Зарядка для електромобілів 2-го рівня на узбіччі. Нові зарядні станції для електромобілів

Table of Contents

Зарядка електромобіля рівня 2 на узбіччі

Приклад зарядного пристрою для електромобілів рівня 2, встановленого на стовпі

Опис проекту

Seattle City Light встановлює та експлуатує громадські зарядні пристрої рівня 2 для електромобілів (EV) на узбіччях по всьому місту Сіетл. City Light пропонує цю послугу, щоб забезпечити зарядку електромобілів біля будинку для мешканців, які не мають доступу до вуличних парковок, щоб зарядити свої транспортні засоби.

Що дасть ця послуга?

Ця послуга забезпечить громадську зарядку електромобілів рівня 2 біля бордюру в житлових районах Сіетла. Seattle City Light буде встановлювати, володіти, експлуатувати та обслуговувати електрозарядки. Оскільки ці зарядні пристрої є громадськими, кожен, хто керує електромобілем, зможе припаркуватися на вулиці поруч із зарядним пристроєм і зарядити свій транспортний засіб. Зарядні пристрої будуть доступні за принципом “хто прийшов, той і зарядився” і не можуть бути зарезервовані.

Зарядки для електромобілів рівня 2, встановлені в рамках цієї програми, забезпечать до 9.6 кіловат (кВт). Інфраструктура може забезпечити типовому електромобілю понад 30 миль пробігу за годину зарядки. Зарядні пристрої для електромобілів рівня 2 часто використовуються протягом декількох годин поспіль, наприклад, коли автомобіль припаркований на ніч вдома або коли водій перебуває на роботі.

Скільки коштуватиме ця послуга?

Водії платитимуть за кіловат-годину (кВт-год), щоб користуватися зарядними пристроями. Поточна вартість зарядки на зарядних пристроях City Light Level 2 становить 0.21 за кіловат-годину (кВт-год). Один кВт-год забезпечує типовий електромобіль достатньою енергією, щоб проїхати більше трьох миль. Плата призначена для оплати електроенергії, витрат на експлуатацію, технічне обслуговування та ремонт, а також для компенсації початкових витрат на придбання та встановлення електромобіля.

Чому ми пропонуємо цю послугу?

Багато мешканців Сіетла змушені користуватися вуличними парковками біля своїх будинків. Старі односімейні будинки, квартири, ОСББ та плавучі будинки часто не мають місця для паркування поза вулицею, наприклад, у під’їзді, гаражі чи на стоянці. Зазвичай мешканцям дуже важко або неможливо забезпечити власну зарядку електромобіля під час паркування на вулиці.

Цей проєкт безпосередньо підтримає Стратегічний інвестиційний план електрифікації транспорту, допомагаючи розширити домашні та прилеглі до будинків зарядки для мешканців багатоквартирних будинків. Наразі бракує доступу до зарядних станцій для багатоквартирних будинків. Розширення рішень для зарядки вдома та біля дому для мешканців багатоквартирних будинків у громадах екологічної справедливості збільшить рівний доступ до електрифікації транспорту, оскільки 52 відсотки клієнтів City Light є орендарями, і більшість з них проживають у багатоквартирних будинках.

Місто Сіетл поставило собі за мету скоротити транспортні викиди на 83% від рівня 2008 року до 2030 року. Мешканці можуть досягти багато чого з цього за допомогою громадського транспорту з низьким рівнем викидів, велосипедів, піших прогулянок та інших варіантів; однак багато хто все ще буде покладатися на особисті транспортні засоби для деяких поїздок. Seattle City Light встановлює ці зарядні пристрої в рамках більш широкого портфоліо інвестицій та послуг з електрифікації транспорту, щоб допомогти зоні обслуговування комунального підприємства перейти на електротранспорт з нульовим рівнем викидів.

Як City Light обирала місця розташування зарядних станцій?

City Light обирала місця розташування зарядних станцій шляхом опитування. влітку 2022 року було отримано понад 1 800 запитів. Група профільних експертів з City Light та Департаменту транспорту Сіетла розглянула кожен запит на основі низки критеріїв, таких як місце розташування, кількість запитів у певному районі, наявність інфраструктури та тип власності.

У 4 кварталі 2022 року City Light розіслала інформаційні листівки про проєкт власникам нерухомості або об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків для кожного об’єкта нерухомості, розташованого поруч і через дорогу від кожного запропонованого місця розташування зарядних станцій для електромобілів. Одержувачам було запропоновано взяти участь в онлайн-опитуванні, щоб висловити підтримку або заперечення проти зарядної станції, а також поставити запитання або надати зворотній зв’язок. Співробітники City Light відповіли на всі запитання та відгуки тих, хто вказав електронну адресу для зворотного зв’язку.

Як скоро місця для зарядки будуть доступні для використання?

Будівництво планується розпочати вже у квітні 2023 року. City Light очікує, що 50% зарядних майданчиків буде завершено до кінця травня, а решта. до кінця літа. Кожна зарядна станція була спроектована з урахуванням її індивідуального розташування: 12 планується встановити на дерев’яних стовпах, 6. на нових сталевих стовпах, а 13. на окремих постаментах. Планується, що кожна ділянка буде доступна по мірі завершення будівництва.

Локації позначені синіми іконками.

Повний список локацій. всі перераховані адреси знаходяться в межах міста Сіетл.

  • 300 квартал W Mercer St
  • 4000 блок E McGilvra St
  • 1700 block N 46th St
  • 1600 block NE 143rd St
  • 300 block N 45th St
  • 400 block NE Maple Leaf Pl
  • 1700 блок NW 57th St
  • 3900 block Whitman Ave N
  • 500 квартал 20th Ave E
  • 4200 block Stone Way N
  • 300 квартал Pontius Ave N
  • 1100 block 13th Ave
  • 7000 квартал 17th Ave SW
  • 1300 квартал 12th Ave S
  • 6000 block 16th Ave SW
  • 4700 квартал 35th Ave S
  • 1700 block 15th Ave
  • 600 блок 7th Ave S
  • 4800 block Fauntleroy Way SW
  • 1900 квартал Fairview Ave E
  • 1400 блок S Hill St
  • 1700 block S Forest St
  • 4800 block California Ave SW
  • 2100 block California Ave SW
  • 700 block 143rd St
  • 100 квартал Bellevue Ave E
  • 3600 квартал Dayton Ave N
  • 200 квартал MLK Jr Way S
  • 2900 block Fuhrman Ave E
  • 500 block Valley St
  • 500 block W Olympic Pl

Програма зарядки електромобілів

На знак подяки за покупку або лізинг нового повністю електричного автомобіля Hyundai ми оплачуємо рахунок на будь-якій станції швидкої зарядки Electrify America. Для власників KONA Electric це означає безкоштовну зарядку в будь-якій точці мережі, до 250 кВт-год або близько 1 000 миль пробігу. Водії IONIQ 5 та IONIQ 6 отримують два роки 30-хвилинних сеансів швидкої зарядки постійним струмом без додаткової плати з моменту придбання автомобіля. Тож заряджайтеся та їдьте.

Створіть свій обліковий запис Electrify America

Завантажте додаток Electrify America.

Дотримуйтесь інструкцій, щоб створити свій обліковий запис.

Заряджайте свій автомобіль

Заряджайтеся на будь-якій із сотень станцій швидкої зарядки в загальнонаціональній мережі Electrify America DC.

Кредити за зарядку дійсні протягом 3 років для KONA Electric та 2 років для IONIQ 5 та IONIQ 6.

Хто має право на участь

Власники нових IONIQ 6 2023 року випуску, IONIQ 5 2022 та 2023 років випуску, а також KONA Electric 2021, 2022 та 2023 років випуску можуть скористатися пропозицією безкоштовної зарядки на станціях швидкої зарядки Electrify America.

Нові зарядні станції для електромобілів все ще з’являються на місці поселення VW Dieselgate

зарядка, електромобілів, 2-го, рівня, узбіччі, зарядні

Коли мова заходить про врегулювання “Дизельгейту”, найбільш відомим результатом (принаймні серед ентузіастів та інвесторів електромобілів), ймовірно, є “Електрифікувати Америку” (Electrify America). В рамках покарання за махінації з викидами VW довелося витратити 10 мільярдів (з великої літери) на зарядки для електромобілів. Для цього було створено дочірню компанію, яка створила мережу зарядних станцій з усіх цих станцій. Вона не тільки будує станції на ці кошти, але й співпрацює з іншими компаніями через Electrify Commercial, щоб побудувати ще більше станцій.

Є спокуса говорити про “дизельгейтську угоду” в минулому часі. Зрештою, більша частина угоди була досягнута у 2016 році, а програма “Електрифікувати Америку” триває вже багато років. Але це була далеко не єдина спроба побудувати електрозаправки за рахунок коштів, отриманих від врегулювання, і цей процес все ще продовжує розгортатися. Як відомо, урядові колеса обертаються повільно, і для того, щоб щось відбулося, можуть знадобитися роки.

У цій статті я хочу поділитися деякими життєво важливими зусиллями з будівництва зарядних станцій для електромобілів, які все ще тривають, і тим, наскільки деякі з них важливі для власників електромобілів не від Tesla.

