DIY акумуляторна батарея Літій-іонна акумуляторна батарея 48В 150ач 200ач. 48v акумуляторна батарея diy

Table of Contents

Проста схема автоматичного зарядного пристрою на 48 В

Запропонована схема автоматичного зарядного пристрою на 48 В зарядить будь-яку батарею на 48 В до оптимального рівня повного заряду 56 В, використовуючи звичайні компоненти. Схема має високу точність завдяки функціям відключення надмірного заряду.

Опис схеми:

Як показано на принциповій схемі, основним елементом в схемі є операційний підсилювач IC 741, який виконаний у вигляді компаратора.

На вивід , який є інвертуючим входом мікросхеми, подається фіксована напруга 4.7В через відповідну мережу стабілітронів/резисторів.

На інший вхід подається чутлива напруга, яка фактично є напругою, об’єднаною з напругою від мережі та від акумулятора, іншими словами, зарядною напругою, яка подається на акумулятор для зарядки.

Мережа резисторів на виводі 2 разом з попередньо встановленою утворює мережу дільника напруги, яка спочатку налаштована таким чином, щоб напруга на цьому виводі залишалася нижче рівня напруги на виводі 3, який є опорною напругою, встановленою на рівні 4.7v від стабілітрона.

Попереднє налаштування встановлено таким чином, що напруга на виводі піднімається вище позначки 4.7 як тільки напруга акумулятора підніметься вище 50В або порогового рівня заряду акумулятора.

У той момент, коли це трапляється, вихід операційного підсилювача стає низьким, вимикаючи мосфет і відключаючи напругу на акумуляторі.

Спочатку, поки напруга акумулятора і загальна напруга від джерела живлення 48В залишається нижче порогового рівня повного заряду акумулятора, вихід операційного підсилювача залишається високим, а мосфет залишається увімкненим.

Це дозволяє подавати напругу на батарею для заряджання, поки не буде досягнуто вищевказаного порогового значення, яке автоматично блокує подальше заряджання батареї.

Мосфет можна вибрати відповідно до номіналу акумулятора AH.

ОНОВЛЕННЯ: Для перетворення цього в сонячну версію ви можете прочитати цю статтю

) Використання Mosfet Cut Of

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

2) Керована струмом версія вищезазначеної конструкції

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

ПРИМІТКА: На наведених вище схемах помилково показано 48 В як вхідну напругу, правильне значення. 56 В. Оскільки рівень повного заряду 48 В батареї становить близько 56/57 В.

ПРИМІТКА: Вам доведеться спочатку підключити акумулятор, а потім увімкнути вхідне живлення, інакше мосфет не зможе ініціювати процес зарядки. Переконайтеся, що зелений світлодіод продовжує світитися після увімкнення живлення, це підтверджує стан заряду акумулятора.

Вищевказана конструкція також може бути побудована з використанням TIP142 і червоного світлодіодного індикатора заряду.

Проста схема зарядного пристрою 48 В 100 А-год з використанням операційного підсилювача та TIP142

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

3) Створення повністю автоматичної версії

Вищевказану схему можна модернізувати в систему відключення надмірного заряду, а також в систему відновлення низького заряду для зарядки 48В акумуляторів.

Модифікації дозволяють схемі вимкнути процес заряджання акумулятора при досягненні встановленого порогу перезаряду і відновити процес, коли напруга акумулятора опуститься нижче низького порогового значення.

Пресет 10k повинен бути відрегульований для встановлення повного рівня заряду, а пресет 22k. для виявлення нижнього порогу заряду акумулятора.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

ПРИМІТКА: У наведених вище двох схемах, будь ласка, підключіть ЧЕРВОНИЙ світлодіод послідовно з базою BC546. Це запобіжить досягненню напруги зміщення операційного підсилювача до бази BC546 та помилковому спрацьовуванню.

