навчання з встановлення електрозарядних станцій. ШВИДКІ КОНТАКТИ

Інфраструктура електромобілів Навчання Програма

Інфраструктура електромобілів Навчання Програма (EVITP) – Фаза 1 – це перший рівень навчання для установка та обслуговування інфраструктури гібридних електромобілів (PHEV) та електромобілів (EV), що підзаряджаються від електромережі.

Цей курс охоплює детальні концепції, необхідні для належного установка і обслуговування інфраструктури в тому числі: Типи, характеристики та характеристики зарядки електромобілів Типи, характеристики та характеристики зарядки електромобілів Комунальні послуги, повідомлення, політики та вимоги до зарядних станцій, в тому числі залежно від марки/моделі електромобіля установка для зарядних станцій 1-го та 2-го рівнів Оцінювання рівня обслуговування та впровадження модернізації Стандарти та вимоги Канадського електричного кодексу (CEC), а також заходи безпеки та протипожежної безпеки для перших реагуючих осіб

зарядний пристрій, встановлення, навчання, швидкий

В кінці курсу передбачено складання галузевого іспиту. Студент повинен буде сплатити додаткову плату, щоб скласти іспит. Після успішного завершення курсу та складання іспиту студенти отримають сертифікат від EVITP.

Студенти повинні принести на заняття копію Електричного кодексу Канади або Онтаріо.

КОМІТЕТИ

Copyright © 2022 IBEW Local 353, всі права захищені.

Новини про новий спалах коронавірусу (COVID-19) продовжують з’являтися на перших шпальтах газет, і зараз його класифікують як глобальну пандемію. У TEIBAS ми хочемо, щоб ви та ваша сім’я були в безпеці та були в курсі подій. Ми зібрали деяку інформацію щодо відсутності на роботі у зв’язку з COVID-19, а також про те, що вам слід робити, якщо ви захворіли або потрапили на карантин.

ЯКЩО ВИ ПЕРЕБУВАЄТЕ НА КАРАНТИНІ АБО ХВОРІЄТЕ ЧЕРЕЗ COVID-19

Якщо ви змушені перебувати на карантині (за вказівкою лікаря або працівника системи охорони здоров’я) або захворіли через COVID-19, будь ласка, повідомте про це свого роботодавця та Профспілковий центр IBEW, локальний 353, за номером 416-510-3530. Співробітники Профспілкового залу зможуть надати вам спеціальну форму COVID-19, яку потрібно буде заповнити, щоб подати заяву на отримання допомоги по короткостроковій непрацездатності.

Canada Life розгляне можливість виплати допомоги по ЗПСШ з початку періоду карантину/хвороби. Таким чином, ви не зазнаєте фінансових труднощів, поки залишаєтеся вдома, щоб допомогти боротися зі спалахом хвороби.

Звичайні вимоги до участі у програмі короткострокової непрацездатності залишаються чинними. Якщо ви не підпадаєте під програму короткострокової непрацездатності, ви все одно можете подати заявку на допомогу по тимчасовій непрацездатності від Фонду страхування від нещасних випадків на виробництві (EI). Федеральний уряд скасував тижневий період очікування для заяв на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності, пов’язаної з COVID-19. Будь ласка, відвідайте їх веб-сайт за адресою: www.canada.ca/en/services/benefits/ei/ei-хвороба для застосування.

Люди, які можуть бути інфіковані COVID-19, можуть мати незначні симптоми або не знати, що у них є симптоми COVID-19, оскільки вони дуже схожі на симптоми застуди або грипу. Симптоми можуть з’явитися через 2-14 днів після інфікування COVID-19. Це найдовший відомий інфекційний період для цього захворювання.

  • Лихоманка
  • Кашель
  • Утруднене дихання
  • Пневмонія в обох легенях

У більшості людей розвиваються лише легкі симптоми. Але у деяких людей, як правило, з іншими медичними ускладненнями, можуть розвинутися більш важкі симптоми, які можуть призвести до летального результату.

Наразі не існує вакцин, які б захистили вас від COVID-19. Наполегливо рекомендуємо всім особам дотримуватися наступних запобіжних заходів, які допоможуть зменшити ризик зараження або поширення інфекції серед інших:

  • залишайтеся вдома, якщо ви захворіли,
  • прикривайте рот і ніс рукою, щоб зменшити поширення мікробів під час кашлю або чхання,
  • якнайшвидше утилізуйте всі використані вами серветки та мийте руки після цього,
  • часто мийте руки з милом щонайменше 20 секунд,
  • не торкайтеся очей, носа чи рота немитими руками,
  • уникайте відвідування людей у лікарнях або центрах довгострокового догляду, якщо ви хворі.

