Відновлення акумуляторів Odyssey. Послуги та рішення

Аксесуари для автомобільних акумуляторів

Забезпечте оптимальну продуктивність вашого автомобіля або вантажівки за допомогою нашого асортименту автомобільних акумуляторів, зарядних пристроїв, підсилювальних кабелів та іншого від таких брендів, як MotoMaster, Noco та Optima.

Посібники з експлуатації

Виберіть правильний пуско-зарядний пристрій для вашого автомобіля, щоб легко завести його. Дізнайтеся, як правильно вибрати.

Гостьовий блог: Як обслуговувати батареї AGM

Оскільки AGM-батарея стає все більш популярною в транспортних засобах, технічні фахівці повинні знати про відмінності в обслуговуванні цієї батареї порівняно з традиційною свинцево-кислотною батареєю.

Для багатьох з вас AGM-батарея – звична річ. Можливо, у вас є басовий човен з Одіссея акумулятор, що живить ваш тролінговий двигун або ретро-автомобіль, обладнаний батареєю Optima. Якщо це так, то ви, ймовірно, знаєте, що для обслуговування цих батарей потрібне різне обладнання (іноді). Але для більшості власників транспортних засобів та обладнання акумуляторна батарея AGM викликає більше запитань, ніж відповідей, і не всі знають, що таке AGM. Ми вирішили скористатися цією можливістю, щоб розповісти про деякі особливості обслуговування AGM-батарей, які стають все більш поширеними в сучасних транспортних засобах.

Що таке AGM акумулятор?

Для початку давайте визначимо, що таке AGM-батарея і чому вона стає все більш популярною в сучасних автомобілях. Акумулятор AGM (абревіатура від англ. абсорбуючий скляний мат) – це модифікована версія традиційного свинцево-кислотного акумулятора з кількома конструктивними змінами, які дозволяють йому забезпечувати покращені характеристики в декількох сферах. Ці зміни в конструкції включають використання більш тонких свинцевих пластин, що дозволяє упаковувати більше пластин в одну і ту ж батарея розмір, що призводить до більшої потужності. Можна використовувати більш тонкі свинцеві пластини, оскільки кожна пластина загорнута в абсорбуючий матеріал зі скловолокна, який забезпечує структуру цієї тонкої пластини, утримує пластини від дотику і створює середовище, в якому електроліт батареї знаходиться в підвішеному стані. Саме завдяки цій прокладці ці акумулятори отримали свою назву. Нарешті, оскільки ці батареї не мають рідкого електроліту або не “залиті”, вони повністю герметичні, на відміну від традиційних залитих кислотних акумуляторів із заливними кришками.

Ці конструктивні зміни призвели до того, що батарея стала більш потужною, довговічною, довговічною і здатною переносити більш глибокі розряди, ніж традиційні свинцево-кислотні акумулятори батарея. Остання особливість є причиною їх зростання популярності – здатність до більш глибокого розряду без шкоди для здоров’я зробила AGM батарея найкращий акумулятор для автомобілів, оснащених технологією Stop-Start. Ця технологія, як ми всі вже встигли переконатися, вимикає двигун при кожній зупинці, щоб зменшити витрату палива. Це призводить до більшого навантаження на акумуляторну батарею автомобіля, оскільки системи автомобіля повинні залишатися під напругою під час зупинки, і призводить до батарея розряджатися частіше, ніж це відбувається з традиційними системами. Завдяки цій еволюції в дизайні автомобільних систем кількість нових автомобілів, вироблених з використанням AGM-батарей, значно збільшилася за останні десять років.

Що це означає для сервісу?

