Бездротова система керування акумулятором. Патентні цитати (4)

US20130271072A1. Бездротова акумуляторна мережа для інтелектуальної системи керування акумулятором. Патенти Google

Номер публікації US20130271072A1 US20130271072A1 US13/881, 190 US201113881190A US2013271072A1 US 20130271072 A1 US20130271072 A1 US 20130271072A1 US 201113881190 A US201113881190 A US 201113881190A US 2013271072 A1 US2013271072 A1 US 2013271072A1 Орган влади США Сполучені Штати Америки Рівень техніки ключові слова battery bmu bmus wireless wibaan дата попереднього рівня техніки 2010-11-02 Правовий статус (Правовий статус є припущенням, а не правовим висновком. Google не проводив юридичного аналізу і не робить жодних заяв щодо точності зазначеного статусу.) Номер заявки US13/881,190 Інші версії US9293935B2 ( en Винахідник Jaesik Lee Inseop Lee Minkyu Lee Andrew M. Чон Поточний одержувач (Перераховані одержувачі можуть бути неточними). Компанія Google не проводила юридичного аналізу і не надає жодних запевнень чи гарантій щодо точності цього переліку.) Navitas Solutions Inc Первісний правонаступник Navitas Solutions Inc Дата пріоритету (Дата пріоритету є припущенням і не є юридичним висновком. Компанія Google не проводила юридичного аналізу і не робить жодних заяв щодо точності вказаної дати.) 2010-11-02 Дата подання заявки 2011-10-31 Дата публікації 2013-10-17 Заявлено пріоритет US40929010P зовнішній пріоритет 2011-10-31 Заявка подана Navitas Solutions Inc Критичний Navitas Solutions Inc 2011-10-31 Пріоритет US13/881,190 Критичний патент/US9293935B2/en 2013-10-17 Публікація публікації US20130271072A1 Критичний патент/US20130271072A1/en 2015-11-24 Присвоєно NAVITAS SOLUTIONS, INC. переуступка NAVITAS SOLUTIONS, INC. ПЕРЕУСТУПКА ІНТЕРЕСІВ ЦЕДЕНТА (ДИВ. ДОКУМЕНТ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ДЕТАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ). Правонаступники: LEE, INSEOP, CHON, ANDREW M., LEE, JAESIK, LEE, MINKYU 2016-03-22 Заявка надана надана Критична 2016-03-22 Публікація публікації US9293935B2 Критична патент/US9293935B2/en Статус Активний правовий статус Критичний Поточний 2032-05-17 Скоригований термін дії правового статусу Критичний

  • USPTO
  • USPTO PatentCenter
  • Доручення ВПТЗ США
  • Espacenet
  • Глобальне досьє
  • Обговорення
  • 230000000875 відповідна дія Ефекти 0.000 формула винаходу опис 4
  • 239000002184 метал Речовини 0.000 формула винаходу опис 2
  • 230000001276 керуючий вплив Ефекти 0.000 реферат опис 5
  • 210000004027 клітини Анатомія 0.000 опис 48
  • 238000004891 способи зв’язку 0.000 опис 20
  • 229910001416 літій іон Неорганічні матеріали 0.000 опис 13
  • 238000010586 діаграма Методи 0.000 опис 8
  • 238000000034 метод Методи 0.000 опис 5
  • 230000005540 біологічна передача Ефекти 0.000 опис 4
  • 241000723353 Хризантема Вид 0.000 опис 3
  • 238000003745 Методи діагностики 0.000 опис 3
  • XUIMIQQOPSSXEZ-UHFFFAOYSA-N Кремній Хімічна сполука [Si] XUIMIQQOPSSXEZ-UHFFFAOYSA-N 0.000 опис 3
  • 229910052710 кремній Неорганічні матеріали 0.000 опис 3
  • 239000010703 кремній Речовини 0.000 опис 3
  • 241000196324 Види ембріофітів 0.000 опис 2
  • 239000000969 носій Речовини 0.000 опис 2
  • 238000009826 Методи розповсюдження 0.000 опис 2
  • 238000005516 інженерний процес Методи 0.000 опис 2
  • 238000005457 Методи оптимізації 0.000 опис 2
  • 230000002093 периферичні ефекти 0.000 опис 2
  • 235000005633 Хризантема бальзамічна Живлення 0.000 опис 1
  • 206010056871 несправність пристрою Захворювання 0.000 опис 1
  • HBBGRARXTFLTSG-UHFFFAOYSA-N Іон літію Хімічна сполука [Li] HBBGRARXTFLTSG-UHFFFAOYSA-N 0.000 опис 1
  • 229910003307 Ni-Cd Неорганічні матеріали 0.000 опис 1
  • 210000002381 Анатомія плазми 0.000 опис 1
  • 230000001419 залежний Ефекти 0.000 опис 1
  • 238000007599 способи вивантаження 0.000 опис 1
  • 238000004146 зберігання енергії Методи 0.000 опис 1
  • 230000003993 взаємодія Ефекти 0.000 опис 1
  • 238000004519 процес виробництва Методи 0.000 опис 1
  • 238000005259 вимірювання Методи 0.000 опис 1
  • 229910052987 гідрид металу Неорганічні матеріали 0.000 опис 1
  • 230000004048 модифікація Ефекти 0.000 опис 1
  • 238000006011 реакція модифікації Методи 0.000 опис 1
  • 230000000737 Періодичні ефекти 0.000 опис 1
  • 229920000642 полімер Полімери 0.000 опис 1
  • 238000001228 спектр Методи 0.000 опис 1
  • 238000003860 зберігання Методи зберігання 0.000 опис 1
  • 239000000126 речовина Речовини 0.000 опис 1
  • 230000001702 передавач Ефекти 0.000 опис 1
  • 238000011144 способи попереднього виробництва 0.000 опис 1