З усіх питань, пов’язаних з невідкладною медичною допомогою за кордоном, а також з допомогою під час подорожей, або якщо ви захворіли під час подорожі, звертайтеся до Global Excel за телефоном 1-866-870-1898.

Поради щодо подорожей, видані урядом Канади, можуть вплинути на покриття туристичного страхування. Будь ласка, відвідайте https://travel.gc.ca/travelling/advisories, щоб перевірити, чи не впливає на ваш запланований пункт призначення будь-яка рекомендація щодо подорожей, перед бронюванням або виїздом у подорож.

Для отримання останньої інформації про COVID-19, будь ласка, відвідайте наступні веб-сайти уряду Канади:

Для отримання більш детальної інформації щодо страхового покриття, будь ласка, увійдіть в myteibas.com/login або зв’яжіться з TEIBAS безпосередньо за номером 416-637-6789 або безкоштовно за номером 1-800-267-0602.

Для отримання детальної інформації про страхові виплати звертайтеся безпосередньо до Canada Life за телефоном 1-844-232-4239.

Навчання встановлення зарядних пристроїв навчання

Величезний попит на зарядки для електромобілів створив широкі можливості для електричних підрядників та оптових продавців. Щоб допомогти вам скористатися перевагами цього захоплюючого зростаючого ринку, GARO Electric створила Академію GARO.

Академія GARO – це безкоштовний навчальний портал для підрядників та оптових продавців електротехніки. Вона надає корисні відео “Як це зробити” та сертифікаційні курси для роботи в тандемі з OLEV, які продемонструють, як встановити схвалений OLEV діапазон зарядних станцій GARO EV для домашніх та комерційних застосувань.

Дізнайтеся більше про діапазон зарядки електромобілів GARO і пройдіть покрокову інструкцію з налаштування та конфігурації зарядних пристроїв GARO GLB і LS4.

Портал онлайн-навчання є БЕЗКОШТОВНИМ, гнучким і простим у використанні, просто зареєструйтесь, щоб отримати доступ і переглядати ці навчальні відео у зручний для вас час.

Вміст включає: Сховище документів зі специфікаціями продукції та інсталяція посібники.

Відео з інструкціями

  • Встановлення Посібники – Введення в експлуатацію та Встановлення
  • Оновлення веб-інтерфейсу та прошивки
  • Додавання RFID-карток та налаштування бек-офісу
  • Динамічне управління навантаженням

Сертифікаційні курси

  • Сертифікація домашньої зарядки OLEV EVHS. GLB OCPP
  • Сертифікація робочого місця OLEV WCS. GLB OCPP LS4 OCPP GARO є схваленим виробником OLEV. Вам також потрібно буде пройти курс “Зарядка електромобілів” від одного із затверджених органів OLEV, щоб працювати в рамках урядової схеми OLEV.

Після проходження всіх необхідних навчальних курсів ви автоматично зможете завантажити документацію GARO Approval і станете авторизованим інсталятором GARO EV.

Про GARO Використовуючи наш великий досвід, знання та інновації, ми пропонуємо унікально широкий асортимент зарядних станцій для електромобілів та комплексних рішень у нашому добре укомплектованому філіалі, розташованому в Бірмінгемі. GARO пропонує відмінний сервіс, підтримку продажів і технічні консультації, і як європейський виробник ми пишаємося тим, що можемо запропонувати короткі терміни виготовлення і швидку доставку.

Якщо ви зацікавлені в подальшому дослідженні світу зарядних пристроїв для електромобілів або хочете отримати додаткову інформацію про наш асортимент, будь ласка, зв’яжіться з нами.

Зарядні пристрої для електромобілів? ChargerHelp готує різноманітну робочу силу для їх усунення

The U.S. планує масове розгортання зарядних станцій для електромобілів. Хто буде підтримувати їхню працездатність?? This L.A.-заснований стартап має підхід, який він застосовує по всій країні.

