Зарядний пристрій для велосипеда. Знайдіть свій ідеальний електронний велосипед

Розрахувати доставку

Стандартна вартість доставки. 8.00 Безкоштовна доставка, коли ви купуєте 2 x E-Bike по всій Австралії, за винятком регіональних віддалених районів та островів (буде додана додаткова плата за віддалену доставку)

Повідомте мене, коли повернеться на склад

Специфікація:

  • Вага доставки: 1,00 кг
  • Вага товару: 0,60 кг
  • Розміри 16,30 ?? 7,10 ?? 4,60 см
  • Вхід / вхід: 100В ЗМІННОГО СТРУМУ. 240V 1.8A MAX
  • Кінцева напруга заряду: 42В
  • Напруга зарядки: 36В
  • Струм заряду: 2А
  • Підключення: з круглою вилкою 5.5 мм
  • Функція автоматичного вимкнення: червоний – зарядка, зелений – готовий (заряджений)
  • Світлодіодний дисплей: Невеликий світлодіодний дисплей

Сумісність: ВАЖЛИВО: Немає гарантії сумісності з іншими електричними приладами або електронний велосипед батареї. Наші зарядні пристрої в основному сумісні з нашими електровелосипедами та акумуляторами.

Підходить для наступних типів/моделей велосипедів

Це зарядний пристрій можна використовувати з наступними моделями NCM E-Bikes

NCM Прага, NCM Ліон, NCM Мюнхен, NCM Гамбург

Пакет включає:

З цієї категорії

Кабель передньої фари SEP/HL2701 для NCM Munich 26 5000.59 або 4 платежі.65 з інформацією

Задній акумулятор для електронного велосипеда DEHAWK R4Y від 251.90 або 4 платежі по 62.98 з інформацією

Комплект акумуляторів AU201,R2-3618H, зарядний пристрій 3А [сріблястий/чорний] 489.00 або 4 платежі по 122.25 з інформацією

Акумулятор DEHAWK i5 36В для NCM Москва, Мілан, Венеція від 449.00 або 4 платежі по 112.25 з інформацією

Залишайтеся на зв’язку

Підпишіться на нашу розсилку, і ми будемо тримати вас в курсі наших продуктів і послуг.

Авторське право © 2023 Leon Cycle Pty Ltd. ABN: 20627359031Адреса: 3/45 Leakes Road, Laverton North, Vic, 3026, AU

Умови Умови

Ласкаво просимо на наш сайт. Якщо ви продовжуєте переглядати та використовувати цей веб-сайт, ви погоджуєтеся дотримуватися наступних умов використання, які разом з нашою політикою конфіденційності регулюють відносини Leon Cycle Pty Ltd з вами щодо цього веб-сайту. Якщо ви не згодні з будь-якою частиною цих умов, будь ласка, не використовуйте наш веб-сайт.

Термін “Leon Cycle Pty Ltd” або “нас” або “ми” відноситься до власника веб-сайту, зареєстрований офіс якого знаходиться за адресою: 3/45 Leakes Road, Laverton North, Vic, 3026, AU. Наш ABN – 20627359031. Термін “ви” відноситься до користувача або глядача нашого веб-сайту.

велосипед, зарядний пристрій, ваш, електронний велосипед

Використання цього веб-сайту регулюється наступними умовами використання:

  • Вміст сторінок цього веб-сайту призначений лише для загального ознайомлення та використання. Він може бути змінений без попередження.
  • Ні ми, ні треті особи не надаємо жодних гарантій щодо точності, своєчасності, продуктивності, повноти або придатності інформації та матеріалів, знайдених або запропонованих на цьому веб-сайті, для будь-якої конкретної мети. Ви визнаєте, що така інформація та матеріали можуть містити неточності або помилки, і ми прямо виключаємо відповідальність за будь-які такі неточності або помилки в повному обсязі, дозволеному законом.
  • Ви використовуєте будь-яку інформацію або матеріали на цьому веб-сайті виключно на власний ризик, за який ми не несемо відповідальності. Ви несете власну відповідальність за те, щоб будь-які продукти, послуги або інформація, доступні на цьому веб-сайті, відповідали вашим конкретним вимогам.
  • Цей веб-сайт містить матеріали, які належать нам або надані нам за ліцензією. Цей матеріал включає, але не обмежується дизайном, макетом, виглядом, зовнішнім виглядом та графікою. Відтворення заборонено інакше, ніж відповідно до повідомлення про авторські права, яке є частиною цих умов та положень.
  • Усі торгові марки, відтворені на цьому веб-сайті, які не є власністю оператора або не мають ліцензії на них, зазначені на веб-сайті.
  • Несанкціоноване використання цього веб-сайту може призвести до позову про відшкодування збитків та/або бути кримінальним злочином.
  • Час від часу цей веб-сайт може також містити посилання на інші веб-сайти. Ці посилання надані для вашої зручності для отримання додаткової інформації. Вони не означають, що ми схвалюємо веб-сайт(и). Ми не несемо відповідальності за зміст веб-сайтів, на які є посилання.
  • Використання вами цього веб-сайту та будь-які суперечки, що виникають у зв’язку з таким використанням веб-сайту, підпадають під дію законодавства Австралії.

