Встановлення швидкого зарядного пристрою для електромобілів. Все, що ми рекомендуємо

Table of Contents

Встановлення комерційної зарядної станції для електромобілів

Думаєте про встановлення комерційної зарядної станції для електромобілів? Немає кращого часу для цього: До 2030 року понад 18 мільйонів електромобілів (EV) будуть їздити по дорогах США.S., за даними Інституту електрики Едісона. І ці електромобілі потребують приблизно 9.6 мільйонів зарядних портів.

Встановлення електрозарядних станцій зараз дозволить вашому бізнесу отримати численні переваги та можливості для створення цінності, випереджаючи конкурентів. Однак встановлення зарядних пристроїв для електромобілів на місці є складним завданням – ваша організація може отримати вигоду від стратегічного партнера, такого як Future Energy, який допоможе вам пройти через цей процес.

Типи комерційних зарядних станцій для електромобілів та їх вартість

Існує три різних типи зарядних пристроїв для електромобілів – першого, другого та третього рівнів. Кожен тип має різну вартість та можливості зарядки. Але бізнес зазвичай тяжіє до зарядних пристроїв другого рівня, які забезпечують правильний баланс між вартістю та швидкістю зарядки.

Перший рівень: Як побутова зарядна станція, зарядний пристрій першого рівня коштує близько 600 доларів і використовує спеціальний 120-вольтовий ланцюг. За допомогою цієї зарядної станції водій може повністю зарядити автомобіль вдома за 24-40 годин.

Другий рівень: Найпоширеніший тип комерційних зарядних станцій для електромобілів, зарядні пристрої другого рівня мають два порти, що працюють на 240-вольтових ланцюгах. Зарядні пристрої другого рівня коштують близько 7 200 і вимагають від восьми до 10 годин для повної зарядки автомобіля.

на третій рівень: Інакше відомі як зарядні пристрої постійного струму (DC) швидкий ці надійні промислові станції використовують постійний струм напругою 480 В для повної зарядки автомобіля приблизно за годину. Витрати на обладнання та модернізацію інфраструктури роблять DC швидко найдорожчі зарядні пристрої – близько 50 000.

Найкраща зарядна станція для електромобілів для вашого бізнесу

Вибір правильних зарядних пристроїв для електромобілів для вашого бізнесу має вирішальне значення. Future Energy співпрацює з ChargePoint, провідною світовою мережею зарядних станцій для електромобілів, щоб створити наступний крок у розвитку рішень для мобільності електромобілів для бізнесу. ChargeParc™ – це комплексне середовище “під ключ”, яке поєднує в собі першокласні зарядні пристрої від ChargePoint з ексклюзивним інтелектуальним програмним забезпеченням від Future Energy під назвою Interface.

Інтерфейс максимізує цінність збору та управління даними. Він з’єднує зовнішні зарядні станції електромобілів з усіма існуючими інтелектуальними пристроями та системами на вашому об’єкті. Він відображає дані з обох середовищ на єдиній візуальній панелі для чіткого моніторингу даних.

Інтерфейс може підтримувати численні сценарії використання. Наприклад, його функції аналізу та контролю ресурсів заздалегідь попереджають вас, коли ви наближаєтеся до пікового навантаження, а вдосконалене енергетичне моделювання допомагає вам заощаджувати на витратах на електроенергію.

Покрокове встановлення зарядних станцій для електромобілів

Встановлення комерційної зарядної станції для електромобілів вимагає координації дій численних підрядників, розуміння вимог комунальних служб, а також визначення доступних податкових пільг і стимулів для зниження витрат. Ось чому співпраця з досвідченим, перевіреним партнером, таким як Future Energy, може допомогти оптимізувати процес і, в кінцевому рахунку, заощадити гроші.

Крок перший: Аналіз об’єкту

Встановлення комерційних зарядних станцій для електромобілів починається в залі засідань з обговорення цілей та очікувань вашої компанії. Після цього менеджери по роботі з клієнтами Future Energy співпрацюють з вашою командою для проведення аналізу об’єкта, частина якого охоплює наступне:

  • Розташування майданчика: Яке місце на вашій території ідеально підходить для встановлення зарядних станцій для електромобілів?
  • Освітлення та безпека: Чи відповідає об’єкт вимогам до освітлення та безпеки?
  • Електрична інфраструктура та інженерні потреби: Чи є електропостачання адекватним? Або ваша комунальна компанія потребує додаткових потужностей?