Спрощення конструкції

Вищевказану конструкцію можна ще більше спростити, як показано на наступному зображенні. Зверніть увагу, що вхідні виводи операційного підсилювача в цій конструкції поміняні місцями, що дозволило виключити зі схеми зайвий PNP BJT.

Наведену вище схему можна також побудувати, використовуючи PNP BJT замість MOSFET, як показано нижче:

Ви також можете додати функцію контролю струму до наведеної вище схеми, як показано на наступній схемі:

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Як налаштувати наведену вище схему:

Для процедури налаштування, джерело живлення зразка слід підключити через точки, де підключена батарея, мосфет не вимагає ніякої уваги на початковому етапі. НЕ підключайте батарею під час виконання цієї процедури.

Також спочатку тримайте попередньо встановлене посилання 22k відключеним.

Застосуйте вищий пороговий рівень у вищезазначених точках і відрегулюйте попереднє налаштування 10K таким чином, щоб ЧЕРВОНИЙ світлодіод просто увімкнувся. Заклейте відрегульоване попереднє налаштування трохи клею.

Тепер знову підключіть попередньо встановлене посилання 22k назад у положення.

Потім зменшіть напругу зразка до нижнього порогового значення і відрегулюйте попереднє налаштування 22k таким чином, щоб тепер просто світився зелений світлодіод, одночасно вимикаючи червоний світлодіод.

Якщо ви не знайдете відповіді від схеми, спробуйте використати пресет 100K замість пресету 22k.

Запечатайте відрегульоване попереднє налаштування, як описано вище.

Налаштування схеми закінчено і зроблено.

Зверніть увагу, що під час фактичних операцій вищевказана схема буде залишатися функціональною лише до тих пір, поки батарея залишається підключеною в показаних точках, без батареї схема не буде виявляти або реагувати.

Відгук від пана. Рохіт

У мене є сонячна панель 50-52v, яка заряджає акумулятор 48v 78ah. Я хочу, щоб коли мій акумулятор повністю заряджений, тобто він досягає 54 В, зарядка акумулятора зупиняється, а живлення, яке надходить від сонячних панелей, спрямовується на інший порт, з якого ми можемо заряджати будь-який інший пристрій, підключений до порту. Ця зарядка повинна тривати лише до тих пір, поки напруга батареї не перевищить 48 В. Як тільки напруга досягає 48В, батарея знову починає заряджатися від сонячних панелей, а подача на інший порт припиняється.

Сподіваючись, що ви відповісте найближчим часом.

Моя відповідь на вищезазначений запит на схему

Ви можете спробувати останню схему з наступної статтіhttps://www.саморобні-схеми. com/48v-solar-battery-charger- circuit-with/замінити навантаження будь-яким іншим пристроєм будь-яким іншим бажаним пристроєм. З повагою

Вам також сподобається:

  • 1. Зробіть найпростішу схему індикатора температури
  • 2. Схема регулятора освітленості і стельового вентилятора на 220 В [з використанням симістора і діода]
  • 3. Вища змінна вихідна напруга з IC 7812
  • 4. Схема захисту акумулятора від перерозряду на основі Arduino
  • 5. Прості методи перетворення напруги в струм і струму в напругу. James H. Reinholm
  • 6. Як зробити просту сонячну плиту в домашніх умовах

Зроби сам літій-іонний акумуляторний блок 48В 150ач 200ач

Знайдіть подібні товари

Опис товару

Застосування: Освітлюйте пристрої, шахтарську лампу, пошукове світло тощо. Електричні іграшки, радіокеровані моделі, моделі літаків, резервне живлення, мобільні джерела живлення, ручні електричні інструменти тощо.

Упаковка Доставка

Пакет для комірки: 1. 2 шт у пластиковій коробці, 35 коробок у картонній коробці. 2. Індивідуальна упаковка з білою коробкою, 2 коробки у більшій коробці, потім у коробці. 3. Для великої кількості ми використовуємо піддон для захисту акумулятора.Пакет для упаковки: 1. Індивідуальна упаковка кожної упаковки, в картонній коробці.