Коридор I-20 у Луїзіані нарешті отримує трохи любові

Хоча програма “Електрифікувати Америку” відкрила кілька маршрутів від узбережжя до узбережжя для електромобілів інших виробників, все ще існує ряд коридорів, які вона не охопила. Однією з них була міждержавна автомагістраль 20, і більша частина Луїзіани досі не має жодного пункту зарядки CCS або CHAdeMO вздовж цієї автомагістралі.

Але, дивлячись на станції CCS “Coming Soon” від Plugshare, стає очевидним, що це скоро зміниться. Перший запис про станцію (із заходу/ліва) посилається як на статтю в новинах, так і на урядовий документ, який показує, що місто Мінден отримало кошти від врегулювання “Дизельгейту”, і що вони збираються встановити кілька станцій швидкої зарядки постійного струму.

Точна інформація про місцезнаходження ще не доступна, але користувачі Plugshare часто додають станції на карту, щоб майбутні водії електромобілів могли знати, де будуть станції, що з’являться в майбутньому. Це важливо, тому що люди думають про майбутнє, коли вибирають автомобіль, і демонстрація того, що пересування по місцевості буде простішим для електромобіля, допомагає більшій кількості людей вибирати електромобілі.

Наступна станція “Coming Soon” на маршруті. місто Растон. Історія тут в основному така ж, як і зі станцією Мінден. Кошти, виділені місцевому муніципалітету в рамках справи “Дизельгейт”, призведуть до встановлення швидкої зарядки, точне місце розташування якої поки що невідоме.

Нарешті, в Монро вже будується станція Electrify America. Очевидно, що це більше грошей від “Дизельгейту”, які йдуть в землю і повертаються з певною енергією для електромобілів, навіть після багатьох років очікування.

Коли всі ці станції будуть встановлені, найбільший розрив для зарядки УЗВ на цьому маршруті становитиме близько 77 миль (від Монро, штат Лос-Анджелес, до Віксбурга, штат Міссісіпі). Зі збільшенням продажів електромобілів і зростанням трафіку нам знадобиться набагато більше станцій і заправок, щоб впоратися з усім цим, але подорож цим маршрутом тепер принаймні можлива для більшості електромобілів, а кошти з інфраструктурного законопроекту також додадуть більше станцій.

Нью-Мексико

Я вже писав про Нью-Мексико раніше, але варто обговорити його в контексті цієї статті.

У той час як на трасах I-10, I-40 та I-25 на північ від Альбукерке з’явилися станції Electrify America, решта штату все ще мала дуже обмежену кількість зарядних станцій. Коли почали виплачувати кошти з Фонду врегулювання “Дизельгейту”, у Санта-Фе з’явилося ще кілька станцій, а також чотири кіоски в Клайнс Корнерс (на I-40) і Каррізозо. Але, незважаючи на всі місця, які були обрані для більшої кількості станцій за ці кошти, будівництво просто зупинилося, розчаровуючи водіїв Нью-Мексико та людей, які хочуть відвідати такі місця, як Карлові Вари.

Я перевірив це, і виявив дві проблеми. Спочатку проблеми з електропостачанням завадили Francis Energy (компанії, що встановлює зарядні пристрої) встановити станції. Потім держава вирішила виділити другий раунд коштів через “Дизельгейт”, які вдруге були виділені на багато з тих самих об’єктів. За словами Francis Energy, додаткові кошти означатимуть швидшу швидкість зарядки на майданчиках. Замість 60 кВт максимум, вони повинні бути понад 100 кВт (але точну швидкість мені ще не повідомили).

Дивлячись на південну половину штату, можна побачити, який великий вплив матимуть ці “майбутні” (іконки з гайковими ключами) станції УЗВ та CHAdeMO. Мало того, що весь південно-східний квадрант штату стане легко прохідним для електромобілів (включно з Tesla, оскільки там немає суперчарджерів), так ще й коридор I-25 також відкриється для проїзду всіх електромобілів. Навіть маленьке містечко Колумбус, куди колись вторгся Панчо Вілья, збирається отримати таку зарядку.

Північна половина штату також отримає набагато більше станцій УЗВ та CHAdeMO. Більшість з них зосереджені навколо Санта-Фе і Таоса, але є багато невеликих населених пунктів, які потребують станцій як для туризму, так і для того, щоб електромобілі стали можливими. Маршрут до району Чотирьох Кутів (US-550) також відкриється для електромобілів не від Tesla з відкриттям станцій на Кубі та Фармінгтоні.

Отже, кошти, виділені через “Дизельгейт”, все ще мають величезний вплив і будуть продовжувати приносити плоди для водіїв електромобілів у 2023 та 2024 роках у Нью-Мексико.

Флориді

Хоча я впевнений, що на національному рівні можна знайти більше прикладів, одне з найбільш драматичних розширень зарядки електромобілів, яке я зміг знайти за рахунок коштів, отриманих від “Дизельгейту”, відбулося в штаті Саншайн. Хоча я впевнений, що Рон ДеСантіс волів би витратити ці кошти на щось інше, умови угоди з VW не дозволяють Флориді витратити їх на щось інше. Отже, штат повинен був встановити зарядні станції. А карта Plugshare зі станціями Coming Soon показує різке збільшення кількості станцій CCS і, можливо, станцій CHAdeMO, що має відбутися у 2023 році.

Якщо ви подивитесь на I-10, що проходить через штат, то побачите, що вона вкрита маленькими значками гайкового ключа. Я перевірив їх усіх, і всі вони отримують гранти від VW. Це, безумовно, допоможе водіям електромобілів, які живуть у Флориді та відвідують її, мати можливість перетинати штат.

Крім того, є набагато більше станцій, які з’являться лише в цьому останньому раунді фінансування. Більшість станцій буде побудовано компанією Blink, а одна з них навіть з’явиться в Діснейленді. Ви можете переглянути повний список тут.

Якщо зібрати всі ці штати разом, то стає зрозуміло, що кошти з “Дизельгейту” все ще мають досить великий вплив. Додайте до цього кошти з інфраструктурного законопроекту, станції, які будуть встановлені GM, станції, які будуть встановлені Ford, і багато інших, і ми побачимо, що водіям електромобілів стане набагато простіше в 2023 році і далі.

Представлене зображення та інші зображення є скріншотами з Plugshare.com. Справедливе використання, коментарі. Обов’язково перевірте це самі, якщо ви цього ще не зробили!

Маєте пораду для CleanTechnica, хочете розмістити рекламу або запропонувати гостя для нашого подкасту CleanTech Talk? Зв’яжіться з нами тут.

Колишній експерт з акумуляторів Tesla веде літій в нову еру літій-сірчаних батарей. подкаст:

Мені не подобаються платні платформи. Вам не подобається платний доступ. Кому подобаються платні стіни? Тут, на CleanTechnica, ми деякий час впроваджували обмежену платну платформу, але це завжди здавалося неправильним. і завжди було важко вирішити, що саме ми повинні розмістити за нею. Теоретично, ваш найексклюзивніший і найкращий контент знаходиться за платною стіною. Але тоді його менше людей читає! Ми просто не любимо платних сайтів, і тому вирішили відмовитися від нашого. На жаль, медіа-бізнес все ще залишається жорстким, жорстоким бізнесом з крихітною маржею. Це нескінченний олімпійський виклик. залишатися над водою або навіть, можливо. затамувавши подих. зростати. Отже.

Якщо вам подобається те, що ми робимо, і ви хочете підтримати нас, будь ласка, переказуйте невелику суму щомісяця через PayPal або Patreon, щоб допомогти нашій команді робити те, що ми робимо! Дякую! Реклама

Найкращі зарядні пристрої для електромобілів для дому

зарядка, електромобілів, 2-го, рівня, узбіччі, зарядні

Незалежно від того, чи є ви власником електромобіля з великим стажем, чи все ще чекаєте, коли ваш перший електромобіль покине заводський цех, вам варто розглянути можливість інвестування в зарядний пристрій 2-го рівня для вашого будинку.

Більшість сучасних електромобілів постачаються із зарядним пристроєм 1-го рівня. вони, як правило, невеликі, портативні та повільно заряджаються завдяки 120-вольтовому виходу. Але 240-вольтовий зарядний пристрій 2-го рівня. це найшвидший спосіб зарядити електромобіль в домашніх умовах, додаючи в чотири і більше разів більше миль на годину заряду.

Вони також частіше мають преміум-функції, такі як шнур живлення, довжини якого вистачить для гаража на дві машини, або широкий вибір варіантів встановлення.

Після 28 годин досліджень і 85 годин тестування ми виявили, що United Chargers Grizzl-E Classic є найкращим домашнім зарядним пристроєм для більшості водіїв електромобілів, тоді як водіям Tesla варто використовувати настінний роз’єм Tesla.

