумуляторної промисловості, вона повинна бути чистою.

“Я не хочу бути людиною або компанією, яка тягне вниз компанію, яка йде до нульового прибутку”, – сказав Стопка.

Пошуки Ановіона вказують на маловідому реальність для нового електромобіль ланцюжок поставок акумуляторів. Коли заводи запрацюють, вони відчуватимуть ненажерливий голод на електроенергію – і не будь-яку, а відновлювану та безвуглецеву, якої починають прагнути й інші галузі промисловості.

Ця тенденція настільки нова, що вона ще не знайшла свого відображення в офіційних або академічних прогнозах використання енергії. Це ставить питання про те, звідки візьметься енергія для підтримки нового покоління заводів з виробництва акумуляторів для електромобілів, і вказує на нову промислову гонку за плоди вітрових, сонячних, атомних і гідроелектростанцій.

Учасники нового ланцюжка поставок акумуляторів очікують, що їхні клієнти, особливо автовиробники, вимагатимуть від них робити свою продукцію більш бездоганною, ніж у минулих галузях.

Це тому, що вони народжуються в нову еру. Оскільки уряди серйозно налаштовані на боротьбу зі зміною клімату, викиди від виробництва стають об’єктом суворого контролю. Європейські регулятори щойно прийняли нові правила для відстеження енергетичного сліду матеріалів для акумуляторів на всьому шляху до шахти. США.S. Комісія з цінних паперів і бірж розробляє вимоги до публічних компаній щодо звітності про викиди вуглецю. Ланцюжок поставок електромобілів особливо в центрі уваги через величезну роль автомобільної промисловості в економіці та важливість електромобілів як інструменту боротьби з викидами.

Тенденція очевидна: ланцюжок постачання акумуляторів повинен працювати на екологічно чистій енергії, навіть якщо фактична вимога до цього з’явиться в майбутньому.

“Через 10 років від сьогодні, через 20 років від сьогодні ми хочемо жити в іншому світі”, – сказав Венкат Шрінівасан, інженер-хімік з Аргонської національної лабораторії та директор Аргонського спільного наукового центру з накопичення енергії.

“Тому ми повинні запитати себе: “Звідки береться енергія для виробництва батареї??”Він продовжив. “Якщо ми всі прямуємо до майбутнього чистої енергії, а батареї є стрижнем, який приведе всіх туди, ми повинні переконатися, що цей стрижень використовує чисту енергію”, – продовжив він.”

Полювання на нульові викиди вуглецю

Керівники компаній-постачальників акумуляторів, які будують заводи по всій країні, заявили в інтерв’ю, що чистота електроенергії – на першому місці в їхніх планах. В цілому, Стопка вважає, що цей новий ланцюжок поставок акумуляторів і транспортних засобів “перевершить будь-яке зростання, яке ми спостерігали в США”.S. за останні 150 років.”

Фактично, пошук безвуглецевої електроенергії починає діяти як невидима рука, яка вказує, де будувати заводи – разом з робочими місцями та економічним зростанням на десятиліття – а де не будувати.

І компанії хочуть набагато більше електроенергії, ніж вони можуть знайти.

“Хоча США.S. “Незважаючи на те, що в Україні є багато недорогих земельних ділянок для промислового освоєння, ділянок, які дійсно готові для проектів з великими потребами в електроенергії, напрочуд мало”, – йдеться у звіті консорціуму виробників акумуляторів під назвою Li-Bridge, опублікованому на початку цього року. Багатьом, додає вона, “потрібні місця, які мають доступ до великої кількості чистої, надійної енергії”.”

Поштовх відбувається в той час, коли важко перемістити чисту енергію від її джерела до нових центрів попиту. Великі проекти вітрової та сонячної енергетики стримуються через брак ліній електропередач і перевантаженість електромереж.

Підвищений попит

Очевидним є те, що виробництво акумуляторів – це енергетична свиня. Хоча статистичні дані щодо енергоспоживання галузі в цілому обмежені, попередні дослідження свідчать, що вона може конкурувати з іншими великими промисловими та комерційними споживачами електроенергії, такими як хімічні заводи або центри обробки даних.

