Заміна елемента батареї Tesla. Поширені запитання щодо вартості заміни акумуляторів Tesla

tesla, батарея, елемент, заміна, вартість

Ваш акумулятор Tesla, чого очікувати

Ваша Tesla красива, швидка та приємна в управлінні. Батарея вашого автомобіля розроблена для задоволення ваших потреб. У нас є можливість замінити батарею на акумулятор гарантовано, більшість батарей ніколи не потребуватимуть заміни, а якщо це станеться, вони на 100% переробляються.

“Наші батареї розроблені для роботи протягом усього терміну експлуатації автомобіля. Акумуляторні батареї Tesla розроблені так, щоб пережити автомобіль. За нашими підрахунками, в США автомобіль відправляється на металобрухт після приблизно 200 000 миль пробігу з батареєю U.S. і приблизно 150 000 миль в Європі. Створення батареї, здатної пропрацювати 1 000 000 миль (4 000 циклів заряджання), значно зменшить викиди на милю пробігу для транспортних засобів з великим пробігом, таких як таксі, фургони для доставки або вантажівки.”

Ваш акумулятор Tesla гарантовано

Ваш акумулятор Tesla поставляється з гарантією. Ось деталі, з сайту Tesla ,

ФАКТ: Існуюча гарантія на будь-яку Tesla переходить до нового власника, якщо ви купуєте автомобіль у Tesla.

Середньому електромобілю ніколи не знадобиться батарея заміна

Міфом є припущення, що середньостатистичний електромобіль потребує заміни акумулятора в певний момент свого життя,

Продовження терміну служби акумулятора акумулятор пакет є кращим варіантом переробки як з екологічних, так і з комерційних міркувань. З цих причин, перш ніж виводити з експлуатації споживчі акумуляторні батареї і відправляти їх на переробку, Tesla робить все можливе, щоб продовжити термін служби кожної акумуляторної батареї.

Будь-який акумулятор, який більше не відповідає потребам клієнта, може бути обслужений Tesla в одному з наших сервісних центрів по всьому світу. Жоден з наших відпрацьованих літій-іонних акумуляторів не потрапляє на звалище, а 100% переробляється.”

Батареї Tesla переробляються

“Кожна батарея, використана в RD або повернута з поля, яка не підлягає відновленню, переробляється. Батареї Tesla, включаючи акумуляторні батареї в наших транспортних засобах і наші пристрої для зберігання енергії, розраховані на довгі роки, і тому ми отримали обмежену кількість таких батарей з місць експлуатації. Більшість акумуляторів, які Tesla Сьогодні перероблені батареї проходять попередню переробку, потрапляючи до нас через RD та контроль якості. Жодна з наших відпрацьованих літій-іонних батарей не потрапляє на звалища, а на 100% переробляється. Крім того, Tesla має налагоджену внутрішню екосистему для повторного виробництва акумуляторів, що надходять з поля до наших сервісних центрів. Ми активно впроваджуємо принципи циркулярної економіки та розглядаємо всі інші варіанти, перш ніж зупинити свій вибір на переробці акумуляторів сторінка 96

Матеріали акумулятора переробляються в Tesla і поміщаються в елемент і залишиться в елемент наприкінці свого життя, коли вони можуть бути перероблені для відновлення цінних матеріалів для повторного використання, неодноразово, стор. 95-96 Звіту про вплив Tesla на навколишнє середовище за 2021 рік

Мої думки, насолоджуйтесь своєю Tesla, не хвилюйтесь

Я дуже задоволений своєю Tesla, у мене є задньопривідна модель 3 2020 року, яка була придбана з запасом ходу 250 миль на акумуляторі. Я щойно проїхав 69 420 миль. Моя батарея наразі зберігає 86% свого початкового запасу ходу в 216 миль. Я очікую, що мій Model 3 збереже запас ходу понад 175 миль до того часу, як я досягну 100 000 миль.