Для доставки: Протягом 2-3 днів після отримання оплати (виходячи з фактичної кількості). Відстеження НІ. буде надіслано вам після доставки, і ми будемо відстежувати товари для вас, поки ви не отримаєте їх усі. DHL / FedEx / UPS: 8-10 робочих днів. Авіаперевезення: 5-7 робочих днів. Морська доставка: 20-28 днів. Поїздом: 45-55 днів.

З: Чи доступний акумуляторний блок OEM / ODM?В: Так, OEM / ODM акумуляторні батареї щиро вітаються. Професійні інженери надають технічну підтримку.

З: Яка інформація вам потрібна, щоб зробити індивідуальний акумуляторний блок? В: Нам потрібні деталі нижче:1. Розмір необхідної вам акумуляторної батареї в мм.2. Ємність акумуляторної батареї.3. Напруга акумуляторної батареї.4. Максимальний струм розряду.5. Потрібні типи кабелів та роз’ємів.6. Кожухи та термінали, якщо потрібно.7. Будь-які схеми захисту, які вам можуть знадобитися.

З: Чи можете ви надрукувати мій логотип на кришці акумулятора?В: Так, доступна послуга нанесення логотипу та брендування на замовлення.

З: Чи прийнятний зразок замовлення? В: Так, для більшості батарей зразки замовлень на тестування якості є розумними та прийнятними.

З: Як мені оформити замовлення?В: Замовлення на забезпечення торгівлі Alibaba та офлайн-замовлення є прийнятними.

З: Як я повинен платити? Які способи оплати ви приймаєте? В: T / T, Paypal, Western Union Торгове забезпечення прийнятне.

З: Чи доступні акумуляторні батареї відомих міжнародних брендів? В: Так, міжнародні клітинки для брендів доступні, будь ласка, зв’яжіться з нами для отримання детальної інформації.

З: Як ви організовуєте відвантаження акумуляторів? В: У нас є давній партнер-експедитор, який організовує всі наші відправлення в усі країни. Хоча акумулятори відносяться до категорії небезпечних вантажів, ви можете бути впевнені, що ваш вантаж буде доставлений через наших досвідчених партнерів з доставки.

З: Чи є у вас документи, необхідні для перевезення акумуляторів? В: Так, у нас є MSDS, UN38.3 і т.д. та інші спеціальні файли, необхідні для відправлення в деякі регіони, також можуть бути захищені.

Вступ до компанії: Apower. це міжнародна високотехнологічна компанія, що спеціалізується на RD, яка спеціалізується на виробництві літій-іонних акумуляторів, акумуляторів LiFePO4, RC-акумуляторів, акумуляторів для ноутбуків, літій-полімерних акумуляторів та акумуляторних батарей.

Apower, професійний постачальник літієвих акумуляторів, спеціалізується на виробництві акумуляторів з 2005 року. Наші сфери бізнесу є всеосяжними, що стосуються виробництва упаковки, інтелектуального обладнання, електронного продукту RD, виробництва, продажу та технічної підтримки. Продукція включає батарею LiFePO4, батарею 18650, батарею 21700, літій-іонну батарею, RC-батарею, а також батарею для ноутбука та батарейку. Ми прагнемо забезпечити гарантоване універсальне обслуговування для кожного нашого клієнта.

На нашому заводі з виробництва акумуляторів працює понад 500 співробітників. З акцентом на управлінні, дослідженнях і розробках, APOWER виробляє передові продукти. Модулі варіюються від літій-іонного акумулятора, LiFePO4 акумулятора, RC акумулятора, акумулятора для ноутбука, літій-полімерного акумулятора та акумуляторної батареї. Всі батареї схвалені TUV, UN38.3, CE, IEC62133, CE.

