Вимоги до зарядної станції. Додому Група компаній Установка автомобільного зарядного пристрою…

Table of Contents

Все, що потрібно знати про правила для приміщень для зарядки акумуляторів та водневий ризик

Для допомоги в обробці або переміщенні важких вантажів на заводах або складах зазвичай використовується підйомно-транспортна техніка: вилочні навантажувачі, візки, палетні навантажувачі. Ці пристрої зазвичай живляться від літій-іонних або свинцевих акумуляторів. Саме під час заряду акумулятора є ймовірність виділення водню, який, змішуючись з навколишньою атмосферою, може створити вибухонебезпечну атмосферу.

Щоб зменшити цей ризик, важливо розуміти, коли і як застосовувати правила, що діють у зарядних кімнатах.

Що таке зарядна кімната і коли ви повинні мати спеціальне приміщення?

Коли ви володієте підйомно-транспортним обладнанням, будь то електричний навантажувач, електричний штабелер або електричний візок, виникає питання про зарядку акумуляторів, а отже, і про зарядну кімнату, призначену для зарядки акумуляторів. Чинні нормативні акти чітко вказують на те, чи потрібне спеціальне приміщення чи ні.

Важливо розрізняти різні діючі правила, оскільки існує два типи акумуляторів: свинцево-кислотні та літій-іонні.

  • Наказ від 29 травня 2000 року (Декрет від 31 травня 2006 року), що стосується свинцево-кислотних акумуляторів, який вказує, що зарядна кімната необхідна, коли потужність зарядного пристрою перевищує 50 кВт постійного струму.
  • Постанова №. 2019-1096 від 28 жовтня 2019 року, що стосується літій-іонних акумуляторів, в якому зазначено, що приміщення для зарядки необхідне, коли потужність зарядки перевищує 600 кВт постійного струму.

На закінчення, для того, щоб дізнатися, чи застосовуються правила зарядної кімнати, необхідно скласти всі потужності зарядних пристроїв, присутніх у закладі.

Водневий ризик у вантажних приміщеннях

Тепер, коли ми знаємо, коли необхідно мати зарядну кімнату, ми зосередимося більш конкретно на свинцево-кислотних акумуляторах. Дійсно, технологія, що використовується в цих батареях (свинцева пластина в сірчаній кислоті), може генерувати водень шляхом хімічної реакції між свинцем і кислотою. Цей можливий викид водню в основному пов’язаний з виходом з ладу батарея корпус.

У чому полягає водневий ризик? Водень – надзвичайно легкозаймистий газ. Він може спалахнути при контакті з повітрям і при наявності джерела запалювання або при контакті з окислювачами. Також дуже вибухонебезпечний, вибухонебезпечна зона знаходиться, коли концентрація водню становить від 4% об/повітря до 75% об/повітря.

Нагадаємо, що нижня межа вибуховості (НМВ) водню становить 4% об’єму/повітря, що дуже близько до НМВ метану або міського газу. Однак водень вимагає в 10 разів менше енергії активації, ніж метан, щоб спалахнути, а отже, потенційно може вибухнути. Це робить його дуже небезпечним газом і, отже, підлягає декларуванню для цього типу застосування в навантажувальних приміщеннях.

Еволюція регулювання свинцево-кислотних акумуляторів

Приміщення для зарядки свинцевих акумуляторів підпадають під дію правил, що стосуються декрету від 29 травня 2000 року для установок, класифікованих з точки зору захисту навколишнього середовища (ICPE). Ці установки підлягають декларуванню (заголовок № 2925) для сукупної потужності зарядки, що дорівнює або перевищує 10 кВт.

Цей поріг був змінений декретом у 2006 році з 10 кВт до 50 кВт. Відтепер будь-яка компанія, що має навантажувачі з акумуляторними батареями і чия сумарна потужність зарядки дорівнює або перевищує 50 кВт, повинна буде виділити приміщення для підзарядки акумуляторів своїх навантажувачів, щоб відповідати нормам.