Виробництво 1 кіловат-години акумулятора – основної одиниці, яка визначає транспортного засобуЗгідно з оцінками дослідження, проведеного Аргонською національною лабораторією, на виробництво 1 кіловат-години акумулятора – основної одиниці, що визначає запас ходу транспортного засобу – витрачається 47 кВт-год енергії.

Сім років тому дослідники з Аргонни відвідали заводи з виробництва акумуляторів у Китаї та вивчили їхнє енергоспоживання. Ці заводи використовують переважно природний газ, що робить результати дослідження лише частково релевантними для сучасних американських акумуляторних заводів, які прагнуть працювати переважно або повністю на електриці.

Розглянемо, що станеться, якщо результати дослідження будуть застосовані до батареї Ford Motor Co.Фірмова електрична вантажівка F-150 Lightning, яка у своєму найбільшому форматі має батарею на 131 кВт-год. За підрахунками Argonne, синтез однієї такої батареї потребував би понад 6 мегават енергії. Якби все це забезпечувалося електроенергією, цього було б достатньо для живлення середньостатистичного американського будинку протягом більш ніж семи місяців.

“Це вимагає трохи соку”, – сказала Селіна Миколайчак, ветеран виробництва і головний спеціаліст з технологій акумуляторів компанії Lyten, каліфорнійського виробника літій-сірчаних акумуляторів, – “Це вимагає трохи соку”.

22 Chevrolet Bolt EV та Bolt EUV

Оновлений модельний ряд Chevrolet Bolt 2022 року почав просочуватися на автосалони дилерів кілька тижнів тому зі стартовою ціною, яка на тисячі менше, ніж у його попередника. MSRP для 259-мильного електромобіля Bolt EV 2022 року становить лише 31 995 доларів, а трохи більший електромобіль Bolt EUV із пробігом у 247 миль коштує 33 395 доларів, тож останнє, чого можна очікувати, – це грошовий стимул у розмірі 450 000 доларів на такому ранньому етапі. Очікувано (на жаль), що дилери не соромляться витиснути зі своїх клієнтів ще 450 000 гривень. Проводячи наш загальнонаціональний пошук електричний ми натрапили на низку дилерів, які додають 995 “ринкових коригувань” до MSRP наявних на складі електромобілів та електромобілів Bolt 2022 року. Ці смішні пропозиції можна ігнорувати, оскільки переважна більшість дилерів Chevrolet вказують те, що є в наявності на складі, за MSRP. Насправді, ми навіть знайшли кілька дилерських центрів, які вже пропонують знижки на моделі Bolt 2022 року. Quirk Chevrolet в Массачусетсі (знижка 450 000 на Bolt EV), Rydell Chevrolet в Каліфорнії (знижка 500 на Bolt EV), Mike Anderson Chevrolet в Іллінойсі (знижка 450 575 на Bolt EUV) та Chevrolet of Columbus в Огайо (знижка 450 112 на Bolt EUV) здаються гарними місцями для початку покупок.

Думати про лізинг, а не про купівлю? Згідно з калькулятором платежів на сайті Chevrolet, електромобіль Bolt EV 2022 року обійдеться вам у 420 доларів США на місяць плюс податки та ліцензія на три роки при оренді на 10 000 миль на рік. Трохи більший Bolt EUV орендується трохи дорожче – 453 на місяць. Якщо застосувати заохочення Costco у розмірі 450 000 доларів США, можна зменшити ці цифри на 30 доларів на місяць, але підсумкова вартість все одно буде значно вищою, ніж лізингові пропозиції виробників на доступні електромобілі з пробігом 200 миль від Nissan, Hyundai та Kia. Однак ми знайшли кілька каліфорнійських дилерів з відносно привабливими пропозиціями лізингу, які, можливо, варто розглянути. Компанія Mission Bay Chevrolet в районі Сан-Дієго пропонує трирічну оренду електромобіля Bolt EV 2022 року випуску за ціною 259 доларів США на місяць, 5000 999 доларів США при підписанні договору до сплати податків і ліцензії, що в сумі складає приємну ефективну вартість у 335 доларів США на місяць. Chevrolet Stevens Creek в районі Сан-Франциско рекламує 189 на місяць, 5,999 при підписанні, що перекладається на ефективну вартість 350 на місяць. Членство в Costco є обов’язковим для будь-якої з цих пропозицій. Перевірте наявність та пропозиції на Chevrolet Bolt EV або Bolt EUV 2022 у вашому регіоні.