Переважна більшість електромобілів належить до однієї з двох категорій: Tesla і все, що не Tesla. Остання категорія складається переважно з електромобілів старих автовиробників, таких як Chevrolet, Ford і Volkswagen, з зарядним портом, розташованим там, де зазвичай знаходиться бензобак (так званий порт J1772). Електромобілі Tesla мають власний порт для зарядки (подібно до того, як iPhone заряджаються від ексклюзивного порту Lightning від Apple, в той час як більшість інших смартфонів мають порт USB-C). У цьому посібнику ми вирішили зосередитися на зарядних пристроях, які сумісні з портом J1772 або Tesla, а також на адаптерах, які можуть перетворити один тип штекера на протилежний тип порту.

Найкращий зарядний пристрій для електромобілів для дому

Це зарядний пристрій для електромобілів, який ми поставили б у своєму гаражі. Він швидко заряджається, має невелику вагу і поставляється з довгим 24-футовим шнуром. Крім того, це найбільш стійка до погодних умов модель, яку ми тестували.

Опціони на купівлю

На момент публікації ціна становила 429.

Незважаючи на те, що зарядний пристрій United Chargers Grizzl-E Classic коштує менше, ніж будь-який інший зарядний пристрій для електромобілів J1772 (не Tesla) у нашому тестовому пулі на момент написання цієї статті, він пропонує багато з тих самих можливостей та функцій, що й у дорожчих моделях. Він розрахований на максимальний струм 40 А, який ми змогли відтворити в нашому тестуванні, що дозволяє йому заряджати набагато швидше, ніж зарядні пристрої рівня 1, які поставляються з більшістю електромобілів. Трирічна гарантія. найдовша з усіх, які ми бачили, тому у вас буде достатньо часу, щоб переконатися, що зарядний пристрій працює належним чином і відповідає вашим потребам.

Він доступний у двох конфігураціях підключення, а також може бути дротовим, тоді як багато моделей, які ми тестували, мають лише один або два варіанти встановлення. Цей зарядний пристрій також досить компактний, тому він не займе багато місця в гаражі, і досить легкий, щоб його можна було відносно легко помістити в багажник або закріпити на стіні. Він має довгий тонкий шнур, який можна акуратно намотати на організатор кабелів, що входить до комплекту.

Якщо ви хочете встановити зарядний пристрій на вулиці, Grizzl-E Classic має найбільш стійкий до погодних умов зовнішній вигляд з усіх протестованих нами зарядних пристроїв, який показує, що він може захистити зарядний пристрій від поверхневого бруду, пилу, мастил, вологи і навіть сильного дощу або снігу. Він також розрахований на безпечну роботу при температурі від.22° до 122° за Фаренгейтом, а його штекер має захисний гумовий ковпачок.

Наші основні претензії до цієї моделі полягають у тому, що її упаковка не є особливо захисною, тому ми хвилюємося, що вона може бути легше пошкоджена під час транспортування, а її пофарбований металевий корпус притягує відбитки пальців і плями більше, ніж більшість моделей, які ми тестували. Але ми думаємо, що більшість людей можуть проігнорувати ці дрібні недоліки в світлі інших чудових якостей Grizzl-E Classic.

Максимальний поточний рейтинг: 40 АВологозахищений рейтинг: IP67 (повністю пило- та водонепроникний)Варіанти встановлення: три (дротовий, штекер NEMA 14-50, штекер NEMA 6-50)Гарантія: три роки

Найкращий зарядний пристрій для електромобілів Tesla

Якщо ви їздите на Tesla, це ваш найкращий варіант для домашньої зарядки. Він розрахований на струм до 48 А, підходить для використання в приміщенні та на вулиці, а також має дворічну гарантію. Він також має надзвичайно обтічний вигляд, а його вбудований органайзер для кабелів дозволяє акуратно зберігати 24-футовий шнур.

Варіанти покупки

На момент публікації ціна становила 400.

Не дивно, що наше тестування показало, що найкращим зарядним пристроєм для електромобіля Tesla EV є флагманський зарядний пристрій Tesla. Tesla Wall Connector. Це не найкращий вибір для всіх водіїв, оскільки для його підключення до електромобіля, що не належить до Tesla EV, потрібен дорогий адаптер сторонніх виробників, який не призначений для щоденного використання. (Крім того, оскільки Tesla продає більше електромобілів, ніж інші автомобільні компанії разом узяті, її зарядні пристрої користуються великим попитом і часто відсутні на складі.) Але якщо у вас є Tesla, це найкращий варіант із фірмовим роз’ємом компанії. Його максимальний струм 48 А є одним з найвищих серед протестованих нами, і на момент написання цієї статті його ціна є однією з найнижчих.

Настінний роз’єм Tesla ще тонший і легший, ніж Grizzl-E Classic, він має надзвичайно витончений вигляд, і на нього поширюється дворічна гарантія від Tesla. Цей зарядний пристрій має 24-футовий шнур, як і Grizzl-E Classic, а його вбудований органайзер для кабелів має елегантний дизайн. Він не настільки захищений від погодних умов, як наш вибір не від Tesla, але він все одно забезпечує достатній захист від бруду, пилу та мастил, бризок і бризок води, а також від температур від.40 до 40 градусів Цельсія.22 ° до 122 ° за Фаренгейтом.

Найбільшим недоліком цього зарядного пристрою є те, що він не має можливості підключення, тому вам доведеться підключати його до електромережі вашого будинку. Це менш зручно, якщо ви хочете мати можливість переміщати зарядний пристрій без виклику електрика. Але оскільки дротова проводка в будь-якому випадку є кращою за вставну установку, ми не вважаємо це фатальним недоліком.

Максимальний струмовий рейтинг: 48 AWeatherproof рейтинг: IP55 (дуже пило- та водонепроникний)Варіанти встановлення: один (дротовий)Гарантія: два роки

Найкращий зарядний пристрій для електромобілів для дому

Це зарядний пристрій для електромобілів, який ми поставили б у своєму гаражі. Швидко заряджається, має невелику вагу та постачається з довгим 24-футовим шнуром. Крім того, це найбільш стійка до погодних умов модель, яку ми тестували.

Варіанти покупки

На момент публікації ціна становила 429.

Найкращий зарядний пристрій для електромобілів Tesla

Якщо у вас є Tesla, це найкращий варіант для домашньої зарядки. Зарядний пристрій розрахований на силу струму до 48 А, підходить для використання в приміщенні та на вулиці, на нього надається дворічна гарантія. Він також має надзвичайно обтічний вигляд, а його вбудований органайзер для кабелів дозволяє акуратно зберігати 24-футовий шнур.

Варіанти покупки

На момент публікації ціна становила 400.

Чому нам варто довіряти

Як автор цього посібника, я витратив 28 годин на дослідження та 85 годин на тестування зарядних пристроїв для електромобілів. Я пишу наукові статті вже більше дев’яти років, охоплюючи широкий спектр тем, від фізики елементарних частинок до супутникового дистанційного зондування. З моменту приєднання до Wirecutter у 2017 році я писав про мережеві фільтри, акумуляторні батареї, павербанки для телефонів і планшетів та багато іншого.

Готуючись до написання цього посібника, я взяв інтерв’ю у Пола Воспера (генерального директора JuiceBar, виробника комерційних зарядних станцій для електромобілів, заснованого у 2009 році) про історію та сучасний стан індустрії зарядних станцій для електромобілів. Я обговорив тонкощі встановлення зарядного пристрою для електромобілів у приватному будинку або багатоквартирному будинку з Трейсі Прайсом (генеральним директором Qmerit, мережі сертифікованих електриків, що спеціалізуються на встановленні зарядних пристроїв для електромобілів) та Карадоком Еренхолтом (генеральним директором EV Safe Charge, фірми, що займається встановленням зарядних пристроїв для електромобілів та консультуванням з цього питання). Щоб краще зрозуміти потреби та проблеми водіїв електромобілів, я взяв інтерв’ю у Джо Флореса, заступника директора San José Clean Energy, некомерційного постачальника електроенергії; Санчета Бхата, директора з транспортування чистої енергії комунальної компанії Pacific Gas and Electric (PGE); та Аарона Августа, віце-президента PGE з питань партнерства та інновацій.

Для кого ця книга

Якщо ви перебуваєте в процесі купівлі електромобіля і хочете отримати максимально швидку домашню зарядку одразу після покупки, цей посібник для вас. Якщо у вас вже є електромобіль, і ви думаєте про те, щоб перейти (буквально) з повільного зарядного пристрою 1-го рівня на більш швидкий зарядний пристрій 2-го рівня, цей посібник також для вас. Якщо ви тут, щоб вчитися, ласкаво просимо! Ми сподіваємося, що ви знайдете те, що шукаєте.

Транспортні засоби, що працюють на газі, все ще можуть правити дорогами, але світові продажі електромобілів подвоїлися в 2021 році, і аналітики очікують, що до кінця 2022 року у світі буде 26 мільйонів електромобілів. Можна сміливо припустити, що ці мільйони водіїв електромобілів, незважаючи на те, що мають принаймні одну спільну рису, мають дуже різні способи життя, потреби та пріоритети: Вони можуть бути власниками будинків на одну сім’ю або орендарями в багатоквартирних будинках. Або це можуть бути віддалені працівники, які рідко виходять з дому, або водії попутних поїздок, які проїжджають сотні миль на день. Можливо, вони проїжджають десятки зарядних станцій на своєму щоденному маршруті, а можливо, живуть за 90 миль від найближчої громадської зарядної станції.