Політика конфіденційності

Ця політика конфіденційності визначає, як ми використовуємо та захищаємо будь-яку інформацію, яку ви надаєте нам під час користування цим веб-сайтом.

Ми зобов’язуємося забезпечити захист вашої конфіденційності. Якщо ми попросимо вас надати певну інформацію, за допомогою якої ви можете бути ідентифіковані при використанні цього веб-сайту, ви можете бути впевнені, що вона буде використана тільки відповідно до цієї заяви про конфіденційність.

Ми можемо час від часу змінювати цю політику, оновлюючи цю сторінку. Вам слід час від часу перевіряти цю сторінку, щоб переконатися, що ви задоволені будь-якими змінами.

Що ми збираємо

велосипед, зарядний пристрій, ваш, е-велосипед

Ми можемо збирати наступну інформацію:

  • ім’я та посада
  • контактну інформацію, включаючи адресу електронної пошти
  • демографічна інформація, така як поштовий індекс, уподобання та інтереси
  • інша інформація, що стосується опитувань та/або пропозицій клієнтів

Велосипед комплект зарядного пристрою

Зареєструйтесь сьогодні, щоб отримати ексклюзивні знижки та контент, тільки для членів VIP-клубу. Плюс отримайте знижку 10 ваша перша покупка

Розгорніть зображення, щоб збільшити Натисніть на зображення, щоб збільшити

Опис

Це оригінальний зарядний пристрій від виробника, який постачається з будь-яким BESV CF1 26, CF1 28, PS1, PS1 Advance, PSA1 та PSF1. Єдине місце, де ви можете придбати цей зарядний пристрій, окрім оригінальних авторизованих дилерів, які продають їх за ціною від 125 до 150 доларів США, і дилери зазвичай не мають їх на складі.

Якщо ви зателефонуєте до BESV, вони порекомендують вам придбати його у Bike Berry, оскільки Bike Berry має їх на складі, і це найшвидший та найдешевший спосіб отримати його зарядний пристрій в твоїх руках.

велосипед, зарядний пристрій, ваш, е-велосипед

Їдьте безпечно, Кріс Б з відділу обслуговування клієнтів BESV.

Вам також може сподобатися

У нас найкраще обслуговування клієнтів та найкраща освіта в галузі. Маєте запитання або потребуєте допомоги? Зателефонуйте нам за номером 1-800-317-0479

З 2007 року ми відправили понад 1 мільйон замовлень щасливим клієнтам. Ми – ім’я, якому найбільше довіряють у галузі, з найнижчими та найщасливішими клієнтами!

З декількома складами по всій країні, отримайте ваш замовляйте швидко! Більшість замовлень відправляються в той же день або на наступний день!

Довічну технічну підтримку

Ми тут, щоб допомогти, незважаючи ні на що! Отримайте безкоштовну технічну підтримку протягом усього терміну служби вашого продукту.

Як оптимізувати запас ходу та термін служби акумулятора

Почнемо з деяких визначень. Запас ходу – це, по суті, час роботи: як довго батарея пропрацює на одному заряді, виражений у милях їзди. Запас ходу навіть на одному і тому ж велосипеді буде різним; поїздка до офісу по рівнинній місцевості з легким рюкзаком забезпечить більший запас ходу, ніж поїздка з повним рюкзаком в гору з Costco додому. Більшість сучасних електровелосипедів мають запас ходу від 25 до 75 миль, залежно від таких факторів.

