Запуск зарядних станцій електромобілів. 5 найкращих акцій зарядних станцій

зарядка, станції, стартап, станція

Заряджаємось: Навігація електромобілем Заряджання Станція Стартап Витрати

За останнє десятиліття галузь електромобілів зазнала вибухового зростання. Згідно з Глобальним прогнозом розвитку електромобілів на 2019 рік Міжнародного енергетичного агентства (МЕА), понад 6.2 мільйони електромобілів було продано по всьому світу у 2019 році. Це на 37 відсотків більше, ніж у 2018 році. Очікується, що до 2030 року буде продано майже 58 мільйонів електромобілів, тому попит на зарядні станції для електромобілів стрімко зростає.

Відкриття повноцінно функціонуючої зарядної станції для електромобілів вимагає значних інвестицій від тих, хто хоче потрапити в цю галузь. Щоб бути успішною, станція повинна бути більше, ніж просто надійним джерелом зарядки, вона також повинна асоціюватися з фантастичним клієнтським досвідом. Розуміння загальних очікуваних витрат на запуск зарядної станції для електромобілів – від витрат на обладнання та апаратні засоби до заходів безпеки даних – допоможе вам точно спланувати свій бюджет.

Фінансова модель електрозарядної станції

Витрати на запуск

Відкриття/запуск/запуск зарядки для електромобілів станція вимагає значних початкових капіталовкладень. Потенціал запуск витрати будуть включати

Ці витрати, однак, можуть значно відрізнятися залежно від географічного розташування, наявності постачальників послуг для електромобілів, близькості до існуючої зарядної інфраструктури та інших факторів.

зарядка, станції, стартап, станція

Придбання зарядки для електромобіля Станція Обладнання та устаткування

Коли йдеться про придбання обладнання та устаткування для запуску зарядної станції для електромобілів (EV), вартість сильно залежить від типу та кількості зарядних пристроїв, необхідної інфраструктури та місця встановлення. Швидше за все, вам доведеться витратити від 10 000 до 100 000 залежно від складності та потужності станції.

Тип і кількість зарядних пристроїв Основним фактором витрат є обладнання, необхідне для зарядної станції. Залежно від типу та кількості необхідних зарядних пристроїв, вартість може коливатися від 5000 950 до 47 750. Більшість власників зарядних станцій, як правило, встановлюють різноманітні зарядні з’єднання, включаючи рівень 1 (120 В), рівень 2 (240 В) і рівень 3 (480 В). Таким чином, вони можуть обслуговувати різні електромобілі з різними потребами в зарядці.

Необхідна інфраструктура На додаток до зарядка обладнання, є супутня інфраструктура для встановлення зарядної станції для електромобілів. Сюди входить електричний щит, електропроводка і захисні вимикачі, риття траншей, кабелепровід і будь-яке інше обладнання, необхідне для встановлення. Витрати на це обладнання коливаються від 5000 500 до 35 000.

Місце встановлення Місце встановлення також відіграє важливу роль у загальній вартості. У деяких місцях можуть знадобитися дозволи або плата за перевірку. Спеціальні вимоги до встановлення, такі як підземна або повітряна проводка, можуть бути більш трудомісткими, що призводить до додаткових витрат. Отже, враховуйте ці додаткові витрати, які можуть становити від 450 000 до 10 000.

Статистична інформація в доларах США

  • Обладнання: від 5000 950 до 47 750
  • Інфраструктура: 5000,500 до 35,000
  • Установка: 450 000 – 10 000

Дозвільні ліцензії та пов’язані з ними збори

Дозвільна ліцензія є обов’язковою умовою, якщо ви хочете запустити зарядку електромобіля (EV) станція. Дозволи та пов’язані з ними збори варіюються від штату до штату, тому завжди важливо ретельно вивчити місцеві правила та норми, що регулюють встановлення та експлуатацію зарядної станції для електромобілів. Дозвіл також може знадобитися до встановлення станції, тому важливо переконатися, що всі необхідні документи в порядку до початку проекту.