Основні зобов’язання, які накладає стандарт зарядної кімнати:

Регламент встановлює певну кількість обладнання в приміщенні для зарядки, нижче наведено невичерпний перелік, щоб дати вам загальне уявлення про нього:

  • Вентиляція не повинна перевищувати 1% концентрації водню по відношенню до об’єму приміщення
  • Водонепроникна обшивка
  • Освітлення IP 551
  • Зарядні пристрої зупиняються в разі відмови механічної вентиляції
  • Бак для утримання кислоти
  • Вогнегасники
  • Протипожежні двері
  • Аварійний вихід

Безпека та належні практики щодо водневого ризику

Якщо потужність вашого навантаження дорівнює або перевищує 50 кВт, норма вимагає хорошої вентиляції, щоб концентрація водню не перевищувала 1% по відношенню до об’єму приміщення.

Але як дізнатися, чи дотримується це правило? Ви повинні вміти вимірювати концентрацію водню і таким чином генерувати необхідне і достатнє оновлення повітря, щоб вона ніколи не перевищувала 25% від ГДК водню, тобто.e. 1% об/повітря. Вимірювання концентрації водню здійснюється за допомогою каталітичних газових детекторів.

Щодо встановлення газових детекторів, то найкращі практики перераховані в технічному посібнику INRS 6120, в стислому викладі:

  • Водень – легкий газ. Рекомендується встановлювати високо над батареями під навантаженням.
  • Враховувати архітектуру даху зарядної кімнати, де може утворюватися газ s, якщо присутні балки 20-30 см.
  • Датчики будуть підключені до блоку виявлення газу. Центральний блок виявлення буде розміщений за межами приміщення і буде генерувати сигнал тривоги для евакуації персоналу при 10% від ГДК, i.e. 0.4% об/повітря, а при досягненні 25% від ГДК спрацьовує сигналізація для безпеки приміщення.
  • Це виявлення може бути поєднане з 2-швидкісною вентиляцією ATEX. Перша швидкість є постійною для подачі свіжого повітря в приміщення, друга швидкість контролюється сигналізацією 25% ГДК водню, щоб розбавити і, отже, знизити концентрацію водню.
  • У разі перевищення цього порогу необхідно налаштувати підпорядковані пристрої для відключення енергії для заряджання батарей.

Вимоги для домашніх станцій швидкої зарядки електромобілів

Ви вирішили, що вам підходить зарядний пристрій рівня 2, але у вашому гаражі або навісі немає належної електромережі. Ви хочете EV зарядка Станція повинна бути швидкою, тому які умови повинні бути дотримані для безпечного встановлення зарядної станції? Давайте розглянемо деякі міркування щодо обладнання та електричних норм вимоги.

Розглядаючи новий зарядний пристрій рівня 2 для електромобілів, перед покупкою необхідно врахувати деякі фактори:

  • Деякі автомобільні зарядні пристрої вимагають механічної вентиляції при встановленні в приміщенні. Якщо необхідна вентиляція, необхідно просвердлити два отвори в конструкції, щоб забезпечити як витяжку, так і приплив свіжого повітря. Крім того, необхідно встановити спеціальний вентилятор та електричний ланцюг. Розмір вентиляційних отворів та електричного вентилятора повинен відповідати таблицям IAW NEC (Національний електричний кодекс). Це функція зарядки електромобіля Станція електрична фаза і напруга. Механічна вентиляція видаляє повітря з гаража або будівлі, одночасно подаючи свіже повітря, щоб забезпечити безпечну евакуацію газів або парів, що утворюються під час зарядки електромобіля, з приміщення. Більшість зарядних станцій мають позначку “Вентиляція не потрібна”, але не всі. Важливо перевірити та переконатися, що автомобільний зарядний пристрій належним чином протестований та маркований для роботи в приміщенні без вентиляції. Цей крок дозволить заощадити значні кошти.
  • Потік струму створює тепло через опір у дроті та компонентах. Більший струм або більший опір генерують більше тепла, що необхідно враховувати при виборі дроту та автоматичного вимикача. Більший дріт має менший опір потоку струму і, отже, генерує менше тепла, отже, більший дріт може безпечно переносити більший струм.
  • Деякі великі зарядні пристрої рівня 2 потребують живлення понад 60 ампер. Такі зарядні станції потребують окремого легкодоступного роз’єднувача на додаток до автоматичного вимикача. NEC визначає легкодоступність як “можливість швидкого доступу для експлуатації, оновлення або перевірок, не вимагаючи від осіб, яким необхідний вільний доступ, вчинення таких дій, як використання інструментів, перелазити через або під ними, усунення перешкод або використання переносних драбин тощо”. Мета полягає в тому, щоб надати домовласнику можливість відключити електропостачання в точці використання у випадку несправності або пожежі.

