Duracell оптимальна подорож. Висновок: Найкращий акумулятор для автофургонів

Table of Contents

Найкращі Вибір акумуляторів для автофургонів у 2023 році [Глибокий цикл]

Раніше світ акумуляторів був набагато простішим, ніж зараз. Під час пошуку найкраще RV батарея, ви приходили в магазин, і у вас було кілька варіантів батарейок. Основна відмінність полягає в тому, куди ви їх ставите, і чи потрібна вам батарея глибокого циклу чи ні.

У сучасному світі акумулятори постійно стають кращими, ефективнішими та виготовляються з кращих матеріалів. Деякі навіть вважаються екологічно чистими.

Різні матеріали роблять кожен батарея Вони відрізняються за принципом роботи, часом заряджання, тривалістю роботи, вагою і навіть тим, як вони працюють при різних температурах.

Якщо ви хочете знати, як працюють різні батареї для кемпінгу та які з них найкраще використовувати, продовжуйте читати, і до кінця ви станете майстром з батарейок. Ви також знайдете деякі з наших найкращих варіантів найкращих акумуляторів для кемперів, щоб підтримувати світло, особливо якщо ви любите мати зовнішнє освітлення під час кемпінгу.

Говорячи про кемпінг, якщо ви завжди шукаєте місця для кемпінгу, ми настійно рекомендуємо перевірити The Dyrt, додаток для кемпінгу №1. Dyrt Pro має дивовижні ресурси, які спрощують планування:

  • Скористайтеся знижками PRO-членства, щоб заощадити до 40% на вартості кемпінгу
  • Плануйте подорожі з кемпінгом за допомогою Планувальника подорожей
  • Знаходьте вільні місця для розкиданих кемпінгів
  • Використовуйте додаток Dyrt будь-де, де є офлайн-доступ

Ми домовилися з The Dyrt, щоб надати глядачам CS Ginger БЕЗКОШТОВНУ 30-денну пробну версію за допомогою коду “csginger.” Зазвичай випробування становить 7 днів!

Використовуйте кнопку “Перейти до угоди”, щоб перейти на веб-сайт, а потім натисніть кнопку “Використати подарунок”, щоб розпочати БЕЗКОШТОВНУ 30-денну пробну версію. Вам потрібно буде ввести платіжну інформацію, але ви можете скасувати бронювання в будь-який час.

Найкращий акумулятор для автофургонів – глибокий цикл

Акумулятори LifePo4 будуть найкращими акумуляторами для вашого автофургона, але вони, безумовно, будуть найдорожчими. Вони дещо відрізняються від літій-іонних акумуляторів. Вони служать довше і не перегріваються, як літієві батареї.

Літієві батареї можуть перегріватися і загорятися. Вони легші за вагою, служать довше, потребують менше обслуговування, а їхня продуктивність вражає порівняно зі свинцево-кислотними акумуляторами.

Незважаючи на те, що батареї LifePo4 чудові, вони часто занадто дорогі для більшості користувачів. Якщо у вас є гроші, вони чудові, але ми рекомендуємо AGM акумулятор. Вони чудово працюють і коштують набагато дешевше.

Renogy AGM акумулятор глибокого циклу

Renogy – це чудовий бренд, коли мова йде про багато речей, пов’язаних з будинками на колесах. Ця батарея Renogy – найкращий варіант для вашого автофургона з глибоким циклом заряджання. Якщо ви подивитеся на те, що ви отримуєте за свою ціну, ця батарея приголомшлива. Ми любимо наші акумулятори Renogy.

Якщо ви готуєтеся до автономного будинку або просто хочете хороший акумулятор для свого кемпера, фургона або будинку на колесах, Renogy – це чудова абсорбуюча скляна матова батарея глибокого циклу.

Ці акумулятори для кемперів працюватимуть роками і мають повільну швидкість розряду 3%, підтримуючи ваші батареї зарядженими, коли вони не використовуються.

Плюси

Високо оцінений акумулятор з майже двома тисячами відгуків на Amazon 4.5 з 5-зіркового рейтингу

Відмінна ціна за акумулятор на 100 ампер-годин

Зберігає заряд протягом тривалих періодів невикористання

Хороші низькотемпературні характеристики

Мінуси

❌ Гарантія на акумулятор обмежена 1 роком

Глибока акумуляторна батарея Windy Nation AGM глибокого циклу

Windy Nation продає чудову 12В AGM батарею глибокого циклу за конкурентною ціною. Ця батарея має сотні 5-зіркових відгуків і є дуже економічною ціною для хорошого акумулятора для автофургонів. Цей акумулятор можна використовувати з сонячними панелями для автономного використання.

duracell, дорожній, поїздка, найкращий, акумулятор

Акумулятор можна встановлювати в будь-якому положенні, крім клем, спрямованих вниз. Це дає безліч варіантів встановлення батарей у відсіку для батарей. Це чудовий варіант акумулятора глибокого циклу для кемпера.