Вартість дозволів і пов’язаних з ними зборів для встановлення зарядної станції для електромобілів може становити від декількох сотень доларів до декількох тисяч доларів в залежності від правил в конкретній місцевості. Наприклад, якщо установка вимагає спеціального дозволу від місцевої влади, вартість може бути вищою.

Крім того, необхідно враховувати будь-які витрати на будівництво при розрахунку загальної вартості запуску зарядної станції для електромобілів. Сюди часто входить наймання електриків чи інших спеціалістів, а також придбання необхідного обладнання. За даними U.S. Міністерством енергетики США, запуск зарядної станції для електромобілів може коштувати в середньому від 10 000 до 50 000 доларів США, залежно від розміру та обсягу проєкту.

Крім того, важливо враховувати поточні платежі, такі як щорічні дозволи, адміністративні збори, а також плата за обслуговування або технічне обслуговування. Ці збори можуть включати мережеві збори та транзакційні збори, які часто стягуються компанією, що володіє або управляє мережею зарядних станцій станції. Наприклад, Chargepoint, яка є найбільшою мережею зарядних станцій для електромобілів станцій в США.S., стягує щорічний членський внесок у розмірі близько 500 доларів США разом із-станція комісія за транзакції.

  • 5-річний фінансовий прогноз в Excel
  • 40 показників у вигляді діаграм
  • Мультиплікативна оцінка за методом дисконтованих грошових потоків
  • Безкоштовна підтримка електронною поштою
  • Безкоштовний відеоурок

Коротка версія

Примітка: Всі дані щодо акцій та ринкової капіталізації наведені станом на кінець торгів 18 липня 2022 року.

Blink (BLNK)

Поточна ціна: 16.91 12-місячний максимум: 49.00 12-місячний мінімум: 13.60 1-річна ціль: 28.11 Ринкова капіталізація: 722.78 мільйонів

Заснована в 2009 році, компанія Blink, що базується в Майамі, зараз може похвалитися більш ніж 32 000 зарядних станцій у 18 країнах. Нещодавнє зростання Blink настільки стрімке, що лише у 3 кварталі 2021 року компанія додала понад 3 000 зарядних станцій – це більше, ніж у деяких інших компаній з цього списку загалом.

Як відносний титан серед електромобілів зарядка Blink вже придбав і поглинув кількох регіональних конкурентів, серед яких ECOtality, U-Go, SemaConnect, EB Зарядка, та Blue Corner в Європі. Крім того, загальний дохід Blink за 4 квартал 2021 року склав 7.9 мільйонів, що на 224% більше, ніж рік тому.

І все ж, ненажерливий апетит компанії до міжнародної експансії налякав деяких інвесторів. Акції компанії мають тенденцію до зниження з максимуму 3-го кварталу в 46.85 і з травня 2022 року в основному оселився на позначці 16.

Але 16 цілком може бути дном корита для агресивної зарядки електромобілів стартап. Урядові урядові програми розвитку електромобілів швидко наближаються в США і Європі, де Blink вже має величезну перевагу у сфері фізичної інфраструктури. І на відміну від багатьох своїх конкурентів, Blink не боїться розширюватися в сільській місцевості, заповнюючи прогалини між містами і компенсуючи свої витрати на установку за рахунок місцевих грантів.

Суть в тому, що Blink не намагається винайти велосипед. Він просто намагається встановити якомога більше своїх зарядних станцій 2-го рівня по всьому світу до того, як прийняття електромобілів різко зросте. Якщо ви можете підтримати цю стратегію, BLNK може бути сильною покупкою.

ChargePoint Holdings (CHPT)

Поточна ціна: 11.94 12-місячний максимум: 36.86 12-місячний мінімум: 8.50 Ціль на 1 рік: 23.64 Ринкова капіталізація: 4.023B

зарядка, станції, стартап, станція

Як і Blink, мета ChargePoint, схоже, полягає в тому, щоб якомога швидше встановити якомога більше зарядок 2-го рівня по всьому світу.

Але на відміну від Blink, ChargePoint продає більшу частину свого обладнання споживачам і комерційним партнерам, а це означає, що вона не володіє і не управляє більшою частиною своєї зарядної мережі. Натомість вона генерує дохід за рахунок початкового продажу обладнання, послуг з технічного обслуговування та хмарних планів підписки.