Зображення

  • H – ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ
  • H01 – ЕЛЕКТРИЧНІ ЕЛЕМЕНТИ
  • H01M – способи або засоби, н.в.і.у.g. АКУМУЛЯТОРИ, ДЛЯ ПРЯМОГО ПЕРЕТВОРЕННЯ ХІМІЧНОЇ ЕНЕРГІЇ В ЕЛЕКТРИЧНУ ЕНЕРГІЮ
  • H01M10/00 – Вторинні елементи; їх виробництво
  • H01M10/42 – способи або пристрої для обслуговування або утримання вторинних клітин або вторинних напівклітин
  • H01M10/4207 – способи або пристрої для обслуговування або утримання вторинних елементів або вторинних напівелементів для декількох батарей або елементів одночасно або послідовно
  • H – ЕЛЕКТРИКА
  • H02 – ВИРОБНИЦТВО; ПЕРЕТВОРЕННЯ АБО РОЗПОДІЛЕННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ
  • H02J – СХЕМИ АБО СИСТЕМИ ДЛЯ ПОСТАЧАННЯ АБО РОЗПОДІЛУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ; СИСТЕМИ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ
  • H02J7/00 – Схеми для заряджання або деполяризації акумуляторів або для живлення навантажень від акумуляторів
  • H02J7/0057 –
  • H – ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ
  • H01 – ЕЛЕКТРИЧНІ ЕЛЕМЕНТИ
  • H01M – Процеси або засоби, e.g. БАТАРЕЙ, ДЛЯ ПРЯМОГО ПЕРЕТВОРЕННЯ ХІМІЧНОЇ ЕНЕРГІЇ В ЕЛЕКТРИЧНУ ЕНЕРГІЮ
  • H01M10/00 – Вторинні елементи та їх виробництво
  • H01M10/42 – Способи або пристрої для обслуговування або утримання вторинних елементів або вторинних напівелементів
  • H01M10/44 – способи заряджання або розряджання
  • H01M10/441 – способи заряджання або розряджання декількох акумуляторів або елементів одночасно або послідовно
  • H – ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ
  • H01 – ЕЛЕКТРИЧНІ ЕЛЕМЕНТИ
  • H01M – Процеси або засоби, н.в.і.у.g. АКУМУЛЯТОРИ, ДЛЯ ПРЯМОГО ПЕРЕТВОРЕННЯ ХІМІЧНОЇ ЕНЕРГІЇ В ЕЛЕКТРИЧНУ ЕНЕРГІЮ
  • H01M10/00 – Вторинні елементи; їх виробництво
  • H01M10/42 – Способи або пристрої для обслуговування або утримання вторинних елементів або вторинних напівелементів
  • H01M10/46 – Акумулятори, конструктивно поєднані із зарядними пристроями
  • H – ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ
  • H02 – ВИРОБНИЦТВО; ПЕРЕТВОРЕННЯ АБО РОЗПОДІЛ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ
  • H02J – СХЕМИ АБО СИСТЕМИ ДЛЯ ПОСТАЧАННЯ АБО РОЗПОДІЛЕННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ; СИСТЕМИ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ
  • H02J7/00 – Схеми для заряджання або деполяризації акумуляторів або для живлення навантажень від акумуляторів
  • H02J7/0013 – схеми для заряджання або деполяризації акумуляторів або для живлення навантажень від акумуляторів, що діють на декілька акумуляторів одночасно або послідовно
  • H02J7/0014 – Схеми для вирівнювання заряду між акумуляторами
  • H02J7/0019 – Схеми для вирівнювання заряду між батареями з використанням комутованих або мультиплексованих зарядних кіл
  • H – ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ
  • H02 – ВИРОБНИЦТВО; ПЕРЕТВОРЕННЯ АБО РОЗПОДІЛЕННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ
  • H02J – СХЕМИ АБО СИСТЕМИ ДЛЯ ПОСТАЧАННЯ АБО РОЗПОДІЛУ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ; СИСТЕМИ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ
  • H02J7/00 – схеми для заряджання або деполяризації акумуляторів або для живлення навантажень від акумуляторів
  • H02J7/0047 – Схеми для заряджання або деполяризації акумуляторів або для живлення навантажень від акумуляторів з пристроями або схемами контролю чи індикації
  • H02J7/0048 – Виявлення залишкової ємності заряду або стану заряду [SOC]
  • H – ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЯ
  • H02 – ВИРОБНИЦТВО; ПЕРЕТВОРЕННЯ АБО РОЗПОДІЛЕННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ
  • H02J – СХЕМИ АБО СИСТЕМИ ДЛЯ ПОСТАЧАННЯ АБО РОЗПОДІЛЕННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ; СИСТЕМИ ДЛЯ ЗБЕРІГАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ
  • H02J7/00 – Схеми для заряджання або деполяризації акумуляторів або для живлення навантажень від акумуляторів
  • H02J7/0047 – схеми для заряджання або деполяризації акумуляторів або для живлення навантажень від акумуляторів з пристроями або схемами контролю чи індикації
  • H02J7/005 – Виявлення стану здоров’я [SOH] – визначення стану здоров’я