На написання цієї статті мене надихнув Софіан Фравель, який нещодавно замінив акумулятор своєї Model 3 за гарантією Tesla: “Хоча це не нова інформація, про неї часто забувають або не беруть до уваги з часом. Я щойно отримав заміну пакета для мого 3 за гарантією, і це коштувало мені. Це фактично збільшило мій запас ходу на 11 миль, і машина заряджається швидше. Дуже задоволений цим.” Софіан радить: “Власники Tesla не повинні турбуватися про акумуляторні батареї, а повинні в повній мірі насолоджуватися своїми Tesla!”

Стаття Гейл Алфар для “What’s Up Tesla” зі спеціальною подякою Sofian Fravel. Повну версію статті “Термін служби батареї Tesla” можна прочитати тут.

Розміри акумуляторів Tesla

Наразі Tesla пропонує три типорозміри акумуляторів для своїх автомобілів: Standard Range, Long Range та Plaid. Розміри акумуляторів варіюються в залежності від моделі та конфігурації автомобіля.

Батарея Standard Range є найменшою за розміром і доступна для Tesla Model 3 і Model Y. Батарея дальнього радіусу дії є більшою і доступна для всіх моделей Tesla. Акумулятор Plaid є найбільшим і доступний лише для Model S та Model X.

Розмір батареї впливає на запас ходу та продуктивність автомобіля. Чим більша батарея, тим більший запас ходу і швидше прискорення. Однак вартість акумулятора також зростає зі збільшенням розміру.

Наприклад, батарея стандартного діапазону для Tesla Model 3 має запас ходу близько 250 миль, в той час як батарея підвищеного діапазону може забезпечити запас ходу до 358 миль на одному заряді. Акумулятор Plaid для Model S і Model X має запас ходу до 390 миль і може розганятися від 0 до 60 миль/год трохи менше ніж за 2 секунди.

Важливо зазначити, що запас ходу автомобіля Tesla також залежить від інших факторів, таких як стиль водіння, погодні умови та рельєф місцевості.

Які батареї використовує Tesla?

Tesla використовує літій-іонні акумулятори. Батареї виробляються компанією Tesla на заводі Gigafactory в штаті Невада.

Батареї складаються з тисяч маленьких елементів, які з’єднані між собою, щоб сформувати акумуляторну батарею. Потім весь акумуляторний блок встановлюється в транспортний засіб.

Компанія працює над вдосконаленням технології своїх акумуляторів, щоб підвищити їхню енергетичну щільність, знизити вартість і продовжити термін служби.

Їхні акумуляторні технології також мають вдосконалені системи терморегуляції, які допомагають регулювати температуру акумуляторної батареї Tesla і захищають її від пошкоджень.

Це особливо важливо в умовах екстремальних температур, коли інші батареї електромобілів можуть бути більш схильні до деградації або виходу з ладу.

tesla, батарея, елемент, заміна, вартість

Технологія акумуляторів Teslaрозроблена за модульним принципом, що означає, що окремі елементи батареї можуть бути замінені або модернізовані за потреби, а не замінювати весь блок батарей.

Це допомагає знизити вартість заміни акумуляторів Tesla і підвищити довговічність транспортного засобу.

Крім того, Тесла досліджує нову хімію акумуляторів, наприклад, твердотільні батареї, які можуть запропонувати ще більшу ємність, продуктивність і безпеку.

Скільки коштує Тесла батарея вартість?

Вартість батареї Tesla залежить від розміру батареї та моделі автомобіля.

На момент написання цієї статті батарея стандартного діапазону для Tesla Model 3 коштує близько 7 000 доларів США, а батарея дальнього радіусу дії для тієї ж моделі – близько 10 000 доларів США.

Акумулятор Plaid для Model S і Model X коштує значно дорожче, з цінником близько 20 000.

Важливо також враховувати витрати на робочу силу, а також запасні частини, якщо ви хочете мати приблизне уявлення про те, скільки коштуватиме заміна вашого акумулятора.