Оскільки AGM-батарея має іншу конструкцію, ніж традиційні свинцево-кислотні батареї, існують певні особливості в обслуговуванні, які призводять до того, що. Одне з найбільших питань, яке ми отримуємо як від професіоналів, так і від споживачів: “Як дізнатися, який це тип акумулятора??” Це велике питання. Хороша новина полягає в тому, що починаючи приблизно з 2010 року, виробники акумуляторів та автовиробники стали краще маркувати ці батареї як AGM. Отже, перше місце, яке ми пропонуємо вам перевірити, – це батарея сама етикетка. Оскільки ці акумулятори значно дорожчі за стандартні свинцево-кислотні, їх конструкція AGM зазвичай підкреслюється. По-друге, перевірте номер моделі акумулятора. Часто він може мати суфікс, такий як.AGM. Нарешті, перевірте інструкцію з експлуатації вашого автомобіля – якщо в ній вказано, що автомобіль має AGM батарея встановлений, його часто називають там. Крім того, для магазинів, перевірте інформаційну систему вашого магазину. Зазвичай вони добре справляються з ідентифікацією типу акумулятора, визначеного для кожного транспортного засобу.

Отже, ви визначили, що у вашому автомобілі встановлено AGM-батарею. Що це означає для обслуговування? Звичайно, відповідь: “Це залежить”!” Ми не намагаємося зробити це складніше, ніж це повинно бути, але це дійсно зводиться до того, про який тип обслуговування ми говоримо, як ви побачите нижче.

Стрибкоподібний запуск

Коли мова йде про запуск автомобіля з AGM-батареєю, незалежно від того, чи є цей автомобіль більш традиційної конструкції або оснащений технологією Stop-Start, ви повинні діяти як зазвичай. Процес підзарядки полягає в тому, що пускова батарея автомобіля (яка з якихось причин не справляється із завданням запуску автомобіля) отримує додаткову акумулятор ємність. Це з’єднання DC-DC, і напруга стартера приблизно така ж, як і напруга стартерної батареї вашого автомобіля. Отже, під’єднайте батарею, як зазвичай, дотримуючись належної процедури під’єднання, і спробуйте запустити. Коли справа доходить до запуску AGM-батарей, це дуже просто (на відміну від інших сервісних додатків).

Зарядка

AGM-батареї набагато чутливіші до заряджання, ніж традиційні свинцево-кислотні акумулятори. Це поділяється на дві конкретні сфери: вимоги до загального підходу/процедури заряджання та чутливість до напруги. Традиційні свинцево-кислотні акумулятори дуже поблажливі і можуть приймати безліч підходів до заряджання і продовжувати працювати. Зовсім інша справа з AGM-акумуляторами, які вимагають дуже специфічного підходу і послідовності, коли справа доходить до зарядки. Їм потрібна фаза об’ємного заряду постійним струмом, за якою слідує фаза поглинання постійної напруги, саме таку фазу ми забезпечуємо за допомогою нашого підходу до заряджання PRO-LOGIX. Крім того, оскільки вони герметичні, вони дуже чутливі до напруги. Для акумуляторів напруга дорівнює тиску. Оскільки герметична батарея AGM не має засобів для скидання тиску, необхідно точно контролювати напругу, щоб уникнути надмірного тиску на батарею, який може призвести до деградації пластин, що в кінцевому підсумку означатиме, що вони більше не зможуть утримувати заряд. Отже, під час заряджання AGM-батареї дуже важливо використовувати зарядний пристрій, спеціально розроблений для використання з AGM-батареями. Це може означати, що зарядний пристрій є “безпечним” для AGM-батарей або, що ще краще, має спеціальне налаштування заряду для AGM-батарей, як це роблять наші зарядні пристрої PRO-LOGIX. Хороша новина полягає в тому, що ці зарядні пристрої також краще заряджають ваші традиційні свинцево-кислотні акумулятори.

Тестування

Коли справа доходить до тестування, важливо розрізняти цифрове тестування та інвазивне тестування. Спочатку ми розберемося з інвазивним тестуванням (тестування за допомогою традиційного тестера з фіксованим або змінним навантаженням). Для інвазивного тестування, наприклад, стрибкоподібного запуску, протестуйте AGM-батарею так само, як ви тестуєте традиційну залиту батарею акумулятор. Ми рекомендуємо використовувати стандарт BCI або спеціальний стандарт, рекомендований обладнанням, яке акумулятор в якому встановлений. Для цифрового тестування, як і для зарядки, дуже важливо, щоб ви використовували батарея тестер, який має спеціальну процедуру тестування для AGM акумуляторів. Бажано, щоб у ньому були програми тестування для різних AGM акумуляторів, з якими ви зіткнетеся. Наприклад, наші цифрові тестери серії SOLAR BA мають спеціальну процедуру тестування для плоских AGM-батарей (за формою нагадують традиційні батарея) і AGM-батарей зі спіральною обмоткою. Це пов’язано з тим, що різні конструкції AGM поводяться по-різному під час тестування, тому для точного аналізу потрібно мати різні процедури тестування для кожної AGM батареї конструкція.