Під’їжджаючи до автозаправної станції, ви, швидше за все, побачите ряди насосів під наглядом персоналу в сусідніх кіосках або магазинах. Але зупиніться, щоб зарядити електромобіль, і ви можете опинитися наодинці в гаражі, біля бордюру, на безлюдній парковці або біля аптеки. Зарядки для електромобілів, незалежно від того, чи знаходяться вони в громадських або приватних місцях, рідко мають на місці працівників, які стежать за тим, щоб все працювало належним чином. Це означає, що затоплення, сміття, іржа, вандали, оси та програмні помилки можуть порушити роботу і залишити водіїв електромобілів без електронів.

Ось тут і вступає Джеррі Сондерс.

Сондерс працює техніком у Нью-Йорку в компанії ChargerHelp, стартапі, який обслуговує та ремонтує зарядні станції для електромобілів у майже десяти штатах. Компанія, що базується в Лос-Анджелесі, співпрацює з операторами станцій, комунальними службами, фірмами, що розробляють програмне забезпечення, та виробниками, щоб водії могли заряджати електромобілі так само легко, як якщо б вони заправляли свої бензобаки – тільки без шкідливого забруднення повітря та викидів парникових газів, які вивергаються з вихлопних труб.

Типовий робочий день Сондерса починається в його квартирі в бруклінському районі Бедфорд-Стайвесант, де стоять 35 зарядних пристроїв для електромобілів.технік народився і виріс у віці одного року. Його керівник надсилає робоче замовлення, де вказано, де Сондерс потрібен: можливо, на муніципальній парковці в південному Брукліні або на іншому березі річки в Нью-Джерсі. Найчастіше це автостоянка на Манхеттені, де паркується переважна більшість нью-йоркських 1. Встановлено 500 громадських зарядних штепсельних розеток.

зарядний пристрій, установка, навчання, швидкий

Одягнувши чорну сорочку поло та капелюх з помаранчевим логотипом ChargerHelp, Сондерс сідає у свій автомобіль (на бензині) і їде до місця обслуговування. Дорогою він дзвонить оператору електрозаправки і просить вимкнути електропостачання до електромобіля зарядний пристрій. Потім він паркується і береться за розгадку таємниці несправної машини.

” Мені подобається. “Якщо я досягаю моменту, коли це складно, я хочу сісти і насправді зрозуміти, як я можу це зробити”, – сказав Сондерс Canary Media незвично погожим лютневим днем, сидячи на зеленій лавці біля свого цегляного житлового будинку.

Причиною може бути код помилки в програмному забезпеченні станції, зношеність проводів або поломка деталей. Іноді проблема настільки ж банальна, як відірвана наклейка з QR-кодом, яку водії сканують, щоб отримати доступ до системи зарядки. Сондерс вносить свої корективи, потім за допомогою ручного тестового пристрою перевіряє, чи заряджається станція електромобіля. Якщо виникають проблеми, які він не може вирішити, він позначає їх для оператора станції. Все це він старанно документує через додаток ChargerHelp для реєстрації та аналізу робіт з технічного обслуговування. Насамкінець він прибирає майданчик і чекає на наступне замовлення.

Сондерс не є електриком чи інженером, та йому це й не потрібно для цієї роботи. До приєднання до ChargerHelp у квітні 2021 року. він відремонтував незграбні сині велосипеди, які циркулюють у системі велопрокату в Нью-Йорку. ChargerHelp проводить інтенсивне навчання для нових працівників. Компанія, заснована двома темношкірими жінками, також співпрацює з програмами розвитку робочої сили, щоб різні групи шукачів роботи могли легко конкурувати у швидкозростаючій індустрії електромобілів.

ChargerHelp вважає розвиток робочої сили критично важливим для своєї роботи. “До чого ми дійсно готуємося, так це до того, що коли ми підемо в ці громади і нам доведеться швидко наймати, у нас вже буде черга з людей” з навчання та сертифікації, – каже Каміл Террі, співзасновник і генеральний директор ChargerHelp. “Тим більше, що [галузь] встановлює все більше станцій в землі.”

Крок перший: Побудувати зарядні пристрої для електромобілів. Крок другий: Переконайтеся, що вони працюють.

До того, як Сондерс почав працювати в ChargerHelp, він не бачив багато інфраструктури для зарядки електромобілів у місті. За його словами, йому не відразу було зрозуміло, де він буде працювати. Зараз, однак, він помічає більше зарядних станцій, як тому, що він знає, де шукати, так і тому, що міські установи та компанії інвестують мільйони доларів у встановлення більшої кількості зарядних розеток для електромобілів, вантажівок та фургонів доставки.