20/2021 Chevrolet Bolt EV

Потенційні покупці, які чекали на вигідні пропозиції на перше покоління Bolt EV, що знімається з виробництва, можливо, пропустили “золоту середину”, яка розпочалася в березні і тривала до початку травня. На даний момент більшість дилерів Шевроле, яких ми відстежуємо, або розпродали, або обнулили свої знижки на залишки, тому відправною точкою переговорів у більшості дилерських центрів є просто MSRP мінус заводські стимули. Хороша новина полягає в тому, що заводські заохочення все ще залишаються значними, наразі вони становлять 10 000 за 2020 рік і 9 000 за 2021 рік, плюс додаткові 450 000 бонусних грошових заохочень на певні автомобілі, що є в наявності на складі. Якщо додати заохочення для членів Costco у розмірі 3 000 доларів, то загальна сума повернення готівки становитиме від 12 000 до 14 000 доларів, що має знизити вартість купівлі Bolt EV 2020/2021 до рівня нижче 30 000 доларів до сплати податків та ліцензії.

Ми знайшли кілька дилерських знижок на Bolt 2020/2021, починаючи від 450,500 до понад 3,000 доларів до будь-якої з вищезазначених заводських знижок. Загальна знижка у деяких з цих дилерів може становити понад 16 000 доларів для учасників програми Costco. Що стосується лізингових угод, Quirk Chevrolet в Массачусетсі та Simi Valley Chevrolet в Каліфорнії мають чудові лізингові пропозиції з ефективною вартістю менше 200 доларів на місяць до сплати податків та ліцензії. Шукайте пропозиції на решту Chevrolet Bolt EV 2020/2021 у найближчому дилерському центрі.

21 Volvo XC40 Recharge Pure Electric

За межами заохочень за лояльність, Costcoзаохочення у розмірі 5000 000 доларів США – це перша пропозиція, яку ми побачили для Volvo XC40 Recharge з пробігом 208 миль з моменту його представлення на початку цього року. Цей компактний розкішний позашляховик, що вміщує п’ять осіб, з MSRP 55 300 тепер можна придбати трохи менше ніж за 46 000 для членів Costco, які мають достатньо високий податковий рахунок, щоб повною мірою скористатися федеральним податковим кредитом на електромобілі у розмірі 7 500 доларів США. Це приблизно на 7 000 менше, ніж у найближчого конкурента, 326-мильної Tesla Model Y. Така різниця у вартості може бути переконливою для покупця, якому не потрібен вражаючий діапазон пробігу Model Y, або, можливо, він віддає перевагу відносно традиційному стилю Volvo. Цей повнопривідний XC40 Recharge не є сутулим – він розганяється від 0 до 100 км/год за 4,3 секунди, що трохи швидше, ніж у попередніх моделях.3 секунди, що трохи швидше, ніж у базової Model Y. Його максимальна швидкість обмежена 112 миль/год проти 135 миль/год у Model Y.

Дилерські знижки на XC40 Recharge все ще нечисленні, але останнім часом ситуація покращується. Ми бачили, що в дилерських центрах у Техасі, Флориді, Джорджії, Меріленді та Каліфорнії знижки варіюються від 450 000 до майже 4 000 доларів. Щодо пропозицій оренди, Weston Volvo Cars у Флориді – перший дилерський центр Volvo, який потрапив до нашого списку пропозицій оренди електромобілів з фантастичною пропозицією 499 доларів США на місяць плюс податок на 36 місяців, 999 доларів США плюс податок та ліцензія при підписанні. З середньомісячною вартістю 513 доларів США, Weston Volvo легко перевершує XC40 Recharge з 3-річним терміном заводської оренди 599 доларів США, 4 099 доларів США при підписанні, що в сумі становить середньомісячну вартість близько 696 доларів США. Члени Costco можуть застосувати свої 5000 000 бонусів до цих умов, щоб ефективно знизити середньомісячну вартість до приблизно 650 доларів на місяць без дилерських знижок. Цікаво, що це трохи більше, ніж середня вартість оренди Model Y, яка становить 633 долари на місяць до сплати податків та ліцензії.