Ми отримуємо багато запитань, пов’язаних з цією темою, і є багато статей, пов’язаних з нею, що говорить нам про те, що залишається багато плутанини, коли справа доходить до батарей AGM. Ми сподіваємося, що цей огляд особливостей обслуговування AGM-батарей допоможе зменшити деяку плутанину і дозволить вам бути більш ефективними і впевненими, коли справа доходить до обслуговування AGM-батарей.

Інформація надана Clore Automotive

Термін служби та продуктивність акумулятора

Середній термін служби батареї став коротшим, оскільки зросли потреби в енергії. Дві фрази, які я чую найчастіше: “Мій акумулятор не приймає заряд” і “Мій акумулятор не тримає заряд”. Лише 30% акумуляторів, що продаються сьогодні, досягають 48-місячної позначки. Насправді 80% всіх відмов акумуляторів пов’язані з накопиченням сульфатів. Це накопичення відбувається, коли молекули сірки в електроліті (батарея У деяких випадках акумуляторні батареї настільки глибоко розряджаються, що починають покривати свинцеві пластини акумулятора. Незабаром пластини покриваються настільки, що батарея розряджається. Причин сульфатації багато:

  • Батареї витримують занадто багато часу між заряджаннями. Існує два стани акумуляторів: Вони або заряджаються, або саморозряджаються.
  • Акумулятор зберігається без споживання енергії. Навіть якщо ви від’єднаєте акумулятор, він все одно буде саморозряджатися.
  • Глибоке циклічне заряджання акумуляторної батареї для запуску двигуна. Пам’ятайте, що ці батареї не витримують глибокого розряду.
  • Не завершення циклу заряду. Недозарядка акумулятора призведе до того, що накопичення сульфатів, які утворилися під час розряду, затвердіють. Коли це відбувається, зменшується площа на свинцевих пластинах для протікання хімічної реакції, що знижує ємність акумулятора.
  • Нагрівання понад 100°F збільшує внутрішній розряд. Зі збільшенням температури збільшується і внутрішній розряд. Нова повністю заряджена батарея, залишена 24 години на добу за температури 110°F протягом 30 днів, швидше за все, не запустить двигун.
  • Низький рівень електроліту. Пластини акумулятора, що піддаються впливу повітря, негайно сульфатуються.
  • Неправильні рівні та налаштування заряду. Найдешевші батареї зарядні пристрої можуть принести більше шкоди, ніж користі. Див. розділ про заряджання акумулятора.
  • Холодна погода також важка для акумулятора. Хімія не виробляє стільки ж енергії, скільки тепла батарея. Крім того, глибоко розряджений акумулятор може замерзнути в мінусову погоду. Ми рекомендуємо гелеві батареї MK Battery для мінусової погоди, оскільки деякі з їхніх батарей розраховані на температуру до.76°F.
  • Паразитний стік – це навантаження, яке покладається на батарея з вимкненим ключем. Залежно від паразитного навантаження ми бачили, що батареї розряджаються від кількох днів до кількох місяців. Ми рекомендуємо протестувати паразитне навантаження, щоб ви знали, чого очікувати.

Збільшення терміну служби

Існують способи значно збільшити термін служби акумулятора та його продуктивність. Всі продукти, які ми продаємо, спрямовані на підвищення продуктивності та тривалості роботи акумулятора.