Крок другий: Планування інфраструктури

Аналіз інфраструктури передує встановленню станцій. На цьому етапі менеджери по роботі з клієнтами Future Energy працюють з електричними підрядниками, щоб скласти однолінійну схему, односторінковий документ, який представляє розподіл електроенергії на вашому об’єкті.

Крім того, керівники проектів можуть зустрічатися з підрядниками, щоб обговорити інші вимоги до інфраструктури, такі як буріння свердловин, заливка бетону, риття траншей та благоустрій території.

Крок третій: Оцінка комунальних послуг

Далі йде оцінка корисності. Future Energy допомагає вашому бізнесу знайти та отримати гранти, які можуть покрити до 90% витрат на будівництво зарядних станцій для електромобілів. Ці стимули включають федеральні податкові пільги, державні та місцеві кредити, а також знижки від комунальних компаній.

Доступні стимули широко варіюються в залежності від штату та місцевої юрисдикції, а також від комунальної компанії. Наявність такого партнера, як Future Energy, який знайомий з ландшафтом, є ключовим фактором для залучення всіх доступних коштів.

Крок четвертий: Інтеграція в навколишнє середовище

Створення правильного рішення для зарядки електромобілів у конкретному місці залежить від багатьох факторів. Тип зарядного пристрою для електромобілів – другий або третій рівень у комерційному середовищі – має важливе значення. Крім того, навколишнє середовище повинно мати безпечну, добре освітлену, комфортну зону для зарядки електромобілів. Всі ці елементи разом створюють остаточну пропозицію, яка детально описує рішення, яке Future Energy рекомендує для вашого бізнесу.

Крок п’ятий: Фінальна підготовка та запуск Встановлення

Щоб отримати всі доступні пільги для зарядної станції для електромобілів, ваш бізнес повинен підготувати необхідні документи, щоб зарезервувати фінансування для проєкту. Ця документація може включати подачу документів в Агентство з охорони навколишнього середовища, державні та місцеві органи влади або комунальну компанію.

Після того, як ви отримаєте схвалення, прийшов час скласти графік реалізації проекту та замовити необхідні матеріали. На місці інженери завершують роботи з облаштування інфраструктури: прокладають кабелепроводи, трубопроводи та електричні дроти за потреби.

На цьому етапі підрядники встановлюють освітлювальні стовпи та інші світильники, встановлюють камери спостереження та завершують всі додаткові роботи в зоні зарядки та навколо неї. Крім того, команда з розгортання програмного забезпечення Future Energy встановлює всі необхідні маршрутизатори та інше обладнання для підключення всіх розумних пристроїв і систем вашого об’єкта нерухомості до Interface.

Після цього команда проводить навчання по роботі з інтерфейсом. Команда покаже вам, як використовувати Interface, щоб допомогти оптимізувати управління енергією вашого бізнесу та підтримати інші варіанти використання. Нарешті, відбувається перевірка комунальних служб, і ви заповнюєте останні документи.

Пошук правильного партнера

Встановлення комерційної зарядної станції для електромобілів може бути складним, якщо ви намагаєтеся керувати нею самостійно. Future Energy пропонує послуги консьєржа, який супроводжує вас на кожному етапі від початку до кінця. З Future Energy ви наймаєте лише одну компанію, яка координуватиме роботу всіх підрядників, організовуватиме та подаватиме відповідну документацію, а також контролюватиме роботу комунальних служб. Дізнайтеся, як Future Energy може допомогти вашій компанії в цьому процесі.

Сем ДіНелло – головний виконавчий директор Future Energy. Він є експертом у сфері інфраструктури електромобілів і захоплюється інноваційними рішеннями на основі даних, які допомагають компаніям отримувати доступ до інформації в режимі реального часу для прийняття рішень у реальному часі.

швидкий, зарядний, встановлення, рекомендуємо

Переваги домашньої зарядки

Заряджання електромобіля в домашніх умовах є зручним, оскільки дозволяє підключити транспортний засіб до обладнання для електромобілів (EVSE) безпосередньо у вашому домі. Ваше обладнання може бути встановлене всередині гаража, на п’єдесталі, на зовнішній стіні біля під’їзної дороги або в гаражі, серед інших місць.