Національний електричний кодекс та зарядні станції для електромобілів

У більшості юрисдикцій для законного додавання нової електричної гілки необхідно отримати дозвіл на електрику. Для отримання електричного дозволу кваліфікована особа повинна подати опис робіт, які необхідно виконати, а в деяких випадках і креслення, до AHJ (Орган, що має юрисдикцію). AHJ – це, як правило, міський або окружний відділ планування та зонування або відділ кодексів. Кваліфікована особа визначається NEC як особа, яка має навички та знання, пов’язані з будівництвом та експлуатацією електричного обладнання та установок. Це демонструється або доводиться шляхом отримання ліцензії майстра-електрика. Ліцензія на щоглу вимагає складання письмового іспиту з електрики та підтвердження багаторічного реального досвіду роботи в цій галузі. При додаванні нового відгалуження, особливо високоамперних багатопровідних ланцюгів, необхідно виконати багато проектних розрахунків і міркувань, щоб безпечно завершити установку. Рекомендується найняти ліцензованого електрика для додавання нової електричної проводки для зарядної станції рівня 2 для електромобілів.

Для того, щоб замінити ДВЗ (двигун внутрішнього згоряння), електродвигуни вимагають великої кількості електроенергії. Потреба в електродвигунах, що виробляють такий самий крутний момент і потужність, як і бензинові двигуни, в поєднанні з попитом на більші відстані, вимагає все більших акумуляторів. Акумулятори більшої ємності вимагають більш швидких зарядних станцій, більш тривалого часу зарядки або і того, і іншого. Через більшу вихідну потужність пристроїв другого рівня, кожна зарядка станція повинна мати власне виділене електричне відгалуження відповідно до NEC 625.40, (це означає, що дріт не може бути використаний для чогось іншого і не має інших розеток, світильників тощо).

Навіть при використанні швидкого зарядного пристрою рівня 2 загальний час заряджання автомобільних батарей залежить від багатьох факторів, таких як залишковий заряд, загальний розмір автомобільних батарей, хімічний склад батареї та температура навколишнього середовища. NEC 625.42 розглядає зарядні станції для електромобілів як безперервне електричне навантаження на основі типового часу заряджання від 2 до 6 годин. Холодні батареї заряджаються довше, ніж теплі, але про це пізніше. Безперервне навантаження за NEC 100 визначається як електричне навантаження, при якому очікується, що максимальний струм буде тривати протягом 3 годин або більше. Чим довше протікає електричний струм, тим більше тепла генерується в проводі та компонентах. Згідно з NEC 625.41 і 42 Це дуже важливий фактор, який необхідно враховувати як при виборі розмірів проводів, так і при виборі автоматичного вимикача. Дріт і автоматичний вимикач повинні бути розраховані на основі 1.У 25 разів перевищують номінальне навантаження автомобільного зарядного пристрою.

Відповідно до NEC 625.54, всі зарядні станції для електромобілів, розраховані на 150 вольт на землю або менше, і 50 ампер або менше, повинні бути захищені GFCI (переривник ланцюга замикання на землю). Це робиться для того, щоб захистити людей від можливого ураження електричним струмом у разі замикання на землю всередині зарядного пристрою для електромобілів станція або в проводці та компонентах, що подають живлення на зарядну станцію.