Акумулятори включають літієві батареї, LiFePO4, LTO, літій-іонні батареї, які можуть застосовуватися для зберігання енергії сонячних електростанцій, вітрових електростанцій, телекомунікацій, ДБЖ, систем пожежної сигналізації, аварійного освітлення тощо.

Ми є професійним виробником акумуляторів, надаючи повну модель різних акумуляторів для партнерів по всьому світу. Разом з перевагами нашої продукції, ми можемо розробляти професійні рішення для акумуляторних систем, виробляти надійні системні продукти і надавати задовільне післяпродажне обслуговування. Завдяки професійним командам системних інженерів та командам установників акумуляторних батарей ми пропонуємо професійні, надійні та надійні рішення для акумуляторних систем для вас.

Завдяки передовим високим технологіям та обладнанню, Apower тепер має всю автоматичну виробничу лінію і суворо контролює перевірку сировини, виробничу процедуру та перевірку готової продукції. Вся продукція пройшла німецькі сертифікати TUV IEC, SGS та CE. Завдяки високій якості та заслуженій репутації, акумуляторні системи Apower поставляються в більш ніж 100 країн світу.

Apower має досвідчену команду продажів, що охоплює внутрішній і зовнішній ринки. Завдяки найповнішим сучасним лініям виробництва акумуляторів, наша продукція відома у всьому світі.

Apower буде досліджувати та розробляти більш передові та високотехнологічні продукти зі світовими партнерами у світовій енергетичній галузі, щоб освітити кожен куточок світу.

З нетерпінням чекаємо на співпрацю з вами!

Зробіть акумулятор для електронного велосипеда своїми руками або придбайте новий?

Водіїв електровелосипедів завжди найбільше турбує одна річ. акумуляторна батарея електровелосипеда. Багато хто також з нетерпінням чекає створення акумулятора за допомогою техніки “зроби сам. Однак плутанина між створенням акумулятора для електровелосипеда та купівлею акумуляторної батареї залишається незмінною.

Якщо ви також були в такій же плутанині, ви можете прочитати нижче, а потім вирішити, чи хочете ви побудувати акумулятор або купити його.

Що містить акумуляторна батарея Ebike?

Акумулятор для електровелосипеда є невід’ємною частиною електровелосипеда; це рятувальний круг для електровелосипеда, і без нього робота велосипеда неможлива. Існує багато акумуляторів для електровелосипедів на вибір; однак найпоширенішими є літієві акумулятори та свинцево-кислотні акумулятори.

Окрім типів цих батарей, існують різні форми та розміри кожного виду батарей. Свинцево-кислотна батарея порівняно дешевша, але важча за вагою і заряджається дуже довго. У той же час, літій-іонний акумулятор трохи дорогий, але легкий і заряджається досить швидко.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Акумуляторні батареї

Літій-іонний акумулятор. найкращий вибір для електровелосипеда на сьогоднішній день. Він має елементи 18650, з’єднані між собою, щоб сформувати величезний акумуляторний блок. Ви можете дуже легко з’єднати кожну комірку в паралельну та послідовну схему.

Ці елементи є значною частиною акумуляторної батареї для електровелосипеда, і вони можуть заряджатися і розряджатися в процесі використання електровелосипеда. Тому, якщо ви плануєте побудувати власний електровелосипед, ви повинні зібрати їх.

Система управління акумулятором

Система управління акумулятором, як випливає з назви. це контролер, який перевіряє продуктивність та ефективність акумулятора. Він керує напругою елементів в акумуляторній батареї, щоб переконатися, що вони не перезаряджені або недозаряджені.