Якщо ваш електромобіль є частиною легкого автопарку, ваша компанія може запропонувати зарядку в депо. Проте, цей метод передбачає необхідність залишати автомобіль на центральній станції та їхати додому окремим транспортом.

Ви також можете задатися питанням, чи підходять громадські зарядні станції для вашого електромобіля. Кількість громадських зарядних станцій для електромобілів зростає, але зручність може постраждати, якщо вільний зарядний пристрій виявиться недоступним на момент вашого прибуття. Загальнодоступний рівень 3 швидка Громадські зарядні станції корисні, коли потрібна швидка, термінова зарядка; однак, часті швидка зарядка зменшить час автономної роботи вашого електромобіля.

Загалом, зручність і нижча вартість зарядки в домашніх умовах не мають собі рівних. Дані нещодавнього опитування показують, що близько 80% власників електромобілів заряджають свої транспортні засоби вдома. Заряджання вдома дає вам спокій, знаючи, що ваша зарядна станція доступна тоді, коли ви цього хочете, незалежно від того, коли інші хочуть зарядитися. Ви також витратите менше за кіловат-годину, ніж на громадських зарядних станціях, де оператори, як правило, стягують різні збори.

Переваги зарядних пристроїв рівня 2

Для домашньої установки розумно вибрати зарядний пристрій рівня 2, який працює на 240 В (як і деякі поширені побутові прилади, такі як сушарки для білизни), оскільки це чудовий варіант для нічної зарядки. З максимальною потужністю 19.2 кіловати, пристрій 2-го рівня зазвичай може відновити розряджений акумулятор за 4-10 годин. Зарядні пристрої рівня 2 зазвичай коштують від 500 до 5000 000, не включаючи установка вартість, а різниця залежить від бренду та потужності зарядного пристрою. На ринку існують різні моделі зарядних пристроїв рівня 2.

Зарядні пристрої 1-го рівня, які іноді називають “крапельними зарядними пристроями”, працюють повільніше, їм потрібно 40-50 годин, щоб повністю зарядити батарею електромобіля. Зарядні шнури рівня 1 можна зручно підключати до стандартної розетки 110В/120В. Хоча це зручний варіант для тих, хто рідко їздить за кермом, цей рівень зарядного пристрою може бути незручним для тих, хто регулярно їздить, подорожує або виконує щоденні доручення.

Зарядні пристрої 3-го рівня (DC швидкий DCFC) можна знайти в громадських місцях, але вони не підходять для домашньої зарядки через вартість та енергоспоживання. Вони працюють на особливо високих рівнях потужності, що може значно скоротити термін служби батареї вашого електромобіля. Після 40 циклів заряджання з використанням DCFC акумулятор може розрядитися до 60% від номінальної ємності. Зарядні пристрої DCFC також набагато дорожчі, ніж зарядні пристрої рівня 2.

Чи потрібен вам електрик?

Буде краще, якщо монтаж виконуватиме сертифікований електрик з кількох причин.

По-перше, вам знадобиться дозвіл на домашній зарядний пристрій для електромобілів, який повинен бути встановлений відповідно до місцевих норм. Ніхто не розуміє електричні норми краще, ніж ліцензований електрик.

По-друге, для безпечного та ефективного встановлення зарядного пристрою може знадобитися модернізація розподільного щитка та електропроводки, щоб збільшити силу струму в системі. Ліцензований електрик має навички оцінки електричного навантаження вашого будинку на основі ваших приладів та пристроїв, щоб визначити необхідну потужність панелі.

Електрик також може визначити, чи додавання обладнання для скидання навантаження усуне або знизить вартість будь-якої необхідної модернізації панелі. Під час роботи з електрикою найкраще мати когось, хто знає, що робить.

Ваш інсталятор почне з ретельної оцінки існуючої електричної системи вашого будинку та проаналізує наступне:

  • Де встановити зарядний пристрій для електромобіля – в гаражі, на під’їзній доріжці або в навісі?
  • Які оновлення вашого головного вимикача, якщо такі є, необхідні для розміщення зарядного пристрою? зарядний пристрій?
  • Яке обладнання для розвантаження навантаження може бути використане для усунення необхідності в модернізації головного щита?