Плюси

Хороші оцінки від рецензентів

Мінуси

❌ Підтримка клієнтів сумнівна

❌ Акумулятор важкий (66 фунтів)

Акумулятори Optima для автофургона

Optima роками виробляє одні з найкращих акумуляторів. Якщо ви шукаєте відмінну герметичну батарею, але не хочете витрачати подвійну вартість на літій-іонну батарею або батарею LIFEPO4, батареї Optima – це те, що вам потрібно найкращі вибір для герметичних акумуляторів RV. Однак, якщо порівнювати за ампер-годину, вони також набагато дорожчі.

Optima використовує спіральну свинцеву конструкцію для чудової вібростійкості та подовженого терміну служби. Це робить їх кращими, оскільки спіральна конструкція служить довше, ніж інші абсорбуючі скляні матові батареї (AGM).

Плюси

Спіральна конструкція робить батарею довговічнішою

Високо оцінений герметичний акумулятор

Мінуси

Важкий акумулятор на 43.5 фунтів

Акумулятор Amptre Time LifeP04

Ця батарея Ampre Time LifeP04 – це джиггернаут. Цей акумулятор для кемперів поставляється в декількох конфігураціях ампер-годин. Акумулятори меншого розміру підходять для менших батарейних відсіків. Великі акумулятори чудово підходять для більших акумуляторних відсіків.

Ми використовуємо дві батареї по 100 Ач для нашого будинку на колесах, оскільки у нас менший відсік для акумуляторів. Якби ми могли легко додати більше А-год, ми б це зробили, але 200 А-год все ще працюють чудово. Наші сонячні панелі BougeRV чудово тримають їх зарядженими.

Це одна з найкращих батарей для кемперів, на яку надається 5-річна гарантія. Це чудовий варіант, якщо ви збираєтеся в сухий кемпінг і хочете, щоб ваш будинок на колесах працював.

Використовуючи ці акумулятори для кемперів, майте на увазі, що вони не мають низькотемпературного відключення. Низькотемпературне відключення запобігає розрядці акумулятора в умовах замерзання, щоб запобігти його пошкодженню.

Якщо батарея майже повністю розряджена і замерзає, це може завдати їй непоправної шкоди. Якщо ви використовуєте дорогі акумулятори, дуже важливо дбати про них.

Плюси

Конкурентоспроможна ціна на батареї LifePo4

Легкий акумулятор, лише 24.25 фунтів за батарею на 100 ампер-годин

Чудово підходить для низьких температур

На 50% швидше заряджаються порівняно зі свинцево-кислотними акумуляторами

Мінуси

❌ Не має активного керування батареєю, як більш дорогі батареї LifePo4

Акумулятори для кемпера, народжені в бою

Якщо ви шукаєте чудову батарею для автофургонів, батареї Battle Born охопили вас. Ці батареї важать третину ваги еквівалентної свинцево-кислотної батареї і можуть бути встановлені в будь-якому положенні, оскільки не містять кислоти всередині. Це ЗЕЛЕНІ акумулятори, виготовлені зі 100% безпечної, нетоксичної відновлюваної енергії.

Це твій найкращий Акумулятор для кемперів має безліч п’ятизіркових відгуків, і вони виробляють батареї для автофургонів з 2013 року. Вони також мають 10-річну гарантію, оскільки мають найдовший час автономної роботи. Ви ніколи не знайдете свинцево-кислотну батарею або багато інших з 10-річною гарантією, оскільки вони не розраховані на такий термін служби.

Типи акумуляторів для кемпера

Якщо ви шукаєте акумулятор для свого кемпера, автофургона, будинку на колесах або будинку на колесах, ви побачите, що існує чотири основні типи акумуляторів. Кожен тип акумулятора має свої переваги і недоліки, і деякі з них набагато дорожчі за інші.

Нижче ми розбиваємо різні типи акумуляторів. Залежно від того, скільки ви готові витратити, можна визначити тип акумулятора, який ви купуєте. Важливо пам’ятати, що зазвичай ви отримуєте те, за що платите.