Однак, незалежно від вашої ситуації, найпотужніший зарядний пристрій для електромобіля вдома, швидше за все, буде вигідною інвестицією. За даними U.S. Міністерства транспорту США, зарядному пристрою 1-го рівня може знадобитися кілька днів (від 40 до 50 годин), щоб зарядити батарею електромобіля від порожньої до повної, тоді як зарядний пристрій 2-го рівня може виконати те ж саме завдання всього за 4-10 годин. Навіть якщо ви не проїжджаєте багато миль на своєму автомобілі, і вам достатньо заряджати акумулятор на ніч, ви все одно можете захотіти мати вдома зарядний пристрій, який дозволить вам швидко підзарядитися у випадку лісової пожежі, зливи або іншої непередбачуваної катастрофи.

На додаток до швидшого часу заряджання, зарядні пристрої рівня 2 часто мають функції, які ви можете не отримати від зарядного пристрою, що постачається з вашим електромобілем, наприклад

  • можливість підключити зарядний пристрій безпосередньо до домашньої електромережі
  • довгий шнур, який може простягнутися через гараж на дві машини або навіс для автомобілів
  • додаток для смартфона, який доповнює додаток вашого електромобіля для відстеження часу автономної роботи, часу заряджання тощо
  • захисний кожух для додаткового захисту від атмосферних впливів

Як і в будь-якому проекті з благоустрою будинку, модернізація зарядного пристрою для електромобіля потребуватиме певних витрат. На додаток до ціни зарядного пристрою, вказаної на наклейці, ви, ймовірно, заплатите від 400 до 1200 доларів за його професійну установку. Ви можете обійти деякі з цих витрат на встановлення, придбавши вставну модель, але якщо у вас ще немає розетки на 240 В на вашому паркувальному місці (вони зазвичай використовуються для автофургонів або електричних плит, серед іншого), вам все одно доведеться витратити щонайменше кілька сотень доларів, щоб скористатися перевагами більш високого струму зарядного пристрою 2-го рівня. Позитивним моментом є те, що багато федеральних, державних та регіональних програм пропонують знижки та інші заохочення, включаючи знижені тарифи на використання електроенергії в непікові години (якими ви можете керувати через додаток для вашого електромобіля або, якщо він є, через додаток для зарядного пристрою для електромобіля), щоб допомогти окупити витрати на перехід на електромобілі.

Якщо ви орендуєте житло і не впевнені, чи дозволяє ваш договір оренди встановлювати зарядний пристрій рівня 2, перевірте закони вашого штату про “право на зарядку”. Так само, якщо ви володієте будинком або орендуєте нерухомість, U.S. Міністерство енергетики має безліч ресурсів, що пояснюють різні правила, норми та основи встановлення зарядних пристроїв для електромобілів.

Як ми обирали

зарядка, електромобілів, 2-го, рівня, узбіччі, зарядні

Щоб знайти найвідоміших та найдоступніших виробників зарядних пристроїв для електромобілів рівня 2, ми переглянули веб-сайти таких великих роздрібних мереж, як Amazon, Best Buy та Walmart, а також галузеві видання, такі як Car and Driver, CleanTechnica, Electrek та InsideEVs. Звідси ми склали список претендентів на основі наступних характеристик:

  • Вартість менше 2 000: Більшість зарядних пристроїв, які ми розглядали, коштують 1 000 грн або менше, але ми були відкриті для більш дорогих варіантів, які додають додаткову функцію, наприклад, можливість заряджати два електромобілі одночасно. Річна економія від переходу на електромобілі буде залежати від ваших звичок водіння, типу автомобіля, який ви використовуєте, витрат на пальне та ряду інших факторів. Але незалежно від того, чи витрачаєте ви 500 або 2 000 доларів, ваш електромобіль, швидше за все, окупить вартість зарядного пристрою менш ніж за рік. У 2022 році, згідно з дослідженням AAA, заправка середнього електромобіля коштуватиме на 2100 грн на рік менше, ніж заправка традиційного автомобіля, і це навіть не враховуючи зменшення витрат на технічне обслуговування. (Ви можете побачити, як ваш автомобіль складається, використовуючи онлайн-калькулятор від U.S. Department of Energy (Міністерство енергетики США).)
  • Має максимальний струм не менше 32 А: Щоб забезпечити максимально швидку зарядку в домашніх умовах, зарядні пристрої рівня 2 працюють від мережі 240 В, передаючи від 16 до 80 А струму до вашого автомобіля. Оскільки більшість електромобілів поставляються з портативним зарядним пристроєм рівня 1, здатним заряджати струмом до 32 А від стандартної розетки 120 В, ми зробили це нашою мінімальною вимогою до сили струму.
  • Має щонайменше 20-футовий шнур: Довші шнури, як правило, товстіші та громіздкіші, ніж коротші, але довгий шнур є критично важливим для зарядного пристрою для електромобілів, щоб гарантувати, що він може дістатися до зарядного порту автомобіля. Типовий гараж на дві машини має ширину від 20 до 24 футів, тому ми виключили з нашого тестового пулу всі зарядні пристрої зі шнуром, коротшим за 20 футів. Ми не встановлювали верхню межу для довжини шнура, хоча Національний електротехнічний кодекс (NEC), встановлений Національною асоціацією пожежної безпеки (NFPA), обмежує її на рівні 25 футів, і ми не побачили жодного зарядного пристрою, який був би довшим за цей показник.
  • Важить 50 фунтів або менше: Незважаючи на те, що більшість зарядних пристроїв рівня 2 призначені для стаціонарного використання, іноді вам може знадобитися підняти зарядний пристрій у багажник автомобіля (наприклад, щоб взяти його з собою в подорож) або перемістити його на настінне кріплення і зняти з нього. Таким чином, ми встановили обмеження ваги в 50 фунтів, оскільки більші навантаження мають підвищений ризик травмування.
  • Має штекер NEMA 14-50 та/або може бути дротовим: Дротове підключення, як правило, є кращим за вставне, оскільки воно створює більш безшовне (і, отже, більш енергоефективне) з’єднання між домашньою електропроводкою та зарядним пристроєм. Кабельні з’єднання також забезпечують кращий захист від атмосферних впливів (життєво важливо, якщо ви плануєте встановити зарядний пристрій на вулиці) і можуть подавати на ваш автомобіль від 15 до 60 А, тоді як з’єднання NEMA 14-50 (штекерне) може витримувати лише від 15 до 50 А. З іншого боку, для того, щоб підключити зарядний пристрій, вам потрібно буде встановити його (в ідеалі. сертифікованим електриком), а якщо ви захочете його перемістити, його потрібно буде деінсталювати. Оскільки життєві ситуації та потреби у всіх різні, ми не можемо сказати, що той чи інший спосіб кращий в усіх випадках; зрештою, ми вважали за краще, щоб кожна модель в нашому пулі тестування мала хоча б один з цих варіантів установки, і ми дали бонусні бали тим, хто запропонував обидва варіанти. Додаткові конфігурації штекера (наприклад, менш універсальний штекер NEMA 6-50, який не має нульового дроту і найчастіше використовується для зварювального обладнання) ми вважали несуттєвими бонусами.
  • Сертифікована національно визнаною випробувальною лабораторією (NRTL): печатка про схвалення від Underwriters Laboratories (UL), Intertek’s Electrical Testing Labs (ETL) або будь-якого іншого випробувального центру, визнаного U.S.S. Управління з охорони праці Департаменту праці (OSHA) вказує на те, що продукт відповідає суворим стандартам безпеки та відповідності. Ми вимагали, щоб кожен зарядний пристрій мав сертифікат від однієї або декількох з цих організацій.
  • Має щонайменше один рік гарантії: Ми вважаємо, що року достатньо, щоб регулярно користуватися зарядним пристроєм і переконатися, що він не підводить. Тим не менш, довший гарантійний термін. це добре, оскільки він дає вам більше простору для маневру, якщо деталь зламається або зарядний пристрій несподівано вийде з ладу.
  • Можна безпечно використовувати на вулиці: Якщо ви зазвичай паркуєтеся в гаражі або іншому місці для паркування на відкритому повітрі, переконайтеся, що ваш зарядний пристрій захищений від пилу, дощу та інших несприятливих умов. Навіть якщо ви плануєте зберігати зарядний пристрій у закритому гаражі, він все одно буде менше піддаватися впливу атмосферних явищ, коли двері відчинені. Ми надали перевагу зарядним пристроям з більш надійним захистом від проникнення (IP) або рейтингом Національної асоціації виробників електротехніки (NEMA) (дві поширені шкали оцінювання захисту від атмосферних впливів), а також тим, які витримують більш екстремальні температури, щоб ви могли заряджатися в різноманітних умовах.
  • Має органайзер для шнурів: Ми вважали за краще, щоб кожна модель в нашому тестовому пулі включала певну систему організації шнура, будь то простий настінний гачок або складна система втягування. Це не тільки збереже ваш гараж охайним, але й не дасть комусь спіткнутися об шнур або наїхати на нього та пошкодити його.
  • Має позитивну історію: ми пропустили деякі з наших найкращих претендентів через FindOurView, програму, яка аналізує рейтинги та відгуки користувачів в Інтернеті, щоб виділити загальні закономірності. Хоча деякі моделі мали недостатню кількість відгуків для аналізу програмним забезпеченням, це дозволило нам визначити кілька моделей, про які постійно повідомлялося про проблеми, і які ми потім вирізали з нашого списку.