Завдяки цій оцінці та своїм знанням і досвіду, сертифікований електрик, який має досвід роботи з електрифікацією, зможе працювати з вами, щоб визначити найбезпечніше, найефективніше та найефективніше рішення для зарядки, яке відповідає вашим потребам. Купівля електромобіля та встановлення домашньої зарядки для електромобілів – це інвестиція, від якої ви захочете отримувати задоволення протягом багатьох років, і ліцензований електрик може допомогти вам у цьому.

Скільки часу це займе?

В середньому досвідченому електрику потрібно від двох до чотирьох годин, щоб встановити домашній електромобіль зарядний пристрій, але складність може бути різною.

Пам’ятайте, що кожна домашня установка відрізняється в залежності від установка місце розташування, будівельні матеріали, відстань, погодні та сезонні відмінності. Проте, сертифікований електрик, знайомий з технологіями та стандартами електрифікації, знатиме, як врахувати ці відмінності, щоб надати надійну оцінку після оцінки вашої домашньої електричної системи.

Встановлення зарядного пристрою для електромобілів рівня 1

Зарядні пристрої для електромобілів Level 1 постачаються разом з електромобілем і не потребують спеціальної установки – просто підключіть зарядний пристрій Level 1 до стандартної розетки на 120 вольт, і ви готові до роботи. Це найбільша перевага системи зарядки 1-го рівня: вам не доведеться мати справу з додатковими витратами, пов’язаними з установкою, і ви можете налаштувати всю систему зарядки без допомоги професіонала.

Зарядний пристрій для електромобілів рівня 2 використовує 240 вольт електроенергії. Перевага цього способу полягає в тому, що він забезпечує швидший час заряджання, але вимагає спеціальної процедури встановлення, оскільки стандартна розетка забезпечує лише 120 вольт. Прилади, такі як електричні сушарки або духовки, також використовують 240 вольт, а установка процес дуже схожий.

Level 2 EV зарядний пристрійособливості

Встановлення рівня 2 вимагає проведення 240 вольт від панелі вимикача до місця зарядки. “Двополюсний” автоматичний вимикач потрібно підключити відразу до двох 120-вольтових шин, щоб подвоїти напругу в мережі до 240 вольт, використовуючи 4-жильний кабель. З точки зору електропроводки, це передбачає приєднання дроту заземлення до шини заземлення, загального дроту до дротяної шини та двох гарячих дротів до двополюсного вимикача. Можливо, вам доведеться повністю замінити розподільчий щиток, щоб мати сумісний інтерфейс, або ви зможете просто встановити двополюсний вимикач у вашу існуючу панель. Важливо переконатися, що ви вимкнули все живлення, що надходить у ваш розподільний щиток, вимкнувши всі вимикачі, а потім вимкнувши головний вимикач.

Після того, як ви підключили правильний автоматичний вимикач до домашньої електропроводки, ви можете прокласти нещодавно встановлений 4-жильний кабель до місця зарядки. Цей 4-жильний кабель повинен бути належним чином ізольований і закріплений, щоб запобігти пошкодженню вашої електричної системи, особливо якщо він встановлюється на відкритому повітрі в будь-якій точці. Останній крок – встановити зарядний пристрій там, де ви будете заряджати свій автомобіль, і під’єднати його до кабелю на 240 вольт. Зарядний пристрій діє як безпечне місце для утримання зарядного струму і не пропускає електрику, поки не відчує, що ваш зарядний пристрій підключено до зарядного порту вашого автомобіля.

Враховуючи технічну природу та ризики самостійного встановлення зарядного пристрою для електромобілів рівня 2, завжди розумно найняти професійного електрика для встановлення вашої зарядної станції. Місцеві будівельні норми часто вимагають дозволів та перевірок професіонала, і помилка з електричною установкою установка може завдати матеріальної шкоди вашому будинку та електричним системам. Електромонтажні роботи також становлять небезпеку для здоров’я, тому завжди безпечніше довірити їх виконання досвідченому професіоналу.

Професіонал інсталяція може коштувати від 200 до 450 200 залежно від компанії або електрика, з яким ви працюєте, і ця вартість може зрости вище для більш складних установок.

