Ремонт акумуляторів Lifepo4. Чому деякі зарядні пристрої для літієвих акумуляторів не розбудять сплячі LiFePO4 акумулятори

Table of Contents

Як розбудити сплячий LiFePO4 акумулятор

Щоб ви знали, ця сторінка містить партнерські посилання. Якщо ви зробите покупку після натискання на одне з них, без додаткових витрат для вас, я можу заробити невелику комісію.

A LiFePO4 батарея, яка показує аномально низьку напругу – наприклад, 5 вольт або менше – ймовірно, перейшла в сплячий режим, який також називають низьковольтним відключенням (LVD), щоб захистити елементи від перерозрядження.

У цій короткій інструкції я покажу вам, як розбудити сплячих LiFePO4 акумулятор.

Хороша новина – сплячий літієвий акумулятор не розряджений. Але дійте швидко! Акумулятори LiFePO4, які занадто довго перебувають у сплячому режимі, можуть бути безповоротно пошкоджені.

Розбудити їх легко. Ось як це зробити.

Примітка: Перед виконанням цього посібника зверніться до посібника з експлуатації вашого акумулятора. Інструкції з розбудження акумулятора завжди повинні мати пріоритет над цими інструкціями.

Що вам знадобиться

  • Другий акумулятор з такою ж номінальною напругою (e.g. якщо у вас 12-вольтовий LiFePO4 акумулятор, друга батарея також повинна бути 12-вольтовою)
  • Кабелі-перемички
  • Мультиметр

Перевірте напругу акумулятора мультиметром. Якщо ви цього ще не зробили, спочатку просто переконайтеся, що проблема в акумуляторі. Наприклад, я перевірив свій мультиметром і виміряв 1.056В – безумовно, територія відключення низької напруги для мого акумулятора Ampere Time 12V LiFePO4.

Від’єднайте всі навантаження та зарядні пристрої від акумулятора і дайте йому трохи відпочити при кімнатній температурі. Я даю своєму відпочити 30 хвилин.

Перевірте мультиметром напругу холостого ходу. Декілька LiFePO4 мають функцію самовідновлення, коли вони прокидаються після відключення всіх навантажень. Можливо, напруга вашого акумулятора відновиться після невеликого відпочинку. Наприклад, моя підскочила до 9.89 вольт.

Але якщо ваш акумулятор напруга все ще дуже низька, наприклад, 5 вольт або менше, швидше за все, вона перебуває в сплячому режимі. У такому випадку його потрібно розбудити. Перейдіть до наступного кроку, щоб дізнатися, як це зробити.

Крок 2: Підключіть ваш LiFePO4 акумулятор паралельно до другого акумулятора з ідентичною напругою

Переконайтеся, що напруга другої батареї знаходиться в правильному діапазоні напруги, зазначеному в інструкції. Для мого 12В LiFePO4 акумулятора в інструкції вказано, що напруга другого акумулятора має бути в межах 12-14 В.6 вольт. Я використовую свинцево-кислотну батарею 12 В для переходу на батарею LiFePO4. Він виміряв 12.61 вольт, тож я готовий до роботи.

lifepo4, акумулятор, ремонт, деякі

Примітка: В ідеалі друга батарея повинна бути ідентичною. Але, для деякі брендів, таких як акумулятор Ampere Time, який я використовую, це не потрібно.

Підключіть дві батареї паралельно за допомогою перемичок. Підключіть позитивну до позитивної і негативну до негативної. Будьте обережні, щоб оголені дроти не торкалися.

Lifepo4 акумулятор ремонт

LiFePO4 – один з видів літієвих акумуляторів. LiFePO4 батареї зараз є найпопулярнішими батареями для зберігання сонячної відновлюваної енергії, резервного живлення, електромобілів та інших електроприладів.У цій статті ви побачите найкращу заміну свинцево-кислотного акумулятора, важливі параметри, запобіжні заходи під час заряду-розряду та багато іншого.