Вартість щоб замінити батарею Tesla

Вартість заміни батареї Tesla коливається від 5 000 до 20 000, і вам потрібно буде замінювати батарею кожні 10-20 років. Затребувані мінерали, необхідні для виробництва акумуляторів електромобілів – такі як нікель, кобальт і літій – сприяють їх високій вартості вартість.

Скільки коштує заміна акумулятора Tesla, може варіюватися в залежності від моделі, але наведені нижче оцінки дають гарне уявлення про те, скільки це коштує вартість на заміну акумулятора Tesla за моделями.

  • Model S: Ціна на цю модель Tesla починається від 94 990. Коли настає час заміни акумулятора для цього п’ятимісного електромобіля, ви можете розраховувати витратити більше, ніж на будь-яку іншу модель Tesla. Вартість заміни акумулятора для Model S коливається від 13 000 до 20 000.
  • Model 3: Ще одним п’ятимісним варіантом є Model 3, вартість якого починається від 43 490. Вартість заміни акумулятора може варіюватися, але починається від 13 000.
  • Модель X: Цей позашляховик має вартість заміни акумулятора щонайменше 14 000. Найдорожча модель Tesla, цей шестимісний автомобіль стартує від 103 990.
  • Model Y: Найдешевша заміна акумулятор поставляється з Model Y за ціною від 5 000 до 5 500, через те, що Tesla скорочує виробничі витрати. “Далекобійний” варіант цієї моделі може вмістити сім пасажирів і коштує від 54 990.

Коли потрібна заміна акумулятора заміна покривається гарантією?

Гарантії Tesla дещо відрізняються залежно від моделі та діапазону. Але всі вони включають мінімум 70% збереження ємності батареї протягом гарантійного періоду. Нижче наведено деякі деталі щодо тривалості гарантії на батарею заміна для різних моделей:

  • Model S і Model X: вісім років або 150 000 миль, залежно від того, що настане раніше
  • Model 3 Задній привід: Вісім років або 100 000 миль, залежно від того, що настане раніше
  • Model 3 Long Range, Model 3 Performance, Model Y Long Range та Model Y Performance: Вісім років або 120 000 миль, залежно від того, що настане раніше

Де замінити батарею Tesla батарея

Коли справа доходить до заміни акумулятора Tesla, у вас є кілька різних варіантів.

Сервісний центр Tesla

Відвезення автомобіля до сервісного центру Tesla або виклик до вас мобільного сервісного фахівця може бути найнадійнішим рішенням для заміни батареї Tesla, навіть якщо це коштує дорожче. Ви можете зручно запланувати сервісне обслуговування за допомогою додатку Tesla і знати, що технічні фахівці мають досвід обслуговування автомобілів Tesla – з яким пересічний механік може бути менш знайомий.

Сторонні ремонтні майстерні

Якщо вам потрібна заміна акумулятора, ви можете відвезти свій автомобіль Tesla в магазин, що не належить Tesla, але знайти майстра, який має досвід роботи з автомобілями Tesla, може бути складніше. Вам доведеться дослідити варіанти, доступні у вашому регіоні, щоб знайти відповідний варіант. Заміна може обійтися дешевше в сторонній ремонтній майстерні, але переконайтеся, що механіки мають достатній досвід роботи з електромобілями Tesla.

Замініть його самостійно

Хоча може виникнути спокуса замінити акумулятор Tesla самостійно, щоб заощадити гроші на робочій силі, це, як правило, не рекомендується, якщо у вас немає підготовки та досвіду в цій галузі. Самостійна заміна акумуляторної батареї електромобіля може призвести до пошкодження транспортного засобу, і ви можете витратити більше коштів на усунення будь-яких проблем, спричинених ремонтом, який ви зробили своїми руками.

Як уникнути погіршення стану акумулятора Tesla?

Щоб акумулятор працював якомога довше, потрібно вживати належних заходів для підтримання його працездатності. Важливо дбайливо ставитися до свого автомобіля, дотримуючись наступних запобіжних заходів. Хоча вам не обов’язково слідувати кожній з цих рекомендацій постійно, ви повинні мати їх на увазі.