Поєднання вашого електромобіля з сонячною батареєю на даху – чудове комбіноване енергетичне рішення. Іноді інсталятори сонячних систем навіть пропонують пакетні варіанти придбання, що включають повний зарядний пристрій для електромобілів установка з вашою сонячною батареєю установка. Якщо ви розглядаєте можливість переходу на електромобіль в майбутньому, але хочете перейти на сонячну енергію зараз, є кілька міркувань, які полегшать цей процес. Наприклад, ви можете інвестувати в мікроінвертори для вашої фотоелектричної системи, щоб, якщо ваші потреби в енергії збільшаться після придбання електромобіля, ви могли легко додати додаткові панелі після початкової установки.

Встановлення зарядного пристрою для електромобіля 3-го рівня

Зарядні станції рівня 3, або DC Швидкісні Зарядні пристрої, в першу чергу, використовуються в комерційних і промислових умовах, оскільки вони, як правило, непомірно дорогі і вимагають спеціалізованого і потужного обладнання для роботи. Це означає, що DC Швидко Зарядні пристрої не доступні для домашнього встановлення.

швидкий, зарядний, встановлення, рекомендуємо

Більшість зарядних пристроїв рівня 3 забезпечать сумісні автомобілі приблизно 80-відсотковим зарядом за 30 хвилин, що робить їх більш придатними для придорожніх зарядних станцій. Для власників Tesla Model S доступна опція “суперзарядки”. Суперзарядні пристрої Tesla здатні збільшити запас ходу Model S на 170 миль за 30 хвилин. Важливим зауваженням щодо зарядних пристроїв рівня 3 є те, що не всі зарядні пристрої сумісні з усіма автомобілями. Переконайтеся, що ви розумієте, які громадські зарядні станції можна використовувати з вашим електромобілем, перш ніж покладатися на зарядні пристрої рівня 3 для підзарядки в дорозі.

Вартість зарядки на громадській зарядній станції для електромобілів також різноманітна. Залежно від вашого провайдера, тарифи на зарядку можуть сильно відрізнятися. Плата за зарядні станції для електромобілів може бути структурована як фіксована щомісячна плата, похвилинна плата або комбінація обох. Вивчіть місцеві плани громадських зарядних станцій, щоб знайти ту, яка найкраще відповідає вашому автомобілю та потребам.

Встановіть зарядний пристрій для електромобіля вдома разом з Qmerit

EnergySage співпрацює з Qmerit, лідером з встановлення домашніх зарядних станцій для електромобілів, який працює з надійною мережею сертифікованих інсталяторів. Вони можуть допомогти вам швидко та легко встановити домашній зарядний пристрій для електромобілів.

Зарядні станції для вашого електромобіля

Чи можете ви зарядити свій електромобіль сонячною енергією?

Вивчіть сонячні системи на робочому місці поруч з вами

Ми розробили наш єдиний у своєму роді маркетплейс за фінансової підтримки U.S. Міністерство енергетики, щоб зробити чисті домашні енергетичні рішення доступними та доступними для всіх.

Найкращий адаптер J1772 до Tesla

Цей простий у використанні адаптер, який безкоштовно входить до комплекту всіх електромобілів Tesla, є найкращим варіантом для заряджання будь-якого електромобіля Tesla за допомогою зарядного пристрою не від Tesla. Оскільки він підтримує струм до 80 А, його можна використовувати з будь-яким зарядним пристроєм рівня 1 або 2.

швидкий, зарядний, пристрій, встановлення, рекомендувати

Варіанти покупки

Щоб зарядити Tesla від не-Tesla зарядний пристрій, зарядний адаптер Tesla SAE J1772 – ваш найкращий вибір. Він поставляється безкоштовно з усіма електромобілями Tesla, і навіть якщо ви купуєте його окремо – можливо, ви загубили свій або просто хочете мати резервну копію – це все одно один з найдешевших варіантів, доступних на момент написання цієї статті. Він невеликий і легкий, що дозволяє легко помістити його в багажник або навіть в бардачок, і ми виміряли до 48 А струму, що протікає через нього в нашому тестуванні. (Це нижче, ніж його номінальна сила струму 80 А). Але оскільки в нашому тестуванні брали участь лише зарядні пристрої, розраховані максимум на 48 А, це найвища сила струму, яку ми очікували побачити, і така ж висока, як у будь-якого адаптера цього типу, який ми тестували.) Його погодостійкість за стандартом NEMA 3R (еквівалентна IP14, що означає мінімальний захист від пилу та помірну водонепроникність) не дуже висока, але для епізодичного використання він має бути придатним. Крім того, на нього надається дворічна гарантія, що вдвічі довше, ніж на будь-який інший адаптер, який ми тестували. Варто зазначити, що адаптер Tesla – єдиний продукт, який ми протестували для цього посібника (включаючи зарядні пристрої та адаптери), який не був сертифікований UL, ETL або іншим NRTL. Але ми досить впевнені, враховуючи його поширеність, що будь-які потенційні проблеми будуть виявлені та вирішені на даний момент.