У багатьох житлових гаражах або приміщеннях є нагрудники для шлангів або водопровідні крани для миття транспортних засобів або для полегшення прибирання. Відповідно до NEC 625.56, якщо зарядна станція для електромобілів встановлюється у вологому місці, корпус розетки повинен бути захищеним від атмосферних впливів із вставленою або знятою кришкою штепсельної вилки. NEC 100 визначає вологе приміщення як “установки під землею або в бетонних плитах або кладці, що безпосередньо контактують із землею; в місцях, схильних до насичення водою або іншими рідинами, таких як зони мийки транспортних засобів; і в незахищених місцях, що піддаються впливу погодних умов”.

Захист від перенапруги для всього будинку та зарядка електромобілів

У разі перенапруги надмірна напруга або струм можуть призвести до незворотного пошкодження чутливої електроніки. Майже всі сучасні прилади, включаючи зарядні станції для електромобілів, мають друковані плати, які є надчутливими до електричних перенапруг. Перенапруги спричинені перемиканнями на підстанціях і частіше ударами блискавки. Пристрій захисту від перенапруги відчуває стрибки напруги та сили струму, спрямовуючи їх через систему електричного заземлення на землю. Мережевий фільтр для всього будинку забезпечує значно більший захист, ніж стандартні настінні розетки, і може захистити всі електроприлади в будинку, а також зарядну станцію. Місця з високою щільністю ударів блискавки є хорошими кандидатами для захисту від перенапруги. NLDN (Національна мережа виявлення блискавок) виявила, що регіон Канзас-Сіті має одну з найбільших кількості блискавок у Сполучених Штатах. Ключовим моментом є наявність якісного мережевого фільтра, встановленого належним чином і з високим номінальним струмом перенапруги. Більшість пристроїв захисту від перенапруги, що вставляються в розетку, мають мізерний номінальний струм 5 кА, тоді як захист від перенапруги для цілого будинку становить від 60 до 100 кА.

Кондиціонування повітря, зокрема, опалення та охолодження гаража, допомагає заряджати батареї, зберігаючи при цьому термін служби та ємність акумуляторів електромобілів. Аналіз, проведений компанією Geotab, показує, що підтримання акумуляторів у контрольованому температурному діапазоні, а саме 70 градусів F ± 10 градусів F, є оптимальним як для максимізації швидкості заряджання акумуляторів, так і для збереження їхньої ємності. Додавання або розширення існуючої системи повітропроводів може бути неможливим за деяких обставин або фінансово недоцільним за інших. Однак встановлення високоефективної безканальної міні-спліт-системи опалення та охолодження може бути ідеальним поєднанням зі швидким зарядним пристроєм рівня 2. Міні-спліт-системи надзвичайно ефективні у порівнянні зі звичайними кондиціонерами, а тому дешеві в експлуатації. При правильному виборі розміру пристрій може або загартовувати гараж, або повністю кондиціонувати простір, додаючи величезного комфорту в зимову холоднечу або літню спеку.

Стимули для встановлення зарядного пристрою рівня 2 вдома

Закон про визначеність платників податків та податкові пільги на випадок стихійних лих від 2020 року продовжив пільгу з податку на майно для альтернативних систем заправки, встановлених до 31 грудня 2021 року. Для цілей цієї федеральної податкової пільги IRS розглядає електроенергію як альтернативне паливо. Таким чином, зарядні станції для електромобілів другого рівня, встановлені в будинку, мають право на отримання 30% кредиту, що не перевищує 450 000 грн. Дивіться форму IRS 8911 rev. Лютий 2021 року.

Якщо вас цікавить зарядний пристрій для електромобілів рівня 2 змінного струму, подумайте про те, щоб найняти професіонала-електрика з експертними знаннями, який правильно спроектує, визначить розмір і встановить ваш зарядний пристрій і ланцюг живлення. Невеликі авансові інвестиції в ретельне проектування можуть заощадити тисячі на майбутніх ремонтах і зменшити ймовірність пожежі в будинку.