Ще одна область, на яку ви захочете звернути увагу, – це А-год або ампер-години. Ампер-години показують ємність акумулятора. Акумулятор ємністю 100 А-год працюватиме вдвічі довше, ніж акумулятор ємністю 200 А-год.

Коли ви бачите акумулятор, який коштує величезну суму грошей, це може бути через те, з чого він зроблений, наприклад, через те, що він має дуже велику ємність. По суті, чим більше ампер-годин має батарея, тим вона більша або тим довше вона буде живити вашу систему.

Свинцева кислота

Свинцево-кислотні акумулятори мають всередині пластини, виготовлені зі свинцю. Багато разів цей тип батареї називають залитою свинцево-кислотною батареєю. Це пов’язано з тим, що свинець розміщений всередині батареї і оточений сірчаною кислотою та водним розчином.

Чим більша батарея, тим більші свинцеві пластини і тим більше розчину буде всередині батареї.

Цей найкращий акумулятор для автофургонів буде поставлятися в 12-вольтових та 6-вольтових конфігураціях. Ці батареї не є герметичними і іноді можуть потребувати обслуговування, наприклад, додавання води до розчину.

Не слід додавати в розчин водопровідну воду. Водопровідна вода може містити мінерали, які можуть зашкодити акумулятору. Використання дистильованої води – набагато кращий спосіб підтримувати ваші незакриті свинцево-кислотні батареї в робочому стані.

Воду слід додавати після того, як акумулятор повністю зарядиться, і обов’язково вдягайте захисне спорядження, коли робите це, так само, як ви вдягаєте захисні рукавички, коли скидаєте свої баки з чорною водою.

Носіння захисних рукавичок під час роботи з акумуляторами може запобігти опікам або іншим проблемам, і їх слід використовувати. Сірчана кислота не повинна потрапляти в очі, на одяг або шкіру. Причиною додавання води після заряджання акумулятора є запобігання переливу води з акумулятора.

Якщо ви переповните акумулятор, ви втратите електроліти і скоротите термін його служби акумулятор. Це також може створити небезпеку.

Літій-іонні та LIFEPO4

Літій-іонні акумулятори для кемперів новіші, ніж свинцево-кислотні, і мають багато переваг. Вони часто набагато дорожчі. Зазвичай вони випускаються тільки в 12-вольтових конфігураціях, але їх можна підключати послідовно.

Вони набагато легші, ніж свинцево-кислотні акумулятори, і не завдають шкоди при повному розряді.

Ще одним чудовим аспектом літій-іонних акумуляторів є те, що вони працюють на повну потужність, поки не розрядяться. Свинцево-кислотні акумулятори поступово стають слабшими і повільно перестають функціонувати так добре, поки не вийдуть з ладу.

Люди часто думають, що всі літій-іонні акумулятори однакові, але вони бувають різних типів. Найпоширенішою літієвою батареєю для автопричепів є літієвий залізо-фосфатний акумулятор, який скорочено позначається як LiFePO4.

Вони служать довше, ніж інші літієві батареї, і менш схильні до перегріву, який може спричинити пожежу. Це часто називають тепловою втечею.

Ці батареї вимагають набагато менше обслуговування і є чудовими батареями. Однак вони можуть бути набагато дорожчими. Вартість почала знижуватися, оскільки вони стали більш поширеними і використовуються в набагато більшій кількості застосувань.

Абсорбуючий скляний мат (AGM)

AGM – це скорочення від Absorbent Glass Mat. Ці батареї схожі на заливні свинцево-кислотні батареї, але в них не використовуються свинцеві пластини. В AGM акумуляторах використовуються скляні прокладки зі скловолокна.

Ці батареї герметичні, що робить їх набагато простішими в обслуговуванні, ніж свинцево-кислотні батареї, і з них нічого не виливається, оскільки скловолокно поглинає рідину всередині.

Ці батареї можна заряджати набагато швидше, ніж звичайні свинцево-кислотні акумулятори, і вони можуть розряджатися до меншої глибини, не завдаючи шкоди акумулятору.

Зазвичай свинцево-кислотні акумулятори служать лише 5 років, а можливо, що і 3 роки. AGM-батареї зазвичай служать до 7 років.

Заряджаючи ці акумулятори, потрібно переконатися, що ви використовуєте зарядний пристрій з регулятором. Свинцево-кислотні батареї краще переносять перезарядку, ніж скломатові.

Типи акумуляторів для автофургонів

Стартерні акумулятори для автофургонів

Пускові акумулятори RV будуть використовуватися для запуску вашого будинку на колесах. Багато любителів кемпінгу воліють мати батареї подвійного призначення для запуску свого будинку на колесах, тому що ці батареї також можна використовувати як чудову батарею глибокого циклу для автофургона, коли це необхідно.