Поточні учасники, які були з Costco з 31 травня 2021 року, отримати право на ці обмежені за часом заохочення, які закінчуються 2 серпня 2021 року. Не є учасником? Якщо ви плануєте незабаром придбати новий електромобіль, 60-річне членство може окупитися тисячами. Врахуйте, що Costco вже багато років проводить ці спеціальні автопрограми. З січня 2020 року електромобілі Bolt EV від Chevrolet та e-tron від Audi тричі брали участь у цих спеціальних пропозиціях, а Volvo – двічі. Як додаткова перевага, ви зможете насолодитися 450.50 хот-догів та пепсі, а також 4.99 курчат-гриль стільки разів, скільки захочете, поки чекаєте на омріяне заохочення.

Як завжди, не забудьте ознайомитися з нашим щомісячним опитуванням найкращих пропозицій з оренди електромобілів та найкращих електромобіль знижки. Інформація актуальна для пропозицій лізингу від виробника, пропозицій дилерів Chevrolet та дилерів Volvo. Наразі ми збираємо дані про дилерів з дилерських центрів інших марок, тому, будь ласка, завітайте до нас протягом місяця для отримання додаткових оновлень.

Будьте в курсі останніх новин, підписавшись на Electrek в Google News. Ви читаєте Electrek – експертів, які щодня повідомляють новини про Tesla, електромобілі та зелену енергетику. Не забудьте відвідати нашу домашню сторінку для отримання всіх останніх новин, а також слідкуйте за Electrek на та LinkedIn, щоб залишатися в курсі подій. Не знаєте, з чого почати? Перевірте наш канал YouTube, щоб переглянути останні огляди.

Допомагаємо вирішити проблему зарядних станцій для багатоквартирних будинків, що знаходяться в несприятливому становищі

У найближчі 5 років більшість електромобілів матимуть запас ходу від батареї щонайменше 250 миль, а через кілька років цей показник зросте до 300 і більше. Електромобілі з достатнім запасом ходу означають, що для більшості водіїв 99% їхніх зарядка найімовірніше, будуть здійснюватися за місцем проживання, вздовж міждержавних автомагістралей/автобанів, а також у віддалених пунктах призначення, таких як готелі та курорти.

Але зарядка в житлових будинках має дві величезні перешкоди:

  • Багато домогосподарств або не мають легкого доступу до гаража чи електричної розетки, або живуть у квартирах, будинках чи кондомініумах, які ще не встановили зарядні пристрої для електромобілів взагалі, або лише деякі з них мають зарядку 1-го або 2-го рівня. У США, наприклад, 26 мільйонів домогосподарств живуть в орендованому житлі з 2 або більше одиниць.
  • По-друге, громади з низьким рівнем доходу, ймовірно, будуть останніми, хто перейде на електромобілі та встановить відповідні зарядні станції. За даними Каліфорнійського управління з охорони навколишнього середовища, лише в Каліфорнії налічується понад 2 000 неблагополучних громад.

Зарядки на робочому місці та громадські зарядки забезпечать деякі з варіантів зарядки для цих ринків, що недостатньо обслуговуються, але гіпермаркети стануть найбільшими постачальниками послуг для водіїв електромобілів, які не мають власного доступу до домашньої зарядки.

Магазини-склади/супермаркети будуть застосовувати інноваційні підходи до зарядки електромобілів

Вже будучи лідерами в експлуатації автозаправних станцій, в міру того, як в найближчі кілька років використання електромобілів значно зросте, складські клуби і мережі супермаркетів почнуть застосовувати інноваційні підходи, щоб повторити успіх своїх автозаправних станцій із зарядками для електромобілів. Нижче наведені деякі з підходів, які ми можемо побачити:

Безкоштовна зарядка: Магазини можуть пропонувати безкоштовну або знижену вартість зарядки, якщо клієнт витрачає більше певного порогу. Чим довше покупець перебуває в магазині, тим більше грошей він витрачає в середньому. Зарядка для електромобілів може потенційно збільшити час перебування покупця в магазині. Дослідження Path Intelligence показало, що збільшення часу перебування покупців у торговому центрі на 1% призвело до збільшення витрат на 1.3% збільшення витрат.