A швидко Прогулянка від житлового комплексу Сондерса – це “суперхаб” з 25 швидких зарядних розеток, якими керує стартап електричної мобільності Revel. Великий майданчик відкрився в червні минулого року, щоб забезпечити зарядку для яскраво-синіх Tesla з парку спільних поїздок Ревеля, і суперхаб відкритий 24 / 7 для громадськості. Одного разу вдень жінка заряджала свій темно-сірий седан Polestar 2, в той час як білий автомобіль Waymo Driver, оснащений камерами і датчиками для розвитку технології самокерованого водіння, був підключений до сусідньої зарядної станції зарядний пристрій.

” Я подумав: “Дозвольте мені долучитися до цього зараз”, тому що це те, що вже на підході і може змінити моє життя”, – сказав Сондерс про свою роботу. “Я можу сказати, що я був там, коли це тільки почалося.”

Широке розгортання громадської інфраструктури зарядних станцій для електромобілів має важливе значення для відмови від забруднюючих нафтопродукти транспортних засобів, кажуть експерти. Водії в дорозі повинні знати, що у них не закінчиться заряд під час руху. Власники електромобілів без гаражів потребують загального місця для зарядки, яке не передбачає протягування подовжувача з вікна до бордюру.

З цією метою Нью-Йорк має намір встановити 40. 000 громадських зарядних штепсельних розеток 2-го рівня та 6. 000 швидких зарядних станцій по всьому місту до 2030 року. На національному рівні адміністрація Байдена готується витратити до 7. 5 мільярдів доларів на федеральну інфраструктуру, щоб збільшити кількість громадських зарядних станцій для електромобілів по всій країні більш ніж у десять разів протягом цього десятиліття.

Програми зарядки електромобілів по всій країні все частіше надають пріоритет установкам як у поштових індексах з низьким рівнем доходу, так і в кольорових громадах, які попередні ініціативи, як правило, ігнорували. До того, як Ревель побудував свій хаб минулого року, Бедфорд-Стювесант – переважно чорношкірий район з вищим за середній рівнем бідності – не мав жодної з громадських зарядних станцій, якими усіяні вулиці сусідніх багатших і біліших громад.

Проте, зважаючи на те, що основна увага приділяється створенню нової зарядної інфраструктури, політики та розробники технологій ризикують проігнорувати іншу нагальну проблему: Станції потребують регулярного обслуговування після того, як вони побудовані, і не завжди очевидно, хто відповідає за їх утримання, каже Террі з ChargerHelp.

Наздогнати

Чи є зарядні пристрої для електромобілів ризиком для кібербезпеки?

У січні 2020 року. Террі запустив ChargerHelp разом з Еветт Елліс, щоб почати заповнювати порожнечу в сфері електромобілів зарядний пристрій технічне обслуговування. Співзасновники приєдналися до некомерційного Лос-Анджелеського інкубатора чистих технологій і зібрали 400. 000 через гранти та конкурси пітчів. У березні 2021 року. ChargerHelp залучив 2. 75 мільйонів від Trucks VC. Kapor Capital, JFF. Energy Impact Partners та The Fund. Інвестиції дозволили ChargerHelp розширити свою команду до 35 осіб, включаючи 20 техніків, таких як Сондерс.

Зараз Террі знову працює з EV Connect, цього разу в якості партнера. EV Connect пропонує постачальникам зарядних станцій преміум-план “Shield”, який дозволяє їм об’єднати кілька гарантій та послуг, що охоплюють апаратне та програмне забезпечення станції – і включає в себе технічну допомогу від техніків ChargerHelp за потреби.

” Зрештою, всі просто хочуть, щоб ці речі працювали”, – сказав Деніел Брайант, директор по роботі з клієнтами в EV Connect. Він порівняв зарядні станції з іншими важливими приладами, такими як банкомат або пральна машина, які люди очікують, що їх полагодять якнайшвидше.

” Для нас дуже важлива можливість отримати когось протягом декількох годин, а не днів”, – додав він. “ChargerHelp може запропонувати таку можливість, а також надати висококваліфікованих спеціалістів, які знаються на електромобілях”.”