Стартерні акумулятори використовують великі струми протягом короткого часу.

Батареї глибокого циклу

Акумулятори глибокого циклу для автофургонів – це батареї, які працюють найкраще для постійного або періодичного споживання низького струму. Ось чому вони використовуються в автофургонах. Батареї глибокого циклу забезпечують низький струм протягом тривалого періоду часу, щоб живити ваші прилади, освітлення та багато інших зручностей, які ви отримуєте у своєму будинку на колесах.

Акумулятори подвійного призначення

Батареї подвійного призначення – це батареї, які використовуються в умовах, що вимагають високої потужності холодного пуску і здатності мати низький струм для запуску світла або аксесуарів. Підсилювачі холодного пуску необхідні для запуску таких транспортних засобів, як автомобіль. Більшість автомобільних акумуляторів показують номінальну силу струму холодного пуску (CCA), оскільки для запуску автомобіля їм потрібні високі струми за один раз.

Акумулятори з абсорбуючим матовим склом є одними з найкращих типів акумуляторів подвійного призначення.

Корисна енергія

На термін служби акумулятора впливає те, наскільки він розряджений. Чим менше ви розряджаєте акумулятор, тим більше циклів розряджання-заряджання він витримає. Загальна мудрість, здається, полягає в тому, що це найкраще не розряджати FLA-батарею понад 50 % глибини розряду (DOD), а LiFePO4-батарею понад 80 %.

duracell, дорога, подорож, найкращий, акумулятор

Отже, давайте візьмемо наші цифри ват-годин і знову порівняємо, але цього разу на основі корисної енергії. Для FLA ми маємо 1200 ват-годин, але тільки половина з них придатна для використання, тому це 1200 Вт-год 0.5 = 600 корисних ват-годин. При ціні 100 за 600 корисних Вт-год ми отримуємо 0.17 за Вт-год. Для LiFePO4 ми також маємо 1200 ват-годин, але 80% з них придатні для використання, тому 1200 Вт-год 0.8 = 960 корисних Вт-год. При ціні 900 за 960 корисних ват-годин кожна ват-година коштує

Номінальна напруга

12-вольтова свинцево-кислотна батарея зазвичай складається з шести 2-номінальних елементів. Номінальна напруга вимірює типову напругу повністю зарядженого елемента при розряді з навантаженням. Отже, шість елементів разом створюють батарею на 12 номінальних вольт. 12-вольтовий LiFePO4 акумулятор складається з чотирьох 3-номінальних елементів.3-номінальних вольтових елементів, що означає, що батарея фактично має 13 вольт.2 номінальна напруга.

Різниця в номінальній напрузі означає, що 12-вольтовий LiFePO4 акумулятор ємністю 100 ампер-годин (13.2-номінальних вольт) має на 10% більше ват-годин, ніж 12-вольтовий, 100-ампер-годинний, залитий свинцево-кислотний акумулятор. Давайте подивимося на математику, що стоїть за цим. Для LiFePO4 ми маємо 13.2-вольтовий акумулятор ємністю 100 ампер-годин. Це дає: 13.2 v x 100 Ah = 1,320 ват-годин. Для FLA ми маємо 12-вольтовий акумулятор ємністю 100 ампер-годин. Це дає: 12 В х 100 Ач = 1200 ват-годин.

Ми можемо перерахувати вартість корисних ват-годин на основі нової ємності. Для FLA нічого не змінилося, тому ми залишаємося на

Закон Пайкерта

Номінальна ємність акумулятора зазвичай вказується за умови 20-годинного циклу розряду; це означає, що 100-ампер-годинний акумулятор буде розряджатися зі швидкістю 5 ампер на годину протягом 20 годин. Але для свинцево-кислотних акумуляторів, чим швидше ви розряджаєте батарею, тим менша її ємність. Коефіцієнт Пайкерта – це міра зниження ємності в результаті більшого навантаження. Mastervolt стверджує, що їхні батареї LiFePO4 не піддаються впливу швидкого розряду і зберігають свою номінальну ємність (прокрутіть до розділу про закон Пейкерта в статті за посиланням).

Як ви можете бачити на графіку вище, розрядка FLA-акумуляторів понад 20 годин може значно зменшити кількість фактичної потужності, яку вони можуть видавати. Наприклад, батарея FLA ємністю 100 А-год, розряджена 25 ампер (що в п’ять разів більше, ніж 20-годинна батарея), забезпечить лише 71 годину.3 ампер-години.