BMS має різні компоненти; основними компонентами є потужність двигуна, підсвічування, зарядний кабель та вимикач живлення. BMS повністю створена як схема, над якою встановлені всі компоненти. Він контролює напругу акумулятора, температуру та струм, який протікає через елементи. Вважається, що він використовується для захисту акумуляторної батареї від перегріву.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Тримач для комірки

Тримач елементів. це базовий корпус, який ви можете використовувати для утримання в ньому елементів. Основна мета наявності тримача для елементів. утримувати елементи вирівняними, щоб жоден елемент не вийшов або не втратив своє місце. Зазвичай він виготовляється з використанням металу відмінної якості, щоб він виявився довговічним вибором.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Корпус акумулятора для електровелосипеда

Компоненти акумулятора електровелосипеда повинні бути належним чином закриті, як і інші батареї. Однак цей корпус повинен бути орієнтований на міцність і мати невелику вагу, щоб було легко переміщати батарею та поводитися з нею, і в той же час компоненти батареї не були пошкоджені.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Роз’єми та кабелі

Всю схему можна підключити до акумулятора за допомогою відповідних роз’ємів та кабелів. Якщо ви робите акумуляторну батарею самостійно, якість кабелів повинна бути високою. Ці кабелі також допоможуть акумулятору заряджатися і розряджатися і відіграють важливу роль в терморегуляції. Тому потрібно бути обережним при виборі цих кабелів.

Це основні компоненти, які зазвичай присутні в акумуляторній батареї електровелосипеда, і вони вам знадобляться, якщо ви працюєте над саморобним акумулятором для електровелосипеда. Крім цього, можуть знадобитися деякі інструменти, і всі компоненти повинні бути правильно припаяні до схеми.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Хто може створити акумулятор Ebike?

Ознайомившись з деталями компонентів акумулятора ebike, ви повинні повірити, що створення власного акумулятора ebike не є складним завданням. Що ж, потрібно подбати про глибокі деталі. Ємність елементів і напруга ланцюга також потребують належного обслуговування, що відіграє вирішальну роль у тривалості життя акумулятора, а також у тому, як він заряджається і розряджається.

Для того, хто виготовляє власну батарею для електровелосипеда, важливо мати певний досвід. Крім правильних інструментів також потрібні. Якщо немає знань та інструментів, інвестування часу, грошей і зусиль у створення акумулятора не матиме сенсу.

Як виконується точкове зварювання?

Точкове зварювання виконується для з’єднання всіх компонентів батареї. Зварювальник повинен працювати швидко, щоб можна було негайно з’єднати елементи між собою.

Якщо не поспішати з точковим зварюванням, акумуляторна батарея може занадто сильно нагрітися. У цьому процесі до батареї приварюється нікелева смуга, і всі компоненти з’єднуються між собою цілими і неушкодженими.

Це також грізна робота і потребує досконалості, тому вам потрібно оцінити, чи можете ви це зробити правильно чи ні. Нікелева пластина повинна бути зварена ідеально і за короткий час, щоб забезпечити належну фіксацію.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Плюси та мінуси саморобного акумулятора для Ebike

Оцінюючи, чи варто купувати акумулятор для електровелосипеда, чи краще зробити його своїми руками, обов’язково потрібно розглянути всі “за” і “проти” його виготовлення.

  • Виготовлення акумулятора для електровелосипеда відмінно підходить, якщо вам потрібно щось індивідуальне у вашому акумуляторі, що неможливо мати в покупному варіанті.
  • Буде дешевше виготовити свій акумулятор, якщо у вас вже є інструменти, необхідні для його виготовлення.
  • Якщо ваш старий акумулятор більше не працює, краще зробити новий, ніж ремонтувати його.
  • Якщо ви опануєте навички виготовлення акумулятора для електровелосипеда своїми руками, ви також можете продавати їх і, принаймні, почати заробляти на цьому.

Мінуси:

  • Потрібно багато знань та досвіду; якщо у вас його немає, ви можете випадково забити всі клітини.
  • Якщо у вас немає необхідних інструментів для процесу і ви не маєте доступу до основних процесів, таких як точкове зварювання акумулятора та елементів, це може коштувати вам дорожче.
  • Іноді, незважаючи на витрачений час і гроші, акумуляторні батареї не працюють належним чином, що може демотивувати.