Ризикуючи прозвучати принизливо, можна сказати, що в ChargePoint немає нічого особливого. На відміну від інших компаній у цьому списку, вони не мають “секретного соусу”, нової технології, що змінює правила гри, або продуманої стратегії розширення. Вони просто дуже добре продають зарядні пристрої рівня 2.

Наприклад, вони продали понад 174 000 таких автомобілів у 14 країнах. Вони продають житловим комплексам, які прагнуть залучити покоління Z, компаніям, що виробляють електробуси в Європі, а також компаніям по всьому світу, які просто хочуть запропонувати безкоштовну зарядку електромобілів своїм співробітникам.

Вони володіють простим мистецтвом просування продукту, і це приваблює багато зовнішнього капіталу та стратегічних партнерів, таких як Goldman Sachs, Volvo та Starbucks.

Загалом, стабільне зростання доходів компанії на 60%-100% на рік прогнозує позитивний показник EBITDA (прибуток до вирахування відсотків, податків, зносу та амортизації) до 2024 року. Для зарядної станції для електромобілів стартап, фактичний прибуток на горизонті просто нечуваний.

Цей мерілендський стартап будує мережу для зарядних станцій для електромобілів

Виправлення: посилання на співзасновника HomeChargerHub було видалено, а назву системи управління базами даних було змінено з Jekyll на Oracle. (4/4/2022, 4:35 p.m.)

Міжнародне енергетичне агентство очікує, що до 2030 року на наших дорогах буде близько 125 мільйонів електромобілів. Що потрібно для 100-мільйонного парку електромобілів? Зарядні станції.

Насправді, за словами колишнього менеджера ІТ-проектів, а нині засновника компанії Саджита Кумара, потреба в зарядних станціях є величезним стримуючим фактором для тих, хто зацікавлений у придбанні електромобіля (EV).

“Основною перешкодою для переходу на електромобілі є відсутність зарядних станцій біля їхньої роботи”, – сказав Кумар в інтерв’ю виданню Technical.людям з електромобілями. “Якщо ви живете у Відні і їдете до Вашингтона [на роботу], то спершу подивитеся, чи є там якась зарядка.”

Хоча це частково є проблемою для тих, хто створює громадські зарядні станції, більшість власників електромобілів обладнані приватними зарядними станціями у власному гаражі або на паркувальному майданчику. Минулого року Кумар заснував HomeChargerHub у Коледж-Парку, штат Меріленд, щоб допомогти. HomeChargerHub пропонує можливість власникам приватних зарядних станцій для електромобілів здавати їх в оренду громадськості. Користувачі можуть входити в систему і резервувати особисті зарядні станції або знаходити громадські, в той час як власники зарядних станцій можуть заробляти гроші, здаючи свої зарядні пристрої в оренду іншим на погодинній основі.

зарядка, станції, стартап, станція

Це дає власникам додатковий дохід, одночасно роблячи електромобілі більш привабливими, надаючи доступ до додаткової зарядки станції, Кумар сказав.

“Немає жодної платформи, де можна було б замовити зарядку станція,” Кумар сказав. “Це також робить зарядку станції доступні біля будинку, роботи, у вашому районі – вам не потрібно їхати до громадського транспорту зарядка станція.”

Ідея виникла у Кумара, коли він їхав до Нью-Йорка на власному електромобілі, і у нього почала розряджатися батарея. Як людина з майже розрядженим акумулятором мобільного телефону і відсутністю очевидного порту для зарядки, він не був упевнений, чи вистачить йому енергії, щоб дістатися до найближчої доступної громадської станції. Він помітив приватну станцію для власників Tesla неподалік і, не знаючи, чи встигне він вчасно дістатися до громадської станції, зацікавився, чи є спосіб, щоб усі власники електромобілів могли отримати доступ до приватних станцій, які не використовуються.