Відсіявши десятки претендентів на основі цих критеріїв, ми залишили список з 10 моделей для тестування:

На додаток до цих зарядних пристроїв, ми також протестували кілька адаптерів, які дозволяють заряджати електромобілі за допомогою несумісних зарядних пристроїв. Для водіїв електромобілів інших виробників, які хочуть використовувати зарядні пристрої Tesla, ми протестували два адаптери Tesla до J1772: зарядний адаптер Lectron Tesla до J1772 (40 А) та зарядний адаптер Lectron Tesla до J1772 (48 А). Для водіїв Tesla, які хочуть використовувати зарядні пристрої інших виробників, ми протестували зарядний адаптер Lectron J1772 для Tesla, а також адаптер J1772 для Tesla, який постачається з усіма Tesla.

Ми вирішили не тестувати адаптери комбінованої системи зарядки (CCS), які дозволяють деяким електромобілям J1772 або Tesla заряджатися на зарядних пристроях рівня 3 (також званих швидкими зарядними пристроями постійного струму). Ці високошвидкісні зарядні пристрої часто можна побачити на громадських зарядних станціях, але оскільки вони вимагають потужної мережі живлення 480 В, вони непрактичні для зарядки в домашніх умовах.

У травні 2023 року Ford і Tesla оголосили, що планують запустити власний адаптер, який дозволить електромобілям Ford швидко заряджатися від суперчарджерів Tesla з початку 2024 року. Але, як і інші зарядні пристрої 3-го рівня, Supercharger не призначені для домашнього використання, тому наразі ми не плануємо тестувати цей тип адаптерів.

Як ми тестували

Для тестування зарядних пристроїв ми орендували Tesla Model Y Long-Range AWD 2022 року і позичили Volkswagen ID 2021 року.4 Pro на тиждень за штуку. Tesla мають власний зарядний порт, тоді як всі електромобілі інших виробників (включно з ID.4) мають порт J1772. Таким чином, тестування з одним зарядним пристроєм кожного типу дозволило нам підтвердити сумісність зарядних пристроїв з обома типами.

зарядка, електромобілів, 2-го, рівня, узбіччі, зарядні

Протягом двох тижнів ми їздили заміськими дорогами, об’їжджали парковки та стояли в чергах до фаст-фудів, щоб розрядити батареї до 65% заряду. Потім ми зарядили батареї до 75% і записали три ключові виміри, про які повідомляло вбудоване програмне забезпечення автомобілів: час, що минув (у хвилинах), ємність батареї (у кіловат-годинах, або кВт-год) і максимальний струм (в амперах, або А). Щоб протестувати всі 10 зарядних пристроїв з обома автомобілями, ми повторили цей процес 20 разів.

Загалом, щоб батареї електромобілів служили довше, їх потрібно тримати на рівні заряду від 20% до 80%, а в ідеалі. ніколи не опускати нижче 10% або вище 90%. Ми вибрали ще вужче вікно для нашого тестування, оскільки перебування вище 65% заряду і нижче 75% заряду створює мінімальне навантаження на літій-іонну батарею (таку, що встановлюється в більшості електромобілів). Це також дозволило нам витрачати набагато менше часу на водіння та заряджання, ніж в іншому випадку: Tesla, яку ми тестували, має акумулятор на 75 кВт-год і запас ходу 330 миль, а Volkswagen. на 82 кВт-год і запас ходу 260 миль. Таким чином, розрядка батарей з 75% до 65% займає від 20 хвилин до години (залежно від швидкості руху, вітру та інших факторів).

Більшість наших тестів на зарядку ми проводили за допомогою розетки NEMA 14-50, яка розрахована на 240 В і 50 А. Незважаючи на те, що дротова проводка має деякі добре задокументовані переваги для довгострокового використання, ми не думали, що отримаємо якісь додаткові відомості, найнявши електрика для встановлення та демонтажу всіх 10 зарядних пристроїв протягом нашого двотижневого періоду тестування. Оскільки Tesla Mobile Connector поставляється з двома змінними штекерами, ми протестували його на розетці з повільною зарядкою на 120 В, а також на розетці на 240 В. Ми використовували вимірювач потужності Kill A Watt, щоб переконатися, що його вимірювання часу, ємності та сили струму збігаються з показаннями, показаними на відповідних екранах електромобілів (вони збігаються). Крім того, перед початком тестування ми використовували набір для електричних випробувань Klein Tools, щоб переконатися, що напруга та умови підключення обох розеток відповідають вимогам (так воно і було).

Дві моделі, які ми розглядали, не могли бути протестовані на нашій розетці NEMA 14-50. Роз’єм Tesla Wall Connector обмежений для дротового підключення, тому ми проводили тести на громадській зарядній станції, де вже був встановлений такий роз’єм. Blink HQ150 можна під’єднати лише до розетки NEMA 6-50, але ми вирішили відкинути її, виходячи з інших факторів, перш ніж перейти до тестів зарядки. Ми використовували зарядний адаптер Lectron Tesla to J1772 (макс. 48 А) або зарядний адаптер Tesla SAE J1772, щоб підключити Volkswagen або Tesla до несумісного зарядного пристрою. Визначивши найпотужніші зарядні пристрої, ми використали їх для тестування інших адаптерів у нашому тестовому пулі.

Щоб порівняти окружності основних шнурів живлення зарядних пристроїв, ми виміряли їх за допомогою невеликої вимірювальної стрічки (всі вони були менше 3 дюймів в окружності). Як правило, довші електричні дроти товщі, щоб боротися з опором і передавати енергію на більші відстані. Тому ми не очікували, що зарядні шнури для електромобілів будуть такими ж тонкими, як, скажімо, зарядні кабелі для смартфонів або ноутбуків. Але ми віддали перевагу більш тонким шнурам, тому що вони, як правило, легші, ними легше маневрувати, і вони не додають стільки безладу у вашій зарядній установці.

На додаток до цих кількісних тестів, ми витратили години на збір якісних даних. Протягом двотижневого періоду тестування ми оцінювали загальний зовнішній вигляд, зручність використання та якість збірки зарядних пристроїв. Ми також оцінювали ефективність і додаткову цінність будь-яких додаткових функцій, таких як мобільний додаток або стійка для зберігання шнурів. Ми зробили те ж саме з адаптерами, які ми протестували.

Найкращий зарядний пристрій для електромобілів для дому: United Chargers Grizzl-E Classic

зарядка, електромобілів, 2-го, рівня, узбіччі, зарядні

Найкращий зарядний пристрій для електромобілів для дому

Це зарядний пристрій для електромобілів, який ми поставили б у своєму гаражі. Він швидко заряджається, має невелику вагу і поставляється з довгим 24-футовим шнуром. Крім того, це найбільш стійка до погодних умов модель, яку ми тестували.

Варіанти покупки

На момент публікації ціна становила 429.

United Chargers Grizzl-E Classic. це зарядний пристрій для електромобілів, який ми б купили для себе. На момент написання цієї статті він коштує дешевше, ніж будь-який зарядний пристрій не від Tesla, який ми тестували, пропонуючи при цьому багато з тих же переваг, що і моделі, які коштують на сотні доларів дорожче. Зарядний пристрій розрахований на 40 А, і він збігся з цим показником у нашому тестуванні з Tesla і трохи перевершив його з Volkswagen. Його можна підключити до електричної панелі вашого будинку. Але якщо ви віддаєте перевагу моделі, що підключається, у вас є два варіанти в цьому відношенні: або штекер NEMA 14-50, або NEMA 6-50. Цей зарядний пристрій легкий, має довгий шнур і може похвалитися вищим показником захисту від погодних умов, ніж будь-яка інша модель у нашому тестувальному пулі, що робить його ідеальним для використання на відкритому повітрі.

Коли ми заряджали акумулятори Volkswagen і Tesla за допомогою Grizzl-E Classic, їхні вимірювачі потужності зафіксували 45 А і 40 А відповідно. У реальних умовах це означає, що він заряджає батарею Volkswagen з 65% до 75% за 45 хвилин, а батарею Tesla. за 55 хвилин. Батареї не розряджаються і не заряджаються з постійною швидкістю. більшість електромобілів мають налаштування, які автоматично запобігають зниженню рівня заряду до 0% або до 100%, оскільки ці екстремальні стани заряду можуть спричинити надмірне навантаження на батарею. але з цього ми можемо приблизно підрахувати, що Grizzl-E може повністю зарядити будь-який з цих електромобілів приблизно за 7 годин.Від 5 до 9 годин.