Термін служби – це те, скільки разів акумулятор можна розряджати і перезаряджати, перш ніж він почне втрачати значну ємність. Коли ємність починає знижуватися, ви не помітите зменшення потужності під час їзди, але побачите, що запас ходу починає зменшуватися. Загальноприйнятим критерієм тривалості життя для акумуляторів електровелосипедів є 500 “повних” циклів розрядки/перезарядки (якщо ви використовуєте половину ємності акумулятора і перезаряджаєте його, це половина циклу), що становить приблизно три-п’ять років нормального використання, перш ніж ємність почне помітно знижуватися.

Хоча запас ходу і термін служби акумулятора – це не одне і те ж, вони пов’язані між собою, і дії, які зменшують запас ходу, з часом також скоротять термін служби. Капур каже, що основним винуватцем є інтенсивна робота двигуна, наприклад, постійне перебування в режимі Boost або Turbo, що означає, що проїзд на певну відстань все більше залежить від потужності двигуна, ніж на нижчих рівнях допомоги. Ви швидше проганятимете акумулятор через цикли заряджання, що скоротить його термін служби.

Менш очевидним фактором, що впливає на навантаження на двигун і батарею, є частота обертання педалей. Більшість двигунів для електровелосипедів оптимізовані для ефективності при частоті обертання педалей 70-90 об/хв. Ви можете знизити ефективність, крутячи педалі занадто швидко (наприклад, двигуни Bosch досягають максимуму при 100-120 об/хв залежно від системи). Поширеною проблемою є неоптимальна ефективність від занадто повільного крутіння педалей на великій передачі. Це те саме, що “тягнути двигун” в автомобілі; незалежно від того, газовий він чи електричний, двигун працює важче. “Обирайте передачі з розумом, – каже Капур, – щоб залишатися в діапазоні 70-90 об/хв”.

Схожі статті

Помилки, які вбивають ваш акумулятор

Коли ви купуєте новий електронний велосипед, перед поїздкою на велосипеді слід повністю зарядити акумулятор, оскільки він, швидше за все, деякий час був неактивним. Але літієві батареї не мають “пам’яті”, тобто їх не потрібно щоразу повністю розряджати і повністю заряджати, щоб зберегти свою повну ємність. Насправді, краще не розряджати батарею до нуля, каже Капур. “Якщо ви дозволите акумулятору повністю розрядитися, це може назавжди пошкодити його, – каже він, – і він ніколи не зможе зарядитися до повної початкової ємності”.

Якщо ви не будете їздити на велосипеді кілька тижнів або більше, зберігайте його (або принаймні акумулятор) у сухому приміщенні з кімнатною температурою, коли заряд батареї становить 30-60 відсотків від повного заряду, радить Капур. Це найстабільніший рівень для тривалого зберігання, і він знижує ймовірність глибокого розряду, який може пошкодити батарею. Не залишайте акумулятор підключеним до розетки зарядний пристрій протягом тривалого часу. Це не обов’язково, але може призвести до короткого циклу розряджання/заряджання, що зрештою зменшить ємність акумулятора. Якщо ви довго не їздите на велосипеді, щомісяця перевіряйте рівень заряду акумулятора і частково підзаряджайте його, коли він опускається нижче 30 відсотків.

Літієві батареї менш схильні до впливу холоду, ніж інші типи акумуляторів, і ви не повинні помітити зменшення дальності ходу під час їзди, якщо тільки температура не буде справді арктичною. Але дослідники з Міністерства енергетики нещодавно виявили, що зберігання літієвих батарей при температурі нижче нуля протягом більш тривалих періодів може пошкодити частину катода акумулятора, що зменшить його ємність. Літієві батареї також не будуть ефективно заряджатися при низьких температурах. Якщо ви зберігаєте велосипед на вулиці або в неопалюваному приміщенні і живете в регіоні з мінусовою температурою, каже Капур, заносьте батарею всередину, коли вона не використовується.

Крім того, тримайте батарею захищеною від надмірної спеки, наприклад, сидячи біля сонячного вікна або гарячої машини. Надлишок тепла може підвищити температуру акумулятора настільки, що пошкодить його компоненти; в екстремальній ситуації це може призвести до того, що називається теплова втеча, коли акумулятор переходить у нестабільний, неконтрольований стан самонагрівання, що може призвести до пожежі.

Не потрібно підзаряджати після кожної поїздки. Поповнення заряду акумулятора звучить розумно, але з часом його ємність зменшиться швидше. Якщо ви отримуєте 50 миль запасу ходу від одного заряду і проїжджаєте 10 миль в день, вам потрібно підзаряджати акумулятор лише раз на три-чотири дні.