Що дешевше. купити акумуляторну батарею чи виготовити її власноруч?

Якщо ви купуєте акумуляторну батарею, ви платите більше за прибуток і важку роботу продавця. Тоді як, якщо ви знаєте, як зібрати акумуляторну батарею для ебайку і зробите її самостійно, вона обійдеться вам трохи дешевше.

Якщо ви купуєте акумулятор 36 В і 16 Ач-HR в магазині, вам, можливо, доведеться заплатити від 350 до 450 грн. Якщо ви робите його самостійно, він може коштувати близько 200. Однак у цю вартість не входять витрати на інструменти; якщо у вас немає інструментів, ви можете в кінцевому підсумку витратити більше, ніж при покупці в магазині.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Як можна збільшити час автономної роботи?

Необхідно зосередитися на збільшенні терміну служби акумулятора, незалежно від того, чи робите ви акумулятор для ебайку своїми руками, чи купуєте готовий комплект батарей. Ось кілька порад, які можуть допомогти вам збільшити термін служби акумулятора.

  • Переконайтеся, що обслуговування є ключовим; ви повинні переконатися, що ви підтримуєте акумулятор належним чином, постійно перевіряючи його.
  • Рекуперативне гальмування також реалізовано для батареї ebike, що покращує запас ходу та допомагає заощадити батарею.
  • Пропонується використовувати відновлювану енергію для зарядки акумулятора. Це також дозволить вам заощадити гроші.
  • Переконайтеся, що ви не перезаряджаєте акумулятор ebike. Крім того, коли залишається менше заряду акумулятора, краще почати гребти, а не розряджати його повністю або надмірно використовувати.
  • Завжди шукайте надійний акумулятор для ebike, якщо ви робите на своїх компонентах; особливо використовувані елементи повинні бути найкращої якості.

Чи краще купувати акумулятор Ebike чи купувати його?

Ознайомившись з усіма деталями, наведеними вище, тепер ви повинні подумати, що краще, зробити акумулятор самостійно або купити його. Ну, вам не потрібно сильно турбуватися; ви знаєте деталі та процеси, яких слід дотримуватися, тому прийняття рішення досить просте.

Якщо у вас є інструменти, необхідні для виготовлення батареї, і ви вважаєте, що ви достатньо вправні, щоб виконати цей процес належним чином, тоді ви можете спробувати. Перш за все, ви повинні знати про батареї та струм і напругу елемента. Однак ви повинні знати, чи можна використовувати елементи батареї разом послідовно або паралельно. Керована напруга та призначення BMS тощо.

Однак, якщо у вас немає інструментів для виготовлення акумулятора, а також знань про схеми і т.д., рекомендується придбати його, оскільки в цьому випадку все може бути трохи складніше. Це обійдеться вам дорожче, оскільки інвестування в інструменти з нуля досить дороге і не варте того.

Люди також вважають за краще робити батарею для електровелосипеда своїми руками, тому що вони хочуть отримати індивідуальну версію всього, і в цьому випадку виготовлення її самостійно є кращим вибором з двох варіантів. Однак, якщо ви хочете зробити власний акумулятор, вам знадобляться інструменти та ноу-хау.

Небезпеки створення власного літієвого акумулятора “зроби сам

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Завдяки великій кількості інформації в Інтернеті, все більше людей намагаються створити власні літієві батареї своїми руками. Зрештою, літієві батареї можуть бути дорогими, і може бути дешевше зробити власну. Але незалежно від того, чому люди це роблять, створювати власні батареї може бути надзвичайно небезпечно.

У цій статті ми розглянемо, що таке літієва батарея, чи можна зробити її власноруч і чому це не варто ризикувати.

Що таке літієва батарея?

Літій-іонний акумулятор. це передовий тип електрохімії, який використовує іони літію для живлення наших портативних пристроїв, транспортних засобів, автофургонів і всього, що знаходиться між ними. Вони складаються з анода, катода і розчину електроліту, який переносить іони від анода до катода (під час розрядки) і від катода до анода (під час зарядки).