Щоб мінімізувати зловживання, припарковані автомобілі можуть бути оцінені як “штрафні”, якщо автомобіль залишається довше певного періоду часу. Роздрібні торговці також можуть співпрацювати з рекламними зарядними мережами, такими як Volta, і продавати рекламу продукції виробників, що знаходиться в магазині.

Брендовані Зарядка Мережі: На початковому етапі ці великі роздрібні мережі будуть співпрацювати з великими зарядними мережами, такими як ChargePoint, EVgo, NewMotion та іншими, для запуску та розгортання зарядних пристроїв, а також надання мобільних додатків та доступу до мережі. З часом, однак, ці ритейлери можуть запустити власні брендовані мережі, використовуючи послугу “білої етикетки”, і додати цю пропозицію у свої мобільні додатки.

Програми лояльності: Ключовим для цих ритейлерів є пошук шляхів збереження лояльності клієнтів до свого бренду, а також збільшення кількості відвідувань магазинів на місяць і середніх витрат на кожен візит. Програми зарядки електромобілів, пов’язані з програмою лояльності, ймовірно, відіграватимуть ключову роль у досягненні цих цілей, особливо серед клієнтів, які не мають доступу до зарядних пристроїв вдома. Очікуйте, що ритейлери пропонуватимуть безкоштовну або знижену вартість зарядки та інші переваги для учасників своїх програм винагород / членства. Учасники програми з певним рівнем статусу або членства можуть навіть мати доступ до швидших і кращих зарядних пристроїв для електромобілів, розташованих ближче до входу в магазин.

Купони: Коли клієнт паркує та підключає свій електромобіль, ритейлери надсилають push-повідомлення на його мобільні додатки з купоном на безкоштовний хот-дог, долар знижки на піцу або іншу їжу, напої та товари. Купони будуть розроблені для збільшення часу перебування в магазинах і витрат за один візит.

Деталізація/легке технічне обслуговування: Такі мережі, як Costco та Walmart, вже пропонують послуги шиномонтажу для транспортних засобів. Зі зростанням кількості електромобілів, шукайте, щоб вони додали мийку/воскування/деталізацію та потенційно легкі послуги з технічного обслуговування, такі як заміна шин, щіток склоочисників та встановлення нових гальм – і все це в той час, як ваш електромобіль буде транспортний засіб заряджається, а ви робите покупки в магазині.

Перехресні продажі зарядних пристроїв для електромобілів, сонячних батарей та акумуляторів: Великі роздрібні мережі, такі як Walmart, Costco, Home Depot та інші можуть використовувати видимість брендування зарядних станцій для електромобілів на своїх парковках, щоб стимулювати продажі зарядних пристроїв для електромобілів, акумуляторних батарей та сонячних установок всередині своїх магазинів. Окрім вивісок на парковках, ритейлери можуть надсилати push-повідомлення в мобільні додатки клієнтів, які заряджають електромобілі, щоб ті ознайомилися з їхніми рішеннями для електромобілів, сонячних панелей та акумуляторних батарей у магазині. Клієнтам, які купують один або декілька з цих продуктів/послуг, можуть бути запропоновані привілейовані місця для паркування та безкоштовна довічна зарядка.

Гіпертаргетинг для водіїв електромобілів: Маркетинг – це все про дані клієнтів. Дані про використання зарядних станцій та профілі клієнтів можуть бути додані до даних про покупки та поведінку клієнтів, щоб надавати більш релевантні та своєчасні пропозиції клієнтам. І протягом наступних 7-10 років, коли власники електромобілів будуть в основному першими користувачами і домогосподарствами з високим рівнем доходу, рітейлери можуть орієнтуватися на ці привабливі сегменти, щоб підвищити лояльність і збільшити рівень покупок за один візит.

Позапікові покупки: Ці великі ритейлери бачать дуже специфічні повторювані шаблони покупок, такі як ранні вечори в будні дні та суботні ранки. Через їхні зарядка За допомогою мережевих мобільних додатків ці ритейлери можуть заохочувати клієнтів “зупинитися, зробити покупки і зарядитися” під час їхньої поїздки на роботу або в інший менш завантажений час. Використовуючи алгоритм оптимізації часу покупок/зарядки, вони можуть запропонувати безкоштовну або знижену вартість зарядки в непікові години, щоб нівелювати піковий трафік, але збільшити кількість щомісячних відвідувань. Додатки для зарядки, інтегровані через API з мобільним додатком вашого автомобіля, можуть навіть надсилати вам пропозиції в залежності від часу на основі залишкового заряду акумулятора та близькості до певного місця розташування магазину.