Схожі статті

Коли настав час замінити батарею

Навіть якщо ви дбайливо ставитеся до акумулятора, з часом він втрачає ємність. Ви помітите це на ваш оцінка діапазону вашого велосипеда на блоці контролера. Ємність є основним показником стану акумулятора, тому якщо ви помітили, що він розряджається ваш Якщо запас ходу зменшився до 70 відсотків або менше від того, який був, коли велосипед був новим, це ознака того, що потрібно починати планувати заміну акумулятора. Якщо ваш акумулятору менше двох років і його ємність значно нижча за початкову, це може бути підставою для гарантійної заміни (терміни залежать від виробника).

Якщо це не гарантійний випадок, рішення про заміну залежить від особистих уподобань, каже Капур. “Якщо спочатку батарея працювала на 50 миль, а тепер, скажімо, на 40, я б не вважав це “кінцем життя”, якщо ви можете жити з цією 40-мильною дальністю”, – каже він. Акумулятор зі зменшеною ємністю все одно має бути безпечним, додає Капур.

Завжди купуйте фірмову заміну акумулятора. Так само, як акумулятори та зарядні пристрої повинні бути в парі, акумулятори та електродвигуни призначені для спільної роботи. І, каже Капур, ніколи не намагайтеся полагодити пошкоджену батарею і не дозволяйте робити це комусь іншому. Незважаючи на керівництва, які стверджують, що ви можете це зробити, це не просто корпоративна жадібність або законне прикриття виробників. Хоча акумулятори для електровелосипедів майже завжди виготовляються зі стандартних елементів 18650, які широко використовуються в різних продуктах (навіть в електромобілях), ці елементи мають різний хімічний склад, ємність і силу струму, і це ще до того, як ми перейдемо до з’єднання їх в ланцюжок і перепакування акумулятора в корпус. Найменша помилка в будь-якій з цих операцій збільшує ризик пожежі. Якщо вам потрібна нова батарея, просто купіть її.

Дилери, які продають вашу марку велосипеда, можуть замовити вам пряму заміну для цієї марки велосипеда або двигуна. Вартість варіюється в залежності від розміру та марки батареї, але плануйте витратити 400-800 гривень на нову батарею.

Дилер також може переробити ваш старий. Нова програма від Call 2 Recycle пропонує безкоштовна переробка акумуляторів для електровелосипедів (оплачується велосипедними та автомобільними брендами) через магазини-партнери майже в кожному великому та багатьох менших містах. Поблизу вас немає дилерів, які беруть участь у програмі? Запросіть простий набір для транспортування в Інтернеті.

Навіщо переробляти? Навіть відпрацьована батарейка містить сировину, яку можна переробити на свіжу, за помірно менші витрати на електроенергію і менше шкоди навколишньому середовищу ніж виробляти з первинної сировини. Відпрацьовані літієві батарейки також становлять небезпеку пожежі на звалищах і можуть вимивати токсичні метали та інші хімічні речовини в ґрунт і повітря.

У випадку пожежі

Пожежі акумуляторів трапляються хоч і рідко, але трапляються. Якщо за вашим бажанням акумулятор стає гарячим на дотик під час заряджання, негайно відключіть зарядний пристрій від мережі. Якщо є можливість, покладіть акумулятор у металевий контейнер, наприклад, відро (а ще краще – наповнене піском), подалі від легкозаймистих предметів.

Але якщо це небезпечно, негайно зателефонуйте 911 і повідомте диспетчеру, що у вас пожежа літієвої батареї, яка вимагає інших методів гасіння, ніж звичайні пожежі. Не лийте воду на вогонь батареї; вода і літій реагують з утворенням водню, який є легкозаймистим. Стандартний вогнегасник може допомогти, але в разі пожежі можуть знадобитися спеціальні інструменти.

Помилки, які вбивають ваш акумулятор

Коли ви купуєте новий електровелосипед, перед поїздкою на велосипеді слід повністю зарядити батарею, оскільки вона, ймовірно, деякий час була бездіяльною. Але літієві батареї не мають “пам’яті”, тобто їх не потрібно щоразу повністю розряджати і повністю заряджати, щоб утримувати повну ємність. Насправді, краще не розряджати батарею до нуля, каже Капур. “Якщо ви дозволите акумулятору повністю розрядитися, це може назавжди пошкодити його, – каже він, – і він ніколи не зможе зарядитися до повної початкової ємності”.