Літієві батареї змінили наш світ, адже вони мають високу щільність енергії, а отже, дозволяють вмістити велику кількість енергії в невеликому об’ємі. Крім того, вони можуть випромінювати більше енергії, оскільки на них не так сильно впливає ефект Пайкерта, як на свинцево-кислотні акумулятори.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Чи можете ви зробити власний літій-іонний акумулятор?

Для більшості з нас літієві батареї добре працюють, живлячи наші пристрої, гаджети та транспортні засоби, і ми не замислюємося про них. Але є деякі обставини, які можуть виправдати це питання: Чи можу я створити власний літієвий акумулятор??

Наприклад, створення літієвих батарей своїми руками може бути популярним серед тих, хто хоче живити пристрій, наприклад, велосипед, скейтборд або інші двигуни. Це тому, що літієві батареї, як правило, дорожчі, ніж їхні свинцево-кислотні замінники, і потенційно може бути дешевше створити власну батарею.

Так, так, виготовити власну літієву батарею можливо. Але чи варто вам? Напевно, ні.

Давайте розглянемо, чому створення власної літієвої батареї не є такою гарною ідеєю.

Чому створення літієвої батареї своїми руками. погана ідея?

Давайте розглянемо причини, чому варто двічі подумати, перш ніж створювати власну літієву батарею. Під час читання пам’ятайте про всі заходи безпеки та тестування, які проводять виробники акумуляторів під час створення батарей. Запитайте себе: Чи можу я отримати такі ж результати, як на заводі?? Відповідь, мабуть, ні.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Немає гарантій або поручительств для робіт, виконаних своїми руками

Що станеться, якщо ваша батарея вийде з ладу і зруйнує вашу електроніку без ремонту? Проблема зі створенням літієвої батареї своїми руками полягає у відсутності гарантії.

Більшість пристроїв мають певний захист від таких випадків, але не для саморобних акумуляторів. Тому ваша батарея буде піддаватися підвищеному ризику виходу з ладу, а пристрій, який ви живите, може зазнати критичних пошкоджень.

Відсутність тестування/контролю якості

Як згадувалося раніше, виробники високоякісних акумуляторів, такі як Battle Born Batteries, проводять ретельні випробування, щоб підтвердити продуктивність акумуляторів і гарантувати безпеку своєї продукції. Однак, якщо ви зробите власну батарею, ви, ймовірно, не зможете повторити випробувані і перевірені методи тестування батарей, які використовують виробники.

Крім того, такі акумулятори, як Battle Born, мають зовнішні сертифікати, які вимагають суворого тестування на безпеку. Літієві елементи в батареях Battle Born сертифіковані за стандартом UL 1642, а самі акумуляторні блоки. за стандартами UL 2054 та IEC 62133. Крім того, кожна батарея має список Міністерства транспорту з 38.3, яке необхідне навіть для того, щоб дозволити їх відправку.

Без тестування ви можете не дізнатися, що з батареєю щось не так, поки не стане занадто пізно. І у вас, ймовірно, немає обладнання, знань або робочої сили, щоб провести ці тести самостійно.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Неперевершені елементи, вольти, амперпакети

Ще одна проблема, яка може виникнути, пов’язана з конструкцією акумулятора. Проблеми можуть легко виникнути, якщо елементи батареї нерівномірно випромінюють енергію, двигун не відбирає потрібний струм або шини не витримують струм, що проходить через них. Це все ризики при створенні власного літієвого акумулятора.