  • Холодний або перегрітий батарея: Не допускайте перегріву або охолодження акумулятора Tesla. Це не тільки може пошкодити батарею, але й екстремальні температури можуть зменшити дальність пробігу, особливо в холодну погоду. Найкраще дозволити Tesla самостійно контролювати температуру автомобіля, навіть якщо ви не керуєте ним. Не хвилюйтеся, якщо ви помітили, що компресор працює, коли автомобіль припаркований: це відбувається для того, щоб захистити вашу батарею.
  • Швидка зарядка: Навіть якщо ви поспішаєте, уникайте прискорення процесу заряджання без крайньої необхідності. Хоча швидка зарядка постійним струмом, або суперзарядка, допомагає швидко зарядити батарею, слід обмежити час, коли ви робите це, лише коли це необхідно, наприклад, під час подорожі.
  • Швидка розрядка: Не можна допускати повного розрядження акумулятора вашого автомобіля. Якщо ви змушені залишати автомобіль надовго відключеним від мережі (наприклад, на стоянці в аеропорту), переконайтеся, що він достатньо заряджений, перш ніж залишати його без нагляду, щоб уникнути надмірного розрядження акумулятора. Зазвичай акумулятор розряджається зі швидкістю 1% на день, тому плануйте це відповідно.
  • Погана погода: Екстремальні перепади температури можуть призвести до додаткового споживання енергії, що може бути досить обтяжливим для акумулятора Tesla. Ви не завжди можете уникнути екстремальних температур, але за дуже низьких температур краще заряджати автомобіль, коли ви не керуєте ним, щоб допомогти автомобілю зберегти тепло.
  • Їзда в гору: Манера водіння впливає на довговічність акумуляторної батареї вашого автомобіля. Наприклад, їзда в гору створює навантаження на акумулятор. Намагайтеся уникати підйомів на пагорби, якщо це можливо, під час поїздок на роботу та інших регулярних маршрутів.
  • Важкі вантажі: коли це можливо, полегшуйте свій вантаж. Чим важчий ваш автомобіль, тим більше енергії витрачає батарея на рух вашої Tesla. Вийміть важкі предмети, які не потрібно зберігати в автомобілі, коли це можливо.
  • Тиск в шинах: Підтримка оптимального тиску в шинах також зменшує навантаження на батарею. Щоб переконатися, що у ваших шинах правильний тиск, зверніть увагу на рекомендації щодо накачування, наведені всередині дверного косяка з боку водія.

Як перевірити деградацію батареї вашого Tesla

Найпростіший спосіб оцінити, наскільки заряджений Tesla, – це увімкнути його та перевірити запас ходу.

  • Зарядіть автомобіль до 100 відсотків заряду батареї.
  • Увімкніть автомобіль. Автомобіль повинен оцінити запас ходу, розташований у лівому нижньому кутку панелі приладів на моделях S та X.
  • Розділіть це на початковий запас ходу акумулятора і помножте на 100, щоб дізнатися, скільки залишилося ємності.

Інші автомобілі можуть розраховувати стан здоров’я за допомогою вбудованої системи. Власники Nissan Leaf можуть використовувати додаток LeafSpy та пристрій OBD2 для отримання інформації про стан батареї автомобіля. Однак, Flip The Fleet у 2019 році рекомендував з обережністю ставитися до використання вторинних пристроїв OBD2, тому, можливо, краще звернутися за професійною консультацією перед тим, як продовжувати.

tesla, батарея, елемент, заміна, вартість

Nissan Leaf: тримається з роками.

Як далеко може проїхати акумулятор Tesla?

Основна причина, чому важко судити про те, як довго протримається батарея електромобіля на дорозі, полягає в тому, що вони просто не були на дорозі так довго – Tesla Model S вийшла на ринок лише в 2012 році.