Abstract (реферат)

Бездротова акумуляторна мережа дозволяє здійснювати бездротовий моніторинг і керування окремими акумуляторами в рамках великомасштабних акумуляторних систем. Система автоматично конфігурує свої бездротові вузли в мережі і забезпечує зв’язок безлічі батарей (10) з головною батареєю управління (M-BMU) (100) шляхом створення бездротової локальної мережі акумуляторної батареї в межах акумуляторної батареї, яка включає підлеглі блоки (S-BMU) (210). Вся система може також управлятися блоком керування батареєю верхнього рівня (T-BMU) (510). Система і спосіб дозволяють контролювати напругу, струм, температуру або імпеданс окремих батарей, а також здійснювати балансування або шунтування батареї.

Ця заявка стосується і на неї заявлено пріоритет U.S. Попередня заявка на патент Ser. No. 61/409,290 подано Листопад. 2, 2010 р. Джесіка Лі, Інсеоп Лі, Мінкю Лі та Ендрю Чон під назвою “Бездротове управління територією акумулятора (WiBaAN) для інтелектуальної системи управління акумулятором”, весь зміст і суть якої включено до цього документу в повному обсязі шляхом посилання.

Винахід відноситься до акумуляторної батареї система керування включаючи безліч акумуляторних елементів в акумуляторному блоці, в якому бездротова акумуляторна мережа автоматично встановлюється між базовою станцією (M-BMU) і безліччю підлеглих вузлів датчиків акумуляторних елементів (S-BMU).