І навпаки, кожна окрема комірка Battle Born Battery тестується під навантаженням перед складанням. Потім кожна готова батарея проходить перевірку якості, щоб переконатися, що вона відповідає нашим суворим стандартам напруги та ампер-годин.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Надійність BMS

Якщо ви вивчали, як зробити власну літієву батарею, ви, мабуть, чули про систему моніторингу заряду акумулятора (BMS). BMS є невід’ємною частиною літій-іонної батареї. Вони гарантують, що батарея працює належним чином, контролюючи її стан. Залежно від виробника, вимірюються такі параметри, як температура, навантаження, напруга, SOC, опір і струм. Якщо щось не так, BMS відключає батарею, щоб забезпечити її безпеку.

Тому, якщо у вас немає надійної BMS, ви не будете знати, що ваша батарея працює належним чином. Крім того, ви залишаєтесь без функцій безпеки, якщо вона несправна.

Battle Born Batteries використовує власну систему BMS, яка розроблена спеціально для наших акумуляторів, ретельно протестована і розрахована на весь термін служби акумулятора.

Пожежу літієвої батареї важко загасити

Останній пункт є найгіршим сценарієм, але, на жаль, це реальність для літій-іонних акумуляторів.

Перш за все, літієві батареї становлять небезпеку пожежі, якщо їх неправильно змонтувати, через їх високу щільність енергії. Якщо один з елементів виходить з ладу, що може статися, якщо він зроблений неправильно, тепло, що виділяється, може викликати ланцюгову реакцію, яка називається тепловою втечею.

Залежно від того, скільки елементів у батареї та наскільки добре вони провітрюються, це може спричинити масштабну пожежу, яку буде важко взяти під контроль.

Нерідкі випадки, коли саморобні акумуляторні батареї деякий час працюють нормально, але в майбутньому спонтанно спалахують через конструктивні недоліки.

Таким чином, ви можете ненавмисно створити вибухівку, намагаючись зробити дешеву літієву батарею своїми руками.

→ Прочитавши це, ви можете запитати себе: “Чи небезпечні літієві батареї??” Здебільшого ні. Прочитайте цю статтю, щоб краще зрозуміти фактори, що впливають на якість, і чому так важливо купувати батареї у перевіреного джерела.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Чи варто ризикувати, створюючи власну літієву батарею?

Ви знаєте приказку: “Я знаю достатньо, щоб бути небезпечним”?

Врахуйте, що це може стосуватися вас, коли ви створюєте власну літієву батарею. Якщо ви знаєте основи побудови акумулятора і вважаєте, що зможете зробити його, провівши відповідні дослідження і підібравши потрібні матеріали. будь ласка, подумайте ще раз. Літієві батареї, зроблені своїми руками, можуть бути надзвичайно небезпечними, якщо їх зробити неправильно, і багато чого може піти не так.

Тому, якщо ви запитаєте нас, просто не робіть цього. Не варто ризикувати. Хоча ви можете сказати, що ми упереджені, ви будете здивовані, скільки історій про спроби саморобки чують наші команди обслуговування клієнтів і технічної підтримки. Часто ті ж самі будівельники-любителі в кінцевому підсумку замінюють свої домашні споруди з причин ненадійності, душевного спокою, а іноді і в найгіршому випадку, коли вони пережили пожежу.

Натомість інвестуйте в якісний літій-іонний акумулятор

Літієві батареї дивовижні! Висока щільність енергії дозволяє нам зберігати енергію в невеликих, портативних пристроях, і завдяки цьому вони повністю змінили наш світ.

Тим не менш, вони можуть бути вкрай небезпечними, якщо їх неправильно зібрати. Різні речі можуть піти не так, в тому числі тепловий витік і, зрештою, пожежа, яку важко загасити. Ось чому ми настійно рекомендуємо не намагатися зробити власну літієву батарею своїми руками. Це може не тільки знищити ваше особисте майно, але й поставити під загрозу вашу безпеку та безпеку інших людей.

акумуляторна, батарея, 150ач, 200ач

Чи знаєте ви історію когось, хто намагався створити власну літієву батарею своїми руками?? Розкажіть нам про це в розділі Коментарі та думки власників нижче!

Leave a Reply