Інші хороші зарядні пристрої та зарядні адаптери для електромобілів

Зарядні пристрої J1772

Якщо Grizzl-E немає в наявності: Вам слід придбати Emporia EMEVSEVAR без вагань. На момент нашого тестування він коштував на 100 доларів дорожче, ніж Grizzl-E, але з тих пір вони зрівнялися. Це робить їх двома найдешевшими зарядними пристроями не від Tesla, які ми протестували. Emporia отримав до 40 А в наших тестах з Tesla і 45 А з Volkswagen – обидва показники нижче, ніж 48 А, але все ще на рівні з Grizzl-E. Як і Grizzl-E, цей зарядний пристрій має трирічну гарантію, внесений до списку UL, важить 20 фунтів і має витончену, низькопрофільну форму. Він має тонкий 24-футовий шнур, його металевий тримач шнура має міцну конструкцію, і він постачається зі зручним набором гачків і петель, щоб тримати шнур акуратно змотаним, коли він не використовується. Модель Emporia можна встановити за допомогою штекера NEMA 14-50 або підключити безпосередньо до домашньої електромережі. (У Grizzl-E відсутня опціональна конфігурація NEMA 6-50, але це все одно незвичайний тип штекера).) Це зарядний пристрій розрахований на роботу при температурі від.Від 22° до 122° за Фаренгейтом, а його рейтинг NEMA 4 (аналогічний IP56) означає, що він надійно захищений від атмосферних впливів. Крім того, його штекер має знімний гумовий ковпачок, що додатково захищає його внутрішню частину від пилу та води, і він був доставлений нам у відповідній захисній упаковці.

Якщо ви хочете зарядний пристрій зі змінним шнуром (і можете змиритися з деякими суттєвими недоліками): ChargePoint Home Flex – хороша альтернатива Grizzl-E. Це одна з найдорожчих моделей, які ми тестували (750 на момент написання статті), і її рейтинг NEMA 3R (подібний до IP14) означає, що вона не особливо стійка до погодних умов. У нашому тестуванні він також не виправдав своїх заявлених характеристик (він розрахований на 50 А, але ми виміряли лише 44 А у Volkswagen і 40 А у Tesla). І якщо ви не підключитеся до його мобільного додатку, ви застрягнете на повільній швидкості зарядки в 16 А. Однак у цьому зарядному пристрої є ще багато чого, що може сподобатися. Він має трирічну гарантію, внесений до списку UL і може бути дротовим або підключеним через роз’єм NEMA (14-50 або 6-50). Він важить всього 18 фунтів і має тонкий 23-футовий шнур. Він відносно тонкий і компактний, має зручні тримачі шнура на гачках, вбудований тримач шнура і попередньо надруковані липкі етикетки (так що ви можете легко позначити вимикачі на електричній панелі). Примітно, що це єдина модель, яку ми протестували, зі змінним шнуром, що означає, що ви можете легко замінити його, коли він зноситься, замість того, щоб замінювати весь пристрій (оскільки шнур використовується частіше, ніж інші компоненти, він, ймовірно, зноситься найшвидше). Це зарядний пристрій це також єдина модель, яка майже не використовує пластик у своїй добре продуманій упаковці, і її можна використовувати в більш холодному кліматі, ніж більшість моделей, які ми тестували (з робочим діапазоном від.від 40° до 122° за Фаренгейтом).