У Home Performance Group ми продовжуємо інвестувати в технічну підготовку, щоб ми могли правильно проектувати, визначати, розраховувати та встановлювати електричні ланцюги відгалужень та фідерів. Ми виконали численні установки зарядних станцій для електромобілів для наших клієнтів. Якщо ви зацікавлені в безкоштовній консультації на дому, заплануйте зустріч з консультантом з рішень вже сьогодні.

Якщо ви зацікавлені в безкоштовній домашній консультації, заплануйте зустріч з консультантом з рішень вже сьогодні.

Стаття Ларрі Л. Мотлі-молодший., 16 серпня 2021 року

Ларрі є випускником Військової академії Вентворт та Західного державного університету штату Міссурі, який отримав подвійний ступінь бакалавра з економіки та фінансів. Крім того, він має шість ліцензій професійного майстра у двох штатах та передові акредитації в галузі зелених технологій, управління проектами та програмами, а також вдосконалення процесів. Ларрі – тричі ветеран бойових дій, який брав участь в операціях “Іракська свобода”, “Нова зоря” та “Непохитна рішучість”. Він продовжує служити через ціннісну будівельну компанію, орієнтовану на надання клієнтам найкращого дизайну, найякіснішого монтажу та найчесніших ремонтних послуг у громаді.

Маски для обличчя

Хоча інші не використовують маску під час заряджання акумулятора, оператору все ж рекомендується використовувати маску, щоб уникнути вдихання газів, що накопичуються на зарядній станції. Щоб принаймні мінімізувати вдихання газу, оператори повинні носити маску під час заряджання акумулятора.

Якщо ви відчуваєте запах тухлих яєць, то це ознака того, що там є сірководень, газ, який утворюється при перезарядці акумуляторів. Ми всі знаємо, що це небезпечний газ. Залиште зону зарядки, повідомте про випадок керівнику, щоб станцію можна було перевірити, щоб підтвердити, чи присутній цей газ.

Маски для обличчя коштують дешево, і ось які ви можете придбати:

Кислотостійкий фартух

Кислотостійкі фартухи призначені для захисту від ризику розпилення або розбризкування хімічних речовин, таких як сірчана кислота в акумуляторі. Їх слід носити, коли зарядка акумулятора навантажувача, будь-які розриви на фартусі повинні спонукати до його заміни.

Якщо хтось збирається придбати фартух, найкраще рекомендується тип з довгими рукавами, щоб руки працівника були захищені не тільки від бризок кислоти, але й від кінцівок, коли він виконує завдання із заряджання акумулятора. Хоча ці марки, виготовлені з неопрену, ідеально підходять для виконання роботи.

Обирайте дизайн, який сягає колін і закриває тулуб та верхню частину ніг, щоб повністю захистити працівників від бризок рідини.

Ось кислотостійкі фартухи, які ви можете придбати:

Неопренові або прогумовані рукавички

Ідеально, щоб рукавички були міцними, щоб витримати зарядку акумулятор це ручна робота. Маючи хорошу пару принаймні 0.Неопренові рукавички товщиною 4 мм забезпечать не тільки комфорт, але й захист.

Під час заряджання рука працівника може контактувати або випадково торкатися поверхні, забрудненої кислотною батареєю, тому хороша пара неопренових рукавичок, безсумнівно, забезпечить додатковий захист.

Інший тип рукавичок, які підходять для виконання такого завдання, – прогумовані. Прогумовані рукавички мені подобаються ще й тим, що ви можете торкатися до клем акумулятора, оскільки ваші руки ізольовані. Але ми не рекомендуємо робити що-небудь з клемами без відповідних інструментів. Ще один момент безпеки, на якому ми хотіли б наголосити: хоча прогумовані рукавички зменшують ризик короткого замикання акумулятора, ми все одно рекомендуємо знімати будь-які каблучки або прикраси з рук, навіть якщо ви використовуєте рукавички під час роботи з навантажувачем акумулятор.