Якщо ви не будете їздити на велосипеді кілька тижнів або більше, зберігайте його (або принаймні акумулятор) у сухому приміщенні з кімнатною температурою, коли заряд батареї становить 30-60 відсотків від повного заряду, радить Капур. Це найстабільніший рівень заряду для тривалого зберігання, і він знижує ймовірність глибокого розряду, який може пошкодити батарею. Не залишайте акумулятор підключеним до зарядний пристрій на тривалий час. Це не обов’язково, але може призвести до короткого циклу розряджання/заряджання, що зрештою зменшить ємність акумулятора. Якщо ви довго не їздите на велосипеді, щомісяця перевіряйте рівень заряду акумулятора і частково підзаряджайте його, коли він опускається нижче 30 відсотків.

Літієві батареї менш схильні до впливу холоду, ніж інші типи акумуляторів, і ви не повинні помітити зменшення дальності під час їзди, якщо тільки температура не буде справді арктичною. Але дослідники з Міністерства енергетики нещодавно виявили, що зберігання літієвих батарей при температурі нижче нуля протягом більш тривалих періодів може пошкодити частину катода акумулятора, що зменшить його потужність. Літієві батареї також не будуть ефективно заряджатися при низьких температурах. Якщо ви зберігаєте велосипед на вулиці або в неопалюваному приміщенні і живете в регіоні з мінусовою температурою, каже Капур, заносьте батарею всередину, коли вона не використовується.

Також бережіть акумулятор від надмірної спеки, наприклад, сидячи біля сонячного вікна або гарячої машини. Надлишок тепла може підвищити температуру акумулятора настільки, що пошкодить його компоненти; в екстремальній ситуації це може призвести до того, що називається теплова втеча, коли батарея переходить у нестабільний, неконтрольований стан самонагрівання, що може призвести до пожежі.

Вам не потрібно заряджати акумулятор після кожної поїздки. Дозарядка акумулятора звучить розумно, але з часом його ємність зменшуватиметься швидше. Якщо ви отримуєте 50 миль пробігу від одного заряду і проїжджаєте 10 миль на день, вам потрібно буде підзаряджатися лише кожні три-чотири дні.

Пов’язані статті

Коли настав час замінити батарею

Навіть якщо ви дбайливо ставитеся до акумулятора, з часом він втрачає ємність. Ви помітите це на оцінці запасу ходу вашого велосипеда на блоці контролера. Ємність є основним показником стану акумулятора, тому якщо ви помітили, що запас ходу зменшився до 70 відсотків або менше від того, яким він був, коли ваш велосипед був новим, це знак, що потрібно планувати заміну акумулятора. Якщо вашому акумулятору менше двох років і його ємність значно нижча за початкову, це може бути підставою для гарантійного обслуговування (умови залежать від виробника).

Якщо це не гарантійний випадок, рішення про те, коли замінити батарею, залежить від особистих уподобань, каже Капур. “Якщо спочатку ви могли проїхати 50 миль, а зараз, скажімо, 40, я б не вважав це “кінцем життя”, якщо ви можете проїхати ще 40 миль”, – каже він. Акумулятор зі зменшеною ємністю все одно повинен бути безпечним, додає Капур.

Завжди купуйте фірмову заміну акумулятора. Так само, як акумулятори та зарядні пристрої повинні бути в парі, акумулятори та двигуни призначені для спільної роботи. І, каже Капур, ніколи не намагайтеся ремонтувати пошкоджену батарею і не дозволяйте робити це комусь іншому. Незважаючи на інструкції, які стверджують, що це можливо, це не просто корпоративна жадібність або законне прикриття виробників. У той час як електронний велосипед акумулятори майже завжди виготовляються зі стандартних елементів 18650, які широко використовуються в різних продуктах (навіть в електромобілях), ці елементи мають різний хімічний склад, ємність і силу струму, і це ще до того, як ми перейдемо до з’єднання їх в ланцюжок і перепакування акумулятора в корпус. Найменша помилка в будь-якій з цих операцій збільшує ризик пожежі. Якщо вам потрібна нова батарея, просто купіть її.

Дилери, які продають вашу марку велосипеда, можуть замовити вам пряму заміну для цієї марки велосипеда або двигуна. Вартість варіюється в залежності від розміру акумулятора та бренду, але плануйте витратити 400-800 доларів на новий пристрій.