Вирівнюємо ігрове поле для майбутніх шукачів роботи на електромобілях

Останнім часом ChargerHelp розширив свої навчання зусилля, щоб охопити не тільки таких співробітників, як Сондерс, а й більш широкі групи шукачів роботи, які прагнуть навчитися основам технічного обслуговування та ремонту зарядних станцій для електромобілів.

Морозного лютневого ранку Клайд Елліс стояв перед класом на третьому поверсі історичної церкви в Бедфорд-Стайвесанті. Близько 25 дорослих сиділи за довгими столами з відкритими перед ними ноутбуками, коли Елліс пояснював деякі основи технології зарядки електромобілів, наприклад, різницю між звичайною зарядний пристрій і “розумний” штекер, який можна запрограмувати на поповнення акумуляторів електромобілів, коли тарифи на електроенергію найдешевші.

Елліс є керівником польового обслуговування ChargerHelp. Стартап співпрацює з бруклінською компанією BlocPower, щоб до кінця 2022 року забезпечити “фундаментальне навчання” на зарядних станціях для електромобілів для 200 осіб у Нью-Йорку. Заняття є частиною 37-мільйонної програми BlocPower, що фінансується містом, для навчання 1. 500 людей і допомогти їм отримати роботу в сфері чистої енергетики, особливо в громадах, що потерпають від збройного насильства.

” Будь то зарядні пристрої для електромобілів, сонячна енергія або Wi-Fi, як ми навчаємо людей з неблагополучних поштових індексів потрапляти в галузь, в якій вони історично мали бар’єри для входу?” Кіт Кінч, співзасновник і генеральний директор BlocPower, сказав під час відеодзвінка. “Як ми створюємо цю модель для громад і будуємо можливості в довгостроковій перспективі?”

Сам Клайд Елліс був новачком в індустрії електромобілів, коли приєднався до ChargerHelp у січні 2021 року. раніше працював на нафто- та газопереробних заводах Каліфорнії. На семінарі, окрім презентації технічних матеріалів, він також розповів про реалії, з якими можуть зіткнутися кольорові люди в цій галузі: несправедливе прискіпливе ставлення клієнтів до того, як вони одягаються чи поводяться, або відчуття недоречності в галузі, яка досі сприймається як біла, заможна та чоловіча.

” Я особисто наполегливо працюю над створенням… безпечного місця, де кожен відчуває, що йому раді”, – сказала співзасновниця Еветт Елліс із сусідньої кімнати на воркшопі навчання воркшоп. Як керівник відділу кадрів ChargerHelp, вона каже, що часто запитує себе: “Чи налаштували ми це так, щоб бути різноманітними для жінок, кольорових людей та ЛГБТК?”?”

Мета семінарів у Брукліні – дати учасникам базові знання про індустрію електромобілів та ширшу сферу кліматичних технологій, щоб вони могли подати заявку на майбутню хвилю робочих місць, пов’язаних з електромобілями, включаючи потенційні посади в ChargerHelp. Крім Брукліну, ChargerHelp планує провести базові тренінги в Джорджії, Мічигані та Північній Кароліні, а також на домашній базі компанії в Лос-Анджелесі.

Елліс і Террі підкреслили, що ініціативи з розвитку робочої сили можуть лише допомогти диверсифікувати зростаючу галузь електромобілів в країні. Компанії повинні цілеспрямовано набирати працівників за цими програмами.

А у випадку з ChargerHelp, постачальники зарядних станцій для електромобілів повинні приділяти першочергову увагу обслуговуванню та ремонту своїх станцій, а також інвестувати в виїзних техніків.

” Для нас, якщо ми не отримаємо контрактів, ми можемо навчити всіх людей у світі, але вони не матимуть роботи”, – сказав Террі. “Ми повинні мати і те, і інше.”

Пояснення: У цьому реченні спочатку було заплутане використання одиниць виміру ват та ват-годин. Це було перероблено для більшої ясності.

Марія Галлуччі – репортер з питань чистої енергетики в Canary Media, де вона висвітлює важкі для декарбонізації сектори та зусилля, спрямовані на те, щоб зробити енергетичний перехід більш доступним і справедливим.

Безкоштовний курс підвищення кваліфікації Навчання для зарядки електромобілів

Вам доручили включити зарядку для електромобілів (EV) в проект вашого розвитку?

Незалежно від того, чи ви архітектор, будівельний консультант або електрик, ми пропонуємо безкоштовні тренінги з підвищення кваліфікації, щоб розбити все, що вам потрібно знати про зарядку електромобілів.