акумулятор, зарядка, станція, вимоги

Подумайте про покупку цих неопренових і прогумованих рукавичок на Amazon:

Розгляньте можливість заміни зношених ЗІЗ (прийде час, і вони будуть зношені)

У той час як ЗІЗ, що використовуються працівниками в зарядна станція не закінчується термін придатності, всі ці механізми необхідно підтримувати в належному стані. Отже, будь-які зношені предмети та засоби захисту повинні бути негайно замінені.

Ми не можемо сказати, коли ЗІЗ підлягають заміні, але хорошим сигналом є, наприклад, наявність розривів на неопренових рукавичках, які зроблять ці ЗІЗ непридатними для роботи з акумуляторами навантажувачів. Хорошим правилом є те, що ЗІЗ повинні регулярно перевірятися та оглядатися кваліфікованим персоналом і негайно замінюватися в разі виявлення будь-яких пошкоджень або несправностей.

Якщо ЗІЗ ще не потребують заміни, рекомендується зберігати їх на складі, щоб у разі нагальної потреби, наприклад, несвоєчасного виходу з ладу обладнання, можна було легко замінити несправне ЗІЗ.

Забезпечення ЗІЗ не слід відкладати в довгий ящик, оскільки, в кінцевому підсумку, і роботодавець, і його працівники отримають користь від носіння ЗІЗ.

Що потрібно враховувати при проектуванні зарядної станції для навантажувачів

Ви плануєте спроектувати зарядну станцію для навантажувача, а потім побудувати зарядну станцію з нуля? Або плануєте переобладнати існуючу площу під зарядну станцію акумулятор приміщення або зона зарядки?

Експлуатаційні та екологічні фактори підштовхують компанії до використання більшої кількості акумуляторних навантажувачів у своїх робочих зонах і на складах. Екологічно чисті електричні навантажувачі – чудова альтернатива навантажувачам з двигунами внутрішнього згоряння.

Незалежно від того, чи експлуатуєте ви парк навантажувачів або лише одну одиницю, безпечна конструкція зарядної станції для навантажувачів має вирішальне значення для повсякденної роботи вашого бізнесу.

У цьому блозі ми обговоримо ключові фактори, які необхідно враховувати при проектуванні зарядної станції для навантажувачів.

Основні фактори, які слід враховувати при проектуванні безпечної зарядної станції для навантажувача

Зарядна станція для навантажувачів є невід’ємною частиною щоденної роботи на будь-якому робочому місці. Тому планування зарядної станції повинно бути включено в початковий план об’єкта.

Ось фактори, які слід враховувати при виборі правильного місця розташування зарядної станції.

Високодоступне розташування

Щоб мінімізувати час простою навантажувачів, місце розташування зарядної станції для навантажувачів станція має бути якомога ближче до робочих зон.

Навантажувачі, які долають великі відстані для заміни акумулятора, можуть негативно вплинути на ефективність роботи складу. Час, витрачений на поїздки для заряджання або заміни акумулятора, можна було б витратити на більш продуктивну роботу.

Найкраще місце або позиція для навантажувача акумулятор Зарядна станція буде в центрі робочої зони.

З іншого боку, великі об’єкти з великим парком навантажувачів потребують супутникових зарядних станцій, стратегічно розташованих поблизу зон з високою активністю навантажувачів.

Енергоефективність

Обмеження відстані між зарядка станцій і робочих зон – один із способів зменшити енергоспоживання. Чим менша відстань, необхідна навантажувачам, щоб дістатися до зарядної станції, тим більше енергії зберігається в акумуляторі. Менше акумулятор споживана потужність означає, що потрібно рідше заряджати, що в кінцевому підсумку призводить до зменшення енергоспоживання об’єкта.