Застосування LiFePo4 акумуляторів

Акумуляторна батарея на сонячних батареях

ДБЖ або резервне живлення

  • Акумулятор для відпочинку для вашого автофургона, каравану та будинку на колесах
  • Морський глибокий цикл Батарея, для тролінгових двигунів, навігаційних пристроїв на човнах (коли основний двигун неактивний)
  • Сонячна та відновлювальна енергетика
  • Телекомунікаційне обладнання
  • ДБЖ, EPS і резервне живлення
  • Система безпеки з відеоспостереженням
  • Електричні гольф-кари
  • Електричні інвалідні візки
  • Живлення для пристроїв на віддалених об’єктах
  • Джерела живлення запалювання для автомобілів
  • Системи аварійного освітлення
  • Надпотужний
  • Силові види спорту (мотоцикли, квадроцикли, снігоходи)
  • Медичні

Фактори, що враховуються для літієвих батарей

Розглядаючи варіанти сонячних батарей, вам потрібно порівняти різні літієві батареї за ємністю, глибиною розряду (DOD), часом автономної роботи та іншими параметрами, щоб знайти найкращу батарея для вашої фотоелектричної системи залежно від ваших потреб.

Ємність – це загальна кількість електроенергії, яку може зберігати сонячна батарея. Ці дані зазвичай вимірюються у ват-годинах (Вт-год) або кіловат-годинах (кВт-год).

Глибина розряду (DOD)

Глибина розряду (DOD) вказує на використовувану ємність акумулятора. Чим вище DOD, тим більше ви отримуєте від ємності батареї. Більшість сонячних батарей поставляються з рекомендованим DOD, щоб підтримувати батарею в робочому стані. Літій-іонні батареї є батареями глибокого циклу і мають до 100% DOD, що означає, що ви можете використовувати більше енергії, накопиченої в літій-іонних батареях, без підзарядки так часто, як це було б з іншими батареями. Це також забезпечує їм довгий термін служби і ємність на 25-50% вище, ніж у аналогічних свинцево-кислотних.

Термін служби циклу

Термін служби – це кількість циклів заряджання і розряджання, які батарея може виконати, перш ніж втратить працездатність. Літій-залізо-фосфатні батареї мають більше 2000 циклів, тоді як свинцево-кислотні батареї зазвичай мають лише від 500 до 1200 циклів. Якщо припустити, що кожен день використовується один цикл, то батарея з ресурсом 2000 циклів зберігає свою працездатність протягом п’яти з половиною років, а батарея, яка може похвалитися 4000 циклами, може використовуватися більше десяти років.

Швидкість безперервної зарядки і розрядки

Швидкість заряду-розряду – це постійне значення струму, яке видає батарея, коли вона заряджається з порожнього стану до повністю зарядженого або розряджається з повністю зарядженого стану до порожнього, протягом певного часу. Наприклад, розумний літій-залізо-фосфатний акумулятор Renogy 12V 100Ah має номінальну ємність 100 А-год і може розряджатися протягом 1 години при розрядному струмі 100 А, відомому як розряд 1C. Крім того, розумний літій-залізо-фосфатний акумулятор Renogy 12V 100Ah з функцією самонагрівання автоматично почне працювати, коли температура акумулятора під час заряджання опуститься нижче 41°F (5°C), щоб забезпечити відмінну продуктивність акумулятора.

Термін служби акумулятора та гарантія

Якщо ви користуєтеся ноутбуком або смартфоном уже кілька років, то, напевно, помітили, що з часом батарея працює не так довго, як на початку експлуатації. З кожним циклом заряджання та розряджання здатність акумулятора залишатися зарядженим зменшується. Температура також може впливати на термін служби акумулятора. Високі температури означають швидші реакції, тому батареї розряджаються швидше; низькі температури означають, що батареї повинні працювати важче і заряджатися при вищій напрузі.

Більшість акумуляторів постачаються з гарантією, яка гарантує роботу акумулятора протягом певної кількості циклів або протягом певного періоду. Як і у випадку з панелями, інверторами або іншим сонячним обладнанням, вибір відомого виробника з багаторічною історією є найбезпечнішим варіантом, оскільки вони з більшою ймовірністю виконають свої обіцянки.