Зарядка/використання паркомісць у непікові години: Парковки в основному є основним активом та витратами для ритейлерів. Парковка є необхідною складовою витрат бізнесу в години роботи, але паркувальні місця здебільшого залишаються невикористаними, коли магазини зачинені. Хоча це не є основним напрямком їхнього бізнесу, ритейлери можуть відкрити свої парковки та зарядні пристрої для електромобілів для зарядка мережі та не-клієнтів, щоб отримати додатковий дохід. Ці послуги позапікової зарядки можуть бути запропоновані спільно з сусідніми квартирами та кондомініумами, службами спільного користування автомобілями та іншими підприємствами.

Колишній експерт з акумуляторів Tesla веде літій в нову еру літій-сірчаних акумуляторів:

Лорен пише про фактори, що сприяють впровадженню електромобілів, а також про можливості та виклики, які перехід на електромобілі ставить перед компаніями та підприємцями в автомобільній, комунальній, енергетичній, роздрібній та інших галузях. Він надає послуги з аналізу ринку, консалтингу та маркетингу компаніям, що працюють в галузі електромобілів та електрозарядних станцій. Його дослідження та аналіз публікуються на сайті CleanTechnica та на його веб-сайті www.Перехід на електромобілі.сайт com.

Copyright © 2023 CleanTechnica. Вміст цього сайту призначений лише для розважальних цілей. Думки, коментарі та думки власників, опубліковані на цьому сайті, можуть не бути санкціоновані і не обов’язково відображають погляди компанії CleanTechnica, її власників, спонсорів, афілійованих осіб або дочірніх компаній.

  • Посібник з сонячної енергетики для громад
  • нові сонячні батареї виробляють місячне блакитне походження
  • Інвестування в CleanTechnica – ласкаво просимо до нашого першого підвищення!
  • Посібник зі стилю – чернетка
  • Як покращити зберігання в Tesla
  • Ресурси сонячної енергії
  • Перевірка реальності – виправлення рекорду в галузі чистих технологій
  • 70%, 80%, 99.9%, 100% відновлюваних джерел енергії – Study Central
  • Звідки ми знаємо, що CO2 спричиняє глобальне потепління
  • Найкращий у світі сайт про чисті технології
  • Фірмова серія “Лідерство в думках
  • Electric Транспортний засіб Діаграми продажів, графіки, статистика
  • Заміна акумуляторів для великих вантажівок – це правильний шлях
  • Незважаючи на можливість електрифікувати 90 маршрутів, поштова служба все ще планує доставляти забруднення з поштою
  • Рішення щодо зміни клімату: Чому 1.5°C – це так важливо
  • Посібник із зарядних пристроїв для електромобілів від CleanTechnica
  • Посібник покупця електричного велосипеда MASSIVE – всі моделі найбільших брендів
  • зелений водень вітроенергетика ACWA єгипет сша офшорні зони європа
  • Інсталятори сонячних панелей – найкращі інсталятори сонячних панелей, як їх оцінити
  • Посібник з електровелосипедів від CleanTechnica: Як вибрати електровелосипед, який вам сподобається
  • Посібник CleanTechnica з найкращих аксесуарів для післяпродажного обслуговування електромобілів Tesla
  • Листи в завтрашній день
  • Глобальна конкуренція: Технології для сталого майбутнього
  • Поширені запитання про міфи про Tesla
  • Залишайтеся на зв’язку з CleanTechnica
  • зелений водень відновлювальна енергетика engie техас entergy
  • Факти про вітроенергетику
  • Найближчі події у сфері чистих технологій
  • Що для вас означає CleanTechnica?
  • дефіцит мікросхем зелений водневий паливний елемент США Bosch
  • Швидка домашня зарядка для електромобілів
  • Про вітроенергетику / Чому вітроенергетика
  • Ресурси для інсталяторів сонячних електростанцій
  • Електромобіль Зарядна інфраструктура: Керівництво для міст
  • Оппенгеймер залишається в основному вірним історії, але деякі важливі деталі відсутні
  • Редакційна етика CleanTechnica
  • Керування списками вакансій
  • Найкращі ресурси чистої енергії
  • Перехід на електромобілі – дізнайтеся про зарядку, платежі,
  • Відновлювані джерела енергії
  • Віртуальна виставка сталого бізнесу
  • Висвітлення вашої події у сфері чистих технологій!
  • Ядерна енергетика, відновлювані джерела енергії та Спілка стурбованих вчених
  • Як зарядити електромобіль? Електричний Транспортний засіб – 101
  • Синдикувати наш контент
  • Використання матеріалів CleanTechnica
  • Політика коментарів CleanTechnica
  • Вказівки щодо нативного контенту
  • Місія та бачення
  • Купуйте е-велосипеди та підтримуйте CleanTechnica!
  • Ресурси вітрової енергії
  • Конверсія видобутку літію з геотермальних розсолів 10 проектів отримають 10 9 мільйонів від уряду США
  • Дослідження ринку чистих технологій та сталого розвитку