Для Tesla На модель 3, випущену в 2017 році, гарантія компанії покриває перші вісім років або 100 000 миль пробігу на моделі початкового рівня, залежно від того, що настане раніше. Якщо у вас виникли труднощі з виходом з ладу акумулятор ємність протягом гарантійного терміну падає нижче 70 відсотків, Tesla покриває необхідний ремонт.

У квітні 2019 року Ілон Маск заявив, що привід і кузов Model 3 розраховані на мільйон миль пробігу. Однак нинішні акумуляторні модулі повинні працювати від 300 000 до 500 000 миль або 1 500 циклів. Це означає, що батарею потрібно буде замінити один або два рази протягом усього терміну служби автомобіля.

Опитування 350 власників Tesla в Європі показало, що їхні автомобілі втратили близько п’яти відсотків своєї ємності після 50 000 миль, а потім падали набагато повільніше. Група екстраполювала дані, щоб стверджувати, що вони втратили б 20 відсотків початкової ємності після 500 000 миль пробігу.

Деякі власники Tesla довели свої автомобілі до межі:

  • У жовтні 2019 року Артур Дріссен заявив, що став першим власником, який проїхав 100 000 миль на новій Model 3. Він сказав Electrek, що його батарея деградувала лише на 2.5 відсотків.
  • У 2020 році Бранден Флеш виявив, що його Model S 2015 року випуску пробіг 146 000 миль і погіршився на 10 відсотків.
  • У листопаді 2019 року фірма з прокату Tesloop заявила, що один з її автомобілів Model X пройшов 330 000 миль і деградував на 23 відсотки.
  • У листопаді 2019 року Хансйорг Геммінген проїхав понад 1 мільйон кілометрів (621 000 миль) на своїй Model S 2013 року випуску. Автомобіль був на другому акумуляторі, але заміна акумулятора була вживаною. Після 476 000 кілометрів (300 000 миль) пробігу старої батареї вона деградувала на 20 відсотків. Геммінген підрахував, що батарея була використана на 700 000 кілометрів (435 000 миль) в цілому.

Майбутні батареї Tesla можуть пропрацювати навіть більше, ніж 500 000 миль за оцінкою Маска. Джефф Дан, один з піонерів літій-іонних акумуляторів, який в даний час співпрацює з Tesla в галузі досліджень, опублікував статтю у вересні 2019 року. Результати дослідження, опубліковані в Journal of the Electrochemical Society, описують батарею, яка “повинна бути здатна живити електромобіль на відстань понад мільйон миль і зберігати енергію в мережі щонайменше два десятиліття”.”

Скільки коштує заміна акумулятора Tesla?

У квітні 2019 року Маск заявив, що заміна модулів акумулятора (а не повного комплекту) Tesla Model 3 коштуватиме від 5 000 до 7 000 доларів США.

У квітні 2021 року FindMyElectric з’ясував, що заміна акумуляторів Tesla, включно з роботою, як правило, коштує трохи дорожче:

  • Від 13 000 до 20 000 за преміальний седан Model S
  • Щонайменше 14 000 за преміальний позашляховик Model X
  • Щонайменше 13 000 за седан початкового рівня Model 3
  • Аналогічна ціна на компактний позашляховик Model Y, але оскільки автомобіль випущений лише у 2020 році, він занадто новий, щоб сказати точно

Скільки коштує підтримувати зарядку Tesla?

Звичайно, є гарантія Tesla, яка покриває пакети, що деградують на високій швидкості.

Висока ціна батареї – одне з головних питань щодо того, чи зможуть електромобілі замінити традиційні транспортні засоби. Довший загальний термін служби зменшить потребу в заміні батареї, але дешевша батарея зробить як початкову ціну, так і вартість заміни менш болючою.

На щастя, промисловість досягла значного прогресу в зниженні цін. BloombergNEF виявив у грудні 2020 року, що пакування впало з 450 100 за кіловат-годину у 2010 році до 137 у 2020 році, що на 89 відсотків менше. Очікується, що середня упаковка досягне близько 100 до 2023 року – ціна, яку галузеві аналітики називають точкою, де електромобілі будуть вартість приблизно такий самий, як і у неелектричних автомобілів.