Літій-іонні (Li-ion) акумулятори набувають все більшої популярності як накопичувачі енергії для промислових і автомобільних застосувань, високовольтних джерел енергії (Smart grid), таких як вітрові турбіни, фотоелектричні елементи та гібридні електромобілі, і це стимулює попит на безпечніші та ефективніші системи моніторингу та захисту акумуляторів. У порівнянні з системами управління NiMH (нікель-метал-гідридними) акумуляторами, див., наприклад, американські. Пат. Ні. 6,351,097, Літій-іонні акумулятори мають краще співвідношення енергії до ваги, пропонують більш ефективну ємність для зберігання протягом декількох циклів заряджання-розряджання та менше страждають від витоку заряду, коли вони не використовуються. На відміну від нікель-металогідридних акумуляторів, які традиційно використовують у високовольтних пристроях, акумуляторні батареї, що використовують літій-іонну технологію, можуть складатися з великої кількості окремих елементів, що налічують сотні елементів на різну напругу. Кожна комірка повинна належним чином контролюватися та балансуватися для забезпечення безпеки користувача, підвищення продуктивності акумулятора та продовження терміну служби акумулятора. Таким чином, управління батареями система (BMS) є одним з найважливіших компонентів для малих і великих акумуляторних систем. Приклади літій-іонних батарея наведені в таблиці U.S. Pat. Номенклатурні номери. 5 602 460; 5 631 537; і 5 646 508. Основними завданнями BMS є: (1) гарантувати належне використання батареї, (2) гарантувати максимальну продуктивність батареї, (3) контролювати необхідні дані про стан батареї та (4) забезпечувати діагностику. Архітектура BMS повинна подолати три основні перешкоди сучасних літій-іонних батарей: життєвий цикл, вартість і масштабованість. Наприклад, в системах Smart Grid і на електростанціях ємність батареї повинна становити від декількох сотень кВт-год до декількох МВт-год. Однак сучасна архітектура BMS не є масштабованою для роботи з такою великою кількістю акумуляторних елементів. Важливо, що складність і вартість дротових джгутів для роботи з великомасштабними акумуляторними системами часто є неприйнятною. Крім того, звичайні системи керування батареями вимагають ізоляторів шини даних, таких як вертикальна шина на основі оптопари, і страждають від високої вартості та високого енергоспоживання. Більшість дослідницьких зусиль були зосереджені на покращенні хімічних аспектів. Враховуючи, що приблизно 30% вартості акумуляторної батареї припадає на BMS, і цей відсоток зростає зі збільшенням ємності батареї, BMS може бути джерелом значного зниження вартості, особливо для великомасштабних літій-іонних акумуляторних блоків. Дуже мало систем керування акумуляторами використовують бездротовий зв’язок замість дротового, або комбінацію дротового та бездротового зв’язку.

U.S. Pat. Ні. 6,351,097 описує систему управління акумулятором для Ni-Cd і NiMH, в той час як наступні U.S. Патенти обговорюють можливі системи керування акумуляторами для літій-іонних або літій-полімерних акумуляторів: U.S. Пат. Ні. 5,963,019; 7,619,417; 7,888,912; 8,022,669; і US 2007/0029972. Корисне обговорення повторного використання та захисту вторинних батарей можна знайти в U.S. Патент. Ні. 7,710,073.

Нарешті, наступні патенти U.S. Патенти цитуються за корисне обговорення сучасного рівня розвитку бездротового зв’язку в системах керування акумуляторними батареями: U.S. Пат. No. 7,598,880; 7,774,151; та US 2006/0152190.

Розкрито систему та спосіб для інтелектуального моніторингу та керування окремими батареями в рамках великомасштабного застосування акумуляторів. Система може зв’язувати множину акумуляторів з головним акумулятором управління (M-BMU) шляхом створення бездротової мережі акумуляторів всередині акумуляторної батареї. Спосіб може включати моніторинг окремих операцій батареї для напруги, струму, температури або імпедансу, і управління її роботою шляхом балансування або обходу батареї. Моніторинг і керування роботою кожної батареї бажано здійснювати за допомогою підпорядкованого блоку керування батареєю (S-BMU), який встановлюється безпосередньо на кожну комірку батареї. Алгоритми стану заряду (SoC) та стану здоров’я (SoH) виконуються на M-BMU. Протокол даних для моніторингу та управління елементами передається між S-BMU і M-BMU із заздалегідь визначеною періодичністю. Така бездротовий акумуляторна мережа може легко забезпечити масштабованість для великомасштабних акумуляторних додатків. Крім того, система управління бездротова мережа акумуляторних батарей може точно конфігурувати роботу батареї безпосередньо для відповідного елемента батареї, таким чином продовжуючи життєвий цикл акумуляторної батареї.

Бездротова система управління акумулятором

Компанія Analog Devices анонсувала першу в галузі бездротову систему управління батареями Система (wBMS), яка дозволяє автовиробникам підвищити гнучкість при масштабуванні своїх парків електромобілів до серійного виробництва в широкому діапазоні класів транспортних засобів.