Інвестиції в електромобілі прискорюються

Автомобільні компанії ставлять перед собою амбітні цілі, щоб кардинально змінити свої пропозиції транспортних засобів у найближчому майбутньому. Це включає в себе не тільки розробку нових електричний не лише виробляють автомобілі, але й розробляють акумулятори та будують заводи.

“Якщо простежити за грошима, то вони вкладаються в електромобілі”, – каже Брент Грубер, старший директор глобального автомобільного підрозділу компанії J.D. Енергетика.

Але якщо ви не можете заряджати електромобіль вдома і не маєте зручного доступу до громадських зарядних станцій, ви не збираєтеся купувати електромобіль. Деякі автовиробники працюють над вирішенням цієї проблеми.

General Motors Co., наприклад, співпрацює з мережею зарядних станцій EVgo, щоб побудувати тисячі нових станцій швидкої зарядки до кінця 2025 року. Федеральний уряд також надає фінансування для EV зарядка через двопартійний закон про інфраструктуру, який був прийнятий у листопаді 2021 року. Він виділяє 5 мільярдів штатам на будівництво національної мережі зарядних станцій для електромобілів і 5000.5 мільярдів на розширення доступу до зарядних станцій у сільській місцевості та неблагополучних громадах.

Покупці електромобілів можуть отримати фінансові стимули

Залежно від того, де ви живете, ви можете мати право на знижки та податкові кредити при купівлі або оренді електромобіля. Сума, яку ви можете заощадити, залежить від програми у вашому штаті чи окрузі, а також можуть бути інші обмеження, про які слід пам’ятати, зокрема ціна автомобіля та дохід вашої родини.

Деякі місцеві органи влади або комунальні компанії також надають знижки або знижують витрати на електроенергію, якщо ви встановлюєте відповідний домашній зарядний пристрій для електромобілів.

За словами Грубера, податкові пільги можуть стимулювати поведінку споживачів, що призведе до більш стрімкого зростання продажів електромобілів в США.S., особливо зважаючи на те, що в найближчі кілька років все більше споживачів матимуть доступ до зарядних станцій.

Картки, які пропонують винагороди за заряджання електромобілів

Як зазначалося вище, багато платіжних карток зараз спеціально заробляють бонусні винагороди за заряджання електромобілів, а також з’явилася хвиля продуктів від менших компаній, які обіцяють те ж саме:

The U.S. Картка Bank Cash® Visa Signature® пропонує індивідуальні винагороди, які можна змінювати щокварталу, включаючи можливість заробляти 2% готівкою на зарядних станціях для електромобілів.

З карткою Sam’s Club® Mastercard® ви отримуєте 5% повернення готівки за покупки електромобілів зарядка зарядні станції (до 6 000 витрат на рік, потім 1%).

The Costco Картка Anywhere Visa® від Citi дає змогу отримати 4% повернення готівки за перші 7 000 покупок з використанням зарядних пристроїв для електромобілів на рік (1% надалі).

Картка PenFed Platinum Rewards Visa Signature® заробляє 5 балів за кожні 450 витрат на зарядних станціях для електромобілів.