Дилер також може переробити ваш старий акумулятор. Нова програма від Call 2 Recycle пропонує безкоштовна переробка акумуляторів для електровелосипедів (оплачується брендами велосипедів та автомобілів) через магазини-партнери майже у кожному великому місті та багатьох менших населених пунктах. Поруч немає дилерів, які беруть участь у програмі? Замовляйте простий набір для транспортування онлайн.

Навіщо переробляти? Навіть відпрацьована батарейка містить сировину, яку можна переробити на свіжу, за помірно менші витрати на електроенергію та менше шкоди навколишньому середовищу ніж виробництво з первинної сировини. Відпрацьовані літієві батареї також мають ризик пожежі на звалищах і можуть вимивати токсичні метали та інші хімічні речовини в ґрунт і повітря.

У разі пожежі

Пожежі батарейок трапляються хоч і рідко, але все ж таки. Якщо під час заряджання акумулятор стає гарячим на дотик, негайно відключіть зарядний пристрій від мережі. Якщо є можливість, покладіть батарею в металеву ємність, наприклад, відро (краще наповнене піском), подалі від легкозаймистих предметів.

Але якщо це небезпечно, негайно зателефонуйте 911 і повідомте диспетчеру, що у вас загоряння літієвої батареї, яке вимагає інших методів пожежогасіння, ніж звичайні пожежі. Не лийте воду на вогонь батареї: вода і літій реагують з утворенням водню, який є легкозаймистим. Стандартний вогнегасник може допомогти, але в разі пожежі можуть знадобитися спеціальні інструменти.

Велосипед комплект зарядного пристрою

порожня копія 2 Створено за допомогою Sketch.

порожня копія Created with Sketch.

Фігура, створена за допомогою ескізу.

Форма створена за допомогою ескізу.

Безкоштовна доставка на всі електровелосипеди

Останній шанс: Закриті електровелосипеди всього за 999

Підпишіться на ексклюзивну інформацію про продукцію, розсилку новин та спеціальні пропозиції зі знижками!

Повідомлення про фінансове заохочення

Експерт Електронний велосипед Послуга збірки у вас вдома після доставки велосипеда.

https://www.juicedbikes.com/products/grin-tech-cycle-satiator 668152135703 Cycle Satiator 52v 8A Універсальний програмований швидкий акумулятор Зарядний пристрій 287.00 //www.juicedbikes.com/cdn/shop/products/JBP-CHG-GRNSAT52V_4_7924ae63-fd41-4d30-bc31-823027f23356.jpg?v=1617822751 //www.juicedbikes.com/cdn/shop/products/JBP-CHG-GRNSAT52V_4_7924ae63-fd41-4d30-bc31-823027f23356_large.jpg?v=1617822751 USD InStock Аксесуари 129279918103 Аксесуари 176650616896 Зарядні пристрої 176655073344 Компоненти 177034002496 CrossCurrent аксесуари 36527013911 Аксесуари для електровелосипедів 37146886167 Зарядні пристрої для електровелосипедів 177034264640 Аксесуари HyperScrambler 2 129279950871 Запчастини 177033969728 Аксесуари RipCurrent 273215651904 Аксесуари SALE 177034100800 Аксесуари Scorpion 177034199104 Аксесуари Scrambler 129559363607 Модернізація скремблера 176654909504 Модернізація

Grin Cycle Satiator – універсальний зарядний пристрій для всіх типів акумуляторів електровелосипедів. Ви можете запрограмувати до 20 спеціальних профілів заряду для будь-якого свинцевого, нікелевого або літієвого акумулятора з напругою повного заряду 63В або менше. Зарядний пристрій потужністю 360 Вт заряджає в чотири рази швидше, ніж звичайний 2-амперний зарядний пристрій Fast Charger, і при цьому він має менший розмір.

Сумісний з усіма акумуляторами Juiced Bikes 52V

Повинен заряджатися при 4А на 10.Батареї 4Ah

  • Швидка зарядка до 400% швидше, ніж штатний зарядний пристрій
  • 80% Налаштування часткового заряду для подовження терміну служби акумулятора
  • 50% Зберігання заряду зі збереженням налаштувань функцій
  • Графічний РК-дисплей, який насправді МАЛЮЄ
  • Без вентилятора. Нульовий рівень шуму!
  • Терморегульована конструкція
  • Водо- та вібростійкий
  • Програмування та оновлення прошивки доступне за допомогою ПК або MAC
  • Вибачте! Заміна для запасних зарядний пристрій неможливо

Leave a Reply