Впровадження wBMS від ADI дозволяє відмовитися від традиційних дротових джгутів, заощаджуючи до 90% проводки і до 15% об’єму в акумуляторній батареї. Система покращує гнучкість конструкції і технологічність, не погіршуючи при цьому діапазон і точність протягом усього терміну служби батареї. Система wBMS від ADI включає в себе всі інтегральні схеми, апаратне і програмне забезпечення для живлення, управління акумулятором і радіочастотного зв’язку. Система функціонує в єдиному продукті системного рівня, який підтримує безпеку ASIL-D і безпеку на рівні модулів на основі перевіреної провідної в галузі технології вимірювання елементів батареї BMS від ADI. Забезпечуючи високу точність протягом усього терміну служби транспортного засобу, система забезпечує максимальне використання енергії на елемент, необхідне для найкращого запасу ходу транспортного засобу. Він підтримує безпечні та стійкі безкобальтові батареї, такі як літій-залізо-фосфатні (LFP).

PCIM EUROPE 2020

Силовий модуль SiC для високотемпературних автомобільних застосувань

“Перехід від батарея “Перехід від дротового до бездротового з’єднання дозволяє автовиробникам масштабувати платформи електромобілів для різних моделей транспортних засобів, щоб задовольнити зростаючий споживчий попит”, – сказав Патрік Морган, віце-президент Analog Devices з автомобільної галузі. “Рішення wBMS не тільки спрощує виробництво, але й дозволяє будувати нові системи на основі бездротових даних, прискорюючи рух всієї галузі до сталого майбутнього. Для нас велика честь вивести цю проривну системну інновацію на ринок разом з General Motors.”

Додаткові функції системи дозволяють вимірювати та повідомляти про продуктивність акумуляторів, підвищуючи раннє виявлення несправностей та оптимізуючи збірку акумуляторних блоків. Дані можна відстежувати дистанційно протягом усього життєвого циклу акумулятора – від складання до складу і транспортування, під час монтажу, технічного обслуговування і до другої фази життя.

Який тип електромобіля обрати?

ADI та General Motors нещодавно оголосили про співпрацю, в рамках якої технологія wBMS буде впроваджена в акумуляторну платформу Ultium від General Motors. Технологія ADI допомагає забезпечити масштабованість платформи Ultium у всій майбутній лінійці General Motor, яка охоплюватиме різні бренди та сегменти транспортних засобів, від робочих вантажівок до спортивних автомобілів.

“Ми раді співпрацювати з ADI, щоб впровадити технологію wBMS у виробництво як частину нашої революційної акумуляторної платформи Ultium”, – сказав Кент Хелфрич (Kent Helfrich), виконавчий директор з глобальної електрифікації та акумуляторних систем компанії General Motors. “Технологія ADI wBMS забезпечує більш широку електрифікацію нашого автопарку, і ми сподіваємося на продовження співпраці з ADI, щоб забезпечити інновації в галузі безпеки, якості та продуктивності в майбутньому”.”

Прецизійні АЦП CTSD. Частина 5

Спрощення цифрового інтерфейсу даних за допомогою асинхронного перетворення частоти дискретизації (ASRC)

ПРЕЦИЗІЙНІ АЦП CTSD – ЧАСТИНА 4

Простота входу АЦП і опорний привід спрощують проектування сигнального ланцюга

ЗАПУСК НОВОГО ПРОДУКТУ

Marelli випускає бездротову розподілену систему керування батареями.Marelli, провідний світовий постачальник автомобільної промисловості, розширює асортимент акумуляторних батарей управління технології для електромобілів з новою сучасною бездротовою розподіленою системою управління батареями (wBMS).

Ця технологія усуває дротові фізичні з’єднання, які зазвичай потрібні в інших архітектурах систем управління батареями (BMS), забезпечуючи більшу гнучкість, підвищену ефективність, надійність і зниження витрат, що є важливими аспектами для електромобілів.

Marelli робить рішення доступним, починаючи з другого кварталу 2022 року, щоб підтримати запуски клієнтів у 2024 році.Рішення усуває необхідність послідовного зв’язку та прокладання проводів завдяки використанню бездротовий технологія для забезпечення зв’язку між батареями та блоками управління.

бездротовий, батарея, управління, система

У порівнянні з попередніми дротовими розподіленими рішеннями, нова система wBMS, розроблена компанією, зменшує кількість проводів на 90% і спрощує конструкцію та встановлення акумуляторних батарей.