Платформа HomeChargerHub, за словами Кумара, побудована на базах даних Java і Oracle і розміщена в хмарі. Компанія, яка в даний час самофінансується, розміщує на своїй платформі близько 60 000 зарядних пристроїв (приблизно половина з яких знаходиться у приватній власності). Кумар додав, що платформа є провайдеро-діагностичною, тому зарядні станції від будь-якої автомобільної компанії можуть бути внесені до списку. Наразі компанія працює онлайн, але сподівається запустити додаток для Andriod та iOS наприкінці травня. Наразі платформа також працює над синхронізацією своїх даних з такими операторами, як Tesla, а також постачальниками зарядних станцій для електромобілів, такими як ChargePoint.

У майбутньому він також хотів би розширити перспективи компанії у фермерському співтоваристві. Оскільки будь-хто може додати зарядний пристрій до бази даних HomeChargerHub, він сподівається, що сільські та фермерські громади можуть додати станцію як ще одну форму доходу і розмістити зарядку в менш населених районах. Він навіть сподівається, що громади можуть створити місця для доступу до Wi-Fi або покупок продуктів, поки автомобілі заряджаються.

Наразі, однак, HomeChargerHub зосереджений на додаванні більшої кількості станцій та розширенні. Він вже отримав інтерес від Bethesda Green і TEDCO, а також співпрацює з Інститутом засновників.

Кумар зрештою сподівається, що додавання цієї опції для власників електромобілів зробить технологію ще більш доступною.

“Якщо поблизу [їхньої] роботи є зарядна станція, люди із задоволенням пересідають на електромобілі”, – сказав він.

Хто може встановлювати комерційні зарядні станції для електромобілів?

У міру того, як електромобілі наближаються до 3% проникнення на автомобільний ринок, встановлення комерційних зарядних станцій для електромобілів станцій приваблює багато компаній, які хочуть підвищити вартість своєї нерухомості, задоволеність співробітників і кількість клієнтів.

Ідеальні комерційні перспективи:

Робочі місця

Оскільки люди паркуються на роботі частіше, ніж деінде, окрім дому, пропозиція зарядної станції допомагає залучити водіїв електромобілів в якості співробітників. Насправді, за даними U.S. Згідно з нещодавнім опитуванням Міністерства енергетики, 80% роботодавців, які мають зарядні станції для електромобілів, кажуть, що це допомогло їм залучити та утримати більше талановитих працівників. Таким чином, комерційні електрозаправки покращують як стійкість компаній, так і їхні бізнес-цілі.

Ділові райони та торгові центри

Коли американці не вдома чи на роботі, вони часто ходять за покупками та їжею. Це стосується і власників електромобілів, які, природно, хочуть паркуватися там, де їхні автомобілі можуть заряджатися, поки вони насолоджуються відпочинком.

Громадські парковки, ділові райони, торгові центри, ресторани та моли можуть встановити комерційні зарядні станції для електромобілів, щоб привабити таких покупців. Покупці можуть навіть затримуватися довше (і купувати більше), поки чекають, поки їхній електромобіль зарядиться!

Сервісні центри

Громадські будівлі, лікарні та університети часто працюють над досягненням цілей сталого розвитку і можуть отримати кредити LEED за встановлення зарядної станції для електромобілів. Ці перспективи часто мають велику кількість працівників і, як було сказано вище, можуть залучити більше талантів за допомогою цього екологічно чистого варіанту.

Багатоквартирні житлові будинки

Не всі власники електромобілів живуть у власному будинку – або хочуть цього. Але місце без електрозарядної станції не відповідає їхнім потребам зарядка електромобілів, відштовхуючи їх від інших ідеальних варіантів життя.

Багатоквартирні будинки, ОСББ та інші багатоквартирні будинки можуть виправити цей недолік, встановивши зарядні станції для електромобілів. Це не тільки збільшує вартість їхньої нерухомості, але й приваблює потенційних мешканців з електромобілями.

У багатьох регіонах нові державні та міські правила прискорюють впровадження зарядних станцій. Наприклад, міста Маямі, Сіетл і Чикаго тепер зобов’язують комерційні об’єкти, що перевищують певний розмір, пропонувати зарядки для електромобілів. Інсталятори, які працюють у таких регіонах, можуть очікувати, що їхні списки потенційних клієнтів зростатимуть ще швидше.

Leave a Reply