До цього часу всі наші порівняння вартості базувалися на 20-годинному тарифі 5 ампер. Але, замість цього, давайте порівняємо зі швидкістю розряду 20 ампер. При 20-амперному розряді батарея, яка раніше мала 100 ампер-годин, фактично забезпечує 74.75 ампер-годин. При 12 вольтах це 897 Вт-год, але ми хочемо розрядити батарею лише на 50 відсотків, тому маємо 449 корисних Вт-год. 100 ÷ 449 Вт*год = (Вт*год – Вт*год)

Стабільність напруги

Ще одна велика різниця між свинцево-кислотними та літієвими акумуляторами – це поведінка акумуляторів при великих навантаженнях. Напруга свинцево-кислотних акумуляторів значно падає при великих навантаженнях. З іншого боку, напруга LiFePO4 майже не змінюється. На графіку вище показано період величезного споживання енергії з печі на борту Have Another Day і майже ідеальну стабільність напруги під навантаженням. Це був ненавмисний тест, про який я детально розповім у другій частині про мій ремонт, але він також забезпечив чудову перевірку того, як батареї працюють під великими навантаженнями. Якби я поклав таке ж навантаження на попередню батарею FLA, інвертор вимкнувся б через моменти низької напруги після початку навантаження.

Навіть за помірних навантажень стабільність напруги може впливати на ємність. Це тому, що електричне навантаження, яке обслуговується нижчою напругою, споживає додатковий струм. Якщо у вас 100-ватне навантаження, то при 12 вольтах йому знадобиться 8.3 ампера струму, але якщо напруга просяде на піввольта, вам знадобиться 8.7 ампер для того ж навантаження. Цей додатковий струм означає, що акумулятор розрядиться раніше.

У мене немає точних вимірювань просідання напруги, і я не підозрюю, що це суттєво змінить нашу вартість ват-години. Але я можу сказати вам, що відсутність просідання напруги при великих навантаженнях, безумовно, відчувається краще. Не схоже, що вся система живлення постійного струму бореться з навантаженням.

.22 за корисну ват-годину для FLA. Вартість LiFePO4 не змінюється, оскільки на неї не впливає швидкість розряду.

Зараз ми знаходимося на

Термін служби акумулятора в порівнянні з вартістю

Останній спосіб порівняти дві технології акумуляторів – це порівняти кількість енергії, яку вони можуть віддати за свій термін служби. Battle Born стверджує, що їхні батареї мають термін служби від 3 000 до 5 000 циклів. Наведена вище діаграма передбачає близько 400 циклів для залитої свинцевої кислоти. Duracell пропонує річну гарантію на свої акумулятори, але не публікує номінальну специфікацію.

Якщо ми припустимо, що батарея Battle Born витримає 3 000 циклів і видасть 1 088 ват-годин за цикл, це дасть нам загалом 3 264 000 ват-годин або 3 264 кіловат-годин (кВт-год). При 400 циклах для Duracell і 449 ват-годин за цикл, ми маємо 179 600 ват-годин або 179 кВт-год. Тут ми бачимо велику зміну в порівнянні витрат. Ці цифри означають, що за весь термін служби батарея FLA коштує

Заключні думки

Вартість кіловат-години набагато нижча для LiFePO4, але я підозрюю, що багато власників літієвих батарей ніколи не будуть циклічно розряджати їх так часто, а також навряд чи щоразу знижуватимуть рівень заряду до 80 відсотків DOD. З огляду на це, вартість кВт-год акумуляторів LiFePO4, швидше за все, можна порівняти з FLA.

Але дозвольте мені бути відвертим, якщо вартість двох технологій навіть близька, я вважаю, що LiFePO4 – це величезне оновлення, яке варте ваших інвестицій. Інвестиції можуть окупитися через роки, але протягом цих років ви будете насолоджуватися багатьма перевагами літієвих акумуляторів, такими як швидша зарядка, краща стабільність напруги, більш досконалі системи безпеки, а також менша вага і розмір. Для мене всі ці переваги та подібні загальні витрати роблять це оновлення безглуздим.

Нарешті, будь ласка, дайте мені знати, якщо ви бачите якісь логічні або математичні помилки в тому, що я виклав. Я вважаю, що я правильно застосував всі міркування, але я, безумовно, міг десь зробити неправильний поворот.

s:

Видавець Panbo.com, пристрасний ентузіаст морської електроніки, майстер 100-тонного USCG.