Приклад: Припустимо, у вас є такі іграшки, як квадроцикл, класичний автомобіль, антикварний автомобіль, човен, Harley тощо. Швидше за все, ви не використовуєте ці іграшки 365 днів на рік, як свій автомобіль. Багато з цих іграшок є сезонними, тому вони зберігаються. Що відбувається з батареями? Більшість батарейок, які постачають енергію для живлення наших іграшок, працюють лише 2 сезони. Ви повинні берегти ці батареї від сульфатування або купувати нові. Ми продаємо продукти для запобігання та зворотного накопичення сульфату на акумуляторах. Продукти BatteryMINDer – це запатентовані електронні пристрої, які повертають і запобігають сульфатації. Крім того, Battery Equaliser, хімічна добавка до акумулятора, виявилася дуже ефективною для покращення терміну служби та продуктивності акумулятора. Інші пристрої, такі як сонячні зарядні пристрої, є чудовим варіантом для обслуговування акумуляторів.

Паразитний розряд

Більшість транспортних засобів мають годинник, комп’ютери управління двигуном, сигналізацію тощо. У випадку з човном, у вас може бути автоматичний трюмний насос, радіо, GPS тощо. Всі ці пристрої можуть працювати без запуску двигуна. Можливо, у вас є паразитні навантаження, спричинені коротким замиканням в електромережі. Якщо у вас постійно розряджаються акумулятори акумулятор Якщо у вас виникли проблеми з акумулятором, швидше за все, паразитний розряд надмірний. Постійний низький заряд або розряд акумулятор спричинений надмірним паразитним витоком енергії, різко скоротиться акумулятор життя. Якщо у вас виникла така проблема, зверніть увагу на PriorityStart! вимикачі акумуляторів, щоб запобігти розрядженню акумуляторів до того, як це станеться. Цей спеціальний комп’ютерний вимикач вимкне ваш акумулятор для запуску двигуна до того, як вся пускова енергія буде вичерпана. Ця технологія запобігає глибокому циклічному заряду пускової батареї.

Зарядка акумулятора

Пам’ятайте, що для належного обслуговування акумулятора ви повинні негайно повернути енергію, яку ви використовуєте. Якщо ви цього не зробите, то акумулятор сульфатів, що вплине на продуктивність та довговічність. Генератор – це зарядний пристрій для акумулятора. Він добре працює, якщо акумулятор не глибоко розряджений. Генератор має тенденцію перезаряджати дуже розряджені акумулятори, а перезарядка може пошкодити батареї. Фактично, запуск двигуна акумулятор в середньому має лише близько 10 глибоких циклів під час заряджання від генератора змінного струму. Батареї люблять заряджатися певним чином, особливо коли вони були глибоко розряджені. Такий тип зарядки називається 3-ступінчастою регульованою зарядкою. Зверніть увагу, що тільки спеціальні акумулятори Smart акумулятор зарядні пристрої, що використовують комп’ютерні технології, можуть виконувати 3-ступінчасту техніку зарядки. Ви не знайдете ці типи зарядних пристроїв у магазинах запчастин або великих коробках.

  • Перший етап – об’ємний заряд, при якому до 80% ємності заміщується зарядним пристроєм акумулятор енергетичної ємності заміщується зарядним пристроєм при максимальній напрузі та номінальному струмі зарядного пристрою.
  • Коли батареї напруга досягає 14.4 вольта це початок етапу абсорбційного заряду. Тут напруга утримується на постійному рівні 14.4 вольт і струм (в амперах) зменшується до тих пір, поки батарея не зарядиться на 98%.
  • Далі йде плаваючий крок. Це регульована напруга не більше 13.4 вольт і зазвичай менше 1 ампера струму. Це з часом принесе батареї до 100% заряду або близького до нього. Плаваючий заряд не буде кипіти або нагрівати батареї, але він буде підтримувати батареї в 100% готовності та запобігатиме циклічному заряду під час тривалої бездіяльності. Примітка: Деякі гелеві та AGM акумулятори можуть потребувати спеціальних налаштувань або зарядних пристроїв.

Дози акумулятора

Хоча це був детальний огляд типів акумуляторів та способів їх обслуговування, завжди є ще багато цікавого для вивчення.