Grizzl-E Classic внесено до списку UL, що означає, що він був протестований і сертифікований відповідно до національних стандартів безпеки та відповідності. На зарядні пристрої United Chargers надається трирічна гарантія (ще на 100 зарядних пристроїв надається додаткова п’ятирічна гарантія), що дає вам достатньо часу, щоб встановити зарядний пристрій, покористуватися ним і визначити, чи потрібно його замінити або відремонтувати.

На додаток до можливості дротового підключення, Grizzl-E Classic поставляється з роз’ємом NEMA 14-50 або NEMA 6-50. Зазвичай ми рекомендуємо, щоб сертифікований електрик підключив зарядний пристрій для електромобілів до вашої домашньої електромережі, але якщо ви віддаєте перевагу вставному зарядному пристрою, ми вважаємо, що вам слід вибрати зарядний пристрій з вилкою NEMA 14-50: На відміну від штекера 6-50, він має нейтральний провід, і його також можна використовувати для живлення автофургонів, електричних плит тощо. У будь-якому випадку, нам подобається, що цей зарядний пристрій пропонує більше можливостей, ніж більшість. особливо якщо у вас в гаражі вже є розетка 6-50 для зварювального апарату або іншого електроінструменту.

Зарядний пристрій Grizzl-E відносно компактний і легкий, розміром 6.25 на 10.25 на 3.5 дюймів (не враховуючи шнур) і вагою всього 20 фунтів (приблизно стільки ж, скільки невелика собача клітка. або невелика собака). Його шнур довший, ніж у більшості протестованих нами зарядних пристроїв, і становить 24 фути в довжину, а його окружність дорівнює 2.75 дюймів. Він також постачається з міцним настінним органайзером для шнурів, щоб зберегти доріжки в гаражі вільними від безладу.

Цей зарядний пристрій краще підходить для використання на вулиці, ніж будь-який інший з протестованих нами. Він має найкращий рейтинг захисту від атмосферних впливів (IP67, що означає, що він повністю захищений від пилу та води). А його штекер має захисний гумовий чохол, прикріплений коротким шнурком, що додатково захищає внутрішні компоненти від впливу навколишнього середовища. Крім того, як і більшість моделей, які ми протестували, він розрахований на безпечну роботу в діапазоні температур від.Від 22° до 122° за Фаренгейтом.

Недоліки, але не перешкода

United Chargers Grizzl-E Classic. не найтонший і не найпривабливіший зарядний пристрій, який ми тестували, а його глянцеві пофарбовані металеві поверхні притягують відбитки пальців і плями більше, ніж інші. Але ми вважаємо, що більшість людей можуть проігнорувати його низьку естетику в обмін на чудовий захист від атмосферних впливів.

Коли ми розпакували цей зарядний пристрій, він був не так добре упакований, як інші моделі, що потенційно могло призвести до його пошкодження під час транспортування. І ми знайшли кілька відгуків користувачів, які повідомляють про пошкоджені деталі, вм’ятини та/або подряпини прямо з коробки. Але оскільки наш зарядний пристрій прибув неушкодженим, а сам зарядний пристрій виглядає міцно зібраним, ми не вважаємо, що це серйозний привід для занепокоєння (просто обов’язково перевірте свій зарядний пристрій на наявність пошкоджень перед його встановленням).

Найкращий зарядний пристрій для електромобілів Tesla: Настінний роз’єм Tesla

зарядка, електромобілів, 2-го, рівня, узбіччі, зарядні

Найкращий зарядний пристрій для електромобілів Tesla

Якщо у вас є Tesla, це найкращий варіант для домашньої зарядки. Він розрахований на струм до 48 А, підходить для використання всередині та зовні приміщень і має дворічну гарантію. Він також має надзвичайно обтічний вигляд, а його вбудований органайзер для кабелів дозволяє акуратно зберігати 24-футовий шнур.

Варіанти покупки

На момент публікації ціна становила 400.

Якщо у вас є Tesla або ви плануєте її придбати, вам варто придбати настінний зарядний пристрій Tesla, щоб заряджати її вдома. Він заряджає електромобілі (Tesla та інші) трохи швидше, ніж наш найкращий вибір, і на момент написання статті настінний роз’єм коштує на 60 грн дешевше. Він невеликий і витончений, важить вдвічі менше, ніж наш найкращий вибір, і має довгий тонкий шнур. Він також має один з найелегантніших тримачів шнура серед усіх моделей у нашому тестовому пулі. Вона не настільки захищена від погодних умов, як Grizzl-E Classic, і не має можливості встановлення плагінів. Але якби для зарядки електромобілів не від Tesla не був потрібен сторонній адаптер, ми могли б спокуситися зробити його нашим загальним найкращим вибором.

Відповідно до свого номінального струму, настінний роз’єм видавав 48 А, коли ми використовували його для зарядки орендованого електромобіля Tesla, а під час зарядки автомобіля Volkswagen він піднявся до 49 А. Він підняв рівень заряду батареї Tesla з 65% до 75% всього за 30 хвилин, а Volkswagen. за 45 хвилин. Це означає, що повна зарядка триває приблизно 5 годин (для Tesla) або 7 годин (для Volkswagen).5 годин (для Volkswagen).

Як і Grizzl-E Classic, настінний роз’єм внесено до списку UL, що свідчить про те, що він відповідає національним стандартам безпеки та відповідності. На нього також поширюється дворічна гарантія Tesla; це на рік менше, ніж гарантія United Chargers, але все одно дасть вам достатньо часу, щоб переконатися, що зарядний пристрій відповідає вашим потребам, або якщо його потрібно відремонтувати чи замінити.

На відміну від зарядного пристрою Grizzl-E, який пропонує кілька варіантів установки, настінний роз’єм повинен бути жорстко підключений (щоб переконатися, що він встановлений безпечно і відповідно до електричних норм, ми рекомендуємо найняти для цього сертифікованого електрика). Дротяна проводка. це, мабуть, найкращий варіант встановлення в будь-якому випадку, тому це легка пігулка, яку можна проковтнути. Якщо ви віддаєте перевагу підключенню до розетки або не маєте можливості встановити зарядний пристрій там, де живете, Tesla також випускає мобільний роз’єм з двома змінними штекерами: Один підключається до стандартної розетки на 120 В для повільної зарядки, а інший. до розетки на 240 В для швидкої зарядки до 32 А.

За винятком мобільного роз’єму Tesla, настінний роз’єм є найлегшою моделлю в нашому тестовому пулі, вагою всього 10 фунтів (приблизно стільки ж, скільки металевий розкладний стілець). Вона має гладку, обтічну форму та надзвичайно тонкий профіль. всього 4.Глибина 3 дюйми. тож навіть якщо у вашому гаражі мало місця, він легко проскочить повз. Його 24-футовий шнур за довжиною не поступається нашому лідеру, але він ще тонший. 2 дюйми в діаметрі.

Замість настінного тримача шнура (як у більшості моделей, які ми протестували), настінний роз’єм має вбудовану виїмку, яка дозволяє легко намотувати шнур на корпус, а також невелику підставку для штекера. Це елегантне та практичне рішення, яке запобігає тому, щоб зарядний шнур не був небезпечним і не піддавався ризику бути перечепленим.

Хоча настінний роз’єм не має захисного гумового ковпачка Grizzl-E і не повністю захищений від пилу та вологи, як ця модель, він все одно є однією з найбільш стійких до погодних умов моделей, які ми тестували. Клас захисту IP55 означає, що він добре захищений від пилу, бруду та мастил, а також від бризок і води. Як і більшість зарядних пристроїв, які ми протестували, включаючи Grizzl-E Classic, Wall Connector розрахований на використання при температурі від.Від 22° до 122° за Фаренгейтом.

Коли він прибув до нас, настінний роз’єм був ретельно упакований, так що в коробці залишалося мало місця для того, щоб він міг бовтатися. Це мінімізує ймовірність того, що зарядний пристрій буде пошкоджено або зламано в дорозі, що призведе до необхідності повернення або обміну (що в наш час тривалих затримок доставки може бути великою незручністю).

Як заряджати більшість електромобілів за допомогою зарядного пристрою Tesla (і навпаки)

зарядка, електромобілів, 2-го, рівня, узбіччі, зарядні

Так само, як ви не можете зарядити iPhone за допомогою кабелю USB-C або телефон Android за допомогою кабелю Lightning, не кожен електромобіль можна зарядити будь-яким зарядним пристроєм для електромобілів. У рідкісних випадках, якщо зарядний пристрій, який ви хочете використовувати, несумісний з вашим електромобілем, вам не пощастило: наприклад, якщо ви їздите на Chevy Bolt, а єдина зарядна станція на вашому маршруті. Tesla Supercharger, жоден адаптер у світі не дозволить вам використовувати його. Але в більшості випадків може допомогти адаптер (якщо у вас є правильний адаптер, і ви не забули його упакувати).

зарядка, електромобілів, 2-го, рівня, узбіччі, зарядні

Адаптер Lectron від Tesla до J1772 внесений до списку UL і розрахований на силу струму до 48 А.

зарядка, електромобілів, 2-го, рівня, узбіччі, зарядні

Перехідник Tesla-J1772 дозволяє заряджати електромобілі не від Tesla від зарядного пристрою Tesla, що дуже зручно, якщо ваш акумулятор розряджається, а найближча зарядна станція Tesla. це найближчий варіант.