32 Відповіді

Хороший аналіз, і ви навіть не присвоїли значення більшої ефективності зарядки, яку ви отримуєте від того, що LiFePo здатний приймати більш високий струм заряду вище 70-80% SOC. Тим не менш, у літію є деякі недоліки і компроміси: 1. складність і можливість невдачі. Багато внутрішніх з’єднань, внутрішньої електроніки та зовнішньої електроніки, якщо є належна система управління акумулятором 2. Літій не любить заряджатися нижче температури замерзання і не любить плавати при 100% SOC 3. “Дикий Захід” від виробників (наприклад.g. Я припускаю, що 2000 циклів заряду) 4. Щоб отримати максимальний термін служби і продуктивність від літію, вам дійсно потрібна хороша BMS, а не “крапля в морі” 5. Ваша система зарядки, швидше за все, потребує модернізації (e.g. альтернативне охолодження і захист від відключення) 6. Обмеження максимального струму в менших банках з меншою кількістю батарей 7. Можливі (хоча і малоймовірні) катастрофічні режими відмови, що включають вогонь і дим Не зрозумійте мене неправильно, я люблю свої літієві батареї, але навколо них все ще багато галасу, і люди повинні розуміти, що вони не є панацеєю, а лише іншим набором компромісів.

говорить Бен Стайн:

STP, ви маєте рацію, що я не згадав про велику перевагу ефективності зарядки. Навіть без фінансових вигод, якість життя покращується, якщо генератор не працює протягом декількох годин, але при цьому підвищується на кілька відсотків. Я думаю, що ваш список компромісів досить точний, хоча я думаю, що деякі з них можна пом’якшити за допомогою розумного дизайну. Насправді, я думаю, що Mastervolt зробив це за допомогою своїх BMS та зовнішніх реле відключення. Але у мене залишилося близько 10 циклів, а термін служби повинен тривати в сотні разів довше, тому мені поки що рано говорити про надійність. Що стосується міркувань щодо решти системи, ви абсолютно праві, що питання зарядки та розподілу потрібно вирішувати одночасно із заміною батарейБен С.

Привіт Бен. Чудова стаття. Оскільки ви запитували, ось кілька помилок (я визнаю, що ви це вже знаєте і були лаконічними в ім’я ясності): 1. Щоб досягти 20-годинної норми, ви розряджаєте просто “п’ять ампер”, а не “п’ять ампер на годину”.” Розряд на п’ять ампер протягом однієї години – це п’ять ампер-годин. Можна сказати “п’ять ампер-годин на годину”, але це те ж саме, що і “п’ять ампер” – години взаємно компенсуються. 2. Взагалі кажучи, зниження напруги не збільшує силу струму, а зменшує її. Зокрема, повністю резистивні навантаження, такі як лампи розжарювання, багато світлодіодних ламп, а також “універсальні” або двигуни постійного струму використовують менший струм при нижчій напрузі, а отже, споживають менше енергії. Насправді, потужність – це квадратична залежність: якщо знизити напругу вдвічі, споживання енергії впаде на чверть. Ось чому світло виглядає таким тьмяним навіть при невеликому падінні напруги. Існують деякі винятки: Асинхронні двигуни змінного струму та пристрої з інтелектуальними контролерами або регульованими джерелами живлення, такі як світлодіоди зі змінною напругою, збільшать своє споживання струму, щоб спробувати споживати таку ж кількість енергії, коли напруга буде нижчою. Таким чином, резистивні пристрої, що живляться безпосередньо від батареї, насправді будуть споживати трохи більше енергії (і споживати трохи більше струму) при вищій напрузі літієвих батарей, ніж свинцево-кислотних. Світло буде трохи яскравішим, маленькі двигуни постійного струму працюватимуть на волосок швидше, а все, що спочатку було маргінальним, може “згоріти” трохи швидше на літію. Один із способів пом’якшити це – використовувати перетворювач постійного струму в постійний для подачі регульованого живлення 12 В постійного струму на навантаження постійного струму. Коли я провів свій власний аналіз, я отримав схожі з вашими цифри вартості кВт-год за весь термін служби акумулятора. Але реальні цифри стають кращими при зарядці від генератора, оскільки літієві батареї заряджаються з майже постійною швидкістю від порожніх до повних, в той час як “швидкість прийняття” свинцево-кислотних швидко падає в міру того, як батареї стають більш повними. Це означає, що вам доведеться періодично запускати мало завантажений і, отже, неефективний генератор для підзарядки свинцево-кислотних акумуляторів. Тому для тих з нас, хто заряджається від генератора, вартість кВт-год, що потрапляють в батареї, нижча для літієвих акумуляторів, ніж для свинцево-кислотних. Це ще більше схиляє шальки терезів на користь літію. Найбільшою перевагою для мене є те, що мені більше не потрібно турбуватися про руйнування свинцево-кислотного акумулятора через надмірну розрядку або хронічне недозарядження – проблеми, з якими мені доводилося боротися в минулому. Ми замінили 750 aH (при номінальній напрузі 24 В) AGM на 315 aH LiFePO4. Ми дуже задоволені (поки що) тим, що перейшли, з усіх причин, про які ви згадали.