FutureCard Visa – це дебетова, а не кредитна картка, але вона дає змогу отримувати необмежені 5% кешбеку на екологічно чисті покупки, включаючи зарядки для електромобілів, проїзд у громадському транспорті, велосипеди, вживаний одяг та багато іншого.

Існують також нові картки, що пропонують інші екологічні переваги.

Щодо того, чи підходять вам ці види карток? Це, ймовірно, буде залежати від різних факторів, в тому числі від того, як часто ви використовуєте зарядні станції для електромобілів.

Але майте на увазі, що якщо зарядка електромобіля становить (або може незабаром становити) значну частину вашого бюджету, ви також можете вибрати більш загальну картку винагород, яка заробляє високу фіксовану ставку на все, що ви купуєте. Картка Wells Fargo Active Cash® Card. наприклад, повертає 2% готівки за всі покупки, включаючи зарядку електромобіля.

Кредитні картки, які винагороджують різні способи пересування

Ще до того, як зарядки для електромобілів з’явилися на ринку винагород, винагороди за кредитними картками, пов’язані з наземним транспортом, розширювалися за межі покупок на заправках або, у випадку проїзних карток, бронювання автомобілів напрокат.

Відносно нова картка від Citi – Citi Custom Cash℠ Card – заробляє 5% повернення готівки на суму до 500 витрат у вашій найвитратнішій категорії за розрахунковий цикл, з переліку декількох варіантів. Однією з таких опцій є обраний транспорт, який включає автобусні лінії, пороми, залізницю, метро, таксі та багато іншого.

Або ж картка Blue Cash Preferred® від American Express. Вона заробляє 3% повернення готівки в U.S. на заправках, а також пропонує 3% знижки на транспорт, який включає поїзди та метро, автобуси, таксі, спільні поїздки, пороми, платні дороги та паркування. Застосовуються певні умови (див. тарифи та збори).

Навіть якщо транзит не зазначений як бонусна категорія вашої картки, це не обов’язково означає, що ваша картка не може допомогти вам з поїздками на роботу чи з роботи. Багато карток, незалежно від того, за що вони можуть заробляти винагороди, пропонують можливість обміняти ці винагороди на подорожі або транзитні витрати, наприклад, на поїзди, автобуси або таксі.

Серед таких продуктів – сімейство карток Venture від Capital One:

Переглянути тарифи та комісії за карткою Blue Cash Preferred® від American Express. див. цю сторінку.

У попередній версії цієї статті було неправильно вказано інформацію про наявність картки FutureCard Visa. Продукт вже запущено. Ця стаття була виправлена.

Ви стежите за Сарою Ратнер. Відвідайте сторінку налаштувань “Мій NerdWallet”, щоб побачити всіх авторів, на яких ви підписані.

Сара – експерт NerdWallet з подорожей та кредитних карток. Вона з’явилася на шоу “Today”, Nasdaq та “Nightly Business Report” на CNBC.” Читати далі

Відмова від відповідальності: NerdWallet прагне підтримувати свою інформацію точною та актуальною. Ця інформація може відрізнятися від тієї, яку ви бачите, коли відвідуєте фінансову установу, постачальника послуг або сайт конкретного продукту. Всі фінансові продукти, товари та послуги надаються без гарантії. Оцінюючи пропозиції, будь ласка, ознайомтеся з Умовами та положеннями фінансової установи. Попередньо кваліфіковані пропозиції не є обов’язковими. Якщо ви виявили розбіжності з вашим кредитним рейтингом або інформацією з вашого кредитного звіту, будь ласка, зв’яжіться безпосередньо з TransUnion®.

NerdWallet Compare, Inc. NMLS ID# 1617539

Каліфорнія: Кредити Каліфорнійського фінансового кредитора, надані відповідно до ліцензії Департаменту фінансового захисту та інновацій фінансового кредитора № 60DBO-74812

Послуги страхування майна та нещасних випадків, що пропонуються через NerdWallet Insurance Services, Inc. (номер ліцензії резидента Каліфорнії. OK92033) Ліцензії на майнові втрати

NerdWallet™ | 55 Hawthorne St 11th Floor, San Francisco, CA 94105

Leave a Reply