Посібник з догляду за LiFePO4: Як доглядати за літієвими батареями

Літієві елементи на основі хімії LiFePO4 стали популярними в різних сферах застосування в останні роки завдяки тому, що вони є одними з найміцніших і найдовговічніших з доступних хімічних елементів для акумуляторів. За умови правильного догляду вони прослужать десять років і більше. Будь ласка, знайдіть хвилинку, щоб прочитати ці поради, щоб забезпечити найдовший термін служби ваших батарея інвестиція.

Порада 1: Ніколи не заряджайте/розряджайте батарею надмірно!

Найпоширенішими причинами передчасного виходу з ладу елементів LiFePO4 є надмірна зарядка та розрядка. Навіть один такий випадок може призвести до незворотного пошкодження елемента, а таке неправильне використання анулює гарантію. Система захисту акумулятора необхідна для того, щоб гарантувати, що жоден елемент у вашому комплекті не вийде за межі свого номінального діапазону робочої напруги, у разі LiFePO4 хімічний склад, абсолютний максимум – 4.2 В на елемент, хоча рекомендується заряджати до 3.5-3.6 В на елемент, є менше 1% додаткової ємності між 3.5В і 4.2V.

Надмірна зарядка викликає нагрівання всередині елемента, а тривала або екстремальна перезарядка може призвести до пожежі. EV Works не несе відповідальності за будь-які збитки, спричинені внаслідок пожежі акумулятора.

Надмірна зарядка може виникнути в результаті.

  • Відсутність відповідної системи захисту акумулятора
  • Несправності системи захисту від інфікування акумулятора
  • неправильного встановлення системи захисту акумулятора EV Works не несе відповідальності за вибір або використання системи захисту акумулятора.

З іншого боку, надмірна розрядка також може призвести до пошкодження елементів. BMS повинна відключити навантаження, якщо будь-які елементи наближаються до розряду (менше 2.5V). Елементи можуть зазнати легких пошкоджень нижче 2.0В, але зазвичай відновлюються. Однак елементи, які отримують негативну напругу, пошкоджуються без можливості відновлення.

На 12-вольтових батареях використання відсікача низької напруги замінює BMS, запобігаючи падінню загальної напруги батареї нижче 11.5v не повинно відбуватися пошкодження елементів. На іншому кінці зарядка не більше 14.2В жоден елемент не повинен бути перезарядженим.

Порада 2: Очистіть клеми перед установкою

Клеми на верхній частині батарей виготовлені з алюмінію та міді, які з часом утворюють оксидний шар під впливом повітря. Перед встановленням з’єднувачів елементів і модулів BMS ретельно очистіть клеми акумулятора за допомогою дротяної щітки, щоб видалити окислення. Якщо ви використовуєте голі мідні з’єднувачі елементів, їх також слід очистити. Видалення оксидного шару значно покращить провідність і зменшить накопичення тепла на клемах. (В екстремальних випадках накопичення тепла на клемах через погану провідність може призвести до розплавлення пластику навколо клем і пошкодження модулів BMS!)

Елементи Winston, що використовують клеми M8 (90Аг і вище), повинні використовувати болти довжиною 20 мм. Елементи з клемами M6 (60Аг і менше) повинні використовувати 15-міліметрові болти. Якщо є сумніви, виміряйте глибину різьблення у ваших елементах і переконайтеся, що болти будуть наближатися до дна отвору, але не потраплятимуть на нього. Зверху вниз у вас повинна бути пружинна шайба, плоска шайба, а потім з’єднувач комірок.

Приблизно через тиждень після встановлення перевірте, чи всі ваші клемні болти все ще затягнуті. Ослаблені болти клем можуть спричинити високоомні з’єднання, позбавляючи ваш електромобіль енергії та спричиняючи надмірне виділення тепла.

Порада 4: Заряджайте частіше і меншими циклами

З літієвими батареями ви отримаєте довший термін служби, якщо уникатимете дуже глибоких розрядів. Ми рекомендуємо дотримуватися максимальної глибини розряду (DoD) 70-80%, за винятком екстрених випадків.