.55 за кВт-год і вартість LiFePO4.27 за кВт-год.22 за корисний Вт-год для FLA і.83 за LiFePO4. Ці цифри можуть сильно відрізнятися. Якщо ви подивитеся на порівняння при 10 амперах на годину, вартість свинцево-кислотних акумуляторів знижується до.19, з іншого боку, якщо споживання збільшується до 40 ампер, вартість зростає до.26.17. Для літію математика тепер становить 1,360 Вт-год 0.8 = 1,088 корисних ват-годин і.83 за корисну ват-годину. Ми знизили вартість у п’ять разів, але ми ще не закінчили.94. Ми маємо лише трохи більше, ніж у п’ять разів більшу вартість за LiFePo4. Це все ще величезна різниця, але залишайтеся зі мною, є ще багато чого, що слід врахувати.

Ідеальний планувальник подорожей: Поради, інструменти та натхнення для вашої наступної подорожі 2023

Відчуйте свободу відкритої дороги з цим Ultimate Дорога Планувальник подорожей. Дізнайся, що потрібно зробити перед поїздкою, найнеобхідніше для подорожі, найкраще дорога додатки для подорожей та багато іншого.

The Ultimate Road Поїздка Планувальник – це ваш універсальний ресурс, який допоможе вам спланувати подорож і насолодитися нею.

Чи є автомобільні поїздки у ваших планах?? Пощастило вам! Планування подорожі дорога подорож захоплююча. Свобода. Передчуття. Привабливість пригод. Це все частина досвіду.

Коли ви думаєте про те, щоб відправитися в подорож дорога Коли ви плануєте подорож, може здатися, що ви можете просто застрибнути в машину і поїхати. Існує романтичне бачення: вікна опущені, радіо увімкнене, і ви кричите сусідам “побачимося, коли побачимося”, а самі прямуєте до горизонту, ні про що не турбуючись.

Але потім ви розумієте, що не маєте жодного уявлення, куди їдете, вас мучить спрага, а пити нічого, і ви не знаєте, куди йти… батарея на телефоні розряджається, радіостанція заповнена перешкодами, всі готелі заброньовані, а під ногами купи сміття, тож ви розвертаєтесь і повертаєтесь додому з задніми ліхтарями між ногами.

Коли ви плануєте дорогу подорож, планування має бути ключовим словом. Поставивши всі галочки перед поїздкою, ви зможете здійснити пригоду, яка вам сподобається і яку ви запам’ятаєте надовго – з правильних причин.

Дорожні подорожі – одна з моїх пристрастей, і, проїхавши тисячі миль і написавши кілька книг, я дечому навчився. Я навіть виступав з доповідями про автоподорожі на виставці подорожей та пригод, Чиказькому автосалоні та в кількох бібліотеках.

Можна сказати, що я одержимий.

Саме тому я маю всі підстави, якщо можна так сказати, допомогти вам спланувати власну пригоду за допомогою цієї збірки порад про те, як спланувати та насолодитися подорожжю.

Ми обговоримо все: від вибору місця призначення до економії грошей і того, як зробити так, щоб після повернення ви все ще любили один одного. Подорож наодинці? У мене є поради і для вас.

Найголовніше – отримувати задоволення.

Коли ви закінчите читати ці посібники з планування подорожей та ідеї щодо місць призначення, ви будете готові до подорожей, як безтурботний мандрівник, яким ви завжди себе уявляли.

Спростіть своє життя, спланувавши свою ідеальну дорожню подорож.

Цей вичерпний путівник містить усе, що вам потрібно знати, щоб спланувати свою подорож дорога подорож.

ПЛЮС ви отримуєте 35 дорожніх путівників Подорож Роздруківки для планування!

У цій публікації можуть бути партнерські посилання, що означає, що ми можемо отримати невелику комісію. Це не вимагає від вас додаткових витрат і допомагає зберегти TLT безкоштовним. Всі у виграші!