СтівенПросто намагаюся зрозуміти поведінку AGM-батарей. У мене є батареї 8-6v, які використовуються для невеликої сонячної системи 48v. Під час заряджання батареї отримують до 57 В, але під час розряджання вони починають з 50 В, а потім повільно розряджаються. Чому він починає розряджатися при такій низькій напрузі

TECHХоча система 48 В може заряджатися в діапазоні 59 В, а плавати і підтримувати в діапазоні 56 В, вони все одно вважаються на 100% повністю зарядженими від зарядного пристрою при 50.92v. Отже, залежно від навантаження, показник напруги 50 В може здатися цілком нормальним. Хоча добре знати, як ваша батарея реагує під навантаженням, важливо також знати напругу відновлення і як інтерпретувати напругу з точки зору ємності. У системі 48 В вона вважається розрядженою на 50%, коли напруга досягає 48.4v в розімкнутому контурі зчитування.

Joslyn SchicchiI маю мопед tao tao 2009 року з літієвим мотоциклетним скутером TPE Акумулятор. у мене виникають проблеми з його підключенням знову, коли я вкручую їхні термінали в це немає потужності, я також заряджав після використання

TECHНа жаль, ми не продаємо цю марку, але схоже, що акумулятор був надмірно розряджений, якщо немає напруги. Я пропоную зв’язатися з постачальником і поговорити з ним щодо їхніх кроків з усунення несправностей. Зазвичай вам знадобиться літієвий зарядний пристрій із безпечним режимом відновлення, такий як Optimate TM-471, який ми продаємо, але я б проконсультувався з ними, перш ніж щось купувати.

Стів ЗДе глибокий цикл свинцево-кислотного акумулятора розряджається швидше, ніж заряджається? Я запитую, тому що я використовую батарею 80ah для живлення невеликого холодильника в моєму кемпері, коли я стою в бункері. У мене є сонячна валіза потужністю 200 Вт і панель потужністю 100 Вт на кемпері. Їх контролери часто перебувають у “плаваючому” або “повному” стані, коли сонце не світить, а холодильник увімкнений. вказує на те, що акумулятор більше не прийме більше заряду. Але монітор акумулятора показує, що він заряджений лише на 60 або 70 відсотків. Чи має це сенс? Дякую!

одіссея, акумулятор

BatteryStuff TechSteve, якщо акумулятор розряджається швидше, ніж заряджається, це залежить від сили струму, що витягується з акумулятора, і сили струму, що заряджає акумулятор. Зазвичай більшість розумних зарядних пристроїв зменшують силу струму наприкінці заряджання, щоб не нагрівати акумулятор, тому це може додати приблизно від 10 до 20% додаткового часу, ніж може показати пряма математика. Однак, я думаю, що ваша проблема може бути іншою проблемою. Звучить так, ніби ваш контролер передчасно вимикається або переходить у плаваючий режим після того, як він заряджається протягом певного часу. Я б запропонував зв’язатися з виробником контролера, щоб визначити, чому він переходить у плаваючий режим, коли батарея не заряджена. Ви також можете розглянути контролер MPPT, такий як наші контролери Victron, оскільки вони можуть бути запрограмовані через смартфон і дають вам більше можливостей для контролю за зарядкою.

Карл Привіт, чудова стаття… У мене є TT з 2 троянськими батареями 6v, підключеними до контролера renogy 30amp та сонячної панелі LG 350 Коли я підключив їх на початку року, показання гідрометра були 1265. Зараз показання 1225, але контролер показує 100% 13.4v. Я спостерігав, і контролер дійсно підвищує і плаває, і завжди знаходиться на 100%. Чому гідрометр показує в зоні підзарядки. Цілій системі лише 1 рік.

BatteryStuff TechCarl Дві речі можуть статися. Батареї можуть бути сульфатовані, і хоча контролер здатний забезпечити їх повний заряд, батареї не будуть тримати їх після відключення. Або контролер просто неправильно заряджає батареї. Я б запропонував зарядити батареї за допомогою звичайного зарядного пристрою і подивитися, чи зможе він зарядити батареї до повного заряду з хорошим показником питомої ваги. Якщо це так, то ви знаєте, що контролер сонячного заряду не працює належним чином. Якщо це не так, то ви знаєте, що ваші батареї можуть бути сульфатовані.

odyssey, акумулятор

Leave a Reply