Зокрема, wBMS знижує складність збірки і надає більшу гнучкість при розміщенні акумуляторних модулів.Зменшена вага за рахунок видалення роз’ємів дозволяє підвищити енергоефективність, тим самим збільшуючи запас ходу транспортного засобу на одному заряді.

Рішення також звільняє місце в акумуляторному блоці для розміщення більших батарей, гарантуючи універсальність, масштабованість, оптимізацію; в кінцевому підсумку, при правильних обставинах, більші батареї також призводять до поліпшення енергетичних характеристик і збільшення дальності пробігу транспортного засобу.

ПРОФІЛЬ КОМПАНІЇ

Компанія Analog Devices представила першу в автомобільній промисловості бездротову батарею Батарея Система управління для електромобілів

Analog Devices, Inc. (Nasdaq: ADI) сьогодні оголосила про випуск першої в галузі бездротової батареї управління (wBMS), що дозволяє автовиробникам більш гнучко масштабувати свій парк електромобілів до серійного виробництва в широкому діапазоні класів транспортних засобів. Це перша бездротова система управління батареями, доступна для серійних електромобілів, і вона дебютує на серійних автомобілях General Motors, що працюють на батареях Ultium.

Впровадження wBMS від ADI дозволяє відмовитися від традиційного дротового джгута, заощаджуючи до 90% проводки і до 15% обсягу акумуляторної батареї, а також підвищуючи гнучкість конструкції і технологічність, без шкоди для дальності і точності вимірювань протягом усього терміну служби батареї.

Система wBMS від ADI включає в себе всі інтегральні схеми, апаратне та програмне забезпечення для живлення, зв’язку з акумулятором, радіочастотного зв’язку та системних функцій управління, радіочастотного зв’язку та системні функції в єдиному продукті системного рівня, який підтримує безпеку ASIL-D і безпеку на рівні модулів, засновану на перевіреній провідній в галузі технології вимірювання елементів акумуляторних батарей BMS від ADI. Забезпечуючи високу точність протягом усього терміну служби автомобіля, система дозволяє максимально використовувати енергію з кожного елемента, необхідну для найкращого запасу ходу автомобіля, і підтримує безпечні та стійкі безкобальтові хімічні склади акумуляторів, такі як літій-залізо-фосфат (LFP).

ПОВ’ЯЗАНО: Топ-5 викликів у розробці автомобільних продуктів

“Перехід від батарея “Можливість віддаленого моніторингу даних від дротового до бездротового з’єднання дозволяє автовиробникам масштабувати свої платформи електромобілів для різних моделей транспортних засобів, щоб задовольнити зростаючий споживчий попит”, – сказав Патрік Морган, віце-президент з автомобільної галузі компанії Analog Devices. “Наше рішення wBMS не тільки спрощує виробництво, але й дозволяє будувати нові системи на основі бездротовий дані, що прискорюють розвиток всієї галузі на шляху до сталого майбутнього. Для нас велика честь зробити цей прорив система інновації на ринок з General Motors.”

Додаткові функції системи дозволяють акумуляторам вимірювати і повідомляти про свою продуктивність, підвищуючи раннє виявлення несправностей і забезпечуючи оптимізовану збірку акумуляторних блоків. Дані можна відстежувати дистанційно протягом усього життєвого циклу батареї акумулятор життєвого циклу – від збірки до складу і транспортування, через встановлення, обслуговування і до другої фази життя.

ПОВ’ЯЗАНО: Ваш посібник з вибору правильної платформи для розробки автомобілів

бездротовий, акумулятор, управління, система

ADI і General Motors нещодавно оголосили про співпрацю, в результаті якої технологія wBMS буде застосована в автомобілях Ultium від General Motors батарея платформа. Технологія ADI допомагає забезпечити масштабованість платформи Ultium в майбутньому модельному ряді General Motor, який охоплюватиме різні бренди та сегменти автомобілів, від робочих вантажівок до спортивних автомобілів.

“Ми раді співпрацювати з ADI, щоб впровадити технологію wBMS у виробництво як частину нашої революційної акумуляторної платформи Ultium”, – сказав Кент Хелфріч, виконавчий директор з глобальної електрифікації та акумуляторних систем General Motors. “Технологія wBMS від ADI забезпечує більш широку електрифікацію нашого автопарку, і ми сподіваємося на подальшу співпрацю з ADI, щоб забезпечити інновації в галузі безпеки, якості та продуктивності в майбутньому”.”

Leave a Reply