Ідеальний планувальник подорожей

Підготовка до подорожі: перед поїздкою

Коли ви збираєтеся в дорогу, є кілька речей, про які варто подбати перед від’їздом. Ці прості кроки позбавлять вас від будь-яких турбот, і ви зможете по-справжньому насолодитися подорожжю.

Попередьте когось, що вас не буде

Перш ніж їхати, повідомте когось про те, що вас не буде і як довго. Ще краще, якщо він або вона зможе час від часу перевіряти ваш будинок, просто щоб переконатися, що він не здається порожнім, навіть якщо це так.

duracell, дорога, подорож, найкращий, акумулятор

Встановіть таймер на світло

Незалежно від того, чи є у вас розумний будинок, цифровий таймер або просто старомодний циферблат (як у нас), налаштування світла на ввімкнення та вимкнення відповідно до вашого звичайного розкладу також не дасть вашому будинку здаватися порожнім. Це особливо важливо, коли дні стають коротшими.

Відкладіть отримання пошти/паперу на потім

Якщо вас не буде довше, ніж кілька днів, не забудьте призупинити регулярні доставки. З одного боку, якщо ваш листоноша буде змушений вкладати циркуляри цього тижня на додачу до циркулярів минулого, він буде не надто задоволений.

Очистіть свій холодильник

Якщо ви не проводите науковий експеримент, очистити холодильник перед довгою поїздкою – дуже, дуже гарна ідея.

Відвезіть свій автомобіль на перевірку

Перевірте шини, замініть масло, перевірте акумулятор і т.д., подарує вам безцінний душевний спокій перед поїздкою.

Завантажуйте музику, програми та подкасти

Скористайтеся домашнім Wi-Fi, щоб завантажити свій плейлист та подкасти перед поїздкою. Таким чином, коли ви потрапите в статичну зону, вам буде чим розважитися, окрім проїжджаючих повз вас пейзажів.

Порада: Перед поїздкою завантажте GasBuddy. Цей безкоштовний додаток допоможе вам знайти найдешевшу заправку, придорожні ресторани та навіть туалети! Перегляньте наш посібник з використання GasBuddy, щоб дізнатися, як користуватися цим чудовим інструментом.

Перевірте наявність плати за проїзд

Якщо ви збираєтесь їхати поблизу або через великі міста, заздалегідь перевірте наявність платних доріг. На жаль, не існує загальнонаціональної системи.

Якщо ви подорожуєте північно-східною частиною країни та центральною Флоридою, E-ZPass буде працювати з більшістю систем оплати за проїзд. У Каліфорнії використовується FasTrak, в Колорадо – інша система, а в Оклахомі – осиротіла 13.3-мильна двосмугова ділянка.

Знайте, куди ви їдете

GPS – чудовий інструмент, але це лише інструмент. Зніміть напругу з пошуку маршрутів, заздалегідь спланувавши свій маршрут.

Це гарантує, що ви не здивуєтесь, коли голос у телефоні спробує скерувати вас на односмугову ґрунтову дорогу (зі мною таке траплялося кілька разів)!).

Готовий до старту? Ось так!

Ідеальний планувальник подорожей

Готові до планування подорожі? Я допоможу вам розібратися, куди поїхати, як туди дістатися, як заощадити гроші і як влаштувати собі пригоду, яку ви запам’ятаєте назавжди.

Планування вашої подорожі Дорога Подорож: Поради для дивовижної пригоди

Готові почати планувати свою дорожню подорож? Нижче ви знайдете все необхідне для планування подорожі.

duracell, дорога, подорож, найкращий, акумулятор

50 порад для планування дивовижної подорожі

Ці п’ятдесят порад, що базуються на моїй презентації для виставки Travel and Adventure Show, є чудовим початком для планування вашої подорожі подорож пригода.

Планувальник дорожньої подорожі на 2023 рік для друку

Цей ідеальний планувальник подорожей для друку має 35 робочих аркушів, включаючи сторінки планування, контрольні списки та пакувальні списки для вашої ідеальної подорожі.

36 найкращих інструментів для планування подорожей: 2023 рік

Чи плануєте ви подорож у майбутньому? Ці інструменти для планування подорожей допоможуть вам вибрати напрямок, знайти місце для ночівлі, дістатися туди та багато іншого.

Road Подорож Їжа: Що їсти, що брати з собою та як заощадити гроші

Що їсти, що брати з собою та як заощадити. Все, що потрібно знати про харчування в дорозі.

Leave a Reply