Ще одним важливим фактором, який слід враховувати при виборі правильного місця розташування зарядної станції, є її відстань до основної електромережі. Чим далі зарядна станція знаходиться від основної електромережі об’єкта, тим вищі рахунки за електроенергію.

Отже, зарядну станцію слід розташовувати поблизу основної електромережі, щоб зменшити витрати на розподіл електроенергії.

Належне водопостачання

Так само важливо, щоб місце розташування зарядної станції було правильним зарядка станція також повинна знаходитися поблизу основної системи водопостачання та водовідведення, оскільки відстань також може вплинути на рахунки за водопостачання та водовідведення об’єкту.

акумулятор, зарядка, станція, вимоги

Адекватне водопостачання є життєво важливим для зарядної станції, оскільки акумулятори навантажувачів потребують періодичного поливу (наповнення акумулятора) та миття.

Крім того, вода необхідна для душових кабін та станцій для промивання очей. Без засобів безпеки, таких як станції для промивання очей та душові кабіни, незначні нещасні випадки можуть призвести до постійного пошкодження або сліпоти працівника.

Належна дренажна система

Повинна бути передбачена спеціальна дренажна система або система очищення води, оскільки стік води з зарядка станції містять небезпечні відходи. Керівники складу повинні перевірити наявність акумуляторної кімнати вимоги на водопровід, каналізацію та газову арматуру на своєму робочому місці.

Розмір та дизайн зарядної станції

Нижче наведені фактори, які слід враховувати при виборі розміру та дизайну акумуляторної кімнати.

Безперебійний рух транспорту

У приміщенні для акумуляторів має бути достатньо місця для безперешкодного пересування навантажувачів та інших транспортних засобів по приміщенню для зарядки акумуляторів. Аналогічно, зарядка станція дверні прорізи повинні бути достатньо великими, щоб забезпечити вільний вхід і вихід з приміщення.

Ще одна річ, яку слід взяти до уваги, – це спроектувати зарядну станцію так, щоб забезпечити більше місця для майбутнього розширення або зростання.

Достатнє електроживлення

Для добре спроектованої зарядної станції важливе значення має належне електроживлення. Зарядна станція повинна мати достатню потужність не тільки для заряджання акумуляторів навантажувачів, але й для живлення обладнання для обробки акумуляторів, охолодження, опалення та вентиляції.

Кислотостійка рівна підлога

Підлога зарядної станції повинна відповідати стандартам OSHA, NFPA та EPA. Крім того, підлога повинна бути спроектована таким чином, щоб протистояти пошкодженню кислотою і легко очищатися в разі розливу свинцево-кислотного розчину.Крім того, рівність підлоги зарядної станції має вирішальне значення, особливо якщо на складі використовуються пристрої для заміни акумуляторів або машини для обробки акумуляторів.

Нерівна підлога спричиняє згинання, вібрацію та навантаження на машину під час підйому або переміщення акумулятора. Таким чином, нерівна підлога сприяє зниженню продуктивності машин для роботи з акумуляторами.

Належна вентиляція зарядної кімнати

Зарядні станції для навантажувачів завжди піддаються ризику вибуху. Акумулятори навантажувачів виділяють кисень і гази водню після завершення процесу заряджання. Належна вентиляція має вирішальне значення для забезпечення безпеки працівників всередині зарядної станції.

Рекомендована концентрація водню в приміщенні зарядної станції становить лише 2%. Якщо рівень досягає 4% і вище, вибух у приміщенні неминучий.

Однак газ водень, не маючи запаху і кольору, важко виявити, що робить його ще більш небезпечним для працівників, які перебувають у приміщенні складу. Слід встановити детектор газу водню, щоб активувати сигналізацію та вентиляційне обладнання, як тільки буде виявлено занадто високу концентрацію водню.

Окрім газового детектора, навантажувач зарядка конструкція станції повинна передбачати природні засоби вентиляції. Крім того, повинні бути передбачені отвори для встановлення витяжних вентиляторів та іншого вентиляційного обладнання.

Leave a Reply