Якщо ви хочете встановити домашні зарядні станції Pod Point, дізнайтеся про наш інсталятор для домашнього використання Навчання.

Чому варто пройти CPD навчання?

Включення інфраструктури для зарядки електромобілів все частіше зустрічається як вимога планування в регіонах по всій Великобританії. Минулого року Управління з питань транспортних засобів з низьким рівнем викидів (OLEV) завершило консультації щодо точок зарядки електромобілів у житлових та нежитлових будівлях. Якщо закон буде прийнятий, це означає, що всі нові житлові будинки з відповідними паркувальними місцями повинні будуть мати зарядні станції.

Часто плановий звіт породжує більше запитань, ніж дає відповідей. Наприклад, скільки часу потрібно для зарядки? Скільки енергії нам потрібно? Чи можна збалансувати навантаження? Де вони повинні бути розташовані? Чи безпечні вони? Як вони встановлюються? Чи є вимоги до планування справедливими, пропорційними або технічно точними??

зарядний пристрій, установка, навчання, швидкий

Оскільки світ повільно відходить від викопного палива, інфраструктура, необхідна для зарядки електромобілів, є новою реальністю, яка все частіше змушує девелоперів створювати її.

Щоб допомогти будівельному сектору впоратися з цим новим безпрецедентним викликом, Pod Point пропонує безкоштовну послугу навчання з усіх аспектів індустрії електромобілів.

Що входить в навчання CPD від Pod Point?

  • Вступ до індустрії електромобілів
  • Де водії електромобілів будуть заряджатися?
  • Нормативи та рекомендації щодо планування
  • Керівництво з проектування
  • Виставлення рахунків
  • Гранти та податкові пільги
  • Типові інсталяції
  • Погляд у майбутнє
  • Створіть базову специфікацію зарядки для електромобілів та проаналізуйте точність існуючих специфікацій, щоб переконатися, що вони відповідають поставленим цілям
  • Уникнути частих помилок при визначенні обсягу робіт та доставці, включаючи питання комунікацій, місця встановлення та розрахунки потужності
  • Чіткіше розуміння того, як інтерпретувати вимоги до планування
  • мати чітке розуміння динаміки ринку і, можливо, краще уявлення про те, як може виглядати електричне майбутнє для вас з огляду на ваші власні вимоги до водіння
  • Глибоке розуміння того, як встановлюються, управляються та обслуговуються пункти зарядки на постійній основі

Ми проводили тренінги з підвищення кваліфікації для таких компаній, як Aecom, Hoare Lea, Arup, Bellway та багатьох інших. Дізнайтеся більше про наші бізнес-рішення або, якщо ви новачок у сфері зарядки електромобілів, ознайомтеся з нашими бізнес-довідниками.

Відгуки:

“Дуже гарна презентація. добре зроблено. Лаконічно, інформативно і добре подано. на відміну від багатьох, кого ми отримуємо.’. ION Construction Engineers

“Ваша презентація отримала високу оцінку від усіх в офісі, і я можу сказати, що це був найцікавіший, найінформативніший та найкраще проведений курс підвищення кваліфікації, який ми коли-небудь проходили. Дякуємо вам.’. TNG Consulting

“Щиро дякуємо за надання вашої презентації для підвищення кваліфікації сьогодні. Це було дуже інформативно і дало нам гарне уявлення про те, де зараз знаходиться ця технологія, що розвивається, і куди вона рухається. І що більш важливо, як це впливає на нас і наших клієнтів. ATP Architects

“Чудове поєднання галузевого розуміння, знань про продукцію/техніку та про те, як працює ваша продукція. Дякуємо, що завітали.’. JTP

“Переважна більшість учасників отримала позитивні відгуки про презентацію, як я сподіваюся, ви зрозуміли з кількості запитань. Ще раз дякуємо за те, що прийшли на сьогоднішню презентацію.’. Cullinan Studio

https://ibew353.org/lp_course/electric-vehicle-infrastructure-training-program/
https://www.garo.ie/academy
https://www.canarymedia.com/articles/ev-charging/ev-chargers-down-chargerhelp-is-training-a-diverse-workforce-to-fix-them
https://pod-point.com/electric-car-news/ev-charging-cpd-навчання [/спойлер]

Leave a Reply