Якщо ви хочете зарядний пристрій розміром з дитячий ланч-бокс, який має довший шнур, ніж Grizzl-E: придбайте Wallbox Pulsar Plus (48 A). Цінник у майже 700 доларів (на момент написання цієї статті) вражає, але він має трохи довший кабель, ніж у наших попередників (25 футів, що відповідає національним стандартам безпеки), і це одна з найменших і найпомітніших моделей, які ми протестували. Як і зарядні пристрої Grizzl-E та Emporia, він важить лише 20 фунтів, внесений до списку UL і має трирічну гарантію, а також добре показав себе в наших тестах на силу струму (витримав 40 А для Tesla і 45 А для Volkswagen). Також, як і ці моделі, його можна підключити до розетки NEMA 14-50 або до стаціонарної мережі (хоча він не має можливості підключення до розетки NEMA 6-50, як Grizzl-E). Він має рейтинг NEMA 4 (подібний до IP56), що означає, що він добре захищений від атмосферних впливів і може безпечно працювати при температурі від -40°C до +40°C.від 22° до 104° за Фаренгейтом.

Зарядні пристрої Tesla

Якщо ви хочете щось більш портативне і дешевше, ніж настінний роз’єм Tesla (і ви можете змиритися з повільнішим заряджанням), скористайтеся мобільним роз’ємом: Мобільний роз’єм Tesla – хороший варіант. На відміну від настінного роз’єму, мобільний роз’єм не можна підключити до електромережі, але він постачається з двома змінними штекерами: NEMA 5-15 (для стандартної розетки 120 В) і NEMA 14-50 (для більш потужної розетки 240 В). Він поставляється зі зручним сітчастим чохлом на блискавці, невеликим і витонченим, і, при вазі 5 фунтів, він легший за будь-якого іншого конкурента. Як і настінний роз’єм, на нього надається дворічна гарантія, він внесений до списку UL і може безпечно працювати при температурі від.від 22° до 122° за Фаренгейтом і має клас захисту від атмосферних впливів IP55. Він має нижчий номінальний струм (12 А з роз’ємом NEMA 5-15 або 32 А з роз’ємом NEMA 14-50), ніж настінний роз’єм (який пропонує 48 А), а його 20-футовий шнур коротший порівняно з більшістю протестованих нами зарядних пристроїв. Але ці компроміси можуть бути виправдані, якщо вам потрібен зарядний пристрій, який можна тримати в багажнику на випадок надзвичайних ситуацій або періодичної повільної зарядки. Крім того, на момент написання цієї статті він коштує всього 200 доларів, що робить його найдешевшим зарядним пристроєм, який ми тестували.

Сталий розвиток та зарядні пристрої для електромобілів

За більшістю показників, водіння електромобіля набагато безпечніше для навколишнього середовища, ніж водіння автомобіля, що працює на бензині. При спалюванні викопного палива утворюється велика кількість вуглекислого газу, який, у свою чергу, затримує тепло в атмосфері та призводить до зміни клімату.

У 2020 році найбільшим джерелом викидів парникових газів у США був транспортний сектор, передусім легкові та вантажні автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння. Навпаки, у 2022 році Міжурядова група експертів з питань зміни клімату (МГЕЗК) повідомила, що електромобілі “пропонують найбільший потенціал декарбонізації для наземного транспорту”.” Вони не мають вихлопних газів, вимагають набагато менше обслуговування, ніж традиційні транспортні засоби, і не мають багатьох компонентів, які історично ускладнювали переробку автомобілів. (Водночас важливо визнати, що процес переробки літій-іонних акумуляторів, які використовуються в електромобілях та більшості інших пристроїв, що перезаряджаються, все ще далекий від досконалості.)

Що стосується зарядки батарей EV, то тут все ще є місце для вдосконалення, оскільки близько 61% електроенергії, що виробляється в США, в даний час надходить з викопних видів палива. Однак, якщо ви можете встановити сонячні панелі на даху або іншу енергоефективну електричну систему у своєму будинку, ви можете значно зменшити вплив на клімат зарядного пристрою для електромобіля. Навіть якщо ви не є власником будинку, у вашому районі може існувати громадська сонячна програма, якою ви можете скористатися.