Адаптер Lectron Tesla-J1772 внесений до списку UL і розрахований на силу струму до 48 А.

Найкращий адаптер Tesla до J1772

Цей компактний, простий у використанні адаптер дозволяє водіям електромобілів інших виробників використовувати зарядні пристрої Tesla (за винятком суперчарджерів) для підзарядки. У парі з сумісним зарядним пристроєм він може видавати до 48 А струму.

Варіанти покупки

Зарядний адаптер Lectron Tesla до J1772 (48 А) дозволяє водіям електромобілів, що не належать до Tesla, заряджатися від більшості зарядних пристроїв Tesla, що корисно, якщо ваш акумулятор розряджається, а найближча зарядна станція Tesla є найближчим варіантом, або якщо ви проводите багато часу вдома у власника Tesla і хочете мати можливість поповнити заряд акумулятора за допомогою їх зарядного пристрою. Цей адаптер невеликий і компактний, і в нашому тестуванні він підтримував швидкість заряджання до 49 А, що трохи перевищує його номінальний показник 48 А. Він має клас захисту від атмосферних впливів IP54, що означає високий рівень захисту від пилу в повітрі та помірний захист від бризок або падіння води. Коли ви підключаєте його до зарядного штекера Tesla, він видає приємне клацання, коли вставляється на місце, і простим натисканням кнопки від’єднується від штекера після заряджання. Він також внесений до списку UL і має річну гарантію.

зарядка, електромобілів, 2-го, рівня, узбіччі, зарядні

Найкращий адаптер J1772 до Tesla

Цей простий у використанні адаптер, який безкоштовно постачається з усіма електромобілями Tesla, є найкращим варіантом для заряджання будь-якого електромобіля Tesla за допомогою зарядного пристрою не від Tesla. Оскільки він підтримує струм до 80 А, його можна використовувати з будь-яким зарядним пристроєм рівня 1 або 2.

Варіанти покупки

Щоб зарядити Tesla від зарядного пристрою не від Tesla, зарядний адаптер Tesla SAE J1772. ваш найкращий вибір. Він постачається безкоштовно з усіма електромобілями Tesla, і навіть якщо ви купуєте його окремо. можливо, ви загубили свій або просто хочете мати запасний. це все одно один з найдешевших варіантів, доступних на момент написання цієї статті. Він невеликий і легкий, що дозволяє легко упакувати його в багажник або навіть у бардачок, і ми виміряли до 48 А струму, що протікає через нього в нашому тестуванні. (Це нижче, ніж його рейтинг 80 А). Але оскільки в нашому тестуванні брали участь лише зарядні пристрої, розраховані максимум на 48 А, це найвища сила струму, яку ми очікували побачити, і така ж висока, як і у будь-якого адаптера цього типу, який ми тестували.) Його погодостійкість за стандартом NEMA 3R (еквівалентна IP14, що означає мінімальний захист від пилу та помірну водонепроникність) не дуже висока, але для епізодичного використання він повинен бути придатним. Крім того, на нього надається дворічна гарантія, що вдвічі довше, ніж на будь-який адаптер, який ми тестували. Варто зазначити, що адаптер Tesla. єдиний продукт, який ми протестували для цього посібника (включаючи зарядні пристрої та адаптери), який не був сертифікований UL, ETL або іншим NRTL. Але ми досить впевнені, враховуючи його поширеність, що будь-які потенційні проблеми будуть виявлені і вирішені на даний момент.

Інші хороші зарядні пристрої та зарядні адаптери для електромобілів

Зарядні пристрої J1772

Якщо Grizzl-E немає в наявності: Вам слід без вагань придбати Emporia EMEVSEVAR. На момент нашого тестування він коштував на 100 гривень дорожче, ніж Grizzl-E, але з тих пір вони зрівнялися. Це робить їх двома найдешевшими зарядними пристроями не від Tesla, які ми тестували. Emporia отримала до 40 А в наших тестах з Tesla і 45 А з Volkswagen. обидва показники нижче, ніж у Grizzl-E (48 А), але все ще на рівні з Grizzl-E. Як і Grizzl-E, цей зарядний пристрій має трирічну гарантію, внесений до списку UL, важить 20 фунтів і має витончену, низькопрофільну форму. Він має тонкий 24-футовий шнур, його металевий тримач шнура має міцну конструкцію, і він постачається зі зручним набором гачків і петель, щоб тримати шнур акуратно змотаним, коли він не використовується. Модель Emporia можна встановити за допомогою штекера NEMA 14-50 або підключити безпосередньо до домашньої електромережі. (У моделі Grizzl-E відсутня опціональна конфігурація NEMA 6-50, але це все одно незвичний тип роз’єму).) Цей зарядний пристрій розрахований на роботу при температурі від.від 22° до 122° за Фаренгейтом, а його рейтинг NEMA 4 (аналогічний IP56) означає, що він надійно захищений від впливу навколишнього середовища. Крім того, штекер має знімний гумовий ковпачок, що додатково захищає його внутрішні компоненти від пилу та води, і він був доставлений нам у належній захисній упаковці.

Якщо вам потрібен зарядний пристрій зі змінним шнуром (і ви можете змиритися з деякими суттєвими недоліками): ChargePoint Home Flex. хороша альтернатива Grizzl-E. Це одна з найдорожчих моделей, які ми тестували (750 доларів на момент написання статті), і її рейтинг NEMA 3R (схожий на IP14) означає, що вона не особливо стійка до погодних умов. У нашому тестуванні він також не виправдав своїх заявлених характеристик (він розрахований на 50 А, але ми виміряли лише 44 А у Volkswagen і 40 А у Tesla). А якщо ви не підключитеся до його мобільного додатку, ви застрягнете на повільній швидкості зарядки в 16 А. Однак у цьому зарядному пристрої є ще багато чого, що нам подобається. Він має трирічну гарантію, внесений до списку UL і може бути дротовим або підключеним через роз’єм NEMA (14-50 або 6-50). Він важить всього 18 фунтів і має тонкий 23-футовий шнур. Він відносно тонкий і компактний, має зручні тримачі шнура на гачках, вбудований тримач шнура і попередньо надруковані липкі етикетки (щоб ви могли легко позначити вимикачі на вашій електричній панелі). Примітно, що це єдина модель, яку ми протестували, зі змінним шнуром, що означає, що ви можете легко замінити його, коли він зноситься, замість того, щоб замінювати весь пристрій (оскільки шнур використовується частіше, ніж інші компоненти, він, швидше за все, зноситься найшвидше). Цей зарядний пристрій також є єдиною моделлю, яку ми протестували, яка майже не використовує пластик у своїй добре продуманій упаковці, і його можна використовувати в більш холодному кліматі, ніж більшість моделей, які ми протестували (з робочим діапазоном від.40°C до 40°C).від 40° до 122° за Фаренгейтом).

Якщо вам потрібен зарядний пристрій розміром з дитячу коробку для ланчу з довшим шнуром, ніж у Grizzl-E: придбайте Wallbox Pulsar Plus (48 A). Його ціна в майже 700 доларів (на момент написання статті) вражає, але він має трохи довший кабель, ніж у інших моделей (25 футів, що відповідає національним стандартам безпеки), і це одна з найменших і найпомітніших моделей, які ми протестували. Як і зарядні пристрої Grizzl-E та Emporia, він важить лише 20 фунтів, внесений до списку UL і має трирічну гарантію, а також добре показав себе в наших тестах на силу струму (витримав 40 А для Tesla і 45 А для Volkswagen). Як і ці моделі, його можна підключити до розетки NEMA 14-50 або до стаціонарної мережі (хоча у Grizzl-E відсутня опція підключення до розетки NEMA 6-50). Він має рейтинг NEMA 4 (подібний до IP56), що означає, що він добре захищений від атмосферних впливів і може безпечно працювати при температурі від.40°C до 40°C.Від 22° до 104° за Фаренгейтом.

Зарядні пристрої Tesla

Якщо ви хочете щось більш портативне і дешевше, ніж настінний роз’єм Tesla (і ви можете змиритися з повільнішим заряджанням): Мобільний роз’єм Tesla. хороший варіант. На відміну від настінного роз’єму, мобільний роз’єм не можна підключити до електромережі, але він постачається з двома змінними штекерами: NEMA 5-15 (для стандартної розетки 120 В) і NEMA 14-50 (для більш потужної розетки 240 В). Він поставляється зі зручним сітчастим чохлом для зберігання на блискавці, він невеликий і гладкий, і, при вазі 5 фунтів, він легший, ніж будь-який інший конкурент. Як і настінний роз’єм, на нього надається дворічна гарантія, він внесений до списку UL і може безпечно працювати при температурі від.від 22° до 122° за Фаренгейтом і має ступінь захисту від атмосферних впливів IP55. Він має нижчий номінальний струм (12 А з роз’ємом NEMA 5-15 або 32 А з роз’ємом NEMA 14-50), ніж настінний роз’єм (який пропонує 48 А), а його 20-футовий шнур коротший порівняно з більшістю протестованих нами. Але ці компроміси можуть бути виправдані, якщо вам потрібен зарядний пристрій, який можна тримати в багажнику на випадок надзвичайних ситуацій або періодичної повільної зарядки. Крім того, на момент написання цієї статті він коштує всього 200, що робить його найдешевшим зарядним пристроєм, який ми протестували.