Набухання відбувається тільки в тому випадку, якщо елемент був надмірно розряджений або, в деяких випадках, перезаряджений. Набухання не обов’язково означає, що елемент більше не придатний для використання, хоча він, швидше за все, втратить деякі ємність в результаті.

Оновлення літієвої батареї RV #1: Casita Camper

Ми купили наш причіп для кемперів Casita в першу чергу для коротких подорожей. Багато наших поїздок з цим кемпером були бундокінгом. Але маючи лише одну маленьку свинцево-кислотну батарею з заводу, ми відчували багато обмежень і занепокоєння щодо батареї. Це було посилено тим, що ми звикли до комфорту набагато більшої акумуляторної системи в нашому будинку на колесах класу А.

Оригінальна батарея, яка постачалася з Casita, була розрахована на 88 ампер-годин. Якщо врахувати, що лише 50% номінальної потужності свинцево-кислотного акумулятора можна використовувати, це означало лише 44 ампер-години. Якщо врахувати, що водяні насоси споживають чотири ампера на годину, печі – вісім ампер на годину, а також всі інші потреби, то ці 44 ампера можуть швидко закінчитися.

Зазвичай ми брали з собою невелику портативну сонячну панель, яка допомагала збирати енергію в сонячні дні. А іноді ми брали з собою портативний генератор для більш тривалого перебування, як, наприклад, на Міжнародну фієсту повітряних куль в Альбукерке. Але в кемпінгу ми вважаємо за краще використовувати акумулятори та сонячні батареї, коли це можливо.

Замінивши свинцево-кислотну батарею в нашому будиночку на літієву батарею Battle Born потужністю 100 ампер-годин, ми більш ніж подвоїли доступну потужність (2).3 рази). Це особливо важливо, якщо врахувати, що літій заряджається швидше. Він пропонує більше реальної доступної потужності, і потужність акумулятора не суттєво зменшується, якщо він розряджається. Ми також заощадили на вазі завдяки легшій літієвій батареї. І більше не потрібно було турбуватися про отруйні гази, що виділяються зі свинцево-кислотного акумулятора прямо під нашим ліжком.

lifepo4, акумулятор, ремонт, деякі

Простота встановлення: Модернізація акумулятора Casita RV до літієвого

Встановлення нашого нового літієвого акумулятора на 100 ампер-годин батареї був надзвичайно простим. Все, що мені потрібно було зробити, це розблокувати відсік, відкрутити два болти і витягнути стару батарею. Потім я просто від’єднав кабелі від старого акумулятора, під’єднав їх до нового батарея, і поклав батарею назад у відсік.

Я вирішив додати монітор батареї та кабель всередині кемпера, що додало трохи більше додаткових складнощів. Але це завдання лише додало ще 30 хвилин до роботи. Наявність монітора заряду батареї дійсно покращила наш досвід кемпінгу, оскільки я отримав точну картину доступної потужності.

Штатний зарядний пристрій, хоча і не був явно розрахований на літієві акумулятори, мав профіль зарядки, який все одно задовольняв більшу частину потреб у зарядці акумулятора. Акумулятор також заряджався від нашої сонячної панелі і коли буксирувався за нашим джипом. Він чудово працював, поки ми ним володіли. Хоча ми більше не володіємо Casita, ми все ще підтримуємо зв’язок з новими власниками, які запевняють, що він все ще чудово працює для них.

Скільки це все коштувало? Скільки часу це зайняло?

Встановлення цього падіння акумулятор Заміна – і монітор акумулятора – для кемпера Casita зайняла менше години, щоб зробити це самостійно. Обрана нами літієва батарея Battle Born на 100 А-год коштує трохи більше 900 доларів США і більш ніж удвічі збільшує доступну потужність.

Пам’ятайте, оскільки свинцево-кислотні акумулятори часто потрібно замінювати кожні кілька років, літієва батарея, на яку ви її заміните, може бути єдиною батареєю, яка коли-небудь знадобиться фургону. Залежно від того, як довго ви його тримаєте, звичайно! Ми заплатили близько 60 за монітор акумулятора та кабель. Таким чином, це оновлення літієвої батареї (і монітора) RV коштує менше 450 000 (без урахування податків).