Що робити зі старими акумуляторами електромобілів??

Аналітик з питань електромобілів Сем Абуельсамід вважає, що бізнес-модель, ймовірно, зміниться, коли більше електромобілів досягнуть позначки в 100 000 миль пробігу.

“Навіть коли вартість батарея можуть втратити занадто багато ємності, щоб бути корисними в автомобілі, вони все ще матимуть корисний термін служби для стаціонарного зберігання та інших застосувань, а також для переробки”, – каже він.

Дослідник літій-іонних технологій Джефф Дан погоджується, стверджуючи, що стаціонарне сховище для використання непостійних джерел відновлюваної енергії, таких як сонце і вітер, може працювати в парі з батареями, що пробігають мільйони миль, і забезпечувати чисту електроенергію навіть тоді, коли не дме вітер і не світить сонце.

Старі автомобільні акумулятори, можливо, можуть знайти нове життя в електромережі – зрештою, пережити автомобіль, для якого вони призначені.

Сонячні ферми: ідеальний варіант для старих батарей.

Переробка – ще одне використання старих батарей. На щорічному заході акціонерів компанії в цьому місяці Маск заявив, що батареї – це “по суті, високоякісна руда”, і “набагато краще” отримувати матеріали зі старих батарей, ніж з шахт.

Маск підрахував, що через 30-40 років на дорогах буде достатньо перероблюваних батарей, щоб Tesla не довелося видобувати більше матеріалів із Землі.

Державна політика також може підштовхнути виробників до повторного використання матеріалів. Джессіка Ріхтер, яка вивчає політику циркулярної економіки в Лундському університеті, розповідає Inverse, що Європейський Союз в даний час має “найбільш амбітні політичні пропозиції щодо просування перспективи життєвого циклу для управління батареями електромобілів”.”

Ці пропозиції стосуються як того, яку частку батареї слід виготовляти з перероблених матеріалів, так і того, яку частку матеріалів старих батарей слід переробляти. Ріхтер каже, що це “гарний початок” для поєднання виробництва та переробки, “але ми побачимо, як це спрацює в реальності”.” Дані показують, що виробництво акумуляторів у Китаї вже почало стимулювати переробку в країні.

У найближчі роки автомобільна промисловість зіткнеться з новим викликом.

Але літій-іонні акумулятори в цілому мають погану історію переробки. Пол Андерсон з Бірмінгемського університету повідомив BBC у квітні, що близько п’яти відсотків цих батарей переробляється.

Індустрія смартфонів показує, що не всі повертатимуть свій продукт виробнику на переробку. У 2019 році Apple заявила, що отримала від клієнтів дев’ять мільйонів старих iPhone, 7.8 мільйонів з яких були відремонтовані, а 1.2 мільйони з яких були перероблені. Звучить добре, але Apple продала 218 мільйонів iPhone того ж року.

Абуельсамід припускає, що автовиробники могли б стимулювати покупців автомобілів повертати свої батареї зі знижкою на нову упаковку. Це могло б уникнути деяких проблем з існуючими літій-іонними гаджетами.

iPhone на колесах? Заради планети, сподіваємося, що ні.

ПІДПИШІТЬСЯ НА MUSK READS, ПРЕМІУМ-РОЗСИЛКУ, ЯКА ОХОПЛЮЄ СВІТИ ІЛОНА МАСКА, SPACEX, TESLA І ВСЕ, ЩО МІЖ НИМИ.

https://scentwedge.com/blogs/a-breathe-of-fresh-air/your-tesla-battery-what-to-expectect
https://ev-lectron.com/blogs/blog/tesla-battery-вартість-що вам потрібно знати
https://insurify.com/car-insurance/knowledge/tesla-battery-replacement-cost/
https://www.навпаки.com/innovation/tesla-battery-life-заміна-вартість [/спойлер]

Leave a Reply