Як і у випадку з більшістю електронних пристроїв, одним з найбільш раціональних способів поводження із зарядним пристроєм для електромобілів є дбайливе ставлення до нього, уникаючи необхідності його заміни. Якщо деталь зламалася або перестала працювати, компанія може запропонувати заміну або ремонт (особливо якщо зарядний пристрій ще на гарантії). Існує також зростаюча індустрія, побудована навколо обслуговування та ремонту зарядних пристроїв для електромобілів, і багато DIY-ів пропонують безкоштовні навчальні посібники, якщо ви хочете спробувати свої сили (якщо у вас є питання, ми рекомендуємо проконсультуватися зі спільнотою на iFixIt, особливо якщо ви новачок у ремонті електроніки).

Навіть якщо ваш зарядний пристрій працює як Усейн Болт (тобто ідеально), ви можете продовжити його роботу, витираючи надлишки пилу і вологи, які накопичуються на його зовнішніх поверхнях, оскільки вони можуть погіршити якість металу і пластику з часом. Також, щоб уникнути пошкодження, не використовуйте зарядний пристрій, якщо погода спекотніша або холодніша за його номінальну робочу температуру. Майте на увазі, що в задушливому гаражі часто буває спекотніше, ніж на вулиці.

На жаль, в якийсь момент навіть найміцніший і найретельніше доглянутий електромобіль може вийти з ладу зарядний пристрій доживе до кінця своїх днів. Коли таке трапляється, найкраще, що можна зробити, – це переробити. Переробні підприємства вилучають придатні для використання компоненти зі старої електроніки, що може зменшити потребу у видобутку та виробництві матеріалів, необхідних для виготовлення нової. Ця проста дія може допомогти зберегти природні ресурси, зменшити викиди та уникнути забруднення ґрунту і водних систем. (А якщо ви не знаєте, як переробляти електроніку, ось зручний посібник.)

швидко, зарядний пристрій, установка, рекомендувати

Змагання

Blink HQ 150 невеликий і обтічний, важить всього 16 фунтів і поставляється з настінним органайзером для шнурів. Він також внесений до списку UL, має трирічну гарантію і 25-футовий шнур (один з найдовших, які ми бачили, і найдовший, який дозволяє Національний електротехнічний кодекс (NEC)). Однак він має найнижчий номінальний струм, який ми прийняли в нашому тестовому пулі (32 А), і ми не змогли підтвердити це в нашому практичному тестуванні, оскільки його можна підключити лише до розетки NEMA 6-50 (для нашого тестування ми використовували розетку NEMA 14-50, яка є більш поширеною). Штекер має зручний гумовий ковпачок, який захищає від пилу та вологи, але в іншому він менш захищений від атмосферних впливів, ніж більшість моделей, які ми тестували; він має рейтинг NEMA 3R (схожий на рейтинг IP14), що означає, що він лише частково захищений від накопичення льоду, пилу в повітрі та падаючого дощу, сльоти та снігу.

Electrify America EA2R040JPA10-00 трохи перевищив свій номінальний струм (40 А) в нашому тестуванні, досягнувши 45 А з ідентифікатором.4 і 40 А для Model Y. Він великий, але обтічний, важить всього 20 фунтів, має 24-футовий шнур, вбудований органайзер для кабелів та настінну кобуру для вилки. На нього надається трирічна гарантія, він сертифікований UL і має два варіанти встановлення: Штекер NEMA 14-50 або дротовий. Однак він дорогий (650 доларів на момент написання цієї статті), а його рейтинг NEMA 3R робить його однією з найменш захищених від атмосферних впливів моделей, які ми тестували.

Enphase HCS-50 має більший розмір, але тонкий профіль, і при вазі 14 фунтів це одна з найлегших моделей, які ми тестували. Він має 25-футовий шнур, вбудований органайзер для кабелів, настінну кобуру для штекера, замок на штекері для запобігання незаконній зарядці та рейтинг захисту від атмосферних впливів NEMA 4 (подібний до IP56). Він також сертифікований ETL, має трирічну гарантію, розрахований на безпечну роботу при температурі від.Від 22° до 122° за Фаренгейтом, доступний у конфігураціях NEMA 6-50, NEMA 14-50 або дротовому виконанні. Однак його номінальна сила струму знаходиться на нижньому рівні (40 А), і це найдорожча модель, яку ми протестували, і коштує 725 доларів США на момент написання цієї статті.

Цю статтю відредагували Бен Кео та Еріка Огг.

Leave a Reply