Передачі, які ми використовували:

Оновлення літієвої батареї RV №2: RV класу C

Коли ми почали подорожувати на нашому будинку на колесах Winnebago Navion класу C 2017 року випуску, ми орендували його у друга. Ми їхали на ньому з Колорадо до Флориди на зиму. У першу ж ніч, коли ми не були підключені до електромережі, ми зрозуміли, що з домашніми батареями щось не так. Вони були настільки розряджені, що не могли навіть запустити водяний насос, щоб змити воду в туалеті!

Пам’ятайте, це був вже другий комплект батарей у п’ятирічному автофургоні. Оригінальні акумулятори, які постачалися з RV з заводу, були двома 12-вольтовими батареями NAPA 8240. Вони важили 42 фунти кожен і були розраховані на 75 ампер-годин. Оскільки вони свинцево-кислотні, загальна корисна потужність пари становитиме 75 ампер-годин. Як і слід було очікувати від заводського обладнання RV, це недорогі батареї вартістю близько 150.

Приблизно через рік після отримання будинку на колесах перший власник замінив батареї NAPA на дві набагато більші AGM-батареї. У той же час він також додав 300 Вт сонячної енергії, щоб розширити свої можливості поза мережею.

Перехід з AGM-батарей на літієві дозволив заощадити 78 фунтів і збільшити потужність

Перехід з мертвих AGM на нові літієві батареї

Цей другий комплект батарей, які були повністю розряджені, був двома 6-вольтовими батареями Lifeline GPL-4CT, кожна з яких розрахована на 220 ампер-годин. Але пам’ятайте, що це 220 ампер-годин при 6 вольтах. Автофургони працюють на 12 вольт. Отже, це означало зміну того, як батареї були спочатку підключені, і зміну способу розрахунку доступної потужності.

Давайте подивимось на дані

Ось математика. Всього 440 ампер при 6в = 220 12в. Тоді, будучи свинцевою кислотою, 50% корисної потужності означає 110 фактичних доступних ампер-годин. Це було значне поліпшення в порівнянні з оригінальними батареями. Розміри були 10.28 дюймів в довжину x 7.06 дюймів в ширину x 9.92 дюйми заввишки. Вони важили колосальні 66 фунтів, загалом 132 фунти.

lifepo4, батарея, ремонт, деякі

Заміна батарей стала нагальною потребою. Через те, що вони були настільки розряджені, нам довелося зупинятися в місцях, де є електричні розетки. Тож ми почали шукати нові акумулятори. Ті ж самі AGM було нелегко знайти (ми припускаємо, що через затримки в ланцюжку поставок). Зрештою, ми виявили, що вони рекламуються приблизно за 400 доларів за штуку. Але оскільки ми не змогли знайти їх на місці, вартість доставки зробила їх дорожчими. Загальна вартість заміни двох розряджених AGM акумуляторів на однотипні склала близько 450 350, включаючи доставку!

На які літієві батареї для автофургонів ми перейшли?

Через проблеми з постачанням та відносно високу вартість двох нових однакових AGM, ми порекомендували нашому другові замінити батареї його автофургона на літієві. Вони коштували лише трохи дорожче, але це було того варте через додаткові переваги. І ми сказали йому, що зробимо установку.

Ми змогли замінити свинцево-кислотні AGM-аккумулятори на дві літієві батареї Battle Born ємністю 75 Ач, що дало нам 150 ампер-годин корисної потужності. Причиною вибору літієвих батарей на 75 Ач (замість 100 Ач) є те, що батареї на 75 Ач трохи менші, ніж на 100 Ач, і практично ідентичні за розміром AGM, які ми замінили. Це було важливо, оскільки сходовий простір RV був тісним. Загалом, це була досить проста заміна. Розміри в дюймах цих літієвих батарей на 75 А-год становлять 10.49 в довжину х 7.11 в ширину х 8.95 дюймів у висоту.

Але вони легко мають на 50% більше корисної потужності завдяки перевагам літію в розряджанні та перезаряджанні. Якщо порівняти оновлення літієвих батарей з оригінальними заводськими батареями (які є у більшості власників автофургонів), то доступна потужність збільшується більш ніж удвічі.