Зарядні адаптери

Якщо вам потрібен адаптер з 6-дюймовим шнуром для зарядки J1772 EV від будь-якого зарядного пристрою Tesla (крім Supercharger): Адаптер Lectron Tesla to J1772 Adapter (40 A). хороший варіант. Ми подумали, що більшість людей віддадуть перевагу невеликому, компактному адаптеру, як наш вибір у цій категорії. Але цей адаптер додає півфута до кінця зарядного шнура, якщо ви віддаєте перевагу додатковій довжині (і вас не турбує, що він трохи об’ємніший, що робить його більш громіздким для зберігання). Ця модель має нижчий номінальний струм, ніж наш вибір у цій категорії (40 А проти 48 А). Але обидві моделі показали однакові результати в нашому тестуванні, пропускаючи до 48 А до автомобіля. (Представник Lectron повідомив нам, що навіть якщо це безпечно, пропускання через адаптер більше 40 А, швидше за все, зашкодить його довготривалій роботі).На момент написання статті обидва адаптери коштують однаково, а їхні штекери щільно вставляються у відповідні порти. Як і інші адаптери Lectron, які ми протестували, цей адаптер має річну гарантію, внесений до списку UL і має захист від атмосферних впливів IP54.

Якщо вам потрібен захищений від атмосферних впливів адаптер, внесений до списку UL, щоб заряджати Tesla EV від будь-якого зарядного пристрою J1772: Зарядний адаптер Lectron J1772 до Tesla (60 А) є хорошою альтернативою адаптеру Tesla, який ми рекомендуємо. Наш вибір у цій категорії. це адаптер, який постачається безкоштовно з кожною Tesla, але, можливо, ви втратили його (або хочете мати резервну копію) і хочете мати додатковий спокій, який приходить з адаптером, внесеним до списку UL і має клас захисту від атмосферних впливів IP54. дві функції, яких бракує власному адаптеру Tesla. В такому випадку, це саме той, який варто придбати. Він має меншу гарантію (один рік, на відміну від двох) і наразі коштує на 10 дорожче, ніж версія Tesla, але це не є перешкодою для угоди. Він також має нижчу силу струму, ніж наш вибір у цій категорії (60 А проти 80 А), але обидві моделі показали однакові результати в нашому тестуванні, забезпечивши до 48 А для Tesla. (Це найвища сила струму, яку ми очікували побачити, оскільки ми не тестували їх з жодним зарядним пристроєм, розрахованим на більше ніж 48 А).)

Сталий розвиток та зарядні пристрої для електромобілів

За більшістю показників, водіння електромобіля є набагато добрішим для довкілля, ніж водіння автомобіля на бензині. Викопне паливо виробляє велику кількість вуглекислого газу при спалюванні, і, в свою чергу, ці вуглецеві викиди затримують тепло в атмосфері та призводять до зміни клімату.

У 2020 році найбільшим джерелом викидів парникових газів у США був транспортний сектор, в першу чергу від легкових та вантажних автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння. Навпаки, у 2022 році Міжурядова група експертів з питань зміни клімату (МГЕЗК) повідомила, що електромобілі “пропонують найбільший потенціал декарбонізації для наземного транспорту”.” Вони не мають вихлопних газів, потребують набагато менше обслуговування, ніж традиційні транспортні засоби, і не мають багатьох компонентів, які історично ускладнювали переробку автомобілів. (Водночас важливо визнати, що процес переробки літій-іонних акумуляторів, які використовуються в електромобілях і більшості інших пристроїв, що перезаряджаються, все ще далекий від досконалості).)

Що стосується зарядки акумуляторів електромобілів, то тут ще є місце для вдосконалення, оскільки близько 61% електроенергії, що виробляється в США, наразі надходить з викопних видів палива. Однак, якщо у вас є можливість встановити сонячні панелі на даху або іншу енергоефективну електричну систему у вашому будинку, ви можете значно зменшити вплив на клімат від живлення зарядного пристрою для електромобіля. Навіть якщо ви не є власником будинку, можливо, у вашому районі існує громадська сонячна програма, якою ви можете скористатися.

Як і у випадку з більшістю електронних пристроїв, одна з найбільш раціональних речей, яку ви можете зробити з зарядним пристроєм для електромобілів. це добре з ним поводитися, уникаючи необхідності його заміни. Якщо деталь зламається або перестане працювати, компанія може запропонувати заміну деталей або ремонт (особливо якщо зарядний пристрій все ще на гарантії). Існує також зростаюча індустрія, побудована на обслуговуванні та ремонті зарядних пристроїв для електромобілів, і багато DIY-ів пропонують безкоштовні навчальні посібники, якщо ви хочете спробувати свої сили (якщо у вас є питання, ми рекомендуємо проконсультуватися зі спільнотою на iFixIt, особливо якщо ви новачок у ремонті електроніки).

Навіть якщо ваш зарядний пристрій працює як Усейн Болт (тобто ідеально), ви можете продовжити термін його служби, витираючи зайвий пил і вологу, які накопичуються на його зовнішніх поверхнях, оскільки вони можуть з часом погіршити стан металу і пластику. Крім того, щоб уникнути пошкодження, не використовуйте зарядний пристрій, якщо погода спекотніша або холодніша, ніж його номінальна робоча температура. Майте на увазі, що в задушливому гаражі часто буває спекотніше, ніж на вулиці.

На жаль, в якийсь момент навіть найміцніший і найбільш ретельно доглянутий зарядний пристрій для електромобілів добігає кінця своїх днів. Коли це станеться, найкраще, що можна зробити. це переробити його. Переробні підприємства рятують придатні для використання компоненти зі старої електроніки, що може зменшити потребу у видобутку та виробництві матеріалів, необхідних для виготовлення нової. Ця проста дія може допомогти зберегти природні ресурси, зменшити викиди та уникнути забруднення ґрунту та водних систем. (А якщо ви не знаєте, як переробляти електроніку, ось зручний посібник.)

На що варто звернути увагу

На виставці споживчої електроніки 2023 року (CES) було анонсовано кілька зарядних пристроїв для електромобілів, зокрема такі моделі, які ми плануємо протестувати якнайшвидше:

Ми також плануємо протестувати Blink HQ200, Blink Series 4 та настінний роз’єм Tesla J1772, які були недоступні під час нашого останнього раунду тестування.

Змагання

Blink HQ 150 невеликий і обтічний, важить всього 16 фунтів і поставляється з настінним органайзером для шнурів. Він також внесений до списку UL, має трирічну гарантію і 25-футовий шнур (один з найдовших, які ми бачили, і найдовший, який дозволяє Національний електротехнічний кодекс (NEC)). Однак він має найнижчий номінальний струм, який ми прийняли в нашому тестовому пулі (32 А), і ми не змогли підтвердити це в нашому практичному тестуванні, оскільки його можна підключити тільки до розетки NEMA 6-50 (для нашого тестування ми використовували розетку NEMA 14-50, яка є більш поширеною). Штекер має зручний гумовий ковпачок для захисту від пилу і вологи, але в іншому він менш захищений від атмосферних впливів, ніж більшість моделей, які ми тестували; він має рейтинг NEMA 3R (схожий на рейтинг IP14), що означає, що він лише частково захищений від накопичення льоду, пилу в повітрі та падаючого дощу, сльоти та снігу.

Electrify America EA2R040JPA10-00 трохи перевищив свій номінальний струм (40 А) в нашому тестуванні, досягнувши 45 А з ID.4 і 40 А з Model Y. Він великий, але обтічний, важить всього 20 фунтів, має 24-футовий шнур, вбудований органайзер для кабелів і настінну кобуру для вилки. На нього надається трирічна гарантія, він сертифікований UL і має два варіанти встановлення: Штекер NEMA 14-50 або дротовий. Однак, він дорогий (650 доларів США на момент написання статті), а його рейтинг NEMA 3R робить його однією з найменш захищених від атмосферних впливів моделей, які ми тестували.

Enphase HCS-50 має більший розмір, але тонкий профіль, і при вазі 14 фунтів це одна з найлегших моделей, які ми тестували. Він має 25-футовий шнур, вбудований органайзер для кабелів, настінний чохол для вилки, замок на вилці для запобігання незаконній зарядці та рейтинг захисту від атмосферних впливів NEMA 4 (подібний до IP56). Він також сертифікований ETL, підкріплений трирічною гарантією, розрахований на безпечну роботу при температурі від.Від 22° до 122° за Фаренгейтом, доступний у конфігурації NEMA 6-50, NEMA 14-50 або дротовому виконанні. Однак його сила струму знаходиться на нижньому рівні (40 А), і це найдорожча модель, яку ми тестували, вартістю 725 доларів на момент написання цієї статті.

Цю статтю відредагували Бен Кео та Еріка Огг.

Leave a Reply