Заощадження ваги також було величезною перевагою. Оскільки цей автофургон має обмежену вантажопідйомність для свого розміру. Нові літієві батареї для цього автофургона важать лише 27 фунтів у порівнянні з 66-фунтовими батареями, які вони замінили. Це величезна різниця в 78 фунтів економії ваги при однакових розмірах і більшій потужності. Навіть у порівнянні з меншими оригінальними свинцево-кислотними батареями, дві нові літієві батареї заощадили б 30 фунтів ваги.

Встановлення: Модернізація акумуляторних батарей для будинків на колесах класу C

Заміна застарілих свинцево-кислотних акумуляторів на літієві була б надзвичайно простою 15-хвилинною роботою, якби застарілі батареї все ще були оригінальними 12-вольтовими акумуляторами. Але оскільки ми замінювали 6-вольтові AGM-батареї, мені потрібно було переключити проводку акумулятора так, як вона була підключена на заводі-виробнику.

Підсумок

Як бачите, проста заміна свинцево-кислотних акумуляторів на літієві не тільки можлива. Насправді це може бути легко! Більш високі витрати більш ніж перекриваються довгим списком переваг літієвих батарей, особливо якщо врахувати, наскільки довше вони працюють. Важливо пам’ятати, що вам не потрібно робити величезні інвестиції або кардинально змінювати систему електропроводки вашого автофургона, щоб модернізувати літієву батарею і скористатися перевагами.

І так, це перше велике оновлення енергосистеми будинку на колесах класу А, в якому ми працювали повний робочий день, було дивовижним! Але тепер, коли ми працюємо неповний робочий день, ми все ще оцінили значні покращення та зменшили занепокоєння щодо батареї завдяки нашій простій та легкій заміні акумуляторів, що легко вставляється. Тепер ми можемо більше розслабитися, знаючи, що у нас є сили для наших коротких ночівель у бунгало.

Розглядаєте можливість переходу на літієві батареї у своєму автофургоні? Ми впевнені, що вам сподобається. Особливо, якщо ви любите проводити час без електрики, на природі та отримувати максимум задоволення від подорожей на автофургонах.

Код купона на знижку: RVLOVE

Як зазначалося вище, Battle Born Batteries пропонує читачам RVLOVE знижки при використанні купонного коду RVLOVE при оформленні замовлення. Купон пропонує знижку 50 на кожну батарею. А також 25% знижки на товари, такі як одяг. Купони не можуть бути використані на додаток до ціни розпродажу або інших купонів.

Біографія автора: Марк Беннетт

Уродженець Колорадо, Марк – завзятий велосипедист і мандрівник, який жив, працював і подорожував будинком на колесах у всіх 50 штатах США, працюючи при цьому на повну ставку. Разом зі своєю дружиною Джулі він є співавтором двох бестселерів: RV Hacks: 400 способів зробити життя в дорозі легшим, безпечнішим і веселішим! та “Життя в будинку на колесах: ваш остаточний путівник по життю в дорозі. У житті будинку на колесах Марк виконує всю брудну роботу – лагодить речі, миє посуд і вивозить чорний бак.

Підпишіться на нашу електронну розсилку з останніми оглядами, новинами та оновленнями парку RV.

Є Коментарі та думки власників АБО ЗАПИТАННЯ?

Ми були б раді почути від вас. Напишіть нам у розділі Коментарі та думки власників нижче.

Вміст своїми руками

Хочете переглянути більше саморобок? Ось вони деякі ми думаємо, вам сподобається. Наведіть курсор на кожне зображення, щоб побачити заголовок та назву статті.

Стан ремонту автофургонів: Проблеми, рішення та технічні характеристики автофургонів на колесах на вимогу

Нова тканина для заміни тенту для автофургонів та ковзання

Епізод 8 Остаточне розкриття | Остаточний макіяж RV

14 думок про “Оновлення літієвої батареї автофургона? Легка заміна без зайвих зусиль”

Я щойно придбав 2 літію 100ah від battleborn. Встановити батареї та смарт-шунт було легко, але вони сказали, що мені потрібен зарядний пристрій постійного струму для захисту генератора та акумулятора двигуна. Це НЕ падіння роботи. У мене є зустріч з професійним установником на наступний тиждень. Покупець будьте обережні … Відповісти

Дякуємо, що поділилися. Ми додали ці додаткові компоненти, коли робили нашу велику установку через те, як вона була підключена. Але повірте, це не було потрібно на цих двох установках. Кожна установка має свої змінні. Завжди добре перевірити ще разМ Відповісти

Марк, ви кажете, що літієва батарея чудово працює на морозі, я живу там, де взимку буває гарний день (-40 або близько того – це температура іноді). Чи працюють ці батареї тоді та / або чи потрібні їм деякі адаптація (обгортання обігрівача). Також в якийсь момент вам доведеться замінити домашній зарядний пристрій? Моя установка – це фургон для подорожей 1997 року задовго до літію (мені сказали, що це добре для акумуляторів AGM). Відповісти

Привіт Річард. Літій перевершує свинцево-кислотні акумулятори в холодну погоду за потужністю. Але вони не зможуть зарядитися, якщо вони занадто холодні. На щастя, оскільки літій не виділяє отруйних газів і є стабільним, ви можете тримати їх в ізольованих приміщеннях, захищаючи від сильного холоду, або використовувати теплове обгортання деякі типу. Деякі найновіші батареї Battle Born Batteries насправді мають вбудовані нагрівальні елементи. Ознайомтеся з детальною статтею про роботу в холодну погоду тут. https://rvlove.com/gear/lithium-vs-lead-acid-batteries-in-cold-temps/ І перевірте профілі зарядки вашого поточного домашнього зарядного пристрою, щоб побачити, як він відповідає необхідним профілям зарядки акумуляторів. Але також знайте, що коли ви працюєте двигуном вашого LTV, ви, ймовірно, створюєте достатньо вольт для зарядки акумуляторів. Дякуємо.Марк Відповісти

Привіт ще раз, я ретельніше переглянув публікацію і знайшов це в проекті класу С: “Профіль зарядки для зарядного пристрою запасного акумулятора має фазу об’ємної зарядки на 14.4 вольта, що чудово підходить для зарядки літію. Однак ступінь поплавця недостатньо висока, щоб підтримувати літій протягом тривалого періоду. ” Я дістану інструкцію, щоб побачити, чи зможу я знайти “профіль” нашого зарядного пристрою/перетворювача. Оскільки у нас є туристичний причіп (2017, CRV, Shadow Cruiser 225rbs), у нас немає 14.4v. Я не знаю, яка у нас напруга при підключенні / підключенні через сім штифтів. Мені доведеться шукати. Але якщо я не помиляюся, наш зарядний пристрій видає 13.6v зарядка і 13.2 у поплавку. Мені не здається, що це суттєва різниця, але, можливо, це дизайн. Вибачте, у нас є ТТ вже два роки, і я схильний сумніватися, чи працює щось правильно. Я впевнений, що ви знаєте, що я маю на увазі… Чи потрібно мені знайти акумуляторний тендер / зарядний пристрій, щоб доповнити поточну систему? Я буду шукати профіль у нашій поточній системі. Будемо вдячні за ваші думки! Відповісти

Ще раз привіт, Джеф, чудово, що ви змогли знайти іншу інформацію в публікації, яка відповіла на решту ваших початкових запитань. Якщо ваш поточний зарядний пристрій забезпечує лише 13.6 вольт і не пропонує короткочасну фазу об’ємної зарядки, яка досягає 14.4, він може бути недостатнім для поповнення літію. Тому вам може знадобитися додаткова система. Але коли ви буксируєте причіп, підключений до 7-контактного роз’єму, ваш генератор, швидше за все, видає більше 14 вольт, що призведе до поповнення акумулятора. Але знову ж таки, якщо ваш звичайний зарядний пристрій не має режиму, який перевищує 14 вольт, і ви не буксируєте на значні відстані, вам може знадобитися додаткова система зарядки. Особливо, якщо у вас великий банк акумуляторів. Дякую.M Відповісти

Leave a Reply